Ręcznie,masz nowrmalnie aparat zaplonowy .O ile pamiętam są tam dwa sterowniki na podszybiu-jeden silnika,drugi to procesor zaplonowy
Trzeba zewrzeć TEN i GND
To prawdopodobnie sam sobie odpowiedziałeś na pytanie dot. rozrządu, a zapłon ustawia się lampą stroboskopową a nie na centymetry :D
Kiedyś wiele lat temu, jak miałem motorower to zapłon ustawiałem wkładając ołówek, lub inny długi przedmiot do cylindra. Następnie po ustaleniu górnego położenia tłoka, tuż przed jego górnym położeniem, ustawiałem przerwę w aparacie zapłonowym. W Twoim wypadku wydaje mi się, że masz ustawiony zbyt wczesny zapłon, i dlatego tak się silnik zachowuje.
Zasadniczo jest tak: częśc pojazdów ma znacznik punktu zapłonu lub inna podziałkę stopniową; na obudowie rozrządu lub kole zamachowym, zaś część ma tylko znacznik GMP. Jeżeli mamy podziałkę, więc lampe ustawiamy na błyski synchroniczne z iskrą i zapłon ustawiamy do podziałki. Jeżeli jest tylko znacznik GMP to na lampie ustawiamy takie opóźnienie błysku,...
Jak idzie na wolnych włącz na chwię długie ( pociąg manetkę), jezeli go przydusi, lub zwiększy obroty to dlaej źle zapłon. Ustawiałeś z przodu ( na kole pasowym), czy na zamachu? Na zamachu są dwie rysy OT i zundzeitpunkt
Zapłon ustawia się względem magnesów a nie tej przeciwwagi po przeciwnej stronie. Regulacja gaźnika w serwisie powinna pomóc. Ustawiasz magnesy na przeciw cewki, wkładasz pomiędzy nie a cewkę zwykłą wizytówkę, popuszczasz śruby cewki, zostanie ona przyciągnięta przez magnesy. Dokręcasz śruby, wyciągasz kartonik i masz ustawiona prawidłową odległość.
Witam. Zawsze się ustawiało na żarówkę, lub pręta z zaznaczonymi 2.5 mm przed GMP. Ustawiasz tak by żarówka zaświeciła się 2.5 mm przed GMP, wtedy styki przerywacza rowierają się i powinna skoczyć iskra. Dokręczasz zapłon i dopiero ustawiasz szczelinę na przerywaczu. Kolega poniżej napisał to dokładnie, ja zawsze powtarzałem ustawianie zapłonu i przerywacza.
-Odkręcasz tę nakrętkę z fotki tak aby ramię było luźne -włączasz zapłon i dajesz impuls, wyłączasz zapłon. -ramiona wycieraczek ustawiasz w pozycji parking -zakładasz ramię na oś silnika i skręcasz -ponownie dajesz impuls i sprawdzasz czy wszystko OK, jeżeli tak to montujesz resztę.
Zapłon ustawia się tylko dla pierwszego cylindra.
Tylko kto teraz ustawia zapłon w samochodzie?
Kolego nie ma potrzeby adaptacji wstawiasz tak jak powinna być ustawiasz zapłon kasujesz ewentualne błędy i po temacie
Jeżeli chodzi o klimatronic w tych passatach, to jeżeli po np. 2 godzinach włączasz zapłon i ustawia Ci się na auto to jest wszystko OK. przy pewnych warunkach (temperatura i nasłonecznienie) sama załącza się klima po dłuższym wyłączeniu zapłonu. Przeważnie jest to ok 2h kiedy resetuje ustawienia.
Zapłon ustawiałem według instrukcji z tej strony: http://www.mopedriders.org/html/manuals/... strona 21 Przewód kupiony nowy. Z ustawianiem zapłonu sprawdzam przerwę na przerywaczu do uzyskania iskry na świecę wskaźnikiem napięcia na przejście, pokazuje mi kiedy jest przerwa i zakładam koło magneto na, którym jest wybita kreska...
Typowa usterka w maluchach, smar na regulatorze odśrodkowym zasechł. Konieczne jest rozebranie aparatu by dostać się do regulatora, umycie, sprawdzenie działania (czy sprężynki nie są wypracowane), przesmarowanie/przeoliwienie. Poza tym . Zapłonu nie ustawia się na słuch, zawsze kończy to się zbyt dużym kątem wyprzedzenia zapłonu. Zapłon ustawiasz statycznie...
Czy cewkę wystarczy starą wykręcić i wkręcić nową Tak. czy tam zapłon się ustawia Nie. Trudno wymienić cewkę? Nie, nie jest trudno. Jedyne na co trzeba zwrócić uwagę to to co napisane powyżej. Ja jedynie mogę dodać jeszcze tyle, że chodzi o to aby koło z magnesem nie ocierało o nabiegunniki cewki zapłonowej. Nie ocierało, ale taką cewkę trzeba dosyć...
Nie. Nie chodzi o uwagę, tylko o zapamiętanie całości. Zbyt rozwlekły opis to utrudnia. Niektórzy by pominęli rozbiórkę silnika i byś krążył tylko wkoło gaźnika, bo to było wymienione. Zapłon ustawia się tak, że styk przerywacza czy jakiś inny czujnik ma dawać impuls gdy tłok jest na ileś tam milimetrów przed górnym położeniem. Sprawdzasz suwmiarką...
Kolego w zależności od tego jaki masz typ silnika - starsze miały przerywacz (tzw. platynki) a nowe zapłon elektroniczny - bezobsługowy. Jeśli masz już rozebrany silnik po remoncie, to składając go, (bez względu na typ silnika) musisz zgrać znaki na zębatce wału ze znakami na wałku rozrządu. Zwykle są one dość widoczne, ale słyszałem, iż zdarzało się,...
Jeśli tak jest to wycierało się bardzo długo.Przy tej różnicy pomiędzy cylindrami [bo zapłon nie pasuje ci zawsze na jednym z cylindrów] maluszek powinien normalnie chodzić.10st.wyprzedzenia zapłonu ustawiasz na lampę stroboskopową przy 800 obr/min. a bez lampy na małą żarówkę włączoną pomiędzy przewód z cewki do aparatu i masę ustawiasz na 0 st. i...
Nie ma, zapłon ustawia się tak samo. Przeczytaj do końca
Zapłon ustawiony aczkolwiek ustawiałem go żarówką i on tak się dłuższy czas jak kręciłem aparatem świeciła chyba z centymetr ustawiłem na początku jak się zaświeciła nie wiem co jest nie tak A przerwa na stykach aparatu jest odpowiednia?
Zapłon ustawia komputer zapłonowy, czemu chcesz go ustawiać?
Gratuluje jeśli ustawiasz zapłon oglądając youtuba czy słuchając jakichś typow z yt. Od tego jest serwisówka motocykla i tego powinieneś się trzymać.
Tylko zapłon ustawiamy przed GMP, nie za. To jest chyba oczywiste? A nie wystarczyło by zmienić samą krzywkę? Chyba że platynki też zużyte.
zapłon ustawiałem na suwmiarkę zrobiłem sobie nawet żaróweczkę z baterią żeby wiedzieć kiedy styki się rozwierają mam ustawiony na 3.7 mm przed górnym martwym punktem ponieważ w instrukcji jest +/- 0,3 mm!!! Dodano po 1 A jakich świec używacie do swoich maszyn ja wczoraj założyłem nówkę NGK... a dzisiaj kupiłem championa L87YC taką mi plesił sprzedawca...
Zapłon powinieneś ustawiać lampą stroboskopową na znaki. +Ew opóźnienie od znaków jeśli takowe jest przewidziane. Tryb serwisowy czyli by komputer nie wpływał na korekcję zapłonu. Jak się go wywołuje nie powiem ci teraz, bo sam nie pamiętam. Palec dokładnie w GMP nie jest dobrym pomysłem. Kręć na razie aparatem by zapłon opóźnić, w końcu odpali. Wtedy...
Spróbuj ustawić tym "obrotowym", ale musisz mieć włączony zapłon. Przekręcenie w lewo ustawia godziny, w prawo minuty.
filtry zmienione w tym roku po zimie .zapłon ustawiany był na oko z tego co wiem , wiec może tu leży problem tylko jak już to czy go przyspieszyć czy opóżnić żeby był żywszy i o jak dużo to przestawić?
Tu nie poszalejesz z tą pompą dawkę możesz zmienić przez modyfikację softu w sterowniku . Te pompy nie mają żadnych śrubek którymi można pokręcić To nie mechniczna pompa .Wszyskie polecenia są wykonywane na drodze elektronicznej. Nie ma żadnych przestawień typu mechanicznego poza jednym a mianowicie jak ta pompa siedzi w audi czy passacie to zapłon...
Nie ma tam osobnej regulacji zapłonu tak jak w malaczu czy coś podonego? tak by tylko ustawić dobrze rozrząd po znakach a zapłon ustawiać regulacją zapłonu? Wydaje mi sie że musi być
a zapłon ustawiałem według tego poradnika http://www.chlopcyrometowcy.pl/showthrea...
A po co ci znaki? Zdejmujesz kopułkę i patrzysz w którą strone kręci się palec (obracasz wałem). Ustawiasz zapłon w pierwszym garze i w kolejności (zgodnie z obrotem palca) zakładasz przewody. Chłopie, to podstawy, to przedszkole przedszkola!
Zapłon był ustawiony dobrze i on jeździł potem jak się przyrzał to przerywał na krótko. Teraz jak jest zimny to od razu. Nadmieniam że zapłon elekt ustawia się raz i działa
Rozrząd ustawiał mechanik przy mnie i był sprawdzany z 4 razy zanim był poskrecany i raczej o jeden ząb to niemozliwe bo by było napewno widac a tak wszystko pasiło jak ulał ale głowy nie dam sobie obciąc...dojscie naprawde dupne ale dalismy rade...auto przed wymiana terz tak chodziło...
zapłon ustawiałem na oko ale sie trzymałem tych 3mm co do biegu to jak szbko puszcze sprzegło to dłuzej sie dusi nie staje od razu
Mam pytanie, jeżeli jednak okaże się, że uszkodzona jest cewka świateł to czy przy jej wymianie trzeba na nowo ustawiać zapłon? Nie, ściągasz koło magnesowe i masz dostęp do cewek. Jeśli będziesz musiał ściągać podstawę iskrownika to zaznacz pozycje względem bloku silnika i tak samo załóż. Ewentualnie przy ściąganiu iskrownika będziesz musiał wyregulować...
W maluchu nie było. Widzę że ty znów swoje jak się ustawia zapłon w takich autach wystarczy tylko przeczytać.
Zapłon ustawia się zawsze względem ZZ pierwszego cylindra, czyli tego od strony rozrządu, poszukaj bo gdzieś na pokrywie rozrządu i kole pasowym wału powinieneś mieć znaki do kontroli kąta wyprzedzenia zapłonu.Aparat powinieneś założyć w ten sposób aby "0" na aparacie pokrywało się z ZZ GMP pierwszego cylindra. Moderator był szybszy :)
Witam Tak jak slowmot wspomniał może to być wina paliwa a jezeli to nie paliwo to ja stawiał bym na zapłon, mam pytanie jak ustawiałeś zapłon i czy oby jestes pewny że jest dobrze bo z tego co opisujesz to może być zapłon, ewentualnie pasek móglby być przestawiony o jeden ząbek ale to raczej nie będzi epasek watpie żeby ktoś tego niezauwazył ale co...
Generalnie to tam zapłon ustawiany jest elektronicznie. Ty ustawiasz pompe tak, aby znaki na pompie i kołnierzu pompy się pokrywały (oczywiście rozrząd na zero). Natomiast, jeśli chcesz dynamicznie sprawdzić, to ma być 13 stopni za GMP.
mam takie pytanko czy zapłon ustawia sie podnoszac lub opuszczając na uszczelkach pompę wtryskową bo chcę zgrać wylot paliwa z rurki do znaków na kole zamachowym ,do rozrzadu się nie dotykałem Dzieki
Może który wtrysk leje Zapłon ustawiałeś z VAGiem?
A zapłon ustawiałeś na ile stopni przed ZZ?
Normalnie zapłon ustawiasz zakładająć końcówki na cewki modułu.
Kolega z błędu,że musisz ustawić zapłon,zapłon ustawiasz górnym kółkiem rozrządu.
witam mam takie pytanko czy po wymianie modulu zaplonowego i cewki musze na nowo ustawiać zapłon?
Za mało danych. Ile stał nie będąc uruchamiany? Zapłon też można ustawiać, ale go nie ustawić. Zapłon na przerywaczu, czy elektroniczny? Mogą też być nieszczelne uszczelniacze na wale korbowym.
Zapłon ustawia się przez obrót pompy wtryskowej,ale trzeba do głowicy pompy wkręcic czujnik zegarowy i według niego ustawiac.Wartośc 0,55mm w GMP.
jak dobrze pamietam to zapłon ustawia się w tym aucie komputerem
Witam mam pytanko mam kawasaki ltd 550 jak ustawiać zapłon
To wszystko co się pisze to teoria. Zapłon ustawia się w stosunku do sondy lambda. Dlaczego uważasz, że w książkach źle piszą i że zapłon miałoby się ustawiać wg sondy ? Uważam, że na podstawie sygnału z sondy możesz sobie ew. ustawić tylko skład mieszanki zaś punkt zapłonu niewiele wpłynie na sygnał z niej. Sory ale myślę, że to na tej samej zasadzie...
Nie ustawia sie powiadasz? Zapłon jest ustawiony fabrycznie, czyli GMP względem impulsatora a wyprzedzenie zaszyte w module zapłonowym. Więc lampa stroboskopowa załatwi sprawę. http://obrazki.elektroda.net/90_12500531... Poza tym moduły są dostępne.
przyczyną moze byc za puzny zapłon zapłon ustawia sie 3 mm przed gmp
12°±2 Przy 1050 obr/min. Zapłon ustawia się przy odłączonym czujniku temp.silnika
Witam, mam problem, po wymianie akumulatora nie można zaprogramować i zapamiętać czasu i godziny na wyświetlaczu. Włączam zapłon ustawiam czas i datę a po wyjęciu kluczyka wszystko się kasuje. Co może się dziać ?
Zapłon ustawia się stroboskopem. To auto ma aparat zapłonowy z czujnikiem halla. Na wolnych obrotach wskaźnik na kole powinien zgadzać się z tym na obudowie. Jakie to obroty powinno być w serwisówce. Nie ma potrzeby wyłączać wyprzedzenia które działa przy wyższych obrotach. Gdzie znalazłeś taka instrukcje ustawiania zapłonu w samochodzie?
Ja teraz walcze teraz z drugą ciekawostka jest taka że kąt rzeczywisty rozjeźdża sie z wymaganym, czyli mam na wolnych obrotach np.1' i wymagany 1' ale po dodaniu gazu wymagany rośnie a rzeczywiasty maleje na minus. A na którą część łuku ustawiałeś zapłon? generalnie mechanicy lubią to pomylić... Czy zapłon ustawiałeś wdg. TIS? Tam możesz mieć problem......
Szybciej będzie po kolejności zapłonu. Jak ustawisz 1 to za chwilę będą się mijać na 2 bo na 5 będzie zapłon(i tu ustawiasz), następnie będą mijać się na 4 bo na 3 będzie zapłon, itd.
Mam elektronika. Cewkę butelkową właśnie wymieniłem. Zapłon ustawiałem na znaki w karterze no i jakoś zawsze to banglało. Co do filtra też mam pewne obawy. Słyszałem coś o możliwości wstawienia do niego specjalnej gąbki od kosiarki ?
Zapłon tam jest elektroniczny. W ogóle sprawny? Iskrę daje? Zapłon ustawiasz na dane silnika, albo w stopniach wyprzedzenia, albo w mm, czyli o ile tłok musi być niżej od GMP. I to można mierzyć suwmiarką lub inną dostosowaną do tego miarką.
Zapłon pewnie też ustawiony na oko. Zapłon ustawiałem na lampę stroboskopową po zwiększeniu obrotów silnika VAGiem. Nie pamiętam tylko już dokładnie, który to kanał był w nastawach podstawowych bo bym sprawdził jeszcze raz. Ale raczej silnik się skończył i nic mi to nie da.
Zapłon ustawiam na znaki to iskrę mam jak tłok jest na dole. Teraz sprawdzałem obróciłem zapłon o 180 stopni i chodzi...Teraz to chyba kwestia dobrego wyregulowania, bo prycha jeszcze i nie ma tej mocy co powinien mieć.
jeśli dobrze pamiętam to jest to motor 2E, może problem tkwi w przepływomierzu powietrza? czy dobrze ustawiony jest zapłon? w tym motorze zapłon ustawia się przy ściągniętym czyjniku temperatury i przy ok. 2200 obr na 6 st.
chyba tak nie jestem pewny dostałem go od brata swieca jest dobra bo nowa, zaworek odcina paliwo zapłon ustawiałem na wiee sposobu a moze wy macie jakies pomysły na ustawiane ?
Szczelność dolotu i przekaźnik podwójny sprawdź. Zapłon ustawia sie ręcznie, sprawdze to ! Nic tam się nie ustawia.
zapłon ustawiamy kilka stopni przed zz, i tak to działa. Ja tam się nie znam na tym, ale wiem, że jak dwusuw ma za wczesny zapłon to się grzeje jak diabli i dzwoni przy obciążeniu.. :lol:
Witam MAN D2876 LF 02 463 KM Pompa Bosch EDC Jak ustawić kąt wyprzedzenia zapłonu pompy wtryskowej EDC do tego modelu? Ile ma mieć stopni, przed czy po GMP? Czy zapłon ustawia się na 1 czy 6 cylinder?
Przez 20 lat zapłon ustawiałem tak: Żaróweczkę 12v wpinałem pomiędzy zacisk na przerywaczu lub zasilanie cewki zapłonowej a masę. Włączałem zapłon bez zapalania sinika. Gdy żaróweczka nie świeci to oznacza że styki są zwarte. Obracałem kołem pasowym w prawo - moment w którym zapali się oznacza punkt zapłonu - styki przerywacza rozwierają się. Powinno...
No tłok jest u góry bo sprawdzałem tak jak mówisz przez otwór świecy. Zapłon ustawiałem lampą. Wszystko jest w porządku jak powinno być ale silnik nie chce w ogóle strzelić.
Wystarczy, że zdejmę fajkę z świecy, silnik kręci bez problemu. W sensie odłączysz zapłon i pracuje na wysokiej temperaturze (samozapłon) czy tylko oddalasz trochę i wtedy jest lepiej? Próbowałeś klasycznej lampy do ustawiania zapłonu?
Głowica była w regeneracji zapłon ustawiany stroboskopem a jeśli chodzi o kompresje to była sprawdzana i wynosi ona miedzy 11 a 12 atmosfer.
nie zaznaczyłem na pompie i kole rozrzadu znaków podczas wymiany uszczelki pod głowica Na pompie wtryskowej nie ma znaków, a choćbyś nawet je zaznaczył to i tak na nic by się to zdało, gdyż ściągnięcie pompy wtryskowej odrazu powoduje jej przestawienie, do jej ustawienia potrzebna jest blokada, najpier wykręca się wziernik z pompy, obraca wałkiem,...
Może i są ale tacy co przy romecie zapłon ustawiali i przy C 360 robili ale do cykl oka nie mają pojęcia najmę tych alkoholików nastawiam im win a i tak nic nie zrobią . Myślałem że tu ktoś pomoże a tu każdy się chwali tym co umie a jak nie umie to cwaniaka struga
Super ! Dzięki za opd. A co to jest dokładnie GMP ? Zapłon ustawiałem już, czasem spotkałem się ze skrótem GMP ale nie wiem co to jest. A jak z cewką ? Jak ją można sprawdzić ?
... -poczatek wtrysku ustawiany byl VAGiem od 0 do 4 - ===//=== na ucho po trochu zmieniajac go... Co znaczy "na ucho" ? Zapłon ustawiasz w nastawach podstawowych kanał 004, na późnym ma być 2° po GZP.
bo tam nie masz znacznika 6st przed ZZ,a znacznik ZZ. Ustawiasz sobie opóźnienie na lampie 6stopni i wtedy ustawiasz na znacznik.
Zapłon ustawia się niestety na lampę plus potrzebny komputer aby zablokować kąt zapłonu. Wtedy wyjmujesz zaślepka że skrzyni biegów i kręcisz aparatem tak by znaki na kole zamachowym były centralnie w okienku . Zresztą na Youtube jest mnóstwo filmów jak to zrobić w AEE czy pochodnych silnikach na sterowniku Magneti z kopulką.
Kolego, z tego co się orientuję, to obecnie, niezależnie od producenta w dwusuwach stosowany jest zapłon elektroniczny. Taki zapłon nie wymaga ustawiania chyba, że z jakiegoś powodu zostanie ścięty klin na wale silnika przez koło magnesowe, to wówczas przestawi się zapłon.
W jaki sposób chcecie, ten zapłon, ustawiać? Jedyna możliwość, przestawienia zapłonu, to zerwany wpust ustalający kola magnesowego. Moim zdaniem, to wina gaźnika (membrany) lub świecy, tak jak już wcześniej napisał BartekWol .
Heh :D mapa zapłonu to raczej w nowych silnikach ze wtryskiem. Też posiadam MZ ETZ 150 i bardzo dobrze działa na przerywaczu. A zapłon ustawiałem czujnikiem zegarowym.
Miałem takie auto.... Świece : W7DC (FE55P) 0,7mm Luz zaworów 0,2mm na ciepło Zapłon ustawia się na znaczek na kole pasowym (dolnym) pierwszy - drugi to GMP
Mała uwaga!Silniki RP w Passacie nie mają regulatora podciśnieniowego wyprzedzenia kąta zapłonu.A zapłon ustawia się na 6 stopni +-1 stopien,ale po zablokowaniu komputera sterującego(np.Vagiem)
Nie wiem dlaczego ale mój simson też nie chodzi na ustawieniach fabrycznych. Kiedy ustawie zapłon na 1,4 mm przed GMP gaśnie. Jak wyprzedze jest lepiej. Powiem tylko że zapłon ustawiałem z bardzo dużą dokładnością (czujnik zegarowy z dokładnością do 1 µm i multimetr z testem ciągłości obwodu do przerywacza). Najlepiej pracuje przy ok 3mm przed...
Witam.Mam problem z moim Simsonem.Nie pali wgl czy z kopniaka czy na pych.Iskra jest paliwo jest cewkę zmieniałem zapłon ustawiany na wszystkie sposoby.Dodam jeszcze że jest troszkę za mało oleju w silniku czy może być spowodowane to nie odpalanie spowodowane zbyt małą ilością oleju w silniku?
Zapłon ustawia się tylko poprzez odsunięcie modułu od koła magnesowego o 0,2-0,3 mm, wystarczy np dwie blaszki z puszki alu. Ale przyczyny szukał bym w świecy, lub gaźniku.
a jak ten zapłon chcecie ustawiać? Oferowałem Ci pomoc ale wolisz się męczyć, powodzenia.
Lampą sprawdzamy zapłon, a ustawiamy aparatem - prawda Variag. Pozdrawiam.
zapłon ustawiałem wcześniej gdy silnik pracowal normalnie ,ale teraz rozrząd sprawdzałem ,aparat nie był ruszany więc na pewno jest dobrze.a czy mógłbyś mi powiedziec jak wprowadzić ten system w tryb serwisowy.dzieki za wszelkie sugestie
Dziś rozmawiałem z pompiarzem i wytłumaczył mi na czym polega ustawienie zapłonu w zetorze 6245 i pochodnych(70,72,77). Krzysztofz14 dobrze pisze. Chcąc ustawić zapłon trzeba odkręcić tą zaślepkę, wepchnąć do środka listew do około 0,5cm w głąb obudowy pompy następnie dodać około pół gazu (więcej nie można bo wypchnie listew) i dopiero kręcić kołem...
Ale czy w każdym gmp ustawie? W każdym, bo jak nie jeden, to drugi tłok będzie rozpoczynał suw pracy. Znaki oznaczają wyprzedzenie zapłonu, bo nie ustawia się na "0". Przykładowo w "maluchu" było to -10°, tutaj musisz poszukać.
myślę że lepszym sposobem byłby pomiar miernikiem :wink: bo na słuch to mi facet zapłon ustawiał i pomylił się tylko :wink: o jakieś 20 stopni i twierdził że mam silnik skończony :lol:
Mam wsk 175 kobuz i mam pewien problem, otóż strzela w tłumik. Wymieniałem świecę i nic to samo. Zapłon ustawiałem na różne sposoby i zero efektu. Na nowej świecy nie przejechałem nawet 100m. Pomóżcie, dzięki za wszystkie odpowiedzi
podłączasz kompa,włączasz zapłon i ustawiasz na odpowiednie napięcie i dokręcasz.
Może źle ustawiasz zapłon, w złej kolejności, najpierw ustawiasz podstawę zapłonu a późnej zewnętrzny zapłon. Gdy zrobisz odwrotnie to, ustawisz pierw jeden a ustawiając drugi, przestawisz pierwszy.
Witam. Dawkowanie paliwa obroty itp reguluje sie na pompie wtryskowej, powinien przy mocniejszym przygazowaniu kopcić na czarno poniewaz to nie jest nowy silnik i turbinka napewno też już przepuszcza olej, i jeśli rano kopci mocno na biało to znaczy ze jest źle ustawiony zapłon. Ja na twoim miejscu najpierw sprawdził bym ustawianie zapłonu a potem szukał...
Sprawdz jeszcze raz ustawienie zapłonu , ale jeśli to jest to o czym myśle to zapłon ustawiało się przy wył. czujniku temp. i podwyższonych obrotach co ciekawe odczyt na wolnych się zgadzał pomimo złych nastawów objawy podobne jak u ciebie.
http://obrazki.elektroda.net/59_12047353... PS: Wpisz w wyszukiwarce lampa stroboskopowa :D
Witam Spróbuje Ci pomóc , ten silnik to dwusuw [ jeżeli oryginał od Tz-ki ] , nad rozrusznikiem masz otwór przez które widać koło zamachowe , na kole zamachowym jest znak 0 - odniesienie do GMP i przed [ około 6 cm . na obwodzie koła ] jest znak początku wtrysku . Gdybyś miał problem ze znalezieniem GMP na kole , to wykręć wtrysk i ustalisz , następnie...
Witam wszystkich użytkowników. Właśnie złożyłem od podstaw silnik do małego Fiata i mam problem z ustawieniem zapłonu. Zapłon ustawiam na żarówkę. Po wstępnym ustawieniu zapłonu chcę sprawdzić, czy mi się udało i kręcę kołem pasowym, lecz gdy znak nr 3 znajduje się w miejscu zaznaczonym na czerwono. To żarówka wtedy się zapala tak, jakby zapłon był...
Kata nie mam już od kilku miesięcy i po wyjęciu go nie było żadnych problemów. z błedów pokazywał mi jedynie błąd silniczka krokowego (który wymieniłem). Gaśnie na wolnych obrotach a gdy dodaję gazu to obroty spadają i nie ma siły ciągnąć. Zapłon ustawiałem i niby jest ok.
ustawiać zapłon lampa ustawiać zapłon zapłon lampa ustawiać zapłon
szyberdach elektryczny ibiza uszczelniacz impuls włącza wyłącza
skrzynia schemat skrzynia schemat
Firmware do chińskich świateł scenicznych - gdzie znaleźć? Błąd fffffc0d podczas instalacji Windows XP Home Edition