Witam, zrobiłem do swojego Ogara 200 (silnik Jawy) zapłon AC-CDI. Zamontowałem impulsator i dorobiłem wyzwalacz z kawałka blachy. Do oryginalnej cewki zapłonowej, która daje ok. 6V podpiąłem uzwojenie wtórne transformatora 230/12V. Na uzwojeniu pierwotny w zależności od mocy kopnięcia otrzymuje 60-120V~, które idzie na moduł. Impulsator daje ok. 0,2V~....
Ten kabel to blokada prędkości - jeśli sprzęgło obraca się powyżej określonych obrotów zapłon jest odcinany.
http://www.mzetz.fora.pl/warsztat,13/prz... Poczytaj, bo nie potrafię Ci wytłumaczyć w tym momencie jak to robić- mimo iż robiłem to wiele razy. Po prostu przerwa nie może być ani za duża, ani za mała - ja to robię raczej doświadczalnie - ustawiasz platynki, świecę przystawiasz np. do cylindra, ruszasz kopnikiem i sprawdzasz...
Wystarczyło wymienić zapłon
Przewód czarno-czerwony to cewka zasilająca CDI. Ten chiński ogier ma gaźnik sterowany elektronicznie. Nie miałem okazji oglądać jaki tam jest układ zapłonowy, jeżeli po stronie instalacji nie ma tego przewodu, to prawdopodobnie zapłon jest typu DC-CDI. Masz iskrę na tym silniku? Odpala?
Sprawdź czy przy ocieraniu przypadkiem nie została uszkodzona krawędź od Heli, lub sam czujnik
Cześć.Objawy te co opisałeś pasują na brak masy silnika, lub gdzieś na wtyczkach nie łączy sprawdź jeszcze raz. Kolego KAPI35 sprawdź zapłon w tej motorynce, przerwę na przerywaczu, świecy.Aaaa jeszcze kondensator może być uszkodzony.Tu masz filmik z ustawienia zapłonu[/b]. [youtube]https://www.youtube.com/watch?v...
No tak, takie schematy i więcej opisów modułów znajdziesz na forum. Pozostaje dopasować moduł do posiadanego magneta i zapłon załatwiony. W sumie nie powinno być trudno. Więcej zabawy będziesz mieć z oświetleniem i ładowanie, bo to jest inaczej zorganizowane w charcie i w chińskich motorowerach/skuterach.
Pierwsze co, to może ci padła świeca. Już kilka razy miałem że świece NGK (najpopularniejsze w Polsce) zdychały własnie tuż po zgaszeniu pojazdu. Ot tak sobie. Działa, działa, zgasisz i już nie odpalisz. Co śmieszniejsze, lubią tak padać wszystkie świece na raz. Druga opcja, jeśli dodajesz mu gazu a on spada z obrotów i gaśnie to znaczy że za uboga...
Obcięty klin. Za wczesny zapłon i obcięło bo odbił.
w jaki sposób z cewek indukuje się napięcie i dlaczego tylko z 1 cewki napięcie wędruje do cewki wytwarzającej wysokie napiecie. To jest klasyczny zapłon typu "magneto" znany od więcej niż 100 lat. W okolicy zwojnicy porusza się magnes osadzony na kole magnesowym napędzanym przez silnik, w zwojnicy indukuje się napięcie. Zwojnica jest zwierana przez...
To raczej błąd w opisie, bo coś takiego nie istnieje, jak już to zapłon CDI.
Jak silnik zgaśnie, to świeca jest sucha, czy mokra, bo to byłyby dwie różne usterki. W przypadku, gdy iskra będzie stabilna a silnik gaśnie, to może trzeba sprawdzić filtry paliwa np. w kraniku, lub na wężyku. Twierdzisz, że zapłon ustawiony poprawnie a sprawdzałeś ciśnienie w cylindrze. Czy dysze i kanaliki w gaźniku rzeczywiście rzetelnie udrożniłeś....
Jeżeli nie ma żadnej oporności względem masy, to są uszkodzone cewki zasilające zapłon . 12 V tam nie podawaj nic to nie da, musisz wymienić zespół cewek. Czasami zdarza się przełamany kabel, ściągnij koło magnesowe i posprawdzaj wszystko. Regulator napięcia jak dobrze pamiętam jest pod czaszą z przodu, ale do iskry nic on nie ma, tylko ładowanie i...
to są fotki rometa oraz zapłonu
Przerwa na przerywaczu powinna wynosić 0,4-0,6mm. Z silnika wychodzą Ci dwa kable, jeden od świateł, drugi od gaszenia zapłonu. Włącz omomierz między ten od gaszenia zapłonu a masę ( korpus silnika) i ustaw na najmniejszy zakres rezystancji. Ustaw tłok na maksymalnej wysokości a następnie cofnij o 4,5mm (obracaj magnetem przeciwnie do strzałki na nim)...
Wszystko wyczyściłem, ustawiłem zapłon i nic. Jaką przerwę na platynkach ustawiłeś i jakie wyprzedzenie zapłonu? Dodano po 6 Tu masz podobny temat i zażartą dyskusje. https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic4... Ale na temat zupełnie innego silniczka. Ogar 200 to czeska "Jawa" - z zupełnie innym zapłonem.
To ten ogar na czeskim silniku od jawki prawda? Odnośnie sprzęgła - pamiętaj że im bardziej wkręcasz tą linkę tym bardziej rozłączasz sprzęgło! (w skutek czego klamka twardnieje, a kopniak przestaje działać). Regulację zacznij tak, odkręć tą śrubkę prawie na maks. Sprawdź działanie kopniaka, jeśli będzie normalnie pracować, to już prawie w domciu jesteś....
Rozwiązanie problemu jest proste. Opisze to w kilku zdaniach. 1.Odkręcasz dekiel z lewej strony 2.Znajduję się tam koło magnetyczne(magneto) i aparat do zmiany biegów. 3.zapewne wypadła ci kulka. ostrożnie zdejmij dekiel. 4.Kiedy znajdziesz kulkę wsadź ją w odpowiednie miejsce(tam będzie takie miejsce połapiesz się) 5.Kiedy wsadzisz kulkę zakładasz...
Kolego Rocketboy94 ! Tą gumę można całkiem zdjąć i nie będzie żadnej, poza zmianą "głosu", reakcji. Nic przed gaźnikiem nie wpłynie w tak opisany sposób na pracę silnika. Ustawienie (iglica) i regulacja doświadczalna gaźnika śrubką składu mieszanki - może nawet się nieco wykręciła sama; przedmuchanie dysz; uszczelka pod gaźnikiem na styku z cylindrem;...
Witam, temat dość stary ale mam pytanko ! Posiadam ogara 200 ze standardowym zapłonem , czyli jeśli palatynki są zwarte następuje zapłon . Analizując schemat z tyrystorem wydaje mi się ze jest zupełnie na odwrót, czyli jeśli palatynki się rozwierają następuje zapłon (bramka tyrystora zostaje zasilona) Czyli muszę całkowicie przestawić zapłon ? Cześć,...
Dzień dobry, mam pytanie, bo ostatnio robiłem Rometa Komara 232 na pedały i mam duży problem. Nie mogę go odpalić, a zapłon jest praktycznie prawie cały nowy, oprócz cewek od świateł. Sprawdziłem, czy nie wydmuchało simeringów, podkładki pod głowicą i uszczelki pod gaźnik, nadal mi nie odpala. AI: Czy sprawdziłeś, czy paliwo dociera do silnika i czy...
Są, a raczej były różne sposoby na poprawienie parametrów zapłonu CDI. Obecnie zamiast tak rozbudowywać układ lepiej zastosować zapłon tranzystorowy. https://obrazki.elektroda.pl/7642182800_... https://obrazki.elektroda.pl/1406474400_...
Elektroniczny zapłon nie jest od tego żeby nie "kopać". Z resztą w charcie taki zapłon chyba juz jest.
Romet Kadet nie odpala, iskra jest słaba i żółta. Przestawiałem zapłon — nic nie dało. Miałem krzywe Magneto i przez to nie odpalał. Trochę go przyszlifowałem, czy jest możliwość, że to przez to? Dodano po 4 Iskra raz jest, raz nie ma. Przestawiam platynki — jest i zaś nie ma. Przez co to? Ktoś pomoże?
Wszystko ładnie, pięknie, tylko zastanawia mnie, dlaczego przy większych obrotach gubi iskrę. Ja rozumiem, żeby stracił prędkość. No ale żeby tracił iskrę?? Czy jest szansa, że zapłon jest walnięty, czy twardo iść w modul?
Jeżeli oryginalny zapłon Romet Chart to pasuje klin.
Witam jak ustawić zapłon od rometa 205 w silniku Romet chart i w tych silnikach wały kręcą się w przeciwną stronę czy to w czymś przeszkadza ?
Ustaw najpierw przerwę na przerywaczu, ma mieć 0,3 mm w najwyższym punkcie wzniosu krzywki. Potem ustaw wyprzedzenie zapłonu na 2,8-3 mm przed GMP - w tym momencie ma się zacząć otwierać przerywacz. W tej kolejności, nie odwrotnie! Jeśli będzie normalna iskra, to powinien odpalić, potem co najwyżej kosmetyczne korekty punktu zapłonu. Nie bardzo rozumiem...
Gaśnięcie po nagrzaniu, to objaw zacierania silnika. Ten jest dwusuwowy czy czterosuwowy? Po nagrzaniu może też się psuć układ zapłonowy. Szczególnie podatne będą wynalazki z elektroniką. Kondensator zapłonowy też może być podatny na wysoką temperaturę. Słabnie izolacja w kondensatorze, słabnie izolacja kabla WN i fajki. Musisz zaobserwować czy po zatrzymaniu...
weż wyczyść gaźnik albo załatw inny zapłon
jak mozesz to napisz mi jak odpowiednio wyregulowac ( przyspieszyc) zapłon
Moment otwierania styków przerywacza jest momentem zapłonu , i tak jak kolega wyżej pisał , ustaw prawidłowo zapłon .
to jeszcze kondensator zapłonowy można by podmienić a jak simeringi wału? wymieniane były? czy strasznie stare? gaźniki komarowe są bardzo proste i zwykle akurat są najmniej zawodne a najgorszy jest zapłon
Kompresja dobra i zapłon ustawiony.
siema. mam problem z chartem , nie chce odpalić obracałem wiele razy zapłonem w prawo lub lewo i nic nie daje . Może znacie dobry sposób jak ustawić zapłon ?
Jeśli to byłby mój romet to pierwsza rzec jaka bym zrobił to rozebrał go na części pierwsze i w ten sposób upewnił bym się ze w silniku wszystko jest ok. Po drugi sprawdź czy z tłokiem i cylindrem jest wszystko ok jeśli to już zrobisz to możesz się brać za ustawianie zapłonu i gaźnika. O i najważniejsze sprawdź czy w baku nie ma jakiś zanieczyszczeń...
Zapłon był sprawdzany wszystkie jego elementy też swieca również to chyba coś poważniejszego
Spróbuj, nic nie tracisz
Za uboga mieszanka ? Przestawiony zapłon ?
Cześć! Na początek zaznaczę że pierwszy raz mam styczność z silnikiem z iskrownikiem, ale przewinęło mi się przez ręce parę silników z bateryjnym. Silnik zaburtowy Salut M https://obrazki.elektroda.pl/9439939600_... Kupiłem za grosze jako zepsuty z zamiarem majsterkowania. Aktualny stan silnika: Nowa świeca NGK B5HS Nowa fajka NGK +...
Witam .Budowa ukończona w maju ,teraz jest trochę czasu ,żeby zaprezentować efekty i rozwiązania . Zapłon : Po pierwsze -zapłon - przerobiony na bateryjny ,bo nie działała prądnica .Zamontowany akumulator 4 ah ,wykorzystany oryginalny przerywacz ,dodana cewka zapłonowa z samochodu (na złomie za 10 zł ).Ogólnie to prąd z akumulatora idzie przez przerywacz...
No witam. W moim romeciku 205 nie ma iskry po mimo,że jak wsadzę palec do fajki to kopie. Cewka zmieniona, zapłon wyregulowany i kondensator od malucha. A propo kondensatora, to czy powinien mieć masę? Jak tak to z czego i nawet jak go nie podłączę to i tak kopie. Platynki ustawione na 0,4 mm, testowałem na kilku świecach i na żadnej nie ma iskry. Zapłon...
Nie chcę niszczyć karterów i iskrownika , będzie przerabiany iskrownik od skutera do karterów charta . O to ten zapłon który chcę zamontować.
Na wstępie chciałbym się przywitać bo piszę tu pierwszy raz, mój problem tkwi w awaryjnym zapłonie mego lekko przerobionego rometa tzn. zapłon jest bateryjny bez modółów i innych cudów więc jak się pewnie wszyscy domyślają mam problem z kondensatorem i przerywaczem chodzi o to że kondensator jeśli nei padnie po kilku sekundach to pada po dniu czasem...
Zapłon już ustawiałem na różne sposoby i próbowałem na kilku świecach, fajka jest dobra, kabel wysokiego napięcia też nie ma przebicia i gaźnik też czyściłem. Świecę zalewa jak trochę pokopię.
Rysunek jest błędnie wykonany.Kondesator powinien swoją obudową być przykręcony do masy silnika i właśnie obudowa metalowa kondesatora stanowi jeden jego przewód a drugi wychodzący ze środka obudowy kondesatora przewód powinien być przykręcony pod młoteczek przerywacza.Jeżeli ze startera nożnego zapalasz tą centrefugę to kręci się koło magnesowe a w...
Witam! Mam problem z moim kołem magnesowym w ogarze 200. W zeszłe lato przerobiłem mojego rometa na zapłon bateryjny, ponieważ nie chciał odpalać z powodu słabej iskry. Po dwóch tygodniach jazdy z akumulatorem 6V i ładowaniem jednopołówkowym wpadłem w dziurę i od tamtej pory zaczęły przepalać mi się żarówki 24V, lecz po podłączeniu równolegle cewek...
Jeżeli zapłon ustawiłeś na GMP to zapłon jest źle ustawiony. Słyszałeś o wyprzedzeniu zapłonu?
Romet pony nie chce odpalić nie ma wogóle iskry gdy wciskam zapłon żeby rozrusznik działał to nie idzie nawet nie chyta próbowałem na popych to nie chciał również chodzić załapał chwilę ale go dusiło proszę o pomoc z góry dziękuję!
Witam, Cewka ma 8V bo jest zasilana z oddzielnej cewki a nie z cewek od świateł. Dodano po 22 Moim zdaniem jedynym rozsądnym rozwiązaniem jest zapłon CDI
Sprawdź czy zapłon jest dobrze ustawiony
Witam Przyjrzałem się innym działom ale ten post pasuje tylko tutaj :-) Mój problem jest następujący: Jestem posiadaczem motoroweru Romet chart 210. Tej zimy przeprowadzam mu lekki remont, w związku z czym chciałbym zamontować do niego obrotomierz. I tu zaczynają się problemy natury elektronicznej. Z tego co mi wiadomo to obrotomierze są na 12 V a u...
Co do tej pory sprawdziłeś? Gaźnik wyregulowany? Zapłon wyregulowany? To nie sprzęgło się ślizga?
Witam szukam prostego schematu na zapłon tyrystorowy szukałem ale nic nie znalazłem ciekawego zapłon potrzebuje do rometa ogar200. Za odpowiedzi dziękuje.
Skąd wiesz że zapłon dobrze ustawiony?nie zerwało klina na wale z magneta?iskra będzie ale w złym miejscu!,przerywacz powinien otwierać się 2mm przed górnym położeniem tłoka,jakiego koloru jest iskra?
Dzięki, sprawdzę to i załoze inny iskrownik jak się będzie zachowywał na innym iskrowniku. A jescze jedno pytanie a propo ustawien zapłonu, zapłon ma być 3mm przed GPT, przerwa na platynkach 0,3mm, na świecy 0,6mm? Bo nie pamiętam dokładnie...
spróbuj zapłon przestawić , lekko go przyśpiesz , wykręć świece wsadż do żaru np. do pieca aż będzie czerwona :) wkręć rozgrzaną i odpal bez dodawania manetką gazu
Bezpośrednio do stopki przychodzi czujnik który rozłącza zapłon?
Może ci ścięło klin od magneta i zapłon jest przestawiony.Częsty przypadek.
A magneto zamontowałeś? Krzywka do platynek jest na magnecie. Jeśli nadal nie da się obniżyć platynek, to tylko zużyta/starta już stopka przerywacza, czyli do wymiany. Tak zamontowałem zapłon i zamontowałem magneto. Nie ma żadnej różnicy jak ruszam platynkami w górę i w dół. Platynki są nowe, to nie możliwe że wytarte.
A zapłon dobrze ustawiony?
Wiesz teraz i złom drogi a ty kolego chyba średnio się znasz na tym skoro uważasz że almot czy zapłon CDI od turbozabytkow to złom bo złom to jest platynka jakbym miał czas i pieniądze na dokończenie to bym zrobił je ale przede wszystkim brak kasy
Witaj ,świece wyczyścić,jak będzie dalej strzelał to znaczy ,że zapłon jest przestawiony.
Gdzie masz przymocowany moduł, że zjadł go kwas z akumulatora? Fabrycznie to on jest wyżej i spory kawałek od akumulatora. Moduł zapłonowy nie ma związku z regulatorem napięcia ani akumulatorem. To jest zapłon CDI.
-Na pewno masz wyprzedzony zapłon czyli źle ustawiony rozrząd i dzięki bogu ze nie zmiksowały się przez to zawory i nie wywaliło dziury w tłoku. -poszukaj znaczka na kole zębatym wałka rozrządu ustaw go pionowo do osi cylindra i odkręć plastikowy korek w deklu od strony kola magnesowego jeśli rozrząd jest dobrze ustawiony powinien zgrywać się ze znakiem...
Zapłon nie jest przestawiony.
ustaw zapłon ew. przeczyść kranik
To nie jest wina mieszanki tylko jak kolega mówi zapłonu , jeśli byś miał za dużo oleju to mocno by ci kopcił i przerywał bo na świecy osadziła by się sadza , jeśli ci strzela w gaźnik to zapłon jest za wczesny!!!
szukaj zwarcia w instalacji, uszkodzonego przewodu od gaszenia itp, podejrzewam że to jakaś drobnostka, ściągnij sobie schemat instalacji i sprawdź kable odpowiedzialne za zapłon
Sprawdzę jeszcze raz, bo znalazłem post w którym ktoś opisuje identyczne objawy. Okazało się, że miał wał korbowy od komara i zapłon był całkiem gdzie indziej. Musiał rozpiłować aparat zapłonowy i było wszystko OK. Być może u mnie jest podobnie, bo tego silnika nie rozbierałem. Wieczorem napiszę o wynikach prób
Mianowicie pali mi się moduł. Pytanie czy to wina nieoryginalnego modułu, cewki czy czego? Zapewne wina cewki zasilającej CDI, sugeruję zapłon zrobić na wzór Yamahy.
Jeżeli wcześniej moto chodziło, to zastanawiał bym się nad tym czy ten cyl. i tłok to do tego silnika.... o ile zapłon nie ruszony.
To jest chiński zamiennik zapłonu od skuterów z silnikiem produkcji Franco Morini. Zapłon idiotycznie prosty, gdyż to jest CDI bez impulsatora. Może pracować w kierunkach CW i CCW, ale będzie generował dwie iskry na obrót wału korbowego (w DMP będzie iskra tracona). Z tego co tu widzę, dorobiony jest nowy stożek koła magnesowego skręcony na śruby (Morini...
Spróbuj ustawić zapłon najlepiej przy pomocy czujnika zegarowego, też często miałem problemy z ogarem i wile razy wychodziło na to że zapłon się przestawił.
Bardzo mi pomogłeś Muciek50 to teraz nic mi nie pozostaje tylko kupować cały zapłon i brać się do prazy.
Zapłon w tych silnikach jest na przerywaczy mechanicznym, jeśli nie nasączysz filcu olejem, to stópka przerywacza będzie się wycierać. Druga sprawa. Faktycznie mogą być zbyt słabe śruby...
Tak jak napisał Kolega, rozregulowany zapłon i pewnie do tego złe proporcje mieszanki... Jutro jak przyjde ze szkoły to pokombinuje z zapłonem. Ale gdyby był gaźnik rozregulowany to powinien pracować tak jakoś na biede.. A on nic ;/ A iskra jest taka niebieskawa czasami tak jakby taka pół niebieska pół żółta.
witam ponownie!! po przeczytaniu jednej książki doszedłem do wniosku że to może być olej w skrzyni biegów!! bo jak jeszcze była odpalana na resztkach oleju a było go mało to nawet dawała rady z siłą a po dolaniu odrazu osłabła!! ja myśle że twraz w zime olej jest straszne gęsty i spowalnia prace silnika albo jak nie jest gęsty to pewnie jest zły więc...
Gdyby przerwy na zamkach pierścieni były zbyt małe to byś szybko zatarł silnik. Skoro ma małą moc, to w zasadzie jedyną przyczyną jest nieszczelność tłoka z pierścieniami w cylindrze. Zakładam, że zapłon jest wyregulowany prawidłowo i jest odpowiednie paliwo. Świeca po wykręceniu (po spokojnym przejechaniu kilku kilometrów) powinna być szara - jest...
Zamówie nowe uszczelniacze, sprawdzę kolanko i wydech i ustawie zapłon i dam znać
Witaj! Mówisz że masz problem z odpaleniem na kopkę. Opisz dokładniej trochę. Czy kopiesz i silnik "nie kręci" ? Czy kręci ale nie zapala? Jeżeli kopka nie przekazuje momentu obrotowego na wał korbowy, to pewnie jakiś tryb lub półksiężyc. A jeżeli kręci, to powodów może być wiele. Ja bym zaczął od porządnego sprawdzenia i ustawienia zapłonu.
Witam. Problem jak w temacie. Gdy odpalam go zimnego, oczywiście na ssaniu, zapłon przeskakuje, tak jakby nie było iskry cały czas tylko "raz kiedyś". Motocykl nie chce się wkręcać, tj. nie żebym katował zimnego, ale jak chce mu dać powyżej 4000rpm, to już się nie da, manetka na max i nie wkręca się. Na wyłączonym ssaniu wkręca się Motocykl strasznie...
Może zapłon jest nie "teges" Jeżeli chodzi o to gaśnięcie, to przyjrzyj się platynkom i prawidłowej przerwie. Po nagrzaniu się prawdopodobnie platyny nie rozwierają się elektrycznie, luz ma być ok. 04 mm. Kondensator, też może mieć feler wewnętrzny- mikro przerwa która zależna jest od temperatury. To wszystko może rzutować na ta słabość motorka, nie...
Witam. Posiadam motorower Romet Chart 210 Elektronik. Nie dawno z dnia na dzień moto stawało się coraz słabsze, w końcu tak osłabło, że ledwo na 2 biegu (posiada 3) da się jechać po prostej drodze. Wyeliminowałem zużycie mechaniczne cylindra i reszty wraz ze złą regulacją gaźnika, jego stanem itp. To jest ok. Przyszła więc kolej na zapłon - ustawiony...
Koledzy, jaki powinien być typ koła magnesowego do silnika Romet 019. Czy może mi ktoś odczytać typ ?? Mam 2 identyczne, ale zapłon jest chyba zupełnie w innym miejscu.
Zapłon żle ustawiony , jeżeli nie masz lampy stroboskopowej , to ustaw wstępnie na 2mm przed GMP [ GMP- górny martwy punkt ] i sprawdż .
Układ jest dobry, pod warunkiem, że zapłon nie jest przerabiany na bateryjny. Założenie akumulatora, bez jego ładowania również mija się z celem.
Zapłon z charta (stator i koło magnesowe) pasuje plug & play, lepiej by CI to świeciło a i do przerywacza już nie trzeba by zaglądać.
Jak próbowałem go odpalic to 2 razy strzelil z wydechu Strzelanie z rury wydechowej jest najczęstszym objawem opóźnionego zapłonu. Dodam, że jeżeli strzela w gaźnik, to zapłon następuje za szybko.
Temat do zamknięcia Przyczyną okazała się świeca i zapłon Ustawiłem zapłon i wymieniłem świecę na iskre f100 SUPER
Ok to ja czekam na schemat i informacje czy działa:) Chciałbym takie coś zmontować, a wiem, że to dość dobry patent zapłony, ponieważ Romet Chart zamontowany ma układ zapłonowy właśnie działający na podobnej zasadzie i nie ma z tym w ogóle problemów. Iskra jest ogromna. W Chartach często mówili o problemach z tym i że paliły się te moduły zapłonowe...
Z uwagi na zapłon CDI akumulator nie jest mu potrzebny do działania (choć powinien być podłączony, bo jego brak grozi uszkodzeniem regulatora napięcia jak silnik odpali).
A guzik prawda. Przy maksymalnej prędkości, z pełnym gazem, ma jechać płynnie i równo, nie ma prawa nic przerywać. Przyczyn może być mnóstwo. Gaźnik i zapłon do sprawdzenia ogólnie mówiąc.
To jest oryginalny gaźnik, w chartach były 14 MC i Bing 1/14/206. Gotowałem go, bo tak mi to zostało polecone przez kolegę, motor był zajechany jak go kupiłem, a przed remontem chciałem odpalić i sprawdzić jak to działa. Zapłon oryginalny, moduł to GL133 (sprawdzony omomierzem, wszystko wydaje się OK). Iskrę sprawdzałem, przy ciemnym pomieszczeniu,...
Witam wszystkich, zakupiłem wszystko co jest potrzebne do złożenia zapłonu CDI który chce zastosować w mojej wsk 175 . Jedynym problemem jest stator gdyż z tego co wiem oryginaly zapłon CDI posiadał kiepskie ładowanie i trzeba przerobić lub przelutować odpowiednio cewki. Instalacja ma generować 12-14,8V - 150 czy 180 wat/ ładowanie trójfazowe. Prosiłbym...
Czyli jak mam juz zapłon ustawiony i zaznaczony i rozwarcie platynek jest 3 mm przed górnym GMP to tego bym już nie ruszał tylko po wymianie platynek samą przerwę ustawił, luzując śrubę podstawy platynek i na nich przerwę ustawił a resztę zostawił w spokoju jak jest, bo zapłon jest ustawiony i zaznaczony po mojemu dobrze. A mam takie pytanie, bo kolor...
Tak jak pisałem, jeśli zapłon dobrze ustawiłeś, to na wszelki wypadek podmień kondensator.Ewentualnie sprawdź czy świeca/kabel WN nie ma przebicia gdzieś.Poczytaj w internecie jak się ustawia zapłon, bo najjpewniej tu leży problem.
ustawienie zapłonu To nie motorynka , tutaj zapłon jest elektroniczny bez możliwości regulacji ( ew. tuningowy klin ).
W jawach przerywacz po nagrzaniu robił takie kawały - nigdy nie zauważyłem takiej zależności, a użytkuję od dość dawna taki silnik. - zapłon prawidłowo ustawiony /1,8 mm gpm/ - szczelina na przerywaczu / ok.06mm/ - jaką masz świecę zapłonową /NGK-BFR6H/
romet zapłon zapłon iskra romet zapłon romet chart
wykonać płytka firma podłączenie napędu bramy ekspres ciśnieniowy cieknie
nasłuch policja philips lx3900sa
Nawigacja Android PX5 - ekran się nie włącza Agregat 3kW do zasilania elektroniki pieca i pomp