Tak czy inaczej nie dostaniesz już takiego samego urządzenia eetam SEO SYMPHONY jest dostępny bez problemu
Pokombinuj trochę - można w tą operację zaangażować również wyłącznik drzwiowy. Wtedy brzęczek zadziała dopiero jak będziesz chciał wyjść z auta i otworzysz drzwi. Układ zwłoki nie będzie potrzebny. EDIT: Sorry - wymyślone i narysowane na szybko na kolanie: https://obrazki.elektroda.pl/5978256300_... W tym układzie brzęczek zabuczy...
Masz walnięty przewód dlatego masz taki wynik zapewne na mierniku. Do takich rzeczy to probówka 21W. Bezpiecznik jest przed stacyjką czy po niej. Podajesz prąd na przewód który jest za stacyjką czy przed nią?
Idź no do sąsiadki i zmierz prąd.
No to masz kupę roboty, pewnie "nasi" już tam byli nie jednokrotnie, Przycisk z aku (monostabilny) powinien załączać główny stycznik zawsze. Tzn działa to tak: wkładasz kluczyk do stacyjki, kręcisz nim we wszystkie strony i nic się nie dzieje - brak prądu; kluczyk wyjęty, naciskasz i włącza się główny, puszczasz - wyłącza się główny; kluczyk w pozycję...
Dostań się do wentylatora załącz zapłon sprawdź czy brakuje prądu na wentylator podejrzewam upalony termik w opornicy.
Pamiętaj, że zapłon w S51 jest zasilany z cewki, czyli jest to prąd przemienny. Zwarcie i rozwarcie następuje w ścisłe określonym czasie i może przebiegać jednocześnie z odwróceniem przepływu prądu.
1. W tym Oplu nie ma zabezpieczenia wstrząsowego. 2. Co rozumiesz przez pojęcie brakło prądu wszędzie? W ogóle nie włącza się zapłon? Czy tylko nie kręci?
Ale tam zapłon nie pobiera żadnego prądu. Sprawdzałeś sam alternator, 30V na maksymalnych obrotach to nie jest aż ta wiele. W zał. serwisówka silnika. Jest tam pokazany sposób sprawdzenia regulatora.
Jeśli masz dostęp( pojazd ma sprężarkę) do sprężonego powietrza, to elektrozawór NO( normalnie otwarty) podłączasz do +15 (napięcie po "zapłonie") i masy. W momencie włączenia zapłonu zawór się zamyka, uruchamiasz silnik. Powietrze się pompuje. Wyłączasz zapłon, zawór prądu nie ma i otwiera się dając ciśnienie na siłownik gaszenia. Edit: Dopiero po...
To lampa niskoprężna czy wysokoprężna? Rtęciowa czy rtęciowo-żarowa? Jeżeli wysokoprężna rtęciowa to potrzeba jedynie czegoś co ograniczy prąd bo zapłon nastąpi samoczynnie między elektrodą główną dolną a elektrodą pomocniczą, a jeżeli rtęciowo-żarowa to możesz podpiąć bezpośrednio do sieci i będzie działać jak marzenie.
Możesz bardziej wytłumaczyć? Kręciłem stacyjką na krótko ale to nic nie daje jest przewód czarny czerwony niebieski i dwa cienkie, po połączeniu czerwonego z niebieskim kręci rozrusznikiem a po przekręceniu stacyjki pojawia się prąd na dwóch cienkich przewodach( są połączone razem) po przekręceniu na zapłon idzie prąd na cewkę
1 to jak wyżej kolega syrius32 to zapłon, 2 to rozrusznik. Na 1 odpalisz auto na "pych", wszystko dostaje zasilanie i jest przygotowane do jazdy. I taki pobór prądu jest jak najbardziej prawidłowy dla pozycji 1. Pomijając co ma pozycja "zapłon" do rozładowywania się akumulatora, skoro wyłączone auto ma pobór prądu w normie?!
Co do przewodu 4 to się domyślam, że to przewód zasilający cewkę podczas rozruchu silnika z ominięciem rezystora (na podstawie schematu i tego co napisał kolega (at)abart64 ). Ale wszystko musisz sam zweryfikować (ja niema tego pod ręką), więc sprawdzaj i pisz co wychodzi. Przewód 1 to 12V po zapłonie jest podłączony do jednego zacisku rezystora a do...
Iveco Eurocargo błąd 0225 silnik gaśnie błąd dotyczy głównego przekaźnika prądowego, który odcina zapłon samochód gaśnie błąd w EDC 0225 główny wyłącznik prądu wyłącza zapłon zamiast stacyjki. Samochód ma zwykły ręczny wyłącznik prądu. W dodatku pali się EDC kontrolka silnika akumulator.
Na moje oko jest to starsza SV na gaźnikach, ale bez różnicy, 1,3A to nie dużo jak na wyłączonym jest prawie 0 to wg mnie nie ma usterki.
Gdybyś miał usunięty HISS to motocykla już byś nie odzyskał. Immo HISS to ogólnie dość kłopotliwa i dyskusyjna sprawa. Skoro masz oryginalne kluczyki, to kwestia tego czy masz całą antenę immobilizera w stacyjce. Ona jest potrzebna by uruchomić zapłon. Natomiast wyłączanie prądu można w ramach prowizorki zrealizować zewnętrznym przełącznikiem albo wyjęciem...
Witam, na potrzeby naszej wystawy edukacyjnej więcej na www.pomyslowafabryka.pl, poszukuję schematów, wykonawcy następującej instalacji /z góry informuję, że mam na ten temat niewielką wiedzę więc przepraszam za ewentualną nieprecyzyjność/: - świetlówkę /najzwyklejszą/ umieszczamy nad stołem, świetlówka nie jest podłączona do żadnego obwodu elektrycznego...
Tak nie do końca. W takim układzie rezonansowym przepływa prąd przemienny w.cz. przez okres rozładowania się energii. Natomiast cewka WN działa jak transformator, z resztą do CDI stosuje się cewki WN o zupełnie innych parametrach. To nie jest zapłon indukcyjny tak jak klasyczny bateryjny czy TCI, że energia jest ładowana w indukcyjności cewki a iskra...
Chałupa spłonęła Obudowy rozdzielnic elektrycznych są z materiałów dobrze palnych - nawet nie z samogasnących. A co spowodowało ten zapłon, jak prądu niet? Wandal z baterią?
Może główny przekaźnik odmówił współpracy. Jest to element który spoczywa na akumulatorze. Pod pomarańczową naklejką są przykręcone przewody (grube prądowe). Zobacz czy po przekręceniu kluczyka w pozycje zapłon pojawia się prąd na obu nakrętkach M8.
Witam robiłem klonowanie BSI w citroenie 2005 2.0 diesel i po podłączeniu akumulatora cały czas jest włączony zapłon( prąd) i jak się go odpali to nie można go zgasić kluczyk wyjmuje a autko dalej chodzi, dopiero po poduszeniu go na biegu gasi. Co może być przyczną tego coś w BSI czy ze stacyjką coś. I jeszcze pytanie które wejście w BSI jest odpowiedzialne...
Kluczyk przekręce na zapłon, prąd na cewke małymi kablami dochodzi gdyż żarówka świeci do kabli idących od cewki do modułu jeszcze się nie dostałem, gdyż ciemności już mnie złapały
Jak podłączam akumulator pod klemy (nic nie odpalam ani na zapłon nie daje) to prąd od razu ucieka z akumulatora
Witam Mam problem z fordem focusem mk2 1.8 tdci, brak prądu a dokładnie po przekręceniu kluczyka brakuje prądu. Brak zapłonu na desce rozdzielczej i rozrusznik milczy. Sprawdzone przekaźniki oraz masa, po przekręceniu kluczyka na zapłon prąd idzie na przekaźniki i napięcie się zgadza. Zamek centralny działa, klakson i radio tak samo. Komputer diagnostyczny...
Jest możliwość. Nawet granicząca z pewnością. Włącz w pozycje zapłon i wtedy zmierz jak spada. Prawdopodobnie przy pobieraniu prądu z akumulatora masz jeszcze mniej po chwili.
A zamontowanie tyrystorowego układu zapłonwego nie wchodzi w grę? Pracuje z tradycyjnym przerywaczem a napięcie pracy wyzwalane na uzwojeniu wtórnym cewki zapłonowej wynosi około 340V Producent przewiduje przerwę na świecach 1.2 mm.Na tym zapłonie jeżdziłem maluchem 13 lat bez problemu. Dodano po 1 Pobór prądu przez zapłon tyrystorowy wynosi 1. 6A
Dobra wszystko fajnie, tylko napiszcie mi jakiej stacyjki użyć żeby po jej włączeniu mieć 2 obwody 1-prądu zmiennego na zapłon, 2-prądu stałego z ładowaniem akumulatora i odbiorniki mocy bo raczej połączyć się tego nie da
Witam . Jak podpowiada Kolega Sosarek ,wstaw diodę 5A na przewodzie który idzie ze stacyjki.Przewód z dodatkowego wyłącznika podłącz za diodą.
Witam :) Pobór prądu ma wynosić około 0,02A do 0,05A Jaki masz samochód? Sprawdź pobór prądu jak wszystko masz wyłączone, światło oświetlenia też (czujnik maski z przodu też wciśnij), i możesz poczekać około 0,5h jak masz nowy samochód (inne układy pobierają do 0,5h). Wyciągnij radio i sprawdź ponownie Napisz jaki model i z jakiego rocznika?
I pewno masz prawidłowo dla tego samochodu. Pomierzony prąd to zapotrzebowanie instalacji samochodu (zapłon, wskaźniki, lampki, sterowniki itp). Napięcie 12,8 V przy pełnym obciążeniu instalacji to jeszcze nie jest klęska.
chyba jednak bede musiał podjechać do elektronika :/ rozkręciłem tą skrzynkę i inaczej tam podłączyć się nie da. A jak w ogóle tak na chłopski rozum działa ten zapłon prąd dochodzi do stacyjki przekręca sie na 2 idzie dalej do jakiegoś przekaźnika i włącza wszystkie rzeczy tak? W ogóle jestem zielony z elektroniki ale lubię się uczyć :)
Mam prostsze rozwiązanie, przypominające o włączeniu i wyłączeniu świateł. Prtrzebny mostek prostowniczy i jakiś brzęczyk, lub generatorek o wysokiej impedancji (oporności). Dla brzęczyka mostek jest zbyteczny, dla generatora piezo jest potrzebny, by zasilanie dochodziło plusem tam gdzie potrzeba. Otóż włączamy ten układ między + po stacyjce i przewód...
Lampy rtęciowe nie wymagają impulsu wysokiego napięcia do zapłonu, ponieważ posiadają elektrodę zapłonową. Ponadto rozgrzewanie takiej lampy trwa kilka minut.
Typując która cewka jest niesprawna opierałem się na wynikach próby z akumulatorem. Wydawało mi się, że skoro jest iskra / przy 12V / 3. Próba z akumulatorem - podczas pracy przerywacza / czyli mnie / iskra była, słaba ale była. Tak to jest jak sie posługuje określeniami ogólnymi i to bardzo nieprecyzyjnymi. Co to znaczy: "iskra była słaba" ? Dla mnie...
Podłąćz piny 4 i 7 osobno zapłon i stałoprądowy. Niektóre radia dokładane niefabryczne żrą prąd podłaczone tylko pod stałe 12V.
W jaki sposób to zrobić najprościej? Zamykasz samochód pilotem, czekasz ok.10 minut, podłączasz amperomierz cęgowy. https://obrazki.elektroda.pl/7593551900_... W zależności od wskazania - albo wszystko jest ok, albo szukasz zawyżonego poboru prądu przez wyciąganie kolejnych bezpieczników i obserwację wskazania amperomierza. Jeżeli...
Tam nie ma iskrownika, tylko alternator trójfazowy. Zapłon jest typu DC-CDI, więc zasilany z akumulatora. W statorze masz jedynie impulsator.
Da się to w jakiś sposób obejść Owszem, ale wymagało by to sporej ingerencji w oryginalna instalację pojazdu. czy byłoby bardzo niewskazanym ewentualne zostawianie sprzętu w takich gniazdkach ze stałym dopływem prądu? Bez dramatów - to ma tak znikomy pobór prądu, że wpływ na rozładowanie akumulatora był by widoczny po dwóch tygodniach bezczynnosci...
Im nowsze auto tym większe prawdopodobieństwo że zapalniczka jest po zapłonie. W miarę nowe auto w pozycji zapłon pobiera różne prądy w zależności od wyposażenia, wypasione z kamerami i radarami to ponad 10A. To jakim prądem musiałbyś ładować aby to miało0 sens ?
A co w przypadku kiedy będzie włączone webasto i jednocześnie włączę zapłon. Prąd do panelu klimatyzacji pójdzie wtedy zarówno z przekaźnika K3 jak i z bezpiecznika F2 z 15 po zapłonie. Wiem, że to pewnie banalnie proste, ale nie jestem elektrykiem a chcę to najpierw teoretycznie ogarnąć zanim coś upale w aucie. Ewentualnie jaką diodę muszę zastosować?...
Proponuję od razu założyć sobie dwuwyjściową cewkę i bezpośrednio podłączyć świece - będzie DUŻO bardziej bezawaryjne Oczywiście to nie pomoże bo tutaj ewidentnie masz problem albo z przerywaczem, albo jeszcze pewniej z kondensatorem aparatu zapłonowego, bo one często padają schemat jest banalnie prosty, plus po stacyjce przychodzi na jedną śrubkę cewki...
No ale to przecież VW praktycznie, bliźniak Golfa 4, więc można się posłużyć schematem z Golfa, a przynajmniej oznaczeniami na włączniku: 15 zapłon, X prąd z zapłonem z przerwą na start itd - reszta na forach Golfa. Jaki problem?
Witam Nigdzie nie znalazłem, podobnego problemu.... Więc Ducato 2015r przedlift 2.3 multijet 130km. Auto nie chce gasnąć z kluczyka normalnie ( trzeba delikatnie nim ruszać przód tyl i zgaśnie). Ale to nie koniec, na wyłączonym zapłonie jest prąd na dmuchawę i teoretycznie na cały osprzęt.( kontrolki, zegary itp zgaśną) ale Gdy włączę zapłon znika prąd...
Prąd dochodzi na elektrozawór w pompie wtryskowej w pozycji kluczyka "zapłon"? Bez tego ani rusz...
Ehh, będzie ciężko. Wspomniany rezystor to rezystor podciągający (pull-up). Jedno wyprowadzenie do napięcia zasilania (5V), drugie do linii RESET. Do linii reset dodatkowo podłączone jest coś (kondensator, tranzystor, układ resetu) co zwiera tą linię do masy resetując układ. Nie kombinuj, tylko znajdź schemat. Tak na marginesie - to co jest zaznaczone...
https://as-pl.com/p/A3007 L to kontrolka + to prąd po zapłonie (stacyjka) lub do prądu rozrusznika (jeśli masz hebel). Masę i prąd stały już masz.
Witam jeżeli jest tak jak pisze kolega viper555 to problem jest z jakimś urządzeniem elektrycznym które pobiera duży prąd gdy jest wyłączony zapłon proponowałbym zmieżyć ten prąd amperomieżem prądu stałego włączając go w szereg z dodatnim biegunem akumlatora.
Zacisk 2 (ign) co idzie do zacisku S regulatora to sender-napięcie odniesiena regulacji.Na nim ma pojawiać się prąd jak jest wlączony zapłon. Ten opornik bocznikuje lampkę.Pomaga we wzbudzenia alternatora,pomocny w przypadku awarii samej lampki. Prosty układ ulubiony przez producentów Japońskich jak i USA. Alternator (jeżeli hyundai) produkcji Mando.
Witaj Nie napisałeś dokładniej co to za motocykl. Czy stara MZ 250 ES, TS, czy ETZ. Główna różnica - napięcie zasilania, oraz możliwość zainstalowania modułu nadajnika hallotronowego. Temat przerabiałem temat dosyć wnikliwie. Jeździłem ETZ 250 przez ponad 10 lat (wciąż ją mam, ale do sprzedania - teraz mam Hondę :)) Opracowałem nawet mikroprocesorowy...
Witam! Kupiłem ostatnio radio samochodowe Sony CDX GT-212. Wszystko w nim działa oprócz jednej funkcji: nie zapamiętuje stacji radiowych. Podczas, gdy zapłon jest włączony wszystko jest ok, stacje się zapisują, wyświetla się napis "memory" (chyba). Gdy całkowicie wyłącze zapłon prąd w obwodzie płynie jeszcze około minuty (Peugeot 206), w tym czasie...
Już prawie wszystko wymienione i dalej nie ma prądu. A zapłon jest?
Ale tylko wtedy gdy wirnik jest napędzany. Dostaje prąd jak tylko włączysz zapłon. Potem jego ruch generuje prąd w stojanie. Wzbudzenie jest na wirnik ,nie stojan i wynosi niemal pełne napięcie akumulatora po przekręceniu klucza. Wyjątek to altki sterowane z ECU lub modułu kabinowego,które są wzbudzane z opóźnieniem żeby energii nie zabierać i pasek...
Ja bym jeszcze sprawdził przewody i kostkę stacyjki lubią pękać luty przez wyłamywanie kierownicy do przodu. Sama kostka stacyjki też może być przyczyną ale najpierw trzeba wychwycić moment i spróbować pomierzyć gdzie to napięcie faktycznie jest a gdzie go nie ma.
Witam wczoraj jechałem w trasę ponad 200 km wracając samochód stanął zapaliły się wszystkie kontrolki i już nie chciał odpalić . Dzisiaj doszedłem do tego ze paliwo nie dochodzi po prostu pompa paliwa się nie włącza . Myślałem ze to przekaźnik wymieniłem na nowy ale problem nie ustal . Wjechałem ( bardziej wepchałem ) na kanał podłączyłem kontrolkę...
Nie musisz budować prostownika ani stabilizatora. Motorower Java 50 miał zapłon iskrownikowy oraz normalną butelkową cewkę wysokiego napięcia. W iskrownku dwie cewki były odpowiedzialne za generowanie prądu na oświetlenie a jedna na zapłon. Oczywiście generowany był prąd zmienny i to o częstotliwości uzależnionej od obrotów silnika.
Jest styk pracujący w środowisku gdzie są opary oleju napędowego zmieszane z powietrzem. Przez ten styk może płynąć prąd 0.36mA przy napięciu 3.6V. Czy mogę być pewien, że ew. iskra nie wywoła zapłonu oparów ? Czy są jakieś normy, wskazówki projektowe itp. na jakie mogę się powołać przy ocenie prawdopodobieństwa wystąpienia zapłonu ?
Nie trzeba demontować pompy żeby sprawdzić czy działa. Wypnij wtyczkę włącz zapłon i spr czy do wtyczki dochodzi prąd to po 1. Jeżeli dochodzi to wrzuć na piny +12V i spr czy pompa ruszyła nie demontując jej z baku jeżeli po bezpośrednim podaniu napięcia pompa nie rusza jest uszkodzoną wiązka od wtyczki obudowy do pompy
Już raz pisałem w innym wątku. Zapoznajcie się z parametrami świec i przewodów WN. To że sterczą dwa,trzy,lub pięć drucików ze świecy i pasuje gwint , nie wystarczy. Świeca jest parowania z cewką przewodem i sposobem wysterowania cewki. A to znowu oznacza że sterownik podaje prąd w określonym czasie , nie zawsze o tak samo długim czasie jak iskra na...
Witam. Zakładam nowy post, bo nigdzie nie mogę znaleźć info jak dobrze podpiąć przewody elektryczne po zmianie silnika z Tecumsecha na Briggsa 13,5 KM. Poprzedni silnik posiadał prądnicę z dwoma kablami, czyli czerwony z diodą i czarny pod światła z tego, co pamiętam. Dodatkowo był zielony kabel do cewki w celu gaszenia i OK. Obecnie Briggs ma podobnie...
Zacznij drogą dedukcji. Na początek sprawdź przekaźnik świec żarowych czy przypadkiem się nie przycina później kolejno Alarm jeśli go masz Radio najlepiej na czas badań odepnij alternator odłącz zacisk B+ rozrusznik. jaki opis na skrzynce ma bezp o którym mówisz??
Podłączyłem D+ do żarówki pod masę i plus ze stacyjki od zapłonu na plus żarówki. Gdy przekręcę stacyjkę na zapłon, żarówka świeci, prąd jest na styku D+, zapalam silnik, żarówka gaśnie, alternator ładuje 14.2V, ale kiedy przekręcam stacyjkę wstecz, zapala się żarówka i silnik nie gaśnie. Wyczytałem, że może to być alternator 6-cio diodowy i do kontrolki...
Panowie, w świetlówce kompaktowej mamy do czynienia z szeregowym połączeniem elementów LC (RLC tak dokładniej, gdzie R to rezystancja żarników, L - dławik, C - kondensator zapłonowy, zwykle kilka nF), więc tuż przed zapłonem występuje tam zjawisko rezonansu napięć (dzięki temu powstaje wysokie napięcie zapłonowe), a nie rezonansu prądów. Gdy zapłon...
Okej :) POMIAR NR1 :) 9pin wbić się w kabel i do śruby masowe zmierzyć napięcie, musi być takie same jak na klemach ,kostka założona ,załączony zaplon POMIAR NR 2:) 12 pin i śruba masowa zapłon włączony prąd około zera Jutro działam Ps trzeba by obmierzyć te klamry bo też zgłaszały błąd chyba pasarzera
Zobacz zapłon ,może coś nie dochodzi prąd do zapłonu
Podobny temat.Poczytaj: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic20...
C1, C2 i C3 oraz dioda D3 łagodzą ostre piki powstające na skutek przerywania obwodu i sterowania fazowego, C4 - filtr wyjścia prostownika. Diody D4 i D5 są narysowane błędnie - odwrotnie. D1 + D2 + R1 część obwodu ułatwiająca zapłon i utrzymanie łuku przy nastawieniu małego natężenia prądu spawania.
czy kierownica może się zablokować podczas jazdy? Nie może. Jak kluczyk jest przekręcony na zapłon to styk w stacyjce odpowiedzialny za zasilanie blokady jest ROZWARTY. Blokada jest wtedy bez prądu i silniczek który jest wewnątrz nie może spowodować jej zablokowania. To, co określasz jako „pobieranie kluczyka” to właśnie dźwięk silniczka blokady który...
Liniowa a energooszczędna to jest dokładnie to samo. Kwestia tego, że energooszczędna jest "połamana" aby zmniejszyć jej wymiary. Poszukaj gdzieś jakiejś uszkodzonej energooszczędnej, rozbebesz ją i podłącz elektronike do "liniowej". Chodzi o to, że jak podłączysz świetlówkę bezpośrednio pod trafo zapewniasz jej zimny zapłon oraz brak stabilizacji prądu...
wtyczka jest sucha, paliwo dochodzi normalnie, próbowałem go na lpg odpalić ale jest taki sam efekt kręci kręci i nic Dodano po 1 a czy jest możliwość że komp łapie jakiś błąd i przez to odcina zapłon? prąd do cewek dochodzi ale nie ma iskry i już nie wiem co robić Dodano po 2 dzisiaj odłączyłem akumulator na kilka godzin byłem teraz podłączyłem i coś...
To nie aż tak specjalna wersja. Znalazłem schemat, może będzie właściwy, bo ma jeszcze „platynki”. http://obrazki.elektroda.pl/8894123000_1... Przeanalizowałem go i jest to bardzo ciekawy. Wychodzi na to, że instalacja jest mieszana, a raczej są trzy niezależne obwody i każda m swoje zasilanie osobną cewką: zapłon, relektor (prąd przemienny)...
Tyrystor jest następcą lampy - ignitronu w którym zapalał się łuk elektryczny, dopóki płynął prąd, łuk się palił, kiedy prąd zanikał łuk gasł i żeby ponownie spowodować przepływ prądu potrzebny był impuls zapłonowy. Były dwa stany, zapalony i zgaszony, tak samo w tyrystorze, z powodu tych podobieństw, do dzisiaj mówi się "zapłon tyrystora". Tyrystory...
Sprawdzić pobór prądu przy wyłączonym zapłonie, znaleźć element który ten prąd pobiera-ot cała zagadka
usterka zdiagnozowana i usunięta... stary wlasciciel mial jakis alarm, nie wszystko wyciął... część została - odcinała zapłon i prąd na rozrusznik. dotarłem po kabelkach od stacyjki do celu i usunąłem przeszkodę...
A co miało by taki prąd pobierać. :?: Nie rozumiem, autorowi chodzi o zapłon a nie kiedy rozrusznik kręci. Zapewne taki rozrusznik w dieslu z 200 A, spokojnie pobierze. :D
Prąd ,zapłon nie ma nic wspólnego ze zużywaniem oleju przez silnik. Wymiana pierścieni to nie wszystko co potrzeba żeby sinik nie spalał oleju (głowica ,uszczelniacze zaworów itd.)
Instrukcja mówi żeby wpiąć do miejsca gdzie jak jest zapłon jest i prąd. Ale nie wiem gdzie ten kabel znaleść. Dodano po 47 Akumulator odpada, bo tam prąd jest cały czas. Dodano po 25 Akumulator odpada, bo tam prąd jest cały czas.
Szczotki na wykończeniu raczej. Nie dociska ich juz tak jak powinno i na niskich obrotach zapłon pobiera mniej prądu a na wysokich więcej i alternator już nie wyrabia.
Rozwijając wypowiedź Kolegi kierbedz4 można dodać opis samego zapłonu świetlówki. Podstawowy, szkolny układ połączeń - zapłonnik, dławik, świetlówka. Tuż po włączeniu prąd płynie przez połączone szeregowo włókna żarzenia świetlówki, dławik i zapłonnik. Impedancja dławika ogranicza prąd do bezpiecznej wartości. Zapłonnik to styk czynny (NO) wykonany...
Jaki zapłon? Platyny czy moduł
Co do zasady, układ zapłonowy z gromadzeniem energii w cewce działa tak że na chwilę przed zapłonem napięcie na cewkę jest załączane, wtedy prąd narasta (wymaga to trochę czasu ze względu na indukcyjność) iskra powstaje przy wyłączaniu prądu, wtedy na wtórnym powstaje wysokie napięcie, ale na pierwotnym też pojawia się kilkaset woltów, więc do kluczowania...
Rd1 to potencjometr regulacji prądu cewki zapłonowej. Może prąd jest za mały i cewka nie magazynuje odpowiedniej energii. Najlepiej wstaw tam potencjometr zamiast tego rezystora 180 om i testuj.
Multimetr Brymen BM869s. Ale mam też ANENG AN8004 (china) i on też pokazuje taką skalę :) Wydaje mi się, że chyba tylko mierniki z kiosku za 15 zł pokazują z dokładnością do 10mA, reszta 1 mA :D Ten bezpiecznik zasilanie dostaje po zapłonie więc nie może brać prądu na postoju, to zapłon na ECM i zasilnie zaworu sterowania turbo Wynika to ze schematów?...
Tak. Bez blokady nie ruszy zapłon itp. Potraktować blokadę na młotek i czasem jest szansa że ruszy kilka razy
Powinno być napięcie przy rozwartym młoteczku przerywacza a kowadełkiem gdyż napięcie + 12v poprzez stacyjkę jest podane na 15 cewki zapłonowej i poprzez uzwojenie wychodzi stykiem nr 1 cewki na młoteczek przerywacza.W chwili obecnej mierzysz napięcie występujące w instalacji pomniejszone o rezystancję uzwojenia cewki.Układ nad którym się głowisz pracuje...
Witaj. W instrukcji obsługi tego radia masz podane jak podłaczyć się do stałego 12V. Używając tej przelotki. https://obrazki.elektroda.pl/5593729700_... Dodano po 1 https://www.instrukcjaobslugipdf.pl/jvc/... Strona 35 tejże instrukcji. Dodano po 6 Ramka do radia: RAMKA RADIOWA 1DIN FORD KA 2 MK2 II 2008- https://allegro.pl/oferta/ramka-radiowa-...
Czy dobrze rozumuję że zmieniając np. napięcie warystora można by zmienić moment wystąpienia iskry (czyli wyprzedzenie zapłonu) ? Niestety nie. Mój opis może być błędny. Sorry. Na 100% jest błędny dla Twojego przypadku. Ten układ zapłonowy jest typowy dla pilarek, kosiarek i innych małych i prostych silników nietrakcyjnych, choć i w pojazdach się trafiał....
W samochodach wypadanie zapłonu na ogół diagnozuje się różnicą prędkości koła fonicznego, więc może jednak idź w tą stronę? Jak cylinder nie pali to koło foniczne delikatnie zwalnia, więc liczysz czy impulsy mają równy czas. Raczej proste do oprogramowania. Można też mierzyć temp kolektora przy każdym cylindrze. Jest jeszcze myk z wykrywaniem napięcia...
sprawdź sobie kostke pod stacyjką bo pewnie przy kręceniu rozrusznikiem gubisz zapłon i niedochodzi prąd do aparatu
Zapłon wysokim napięciem, kilkoma kV, później lampa pracuje na znamionowym napięciu 85V. Jeżeli jest to prąd mierzony na zasilaniu przetwornicy, to pewnie dochodzi do tego jeszcze ładowanie kondensorów filtrujących.
Odłącz przewody od alternatora i wtedy sprawdz na akumulatorze czy tez pobiera taki duży prąd jak nie to jak wyżej fachowiec juz napisał alternator do naprawy:|
Możliwie uproszczone objaśnienie zamieszczonego na początku schematu: Przetwornica transformatorowa samoograniczająca z zimnym startem. Startuje i od razu daje na tyle wysokie napięcie, aby nastąpił zapłon. Przetwornica ma „miękką charakterystykę” i po zapłonie ogranicza prąd wyjściowy do w miarę stałej wartości, a napięcie na świetlówce...
to maksymalne napięcie, czy maksymalne napięcie Vrms? Ad. 1 - "Maksymalne napięcie". Ad. 2 - Liczysz stałą czasową, a to tylko czas potrzebny na wzrost prądu do około 2/3 możliwej do osiągnięcia wartości. Czas włączenia klucza powinien wynosić od trzech do pięciu stałych czasowych. Poza tym, w obliczeniach, oprócz Rdson tranzystora należy uwzględnić...
Wiecie co jest najdziwniejsze ? że po mechanicznym załączeniu przekaźnika (w bezpiecznikach pod maską) uruchamia się zapłon, a po załączeniu drugiego rozrusznik i auto chodzi. Niestety jak puszczę 1 przekaźnik auto gaśnie i wszystko na desce. Dlatego wydaje mi się, że poszedł centralny moduł zasilania :/ ponieważ nie przekazuje napięcia ze stacyjki...
tą złączką czasami nie leci zasilanie do lampki bagażnika i tej w podsufitówce ??
(prawdopodobnie odpowiedzialny za poduszki powietrzne) pokazuje straty 0,09A przy wyłączonym zapłonie natomiast jeżeli włączam zapłon lub silnik prąd spada do 0,06A . To wypnij ten sterownik i dokonaj kolejnej próby.
Na klemach mierzyłem. Zrobię, jak mówisz. A na postoju miałem na myśli, że zapłon wyłączony.
Pobór prądu wyższy niż 10A i dlatego pali bezpiecznik :P Drugi powód to może być włączony zapłon, a jak próbujesz odpalić z miernikiem to już w ogóle :)
Witam, Pompka paliwa podłączona na krótko dziala, problem jest taki że nie ma prądu na biezpieczniku od pompy paliwa nawet na chwilę w pozycji zapłon. 1.9 Tdi 130 km AVF Skoda Superb 1
Niestety, ale kontrolka cały czas się pali. I w takim układzie będzie się palić. W rzeczywistym układzie po wzbudzeniu alternatora na zacisku D+ masz napięcie z diod pomocniczych mostka służących tylko do zasilania regulatora. Po włączeniu zapłonu prąd wzbudzenia jest podawany na zacisk D+ z plusa akumulatora i kontrolka świeci, jak uruchomisz silnik...
zapłon punkt zapłon lampa ustawiać zapłon zapłon punkt zapłon punkt zapłon
czułość fotodiody rockchip batch podgląd rejestrator
sterownik kotła bosch stereo koder
Resetowanie amplitunera Pioneer SC-LX801 - instrukcje krok po kroku Dodanie dźwięku powitalnego w Motorola Moto G54 5G