Po odłączeniu czujnika sterownik przyjmuje temperaturę jeżeli dobrze pamiętam ok -30 stopni, tak więc pompa wali dawkę chyba największą jaką może i świece grzeją wieczność... Kolego bez podpięcia auta pod komputer i odczytu parametrów o których wyżej pisałem nie poradzisz sobie z tym problemem raczej. Ewentualnie możesz próbować " na oko" delikatnie...
Podłącz starą pompę, wykasuj błędy w immo i ecu i zostaw włączony zapłon na noc.
Masz jakiś dołożony, niefabryczny alarm, który uaktywnił się po odłączeniu akumulatora i odciął zapłon
Tak, zapłon musi być włączony.
Możliwość usunięcia immobilizera jest, ale to wiąże się z modyfikacją programu w liczniku. Jutro postaram się Tobie coś podesłać ze schematów
Czyli z Twojej wypowiedzi wynika iż możesz mieć źle zgrany rozrząd a mechanik (pseudo ?) doregulował zapłon do źle ustawionego rozrządu ? No to ładnie, jaki to symbol silnika? Jak podasz symbol to znajdę jak się "ustawia rozrząd" bo od tego trzeba zacząć - od na 100% dobrze zgranego rozrządu a potem ewentualnie korygować zapłon.
Kolego spróbuj tak .Kasowanie inspekcji odbywa się następująco: 1. Wyłącz zapłon 2. Wciśnij i przytrzymaj przycisk X 3. Włącz zapłon 4. Zwolnij przycisk X 5. W ciągu 20 sekund krótko jeden raz nacisnąć przycisk X 6. Wyłączyć zapłon
tak
Sory ale sie nie rozumiemy:,nie ma podciśnienia=nie ma regulatora. Hall, szreoki palec, kopułka to wszystko. Na chłopski rozum, powinienem ustalić równe stabilne jałowe,( początek-albo koniec przejścia palca na 1 cylindrze kopułki ) i sprawdzić jak to chodzi przy 5-6 tys. Jeśli wszysto jest OK. To przejechac ze 20km, zeby komp to zapamiętał. Tyle że...
Czy zapłon mógł się przestawić jeśli kopułka jest na tych samych znakach i w instrukcji do tego silnika coś piszą, że komputer sam ustawia zapłon. :)
Jeszcze mógł akumulatorek w syrenie się rozładować i wylać , teraz nie daję się naładować i alarm cały czas jest aktywny. Nie zgadzam się, tj. oczywiście akumulator w syrenie mógł się uszkodzić/rozładować/wylać, ale nie ma on żadnego wpływu na działanie alarmu, syrena nie zadziała i tyle. Na pewno nie jest to oryginalny alarm i nigdy nic nie wiadomo,...
Prąd dochodzi na elektrozawór w pompie wtryskowej w pozycji kluczyka "zapłon"? Bez tego ani rusz...
problem rozwiązany,wystarczyło ponownie zaprogramować proxxime włączając i wyłączając zapłon.
możesz jeszcze zmostkowaś na gnieździe diagnostycznym - stały na po zapłonie czyli po przekątnej włączy ci się zapłon
Ewidentnie zapłon. Spróbuj ustawić zapłon manualnie (na słuch) lekko w prawo.
W powiększeniu jest OK
jeśli stało się to po wymianie rozrządu to co ci zależy pojechać i sprawdzić zapłon?
Mówiłem ;-p
sprawdz powrót paliwa do zbiornika czy jest drożny jeżeli tak to sprawdz zapłon
Kąt wartość między 49-51
Sprawdzić czy jest iskra na świecy podczas próby odpalenie oraz ściągnąć wężyk zasilający paliwo, wsadzić do butelki i sprawdzić wizualnie czy podaje paliwa z odpowiednim ciśnieniem. Może przestawiłeś zapłon przy wymianie kopułki?
ja bym tutej besz lampy nie prubował szkoda czasu lapiej z lampą zawsze dokładniej (tak przynajmniej mi sie wydaje )pozdrawiam:D
Witam a może ktoś mi doradzi co jeszcze można sprawdzić passat b6 wymienione mikrostyki i silniczek i przekaźniki cały zestaw i nadal problem z odpalanie, czasem jest tak że działa to tydzień i jest ok a czasem nie chce zaskoczyć rygiel. I wtedy nie ma zapłonu czy jest ktoś w stanie mi pomóc co jeszcze brak sprawdzić w silniku nie raz jest błąd immobilisera...
Nie spalone cząstki paliwa, wczesny zapłon , chłodzenie
szarpie na tych obrotach-100% nastawnik,a najlepiej zadzwon 692012639 z tym alarmem pomoge,odcinasz czarny ze stacyjki i auto gasnie i niema błedow
Kostkę stacyjki sprawdzałeś? Jak wszystko gaśnie? Da się włączyć zapłon?
Jeżeli silnik dostaje za ubogie dawki paliwa to będzie zmulony i temperatura podejdze. Na początku sprawdż pasek rozrządu i zapłon.
Zeby to wykluczyć musisz zmierzyć ciśnienie paliwa ale najczęstrzą usterką jest przepływomierz powietrza sprawdz ciśnienie w cylindrach i cały zapłon.
zapraszam na www.passat-forum.info tam znajdziesz potrzebne rzeczy
Tak wiem o tym ale pytanie brzmi czy Imobilajzer odcina całkiem prąd czy tylko zapłon
Jak podłączam z tego grubego to ledy świecą się cały czas, nawet jak wyłączony jest zapłon
Late z ang późno tak jak pisał kolega wczesniej A wtrysk strujący w tym silniku nie jest potrzebny do prawidłowej pracy jest tylko do informacji o wyprzedzeniu (ustawienia początku wtrysku)
źle ustawiony zapłon
Mam taki problem z Passatem B5 97r. silnik AHL 1.6 benzyna. Silnik odpala na 1 sek. i gaśnie. Nie pracuje wtedy pompa paliwa i nie ma iskry. Kontrolka od immo niby nie miga (po włączeniu zapłonu pali się przez kilka sekund i gaśnie) ale taki objaw jakby to właśnie immo blokowało. Nie wiem co na to VAG, bo nie mogę się skomunikować ani z licznikiem ani...
Inspekcja olejowa - OEL 1. Wyłączyć zapłon 2. Wcisnąć i przytrzymać przycisk X, 3. Włączyć zapłon, 4. Zwolnić przycisk X, 5. W polu wyświetlacza licznika kilometrów pojawiają się litery "OEL" lub "OIL", 6. Dla modeli z zegarem cyfrowym obracać przycisk Y w prawo, aż w polu wyświetlacza pojawi się wskazanie "- - -", 7. Dla modeli z zegarem analogowym...
moze kolego musisz przestawic zapłon ja u siebie to zrobiłe mi pali na dyk :)
Przestawiony zapłon, uszkodzony palec rozdzielacza.
Tu nie poszalejesz z tą pompą dawkę możesz zmienić przez modyfikację softu w sterowniku . Te pompy nie mają żadnych śrubek którymi można pokręcić To nie mechniczna pompa .Wszyskie polecenia są wykonywane na drodze elektronicznej. Nie ma żadnych przestawień typu mechanicznego poza jednym a mianowicie jak ta pompa siedzi w audi czy passacie to zapłon...
Nie rozumiem skoków ciśnienia paliwa na pompie w głowicy. Podejrzewałem że są jakieś przerwy w zasilaniu przez pompę w zbiorniku ale nie, cały czas takie samo ciśnienie. No skoro nie ma sygnału z czujnika położenia wału (przerwy w podawaniu sygnału), to automatycznie Ci pompę rozłącza (skoki ciśnienia paliwa). To tak jakbyś stacyjką włączał i wyłączał...
witam po ustawieniu zapłonu z 12 na 6 chodzi jak zegarek dzięki za pomoc
Pierwsze robisz logowanie tam wpisujesz kod pin. Jak wszystko jest ok połączy cię z modułem jak nie wyrzuci że logowanie poszło niepomyślnie (wtedy sprawdź blok pomiarowy 24 - blokady czasowe muszą być same 0.0) Dwa w adaptacji kluczyka wpisujesz nie PIN a liczbę kluczyków które chcesz przyuczyć. Jak masz 2 wpisujesz dwa . Jak 1 to jeden itp. Przy dwóch...
Wentylatory w B5 i B6 nie są zamienne, to dwa różne systemy. W dużym wentylatorze jest sterownik obsługujący oba wentylatory, odłącz cienki kabel idący do dużego silnika (kabel żółto/fiolet), jeśli silniki i moduł są sprawne to oba wentylatory powinny się włączyć po włączeniu zapłonu.
Włączony zapłon
Najprostszą i niezawodną domową metodą sprawdzenia układu czujnik temperatury-wskaźnik temperatury jest wymontowanie czujnika z auta, przedłużenie przewodów ale solidnie zrobione (styki) i zanużenie czujnika w wodzie, którą gotujemy. Należy uważać, by nie zamoczyć styków bo wskazania napewno nie będą właściwe. Można do tej kąpieli włozyć termometr i...
Może coś z pompą wtryskową się dzieje. Małe ciśnienie paliwa albo zapłon źle ustawiony.
Witam Sprawa ma się tak, ciśnienia w cylindrach równe około 1MPa, iskra na każdym, czyi wychodzi, że przestawił się zapłon?
Panowie, wszystko nie tak, może poza krancówkami. * W VW Passacie zapłon to CZARNY ; czarno-żółty to linia "X", gaśnie przy starcie - nieprzydatna w alarmie. Z alarmu: żółty . * ACC nie ma , w Golfach 3 tą rolę pełnił styk S, przewód brązowo-czerwony. Tu więc brązowy z alarmu albo złączyć z czarnym ze stacyjki samochodu albo zostawić wolny - jak alarm...
Program widzi kabelek? Gdyby nie widział, było by okienko "interface not found". A tutaj pewnie albo fejski do bani, albo brak pewnego połączenia w gnieździe, albo próba diagnostyki na wyłączonym zapłonie.
VW Passat 1996-99 przycisk X prawy i Y lewy Inspekcja olejowa - OEL 1. Wcisnąć i przytrzymać przycisk X, 2. Włączyć zapłon, 3. Zwolnić przycisk X, 4. W polu wyświetlacza licznika kilometrów pojawiają się litery "OEL" lub "OIL", 5. Dla modeli z zegarem cyfrowym obracać przycisk Y w prawo, aż w polu wyświetlacza pojawi się wskazanie "- - -", 6. Dla modeli...
zapłon,wtrysk, dawka
drugi przekaźnik i da rade na przycisku sterujemy tym drugim przekaźnikiem za pomocą przycisku np. zasilanie po zapłonie na styk 30 masa do przekaźnika (tego drugiego) na stałę przyciśk pomiędzy styk cewki przekaźnika a 87 tego przekaźnika i z 87 do istniejącego układu zamiast przycisku oj przepraszam opisałem załączenie plusem a u ciebie jest masą...
Centralny masz dorabiany? Programowałeś w sensie "przytrzymaj zamykanie i przekręć kluczyk na zapłon"?
Tak auto skandynawskie dlatego się zdecydowałem napięcie mierzyłem i jest około 14v na odpalonym silniku i około 12,5v na zgaszonym włączony tylko zapłon
No to wychodzi ze zapłon przestawiony.
To co bierzesz za blok pierwszy to numer kanału, potem zaczynają się bloki pomiarowe. Czyli u ciebie pole drugie ma wartość 84, co oznacza zapłon za wczesny.
proponowałbym sprawdzić stacyjkę a dokładniej mówiąc kostkę jeżeli jest wymienna, miałem dokładnie to samo w passacie styki były wypalone i przy uruchamianiu rozłączało zapłon
Załączam pliki z odczytu komputera zaraz po awarii i po kilku czyszczeniu błędów. Dodam że wentylator cały czas działa jak jest zapłon włączony.
Witam. Mam pytanko, potrzebuje ustawić zapłon w passacie jak wyżej . Mam instalacje gazową i ciężko mi się dostać do znaku na kole zamachowym i tu jest pytanie: czy jak strzelę sobie lampką na kolo wałka rozrządu na znak OT i strzałkę, to będzie ten sam punkt jak na kole zamachowym? Bo instalacji gazowej nie chce ni się pruć.
A nie myślałeś o alarmie z taką właśnie funkcją? Polecam alarm Super Forteca posiada on bezobsługowy identyfikator kierowcy. Polego to na tym że kierowca musi posiadać taki nadajnik w kieszeni lub portfelu. Jeżeli ktoś cię wyrzuci z auta to nie musisz nic naciskać a auto i tak się zatrzyma. Co ciekawsze jak ktoś ukradnie ci kluczyki to też daleko nie...
PIN: 087*7 Jak klucz nie jest w pamięci to licznik powinien zadziałać, silnik odpalić i po chwili zgasnąć.
Ten brak mocy to taki na chwilę i znów wraca czy trzeba wyłączyć zapłon, żeby wróciła?
Widocznie tak juz w nim jest.Kolega w vectrze ma tak samo. Niesatyfakcjonuje mnie takie podejście :) - chyba powinno odpalać za każdym razem OK. Dodano po 2 kolega Marek_Strzelecki napisał: "Sam kiedys miałem takiego passata: silnik 1.8 125KM 1998r. i jestem na 100% pewny ze pompa zalanczała sie na kilka sekund po wlączeniu zapłonu."
Zapłon dobrze ustawiony?
Jak się więc domyślam krańcówka jest źródłem problemu, zgadza się, czy też nie mam racji? Niekoniecznie, sprawdzaj krańcówkę zamykając zamek śrubokrętem. Prawdopodobnie jest wytarty element w zamku odpowiedzialny za naciśnięcie krańcówki. Możesz też włączyć zapłon i naciskać krańcówkę obserwując zachowanie lampki w środku.(przy włączonym zapłonie ma...
Pewnie blokada padła. Pozdr.
Ustaw zapłon na lampie indukcyjnej.
świece sprawdzone są ok chodzi mi o zapłon pozdrawiam
Pytanie czy masz CAN doprowadzone w instalacji.
masę i zasilanie masz na włączniku,diody też będą potrzebne ,te 12V to chyba zapłon a nie stałe ,też na włączniku.Kontrolke w rękę i patrz na swiatełko
Narazie jest przywieziony na lawecie .Włożony aku i takie są objawy.Diagnostyki nie robiłem bo muszę najpierw zrobić blacharke.Elektronik niestety nie chce przyjechać na miejsce.A chciałem go odpalić.Co najdziwniesze że zapłon włączam byle jakim kluczykiem.
to typowe dla silników z gaźnikiem napędzanych gazem poprostu masz wszystko wyregulowane pod gaz tzn zapłon i gaźnik
włącz zapłon, sprawdź czy wszystko działa i zapal go na pych z tego co napisałes zrozumiałem że wszystko się pojawia jak zgaśnie silnik tzn czy jak go zadusisz nie dotykajac stacyjki czy jak zgasisz go kluczykiem i ponownie włączysz zapłon? na moje oko wkładka stacyjki się rozlatała ale potwierdzisz to powyższym eksperymentem
Wtyczki pod kierownicą. Prawa wtyka ma chyba żółtą pokrywkę. Gniazdo jest brązowe (52 pin). Przecinamy przewód czerwono/czarny na 14 pinie. https://obrazki.elektroda.pl/1586341400_...
przy zablokowanym odcięciu i podaniu na zapłon nie będzie żadnych kontrolek na zegarach, dopiero jak odminujesz blokade, a tak będzie tylko kręcił rozrusznikiem na pusto i oczywiście nie odpali.
Mam przestawiony zapłon w passacie 1.8 93r. silnik ABS (na 8 stopni). Dotychczas zapłon był ustawiony na 13 stopni. Mam instalację LOVATO z kompem Autronic AL-700. Czy muszę komputerowo wyregulować, czy wystarczy śrubą na parowniku (tą od obrotów)???? W tej chwili mam zbyt dużą dawkę gazu i silnik gaśnie w momencie dodawania gazu. Po przykręceniu śruby...
Jeżeli chodzi o klimatronic w tych passatach, to jeżeli po np. 2 godzinach włączasz zapłon i ustawia Ci się na auto to jest wszystko OK. przy pewnych warunkach (temperatura i nasłonecznienie) sama załącza się klima po dłuższym wyłączeniu zapłonu. Przeważnie jest to ok 2h kiedy resetuje ustawienia.
Problem z zapłonem polegał na tym ,że jakiś czas było ok nie wiem ile zrobiłem km 1000 1500 i w pewnym momencie zaczęło auto szarpać po wypięciu czujnika przepustnicy dało sie jechać wróciłem do domu i zacząłem szukać i okazało sie że zapłon był przestawiony o jakieś 25 35 stopni poprawiłem i na razie jest ok. Po remoncie był ustawiany skład mieszanki...
Spróbuj trzymać manetkę kierunkowskazu właczoną w prawo do siebie "na błysk długimi" i włącz zapłon na 5 sek. W octavii 2,passat działa Dezaktywacja w lewo.
Dobry wieczór, Mam pytanie odnośnie odcięcia zapłonu dla samochodu Passat B8, tak aby samochód zgasł. Spędzając trochę czas na poszukiwaniach odnalazłem jedynie porządny opis odnośnie BCM dla Jetty 2012 r. Czy dla Passata B8 2019, dalej jest aktualne odcięcie zapłonu poprzez przecięcie przewodu z pinu numer 12, kość B (biała)? Z góry dziękuję za pomoc...
Może to być spowodowane zanikiem zapłonu,czyli brak iskry,a to wiąże się z impulsami ,które uruchamiają pompe paliwa,a uszkodzenie może być: cewka zapłonowa,lub uszkodzenie w aparacie zaplonowym lub sam układ załonowy-jeśli gaśnie na paliwie i na gazie,to wspólną rzeczą jest zapłon. pozdr.
Wtyczka d/14/15,31 zaciski masy.Nie ma stałego plusa a zapłon na schemacie widzę a/9 co nie pasuje z tym opisem.
Odetnij czarny, tylko za miejscem podpięcia stacyjki z alarmu i będzie dobrze.
Witam Pewnie przy wyjętym liczniku włączyłeś zapłon Trzeba wykasować błąd
16 z 1 albo 9 z 8 skrajne w naroænikach mostkujesz tzn. stały i po zapłonie. Bezpieczniki są jeszcze zboku schowka.
zaczyna się wyłączanie zapłonu kilka razy i po paru razach wyłączy się całkiem Indywidualnie zamontowana blokada zapłonu - jakieś stare anty-porwanie ?
Dzień dobry, już od ponad roku mam problem z odpaleniem passata b4 2.0b g 1994r, a konkretnie to jak kluczyk daje na zapłon, jest brak reakcji, zegary się nie palą, klima itp. A jak próbuję palić, to rozrusznik kręci, ale nie pali. Dodam, że paliwo i iskra są, akumulator nowy i w pełni naładowany. Już próbowałem reanimować passata, wymieniając kostkę...
Nie
Zapłon może być przestawiony
Jak RP to w apracie jest hall, i żadnego innego czujnika inicjującego zapłon tam nie ma.
Ten bład moze oznaczac zły zapłon za puzny wiec sprawdz według kompa jaki jest zapłon powinien byc 65 .
Rozrząd ustawiony i zapłon również ale muszę coś sprawdzić skoro nie ma tej mocy co przed zmianą głowicy a jeszcze raz sprawdzić zapłon nie zaszkodzi. Tak jak kiedyś robiłem to vagiem sprawdzałem ustawienie zapłonu...
Podłącz go pod masę i sprawdź.
Witam potrzebuje odłączyć fabryczny autoalarm w passacie b4 1.9 tdi 94 r,ponieważ w alarmie odłącza przekaźnik i odcina zapłon dopiero po paru minutach można odpalić auto.
EDIT: Jeździłem na próbe odpowietrzenia układu ale okazało sie ze uszczelniacz puscił i stąd opadający pedał. Po pierwsze tłoczki w tylnych zaciskach się wkręca, a nie wciska. Po drugie odkręcając cały zacisk od układu należało zacisnąć przewód elastyczny aby nie wyciekał płyn hamulcowy i wtedy wystarczy po zamontowaniu zacisku odpowietrzyć tylko ten...
Witam. A masz oswietlenie wewnatrz auta(ta lampka na suficie:)
Ten passat to na pewno 93 rok i wtrysk ? Jeśli tak to ten mechanik jakiś "nie tego" (i zna tylko gaźnikowce :D), zapłon w takim aucie a właściwie to wyprzedzenie zapłonu wynosi 6 stopni. (przy gazie można póbować trochę wyprzedzić ale na tyle żeby silnik dobrze pracował na benzynie).
Po 1 w "dżojstiku"nie ma żadnego silnika, po 2 to przełącznik na 99% wymiana.
Ja bym polecał wymiane całego aparatu tylko potem trzeba ustawić zapłon.( oczywiście gdy bedzie 100% pewności ,że aparat uszkodzony)
Nie może być uszkodzony,bo iskry by wogóle nie było.
Cewkomoduł, na skrajne styki wtyczki podłączasz + i - 12V z akumulatora, środkowy sterujesz impulsami +5V
passat zapłon odcina zapłon passat moduł zapłon passat
paski ekranie cienkie sonel pomiar uziemienia schemat rezystor opornik
mikrokomputer cobra1 philips pus7334
Schemat prostownika impulsowego 12V niemieckiego Błąd 5B00 w Canon MP250 - jak go naprawić?