Centralny masz dorabiany? Programowałeś w sensie "przytrzymaj zamykanie i przekręć kluczyk na zapłon"?
Problem z VW passat b6 , włożenie kluczyka do stacyjki nie załącza zapłonu , włącza się tylko radio , deska ciemna , podmieniłem stacyjkę ten sam rezultat , OBDPROG odczytał mi kod PIN ale po wpisaniu nie przyjmuje go i blokuje możliwość dostępu na 255 min , w blokach pomiarowych wpisanych kluczy 0 , jak podam zapłon to wyskakuje błąd blokady kier (...
To moduł
A ten wsad ? Możliwe że jest uszkodzony ? nie można zakodować kluczy , nawet nie włącza się zapłon ( radio się załacza ale kontrolki na desce nie ) ilość kluczy w parametrach- 0 ,
Prosimy kod silnika i rocznik. Mimo tego co jest już podane. A pin 27 idzie właśnie do tego modułu.
brak napięcia po kluczyku, bezpiecznik? sprawdz w lewym słupku w kostce czarny lub(z paskiem niebieskim) czy w pozycji zapłon jest napięcie no i sprawa modułu pod nogami kierowcy
Jedyne 12v najbliżej jakie się pojawia to skrzynka bezpiecznikowa przy kierownicy . Cały samochód jest już na magistrali can i moduły są wzbudzane w sposób cyfrowy a nie analogowy .
Przekaźnik od alarmu który odcina zapłon jest inny niż reszta, zgodnie z przepisami po zabraniu napięcia ma zwierać obwód, czyli ma być NC a reszta to NO, zwiera ją gdy podajesz napięcie na cewkę. Jeszcze mógł akumulatorek w syrenie się rozładować i wylać , teraz nie daję się naładować i alarm cały czas jest aktywny. Nie będzie łatwo, widać że otwieranie...
Zostawiasz grube zasilania i zapłon,po odcięciu PWM wentylator powinien włączyć się awaryjnie. Pewnie moduły uwalone w silnikach-standard.
Nie ma opcji wyłączenia tej funkcji. Nic tutaj nie da zmiana kodowania czy zmiana w adaptacjach. Jeżeli po 30 sekundach od otwarcia drzwi pilotem nie otworzysz drzwi pociągając za klamkę to moduł komfortu uzna to za przypadkowe naciśnięcie pilota przez co zamknie drzwi. Musisz otworzyć drzwi lub włączyć zapłon. Skoro zaniki uszkodzone to nic z tym nie...
Tak mają niektóre wersje tych aut ...- wyłącz zapłon ,zamknij drzwi (wszystkie ) i po chwili obejrzysz przez szybę (zamkniętych drzwi) swoje kluczyki w stacyjce :) . Jest to oryginalne rozwiązanie w tych autach...Czekam na odpowiedź kogoś kto takie coś już przerabiał ... Nie ma takiej opcji by zamknęły się same drzwi jak masz kluczyk w stacyjce - moduł...
Witam serdecznie ! Podepnę się pod temat .. Vw Passat B7 2012. Wyposażone w seryjnie zamontowane Webasto z pilotem. Mój problem polega na tym, że po włączeniu "pieca" z panelu , czy też z pilota Na Wyłączonym Zapłonie słychać, że coś tam zaczyna się dziać, natomiast za nic nie włącza się nadmuch, wewnętrzny wentylator. Czytałem o przekaźnikach, bezpiecznikach...
Poprawność sygnału można sprawdzic tylko oscyloskopem, miernik nic nie pomoże.
Witam problem rozwiązany ,przyczyną był uszkodzony moduł gateway ,teraz wszystko działa jak należy ,dziękuję wszystkim i pozdrawiam
Trzeba podłączyć lampę stroboskopową na pierwszy kabel i zobaczyć czy daje iskrę w tym momencie kiedy powinien. Jeśli ma rozdzielacz to pewno ma pojedynczą cewkę. Potem trzeba cewkę sprawdzić bo może ma przebicie. I wypadało by zajrzeć do modułu zapłonowego. I rzucić okiem na impulsator, który jest w aparacie zapłonowym. Trochę opcji i miejsc do zajrzenia...
Ciężko powiedzieć co to dokładnie może być - na początek warto byłoby zacząć od podpięcia samochodu pod komputer i zrobieniu testu globalnego (wszystkich modułów/sterowników w samochodzie) - oczywiście jeśli będzie możliwa komunikacja. Pozdrawiam
miałem kiedyś podobny przypadek po niefachowym montażu radia w passacie'97,jakiś garażowy elektryk połączył przy oryginalnej kostce passata stały plus i plus po stacyjce razem i część modułów samochodu odbierało to jak przekręcony zapłon mimo,że kluczyk był wyjęty,pierwszym zauważalnym objawem był problem z centralnym,może to ci w czymś pomoże.
Ty masz aparat zapłonowy na wałku rozrządu (jak na zdj. w 1 poście), czy w bloku silnika ?. Ten od passata będzie pasował tylko w tym drugim przypadku Moduł od poloneza nie będzie współpracował z czujnikiem halla, musisz gdzieś zdobyć moduł tsz (golf mk II, passat b2 i inne vw z lat 80)
Witam koledzy. Mam mały problem w podłączeniu modułu zapłonowego w VW Digifant II. Znalazłem taki schemat jest on z książki do passata dodam że info tech też podaje taki schemat pin 1 - +12 2 - masa 4 - sterowanie cewką zapłonową 6 - sygnał ze sterownika silnika ale mam i inny jest on od golfa II nie wiem z jakiego silnika bo mam tylko schematy ale...
Witam, problem jest z siecią CAN łączącą m.i. moduły w przednich dzwiach, zegary, moduł za kierownicą (pomarańczowo-zielony i pomarańczowo-brązowy przewód - cała sieć na tych przewodach padła). Odpinam wszystko co mi przyjdzie do głowy i dalej jest "kupa". CAN GATEWAY sprawdzony, nawet pobmieniony. Jest sprawny. Mierzę napięcie na sieci CAN w drzwiach...
Na wyłączonym zapłonie wyciągaj fotel i podnoś dywan,dosłownie 20 minut roboty.
Wcześniejsze modele miały zupełnie inną konstrukcję ,mianowicie moduł szyb znajdował się pod tylnym siedzeniem i obsługiwał wszystkie szyby.W twoim passacie każda szyba ma swój moduł przy mechanizmie opuszczania szyb.Na początek odłącz KL15(postacyjkowe) i przekręc zapłon jeśli ta szyba dalej świruje to masz coś na przewodach od przycisków ,jeśli w...
Moduł komfortu trzyma podświetlenie, tak ma byc, jak zamkniesz auto z pilota lub zamka, lub włączysz zapłon światło ma gasnąć, jeśli tego nie zrobisz zgaśnie samo max do 5 minut.
potrzebuje zmienić moduł kolumny kierowniczej na nowszy model zakupiłem używkę 5K0-953-569-BA ale jak sie pozniej zorientowałem moduł jest z passata b7 ,który nie ma stacyjki. Dokupiłem kolumnę z octavi ii ze stacyjka ,ale pytanie czy da się uruchomić moduł 5K0-953-569-BA by współpracował ze stacyjka i włączał zapłon stacyjka
dzieki bynajmniej doszedlem do tego ze jest wzmacniacz bo impulsy dochodza do modulu cewki ,cewke osobno sprawdzalem i jest ok ale nie wychodzi nic wychodzi ze wzmacniacz padl - czy to da sie naprawic???czy idzie to rozebrac ??? Pozdrawiam
Zasilanie sterownika; po kluczyku pin nr.30 i 38 , masa pin nr.20 i 29. Wyjście na sterowanie modułu zapłonu; pin nr.27 na pin nr.2 modułu.Pin nr.3 modułu 12 V , 4 i 5 wyście na cewkę. Masa oczywiście nr.1. Sprawdz , czy masz kluczowanie na pinie nr. 2 modułu zapłonu.
Dokładnie jest tak jak pisze Bartek. Standartowy błąd amatora. Zwarty stały plus z postacyjkowym, bez odcięcia-rozłączenia tego drugiego od strony pojazdu. Moduł komfortu "widzi" non-stop załączony zapłon. Sprawa była omawiana na forum, ale zaczyna być już standartem zakładanie nowych tematów bez użycia wyszukiwarki.
miałem kiedyś passata b5 wiec może to być zamarznięty zamek lub wygięta blaszka zwalniacza zamknięcia (jeśli eks. właściciel złamał klucz to by tak wyglądało) sugestia : wstaw pojazd do ciepłego garażu i poczekaj 3 godziny ... może sam zamek odpuści. jeśli nie to rozbierz tapicerkę (jest wklejona na taki plastelinowy klej) i postaraj sie ręcznie odblokować...
Pierwsze robisz logowanie tam wpisujesz kod pin. Jak wszystko jest ok połączy cię z modułem jak nie wyrzuci że logowanie poszło niepomyślnie (wtedy sprawdź blok pomiarowy 24 - blokady czasowe muszą być same 0.0) Dwa w adaptacji kluczyka wpisujesz nie PIN a liczbę kluczyków które chcesz przyuczyć. Jak masz 2 wpisujesz dwa . Jak 1 to jeden itp. Przy dwóch...
Witam wszystkich pewnego dnia zalało mi auto a dokładnie moduł komfortu nie działały elektryczne lusterka centralny zamek elektryczne szyby i klapa bagażnika oraz światełka i e w drzwiach i podświetlenie pod sufitki oraz zaczął świrować alarm po wymianie pinów i modułu komfortu szyby działają podświetlenie pod sufitki również lusterka ok światełka w...
Kody błędów odczytane? Tak i nie pokazuje żadnego. Wymiana to próba naprawy czy początek problemów? Auto z 2000r. - nie trzeba aby zsynchronizować immo z wymienianymi komponentami? Wymiana to próba naprawy. Co do synchronizowania nie wiem za bardzo jakby to zrobić. Ogólnie były dwa przypadki że auto zgasło podczas jazdy ale po chwili zapaliło i normalnie...
Pewnie moduł zasilanie cały czas dostaje, po wyłączeniu zapłonu. VW przy holowaniu tych wozów nakazywał zdejmować wtyczkę z aparat zapłonowego.
A czy jakiś producent stosował drivery w zewnętrznych modułach, a nie w ECU? Tak, np Audi 1,8 Passat 1,8T, fiat Brava 1,8. Zewnętrzny czerowyjściowy wzmacniacz. Czy w układach z 3 cewkami iskra jest "generowana" na 2 świecach jednocześnie? Tak, bo to układ z tzw. iskrą traconą. No chyba, że piszemy o Syrenie 105 to nie. :lol:
Witam, posiadam Passata 1,8 z 1997r. Mam problem z odpalaniem samochodu. 0 błędów na Vag-u. Podczas przekręcania kluczyka na zapłon nie załącza się na chwilę pompa paliwa aby dobić ciśnienie na listwie wtryskowej. W momencie gdy ręcznie włączę pompę (obejście w instalacji elektrycznej - przekaźnik pompy) na chwilę przed odpaleniem wszystko jest OK -...
Jeżeli masz dwa klucze to spróbuj tej metody: jeden kluczyk włóż w stacyjkę i włącz zapłon. drugi kluczyk włóż w zamek drzwi i przekręcając go zamknij samochód, po czym naciśnij kilka razy przycisk od pilota. To samo zrób z drugim kluczykiem.
Witam,troche mnie nie było ale problemy z komputerem były.:D futurysta11 no to lecimy od początku -wymiana kostki stacyjki -wymiana przekaznika 109 -Vag(nic nie wykazał) i przegląd auta w serwisie vw gdzie wymienili filtr paliwa i stwierdzili ze skrzynka bezpiecznikow jest do wymiany -elektryk stwierdził, ze skrzynki widział gorsze i ze to nie to. No...
Witam.Poszukuję schematu modułu wzmocnienia cewki zapłonowej do VW PASSATA '91.Czy można go zmontować z oddzielnych elementów(diody,tranzystory)?
B8 ma całkiem inny moduł sterowania niż auta z 12 roku, tu jest podobnie jak w Golfie 7 jeszcze pewni jest Kesey? jest to do zrobienia ale trzeba prześledzić cały schemat, z drugiej strony zamieszczenie w internecie gdzie jest robiona ingerencja mija się z celem robienia takiego zabezpieczenia
Wentylatory w B5 i B6 nie są zamienne, to dwa różne systemy. W dużym wentylatorze jest sterownik obsługujący oba wentylatory, odłącz cienki kabel idący do dużego silnika (kabel żółto/fiolet), jeśli silniki i moduł są sprawne to oba wentylatory powinny się włączyć po włączeniu zapłonu.
chyba sam znalazłeś przyczynę braku mocy i grzania - za późny zapłon sprawdź rozrząd - może pasek przeskoczył nie kombinuj z drugim zapłonem - nie tędy droga moduł zapłonu (to nie jest moduł kontrolujący tylko wykonawczy) z golfa nie pomoże bo robi dokładnie to samo co moduł w twoim pasku (pamiętam że robiłem mixy z modułem z golfa jak padł w pasku...
Witam ! Borykam się z problemem już kilka dni, mianowicie gdy wyłączę silnik i wyciągnę kluczyk ze stacyjki to zapala się kontrolka ładowania a bardziej się tak żarzy.. Dodam ze jak już uda mi się go odpalić ( Akumulator pada przez to..) to kontrolka gaśnie. Z początku myślałem że jest zwyczajnie padnięta dioda w alternatorze więc oddałem do regeneracji...
Witam. Niedawno kupiłem passata b5 1.9 tdi 110km z 1998r w którym nie działały tylne el. szyby _nawet podświetlenie guzików od el. tylnych szyb oraz w tylnych drzwiach centralny zamek ( nieraz zadziała w tylnych lewych drzwiach). Ostatnio wieczorem włączone było oświetlenie wnętrza i po ok. 5 min wszystko zgasło tzn. licznik i reszta przycisków świeciła...
Impulsy masz mieć na 2,3,4, pinie modułu z sterownika wychodzą 8,52,60 i wszystko będzie wiadomo.P
Witam !mam problem z moim passatem stracił iskre,wymieniłem moduł zapłonu komputer,cewke przewody,swiece i dalej nic:(iskry nie ma bezposrednio z cewki,prosze o pomoc
Witajcie posiadam passata b5 kombi z 1997 roku. od od momentu zakupu nie działało oświetlenie wnętrza i centralny zamek.Auto nie posiada centralnego z pilota. Elektryczne szyby działały wszystkie ale często zdarzało się że przestawały działać,wystarczyło że wyłączyłem zapłon i włączyłem ponownie i znowu działały przez jakiś czas. Ostatnio dobrałem się...
Otóż alcze z takim problemem: Był swap silnika 2.0 ADY z golfa 3 do passata b4. Skrzynia z passata b3 1,8 90km wraz z kołem zamachowym. Problem jest tego typu: rano zimny nie ma ssania, szarpie i ma odcinke przy 4500 obr. - co za tym idzie auto dziala w trybie awaryjnym. Jedno co mi sie udało zaobserwowac to iż co chwile na ułamek sekundy cofa mi zapłon...
Jutro jesli będe miał czas to sprawdzę jaki błąd mi wyskoczy z odpiętą poduszką . Świetnie, takie podejście mi się podoba. Dodatkowo, jak podłączysz możesz sprawdzić numer podzespołu (mam na myśli modułu Airbag) i dołączyć tutaj na forum.
O jaki modół po kierownica chodzi ? bordnetz?a jesli wkładasz klucz w stacyjke i zapłon ci sie niezałacza to w niej moze lezec problem,wystepuje tam czesta i drobna usterka lecz bardzo kłopotliwa z objawami takimi jak piszesz.
fabryczny autoalarm w passacie b4 Centralkę fabrycznego alarmu znajdziesz za lewym, kabinowym nawiewem powietrza, za wyłącznikiem świateł mijania - koło licznika. Moduł posiada dwie wtyczki: 10-pin i 6-pin. http://obrazki.elektroda.pl/4591975200_1...
Czy bylbys w stanie lub ktos z forum podac mi pin do zakodowania nowego rygla, np po module komfortu?
Dwa grube przewody to stały plus i masa. Pozostałe dwa to sterowanie. Jeden z nich ( nie pamiętam koloru ) to zapłon ( plus po włączeniu zapłonu ) a drugi to info z kompa silnika o wymaganej mocy wentylatorów ( impuls o zmiennym współczynniku wypełnienia od 9% do 92% ). Amplituda impulsu musi być zbliżona do napięcia 12V w instalacji. Jeśli na chwilę...
Sprawdziłem, w tym systemie nie ma plusa po zapłonie na module drzwi jest on sterowany linią VAN. Jeżeli migają ci przyciski tylko w drzwiach kierowcy podmień ten moduł a jeśli w obu drzwiach to podłóż moduł komfortu.
To będzie raczej zapłon(moduł) - przez cewkę cały czas płynie prąd(nie ma przerw) a w momencie wyłączania kluczyka przestaje on płynąć co powoduje iskrę na świecach i detonację, która cofa silnik w lewo. tak mi się przynajmniej wydaje.
Witam mam kilka hmm problemów z modułem komfortu. Jakiś czas temu mój tato kupił pasata. Poniżej podaje jego dane odczytane z książeczek itd. Mam nadzieję że są one wystarczające. wvwzzz3bzwp408453 AHL Rok produkcji 1998 1,6 Benzyna+GAZ 3B23c5 Passat Basisl4 74 M FC VEGKW AHL Passat deutsh 7,97 981.551.3BP.00 Teraz tak potrzebuje sprawdzić czy mam oryginalne...
należy zrobić adaptacje kąta czujnika skrętu keirownicy. Poprzez zapłon włączony, koła na prosto. koła na max w prawo koła na max w lewo koła na prosto ta kolejność lub odwrotna.:) co do Twojego błedu to chociaż nie masz Vaga/VCDS-a to przeciez ODIsem też mozesz odczytać błedy jakie wyskakują w module wspomagania.
witam ponownie fructon wszystko sie zgadza kanal 9 okno 3, dzieki za pomoc, klucze dopisane pierwszy przez vcds bo tylko wartosc ktora przyjmowal to "1", drogi klucz mechanicznie wedlug instrukcji: -włączasz zapłon -kluczyk który chcesz zaprogramować wkladasz do drzwi kierowcy -zamknij auto recznie kluczykiem -nacisnij przycisk otwierania/zamykania...
Niestety tak samo! Po właczeniu zapłonu blokada na 20min. Immo wykrywa nieautoryzowany moduł.
Witam, mam problem w Passacie, rok 1999 1.8T. Gdy przy otwartych drzwiach i włączonym zapłonie podnosze elektrycznie lusterko w górę zaskakuje centralny zamek próbując zamknąć auto. Gdy drzwi mam zamknięte, zapłon włączony i podnosze lewe lusterko w góre (tylko w góre), centralny zamyka drzwi, a gdy juz są zaryglowane to już tak sie nie dzieje. Fiksuje...
Na cewce współpracującej z modułem tranzystorowym po podłączeniu jej do przerywacza i kondensatora iskra jest minimalna, a przerywacz się topi (płynie przez niego blisko 30A !) Jeśli Twoja cewka działa normalnie z przerywaczem, to nie będzie współpracować z modułem TSZ
silnika nie ruszałem z obudowy tylko sprawdziłem czy działa podłączając zew. napięcie. rozbierałem styk ponieważ cały czas zwierał bo ktoś chyba przy nim majstrował i naprawiłem sprawdzałem wielokrotnie miernikiem po zamontowaniu czy zderzak zamyka obwód! Dodano po 5 mam tez 2 silniczek który montowałem i jest dokładnie to samo.Nigdzie nie mogę znaleźć...
Dodatkowo brak komunikacji z kierowcą (błąd czujnika kąta skrętu), brak możliwości adaptacji czujnika G251 (kanał nie dostępny), podmieniony moduł komfortu, stacyjka, gateway, żadnej różnicy....
Niestety na razie nie, ale nie odpuszczam. Muszę znaleźć sposób testu czy klucz w ogóle nadaje czy odbiornik nie odbiera. Myślałem, że sprawdzę to w moim Audi, ale tam jest częstotliwość 433,92MHz, a w VW 433MHz. Test kluczy można wykonać za pomocą TV, ustawiasz sobie częstotliwość w TV na taką jak ma pilot i po naciśnięciu któregokolwiek przycisku...
Żaróweczki to chyba tam nie ma ale można wylutować diode, tylko jak ma FIS to i tak mu piszczy przy przekręconym zapłonie.
Witam wszystkich którzy mogą przyczynić się w jakikolwiek sposób do zlokalizownia usterki w moim samochodzie. Auto przestało działać rano gdy chciałem nim pojechać do pracy (złośliwość rzeczy matwych ;-) ). Ale przejdźmy do sedna sprawy, troche się w tym orientuję i ... pierwsze podejrzenia padły na cewkę wraz z modułem (w tym modelu zespolone, najczęściej...
Witam wszystkich mam problem z airbagami. Gdy włączam zapłon pokazuje mi się komunikat airbag fehler a potem airbag gurtstraff deaktiv. Sprawdziłem błędy są następujące Wersja VAG-COM: Wydanie 311.2-N 1o9lo0m-n6r12p-o9ko4x-kkjahh-568f Numer części modułu sterującego: 1C0 909 605 C. Komponent i / lub wersja: 08 AIRBAG VW61 04 0001 Kodowanie oprogramowania:...
Jak silnik aaa to był tam moduł zintegrowany z cewką - https://allegro.pl/oferta/cewka-zaplonow... typowo pękały izolacja z góry modułu.
Obudowa cewki jest plastikowa zintegrowana z modułem. Samochód gaśnie i podczas jazdy i na postoju (raczej losowo)
W takim razie szukaj w układzie zapłonowym. Jeśli masz oryginalny nie wymieniany moduł zapłonowy (zintegrowany z cewką) to warto go podmienić. Często padały (u mnie też padł :) ).
moduł jest razem z cewką, jeżeli telefunken to duża szansa że siedzi. Wystarcza podłożyć inny na próbe, lub stwiedzić obecnoć impulsów zapłonowych na środkowym pinie wtyczki modułu. Często-gęsto pada sama cewka, przebicie na wtórnym, wtedy wystarcza zamontować cewkę od poloneza i kablami połączyć z modułem....
ja bym to przerobił na elektronika VW z np gaźnikowego golfa czy passata bo są prawie bezawaryjne (takie jest moje zdanie)
Nie nie olanie nie wchodziło w grę :) Poradziłem sobie w następujący sposób: Włączyłem zapłon, szyba zamknięta. Używając panelu przy kierowcy (ważne) opuściłem okno do końca trzymając przycisk, po opuszczeniu przytrzymałem jeszcze kilka sekund. Następnie podniosłem szybę i analogicznie trzymając przycisk kilka sekund po zamknięciu. Błąd zniknął. Pozostał...
Rosja swego czasu (zimna wojna) miała zakonserwowaną fabrykę do produkcji T55. Zresztą te stare czołgi były "gniotsa nie łamiotsa" na youtube jest film z odpalania isu-152 po 50 latach postoju pod chmurką w krzakach. Jeden dzień roboty (przelewania świeżą ropą i odpowietrzania ) i czołg o własnych siłach wjechał na lawetę. Silnik benzynowy nie jest...
Dziękuje za zainteresowanie, Kod silnika BKE Samochód jest irlandzki czyli kierownicę ma po prawej stronie. Nie posiadam kodowania ze starego modułu. Z nowego modułu i drzwi są poniżej. Dodatkowe obserwacje z ostatnich dwóch dni. Kiedy chciałem podłączyć stary moduł komfortu nie mogę załączyć stacyjki na zapłon.... nie ma nic nawet kontrolki od wspomagania...
Dopasowanie pilotów zdalnego sterowania VW Zbierz wszystkie piloty zdalnego sterowania jakie chcesz zaprogramować. Jeden z kluczyków pojazdu umieść w stacyjce i włącz zapłon w pozycję ON. Korzystając z programu VAG-COM wykonaj następujące czynności: > [Wybór] > [46 - Moduł komfortu] lub [35 - Centralny zamek] > [Adaptacja - 10] > Wybierz kanał "'01'"...
Tylko ja nie chce zaprogramować kluczyka z immobilajzerem tylko sam pilot. Tzn chce otwierać auto bez kluczyka zdalnie przez sam pilot, nie odpalać. Na allegro mogę kupić używany kluczyk, lub są nowe zamienniki. Np: https://allegro.pl/oferta/seat-ibiza-iv-... używany https://allegro.pl/oferta/vw-passat-b5-g...
jaką powinien mieć rezystancje czujnik i jak go pomierzyć ?? a konkretnie co może być walnięte w zapłonie ?? a jak moduł to czy go można sprawdzić ?
Zacznij od podmiany cewek na sprawne w 100% czyli od innego sprawnego auta albo zakup nowych i tylko BERU. Moduł zapłonowy też do sprawdzenia. Jakie oznaczenie silnika? Standardowo polecam sprawdzenie dolotu na szczelność, sterowanie turbiny (zacznij od przeglądu wężyków podciśnieniowych).
Czy to może być usterka mechaniczna np.zawór w prowadnicy się przycina Wtedy raczej ciśnienie by się różniło. Nie jestem pewien jak ten błąd w tych silnikach jest zdiagnozowany, czy tylko ze strony modułu od strony elektronicznej czy ogólny i wyłapuje go czujnik stukowy? T5 będzie wiedział ;-) Kiedyś robiłem VW ale to był chyba fsi i tam świece miały...
Dzięki za propozycje :) Tym co mam mogę to zrobić, tak myślę. Znalazłem wiele informacji i różnych postów w których pisali o tym jak robili to właśnie VAG COMem właśnie w tej wersji co mam, jednak mało kto opisał w jaki sposób dokładnie. Otóż umiem już logować się oraz wprowadzać te wszyskie kody. Jednak zawsze jest coś nie tak. Szukam wyjścia z sytuacji...
Kable z małego wentylatora idą do modułu . Spr. czy po zapłonie dochodzi napięcie do niego może upaliło plusa gdzieś.
Witam może temat stary ale może komuś sie przyda. Zmagałem sie ostatnio z blokada kolumny kierowniczej Wyskakiwał błąd ,,Steering column lock defective.Oraz czasem nie było zapłonu po skasowaniu błędów zapłon wracał i przez jakiś czas można było jezdzić. Wiec wymieniłem mikrostyki z urzywanej płytki ale nie przyniosło to rezultatu. Po czym kupiłem nowe...
Witam wszystkich :) Passat B5 FL 2001/ 2.0 benzyna 115KM Mam następujący problem po przejechaniu 3-4 km zaświeca ni się ESP na stałe kiedy wyłączę zapłon i włączę go ponownie kontrolka gaśnie ,ale problem powraca w kółko. Wykonałem następujące czy mości: 1. Podłączyłem się pod komputer programem vag-polska oraz vcds wyskoczył błąd: vag (00526 Przełącznik...
Witam. Jestem posiadaczem passata B4 VR6 1994rok 2.8 (przebieg 169000km) też z modułem "nowej generacji VR6". Miałem dokładnie taki problem z wystrzałami. Tylko UWAGA , mój pasek nie ma instalacji LPG. Dwa razy rozsadziło mi tłumik akustyczny szmerów ssania. Wybuchy były tak silne ze puszka ta pękała w strzępy... Długo szukałem przyczyny... Żaden z...
Rozrusznik kręci z właściwą prędkością - wg. VAGa 160 obr/min. Podobno z niesprawnym hallem koło aparatu zapłonowego można jechać. A jeśli byłby on niesprawny - dlaczego VAG nie pokazuje błędów od tych czujników? Gdyby nie było masy to raczej rozrusznik by nie kręcił albo kręciłby słabo... Stawiałem na cewkę, obecnie mocno się zastanawiam czy poprawnie...
Sprawdz świece, kable wn, cewke i moduł zapłonu. A no i jak świeci check to odczytaj błędy.
MagicTouch można obsługiwać za pomocą maksymalnie 10 nadajników (pilotów). W przypadku programowania nowego nadajnika (pilota) należy ponownie zaprogramować wszystkie pozostałe nadajniki. Aby zaprogramować nowy nadajnik (pilot), należy postępować w następujący sposób: Przejście na tryb programowania - Otwórz pojazd za pomocą nadajnika (pilota). - Wsiądź...
Tam za hamulec odpowiada przekaźnik w module wycieraczek i on najczęściej powoduje takie przypadłości, oczywiście urwany ślizgacz w silniczku też może być ale to w passatach bardzo rzadko. Moduł jest obok kolumny kierownicy po lewej stronie (nad nogami kierowcy). Dodano po 25 Wycieraczka się nie wyłączy póki nie osiągnie położenia parking, tu szukaj...
Stosuje się ją właśnie m.in do słuchania radia na postoju. Aby reszta sterowników nie potrzebnie nie pobierała energii z akumulatora. Z tej pozycji w wielu autach chodzi też zapalniczka. Który przewód przepiąć ciężko powiedzieć nie znając dokładniejszych danych, w którymś roczniku centrala komfortu się trochę zmieniała. Prawdopodobnie 15tke (zapłon)...
Po dzisiejszym sprawdzeniu instalacji biegnącej do modułu komfortu nie dostrzegłem niczego podejrzanego. Mało tego wszystko wygląda jak by dopiero co z fabryki wyjechał . zero zacieków. Brak jakichkolwiek widocznych śladów ingerencji . Pomierzyłem napięcia na złączu obd2, oto co mi miernik pokazał Z kluczykiem w stacyjce bez zapłonu styk 4 i 7 1,9v...
W takim razie to cos z komputerem. Łączy się w ogóle z zewnętrznym kompem? Próbowałeś usunąć błędy? Jakim panie kompem ? Jakie błędy ? To stary klamot, tam nie ma modułu komfortu. Instalacje masz do przejrzenia - piętnastka w szczególności.
witam mam podobny problem z magistrala can-bus od hamulca ręcznego w passacie b6 (3c) 1,9tdi sedan, jest to anglik po przekładce. Jak częściowo zacznę rozbierać samochód czyli wyłącznik od esp, climatronic (dojście do sterownika od hamulca) to zdarzy się ze ręczny zadziała. Jak go poskładałem po przeróbce to ręczny działał przez jakiś czas, potem uszkodziło...
Wbew temu co możnaby po mnie sądzić ja się tym zajmuję na codzień i proszę mi wierzyć, że zrobiłem już tego typu przypadków w pół setki. - widzisz kolego sympatyczny,gdybyś zajmował się tym na codzień i zrobiłbyś pół setki tych aut,to jako SPECJALISTA zapytałbyś najpierw o rok tego passata,bo te starsze b5 z zielonymi budzikami z roczników 96-97 miały...
Normalnie jeżdżę autem, jedyny problem to brak świateł długich, Swieci się ciśnienie w oponach, wspomaganie (działa bez zarzutu). ESP, żarówka, i parctronic (nie działają czujniki ani kamera) Myślę że winny jest BCM bo np. sterując lewym lusterkiem po kilku sek. reaguje prawe, Radio RNS315 bez zapłonu wyłącza się na ok 1 sek, Prawe lusterko przestało...
Sprawa wygląda następująco: Do niedawna łączyłem sobie Vagiem mojego passata i wszystko było fajnie. Od paru dni wariowały mi szyby w aucie. Żeby je otworzyć lub zamknąć, musiałem używać kluczyka z zewnątrz. Głupiało też światełko wewnątrz. Czasem problemy z szybami znikały i normalnie otwierałem szyby włącznikiem. Ale od dzisiaj już całkiem zdechły....
Dioda LED lub małą żarówka. Jednak , gdy pompa pracuje w czasie rozruchu , to podejrzewam moduł zapłonu , to ustrojstwo z cewkami.Upewnij się jesczce czy masz masę na pinie nr.1.
A co jeśli moduł zawiera sześć wyjść (brak rozdzielacza zapłonu).
Moduł kierownicy podmieniałem, bez zmian. Co ciekawe, jak ręcznie zablokuje blokade(obracając ślimakiem wewnątrz blokady),to przy włączeniu zapłonu blokada się zwalnia..
Kod silnika jaki? Pewnie problem w aparacie zapłonowym lub module zapłonu. Zakladam, że iskry też porządnej nie ma.
Hejka, borykam się ostatnio z problemem szyb w pasacie b5. To może opiszę sytuację od początku. Posiadam paska b5 99r nie działały mi szyby z przodu(pomielone linki i tak dalej) zakupiłem używane mechanizmy czyli całe blachy z linkami i silnikami, myślę sobie super plug and play hehe podłączyć wtyczkę i śmiga. Niestety silniki nie reagowały, posprawdzałem...
To nie moduł a najpewniej kostka stacyjki. Bez zapłonu nie ma komunikacji z żadnym modułem. W komforcie masz dwa przewody grubsze od pozostałych. To zasilanie i brązowy masa. Pozdrawaim.
zapłon passat passat zapłon odcina zapłon passat
rozruchowy danfoss klawiatura zalać spirytus iveco daily problemy klimatyzacja
kodowanie kluczyka vagiem sklepik elektroda gadżety
Odcinanie pedału gazu w Skoda Octavia 2001 1.6 benzyna Jak sprawdzić odbiornik podczerwieni SBX1610-52?