pavvell Będę na razie robił zapłon z cewką i akumulatorem a ładowania na razie nie będę robił. Może zrobię ale dopiero na wiosne. Chce tylko zeby odpalił komarek by sobie pojezdzic i go dotrzeć.
Dokładnie kwestia zużycia, ale z tego co wiem te części się szybko zużywają np. w Ogarze 205 łożyska na wale miałem wybite ze płakać się chciało od strony zapłonu, ale komarek i tak nieźle chodził pomijając że koło spawałem bo mi się urwało nie miałem z nim kłopotów po za tym że był słabszy bo ciągnął lewe powietrze przez uszczelniacze, z tego co wiem...
Witam!!! Posiadam komara i mam z nim problem. Świeca po ok 2-25 km łapie straszny nagar i dostaję przebicie. Paliwo to bezołowiowa 95 z miksolem 1:50 odmierzonego dokładnie co do mililitra. Myśle aby założyć zapłon tyrystorowy (bo przy takim przerwa na świecy jest ok. 1,4 mm). Kolega ma simsona i przerwe na świecy ok 1,5-2 mm i mu na jednej świecy jedzie...
W jaki sposób można wypalać takie tłumiki których dalej się nie rozbierze? Nie wypalaj bo to nie wiele da. Wypłucz środek w benzynie lub jakimś innym rozpuszczalniku tak długo, aż wylewany rozpuszczalnik będzie czysty a nie czarny. To wszystko. W Komarku zatykało się wylot a przez wlot wlewało się "zupę". Mieszu-mieszu i po kilku takich mieszaniach...
Yyy czy ten silnik nie jest na dotarciu? Tj ma mniej niż 1000km przebiegu? Pamiętaj że gaźnik reguluje się pod silnik. Czekaj, piszesz że masz komarka, a przypadkiem cewka WN nie pasuje od komara? Druga sprawa że komarek ma mniejszą moc, więc mniej pali, więc mieszanka jest uboższa... Wg mnie reguluj gaźnik.
Przecież "komarek" to nie prom kosmiczny, masz tam, w sumie, może z pięć elementów w tym zapłonie. Ciekawe jak długo jeszcze ten temat pociągnie. Zmniejsz przerwę na świecy lub ja wymień.
Witam wszystkich, kupiłem matiza z nie pracującym silnikiem ,sprzedający powiedział mi że trzeba uszczelkę pod głowica zrobić i brak akumulatora był.Więc od razu zdjąłem głowice oddałem do zrobienia ( równanie ,zawory i uszczelniacze).Zostały wymienione 2 zawory . Wszystko ładnie złożyłem nowy rozrząd wszystko na znaki, luzy na zaworach ustawiłem.Auto...
Wlewałem płyn czyszczący do wody na starej chłodnicy, płukałem układ, nic to nie dało, więc wymieniłem chłodnicę na nową miedzianą. Na wolnych obrotach i jeździe z przyczepką wszystko ok, ale gdy wziąłem talerzówkę, znowu się zagrzał. Zamówiłem nową pompę olejową w kwestii ciśnienia oleju. Filtr powietrza był myty na jesień, a nowy olej został zalany,...
Fajkę to zmierz miernikiem omomierzem a nie na skuterze . Na nim może działać gdyż cewki WN w skuterze są nisko omowe i dają dużo wyższe napięcie iskry . Samo zasilanie takiej cewki zaczyna się od 50 V na wolnych obrotach a kończy w granicach 300÷400V . Komarek i Romet starszy typ to już inna bajka zapłonu który był bardzo wrażliwy na zalanie o raz...
Po co moduł z charta? Ten silnik po takim "swapie" strasznie ucierpi ani nie będzie sterowania zaworem a pewnie jakaś mapa zapłonu tam siedzi , co skończy się tym że poniżej 8000 będzie szedł jak komarek następie będzie duża dziura przed rezonansem i duży skok mocy. Daj zdjęcia statora sprawdź czy masa cewki ładującej CDI się nie utleniła.Spróbuj podgrzać...
Może sprubój wziąść inną cewkę zapłonową jak jest na 12V to od jakiegoś samochodu i podepnij zamiast orginalnej i wtedy się dowiesz czy tamta ogrinalna padła czy coś innego. I najpierw zmież napięcie za kabelkach dochodzących do cewki bo może jest za niskie i dlatego iskra jest słaba a pod ciśnieniem (w cylindrze) zanika. Życzę powodzenia w naprawie....
Już odpowiadam . Co do tej MAKITY to: Masz kpl. sprzęgło z dzwonem wystarczy że na to co wystaje z silnika umocujesz zębatkę czy koło na pasek. Ten przewód od cewki to nic innego jak jedno z wyprowadzeń cewki zapłonowej zwierając go do masy gasisz silnik.UWAGA ! Piszesz, że ta makita ma 1,7KM biorąc poprawkę na to że jest używana to niech ma te 1,5kM...
Nie musi się przelewać żeby zalać silnik, skład mieszanki w prostych gaźnikach reguluje się ilością paliwa w komorze pływaka wyginając płytkę (maluch, komarek, kawka). Ja nie twierdzę że to tego wina tylko podaje przykład. Równie dobrze może ci coś nie łączyć w układzie zapłonowym albo w zasilaniu.
Motorbike.Pytasz i już Ci odpowiadam-każdy silnik ma inne opory wewnętrzne,inną kompresje i regulacje gażnika i zapłonu.Nawet jak będziesz miał dwa nowe silniki S38 i w obu podniesiesz przepustnice o tą samą wartość to obroty silników nie będą identyczne,zawsze będzie jakaś rozbieżność.Motorbike weżmy pod uwage starsze motocykle z Japonii i nie tylko,gdzie...
komarek problemy silnik komarek lampa ustawiać zapłon zapłon
kankan radio zmiana passat pilot samochodu bramy
Candy pralkosuszarka – migająca czerwona dioda, kody błędów, diagnostyka, modele Smart/GrandÓ Vita/Alise Zielony kwarc – prasiolit, rezonatory 32,768 kHz, zielona kapsuła, Epson, Citizen, właściwości