Zezłomuj ten samochód - jeśli ginie olej i płyn chłodniczy, to szykuje się poważny remont silnika i elektryka ma tutaj mało wspólnego z trudnym zapalaniem.
Purejety po 2005 roku nie mogą jeździć poniżej 7000 RPM, ponieważ wtedy dochodzi do przerywania i szarpania silnikiem. Jazda na lekkim gazie to jeden z eksploatacyjnych błędów. Co do problemów z uruchamianiem silnika to raczej nie szukaj tutaj odpowiedzi. Naprawa tych silników wymaga ogromnej wiedzy i narzędzi.
dokładnie nie wiem czy 10 czy 12 stopni przed górnym martwym punktem, bo mam starą pokrywe na której jest oprócz strzałki jedna kreska i równo na niej sie zapala lampka.
Przez jakiś czas czytałem ale w końcu zaprzestałem, chyba dla tego, że coraz trudniej było mi dowiedzieć się nowych rzeczy. Po za tym trudno jest uczyć się na sucho bez pomocy kogoś doświadczonego kto pomoże, wytłumaczy pewne zagadnienia, które przedstawione są w jakimś artykule, a to z kolei zniechęca do poszerzania wiedzy. Wracając do tematu, czy...
Co może być jeszcze nie tak i co mogę sprawdzić? Niemal wszystko. Diesel jest czuły na przepuszczanie (spadek) ciśnienia z wielu powodów. Mojego francuza 1.9D (uznajmy, że prawie traktor , he he) mędrcy leczyli na wszystko (tak samo trudne zapalanie na zimno), a przyczyną były dawno nie regulowane zawory. Specjalizujący się mechanik już z rozmowy miał...
A czy przypadkiem nie zapala na dwóch gazach jednocześnie czyli gaz i benzyna i to może być problem trudnego zapalania taka jest moja sugestja
Wyczysc turbinkę. Nie jest to trudne.
Wszystko, o czym piszesz, to przynajmniej dwa układy scalone. Sam 4017 + układ RC do przycisku załatwia sprawę. Aż złożę to dzisiaj, jak tylko znajdę 4017 gdzieś w rupieciach (choć to może być trudne).
Nie pomyślałem natomiast nad tą gęstością gazu, czyli kwestja regulacji. Regulacji nie ruszaj, spróbuj znaleźć miejsce dla iskrownika, w którym będzie zapalał. Regulacja ewentialnie wtedy, gdy ta akcja skończy się niepowodzeniem. Czy regulacja jest trudna w tej termie, tego nie wiem, chociaż taką obecnie mam, ale w niej jeszcze nie grzebałem.
Ja zrobiłem podobny układ, tylko zamiast tego scalaka dałem jakiegoś mosfeta. Chodzi już kilka lat bez zastrzerzeń. Ten schemat też jest dobry, tylko nie wiem, ile kosztuje scalak. Schemat mojego znalazłem gdzieś na elektrodzie i zmodyfikowałem "po swojemu" ale niestety, nie pamiętam już jak to było. Zyczę sukcesów. PS. Mnie chodziło o to. żeby silnik...
Dla posiadaczy silników 1.6 MPI: ten błąd najczęściej oznacza uszkodzony czujnik położenia wału korbowego (G28). Objawy to szarpanie autem, gaśnięcie, brak mocy, trudne zapalanie. Nie wiedzieć czemu błąd wyskakuje i w silniku (gdzie wprost jest mowa o tym czujniku, ale do tego trzeba mieć konkretny kabel od VAGa a nie jakiś ELM) i w ESP przez co dużo...
Witam forumowiczów. Szukam od dłuższego czasu informacji dotyczącej kontrolki z Setry 215. W czasie jazdy zapala się i włącza dźwięk brzęczyka pod tablicą rozdzielczą. Kolor czerwony, narysowane są tam: kilka pionowych kresek, potem są dwie lub trzy opadające aż do poziomu. Alarm ten włącza się tylko gdy silnik się rozgrzeje i tylko na wolnych obrotach....
Po wyciągnięciu pompowtrysków przyczyna się znalazła. Dwie tuleje mocowania pompowtrysków okazały się nieszczelne. Kompresja z cylindra dochodziła do układu paliwowego co powodowało zapowietrzanie układu i trudne zapalanie. Podczas pompowania ręcznego układ się odpowietrzał a przez uszkodzone tuleje paliwo dostawało się do cylindrów i stąd te stuki...
witam przekrecenie pompy na blok pomogla ursus dobrze pali chwile kreci i zapala za pierwszym dziekuje wszystkim za pomoc pozdrawiam....
To właśnie trudny przypadek, a jakieś parametry ?
Jest trochę tak z tym mechanikiem, ze ja mu pokazuję co ma robić, także z góry dziękuję za cierpliwość Jak najszybciej zmień mechanika. Dodano po 1 Albo sama zajrzyj do tylnych lamp czy coś w połączeniach nie jest przypalone. To nie takie trudne
dla mnie chodzilo jak najprostrzy nie wazna mi jest trudnosc a po polsku? ma być w końcu prosty czy może być też trudny? pisz konkretniej, dokładniej....i poprawnie :|
Tam nie ma przekaźników. Podejrzewam, że uszkodził się wyłącznik zespolony. W aucie nie czuć zapachu przegrzanej elektryki? Ruszanie manetką pomaga? Dołożenie przekaźników, to nic trudnego.
Taka metoda byłaby obarczona dużym i trudnym do ustalenia błędem. Najprościej zasilać płytę z zasilacza serwisowego z odpowiednią wtyczką - zasilacz pokaże prąd.Jeśli nie będzie za niskich rezystancji warto będzie przeprogramować kość BIOSu.
nie było takiego błędu i z esp jest wszystko ok, nigdy sie samo nie zaswiecilo i nie pomruguje przy szarpaniu. Tzn, ze pompowtrysk? Oprocz tego jedyny problem to trudne zapalanie zimnego silnika- im nizsza temp w nocy tym wieksze problemy rano przy rozruchu. A gdy wreszcie zapali, pusci mega bąka smierdzacego ropą, raczej czarnego niz niebieskiego,...
chciałbym zapytać o poradę, mam problem w 1,4 TDI 80KM przebieg 228tys a mianowicie - auto na zimnym odpala ładnie i za pierwszym razem, na ciepłym 3 na 20 trzeba kilka razy kręcić żeby zapalił, próba podpompowania nie skuteczna - pod komputerem pokazuje błąd czujnika wałka rozrządu - brak sygnału - nieciągły i drugi błąd z egr-em - osiągnięto próg...
W tedy jak ci nie odpala to sprawdź czy masz iskrę na świecach.Jeżeli nie ma to winna skrzynka bezpieczników,ten problem jest trudny do wykrycia przez mechaników,a naprawa polega na wymianie skrzynki na nową lub jej naprawienie.
Wolałbym info gdzie jakie napięcia zmierzyć w stanby , jak wysterować przetwornice. Czy przy uszkodzeniu podświetlania/ płyty głównej zasiacz też bedzie "martwy". ? Dlaczego teoretycznie nowy i sprawny zasilacz nie zapala czerwonej diody stanby ? Nic trudnego odpowiedzieć znawcy tematu.
Kod 42 to albo Hall albo DIS - moduł zapłonu. Problem omawiany juz wczesniej , poszukaj moich postów. Ale trzeba zaczac od odłaczenia i ponownego wpięcia wszystkich kabli do modułu zapłonu, równiez te od czujnika halla. najczestrza przyczyna braku zapłonów to uszkodzenie modułu, pali wtedy na 1-4 lub tylko 2-3 cylindry i stąd te strzelania i trudny...
:) OK, teraz mnie tam nie ma gdzie jest piecyk. Tamten problem sam się rozwiązał. Pojawił się inny, zakręcony gaz na 12 godzin a potem odkręcony i nie mogłam rano odpalić świeczki postępując wg. instrukcji. Czy to urok tego piecyka, że za każdym razem ta operacja z zapalaniem świeczki jest coraz trudniejsza?
Tak , to bład czujnika wałka. Na jutubie jest opis pod tytułem: 1.6 HDI & TDCI Camshaft Position Sensor Location
Pozostaje podjechać do jakiegoś ogarniętego warsztatu niestety. Trzeba sprawdzić logi poza ewentualnymi błędami....
Witam, jeśli pamięc kontrolera serii '51 jest całkiem czysta tzn. każda komórka pamięci programu zapisana jest wartością FF ( szesnastkowo) to procesor wykonuje cyklicznie instrukcje MOV R7,A ( takiej instrukcji odpowiada kod FF ) a wsztkie porty ustawione są w stan wysoki ( jako wejścia ). Pytanie czy pamięć twojego kontrolera jest napewno całkiem...
Sprawa trudnego zapalania chyba trochę się wyjaśniła, choć nie rozwiązała się do końca. Rurka podająca gaz do palnika-pilota, a właściwie jej koniec był wsunięty do środka kanału prowadzącego do palnika, odgięcie jej w dół, jak widać na zdjęciu, poprawiło zapalanie choć zdarza mu się jeszcze odpalić za drugim bądź trzecim razem. https://obrazki.elektroda.pl/4032774400_...
Ostatnio była podobna dyskusja. Proponuję tylko nie "doktoryzować się" z tematu jak autor linkowanego tematu, tylko po prostu przystąpić do działania :) https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3... To co można zrobić w skrócie to: - sprawdzić pracę rygla przy otwartej furtce - umyć, wypłukać, wysuszyć. - sprawdzić napięcie zasilania i ewentualnie...
Nie znam Tico i nie wiem o jakich gumach na przewodach piszesz, jeżeli na przewodach WN, to sam sobie odpowiedziałeś dlaczego masz trudny rozruch. Zastanów się czy tych gum nie można sie pozbyć. Przewody WN powinny być czyste i suche. Skutecznym przynajmniej w moim przypadku sposobem na trudne rozruchy silników w maluchach, FSO1500 i poldku w mgliste...
Witam Powodem słabego kręcenia, a tym samym trudnego zapalania może być już zużyty akumulator, można by go sprawdzić przez naładowanie do maksimum,a następnie rozładowanie np.żarówką mierząc jej pobór prądu oraz czas rozładowania.Iloczyn będzie wynikiem pojemności faktycznej akumulatora w Ah. Następnym powodem słabego kręcenia podczas próby rozruchu...
A ja powiem tak, najpierw pod komputer i odczytanie błędów... A czy w tym modelu odczytamy błędy komputerem? Czy tylko kody błyskowe po zwarciu pinów w złączy diagnostycznym. cały gaźnik Tam chyba siedzi monowtrysk.
Czy jest sens podłączenia równolegle dwóch akumulatorów, z których jeden może jest uszkodzony ? Trudno o wypowiedzi bez lepszej diagnozy, niż jednofunkcyjny tester. Jeśli by miał zwarte cele (ale mało prawdopdobne, pewnie nie odpaliłbyś wcale), to ten uszkodzony będzie masakrował nowy. Przyczyn niezapalania może być wiele, łącznie z zaskakującymi....
Tak, jak napisałem. Pojedynczy przekaźnik NC, sterowany z lampki cofania. Co w tym trudnego? Jakim sygnałem jest zapalana żarówka wstecznego? Tym samy sterujesz cewką przekaźnika. A żarówkę tablicy wpinasz w szereg z NC.
Zatem cała sprawa jest wielowątkowa i trudna w rozstrzygnięciu. Proponuję dokładniej przyjrzeć się gniazdom i wtykom zasilania sieciowego. Może być tak, że podczas tego podłączania poprawiły się nie do końca prawidłowo funkcjonujące złącza i teraz jest już nikła szansa na odnalezienie źródła problemu.
Przewody Wn i świece są nowe i nigdy z tym kłopotu nie było a pozatym silnik pracuje bez zarzutów zarówno na zimnym jak i na ciepłym. Jedynie co mnie nie pokoi to to że na zimnym silniku trzeba dość długo kręcić zawsze zapalał na dotyk.
wystarczy ręczny zaciągnąć.chce sie poprostu pobawić takimi rzeczmi.wkońcu trening czyni mistrza..... zamontowałem już pare alarmów teraz czas na coś trudniejszego......
Witam, mrozy w polsce? a o jakich mowimy? Mieszkam daleko na polnocy gdzie moj pierwszy samochod nie mial ogrzewania postojowego (chyba tak sie to nazywa po polsku). Na dobrym sprawnym akumulatorze bez wiekszego problemu zapalalem przy -25/30C, jezeli takich dni bylo pod rzad powiedzmy 10 (co nie jest dziwne) a auto malo jezdzone to poranne zapalanie...
Losowe usterki są trudne do zdiagnozowania. Zapala normalnie, ale to i tak nie zaszkodzi więc sprawdź wtyczkę od czujnika położenia wału- często lubi zaśniedzieć. I sam czujnik możesz przeczyścić. Cewki w tych silnikach lubią padać A jak masz gdzieś przebicie na uzwojeniu to też może wychodzić dopiero po nagrzaniu..
Po nocy ,pierwsze palenie i patrz na wydech jak pójdzie niebieski dym może to sugerować winę uszczelniaczy zaworowych. Odszukaj czujnik temp. silnika odepnij i wtedy zobacz czy nie poprawi się z tym zapalaniem na zimnym .
Witam serdecznie. Pacjentem jest Skoda Fabia 2 z 2009 r. 1.2 12v, a problem jest prosty, lecz dla mnie za trudny... wszystko działa do momentu wyciągnięcia kluczyka ze stacyjki, radio cały czas gra... światła wewnątrz nie zapalają się i nie otwiera centralnego... pierwsza myśl to kostka stacyjki, no to wymieniona na Febi i lipa. Jakieś pomysły, sugestie?...
To sam podgrzej świece ręcznie, bo jak masz problem, to podgrzanie świec niweluje dużo problemów i auto zapala.
Trzeba wymieniŋ /nie jest to trudne pokrywę zespołu wodnego aby nie kapało i wysuszyć lub wymienić mikrostyk aby iskrzyło i zapalało.
Witam! Zamykam temat i dziekuję wszystkim za pomoc, głównym winowajcą okazała się turbina a raczej zapieczenie ruchomych kierownic spalin. W najbliższym czasie wymontuję ją z auta i spróbuję naprawić. Pozdrawiam, Gienek.
Prawdopodobnie czeka mnie wymiana lub czyszczenie elektrody jonizacyjnej. Czy możesz opisać krok po kroku jak się do niej dostać i zdemontować do przeczyszczenia? Czy przy demontażu są jakieś "trudne" momenty grożące uszkodzeniem elementów piecyka?
Czy silnik ma problemy z zapalaniem zawsze czy tylko gdy jest zimny? Bo jeżeli na zimnym to sprawdż pompę paliwową.
OK, rozumiem o czym mowa. Rozwiązanie stosunkowo proste, tanie i to mi odpowiada. Ale gdyby tak pochylić się jeszcze nad tematem tego, aby światło zapalało się kiedy wchodzę i gasło kiedy wychodzę z klatki schodowej to jest to jakaś trudna sprawa? A raczej wymaga to skomplikowanego sterownika i specjalnych umiejętności?
na rozgrzanym silniku ciężej zapala (dłużej kręci) ? Dłużej to znaczy ile? Dwa obroty,trzy , ile?
Wcale nie trudne. http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic12...
Bawisz się układem analogowym nieodpornym na zakłócenia a trudnym nawet do niewielkiej regulacji, efekt płynącego kierunkowskazu (zapalanie kolejnych diod bez wygaszania już palących się, na koniec gasną wszystkie) uzyskasz sterując układ UCY74164 (zresztą niekoniecznie Polski) z generatora np. NE555 (proste sterowanie szybkością zapalania diod), poczytaj...
Witam! Jesli punkty sie nie pokrywaja nalezy bezwzglednie zdjac kola i sprawdzic wszystkie kliny.Pozdrawiam.Stefan. Dodano po 1 Witam! "Mam podobną usterkę w Volvo ale u mnie jeden tłok jest 2 mm niżej niż pozostałe." -albo ma kolega problem z panewka albo tlok jest z innej grupy.Tak czy inaczej bezwzglednie wyjac tlok i korbowod w celu sprawdzenia.W...
Witam !! Chcialem spytac czy posiada ktos może wskaźnik ktory np posiada 10 ledów, i w zależności kręcenia potęcjometrem zapala lub gasi kolejne diody ??? Czy było by to trudne w budowie ??? Pozdrawiam !!:)
Samochód postał ok. tygodnia w warsztacie, problem trudny do zdiagnozowania, ale jak się okazuje awarii uległ siłownik podciśnieniowy sterujący pracą przepustnicy, czy coś w tym stylu (mechanikiem nie jestem). Jutro odbieram samochód, jeśli nie zauważę w najbliższym czasie ponownie problemu zamknę temat.
Koledzy bcb silnik leona 1,6 16v jest wrażliwy na spadek napięć podczas rozruchu na chek engin dzieją się wtedy cuda sprawdźcie akumulator. Tak na przyszłość. Wypadanie zapłonów , błędy z przepustnicą itp sterowniki robią zrzut od napięcia a te silniki dośc ładnie zapalają więc trudno oszacować zużycie aku na oko. Ja nie mówię nawet o przypadku kolegi...
Witam,mam taki problem moj TDI ASV rok 2001 trudno zapala na rozgrzanym silniku to znaczy jak zimy od razu jak sie zagrzeje do 90 i wylacze to od razu tez zapali ale jak postoji juz ok 1 min to musze dlugo krecic ok 5s jak ostygnie znow pali,co to moze byc i jak to mozna nastawic .pozdrawiam i prosze o jakies wskazowki,bledow brak po podpieciu pod komputer
Dwa tygodnie temu mogło być wszystko dobrze, a jeśli się kontrolka zapala znaczy się że jakiś błąd występuje, albo kilka błędów.
Ja te piecyki dobrze znam. Jest to już zabytek, nieekonomiczny (ale i tak mniej pożera gazu niż jeszcze starszy PG-4 - ten ostatni musiał mieć podwójny płomień na świeczce). Ta śrubka to rzeczywiście zaślepka i jeżeli cieknie, to TRZEBA WYMIENIĆ USZCZELKĘ (fibrową). Tam jest zawór powolnego zapalania, ale z praktyki wiem, że jak jest przez wiele lat...
Witam Mam problem z suzuki grand vitara xl7 2.7 v6 2004r mianowicie do tej chwili wszystko było ok ale dziś rano przy próbie odpalenia silnik zapalił jednak po kilku sekundach gaśnie kolejne zapalenie jest trudne dopiero za 3-4 razem znowu zapala ale tylko na kilka sekund , jeżeli w czasie pracy silnika doda się gazu gaśnie natychmiast.Auto ma instalacje...
Moja Philips Tornado 32W działa już dokładnie 4 lata i 23 dni jako oświetlenie podwórka zapalane na czujnik zmierzchowy AZH-106, teraz jest około 16320h (deklarowane 8000h), liczba zapłonów ok. 1490 - aktualnie jeśli chodzi o świetlówki mój rekord w zakresie godzin działania. Jestem bardzo zaskoczony tą ilością godzin działania, a do tego pracuje w...
A jeżeli cieknie dołem to inna historia. Zrzuć paski napędowe z wału silnika. Jeżeli będzie łatwiej zapalał, to tulejka wału w misce olejowej do regeneracji. Dosyć trudna sprawa, bo nawet minimalna nieosiowość osadzenia zniweczy trud remontu. Tuleja ta zazwyczaj wyrabia się gdy ktoś przesadzi ze sprężyną napinacza pasów.
Właśnie GREG całkowicie sie z tobą zgadzam popieram ale jest to dosyć trudne jak ktoś nieumie programować mikroprocesorów
1) Tak, wiem, że jest dziwny. Niestety Autodesk Fusion 360 jest trudny, jeśli chodzi o projektowanie elektroniki, dlatego przeprosiłem za symbole na wstępie. Tak, to są rezystory nastawne; chcę, żeby diody płynnie się zapalały i płynnie wygaszały. 2,3,4) OK, przyjąłem. 5) Ogólnie podpięte to będzie do testera tejże firmy: https://www.camiresearch.com/...
Jezeli bedziesz mial tylko dwa przewody ( dwie zyly ) to i tak to nic ci nie da bo jezeli chcesz miec dwa osobne obwody wyjsciowe z sufitu to musisz miec minimum trzt zyly. Po drugie jak to ma wszystko dzialac ?...wciskajac raz przycisk zapala sie ciemka zarobka, wciskajac drugi raz zapala sie jasno zarowka, a trzeci raz co ?... Pozdro
jak zbudować taki układzik jak często są na wzmacniaczach do pomiaru decybeli, diody ustawione w rzadku i kolejno sie zapalają gdy dziwęk jest silnijszy i gasna gdy slabszy, czy to trudne do wykonania, potrzebuje coś takiego do domowego "zacisza"
Więc zamiast myśleć, wypadało by się wziąć do roboty. Ale tak jak pisałem - czujnika zegarowego pewnie nie masz, więc nawet tego nie sprawdzisz. Ponadto trudny rozruch na ciepłym silniku to raczej początek końca pompy wtryskowej.
Rozłączanie prądu stałego jest trudne bo zapala się łuk i ten łuk się ciągnie na stykach, dlatego przekaźników o odpowiednich parametrach nie ma zbyt dużo, przekaźnik z pierwszej propozycji kolegi DiZMar ten łuk przepali na wylot. Druga propozycja kolegi DiZMar to przekaźnik który może rozłączyć 600VAC ale tylko 28VDC. Skoro budujesz zasilacz, to dlaczego...
Problem polega na tym, że samochód kręci ale nie zapala. Wcześniej gdy samochód jeszcze jeździł bardzo dużo palił. Strzelał w wydech, ciężko odpalał, czasami było tak, że jak nie dogrzalem auta, wskazówka nie była w pionie, i zgasiłem samochód to nie chciał zapalić. Dopiero po kilkunastu minutach kręcenia samochód z trudem odpalił. Problem mnie przerasta...
Witam Mój problem z vojkiem wygląda następująco.Podczas jazdy gaśnie, niezależnie od ilości przejechanych kilometrów.Nie ważne, czy jest gorąco - czy zimno. Rozrusznik kręci jak szalony, a silnik nie pali. Po jakimś czasie, trudnym do zdefiniowania, zapala bez najmniejszego oporu. Jakby ucieszony, że zrobił mi dobry kawał. Przy wywołaniu kodów błędów-przytrzymany...
Miałem E60 2005r. z takim samym problemem. Kupiłem lekko uszkodzone i stało z padniętą baterią, ale miałem już taką z 2003r. w której wszystko było ok - obie limuzyny. Wszystko tak samo jak piszesz. Cas'2 w obu białe. Po przełożeniu CAS z dobrej do tej co nie działa, centralny ruszył. Więc kupiłem komplet kluczyk + CAS a potem dopasowanie do tego sterownika...
Witam, niedawno widziałem w telewizji program w którym zapalano lampkę siłą woli :P , i pomyślałem że też mogę spróbować zrobić coś takiego Oczywiście, to nic trudnego. Obejrzyj kilka razy Gwiezdne Wojny i też potrafisz. To tylko kwestia odpowiedniego przygotowania, no i musisz mieć Moc.
Witam serdecznie (to mój pierwszy post). Dostałem ostatnio zadanie dodatkowe od magistra. Polega ono na: Zbudowaniu korzystając tylko z układów scalonych TTL i przerzutników czegoś takiego: mamy 5 wejść - 1,2,3,4,5 Mamy 4 diody na wyjściu 1,2,3,4 Przy naciśnięciu przycisku 1 - zapala się dioda 1 Przy naciśnięciu przycisku 2 - zapala się dioda 2 Przy...
Witam. Pamiętaj twory elektryków którzy kładą instalacje są czasami trudne do odgadnięcia. Jeśli tak bardzo Cię to ciekawi to wykręć przełącznik i zobacz jak masz podłączone kable ( tylko ich nie odłączaj :D ) pewnie masz to tak zrobione że idą dwa kable z fazą i są połączone do włącznika razem ale jak byś miał lampę np. z dwiema żarówkami o podwójny...
wiec chyba ok Nie ma nic na "chyba" Sprawdź jaką widzi temperaturę po nocy kiedy nie zapala. Sreownik steruje czasem grzania świec i dawką paliwa na podstawie temperatury.
przepływomierz za pomocą oscyloskopu i wartosci mierzonych na kompie przepustnica jw. + zanieczyszczenia mechaniczne w sposób organoleptyczny reg. wolnych obrotów zanieczyszczenia mechaniczne w sposób organoleptyczny oraz czy sie nie zacina lewe powietrze to trudne chyba ze palisz. zapalasz faje bierzesz głeboki wdech majac faje w ustach i dmuchasz...
Witam. Z całym szacunkiem dla lukaz (zimne luty ) mogą być ale nie muszą być powodem takiego zachowania tego typu żarówek. Najlepiej zmień ją na nową , bo jej rozebranie , poprawienie zimnych lutów i ponowne złożenie jest aczej trudne.
Witam, Mam problem z Reno premium 280 dxi silnik deutz 7e na CR. Łapie niskie ciśnienie paliwa na szynie CR głownie gdy jest ciepły. -usterka jest chwilowa, ale tryb awaryjny jest do ponownego odpalenia. -czekając na usterkę z podłączonym komputerem nie da się zauważyć spadku ciśnienia, nawet rysując wykres. Zarówno spadku ciśnienia na listwie, jak...
Ale należy sprawdzić, czy emituje fale radiowe ! To nie jest trudne! Po upadku często uszkadza się rezonator kwarcowy lub nie kontaktują przelotki pomiędzy str.A i str.B płytki drukowanej. Auto zapala ale pilot nie działa.
Niestety widzę, że nikt nie pomoże. Trudno.
sprawa wygląda tak: po sciągnieciu przewodu paliwa i spuszczajać z niego ciśnieniie auto zapalało bez problemu przez jakis tydzień, teraz nawet to juz nie pomaga. dodam ze auto ma błąd p1227 oraz uszkodzony przepływomierz .
Witam. Potrzebuje waszego wsparcia. Autko (voyager'98 2.0 manual) mi oblało przegląd bo przy załączonych światłach mijania z tyłu zapalają mi się światła stopu. Na razie szukam na kablach ale to trudne bez znajomości dokładnego schematu. Jeśli macie schemacik elektryczny to prosze o podesłanie. Bardzo wdzięczny też będę za porady gdzie szukać usterki....
Niestety naprawa będzie szalenie trudna, wręcz niemożliwa, za to już odpowiada sam kontroler matrycy. Zobacz przez lupę czy wszystkie piksele RGB zapalają się w tej uszkodzonej lini, ale obstawiam że R i G nie zapalają się, a pozostał tylko B.
od 15 lat jeżdżę transitami i nie miałem problemu ale od roku jestem posiadaczem forda transita 2.4 90km tylny napęd ze skrzynią Durashift EST że tak powiem automat i nie jestem zadowolony skrzynia ma swoje humory czasem działa nawet fajnie ale bywa tak że głupieje włącza chamsko biegi jak by baz sprzęgła nie chcę z trójki na niższe biegi włączać wtedy...
To możliwe i będzie sprawdzone, generalnie jednak nie mam jednak przekonania czy rozwiązanie chwilowego problemu z błędem któregos czujnika pozycji lewarka rozwiąże problem z zapalaniem samochodu i będzie to trudne do weryfikacji tym bardziej, ze problemy które opisywałem pojawiają się ze zmienna częstotliwością i czasem przez parę miesięcy samochód...
tam za silnikiem sa jakies 3 swiece zarowe siedza w plynie chlodniczym, jakie jest ich glowne zadanie ? tylko szybsze ogrzanie silnika czy maja wplyw na zapalanie bo mam dwie padniete i nie wiem czy sens spieszyc sie z wymiana ich ?
Witam, niestety raczkuję w temacie elektroniki i potrzebuję pomocy. Otóż chciałbym skonstruować układ, który umożliwia zapalanie listwy diód w zależności od napięcia podawanego przez czujnik. Im wyższe napięcie tym więcej diód się zapala. Przypuszczam że to nie jest zbyt trudne zadanie dla zaawansowanego elektronika ale niestety nie wiem od czego zacząć...
Wymiana oleju w silniku, filtra oleju, powietrza, kabinowego, w żadnym wypadku nie ma nic wspólnego z opisanymi przypadłościami. Co do filtra paliwa, jak ma już niezły przebieg, to należy go wymienić. Jakkolwiek serwisówka pozwala na sporo dłuższe przebiegi, ja w 1,5 dCi wymieniam co ok. 20k km. Jak dalej trudno zapala i mocno dymi, to zrób diagnostykę...
Po pół roku od ostatniej naprawy, znowu ta sama sytuacja - trudno zapala. Sąsiad, który zna temat, rozebrał i wyczyścił gaźnik. Po tym spokój na około 3 miesiące i znowu to samo. Podejrzewam zanieczyszczenia w zbiorniku paliwa. Z nadchodzącym sezonem planuje oprócz czyszczenia gaźnika, dobrać się do zbiornika paliwa.
Opiszę, jak to jest u mnie, mam co prawda AAT, ale myślę, że u Ciebie jest podobnie :) Obserwuj woltomierz albo lampkę oświetlenia wnętrza - po zgaśnięciu kontrolki grzania świec na woltomierzu nie wraca jeszcze pełne napięcie akumulatora, po kilku sekundach dopiero słychać właśnie takie cyknięcie jakiegos przekaźnika i następuje "powrót fazy" :) Przynajmniej...
20 tematów o głupiej szybie w maluchu. Układ prosty jak latarka na baterie płaskie. Nie dziwię się zatem, że tematy średnie i średnio-trudne zdechają. Nie ma komu odpowiadać.
czyli dowolne kombinacje zapalania się diod LED; np dowolna 1szt z 800szt.. Przy takiej ilości jest to bardzo trudne do zrobienia, chyba że ograniczeniem będzie tylko 7 liter, które stworzą napis z LED, czyli ok. 114 diod na literę.
No to widziałbym taką koncepcje: generator (CD4060) + licznik (CD4040), mamy z tego 15 kolejnych wyjść z liczników, podłączamy do nich EPROM 32kB (27C256), w którym kodujemy sekwencję migania żarówek; ma to 8 wyjść, można jedno wykorzystać jako sygnał końca sekwencji; można też podłączyć większy EPROM, i zakodować w nim wiele różnych sekwencji, lub...
Płomień gazu w zasadzie ma być niebieski przy dobrze wyregulowanym palniku. To, że piecyk nie odpala przy niskim ciśnieniu wody, może być spowodowane zużytą membraną (może mieć już mikropory). Jeżeli pokrętło przepływu wody na piecyku jest ustawione na minimalny przepływ (czyli gorącą wodę), piecyk powinien zapalać nawet przy małym ciśnieniu. Może być...
Kolega piotrdx626 nie doczytal Twojego postu. Freestyler jak i kazdy program na pc do sterowania dmx potrzebuje konwertera dmx-usb. Na pececie mozesz cuda robic. Ja osobiscie wole swiecic normalnym stolem. Ale jesli to nie jest dyskoteka, ani zadne dynamiczne swiecenie to pececik... Wracajac... Proxime ciezko bedzie zaprogramowac, zeby dala taki efekt,...
Mogą lać wtryski jeżeli klekoce i trudno zapala
tzn.ze nie ma sposobu na jej odlaczenie?? w aucie rajdowym to rozprasza tymbardziej jesli jest mokry odcinek a teraz takie sa czesto, zapala sie a po podlaczeniu pod kompa wszystko jest ok... Dlaczego mam na to nie liczyc?? czy to za trudne? Wymontowujac zarowke, diode?
Witam. Jestem na forum po raz pierwszy i za ewentualne błędy z góry przepraszam. Mam taki problem z Laguna II 2.0 16v 2007r. Zimna zapala od pierwszego strzału jsk się rozgrzeje bardzo długo kręci zanim odpali. Co po dłuższym czasie pewnie będzie groziło wymianą rozrusznika. Diagnostyka komputerowa nie pokazuje żadnych błędów. Wymieniony komputer ecu,czujnik...
To trudne uruchamianie narastało coraz bardziej gorzej,około jednego miesiąca,ale jakoś zapalał.Teraz jestem w sanatorium w Polanicy to dwa razy zapalałem na benzynie nie odpalił,tylko na gazie. Rok produkcji 2007 poj.1,4
Mam kody błyskowe do tego samochodziku, wyświetla mi : 15 , 17 , 61 , 84 , 92 ale opis tych kodów nie wiele mi mówi. Samochód bardzo ciężko zapala, a wszystkie świece ma dobre, ciśnienie w cylindrach zmierze mu jutro i przy okazji sprawdze wtryskiwacze, moż to coś wyjaśni.
Zobacz jeszcze czujnik temperatury na komputer. Jak jest uszkodzony to opelek będzie trudno zapalał
trudny zapala trudny włączyć trudny wyłączyć trudny uruchomić
sygnał dźwiękowy świateł bezpiecznik atheros qca9377 makita ga5030 szlifierka
pralka mastercook instrukcja obsługi moment dokręcania wałka rozrządu
Jak sprawdzić dane o spalaniu w radiu Siemens NCDC? Bezpieczniki lusterek w Peugeot 3008: lokalizacja i diagnostyka