A komputer/diagnostyka co mówi ? Czy nie przypadkiem czujnik położenia wału ? chociaż może być za szybko i winny jest układa zapłonowy - hym..
Temat stary ale problem z tymi pompami dalej aktualny. U mnie pojawił się objaw braku hamulca w lewym przednim kole . Miałem oddawać pompę do regeneracji ale podkusiło mnie żeby spróbować z nią powalczyć. Kupiłem wcześniej pompę z Fiata 500 wg powyższych sugestii do ewentualnego przełożenia bloku hydraulicznego i weryfikacji działania. Po zdemontowaniu...
Tak. Silniki C14NZ i C12NZ mają te same aparaty.
nie czytacie a już doradzacie pisze że cewkę dał nową a dwoje mu doradza podmiane cewki przeczytac pomyślec . czujnik hala na wale do sprawdzenia jest sygnał ok sygnał na moduł jest ecu ok z modułu sygnał na cewke jest moduł ok itd. oczywiście masy i zasilanie pierwsze do kontroli i jeszcze sygnał z rozusznika jest tu brany pod uwage z schematu Popraw...
Wykrec wszystkie swiece, wloz w panel i zakrec rozrusznikiem, musza byc widoczne ladne iskry, jezeli ma ktorejs nie ma albo jest slaba to znaczy ze panel jest do wymiany. A moze masz zawor wypalony? W tym wypadku bedzie slychac na chodzacym silniku psykanie: psy,psy, psy
Witam ponownie... mam jeszcze takie jedno pytanie... a mianowicie jak sprawdzić moduł zapłonowy... czy dobry czy padniety?
Witam Kolegów Chcę wymienić silnik w mojej corsie B, obecnie mam silnik 1.2 SZ, a chcę włożyć silnik z Astry F 1.4 NZ. Zastanawiam się czy jeżeli założę osprzęt zapłonowy tzn cewkę zapłonową i czujnik obrotów wału ze starego silnika i wymienię elektronikę silnik mi odpali. Czytałem że należy wymienić wiązkę silnika, elektronikę i pozostać przy aparacie...
Trzeba sprawdzić cewkę, moduł i aparat zapłonowy
1 3 4 2
Dzień dobry, dziś rano, po odpaleniu silnika, corsa C 1.0 (2004) zaczęła chodzić jakby nie na wszystkich cylindrach, trzęsło kabiną, podczas jazdy odczuwalny był brak mocy, migała kontrolka check. Po powrocie do domu, metodą gaz/hamulec odczytaliśmy błędy: 0000 -?, 0120 - czujnik położenia przepustnicy, 1405 - uszkodzenie zaworu EGR, 0335 - nieprawidłowy...
jest jeszcze moduł zapłonowy pod cewką
. Wydaje mi sie ze to silniczek krokowy ale nie jestem pewien a nie chce wymieniac w ciemno.. Rzygać się chce jak się czyta takie bzdety. Moduł zapłonowy przelutuj.
Dzięki za odpowiedzi. Tym autem jeździł chyba czarownik voodoo. Dziś odpalił bez problemu i pojeździł na tym trzecim module, na którym wczoraj chodził 2 min. Będę sprawdzał przewody. Edit. To nie moduł zapłonowy tylko czujnik Halla robił co chciał. Wymieniłem kopułkę razem z czujnikiem zanabytą na szrocie i po sprawie.
Czujnik temperatury silnika ale ten co idzie do sterownika, nie na zegary, układa zapłonowy do sprawdzenia, oraz na początek weże z podciesnieniem.
W modelach silnika CxNZ układ zapłonowy to jedna z często pojawiajacych sie usterek.
Jesli ta corsa ma aparat zapłonowy to moduł kopułka palec, jeśli natomiast ma czujnik położenia wału i cewkę dis osobną na każdy cylinder to czujnik wału lub cewka.
https://obrazki.elektroda.pl/6904433200_... 1 Rozrusznik 2 Klimatyzacja 3 Ogrzewacz filtra paliwa (silnik wysokoprężny) 4 Sygnał dźwiękowy 5 Manualno-automatyczna skrzynia biegów, automatyczna skrzynia biegów 6 Moduł sterujący silnika 7 Światła przeciwmgielne 8 Chłodzenie silnika 9 Chłodzenie silnika 10 Manualno-automatyczna skrzynia...
Wypadają zapłony najprawdopodobniej - układ zapłonowy do naprawy. Cewki podejrzane.
Aparat zapłonowy Lucas ( czarna kopułka) czy bosch ( brązowa)?
Mój aparat zapłonowy wygląda tak .Najprawdopodobniej jest on uszkodzony lub czujnik halla ,ale jak to sprawdzać bez podstawiania ,czy jest jakiś sposób???? http://obrazki.elektroda.net/89_12348862... Wątek był raportowany, o czujnikach Halla w Oplach, sposobach ich sprawdzania i ich usterkach zostało napisane dosłownie wszystko - nie ma sensu...
To jest Corsa A z 1988 roku. Nie ma tu żadnej elektroniki, stąd i brak kontrolki check engine. Tak jak pisałem nie ma nawet filterka paliwa. Pełna opcja mechaniczna. Moduł zapłonowy z palcem rozdzielacza itd..
Jest hallotron,w modelach corsa 1,2 1,4,astra 1,4.Zalezy od modelu-to o czym piszesz Artwin jest modelach 1,6 (kadett,astra,vectra).
Witam! Wymieniłem moduł zapłonowy i niestety problem się powtarza. Co jeszcze sprawdzić?
Wymieniłem cały aparat zapłonowy bo miałem i jak na razie wszystko ok
Witam . Mam problem z samochodem Opel Corsa A z silnikiem 1,2 . Auto 3 dni temu zostało uruchomione ponieważ był uszkodzony Aparat zapłonowy ale dało go się naprawić... I teraz jest dobrze ustawiony pali dobrze ale nie jeździ Jeszcze dodam ,że po zrobieniu aparatu nie chciał palić Zimny aby jak był ciepły to zapalił to była to przyczyna świec zapłonowych...
A czy ta różnica 1,5bar ma wpływ na prace silnika, chodzi mi tu o te szarpania? Jutro ogarnę drugi aparat zapłonowy i zobaczę czy coś sie poprawi.
podłączyłem już wszystko, silnik kreci lecz nie pali, nie świeci nawet pomarańczową kontrolka błędów, która normalnie przy każdym załączeniu powinna świecić. Iskry nie ma na świecach, paliwa też nie podaje.... Jak to podłączyłeś? Gdybyś to zrobił to by działało. Silnik 8V nie będzie chodził na sterowniku od 16V. 1,6 8Vma aparat zapłonowy a 1,4 16V...
Odkręć aparat zapłonowy i sprawdz czy nie jest ułamany bolec wchodzący do wałka rozrządu Pzdr
Uzupełnię - bo komputer wyświetla błędy: 0340 Nieprawidłowy sygnał z czujnik wałka rozrządu 0300 Układ zapłonowy - wypadanie zapłonów 0301 Zapłon cylindra l - wypadanie zapłonów Świeca?
U mnie w WV polo Coupe r 92. też tak było że raz odpalał raz nie. Ale takie uszkodzenia są najgorsze.Udało mi się że razu pewnego zamilkł na dobre.Elektryk który przyjechał do mnie swoim Golfem na szczęście miał taki sam aparat zapłonowy i podmienił Halla. To było wiadomo co jest uszkodzone.Od tego czasu autko chodziło bez zarzutu.
Witam Posiadam Opla Corse C 2001 z silnikiem 1.0 Ostatnio wymieniałem obydwie sondy. Nie bardzo wiem jakie tam były kody błędów ale tak słownie to: Za bogata za uboga mieszanka, brak grzania grzałki sondy czy coś takiego. Po przejechaniu zapaliła się kontrolka ale z czasem sama zgasła. Po jakimś czasie znowu się zapaliła i tak sobie świeciła i gasła....
Moduł zapłonowy masz dobry? Bo coś mi się widzi, żeś się za to wziął do drugiej strony.
Mój problem polega na tym że przyjechałem do domu z pracy wstawiłem samochód do garażu kiedy następnego dnia chciałem odpalić to nawet nie kichnął na żadnym garnku.Do tego powiem jeszcze że zawiesza się od niedawna rozrusznik,ale ostatnio się odwiesił po pukaniach w rozrusznik.Aparat zapłonowy cały wymieniłem na nowy i dalej iskry nie było podłączyłem...
[quote="kniedzwiedzki12"] Wymieniłem silniczek krokowy, przewody wn, świece, oringi na monowtrysku i dalej nic. Jeśli ktoś miał taki problem to prosze o odp. Z gory dziekuje[/quote Aparat zapłonowy czyściłeś :idea: ,palec kopułka pewnie zarośniety śniedzią :!: :cry:
Np. układ zapłonowy. Świece, cewki.
. Co teraz można sprawdzić :?: Sugeruje zabrać sie za aparat zapłonowy ,wymień kopułke palec ,przeczyść przewodyWN ,świece też przydałoby się wymienić na nowsze :|:idea:
Witam, Mam problem z Corsą B 1.2 8v. Problem polega na tym że samochód na ciepłym silniku zaczyna zalewać objawia się to tym że na biegu jałowym sam wchodzi na duże obroty i po zgaszeniu nie ma możliwości jego odpalenia bez wciśnięcia pedału gazu w podłogę. Cały układ zapłonowy był wymieniany na nowy. Problem miałem od razu po zakupie samochodu lecz...
Od kilku dni walczę z tym samochodem (Corsa B 1.0 z 1997r. 180tyś. km. na liczniku) żeby odpalił. Problemy się zaczęły jak jechałem drogą szybkiego ruchu i po prostu jak by mu odłączył zasilanie (światła, licznik, silnik) wszystko zgasło ale siłą rozpędu czy rozrusznika, nie pamiętam udało się go uruchomić. Działo się tak jeszcze ze dwa razy nawet po...
W silniku z 1996 roku może być uszkodzona końcówka mocy (pod cewką), ale raczej częściej sam aparat zapłonowy (czujnik Halla). Przy uszkodzeniu tych podzespołów usterka stale będzie powtarzać się tak samo. Element elektroniczny się nagrzeje - stoisz, ostygnie - jedziesz.
W tym aucie był wymieniany cały aparat zapłonowy bo jakiś plastki się wytarł. Od tamtego momentu auto właśnie tak się zachowuje przed wymianą zapłonu było OKI. Możliwę żeby zapłon był zle ustawiony?
Dokładnie czujnik indukcyjny. Nie ma halla. Jest moduł zapłonowy DIS. Nie mam żadnych zabezpieczeń dodatkowch oprócz immo które działa bo kontrolka silnika nie mruga. Ale jaki wstawić? Bo te rezystancje są różne. Jaki jest fabryczny czujnik? Właśnie wymontowałem czujnik i nic na nim nie pisze.
Wystarczy. Podstawa pisana w tym dziale to jakaś mała znajomość budowy silników i ich systemów sterowania. Tu tej podstawy nie widać.
Nie czytam wskazań z fejsów. Moje typy to: (w kolejności) -moduł zapłonowy ( jest pod cewką, fajnie się go naprawia) -hallotron, a zwłaszcza jak aprat Lucasa ( lub zazieleniała wtyczka) -pewna drobnostka w puszcze immo Przyczepiłeś się do immo, a powiedz-jak nie chce zapalić to miga jak szalona kontrolka silnika?
tak ,pojedyncza cewka i aparat zapłonowy z czujnikiem i rozdzielaczem .Sugerujesz lewe powietrze np.przez servo?-to chyba nie ten objaw .Silnik ma ten kryzys w wąskim zakresie temperatury w początkowym etapie nagrzewania jak się go przeskoczy np podtrzymując na obrotach potem jest ok.Jak ściągnę dolot powietrza nad wtryskiwaczem jak to się dzieje widać...
Aparat zapłonowy to bolączka tych autek , kopułka palec rozdzilacza przewody wysokiego napięcia i świece zapł. muszą być sprawne jeżeli po weryfikacji tych elementow dalej nie będzie pracował jak trzeba to zajmij sie silnikiem.Jeżeli motor jest ok to wyczyść kopułkę-często sie zawilgaca i powinno być dobrze co nie zwalnia cie od sprawdzenia pozostałych...
Powiedz tylko jaka to cewka: podwójna czy pojedyncza , zespolona? Powiedz-po co udzielasz porad jak sam się g*** znasz? Jaka podwójna cewka w tej corsinie? Jaka! Tam jest zwykły rodzielacz! Jaki czujnik położenia wału, jak tam jest aparat zapłonowy z hallotronem! Już byś się lepiej zapytał jaki ten aparat-czy Lucas ( z czarną kopułką) czy Bosch (z...
Witam forumowiczów jestem tu nowy wiec proszę o wyrozumiałość. Problem mój dotyczy tak jak w tytule, obroty corsa b. Samochodzik działa dobrze ale po przejechaniu około 6 km jak silnik rozgrzeje się do 90 stopni, To obroty na jałowym biegu falują jest 950 po czym spada na 900 i znów na 950 nie przeszkadza to w jeździe jednak jest niepokojące . Mechanik...
To normalny objaw :idea: ,jak autko trochę postoi zimą to po takim czasie wszystkie elementy ulegają oszronieniu i zawilgoceniu co powoduje że tam gdzie masz elementy związane z prądem występuje tzw śniedzenie styków i przewodów elektrycznych .Powoduje to zanik napięcia :idea: :cry: ,Obecnie należy autko wstawić do ciepłego garażu i trochę go poczyścić...
Jak w temacie P0201 P0130 P0100 P0505 Silnik pracuje jak by nie palił na jeden gar, świece cewki układ zapłonowy sprawdzone zostaje sterowanie wtryskami, przepływka: podmiana to samo' Sonda lambda wskazania ok na mierniku analogowym wskazówka lata od 0,1 o 0,9 V. Błedy pojawiaja się po dłuższej pracy silnika przy czym "spawdź silnik" sie nie zapala....
Witam posiadam opla corse b 14 8 v c 14nz wracając do domu zauważyłem nagły spadek mocy i jakiś stuko przy dodawaniu gazu zjechałem na pobocze na wolnych obrotach auto pracowało tak jak by nie na wszystkich garach po zgaszeniu auto odpalił za 3 razem a później już wcale z tego co zdążyłem zrobić : podmienilem kable świece i aparat zapłonowy z czujnikiem...
moduł zapłonowy corsa corsa aparat zapłonowy cewka zapłonowy corsa
smart gigabyte avrdude error enable gasnie silnik skacza obroty
gdzie montować zawór mieszający gdzie montować zawór mieszający
Zmywarka Bosch Siemens Whirlpool – nie świeci dioda końca programu, diagnostyka LED Moduł haka Steinhoff piszczy przy kierunkowskazie