https://obrazki.elektroda.pl/5936410400_... Autor prezentowanego poniżej projektu, przy przejściu do nowej pracy otrzymał od firmy między innymi opaskę fitnessową, pokazaną po lewej stronie. Abstrahując od przydatności takiego urządzenia podczas ćwiczeń fizycznych, opaska sama w sobie jest niezwykle ciekawa pod względem technicznym....
Purejety po 2005 roku nie mogą jeździć poniżej 7000 RPM, ponieważ wtedy dochodzi do przerywania i szarpania silnikiem. Jazda na lekkim gazie to jeden z eksploatacyjnych błędów. Co do problemów z uruchamianiem silnika to raczej nie szukaj tutaj odpowiedzi. Naprawa tych silników wymaga ogromnej wiedzy i narzędzi.
skoro świece grzeją szukałbym w układzie paliwowym może faktycznie fitr sprawdz czy jak mu podasz już za filtrem to czy ci zacznie zapalać zarówno na ciepłym jak i na zimnym silniku może opornie ciągnie paliwo ze zbiornika a jak juz zaskoczy to pali i to czy zimny czy ciepły silnik może wcale nie ma znaczenia patrzyłeś jakie masz ciśnienie w przwodzie...
Witam. Niedawno naprawiłem wyciek paliwa na elektrozaworze pompy wtryskowej -wyskrobałem stary klej i uszczelniłem od nowa. Super - nie cieknie. Za to pojawiły się niespodzianki. Oto zdjęcie tego zaworu (pośrodku przewodów wtryskowych): http://obrazki.elektroda.pl/7564403900_1... Wymieniłem przy okazji filtr paliwa. Nie chciał zapalić,...
Witam, czy byłby w stani ktoś mnie pomóc, szukam układu włącznika czasowego, z opuźnieniem gdzieś ok 15 -30s,o możliwie jak najłatwiejszej konstrukcji i jak najtańszego, nie potrzebne jest żaden przekaźnik ponieważ na wyjściu będzie zamontowana 1,5 V żarówka choinkowa:), z góry dziękuje wszyskim za pomoc:) Chciałbym zapytać w jaka żarówka choinkowa...
Mniej więcej wiem jak działa timer0, tylko nie wiem jak go wykorzystać w programie. W prostych programach, podają jak załatwić sprawę przy 1 diodzie, a ten program z linku jeszcze jest dla mnie za trudny [syntax=basic4gl]$crystal = 8000000 Config Pinb.1 = Output Config Timer0 = Timer , Prescale = 64 On Timer0 Przerwanie Dim A As String * 5 Dim B As...
Witam. Sprawdziłem kabel i połączenia od piasty do nadkola.Styki czyste kabel nie wykazuje przerwania.Potem dalsza część kabelków znika za nadkolem i tam trudny dostęp-trzeba troszkę powyciągać czyli potrzeba czasu. Póki co umówiony jestem z magikami na sprawdzenie układu pompy abs-sterownik-kable. Z pobieżnej oceny magika wygląda na brak załączania...
Tak , to bład czujnika wałka. Na jutubie jest opis pod tytułem: 1.6 HDI & TDCI Camshaft Position Sensor Location
Pozostaje podjechać do jakiegoś ogarniętego warsztatu niestety. Trzeba sprawdzić logi poza ewentualnymi błędami....
A ja powiem tak, najpierw pod komputer i odczytanie błędów... A czy w tym modelu odczytamy błędy komputerem? Czy tylko kody błyskowe po zwarciu pinów w złączy diagnostycznym. cały gaźnik Tam chyba siedzi monowtrysk.
Witam! Zamykam temat i dziekuję wszystkim za pomoc, głównym winowajcą okazała się turbina a raczej zapieczenie ruchomych kierownic spalin. W najbliższym czasie wymontuję ją z auta i spróbuję naprawić. Pozdrawiam, Gienek.
Miałem E60 2005r. z takim samym problemem. Kupiłem lekko uszkodzone i stało z padniętą baterią, ale miałem już taką z 2003r. w której wszystko było ok - obie limuzyny. Wszystko tak samo jak piszesz. Cas'2 w obu białe. Po przełożeniu CAS z dobrej do tej co nie działa, centralny ruszył. Więc kupiłem komplet kluczyk + CAS a potem dopasowanie do tego sterownika...
Witam! Jesli punkty sie nie pokrywaja nalezy bezwzglednie zdjac kola i sprawdzic wszystkie kliny.Pozdrawiam.Stefan. Dodano po 1 Witam! "Mam podobną usterkę w Volvo ale u mnie jeden tłok jest 2 mm niżej niż pozostałe." -albo ma kolega problem z panewka albo tlok jest z innej grupy.Tak czy inaczej bezwzglednie wyjac tlok i korbowod w celu sprawdzenia.W...
Koledzy bcb silnik leona 1,6 16v jest wrażliwy na spadek napięć podczas rozruchu na chek engin dzieją się wtedy cuda sprawdźcie akumulator. Tak na przyszłość. Wypadanie zapłonów , błędy z przepustnicą itp sterowniki robią zrzut od napięcia a te silniki dośc ładnie zapalają więc trudno oszacować zużycie aku na oko. Ja nie mówię nawet o przypadku kolegi...
Niestety widzę, że nikt nie pomoże. Trudno.
Problem polega na tym, że samochód kręci ale nie zapala. Wcześniej gdy samochód jeszcze jeździł bardzo dużo palił. Strzelał w wydech, ciężko odpalał, czasami było tak, że jak nie dogrzalem auta, wskazówka nie była w pionie, i zgasiłem samochód to nie chciał zapalić. Dopiero po kilkunastu minutach kręcenia samochód z trudem odpalił. Problem mnie przerasta...
Przez jakiś czas czytałem ale w końcu zaprzestałem, chyba dla tego, że coraz trudniej było mi dowiedzieć się nowych rzeczy. Po za tym trudno jest uczyć się na sucho bez pomocy kogoś doświadczonego kto pomoże, wytłumaczy pewne zagadnienia, które przedstawione są w jakimś artykule, a to z kolei zniechęca do poszerzania wiedzy. Wracając do tematu, czy...
Czyli wszystkie przelaczniki 230V AC, beda sie nadawać do 24V DC, czy sa jakies wyjątki. Bo w specyfikacji nic nie pisze nigdy o DC Jak znajdziesz produkt lepszego producenta to będzie miał dokumentację w której podano AC i DC, przykładowo znalazłem taką "5 AMPS (at) 120 V AC OR 28 V DC; 2 AMPS (at) 250 V AC" widać że przy DC maksymalne napięcia są...
Nie pomyślałem natomiast nad tą gęstością gazu, czyli kwestja regulacji. Regulacji nie ruszaj, spróbuj znaleźć miejsce dla iskrownika, w którym będzie zapalał. Regulacja ewentialnie wtedy, gdy ta akcja skończy się niepowodzeniem. Czy regulacja jest trudna w tej termie, tego nie wiem, chociaż taką obecnie mam, ale w niej jeszcze nie grzebałem.
Wymiana oleju w silniku, filtra oleju, powietrza, kabinowego, w żadnym wypadku nie ma nic wspólnego z opisanymi przypadłościami. Co do filtra paliwa, jak ma już niezły przebieg, to należy go wymienić. Jakkolwiek serwisówka pozwala na sporo dłuższe przebiegi, ja w 1,5 dCi wymieniam co ok. 20k km. Jak dalej trudno zapala i mocno dymi, to zrób diagnostykę...
Może pokombinuj z podwójnym komparatorem 393. Ustaw progi tak, by jeden przerzucał przy 2 oporkach a drugi przy 3 i eliminował efekt włączania przez pierwszy. To nie powinno być trudne, one są open colector
Po pół roku od ostatniej naprawy, znowu ta sama sytuacja - trudno zapala. Sąsiad, który zna temat, rozebrał i wyczyścił gaźnik. Po tym spokój na około 3 miesiące i znowu to samo. Podejrzewam zanieczyszczenia w zbiorniku paliwa. Z nadchodzącym sezonem planuje oprócz czyszczenia gaźnika, dobrać się do zbiornika paliwa.
Trudno określić, powodów może być wiele, niektóre poważne. Dokładniejsze informacje da diagnostyka komputerowa - wskazane zrobić ją jak najszybciej. .
Co może być jeszcze nie tak i co mogę sprawdzić? Niemal wszystko. Diesel jest czuły na przepuszczanie (spadek) ciśnienia z wielu powodów. Mojego francuza 1.9D (uznajmy, że prawie traktor , he he) mędrcy leczyli na wszystko (tak samo trudne zapalanie na zimno), a przyczyną były dawno nie regulowane zawory. Specjalizujący się mechanik już z rozmowy miał...
Mogą lać wtryski jeżeli klekoce i trudno zapala
Wyczysc turbinkę. Nie jest to trudne.
dokładnie nie wiem czy 10 czy 12 stopni przed górnym martwym punktem, bo mam starą pokrywe na której jest oprócz strzałki jedna kreska i równo na niej sie zapala lampka.
Wszystko, o czym piszesz, to przynajmniej dwa układy scalone. Sam 4017 + układ RC do przycisku załatwia sprawę. Aż złożę to dzisiaj, jak tylko znajdę 4017 gdzieś w rupieciach (choć to może być trudne).
A czy przypadkiem nie zapala na dwóch gazach jednocześnie czyli gaz i benzyna i to może być problem trudnego zapalania taka jest moja sugestja
Zobacz jeszcze czujnik temperatury na komputer. Jak jest uszkodzony to opelek będzie trudno zapalał
Trzeba przeanalizować schemat , skąd idzie zasilanie na lampę . I wtedy gdy nie świeci spróbować poszukać przerwy. Trudna usterka.
MID 130 PSID 204 FMI 8 Zakłócenia w komunikacji, łącze danych, jednostka sterująca hamulców Niewłaściwa częstotliwość. Warunki wygenerowania kodu usterki: Informacja o błędzie z MID 136. Możliwa przyczyna: Uszkodzony czujnik prędkości koła. Reakcja jednostki sterującej: Zapalana jest żółta kontrolka. Funkcja zmiany biegów działa nieprawidłowo. Widoczne...
Długo stał, weszła korozja i uszkodziła zaworek we wtryskiwaczu. Wystarczy w jednym i nie zapala ciepły. Te parametry co odczytałeś świadczą że dpf jest ok. Sprawdź co ile wypala to się upewnisz, ale to nie ma związku z rozruchem ciepłego.
Zezłomuj ten samochód - jeśli ginie olej i płyn chłodniczy, to szykuje się poważny remont silnika i elektryka ma tutaj mało wspólnego z trudnym zapalaniem.
Pomimo wszystko dla pewności sprawdziłem kilka elementów zasugerowanych w tych wątkach. Jak tranzystory A napięcie do jakiegoś ładuje się kondensator (tan główny) też sprawdzałeś? Tylko uważaj bo to zazwyczaj ponad 300V. Tak kontrolka informuje o osiągnieciu odpowiedniego napięcia i albo kondensator nie osiąga takiego napięcia albo układ detekcji się...
Zatem cała sprawa jest wielowątkowa i trudna w rozstrzygnięciu. Proponuję dokładniej przyjrzeć się gniazdom i wtykom zasilania sieciowego. Może być tak, że podczas tego podłączania poprawiły się nie do końca prawidłowo funkcjonujące złącza i teraz jest już nikła szansa na odnalezienie źródła problemu.
W kuchence Amica 5010GE2.33, to gazowo-elektryczna czteropalnikowa największy palnik trudno się zapala (iskrownik działa) i jak już się to uda to ogień jest bardzo mały. Jak i co sprawdzić dlaczego tak jest? Reszta palników działa dobrze. Gaz jest z instalacji miejskiej.
A podpinali techa i parametry rozruchu jakie? cisnienie niskie paliwa i wysokie do -5st śiwczki milczą, ale doś częstą przyczyną jest jazda na granicy rezerwy i pompa niskiego się przyciera i zapala bardzo trudno, jaki to rocznik i czy masz PDF?.
Zatankowałem dzisiaj rower mieszanką z olejem półsyntetycznym Yamalube, dedykowanym do motocykli Yamahy, zmieszaną w proporcji 125ml oleju, na 2 litry benzyny. Wcześniej jeździłem na oleju Organiki Semisynthetic. W czasie tankowania nowej mieszanki bak był już prawie pusty. Po zatankowaniu okazało się że na nowej mieszance silnik trudno zapala, szarpie,...
Jak zapali, chodzi równo, spaliny po zapaleniu są normalne. Wystarczy, że go zgaszę i ponownie odpalę — też ciężko zapala, długo trzeba kręcić; do tego nie ma mocy.
Tranzystory pewnie nie spaliły się bez powodu. Może razem z nimi poszło coś wcześniej. Sprawdź jaki prąd płynie przez tranzystory po włączeniu. Te 2 sekundy powinny wystarczyć. Bez schematu będzie trudno coś doradzić. Nie wiem jak tam z regulacją prądu spoczynkowego. może być za duży po wstawieniu nowych innych tranzystorów.
Po wyciągnięciu pompowtrysków przyczyna się znalazła. Dwie tuleje mocowania pompowtrysków okazały się nieszczelne. Kompresja z cylindra dochodziła do układu paliwowego co powodowało zapowietrzanie układu i trudne zapalanie. Podczas pompowania ręcznego układ się odpowietrzał a przez uszkodzone tuleje paliwo dostawało się do cylindrów i stąd te stuki...
witam przekrecenie pompy na blok pomogla ursus dobrze pali chwile kreci i zapala za pierwszym dziekuje wszystkim za pomoc pozdrawiam....
Seat toledo tdi w czasie jazdy po kilku kilometrach na chwilę zapala się lampka świec żarowych i spada moc silnika,ciepły silnik jest trudno uruchamiać.
Dla posiadaczy silników 1.6 MPI: ten błąd najczęściej oznacza uszkodzony czujnik położenia wału korbowego (G28). Objawy to szarpanie autem, gaśnięcie, brak mocy, trudne zapalanie. Nie wiedzieć czemu błąd wyskakuje i w silniku (gdzie wprost jest mowa o tym czujniku, ale do tego trzeba mieć konkretny kabel od VAGa a nie jakiś ELM) i w ESP przez co dużo...
Witam kolegów. Rano muszę długo kręcić rozrusznikiem zanim silnik zapali. Co może być przyczyną? Samochód stoi koło domu. Dziś rano było 8 stopni - kręciłem długo, około 10 sekund. 2 tyg temu było -12 stopni, zapalił prawie od razu, 2-3 sekundy. Ostatnio gdy mamy temperatury 2-6 stopni zapala bardzo trudno. Podejrzewam problem z informacją o temperaturze...
Taka metoda byłaby obarczona dużym i trudnym do ustalenia błędem. Najprościej zasilać płytę z zasilacza serwisowego z odpowiednią wtyczką - zasilacz pokaże prąd.Jeśli nie będzie za niskich rezystancji warto będzie przeprogramować kość BIOSu.
Jest trochę tak z tym mechanikiem, ze ja mu pokazuję co ma robić, także z góry dziękuję za cierpliwość Jak najszybciej zmień mechanika. Dodano po 1 Albo sama zajrzyj do tylnych lamp czy coś w połączeniach nie jest przypalone. To nie takie trudne
Na dwukrotnej 4we 7440 bramce zrobisz generator, dodasz licznik 7493 który będzie liczył jego impulsy i przerabiał na kod BCD w trybie zliczania do 10. Podasz to na wejścia ABCD 7442 którego wyjścia 0...9 obciążysz 10 diodkami Led z opornikami 150R. Licznik możesz również dać inny np. 7490/ ostatnio trudniejszy do nabycia/ liczacy do 10. Jeśli diodki...
To właśnie trudny przypadek, a jakieś parametry ?
trudny zapalać trudny włączyć trudny wyłączyć zapala trudny
sonda lambda objaw punto działa obrotomierz mazda vestel 17ips72
mikrokomputer cobra1 mikrokomputer cobra1
Volkswagen Golf Plus 2008 – opis pinów zamka tylne lewe drzwi, schemat, kolory VW Golf Plus 2008 – polskie tłumaczenie komunikatów komputera pokładowego MFA/FIS