Nie będzie pożaru a jaki to kabel 10m bo jak cienki to straty duże na połączeniu. Jak bobrze wykonana instalacja to nawet 6kW nie zapali się.
odłącz kabel od sondy,zapal silnik,i sprawdź czy kablu od strony instalacji samochodu (chyba zielony o ile pamiętam)masz 0,45V Ale tak na oko uszkodzona sonda.
W środku plus na zewnątrz minus we wtyczce -a teraz jak nie masz miernika to śledź żyłę w kablu za pomocą bateryjki i żarówki, lub próbnika 12V. Szkoda ze nie masz probówki 12 V bo wtedy wkładasz wtyczkę do gniazda auta i podłączasz probówkę do masy auta krokodylkiem i próbnikiem do jednego z kabelków -ten co zaświeci to plus. Oczywiście trzeba włączyć...
kolego to ci zapali bład czujnika lepiej przetnij kabel 15 stki do sterownika napewno czarny cienki :)
Teraz pomiary. Sprawdzić jeszcze masę na karoserię, tą co idzie z ujemnej klemy akumulatora. Bez pomiarów to właśnie takie szukanie po omacku. Jak masz kable rozruchowe, takie porządne, nie supermarket, to podłącz masę z akumulatora, bezpośrednio do silnika. Zobacz czy zapali. Jak nie, to tym kablem, daj zasilanie na śrubę rozrusznika. Znowu spróbuj.
Witam, Ukryłem sobie kabel sieciowy UTP Cat 5e, który łączy mi jakiś router UPC z komputerem za progami podłogowymi z pobudek czysto estetycznych. Skręcałem nim 7 razy w kątach o 90°, sprawdzałem prędkość i niby nie spadła, pingi też są mniej więcej takie same jak wcześniej, a sam kabel nie wyglądał jakby się gdzieś mocno pozaginał. Teraz strasznie...
Sprawdziłem u siebie. Podłączyłem - zapali się LED, w systemie pojawia się nowa pozycja (COM4). Może na laptopie USB nie działa?
L z Jednym kablem A jak się nie zapali światło to z drugim. użyj takich kostek (kostki) https://obrazki.elektroda.pl/8952071700_...
Zobacz czy Ci się zapali lampka WAN jeśli połączysz dwa porty Lan-WAN (jednym kablem )
Fotka ...032 brązowy z gniazdka (faza) dajesz na wyłącznik L, jeden z czarnych łączysz z L1 wyłącznika, drugi czarny musisz zaizolować. Teraz jak włączysz ten włącznik na drugim wyłączniku fotka ...219 na którymś z kablu powinna "pokazać" się faza. Łączysz go z kabelkiem, który zapali lampę (prawdopodobnie górny). Trzeci kabelek izolujesz. Wszystko...
daj zdjęcia jak to u Ciebie wygląda pewnie z rozrusznika wychodzi tylko jeden kabel? wtedy do rozrusznika jest stycznik, możesz na krótko po prostu włączyć zapłon a tym kablem od rozrusznika dotknąć do plusa akumulatora i wtedy będzie kręcić, jak zapali to ten plus od rozrusznika przykręć do stycznika, drugi gruby kabel ze stycznika do plusa akumulatora,...
ale tAK NIE może być Może, podaj zasilanie z kierunku przez przekaźnik, po włączeniu zapłonu przekaźnik odetnie zasilanie na wyłącznik. Albo jak pisze T5, sygnały rozdzielone diodami z obu kabli siłownika zamka, wtedy zapali halogeny po zamknięciu i otwarciu zamka.
Coś małe te napięcia. Gdzie mierzyłeś? Wygląda na zwarcie. Odłącz kabel prądnicy od skrzyneczki bezpiecznikowej. Zaizoluj i zapal silnik. Opisz co się dzieje.
TL ma 4x LAN - sprawdzałeś we wszystkich ? Jak dioda przy porcie LAN nie pali to coś z kablem raczej. Czy dioda przy porcie LAN pali ? Czy jak uruchomisz router z wpiętymi kablami do komputer do dioda zapali ? Ostatecznie można by podpiąć TL jako AP-eka typu "N" i zostawić BR jak jest.
No i dupa dalej nie odpala zmienię aparat zapłonowy i zobaczę czy zapali
zapal go na kablach z innego samochodu, jak odpali to aku masz do wymiany
Daj na krótko przy żarówce czy nie ma zwarcia.Jak zapali to po kablach dojdziesz wtyk w bsi a dalej po ścieżce.
Masz źle podłączony wyłącznik. Fazę musisz podłączyć w wyłączniku do punktu wspólnego. Może daj fotkę tego włącznika oczywiście od strony podłączenia przewodów. Jeszcze jedno z tego nowego kabelka będzie Ci potrzebna tylko jedna żyła. Czyli na suficie jedna ze starych żył musi być wspólną dla obu żarówek/punktów świetlnych. Ile masz "starych" przewodów...
Odepnij regulator. Zmierz rezystancje na kablach żółtym i białym względem masy silnika. Jak będą to pojedyncze omy, to: Zapal silnik. Nie gazuj! Możesz spalić żarówki!Popatrz na światła. Przy delikatnym dodaniu gazu powinny się rozjaśniać. Dobrze jest mierzyć napięcie na tych jednym z kabli.
Intenret po kablu lub WIFI będzie jak modem i router będzie załączony. Załączony router zapali lampkę na modemie czyli router będzie 'udawał' komputer.
Tam nie możesz dokonać ponownej próby rozruchu jak nie wycofasz kluczyka, więc zrób tak-jak zgaśnie to nie wyłaczaj kluczyka tylko zasteruj starter z druta (plus na elektromagnes, tam gdzie idzie kabel czerwony z czarnym pasem), zobacz czy zapali. Jak nie, a zapali za to jak wycofasz klucz i włączysz, to na bank immo. Masz czym to zdiagnozwać? Przypomnij...
Reasumując dwa kabelki z fazą ( bo dotknięciu miernikiem zapali się żarówka w mierniku) podłączam do L1 lub L2 bez różnicy ? Tak
żeby sprawdizć czy to regóator napięcia ściagnij kable z alternatora wepnij sie miernikiem i zapal auto jesli bedziesz miał odczyt na mierniku t znaczy ze alternator git a wina leży po stronie leguratora krótko mówiąc wepnij sie w alternator bezpośrednio
sprawdzałem zwykły kabel, zapali się dioda z tyłu subwoofera a z przodu zielona i zaraz zgaśnie Dodano po 4 nie wiem czy on jest w ogóle sprawny, niby bluetooth pokazuje ten subwoofer ale nie może się połączyć. A przez aplikację w ogóle go nie widzi. Czy te diody na subwooferze muszą się świecić? Dodano po 4 https://obrazki.elektroda.pl/1395425700_...
Sprawdzałem ładowanie za diodą 13.30 natomiast na akumulatorze 12.60 do 12.70v. Czemu aż taki duży spadek napięcia?. Pojawił się nowy problem rozrusznik nie może przekręcić kompresji, nowy akumulator, rozrusznik z innej kosiarki trochę lepiej ale też trudno przebija kompresję a jak się mu uda to zapali. Na kablach rozrusznik podłączony bezpośrednio...
Przed rozebraniem deski rozdzielczej odpalała a po już nie czy mógł się jakiś kabel odpiąć od czegoś
Skoro masz LPG to tnij kabel od zapłonu, wtedy nie zapali i na gazie i na benzynie :) Szukaj kabla wychodzącego ze stacyjki !!
Coś się musiało wypiąć z gniazda, wysunąć. Mała szansa że się zepsuło totalnie. Zrób tak 1) Wyłącz komputer z prądu 2) Odłącz kabel z zasilaniem 3) Zapal dobre światło żebyś widział co robisz 4) Dopchnij kable zasilające do płyty głównej Zobacz czy się włącza. Jak to nie to 1) Wyłącz komputer z prądu 2) Odłącz kabel z zasilaniem 3) Zapal dobre światło...
Pozostałych parametrów instalacji nie znam. No to skąd wiesz, że zabezpieczenie B16 zadziała zanim padniesz trupem albo altana się zapali?
Jeśli to jest czujnik z jednym pinem to logiczne że sie nie zapali bo trzeba ten kabel dotknąć do masy.
w tym zyrandolu w kable idą do żarówek N i L a zółto zielony to masa (uziemienie) jezeli chcesz podzielić lampy musisz przejrzeć co tam masz a pewnie masz tak jak na tym obrazku http://obrazki.elektroda.net/3_117299606... aby zapalać żarówki w trybie 2/3 musisz zrobić aby kable wewnątrz żyrandola wyglądały tak http://obrazki.elektroda.net/87_11729960...
Kontrolka portu zapal się po włożeniu kabla? To na 100% jest switch?
Kabel bez znaczenia, jak dioda zapali tzn że łacze jest i automatycznie wykryły polaryzację kabla
Ja odciąłem w końcu zasilanie przekaźnika z napisem "Engine Control" - auto nie zapali dzięki temu.
dzieki....moze uda mi sie cos z tym zrobic..ale co ma zrobic jak pozwarciu tego kabla zapali sie lampka??? zostawic go tak czy kombinowac cos dalej?...samochod mam na wtrysku
teoretycznie to chyba nie gdyz masa i tak idzie z czujnikow drzwiowych chyba ze zostalo to podlaczone na kablu gdzie pojawia sie sygnal masowy jak zapali sie lampka a nie otworza sie drzwi wtedy istnieje taka mozliwosc. oczywiscie mowimy tu o seacie w starej budzie bo niewiem od ktorego roku szla juz nowa. w nowej budzie to z zarowka bylo by niemozliwe.
Żadnych przełaczników AC ! ( Zapali ci się przy 1 przełączeniu ) Łuk DC ciągnie na kilka cm... Nie kombinuj tylko rób osobne 4 panele i osobne kable ( chyba że chcesz by mieć spalone 2 falowniki - układ bez transformatorowy -- mówi ci to coś ? ) . Januszerka w tym przypadku skończyć się może bardzo " tanio "
W moim kablu Czarny to PLUS;) Biały MASA:)żarówką da rady:wkładam do środka wtyku kabel do tego bateria i patrzę czy się zapali czy nie i na którym kablu. Dzięki za pomoc;)
witam z tego co wiem rozkodował mi się kluczyk (reno master 2,5dci 2003r) a wygląda to tak po włączeniu zapłonu kontrolka immo nie gaśnie lecz zaczyna szybciej mrugać i motor nie zapali ruszałem kablami, wtykami i nic z tego natomiast doszedłem do tego ze w trakcie włączania zapłonu naciskam na centralny zamek w kluczyku immo się wyłącza i mogę odpalić.Chcę...
podłącz ten kabel do aparatu szeregowo z żarówką H4/H7, jak będzie zwarcie to się żarówka zaświeci, a nie spali znów kabel, jak się nie zaświeci to próbuj odpalić, jak zapali to żarówkę pomiń, powinno być dobrze
[gniazdo-tel] ==kabel-tel=== (port RJ11)[router] Patrz na diodę DSL czy sią zapali ciągle.
Musi coś z włączanych elementów strasznie obciążać alternator. Może masz gdzieś przetarty lub poluzowany kabel. Zapal i poruszaj wiązką przewodów od stacyjki a potem w komorze silnika.
To ten sam kabel, box ma dac zasilanie w momencie wprowadzania telefonu w TAT MODE, takze niebieska lampa powinna sie zapalic. U mnie czasami sie ona nie zapala, wiec powtarzam od nowa operacje, az sie zapali. Ew sprawdz kabel, schemat masz na supporcie nspro.
to nie klikniesz na pomógł ,bo nie podam. :) Błedu nie popełnisz,jakkolwiek byś nie podpiął. Dochodzi tam sygnał z aparatu,i jezeli zalutujesz odrotnie,iskrę będziesz miał,ale samochód nie zapali,bo zapłon będzie zbyt wczesny. Wtedy w tej wtyczce co dochodzi do modułu (kabel ekranowany zielony) zamienisz sobie miejscami konektorki. Albo przelutujesz...
No wygląda na to ze jest to zwykla prądnica samowzbudna, bezszczotkowa, wzbudzana kondensatorem. Dwa kable powinny isc do kondensatora, reszta to wyjscie pradowe. Niewidze czy przy kondesatoerze są jakies kable podlaoczone, jesli tak to zapal i pomierz kable te u góry wychodzące z prądnicy, powinno byc jakies napiecie. W kazdym razie niepokoi mnie kolor...
Trzymam klawisz przyciszania i podpinam kabel, iPhone zapali na jakiś 2 sekundy ekran z jabuszkiem po czym zgaśnie i pozostaje czarny. Komputer nie wykrywa kompletnie niczego. Gdy podepnę sam kabel bez wciśniętego "vol -" iphone zapala ekran z jabuszkiem i wyświetla go do momentu aż nie rozłączy mu się baterii.
wieczorem otwórz mache zapal fure i sprawdz czy kable WN GDZIEŚ NIE ŚWIECĄ
Podłącz pod remote stały plus z tych kabli zasilających i zobacz czy się zapali. Jak tak to masz problem z remote. Może do złego kabla w radiu podpiąłeś? W oryginalnych instalacjach kolor kabli jest często całkiem inny niż w uniwersalnej kostce. jak podłączam zasilanie z Remote to lampka się zapala. Subofer sprawny
Witam, mam taki problem; Peugeot 407 hdi 136 km pali normalnie chodzi ok ale nie kiedy nie chce zapalić, za pierwszym razem sporadycznie, wyładuje się aku, na kable zapali od razu i przez jakiś czas jest ok. Potem sytuacja się powtarza, błędów po podłączeniu kompa nie ma ale na wyświetlaczu raz się pokazało "engine fauled repair needed" może być wina...
Bez schematu to się nie obejdzie ,zaśniedziale styki lub popękana otulina kabli, zacznij od pompki bo jak nie poda paliwa to choćbyś pół silnika wymienił to i tak nie zapali to jest sprawa elektryczna . Dodano po 17 Schematy https://www.peugeotbook.ru/pl/20X/206/el...
https://obrazki.elektroda.pl/4193581800_... Ta czarna kropka to nr 1, potem 3, 4 i 2. Jak źle podepniesz to albo nie zapali wcale, albo zapali z trudem i będzie kulał, albo strzeli w wydech lub dolot. Ale nic mu się nie stanie.
kolejnośc masz 1-3-4-2,zrób sobi założenie które wyjście na kopułce ma nr 1 i zacznij podpinac,potem zapal autko,jak będzie źle to przekładaj kable na kopułce aż trafisz na właściwe ułożenie(samochód dobrze zapali i będzie równo chodził) Powodzenia P.S. oczywiście przesuwaj na kopułce wszystkie o jeden
Czujnik powinien być sprawny bo przekłamuje ecu.(sterownik silnika). Tak to chodzi o ten elektrozawór. Może być kabelek z krokodylkiem. Zapnij na tą śrubkę od elektrozaworu i do plusa akumulatora a następnie uruchom silnik. Jak zapali to będziemy wiedzieli czego szukać Aby zgasić silnik będziesz musiał odpiąć ten kabel od akumulatora. Dodano po 4 Kabelek...
sygnał jest na 3 pin 1-braz, 2 czarny, 3 rozowy ktory w komorze silnika przechodzi na kolor biały i wchodzi w pin 30 centr. elektr(kostka30P) podepnij zarowke w piny 1 braz- zasilanie z przekaznika po przycisnieciu switcha klaksonu a pin 2 czarny mase ktora jest na stałe i sprawdz czy zarowka zapal sie za kazdym razem. moze gubi gdzies mase na kablach.
Tuya ma włączniki WiFi, w obwód wpinasz przekaźniki i voila, działa jak sobie skonfigurujesz. Dodano po 1 Wiem, że są bezprzewodowe włączniki, ale nie chcę ingerować w te, co mam, i chcę, żeby jednym zapalać 2 lampy. Inaczej dwóch obwodów nie zapalisz, albo kładziesz kabel, albo bezprzewodowo. Czy to WiFi, BT czy IR to już bez większego znaczenia.
Witam, posiadam nastepujacy problem Jest wentylator w pomieszczeniu od ktorego odchodza rury i wciagaja powietrze (kuchnia, lazienka, ubikacja) wentylator chodzi na wolnych obrotach 24/7 a jak sie zapali swiatlo kabel - zyla co jest polaczona z wysokimi obrotami ale... kiedy dajemy sygnal czyli zapalimy swiatlo i sie wlacza turbo to wszystkie swiatla...
Rezystor mam założony. Po zwarciu kabli czujnika lampka gaśnie prawidłowo. Ale jeżeli będzie miała "ochotę" się zapalić to się zapali i wtedy łączenie przewodów nic nie daje. Musi samo przejść. Poprostu co jakiś czas czasami na kilka sekund sie lampka zapali wyłączy wałek itp. , poczym gaśnie i znowu jest ok. Oczywiście ciśnienie wtedy jest a czujnik...
Stacyjka w pozycji gdzie świecą wszystkie kontrolki. Z akumulatora podaj kablem plusa na rozrusznik tam gdzie dochodzi ten cienki kabel, jeżeli samochód zapali kostka stacyjki do wymiany.
Przełóż te kable na wtryskach i zobaczysz że zapali. Jednemu mechanikowi któremu przekładałem te kable przedłużył kabel z 4 cylindra na pierwszy i oddał takie auto dla klienta bo stwierdził że chodzi normalnie i nie ma czasu się bawić znowu !!! Artystą trzeba się urodzić ;)
Tak nawet po wciśnięciu sprzęgła nie kręci rozrusznikiem,kontrolki nie przygasają akumulator dobry podmienialem przekaźniki i nic,czyściłam masy,nawet na rozruszniku kable czyszczone,na ostro zapali a po stacyjce zero reakcji dosyć często się to zdarza zwłaszcza jak się nagrzeje dobrze
Jeśli nie chce zapalić podłącz poprostu kawałkiem kabla z plusa akumulatora do cewki zapłonowej do 15 i się dowiesz czy to kostka stacyjki czy nie jeśli zapali wymień kostke jeśli nie szukaj w instalacji układu zapłonowego
No ten akku nowy czy nie? Rozrusznik kręci czy nie, czy może tylko stuka? Jeśli zapalił na pych to znaczy że raczej świece/kable/pompa ok. Więc albo akku albo rozrusznik... Podaj więcej info: poldkami się najeździłem... teraz mam 'komfuter' jak toto nie zapali... laweta! Zmierz napięcie na naładowanym akku: ile wynosi, ten termin 'przeładowany' to mnie...
Nanoplex liczy zęby koła fonicznego (czas pomiędzy impulsami) i na tej podstawie generuje iskrę, czyli machanie czymś metalowym przed czujnikiem nie spowoduje powstania iskry, musi być oryginalne koło. Podłączenie czujnika jest istotne, zamiana kabli sprawi, że iskra będzie "w krzakach" i silnik nie zapali Złącze diagnostyczne i czujnik podciśnieniowy...
Kontrolka po przekrecęceniu zapała się, kable sprawdzaliśmy, szast możesz mi w skrócie napisat jak to sprawdźić co napisałeś (sprawdzić diody wzbudzenia, diody prostownicze, oporność stojana i czy nie ma przebicia, wirnik oporność i przebicie).
Weź w ręce kontrolkę! Niech ktoś próbuje kręcić rozrusznikiem i zobacz kontrolką czy dochodzi na któryś kabelek + (jak zrobi stacyjke na rozruch to kontrolka Ci się zapali jeżeli wyłączy zapłon to kontrolka zgaśnie)- myślę że wiesz o co mi chodzi Jeżeli na żadnym z kabli dochodzącym do rozrusznika nie będziesz miał + to znaczy że: -mógł ugnić gdzieś...
Te 12v to trzeba przyłożyć tam probówkę a drugi koniec do masy by to potwierdzić, bo sam miernik to niewiarygodny. Pozostałe kable to: .masa grzałki załączana ze sterownika (tutaj jak nie wyłazi masa ze sterownika ,uszkodzone kable ,albo ten plus wyżej to zapali P0038 .masa dla sondy .sygnał z sondy do sterownika.
Na płycie gdzie masz elektrozawory masz opisane od czego każdy jest. Szukaj złych połączeń w kostkach przy sterowniku. Zapal ciągnik i ruszaj kablami. Miałem kilka przypadków że przewód próchniał przy samym wejściu do kostki. Na PW dostałeś link do stronki napisałeś tam?
Albo raczej to co nazywasz kontrolką włącznika masy jest kontrolką ładowania. Nie napisałeś do czego jeszcze ta "kontrolka masy" jest podpięta. Czy aby nie do + akumulatora? Jak się zachowuje ta kontrolka po odpaleniu? Gdzie (do czego) jest podłączony przewód zielonożółty ten co jednym końcem jest podpięty do alternatora? Podsumowując: Na regulatorze...
Sprawdź czy na czarnym kablu do wtryskiwacza masz plus po zapłonie, jak nie to podaj tymczasowo plusa na ten kabel i próbuj palić, jak zapali to masz gdzieś przerwę na zasilaniu wtryskiwacza.Sprawdź też czy masz zaplon na dwóch czarnych kablach na sterowniku pod pinami C16 i D3. Sprawdzaj probówką żarówkową, nie miernikiem. Niżej numeracja pinów złącza...
Skoro to jest benzyna to z aparatu zapłonowego powinny wychodzić trzy lub cztery przewody (ciękie ok 1mm2)jeśli są trzy to przewód sygnałowy jest posrotku wtyczki koloru prawdopodobnie zielonego dokładnie nie pamiętam przetni i spróbój uruchomić silnik jeśli nie zapali to jest to.Jeśli są cztery to sygnałowe też są po śrotku.(przecięce nie właściwego...
Witam, Zakłócenia mogą pochodzić z silników elektrycznych lub alternatora. "przechodzą do radia" albo przez zasilanie albo przez "powietrze". Jeżeli możesz to podłącz radio do drugiego niezależnego od samochodu alumulatora i zapal silnik. Jeżeli nie będzie szumów to znaczy, że dotychczas wchodziły po kablu z alternatora. Musisz zatem założyć filtr przeciwzakłóceniowy...
Witam i proszę o pomoc. Po włożeniu świeżo naładowanego akumulatora autko sprawuje się bez zarzutu. Odpala na dotknięcie. Po mniej więcej czterech dniach już nie zapali. Kręci, ale tak jakby "bez przekonania". Akumulator wymieniłem na nowy i nic to nie dało. Z obcego akumulatora przez kable zapali tylko jeśli w tamtym aucie pracuje silnik. Tak na rozum...
Najczęsciej podłączany jest pod instalację włączników krańcowych od drzwi, ale jeżeli działało kiedyś a teraz niedziała to ja bym raczej stawiał na zabrudzone styki włącznika pod maską. Zbiera się tam wilgoć i powoduje to rdzewienie tych włączników. Znajdź taki włącznik i go wyczyść, jeżeli nic nie da to podłącz idący do niego kabel do masy i zobaczy...
Kozacka instalacja. W Twojej piwnicy czułbym się jak w pracy, czyli całkiem miło. Jako człek mający z automatyką do czynienia, nie powierzyłbym jednak swojego domostwa takiemu wielkiemu bratu :) U siebie z automatyki mam tylko czujnik czadu z wyjściem na wentylator, co absolutnie nie wyklucza ręcznego właczenia wentylatora. Oczywiście w warunkach całkowicie...
I mogę wziąść + od akumulatora i - z jakiegoś z tych 4 kabli przy którym sie zapali żarówka jak się otworzy drzwi?
Weź drugą osobę i niech obserwuje zerówkę od przeciwmgielnego a Ty wciśnij hamulec. Jeśli zapali się szukaj zwarcia na kablach lub co jest częstszą przyczyna masy na lampie
....po przekręceniu kluczyka na chwilę pojawiły się kontrolki ale nie zapalił. teraz nie palą się żadne kontrolki..... Z tego wynika że żadnego zwarcia nie ma tylko aku kompletnie zdechł. Jak nie ma grubych miedzią kabli to podłączyć z drugiego auta tym co jest na 10-15min i zapali. Szkody dla dawcy żadnej bo kable cienkie a aku biorcy i tak albo złom...
wystarczy dioda informująca o obecności sygnału Weź switcha, podłącz kabel i jak dioda zapali tzn że jest sygnał.
Gaz ARGON !!! Uchwyt na MINUS, masa na PLUS .Po dotknięciu materiału elektrodą wolframową wcisnąć przycisk na uchwycie , odsunąć elektrodę i ma zajarzyć się łuk. Jeżeli nie działa, przestawić maszynę na MMA, ustawić na małym prądzie i potrzeć elektrodą. Jeżeli nie zapali łuku podpiąć kable elektrodowe. Jeżeli nie zadziała, maszyna zepsuta... W innym...
Musisz połączyć rozcięty przez gazowników kabel do wtryskiwacza, wtedy zapali na benzynie, potem jechać do nich, albo naprawią albo wymienią sterownik lpg
wtyczki górne si ę paliły a tam jest czysto ogólnie olej mi nie rzyga więc silnik jest czysty czy jest taka opcja że przyczyną są poluzowane kable od świec?
wyjmij bezpiecznik od pompy paliwa i podłącz w te miejsce kontrolkę, włącz zapłon i jak kontrolka się nie zapali to przekaźnik, jak się zapali to coś z pompą albo kablami prowadzącymi do niej
1. uszkodzona taśma matrycy, Niemal na 100% taśma matrycy jest ok, jak już to przewody zasilające świetlówki mogą być uszkodzone. Praktycznie każda z tych 3 wad jest tak samo prawdopodobna, bez rozebrania nic więcej nie stwierdzisz. Trzeba by rozebrać i na początek na odwrót podłączyć świetlówki, jeśli na krótko zapali się druga połówka ekranu to inwerter...
Kabel oporowy można ogarnąć później, najpierw niech zapali. Zawory ssące 0.2 mm, wydechowe 0,25 mm.
Tymczasem nigdy nie widziałem w TV o pożarze PV w Polsce. Tym to bym się nie sugerował. Rządowa TV nie informuje o negatywnych dla siebie faktach , bo przecież ciągle promuje fotovoltaikę . Poza tym zapalenie kabli, czy panela na dachu pokrytym blachą , lub dachówką ceramiczną nie spowoduje pożaru domu. Pofajczy się trochę i samo zgaśnie. :D
Zamień kable i zobacz czy się zapali.... I nie "djoda" a "dioda"
Witam Opel Corsa B 1.0 Ecotec 98r Czasami nie chce zapalić, zachowuje się jakby nie było paliwa. Po odczekaniu 10 min zapali bez problemu. Zdarza toi się coraz częściej, kiedyś było to raz na tydzień, teraz to 2-3 razy dziennie i jeśli nie odczekam 10 min to nie zapali. Raz poruszałem kablami przy silniku i odpalił po 2 min. I od mojego poruszania zapala...
Wyłącz telefon, wyjmij na chwilę baterię. Włóż baterię ponownie. Podłącz telefon do komputera kablem USB, trzymając Vol +(Zapali się niebieska dioda)
Rozumiem , że rozrusznik w ogóle nie kręci. Przyczyną może być uszkodzony rozrusznik( np.skończyły się szczotki-wtedy jest głucho po przekręceniu stacyjki na start lub słychać tylko tyknięcie pod maską) lub rozładowany aku (jeżeli jest mocno rozładowany to na kable też nie zapali bo prąd zabierze właśnie akumulator i na rozruch nie starczy)
Odepnij kabel zasilający z zasilacza do płyty głównej, jeżeli zapali podświetlanie to juz połowiczny sukces.
broniomix2: podłącz sobie dodatkowy kabelek do rozrusznika do tego cienkiego kabla i włącz kluczyk i dotknij tym kabelkiem do plusa akumulatora, jak zapali no to masz jedynie problem z połączeniem do stacyjki i na dobrą sprawę możesz sobie ten kabelek pociągnąć do kabiny, założyć przycisk od traktora, drugi kabel do plusa stałego np ze stacyjki i tak...
Polacz te dwa kabel razem i zobacz czy zapali Ci sie kontrolka w kabinie. Jesli tak to masz uszkodzony kontaktron lub magnes jest za daleko ew. zobacz z mocniejszym magnesem.
no to wracamy do tematu. Dziś znów zaczął szwankować mój escort, i pojęcia nei mam dlaczego. cały rok było ok. na rozrusznik nie zapali, brak napięcia na kablach świec, rozrusznik kręci sprawnie, a na tzw. pych odpala od ręki. Ktoś kiedyś pisał o wmontowaniu przekaźnika do modułu zapł. czy ktoświe jak to zrobic , byłbym wdzięczny.
Najprościej na zimnym, wtedy gdy nie pali, wyciąg jeden kabel zapłonowy i przytrzymaj czymś przy masie (lepiej nie reką, bo może cie nieprzyjemnie trzepnąć) I obserwuj czy jest iskra - druga osoba musi wtedy zakręcć rozrusznikiem oczywiście. Zeby sprawdzić czy niskie napięcie w momencie rozruchu jest ok, najlepiej byłoby podpiać drugi samochód z zapalonym...
Dostałem takiego apeka z uszkodzeniem: Dziwnie działa WLAN, raz go widać raz nie. Po podłączeniu u mnie, okazało się że WLAN w ogóle nie działa i to samo z LANem, tylko że: Jeśli włączam urządzenie z wpiętym kablem sieciowym, to świeci się lampka od LANu (oznaczona |...| ) obydwoma kolorami na raz (czerwony i zielony). Jeśli wypnę kabel, lampka nadal...
Trochę małe napięcie jest na przewodzie prądowym. Normalne napięcie spoczynkowe akumulatora to ok. 12.5 v. 11 v może świadczyć o uszkodzonym kablu czy zasniedzialym styku. Podłącz jeszcze żarówkę od np. swiatel pozycyjnych czy świateł stopu (nie wiem jakie jest Max. obciazenie prądowe tego kabla), jeśli nie zapali się tzn. o awarii opisanej powyżej.
Zobacz czy tam na pompie jest zaworek elektromagnetyczny z paliwa jak dobrze pamiętam to od góry z jednym kablem i sprawdź czy jest tam napięcie 12V jak samochód nie chce zapalić. Najlepiej zbadaj to podłącz tam kabel z żarówką i będziesz widział jak nie zapali a żarówka się nie świeci to nie puszcza pompa paliwa.
No ale wydaje mi się, że wtedy nie byłoby też iskry, czyli na gazie też by nie pracował. Podaj napięcie na pompę "na krótko" i spróbuj zapalić. Jak zapali to raczej tylko kable lub styki przekaźnika. Jeśli masz schemat to zobacz co jeszcze jest zasilane z tego przekaźnika i pomierz tam napięcie.
Aha to się za szybko ucieszyłem. .. ale cos mi sie nie zgadza ,powiedzcie mi jeszcze jedna rzecz. Brat ma identyczny motor w swojej audi 80 sterownik ma STAG 2 i ma podłączony ten kabel. Nie miał nigdy problemów z benzyna i odpaleniem na benzynie a u mnie to raz zapali raz nie
ponad 90% przypadków awarie płyt głównych - tv martwy. Sprawdź czy robiąc hard reset ( vol- i power on) z tyłu telewizora ( klawiatura lokalna) a następnie włóż kabel sieciowy do gniazdka i przytrzymaj wskazane klawisze czy zapali się zielona dioda odzyskiwania
espero zapali zapali gasnie pralka zapali
siemens micromaster sterowanie rolet zewnętrznych niemieckie kolumny
briggs stratton nierówna praca hulajnogi elektryczne problemy
Czy 2SA1012-Y może zastąpić TIP42C w zasilaniu wentylatora 12V/1A? Polaroid SSDV2311 - Aktualizacja Firmware