Powyżej +5°C temperatury cieczy chłodzącej świece nie grzeją. Tak jak kolega "adam7009" napisał powodem jest raczej kąt wtrysku - za póżny . Po założeniu głowicy i paska rozrządu trzeba sprawdzić kąt wtrysku. Nie radze przestawiać " o jeden ząb " wału korbowego bo będzie głowica znowu do remontu !!! Można spróbować ustawić kąt wtrysku ale tu jest pytanie...
W tym roku pojawił się problem z zapalaniem na zimnym silniku No właśnie po czterech latach, to i tak "kawał" czasu :D Ja jednak nie o tym chciałbym pisać. Bo: Gaźnik i świeca wyczyszczone Jak najbardziej ok. Która to dysza od ssania? Z tego co mi wiadomo to nie ma tam dyszy od ssania, ale jest prawdopodobnie przepustnica która to otwiera się i i zamyka,...
Podstawowe dane regulacyjne tego silnika to: - luz zaworu ssącego 0,13-0,18 mm; - luz zaworu wydechowego 0,23-0,28 mm; - odległość elektrod świecy 0,76 mm; - szczelina między cewką zapłonową a kołem magnesowym 0,25-0,36 mm. Luzy zaworowe regulowane przez szlifowanie. Przyczyny mogą być różne, ale powyższe dane warto sprawdzić. Warto też upewnić się...
Podłącz do komputera,może być wiele przyczyn,np;czujnik wału korbowego lub czujnik położenia wałka rozrządu itd... :roll:
Gaz zakręc na butli, potem odpal przełącz na gaz i niech zgaśnie/przełączy się sam na bezyne - wypali to w większości gaz w reduktorze. Potestuj na drugi dzień czy już odpali poprawnie przy tak zakręconym i wypalonym gazie. Gaz ile lat ma?
Witam. Temat ten przerabiałem ostatnio w Berreta junior turbo, jeśli dogięcie elektrody nie pomogło to sprawdzić komin, analizator spalin i zbadać czy kocioł nie pobiera spalin do spalania. Proste... jeśli uszczelka się podwineła podczas montażu na spalinowym układzie to kocioł ciągnie czerpnią lewe powietrze i to efekt wybuchu. Na układzie koncentrycznym...
Co było u mnie przyczyną. Oczywiście napięciowe klimaty. Pogrzebałem jeszcze w forum elektroda i znalazłem gdzieś posta z info o tym że to moduł padł, ale też może... i tu uwaga moduł może mieć złe umasowienie - więc postanowiłem to sprawdzić. I faktycznie zdjąłem moduł przeczyściłem wszystkie miejsca... założyłem - odpalił! To jest właśnie to o czym...
Purejety po 2005 roku nie mogą jeździć poniżej 7000 RPM, ponieważ wtedy dochodzi do przerywania i szarpania silnikiem. Jazda na lekkim gazie to jeden z eksploatacyjnych błędów. Co do problemów z uruchamianiem silnika to raczej nie szukaj tutaj odpowiedzi. Naprawa tych silników wymaga ogromnej wiedzy i narzędzi.
Na początek sprawcy świece żarowe manualnie jeżeli grzeją zostają wtryski Jak je sprawdzić Wykrecasz je kable rozruchowe i do obudowy świecy podpinasz - masę do części z małym gwintem podpinasz + w ciągu ok 3s powinna się rozpalić Jeżeli nic się nie dzieje świece uszkodzone
Po takim sprawdzeniu nie mamy żadnej pewności co do szczelności układu. Daj jakieś parametry pracy silnika, zloguj statycznie grupę 001, 004 013 023 i wstaw na forum.
Taka usterka moze świadczyć o kończącej się przepływce.Po odpaleniu ECU uchyla lekko EGRa co powinien wykryć przepływomierz w postaci mniejszego przepływu powietrza.Jak zmienia się charakterystyka przepływomierza(efekt stopniowego zużycia)sterownik nie widzi zmiany z przepływki i wywala błąd EGRa.Trzeba zapiąć TECHa i sprawdzić co mu nie leży.Jeżeli...
to ten na wtrysku,często uszkadza się kabelek
Sprawdź jeszcze na rozgrzanym, czy na wolnych obrotach nie będzie świecić. Jak na wolnych obrotach będzie ok to na początek najprościej i najtaniej wymienić sam czujnik.
Zmierz sobie cisnienie na poszczegolnych cylindrach ona sporo ci powie. Z tego co piszesz to gdy zapalasz to silnik nie pracuje ci na wszystkich cylindrach, czyli oprocz zuzycia silnika moze ci kable WN nie domagaja, obejrzyj sobie swiece. Duzo rzeczy moze odpowiadac za taki stan rzeczy. Ja bym zaczal od kompresji bo m.in. tak wyglada zapalanie zimnego...
Sprawdź wtryskiwacz rozruchowy ewentualnie termiczxny przekaźnik czasowy sterujacy tym wtryskiwaczem
Ja bym sprawdził ciśnienie gazu i podkręcił moc startową.Pozdrawiam.
Zobacz tu[url=http://forum.toyotaklub.org.pl/in...
Nieszczelna odma
Witam Fiat Stilo 1.4 16V mam mały problem który występuje w temperaturze mniejszej niż 5 stopni C i wygląda następująco: Podczas zapalania po nocy po przekręceniu kluczyka i próbie zapalenia samochód zapala od razu lecz jest na bardzo niskich obrotach dopiero po 2-3 sekundach wchodzi w wyższe obroty, potem jest wszystko ok. Ten problem występuje tylko...
Przyczyna : usterka mechaniczna zaworów ssących. Dopiero po demontaży głowicy wyszła prawda.
ale jaki motor v 6 czy ten starszy 5 garów
Witam mam problem z zapalaniem zimnego silnika Laguny,i czy to ma jakiś związek z tym że kiedy jade na benzynie to auto posiada czasem chwilowe zaniki mocy(naciskając pedał gazu silnik reaguje z opuznieniem a nawet szarpie).Podejżewam 2 rzeczy albo mam uszkodzoną pompe pal.albo WN.Prosze o pomoc
Miałem taki gaźnik z silnikiem 110 i używanie ssania było praktycznie niepotrzebne chyba że był problem z luzem na zaworach. Być może przydałoby się przy niskich temperaturach ale ja poniżej 10'C nie korzystam z motorka. Widocznie dysza od wolnych obrotów jest lekko przewymiarowana i to wystarczy aby ułatwiać zapalanie na zimnym.
Jak namoje to napewno wn sprawdz świece czy nie mają przebić (pionowe czarne kreski na porcelanie )lub przewody wn wieczorkiem jak będzie ciemnio i wilgono podnieś maseczkę i zobacz czy niewidać przebić można delikatnie zrosić wodą wtedy lepiej widać. Pozdrawiam Dodano po 5 A jeszcze co do pompy to raczej niepodejrzewam chociarz mogło by się przytrafić...
Sprawa dawno rozwiązana. Zapomniałem napisać że wymiana kolejnego sterownika rozwiązała problem. Oryginalny i dwie używki z takimi samymi objawami. Pech ???. Dzięki wszystkim za pomoc. Pozdrawiam.
Do przeglądu. Nie czyta jonizacji.
Witam Mam problem z zapalaniem mojego samochodu golf II 1,8GT na wtrysku jednopunktowym z 91r. Zimny silnik słabo zapala szczególnie rano. jak jest rozgrzny to wszystko jest w porządku. Jak już zapali na zimnym silniku to obroty są niestabilne i często zaraz gaśnie. Po przejechaniu około 1 km wszystko jest w porządku. Proszę o pomoc. Z góry dziękuje.[/b]
Witam! Podejrzewam, że sprawność Twojej pompki ze względu na przebieg po prostu spadła. Jeżeli jeździsz na gazie musisz mieć co najmniej 1/3 zbiornika paliwa. To nie przesada. Paliwo w tym wypadku nie służy tylko do napędzania auta, ale do smarowania i chłodzenia elektrycznej pompy paliwa. Spróbuj opróżnić całkowicie zbiornik paliwa i pojeździj na gazie...
Moja Fabia miała uszkodzony czujnik temperatury. Raz wskazówka była "na 0" czasem na zimnym pokazywała, że jest przegrzana ale ogólnie nie miało to wpływu na zapalanie zarówno na zimnym jak i rozgrzanym silniku. Dlatego zachęcam w pierwszej kolejności do diagnostyki. Pozdrawiam.
Ja miałem przetartą izolacje w cewce automatu i był dokładnie taki sam objaw, zapalał na zimnym a potem na ciepłym cisza. Po wymianie samego automat problem znikł. Myślę że bez wyjęcia rozrusznika się nie obejdzie
FFFF (65535) to usterka sterownika, i tyle. Przyczyn może być dużo, nawet źle przeprowadzony chiptuning...
Sprawdź kąt wtrysku. Podłącz VAG silnik rozgrzany VAG-COM -> Engine -> Basic Settings -> grupa 000 -> pozycja 2 zablokować nastawy Wartość 50-55 zależnie od silnika. Gryzący dym to niespalona ropa z uwagi iż zostaje wstrzyknięta do cylindra w złej chwili. Przerabiałem to w swoim. Objaw ciężki rozruch, przy pierwszym zimnym rozruchu. Mogę podesłać manual
Nie pamiętam dokładnie ale zapewne czujnik będzie znajdował się na wysokości koła zamachowego od strony skrzyni biegów.
Witam Mam ten sam problem z zapalaniem zimnego silnika na mrozie(powyżej -5). Posiadam od 1,5 roku koparkę MF750 z silnikiem perkinsa 4 cyl. Przeprowadziłem remont silnika (ciśnienie sprężania było zbyt niskie na jednym cylindrze - 1,9Mpa) jednak przyniosło to tylko poprawę zapalania w lecie, a gdy przyszła zima problem od nowa się pojawił. wymieniłem...
Odłączyć połączenia ciepłej i zimnej wody , sprawdzić drożność , wyczyścić filtry.
Prysnij Plakiem do korektora ssacego, tam gdzie filtr powietrza jak zatrybi od Plaka to patrzył bym coś z paliwem, jeśli na plaku nie zatrybi to świeca iskra przewody
A może immo szwankuje,popatrz na kontrolkę... Immo odcina wtryski...
Rozjechane mapy, puszcza gaz parownik, luz zaworowe, świece zapłonowe.
Sonda 87 roku? Golfa to już możesz zezłomować bo widzę że już co najmniej ponad rok tak jeździsz i możesz naprawić prostej usterki.
http://obrazki.elektroda.pl/2206698800_1... Witam. Od pewnego czasu mój kadecik 1.4i ciężko zapala na zimnym silniku tz. długo kręci rozrusznikiem(5/6 razy). Silnik chodzi jak zegareczek równiutko, nie szarpie. Na ciepłym silniku zapala "Od strzała". Pompkę paliwa słychać po przekręceniu zapłonu przez ok. 2 sekundy. Zdjąłem wężyk nr.1...
Witam. Dołączam do dyskusji z podobnym problemem. Mianowicie zaczęło się od nieprzyjemnych problemów przy zapalaniu tylko na zimnym silniku (z rana). Zapalał ale spadały obroty co czasem powodowało gaśnięcie auta, a po kilkunastu sekundach było już ok. I tak przez cały dzień bez problemów. Aż w końcu stracił zupełnie moc. Wyjazd pod małą górkę tylko...
Sprawdzić skład mieszanki na początek.Podać kod błędu.
Wątek gdzie/u kogo naprawię to nie tu, pomyliłeś forum z bazarem, a komentarz poniżej: Tak: -objeździłeś połowę serwisów Krakowa jak nie małopolski zawsze mając swoją rację jak owo auto naprawić, to małe miasto toteż dużo wiem -pomontowałeś LPG którego gaziarze nie są w stanie ogarnąć po własnym montażu, -obsmarowałeś wszystkie serwisy w okolicy za...
Przeczytaj radę kol. Rysio4001 z [url=http://www.elektroda.pl/rtvforum/to... postu. Pozdrawiam Adam
stuki pojawiły się przed remontem silnika, w tym regeneracja głowicy, pierścienie i wtryski tego nie wyeliminowały pojawiają się przy zapalaniu zimnego i średnio rozgrzanego silnika
Nie ta Thalia może miec PH33 w kluczu (choć katalogowo nic na to nie wskazuje) w emulacji oczywiście :). Już pisałem podjechać do jakiegokolwiek punktu z dorabianiem kluczy wsadzić działajacy klucz skopiować tzw ID stały na T5 wyjsć i sprawdzić czy zapala. Zimne luty owszem ale to 20 procent usterek reszta to DRIVER sterujacy cewką w UM......... . Przynajmniej...
To nie krytyka tylko rada.
Po mojemu musisz sprawdzić ciśnienie w czasie jazdy - manometr z długim wężem do kabiny i jazda. Jeszcze jedno - na zimnym też się zapala?
Chyba jest zasilana ale pewien nie jestem nie mam miernika.
bylem na wakacjach 3 tygodnie przez wyjazdem wylaczylem wode i gaz . po powrocie i odkreceniu wszystkiego .plomien sie zapalil ale nie podgrzewa wody .cisnienie wynosi 3 Bary.odpowietrzylem grzejniki i nic nie spadlo. odkrecilem w domu wszystkie odpowietrzniki .o dziwo woda nie leciala ,bylo syczenie i ustalo. zero wody. gdy odkrecam ciepla wode jest...
Ok, ale dlaczego kiedy popracuje kilka chwil to problem z odpalaniem znika? Nie powinien się utrzymywać?
VW Golf 4 2.0 115 KM 2000r. Z rana gdy próbuje odpalić samochód, potrafi nawet zgasnąć 4 razy. Jak już odpali to nie może wejść na obroty... Jak już odpali to po dodaniu gazu obroty spadają zamiast iść w górę... Jak już odpali i obroty dobrze chodzą to po ruszeniu i dodaniu gazu jest brak reakcji, po ponownym zgaszeniu i odpaleniu jest już wszystko...
Sprawdz czy na świecach sa ślady płynu(woda).W tych silnikach najczęstrzą przyczyną problemów z zapalaniem zimnego silnika jest uszczelka pod głowicą.
Może być też zużyty akumulator, podczas kręcenia rozrusznikiem zbyt mocno spada napięcie i sterownik wtrysku odczytuje błędne parametry, o ile nie wykryje niskiego napięcia zasilania. Podładowany po jeździe akumulator ma trochę lepsze parametry. Sprawdź czy po ładowaniu prostownikiem silnik lepiej zapala na zimnym.
Witam Wszystkich, Będę wdzięczny za każdą podpowiedź. Mam problemy z zapalaniem meganki 1,4 16v r.2002. Po pierwsze w ASO zasugerowano wymianę czujnika zapłonu (wymieniłem), sprawdziłem akumulator (jako, że było go tylko 50%-wymieniłem). Problem objawia sie na zimny silniku, ale nie za każdym razem (co 4-5 raz) przekręcam kluczyk, kręci ale nie zapala....
Co do świec i zapalania na zimnym. Właśnie odkryłem że odłączenie czujnika temperatury pomaga z grzaniem na zimnym. Kontrolka świec zapala się i grzeją. Czy to oznacza, że czujnik jest uszkodzony?
W HDI przy dodatnich temperaturach nie zobaczysz kontrolki świec.
WItam, samochod jest po diagnostyce skanerem RacScan. Prosze o interpretacje kodow, poniewaz nie moge wszystkich znalezc: 61 12 81 108 19 72 177 laguna to 1.9 dci 120 hp z 2003 roku Do tego mam problem. Samochodzik nie odpala mi na zimnym silniku (tylko samostartem). Jak jest cieply to juz bez problemu od pierwszego strzala. Czy mial ktos moze podobny...
Witam i dziękuję za sugestię. Jeżeli natomiast chodzi o przekrzywiony wałek z dwiema śrubami na końcu to czy to mogło doprowadzić do jakiegoś defektu w tym do obecnych problemów z zapalaniem zimnego jak i ciepłego silnika ? Jak na przyszłość zablokować możliwość przekrzywiania się tego wałka ? Nie powinien się sam tak obracać. M.K.
Jeżeli tak i dzieje się to jak napisałeś nawet raz na tydzień to nie jest to wina sondy moim zdaniem. No tym bardziej ze mierząc na na wtyczce opornośc wydaje się być w normie ( ponieżej 10 ohm). Tylko co innego, wtyczka do ecu zobacze. Uszkodzony przewód to by była co zapalanie na zimnym. Sprawdzę zasilanie grzałki 5watową żarówką.
Passat 89'. Kontrolka poziomu płynu chłodzącego i zbyt wysokiej temp. zapala po włączeniu zapłonu. Ciekawe jest to, że dzieje się to tylko przy zimnym silniku. Po zagrzaniu i wyłączeniu zapłonu i ponownym odpaleniu jest ok. Poziom płynu jest w porządku; temp. też. Nie wiem czy to czujnik w zbiorniczku czy coś dalej. Może ktoś wie jak działa czujnik...
Przy zapalaniu zimnego silnika, dźwignię należy ustawić tak aby wlot powietrza był zamknięty. Gdy silnik zaskoczy, otwieramy ssanie, podczas pracy musi być ono otwarte.
E tam łatwo znależć informacje że praca na LPG ma większe wymagania dotyczące wysokości napięcia, jak zwiększałeś przerwę na świecy aby mieć iskrę jak błyskawica chcąc zapalać zimny silnik na gazie sam mogłeś się przyczynić do przebicia .
Witam jedz do gaznikowca niech ci wyreguluje gaznik lub przeczysci
Boję się, że komputer nic nie wykaże. Mój brat ma Fiata Marea- silnik chodzi strasznie nierówno, a EXAMINER nie pokazuje żadnego błędu. Czy ta moja usterka może mieć coś wspólnego z instalacją gazową?? Pozdrawiam mistral
Sitko, to by ci nie zapalał na zimnym. I kopcił po zapaleniu.
Z tego wnioskuję, że sam nic nie zrobisz, musisz znaleźć tam u siebie dobrego elektromechanika.....
Witam W moim renault clio 1.4 B gaźnik mam problem z zapalaniem na benzynie na zimnym silniku podczas gdy na gazie zapala bez problemu.Kiledy silnik jest ciepły na benzyne zapala juz bez problemu. Sprawdzalem juz linke od ssania i niewiem co moze byc przyczyna.
Witam, mam problem z porannym zapalaniem zimnego silnika. Żeby zapalił muszę kręcić rozrusznikiem ok 30 sek . W ciągu dnia kiedy jest letni zapala za pierwszym razem .Nadmieniam że mam sekwencyjną instalację LPG .
I WD 40 zapcha ci filtr! Przecież to smarowidło w sprayu! Są specjalne "samostarty" które wtryskuje sie do filtra powietrza przy utrudnionym zapalaniu zimnego diesla. Śmierdzi toto eterem, a na pewno zawiera jakieś lotne palne substancje, ale nic tłustego jak WD 40.
Witam serdecznie... Autko Nissan Primera P12 2.0 benzyna bez LPG. Mam taki problem że auto nie chce odpalić jak silnik jest rozgrzany, rozrusznik normalnie kręci. Mam cały czas błąd U1001 czyli coś z CAN jest nie tak. Jak nie chce odpalać to wywala jeszcze błąd P1610 i 1612 czyli coś z IMMO. Kontrolka IMMO sie nie zapala. Jak wypnę puszkę IMMO albo...
Cinguecento 900 z gaznikiem witam podczac zapalania zimnego silnika na ssaniu mam wyciek paliwa na tloczkowym zaworze pneumatycznym tym obok pompki przyspieszenia jaki moze byc powob tego wycieku prosze o pomoc
Jeśli dobrze zapala na zimnym to przyczyną mogą być luzy zaworowe [hydraulika zaworów] i tak jak radzi kolega adax-zabrze czujnik temperatury
Ale nie zapala z zimnego czy z ciepłego ? lub obojętnie kiedy to ważna informacja .
Zapala na zimnym silniku dobrze czy trzeba dłużej kręcić ? Na wolnych obrotach chodzi równo ? Jakieś błędy sterownik rejestruje ? Generalnie to powinno być zmartwienie mechanika który robił uszczelkę. Jeśli przed zabiegiem było ok to ciśnij go do skutku.
problem mój tkwi w zapalaniu zimnego silnika ,gdy dam dawke paliwa do cylindra odpala . sPrawdzone zostało gaznik a przede wszystkim automatyczne ssanie i sprawne jest . Pytanie zasadnicze czy moduł ma wpływ na ilosc paliwa w gazniku . dodam ze to silnik dwusuwowy gaznikowy , z roku 2000.
Zakręcasz butlę i wypalasz gaz podczas pracy silnika. Sprawdzałeś też czy awaryjnie na gazie zapala.
na początku myślałem że to czujnik temp. coś się wiesza i przy rozruchu podaje zły sygnał, jak wspomniałem podejrzewam pompkę a dokładnie zawór zwrotny pompki bo to on trzyma ciśnienie po zagaszeniu silnika, musi być to bardzo mała nieszczelność jeżeli objawia się dopiero po np.10 godz. w grę wchodzą jeszcze wężyki gumowe przy pompce może któryś z nich...
vag com nie pokazuje żadnych błędów a auto idzie na maxa 140 km/h n75 nowy auto pali przy tym normalnie nie mam problemów z zapalaniem zimnego ani ciepłego, nie dymi POMOCY
Czujnik przepływu CWU
sprawdź czy świece żarowe dostają prąd... bez czerwonych świec auto nie będzie dobrze zapalać.
...zapala mi się rano na zimnym silniku następująca kontrolka, Trzeba dolać płynu chłodzącego i już się nie będzie zapalała :)
Witam wszystkich.Mam pytanie.Zakupiłem 3 dni temu seicento 1.1 2003 r przy zapalaniu zimnego silnika strasznie stuka cos pod maska,tak jaby wtryski czy cos,a jak sie zagrzeje pracuje cichutko.Co to moze byc.Przebieg 37tys.Ogolnie chodzi super przyspiesza, silnika nie slychac prawie wogole nic nie stuka itd.Prosze o odpowiedz dzieki.
Tech wykazał usterkę czujnika temperatury. Mam pytanie. Gdzie on jest? Jak go można spawdzić, czy jest dobry? Jakie powinny być wskazania omomierza w odniesieniu do różnych temperatue? Jest to corsa z silnikiem Z12XE z 2002 roku. Objaw usterki: przy zapalaniu zimnego silnika nierówna praca silnika.
Witam,problem jest następującego rodzaju,podczas zapalania zimnego auta kontrolka ciśnienia oleju gaśnie dopiero po ok.12 sekundach przy następnych rozruchach gaśnie od razu .W czasie jazdy też się potrafi zapalić a co dziwnego jest to że gaśnie poniżej 1000 obr./s a się zapala na wysokich obrotach czyli na odwrót .. oraz mruga i żarzy się kontrolka(wariuje).Oczywiście...
nie było takiego błędu i z esp jest wszystko ok, nigdy sie samo nie zaswiecilo i nie pomruguje przy szarpaniu. Tzn, ze pompowtrysk? Oprocz tego jedyny problem to trudne zapalanie zimnego silnika- im nizsza temp w nocy tym wieksze problemy rano przy rozruchu. A gdy wreszcie zapali, pusci mega bąka smierdzacego ropą, raczej czarnego niz niebieskiego,...
Tego czynie zapalał to nie wiem, bo mam od niedawna auto. Instalacja ma dwa lata, około 40 tys km zrobione na gazie. A jak zapalasz na zimnym silniku? z wciśniętym pedałem, czy bez jego dotykania?
Kolego arni1989 przeczytaj ten temat: Astra 1.4 92 + LPG - nie zapala na zimnym (po nocy) w tym dziale. [url=http://www.elektroda.pl/rtvforum/to... Szukacie daleko, a szczęście może być tak blisko.
A jak zapala sie kontrolka to sprawdź błędy.
padnięta świeca żarowa! Sprawdź świece
Otóż kupiłem niedawno mini ciągnik (japoński)3cylindry około 15km. Przy zapaleniu zimnego kopci na biało (a może jasny niebieski). Jak się rozchodzi wtedy praktycznie nie widać dymu. Olej zmieniony, filtry też, świece żarowe sprawdziłem miernikiem (bez wykręcania). Płyn nowy(zalany od nowa bo wymieniałem pompę a nie było prawie nic). Płynu chłodzącego...
Przeżyje. Przecież musi wytrzymać przeciążenie związane z zapalaniem zimnego włukna halogenu. Pytanie czy mosfet z regulacją będzie miał dobre warunki pracy (odpowiedni). Post był raportowany. Popraw błędy i interpunkcję. Użyj przycisku PISOWNIA -->REGULAMIN pkt 15.
a te zaworki zwrotne są oryginalnie montowane?
Silnik bardzo słaby zapala na zimnym i ciepłym bez problemu.
Męczyłem się podobnie tylko u mnie był problem z odpalaniem -nie miałem innych objawów stukania itp. Komputer nic nie wykazywał. Warto zapoznać się z ta lektura może coś ci się przyda ja mam to już za sobą. Miłego czytania temat trzeba czytać do końca żeby wyciągnąć właściwe wnioski. Dużo wspólnych objawów silnika. https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto...
Zacznij od czujnika temperatury. Zapalasz z zimnego i patrzysz na tester albo woltomierz wpięty równolegle do czujnika. W okolicach zakłóceń pracy silnika patrz, czy wartości nie zmieniają się w gwałtowny sposób.
Witam! Mam zamontowaną w Nexii instalację gazową i ostatnio mam problem z zapalaniem zimnego silnika na benzynie.(silnik pracuje bardzo nirówno, gaśnie,jest bez mocy).Problem znika kiedy silnik osiągnie optymalną temperaturę.Na gazie wszystko jest O.K. Wymieniłem świece ale problem pozostał .Moze ktoś mi coś poradzi oprócz tego że najlepiej wymienić...
Witam kolego. Te objawy wskazują na to że masz niesprawny układ przyspieszania zapłonu zimnego silnika, są dwa typy w pompie bosch z boku jest zaworek elektro magnetyczny podobny do zaworu start/stop natomiast w pompach lucas wygląda jak mały silniczek elektryczny. Od sprawności tych urządzeń zależy sprawne zapalanie zimnego silnika.
Jakiego koloru jest ten dym? Dobrze Ci zapala na zimnym jak i na ciepłym silniku?
Jest problem z zapalaniem i pracą zimnego silnika .
kopci zapalaniu szarpie zapalaniu odbija zapalaniu
bosch sterownik zmywarka punto nierówno pracuje drzwi zmywarka candy
iveco daily my2014 blaupunkt firmware
Olej w kolektorze wydechowym Volvo FH13 - przyczyny i diagnoza Zwiększenie obrotów wirowania w pralkach Candy