Tak mają niektóre wersje tych aut ...- wyłącz zapłon ,zamknij drzwi (wszystkie ) i po chwili obejrzysz przez szybę (zamkniętych drzwi) swoje kluczyki w stacyjce :) . Jest to oryginalne rozwiązanie w tych autach...Czekam na odpowiedź kogoś kto takie coś już przerabiał ... Nie ma takiej opcji by zamknęły się same drzwi jak masz kluczyk w stacyjce - moduł...
Przekaźnik od alarmu który odcina zapłon jest inny niż reszta, zgodnie z przepisami po zabraniu napięcia ma zwierać obwód, czyli ma być NC a reszta to NO, zwiera ją gdy podajesz napięcie na cewkę. Jeszcze mógł akumulatorek w syrenie się rozładować i wylać , teraz nie daję się naładować i alarm cały czas jest aktywny. Nie będzie łatwo, widać że otwieranie...
Dopasowanie pilotów zdalnego sterowania VW Zbierz wszystkie piloty zdalnego sterowania jakie chcesz zaprogramować. Jeden z kluczyków pojazdu umieść w stacyjce i włącz zapłon w pozycję ON. Korzystając z programu VAG-COM wykonaj następujące czynności: > [Wybór] > [46 - Moduł komfortu] lub [35 - Centralny zamek] > [Adaptacja - 10] > Wybierz kanał "'01'"...
Witajcie posiadam passata b5 kombi z 1997 roku. od od momentu zakupu nie działało oświetlenie wnętrza i centralny zamek.Auto nie posiada centralnego z pilota. Elektryczne szyby działały wszystkie ale często zdarzało się że przestawały działać,wystarczyło że wyłączyłem zapłon i włączyłem ponownie i znowu działały przez jakiś czas. Ostatnio dobrałem się...
w steering assist masz błedy: Number: VAG00003: Control module Error type 1: Electrical error in circuit Error type 2: Intermittent Zrobiłeś wrescie ten update software w steering wheel?? Niestety jeszcze nie :-( Muszę się to tego trochę przygotować - wiesz: 1.nigdy nie robiłem aktualizacji firmware w samochodzie... 2.muszę obczaić ODIS'a - tak aby...
Nie ma opcji wyłączenia tej funkcji. Nic tutaj nie da zmiana kodowania czy zmiana w adaptacjach. Własnie się przekonałem że nic z tego, jest w adaptacji 10 kanałów ale tego akurat nie wyłączę:( Jeżeli po 30 sekundach od otwarcia drzwi pilotem nie otworzysz drzwi pociągając za klamkę to moduł komfortu uzna to za przypadkowe naciśnięcie pilota przez...
rozrząd jest dobrze ustawiony, pasek nie przeskoczył. jak obrócę aparatem zapłonowym aby przyśpieszyć zapłon to wchodzi mi na obroty i nie chce zejść a w czasie jazdy jak wdepnę pedał gazu to pojawia się spalanie stukowe na benzynie. mam już dość dziwnych usterek tego auta. auto pomimo swego wieku wygląda prawie jak nowe, nie ma nic rdzy i jest bezwypadkowe....
Witam problem rozwiązany ,przyczyną był uszkodzony moduł gateway ,teraz wszystko działa jak należy ,dziękuję wszystkim i pozdrawiam
VOLKSVAGEN / AUDI PRZEGLĄD USTEREK DIAGNOSTYCZNYCH (DTC) Przegląd usterek diagnostycznych (DTC) jest dostosowany do kodów VAG i SAE (OBD-II) Zasady włączania MIL A=MIL zaistniały pierwszy raz B=MIL zaistniały drugi raz C=Usterka związana z brakiem emisji – tylko lampka serwisowa D=Usterka braku emisji – brak lampki serwisowej DTC (VAG)DTC...
Witam, problem jest z siecią CAN łączącą m.i. moduły w przednich dzwiach, zegary, moduł za kierownicą (pomarańczowo-zielony i pomarańczowo-brązowy przewód - cała sieć na tych przewodach padła). Odpinam wszystko co mi przyjdzie do głowy i dalej jest "kupa". CAN GATEWAY sprawdzony, nawet pobmieniony. Jest sprawny. Mierzę napięcie na sieci CAN w drzwiach...
witam ponownie fructon wszystko sie zgadza kanal 9 okno 3, dzieki za pomoc, klucze dopisane pierwszy przez vcds bo tylko wartosc ktora przyjmowal to "1", drogi klucz mechanicznie wedlug instrukcji: -włączasz zapłon -kluczyk który chcesz zaprogramować wkladasz do drzwi kierowcy -zamknij auto recznie kluczykiem -nacisnij przycisk otwierania/zamykania...
Witam wszystkich , odgrzebie temat mianowice mam taki problem wywala blad Colum steering lock defectiv wymieniłem mikroswiche i przekaźniki w blokadzie ale nie przyniosło rezultatu , ( nie mierzyłem starych ale nowe tak w skrajnych pozycjach dzialaja , blokada nie była zluzyta auto ma tylko 77 tys km 2008 rok . Mam blokadę już na nowszym procku ELOS...
Moduł komfortu trzyma podświetlenie, tak ma byc, jak zamkniesz auto z pilota lub zamka, lub włączysz zapłon światło ma gasnąć, jeśli tego nie zrobisz zgaśnie samo max do 5 minut.
Witam wszystkich :) Passat B5 FL 2001/ 2.0 benzyna 115KM Mam następujący problem po przejechaniu 3-4 km zaświeca ni się ESP na stałe kiedy wyłączę zapłon i włączę go ponownie kontrolka gaśnie ,ale problem powraca w kółko. Wykonałem następujące czy mości: 1. Podłączyłem się pod komputer programem vag-polska oraz vcds wyskoczył błąd: vag (00526 Przełącznik...
Witam wszystkich pewnego dnia zalało mi auto a dokładnie moduł komfortu nie działały elektryczne lusterka centralny zamek elektryczne szyby i klapa bagażnika oraz światełka i e w drzwiach i podświetlenie pod sufitki oraz zaczął świrować alarm po wymianie pinów i modułu komfortu szyby działają podświetlenie pod sufitki również lusterka ok światełka w...
Witam mam kilka hmm problemów z modułem komfortu. Jakiś czas temu mój tato kupił pasata. Poniżej podaje jego dane odczytane z książeczek itd. Mam nadzieję że są one wystarczające. wvwzzz3bzwp408453 AHL Rok produkcji 1998 1,6 Benzyna+GAZ 3B23c5 Passat Basisl4 74 M FC VEGKW AHL Passat deutsh 7,97 981.551.3BP.00 Teraz tak potrzebuje sprawdzić czy mam oryginalne...
PIN: 087*7 Jak klucz nie jest w pamięci to licznik powinien zadziałać, silnik odpalić i po chwili zgasnąć.
Witam, mam problem w Passacie, rok 1999 1.8T. Gdy przy otwartych drzwiach i włączonym zapłonie podnosze elektrycznie lusterko w górę zaskakuje centralny zamek próbując zamknąć auto. Gdy drzwi mam zamknięte, zapłon włączony i podnosze lewe lusterko w góre (tylko w góre), centralny zamyka drzwi, a gdy juz są zaryglowane to już tak sie nie dzieje. Fiksuje...
Witam. Mam problem bo świeci się non stop kontrolka świec żarowych, czy włącze zapłon i czy odpalę samochód to po chwili włącza się kontrolka i miga miga. Nie przeszkadzało by mi to ale kontrolka migała przez jakiś czas skasowałem błąd na VAG-u i problem zniknął.( wtedy mam większe spalanie jak miga kontrolka ) Ale czasami nie mogłem odpalić samochodu...
Jedyne 12v najbliżej jakie się pojawia to skrzynka bezpiecznikowa przy kierownicy . Cały samochód jest już na magistrali can i moduły są wzbudzane w sposób cyfrowy a nie analogowy .
Witam, mam problem z wentylatorem chłodnicy w Passacie B6 2.0 TDI. Wentylator włącza się od razu po włączeniu zapłonu, nawet na zimnym silniku. Moduł wentylatora wymieniony i dalej to samo.
Na wyłączonym zapłonie wyciągaj fotel i podnoś dywan,dosłownie 20 minut roboty.
To moduł
Sprawdziłem, w tym systemie nie ma plusa po zapłonie na module drzwi jest on sterowany linią VAN. Jeżeli migają ci przyciski tylko w drzwiach kierowcy podmień ten moduł a jeśli w obu drzwiach to podłóż moduł komfortu.
Wentylatory w B5 i B6 nie są zamienne, to dwa różne systemy. W dużym wentylatorze jest sterownik obsługujący oba wentylatory, odłącz cienki kabel idący do dużego silnika (kabel żółto/fiolet), jeśli silniki i moduł są sprawne to oba wentylatory powinny się włączyć po włączeniu zapłonu.
Centralny masz dorabiany? Programowałeś w sensie "przytrzymaj zamykanie i przekręć kluczyk na zapłon"?
Witam, Mam problem z Passatem B6 i może ktoś miał podobny przypadek. Na początku zapalała się żółta kontrolka kierownicy, ale auto normalnie odpalało i jeździło. Po pewnym czasie zapaliła się już czerwona kontrolka kierownicy – wtedy auto odpalało i od razu gasło. Odłączyłem akumulator na ok. tydzień i wtedy był całkowity brak zapłonu. Udało mi się...
Prosimy kod silnika i rocznik. Mimo tego co jest już podane. A pin 27 idzie właśnie do tego modułu.
Bo pompa jest częścią bloku ABS ,cały ten klocek do którego idą rurki hamulcowe i kable.Dlatego nie ma jej na schemacie. Albo padły szczotki ,albo sam moduł,albo nie ma zasilania. Trzeba sprawdzić dokładnie zasilanie żarówką na pinach: 1,5 to masa 2,6 to stały plus 23 to plus po zapłonie Tak wychodzi zw schematu. A jak byś chciał super dokładnie to...
A ten wsad ? Możliwe że jest uszkodzony ? nie można zakodować kluczy , nawet nie włącza się zapłon ( radio się załacza ale kontrolki na desce nie ) ilość kluczy w parametrach- 0 ,
Impulsy masz mieć na 2,3,4, pinie modułu z sterownika wychodzą 8,52,60 i wszystko będzie wiadomo.P
Zasilanie sterownika; po kluczyku pin nr.30 i 38 , masa pin nr.20 i 29. Wyjście na sterowanie modułu zapłonu; pin nr.27 na pin nr.2 modułu.Pin nr.3 modułu 12 V , 4 i 5 wyście na cewkę. Masa oczywiście nr.1. Sprawdz , czy masz kluczowanie na pinie nr. 2 modułu zapłonu.
Witam ! Borykam się z problemem już kilka dni, mianowicie gdy wyłączę silnik i wyciągnę kluczyk ze stacyjki to zapala się kontrolka ładowania a bardziej się tak żarzy.. Dodam ze jak już uda mi się go odpalić ( Akumulator pada przez to..) to kontrolka gaśnie. Z początku myślałem że jest zwyczajnie padnięta dioda w alternatorze więc oddałem do regeneracji...
W ciągu kilku dni podobne objawy opisano jeszcze w dwóch innych tematach. Standardowa przypadłość tych silników (jak ktoś napisał, że nieszczęścia chodzą czwórkami) to padnięte cewki. Objawy pasują tzn. stabilne wolne obroty prawie bez wypadania zapłonów, szarpanie i dławienie się przy dodawaniu gazu szczególnie gwałtownym. Dwie godziny temu założyłem...
Pewnie moduł zasilanie cały czas dostaje, po wyłączeniu zapłonu. VW przy holowaniu tych wozów nakazywał zdejmować wtyczkę z aparat zapłonowego.
Witam !mam problem z moim passatem stracił iskre,wymieniłem moduł zapłonu komputer,cewke przewody,swiece i dalej nic:(iskry nie ma bezposrednio z cewki,prosze o pomoc
Czy bylbys w stanie lub ktos z forum podac mi pin do zakodowania nowego rygla, np po module komfortu?
Witam .podpowiem jak w prosty sposob rozpoznac czy modul czy Hal ,wysunac przewod wysokiego napiecia z aparatu zaplonowego wlozyc swiece w koncowke przewodu , do glownej kostki aparatu zaplonowego wsadzic kawalek przewodu pod ,, +.0.-. zero wwlaczyc zaplon dosunac koncowke przewodu do masy tylko nie na stale lecz przerywajac powinla sie odezwac iskra...
Poprawność sygnału można sprawdzic tylko oscyloskopem, miernik nic nie pomoże.
Na wtyczce przy module ,ma być cały czas po włączeniu zapłonu (linia x75 przez bezpiecznik F25)prąd na grubych przewodach.Poskładaj wszystko podłącz tam żarówkę i testuj.Silnik działa, moduł działa,to masz albo jakieś zaniki tego prądu albo moduł albo problem ze sterowaniem.Obejrzyj dokładnie bezpiecznik i jego gniazdo.
Witam serdecznie ! Podepnę się pod temat .. Vw Passat B7 2012. Wyposażone w seryjnie zamontowane Webasto z pilotem. Mój problem polega na tym, że po włączeniu "pieca" z panelu , czy też z pilota Na Wyłączonym Zapłonie słychać, że coś tam zaczyna się dziać, natomiast za nic nie włącza się nadmuch, wewnętrzny wentylator. Czytałem o przekaźnikach, bezpiecznikach...
Piwko o czym ty piszesz? Widziałeś o jakie auto chodzi? Widziałeś kiedyś w B5 Bordnetz? Czy autor tematu sprawdzał bezpiecznik nr 25 w skrzynce z boku deski? Chyba 25A. Jest tam w ogóle zasilanie na nim. To on zasila panel nawiewu. Skoro w panelu (chyba pin 2 6-pinowej wtyczki, przewód czarno-niebieski) nie ma zasilania to trzeba zobaczyć czy ten bezpiecznik...
Jak silnik aaa to był tam moduł zintegrowany z cewką - https://allegro.pl/oferta/cewka-zaplonow... typowo pękały izolacja z góry modułu.
No ale tam jest moduł zapłonowy, co więcej chcesz usprawnić?
Do licznika podłączasz terminal 15 to jest 12V po zapłonie, Terminal 30 to jest stałe 12V, do pamięci małego przebiegu, zegarka itp, możesz połączyć z tym po zapłonie i tyle. Terminal 31 to masa. Od arduino do licznika podłączasz Can. Odpowiedni program wgrywasz do arduino. Arduino chyba nie obsługuje Cana, więc pewnie przydałby się moduł CAN BUS. Jak...
Moduł kierownicy podmieniałem, bez zmian. Co ciekawe, jak ręcznie zablokuje blokade(obracając ślimakiem wewnątrz blokady),to przy włączeniu zapłonu blokada się zwalnia..
Żaróweczki to chyba tam nie ma ale można wylutować diode, tylko jak ma FIS to i tak mu piszczy przy przekręconym zapłonie.
Dodatkowo brak komunikacji z kierowcą (błąd czujnika kąta skrętu), brak możliwości adaptacji czujnika G251 (kanał nie dostępny), podmieniony moduł komfortu, stacyjka, gateway, żadnej różnicy....
brak napięcia po kluczyku, bezpiecznik? sprawdz w lewym słupku w kostce czarny lub(z paskiem niebieskim) czy w pozycji zapłon jest napięcie no i sprawa modułu pod nogami kierowcy
Ty masz aparat zapłonowy na wałku rozrządu (jak na zdj. w 1 poście), czy w bloku silnika ?. Ten od passata będzie pasował tylko w tym drugim przypadku Moduł od poloneza nie będzie współpracował z czujnikiem halla, musisz gdzieś zdobyć moduł tsz (golf mk II, passat b2 i inne vw z lat 80)
Witam .podpowiem jak w prosty sposob rozpoznac czy modul czy Hal ,wysunac przewod wysokiego napiecia z aparatu zaplonowego wlozyc swiece w koncowke przewodu , do głównej kostki aparatu zaplonowego wsadzic kawalek przewodu pod ,, +.0.-. zero wwlaczyc zaplon dosunac koncowke przewodu do masy tylko nie na stale lecz przerywajac powinla się odezwac iskra...
Tam za hamulec odpowiada przekaźnik w module wycieraczek i on najczęściej powoduje takie przypadłości, oczywiście urwany ślizgacz w silniczku też może być ale to w passatach bardzo rzadko. Moduł jest obok kolumny kierownicy po lewej stronie (nad nogami kierowcy). Dodano po 25 Wycieraczka się nie wyłączy póki nie osiągnie położenia parking, tu szukaj...
W takim razie szukaj w układzie zapłonowym. Jeśli masz oryginalny nie wymieniany moduł zapłonowy (zintegrowany z cewką) to warto go podmienić. Często padały (u mnie też padł :) ).
Sprawdź zasilanie po zapłonie. Taki jest efekt jak nie ma zasilania po zapłonie, moduł aktywuje się na kilkadziesiąt sekund i przechodzi w stan uśpienia. Najczęściej gnije wiązka wzdłuż progu drzwi kierowcy. Są tam zaciskane łączenia od bezpiecznika z rozdziałem na wszystkie drzwi. Jest zgrzane punktowo i nasunięta koszulka izolacyjna, wchodzi tam woda...
Witam koledzy. Mam mały problem w podłączeniu modułu zapłonowego w VW Digifant II. Znalazłem taki schemat jest on z książki do passata dodam że info tech też podaje taki schemat pin 1 - +12 2 - masa 4 - sterowanie cewką zapłonową 6 - sygnał ze sterownika silnika ale mam i inny jest on od golfa II nie wiem z jakiego silnika bo mam tylko schematy ale...
Zostawiasz grube zasilania i zapłon,po odcięciu PWM wentylator powinien włączyć się awaryjnie. Pewnie moduły uwalone w silnikach-standard.
Sprawdz świece, kable wn, cewke i moduł zapłonu. A no i jak świeci check to odczytaj błędy.
jaką powinien mieć rezystancje czujnik i jak go pomierzyć ?? a konkretnie co może być walnięte w zapłonie ?? a jak moduł to czy go można sprawdzić ?
Kable z małego wentylatora idą do modułu . Spr. czy po zapłonie dochodzi napięcie do niego może upaliło plusa gdzieś.
silnika nie ruszałem z obudowy tylko sprawdziłem czy działa podłączając zew. napięcie. rozbierałem styk ponieważ cały czas zwierał bo ktoś chyba przy nim majstrował i naprawiłem sprawdzałem wielokrotnie miernikiem po zamontowaniu czy zderzak zamyka obwód! Dodano po 5 mam tez 2 silniczek który montowałem i jest dokładnie to samo.Nigdzie nie mogę znaleźć...
To nie moduł a najpewniej kostka stacyjki. Bez zapłonu nie ma komunikacji z żadnym modułem. W komforcie masz dwa przewody grubsze od pozostałych. To zasilanie i brązowy masa. Pozdrawaim.
A co jeśli moduł zawiera sześć wyjść (brak rozdzielacza zapłonu).
potrzebuje zmienić moduł kolumny kierowniczej na nowszy model zakupiłem używkę 5K0-953-569-BA ale jak sie pozniej zorientowałem moduł jest z passata b7 ,który nie ma stacyjki. Dokupiłem kolumnę z octavi ii ze stacyjka ,ale pytanie czy da się uruchomić moduł 5K0-953-569-BA by współpracował ze stacyjka i włączał zapłon stacyjka Czytanie transpondera...
wlasnie tak robie. kluczyk do stacyjki , a zaplon uruchamiam srubokretem.
Witam potrzebuję pomocy bo nie mogę znaleźć tłumaczenia kodu błędu z passata b6. Problem jest taki że awarii uległo wspomaganie. Po włączeniu zapłonu coś terkocze w przekładni przez 2-3 sekundy i koniec. Czerwone kółko kierownicy i brak wspomagania. Po odczycie błędu jest P0003/00003:012-moduł sterujący-sporadyczny usterka elektryczna. pytanie moje...
Kod silnika jaki? Pewnie problem w aparacie zapłonowym lub module zapłonu. Zakladam, że iskry też porządnej nie ma.
Nie wiem co to ERA ale takie rzeczy jak moduł zapłonu od razu najlepiej kupować Boscha - który prawdopodobnie był oryginalnie tam montowany: https://allegro.pl/oferta/modul-zaplonow...
Trzeba podłączyć lampę stroboskopową na pierwszy kabel i zobaczyć czy daje iskrę w tym momencie kiedy powinien. Jeśli ma rozdzielacz to pewno ma pojedynczą cewkę. Potem trzeba cewkę sprawdzić bo może ma przebicie. I wypadało by zajrzeć do modułu zapłonowego. I rzucić okiem na impulsator, który jest w aparacie zapłonowym. Trochę opcji i miejsc do zajrzenia...
Mam pytanko jak odpytać moduł komfortu o źródło uaktywnienia alarmu? Grupa 15? Tylko że po właczeniu zapłonu alarm sie nie uaktywni. Czasami sam się włacza i wyje klakson w bagażniku.
Dwa grube przewody to stały plus i masa. Pozostałe dwa to sterowanie. Jeden z nich ( nie pamiętam koloru ) to zapłon ( plus po włączeniu zapłonu ) a drugi to info z kompa silnika o wymaganej mocy wentylatorów ( impuls o zmiennym współczynniku wypełnienia od 9% do 92% ). Amplituda impulsu musi być zbliżona do napięcia 12V w instalacji. Jeśli na chwilę...
Dioda LED lub małą żarówka. Jednak , gdy pompa pracuje w czasie rozruchu , to podejrzewam moduł zapłonu , to ustrojstwo z cewkami.Upewnij się jesczce czy masz masę na pinie nr.1.
Przy zmianie licznika. Pierwsze musisz zmienić PIN nowego licznika na zgodny z PINem twojego Starego licznika (i ECU). Można to zrobić VCDSem ale mając oba PINY stary i nowy lub grzebiąc we wsadzie. Grzebanie we wsadzie trudniejsze ale nie zostawi śladu w postaci podwójnego VIN-u (stary i nowy) przy sprawdzaniu modułu licznika VCDSem. PS Masz zablokowany...
Pacjent Passat B6 2008r 1,9 Tdi BLS. Panowie zamieniłem kierownice z 4 ramiennej zwykłej na 3 ramienną z multi 8 przyciskową, zmieniłem jej też moduł wiązkę itp., ogólnie wszystko wyjęte z innego sprawnego passata i przeszczepione do mojego, Zakodowałem jak należy, zero błędów w Gateway, ale w steering wheel wywaliło mi błąd 0083 Wyłącznik zapłonu D...
Ciśnienie na wszystkich jednakowe Mierzone na ciepło czy zimno? Nie jestem pewien jak ten błąd w tych silnikach jest zdiagnozowany, czy tylko ze strony modułu od strony elektronicznej czy ogólny i wyłapuje go czujnik stukowy? T5 będzie wiedział Nie stukowy tylko G28 mierzy prędkość .... tak mnie się wydaje....;)
W takim razie to cos z komputerem. Łączy się w ogóle z zewnętrznym kompem? Próbowałeś usunąć błędy? Jakim panie kompem ? Jakie błędy ? To stary klamot, tam nie ma modułu komfortu. Instalacje masz do przejrzenia - piętnastka w szczególności.
Sprawa wygląda następująco: Do niedawna łączyłem sobie Vagiem mojego passata i wszystko było fajnie. Od paru dni wariowały mi szyby w aucie. Żeby je otworzyć lub zamknąć, musiałem używać kluczyka z zewnątrz. Głupiało też światełko wewnątrz. Czasem problemy z szybami znikały i normalnie otwierałem szyby włącznikiem. Ale od dzisiaj już całkiem zdechły....
Ciężko powiedzieć co to dokładnie może być - na początek warto byłoby zacząć od podpięcia samochodu pod komputer i zrobieniu testu globalnego (wszystkich modułów/sterowników w samochodzie) - oczywiście jeśli będzie możliwa komunikacja. Pozdrawiam
RCD300 ma sterowanie wszystkimi funkcjami wyłącznie po szynie CAN. ttttomekk coś tu mąci. Najlepszy byłby gotowy adapter can/analog. No chyba ze akurat w tym modelu auta znajdziesz w jakimś module sygnał zapłonu analogowy 0/12V. Poszukaj na niemieckich forumach. N.
Najprościej VCDS lub VCP i zrobić skan sterowników i zobacz które odpowiadają. Zasilanie po zapłonie łatwo uruchomić przez podanie go na bezpieczniki zacisku 15. Generalnie do sprawdzenia zasilanie Gateway i czy jest sprawny, potem moduł pod kierownicą, testerem sprawdzić czy widzi klucz w slocie stacyjki
miałem kiedyś podobny przypadek po niefachowym montażu radia w passacie'97,jakiś garażowy elektryk połączył przy oryginalnej kostce passata stały plus i plus po stacyjce razem i część modułów samochodu odbierało to jak przekręcony zapłon mimo,że kluczyk był wyjęty,pierwszym zauważalnym objawem był problem z centralnym,może to ci w czymś pomoże.
Digifant. Impulsy zapłonu wyzwalane czujnikiem Halla w aparacie zapłonowym, cewka z modułem. Skoro na 2 cylindrach iskra była, to ani hall, ani moduł - wypalone styki w kopułce.
Witam,troche mnie nie było ale problemy z komputerem były.:D futurysta11 no to lecimy od początku -wymiana kostki stacyjki -wymiana przekaznika 109 -Vag(nic nie wykazał) i przegląd auta w serwisie vw gdzie wymienili filtr paliwa i stwierdzili ze skrzynka bezpiecznikow jest do wymiany -elektryk stwierdził, ze skrzynki widział gorsze i ze to nie to. No...
A tak na marginesie: jak mierzycie pobór prądu, to odczekajcie przynajmniej pół godziny od ostatniego wyłączenia zapłonu. W niektórych samochodach dopiero po przynajmniej 20 minutach niektóre czujniki i moduły idą spać.
Napisałem "rozrusznik sprawdzony". Słyszałem, że może mieć na to wpływ moduł cewki zapłonowej, który podobno wpływa na wyprzedzenie zapłonu. Jak silnik jest ciepły problem nie występuje.
Koledzy jaki inny moduł komfortu podejdzie za 1CO959799A . Pytam ponieważ ten jest bardzo drogi . Może macie jakieś podpowiedzi jaki moduł można wpiąć zamiast tego . Passat B5 FL 2002 rok kombi. Kodowanie modułu 00067 WSC75345. Na tym module jest problem z mrugającymi lampkami , szyby nie działają , co 2 min załącza się klakson syreny fabrycznej ( to...
tak,miał krzywą w funkcji obrotów wału i podciśnienia.W tym przypakdu mozna jeszcze sięgnąć po układ VEZ (vollelektronische zundanlage) zaudi czy passata,ale układ trochę skoplikowany jak na przeróbki.Ja w takich sytuacja sięgałem po wzmiankowany moduł z esco.
Sprawdź czy moduł ma zasilanie - 3 plus, 1 masa. Zobacz czy wychodzą impulsy sterujące z ECU które idą na pin 2 modułu. Wystarczy do tego dioda LED i rezystor 1k. Jezeli impulsy nie docierają do modułu to może Hall nie ma zasilania lub ECU nie widzi sygnału z niego. Można wysterować moduł zapłonu na krótko podając mu impulsy na 2pin i zobaczyć czy jest...
chłopie. Akumulatora nic mi nie rozładowuje. Od ośmiu lat sprawuje się zupełnie bezproblemowo. Pomiarów dokonywałem nie w chwili otwierania auta, tylko z przekręconym kluczykiem (włączonym zapłonem). Tam masz sterownik zamka przy silniku szyby elektrycznej. Dopiero z tego modułu podawane są napięcia na zamek. I tam przeba się wpiąć z zasilaniem.
Stare radio niemal na 100% było sterowane przez CAN. Prześledź przewody idące od tych dwóch pinów adaptera, czy czasem nie prowadzą do tej białej kostki. Prawdopodobnie brakuje ci do kompletu modułu CAN-BUS, który to się do niej najpewniej podpina. Dlatego jest brak fuckcji włączania po zapłonie i wyłączania po wyjęciu kluczyka, jak i pewnie kilku innych....
jeśli masz możliwość to zamiast hybrydy (moduł z cewką) podłącz prosty moduł od np VW golf 2 razem z cewką Te nie robiły nic oprucz zapodawania impulsu na cewkę na wskutek impulsu ze sterownika i taki właśnie powinien u ciebie być Pozatym przy tej modyfikacji masz pewność że moduł zapłonu nie wprowadza zmian kąta i jeśli to zadziała to bez problemu...
Cześć otóż mam problem z czujnikami cofania a mianowicie chodzi mi o fakt taki że przy włączonym zapłonie czujniki normalnie chodzą a przy odpalonym silniku wykrywają i ciągle piszczą... Podpinałem VCDS i zero błędów na parktroniku , podmieniałem nawet moduł i nic to nie pomogło dalej jest to samo... Ktoś miał taki problem i go rozwiązał ?
Witam, Panowie, pacjentem jest Passat 1.6 DTI z silnikiem CAYC i sterownikiem Simos PCR 2.1., podejrzewam usterkę sterownika. Objawy to błędy i mrugająca kontrolka świec żarowych. Address 01: Engine Labels: 03L-906-023-CAY.clb Control Module Part Number: 03L 906 023 GL HW: 03L 906 023 A Component and/or Version: 1,6l R4 CR td H23 9972 Software Coding:...
Wbew temu co możnaby po mnie sądzić ja się tym zajmuję na codzień i proszę mi wierzyć, że zrobiłem już tego typu przypadków w pół setki. - widzisz kolego sympatyczny,gdybyś zajmował się tym na codzień i zrobiłbyś pół setki tych aut,to jako SPECJALISTA zapytałbyś najpierw o rok tego passata,bo te starsze b5 z zielonymi budzikami z roczników 96-97 miały...
miałem kiedyś passata b5 wiec może to być zamarznięty zamek lub wygięta blaszka zwalniacza zamknięcia (jeśli eks. właściciel złamał klucz to by tak wyglądało) sugestia : wstaw pojazd do ciepłego garażu i poczekaj 3 godziny ... może sam zamek odpuści. jeśli nie to rozbierz tapicerkę (jest wklejona na taki plastelinowy klej) i postaraj sie ręcznie odblokować...
Masz za stary moduł komfortu do tego radia, trzeba wymienić na nowszy. A nie da się tego jakoś obejść ? Radio ma zewnętrzny dekoder CAN który w każdej chwili można wymienić Radio do działania nie wymaga tego dekodera Można po prostu mu odcinać prąd po zapłonie
Po dzisiejszym sprawdzeniu instalacji biegnącej do modułu komfortu nie dostrzegłem niczego podejrzanego. Mało tego wszystko wygląda jak by dopiero co z fabryki wyjechał . zero zacieków. Brak jakichkolwiek widocznych śladów ingerencji . Pomierzyłem napięcia na złączu obd2, oto co mi miernik pokazał Z kluczykiem w stacyjce bez zapłonu styk 4 i 7 1,9v...
kompresja cacy, jak w książce. błędy były ostatnio kasowane(było ich dużo, ale nie wiem co za błędy...) Na każdej cewce jest ponad 12v, sygnał sterujący na odpalonym zapłonie wynosi ok. 0,1v na dobrych cylindrach i 0,6v na cylindrze drugim na którym nie pali. Mierzone przy cewkach, za modułem i przed modułem zapłonu. Pomierzyłbym jeszcze zaraz przy...
witam mam podobny problem z magistrala can-bus od hamulca ręcznego w passacie b6 (3c) 1,9tdi sedan, jest to anglik po przekładce. Jak częściowo zacznę rozbierać samochód czyli wyłącznik od esp, climatronic (dojście do sterownika od hamulca) to zdarzy się ze ręczny zadziała. Jak go poskładałem po przeróbce to ręczny działał przez jakiś czas, potem uszkodziło...
A czy jakiś producent stosował drivery w zewnętrznych modułach, a nie w ECU? Tak, np Audi 1,8 Passat 1,8T, fiat Brava 1,8. Zewnętrzny czerowyjściowy wzmacniacz. Czy w układach z 3 cewkami iskra jest "generowana" na 2 świecach jednocześnie? Tak, bo to układ z tzw. iskrą traconą. No chyba, że piszemy o Syrenie 105 to nie. :lol:
Tam powinno być sterowanie pwm.Sprawdź zasilanie żarówką głównej linii 12v(grube kable) bezp. 50A.Jeden cienki kabel chyba czerwono biały to 12v po zapłonie bezp F23 w komorze silnika.Drugi cienki kabel to sterowanie.Al bo siedzi moduł silnika albo ugnity ten cienki kabel.
passat zapłon zapłon passat passat moduł
układ centralnego podzielniki ciepła techem przewód zasilający żelazko
prostownik kukla prostownik kukla
Kolory kabli we wtyczce pedału przyspieszenia Opel Combo 2005 Funkcja głosowa nie działa w robocie Philips