Szczotka sama w sobie nie jest czujnikiem, a powiedzmy, łącznikiem, czy przewodnikiem, pozwala połączyć element pracujący ( w tym przypadku bęben) z elementem stałym (w tym przypadku instalacja elektryczna). W przypadku tej konstrukcji bęben jest przedzielony taką wstawką z tworzywa, reszta jest metalowa, tak więc bęben skłąda się niejako z dwóch oddzielonych...
Podejrzewam, że usterkę rozwiążesz odkamieniając ekspres. Uprzedzając i powtarzając już kilkukrotnie na forum - Odkamieniamy odkamieniaczem, nie octem, cytryną, bananami czy innymi domowymi sposobami.. Taki odkamieniacz możemy zakupić w każdym markecie..
Tak tym. Odkręć sobie kran i na lecącej wodzie ustaw kręcąc w stronę "+" tak aby manometr który masz obok wskazywał 3, ale pamiętaj na odkręconym kranie. Odczuć powinieneś wzrost ciśnienia i tym samym woda będzie lecieć szybciej, również na piętrze.
Zdecydowanie tak. Spadają osiągi i wzrasta zużycie paliwa.
Spróbuj wejść w tryb serwisowy i dopiero wtedy powinien się ujawnić jakiś kod błędu: https://youtu.be/-VCUfimMQr8 Jeżeli nie masz włącznika to go pomiń. Jeśli pralka nie będzie chciała uruchomić trybu serwisowego to odłącz wszystkie przewody od grzałki.
Witam Na pewno jakby Koleżanka uzupełniła w profilu informację o miejscu zamieszkania łatwiej pomóc, ponieważ ktoś z nas mógłby mieć warsztat w okolicy. A wracając do tematu: -filtr cząstek stałych często jest problemem (szczególnie podczas jazdy po mieście, ponieważ nie ma jak przeprowadzić pełnej procedury regeneracji, krótko mówiąc - dłuższa jazda...
Coding-II - 10016 - włącza regenerację awaryjną grupy 100,101,102
Takie filtry pracują przy myjkach, spełniają swoją rolę.
Drenaż odwadniający ma chyba mniejszy przekrój (bo sączki mają średnice 50 mm) i pewnie tam bardziej chodziło o drożność odpływu. A może są głowice które kierują wodę na boki, a nie do tyłu, czy przodu. Nasze dreny to standardowa rura 110.
Albo masz nawiewy ustawione na "twarz" i wszystkie kratki pozamykane, ewentualnie kompletnie zapchany filtr, albo silnik ma opory na łożyskach pobiera zbyt duży prąd.
Odczyt wilgotności jest z czujnika konduktywnego, w przypadku tej konstrukcji jest mierzony opór między połówkami bębna. Co do informacji o zapchanym filtrze, nie pamiętam, ale prawdopodobnie też z konduktometru bedzie brany w przypadku braku spadku wilgoci, możliwe,,mże ntc też biorą w tym udział.
Dzień dobry. Mam problem z komunikatem filtra, po kilku minutach od włączenia wyskakuje komunikat zapchanego filtra. W środku pranie jest gorące. Suszarka ma już 5 lat, w czasie gwarancji już było to samo i wtedy serwis wymieniał chyba cały programator z płytą główną. Czy jest sens teraz to wymieniać, czy może szukać przyczyny w jakimś czujniku? Z góry...
Pompa wg mnie za mała , z mały przepływ. Mogą być również zapchane filtry , po takim czasie mają prawo być , pewnie przed pompą masz skośny.
Może masz zapchany filtr na obiegu CO.
ja bym sie przyglądnąl przepływie i czy zadana temepreturę osiaga. Może byc zapchany filtr, jak stara pompa to wyschnięty kondensator, albo w ostatecznośći przymknięte siłowniki na podłgówce.
Chłodziarka chyba za mało chłodzi jakieś 12 stopni utrzymuje Można wstępnie określić przyczynę? Można, 1. Nieszczelny układ. Za mało czynnika. 2. Zapchany filtr, osuszacz. Trzeba poprosić service.
Witaj. Na początku sprawdziłbym, czy nie jest zapchany filtr pompy spustowej. Pozdrawiam
Albo brak odbioru ciepła - zapchany filtr na powrocie. Inną opcją może być zapowietrzony układ.
Pokazuje zapchany filtr oleju hydr.
Albo zawór przełączający nie do końca przełącza się na CO i część wody kierowana jest na wymiennik płytowy i wraca do pompy. Albo przepuszcza bypassem = albo bypass uszkodzony albo przepływ w instalacji CO ograniczony np. zapchanym filtrem lub zamkniętymi zaworami. Zrób zdjęcie zaworu przełączającego.
Zapchany filtr wodny na powrocie z instalacji lub pozamykane grzejniki.
Brak czynnika, zapchany filtr osuszacz, problem z wyrzuceniem ciepła. Ludzie w co wy inwestujecie pieniądze i opamiętajcie się!
Powód: Zapchany filtr paliwa Nie trzymające gumki pompowtryskiwaczy(lub złe ustawienie) Pompa próżniowa/paliwowa która sobie nie radzi.
Za wczesny wtrysk paliwa, może być jeszcze zapchany filtr powietrza lub jego osprzęt. Po prostu przekręć pompę aż zacznie kopcić na biało, potem ją ustaw po środku i wszystko.
Odkamieniacz na "błoto" z proszku i płynów za bardzo nie pomoże. Dużo skuteczniejszy jest Kret, tylko temperatura na 60 stopni. Po użyciu kreta, duże kawałki szlamu potrafią zapchać filtr.
Nie dostaje odpowiedniej dawki paliwa prawdopodobnie co może być to zapchany filtr lub dysza, dlatego gdy potrzeba jest więcej paliwa słabnie.
Zmniejszona moc objawia się czesto zapchanymi filtrami na CO lub zasyfionym wymiennikiem. Pewnie nie było przeglądu. Jeżeli byl to kontakt z serwisantem. W ustawieniach serwisowych jest maksymalna moc na CO jaka może uzyskać oraz temp maksymalna. Znajdziesz w instrukcji serwisowej.
Jeżeli instalacja była uruchomiona na świeżo mogły się dostać resztki po pracach hydraulicznych i zapchać filtr wody odprowadzającej.
Dodam jeszcze jedno z możliwych uszkodzeń. Korzystając oczywiście z precyzyjnego manuala kolegi jareeq , który jest we wspomnianym wątku kolegi marcoss, pokusiłem się o sprawdzenie co stało się z moim serwo, które działało tylko po opukaniu i pozwalało zaplić piec, ale za każdym razem się blokowało. Po rozebraniu nie stwierdziłem żadnej z wad dotąd...
Poprzednia generacja Atego ( z indeksem WDB 970) nie ma filtra DPF. Jest tylko AdBlue oraz katalizator. Filtr DPF pojawił się dopiero w obecnie produkowanej wersji z indeksem WDB 967
Odpowiem soebie sam: Problemem był zapchany filtr paliwa.....po wymianie jak ręką odjął.....
Niedrożność na przewodzie ssącym lub zapchany filtr gdzieś. Na przewodzie powrotnym nie ma filtrów.
Było coś grzebane przy pompie paliwa w zbiorniku Kto, co? Miałem podobny przypadek był zapchany filtr paliwa przy pompie w zbiorniku./butów nie zmieniałem/
Może się np. zapowietrzać lub zwyczajnie brakuje paliwa przez zapchany filtr czy sito w baku.
Witam! E-03 -Częściowo zapchany filtr pompy. -Częściowo zapchany wąż odpływowy. E-07 -Wyciek wody z wanny lub węża. -Uszkodzony czujnik.
Silnik jak kręcisz to ma normalny odgłos czy lata szybko jak wiertarka? Jak normalnie kręci zrób test na plaka jak zaskoczy to świece dobre i coś z układem paliwa wtryski, pompa, brak benzyny w baku, zapchany filtr paliwa.
Może byc ubytek gazu, może być zapchany filtr,może być zaolejony układ. Wezwij fachowca-musi to ocenić na miejscu.
Prawdopodobnie masz zapchany filtr przeciw pyłkowy. Efektem tego jest słaby nadmuch. Filtr jest w podszybiu z prawej strony pod plastikową kratka.
F.20 oznacza przegrzew kotła, czyli brak odbioru ciepła, a o może być spowodowane : zakręconymi zaworami, zapchanym filtrem, za małym ciśnieniem wody w CO, problemem z wydajnością lub brakiem pracy pompy, itp. itd. Twój opis bardzo chaotyczny i niezrozumiały :-(
Wygląda na to że uszkodzony jest NTC grzałki.
Ekonomicznie bez sensu. Zanim wytrze wirnik minie z 10-15 lat i wydasz na wkłady więcej niż wart jest ten hydrofor. Druga sprawa to jak dużo jest zanieczyszczeń zapchany filtr na stronie zasysania mocno ograniczy sprawność tego hydroforu. Istnieje ryzyko że zapcha się i od pracy ciągłej hydrofor padnie. Jak dla mnie jeśli to ma być woda gospodarcza...
Witam. Jako pierwsza czynność która polecam wykonać to czyszczenie filtra powrotu instalacji grzewczej który zapewne znajduje się pod kotłem. Jeśli ma miejsce sytuacja w której podczas pełnego przepływu pracy parteru mamy kompletny zanik przepływów na piętrze może to oznacza brak obiegu w instalacji (częściowo zapchany filtr) , nieodpowiednią regulacja...
Witam! Temat już był poruszany, ale zacznijmy od tego, że pralka sygnalizuje Ci wodastop, bo masz wyciek i wode na dnie pralki. Trzeba pralkę rozkręcić i na dnie obudowy jest wyłącznik taki na kawałku steropianu i to on nie pozwala ruszyć pralce, dopóki nie usuniesz wycieku i nie osuszysz pralki. A teraz filtr. Jeżeli jest zablokowany, to przy okazji...
Nie. Pompa po prostu może nie mieć odpowiedniej wydajności i tyle. O zapchanym filtrze nie wspomnę. Powinieneś zapiąć manometr i patrzeć co pokazuje. Je sli ciśnienie spada dużo poniżej 3atm. to jeździć nie będzie.
Geometria turbiny zapieczona, zawór za silnikiem po prawej stronie około misy olejowe sterujący turbina bądź wąż pomiędzy przepływomierzem deklem a turbem. Raczej więcej możliwości nie masz ewentualnie często spotykam się z całkiem zapchanym filtrem paliwa ale to już niedbalstwo a nie usrerka
Zrób porządek z odpływem. Jeżeli zmniejszysz średnicę odpływu to pralka wywali błąd spustu wody lub zapchany filtr i koniec prania.
Problem z wylewaniem wody zapchany filtr waż spustowy kanaliza Jeśli w tym momencie co stanie opuścisz wąż spustowy i wylejesz resztę wody pralka ruszy dalej Pozdrawiam
Proszę dodać zdjęcie panelu sterowania gdy występuje błąd. Możemy podpowiedzieć wtedy co się dzieje, ale tak jak napisał kolega (at)alekt77 trzeba wezwać serwis gwarancyjny chyba, że błąd wskaże na zapchany filtr pompy odpływowej. Z racji, że nie ma wyświetlacza bez zdjęcia panelu gdy migają diody nie jesteśmy w stanie pomóc.
Jak pracuje pompa to coś zapchane filtr,wąż zbiornik-filtr Jeśli nie pracuje tylko cicho bzyczy to zablokowana lub uszkodzona pompa(pompa magnetyczna do wymiany silnik pompy jesli uszkodzona)
warunkiem aby pralka wirowała jest wcześniejsze wypuszczenie wody czyli jeśli nie wypuszcza to nie wiruje a powodem nie wypuszczania może być zapchany filtr zablokowana pompa uszkodzona pompa nieczystości (np.skarpeta) w wężu zbiornik filtr
Wariantów jest kilka. Wypracowana sprężarka, ubytek gazu, nieprawidłowy obieg gazu (zapchany filtr). Może to kosztować od około 150 zł. w górę. W najgorszym wypadku (dziura w układzie) może być nie do naprawy.
W rozmowie telefonicznej inny elektromechanik zwrócił uwagę, że niekoniecznie musi to być zapchany filtr tylko problem z jakimś czujnikiem/sondą (?) Jedź do niego, widać ma jakieś pojęcie a nie w głowie tylko kasowanie błędów i "czyszczenie" filtra.
Możesz bez wykręcania, zalej ją i niech trochę postoi.
Sam sobie chyba odpowiedziałeś na pytanie. A jakie ciśnienie masz przed filtrem paliwa? (może zapchany filtr?) Jak pompa chodzi i nie ma ciśnienia to jest do wymiany. Co do komunikatu to oznacza on ,że jest włączone ograniczenie prędkości. Powodzenia.
Do tego modelu wirnik 308.2200 .Stało się to podczas pracy wiec ; zaciągnął wodę na dywanie , "udusił się " z powodu pełnego worka , zapchanych filtrów wlotowych lub wylotowych lub po prostu zwyczajnie spalił się , zwarcie wewnętrzne , krótkie ,prawie zerowe szczotki .
Polówka potrafi jechać z zapchanym filtrem paliwa i mieć z tego powodu dziwne objawy. Tak było u mnie. Więc na dzień dobry filtry do wymiany, świece pasowało by również i obejrzeć styki kopułki (u mnie były tak czarne że nie było ich widać, i auto dalej jechało, tylko brakowało mocy pod góry).
Witam jestem kompletnym laikiem . Mam problem z silnikiem do wyciagu trotów i pyłu , ktory sie grzeje. Dlatego z worka filtracyjnego dalam odpowietrzenie. Pomijajac fakt że silnik jest troche slaby do ciągłej pracy , łozyska moga już byc lekko zapchane pylem itp. zastanawia mnie jedna rzecz bo dla mnie to jest nie logiczne ale o prądzie nie mam wiele...
Mam ten sam problem, i dowiedziałem się, że żeby dokonać resetu to należy wcisnąć przycisk "Start/Pause" na kilka sekund i powinien na wyświetlaczu wyskoczyć "end" lub "0:01" następnie pralka powinna odpompować wodę i otworzyć drzwi. Po wykonaniu tej czynności niestety nic się nie wydarzyło. Doczytałem jeszcze że może być zapchany filtr pompy odprowadzającej...
Przyczyna może być całkiem inna i nie związana z usunięciem filtra :idea: ,podobne objawy moze powodować zapchany filtr paliwowy moze watro go wymienić jest troche drogi ale wiadomo jakie paliwko jest na stacjach w moim filtrze było sporo syfu i rdzy :!: ,i problem ustąpił :idea: :D
Zapchany filtr powietrza.
A- ciśnienie na powrocie filtra hydraulicznego (jak wskazówka na czerwonym polu wskazuje na zapchany filtr hydrauliki ) B-nie kojarzę ( zresztą o które chodzi to pęknięte czy to po prawej?) C- ciśnienie w układzie kinetycznym, układ jazdy. D- nie kojarzę 1- nie kojarzę (ale chyba blokada między mostowa łatwo do zwerifikowania) 2- prędkość jazdy inaczej...
wez kogos do pomocy. niech załaczy stacyjke (centralka ustawiona na 'gaz') a ty słuchaj przy butli. bedzie takie chaakterystyczne 'cyk' słychac. to powienien być dosc głosny(ostry),metaliczny dźwiek.
W tego typu regulatorze stosuję tranz. BDW 84D. Jest w innej obudowie i pasuje po wycięciu środkowej nóżki i przycięciu radiatorów. Problem żywotności regulatora może leżeć w zapchanym filtrze kabinowym. Proponuję sprawdzić jego stan i jak trzeba to wymienić.
Takie duże zużycie momentalnie zapcha ci filtr dpf ze wszystkimi tego konsekwencjami.
Całą tą osłonę z tyłu mam odkręcić, tak? Gdzie ja napisałem że z tyłu? wystarczy zajrzeć do instrukcji z podanego linku i wszystko będzie wiadomo. Myśli Pan, że właśnie zapchany filtr może być przyczyną "mokrego" prania? tak może być przyczyną.
Za słaby odbiór ciepła. Kocioł szybko się nagrzewa i wchodzi w przegrzew. Albo wina po stronie ZW i CWU: zapchany filtr wewnątrz kotła na dojściu ZW przed "turbinką" lub zakamieniony wymiennik wtórny. Albo wina po stronie wodnej kotła (CO) zakamieniony wewnątrz wymiennik pierwotny lub wtórny.
Dzięki. Spróbuje go tak "przepalić".
Dwa razy cegły nie wypalisz! Myślę, że jednak będzie konieczna wymiana (stopiony w środku), tym bardziej, że: Jedna z procedur zaczęła się i nie wyłączała przez 100km.
Zgłoś sprawę właścicielowi mieszkania. To na nim ciąży obowiązek dbania o te sprawy. Zbyt wysokie ciśnienie wody za membraną. Zbyt mała różnica ciśnień. Prawdopodobnie uszkodzona membrana. Zapchany filtr przed piecykiem. Polecam jednak oddać sprawę właścicielowi mieszkania, bo to do niego należy naprawa i koszty z tym związane.
Może zapchany filtr przed pompką ? Sprawdzony ?!
0.4 litra/100km to zadna róznica wystarczy ze zatankujesz kaszlaka raz po sam korek a drugi raz tankując- benzyna wolniej sie uspokoi w zbiorniku i stad te róznice a nie przez to ze masz nowe świece i filtr powietrza to własnie zapchany filtr powoduję zwiększenie zużycia
Możliwe uszkodzenia -zamknięty dopływ wody -za niskie ciśnienie wody -zapchany filtr węża dopływowego -uszkodzony zawór elektromagnetyczny -niewłaściwe podłączenie węża odpływowego (efekt syfonu) -zadziałało zabezpieczenie przeciw zalaniu (nie pływak pod zmywarką tylko na wężu lub elektrozaworze) -no i pozostaje elektronika (raczej mało prawdopodobne)
Ogniwa Ni-Mh, pod obciążeniem po 5 minutach napięcie spada do 5 V, potem odkurzacz się wyłącza. Ogniwa pojemności 1500 mA, zamieniam je na takie same, ale 2200 mA.
Zapchany filtr; na bank.
przestawiony zapłon albo zapchany gaźnik/filtr Możesz jeszcze wlać troche paliwa do cylindra i próbować czy odpali
Mam obecnie podobny problem.Hałas jest bardzo uciążliwy i postanowiłem się tym zainteresować. Jednak z moich obserwacji zauważyłem że głośna praca kotła jest tylko wtedy gdy palnik pracuje pełną mocą.Jest cicho jednak gdy pracuje sama pompa lub pompa i palnik się załączy i(chodzi na pół gwizdka) Skontaktowałem się z servisantem i powiedział że może...
Jeszcze w kwestii odkręcania filtra - bywa że rurka do spuszczania resztek wody zarośnie osadem - zamontować do niej dużą strzykawkę i porządnie dmuchnąć, pomaga na jakiś czas.
Od zapchanych filtrów hydraulicznych.
Jeśli to jest suszarka z grzałką to uszkodzone jest NTC grzałki.
Zapchane filtry?
Witam. Przede wszystkim padła pompa a pada z dwóch powodów-pierwszy to jazda na gazie bez benzyny , drugi powód bardzo prawdopodobny to zapchany filtr benzynowy i należy go wymienić na nowy. Pamiętajmy jeżdżąc na gazie benzyna caly czas krąży w układzie i filtr się zanieczyszcza tak jakby samochod jeżdził na benzynie.
Nic nie trzeba odpowietrzać. Ten układ paliwowy gdy ma paliwo w zbiorniku i sprawną pompkę , sam się odpowietrza. Koleżanko, jeżeli masz paliwo w baku (w co nie wątpię) i pompka chodzi (pracuje) , to są tylko dwa wyjścia,albo zapchany filtr paliwa na maxa w (co wątpię ) albo,tak jak kolega wyżej pisał, zatarła się pompka_ paliwa.
Jak chcesz wykluczyć,oczywiście wstępne(bez pomiaru manometrem)pompę paliwa to trzeba zalogować: położenie pedału gazu w procentach obroty silnika prędkość wozu prąd pompy sondy 1 napięcie sondy 2 AFR /lambda Robisz to tak że przyspieszasz delikatnie na dwójce, potem bieg 3 i pedał do spodu, czekasz aż przyspieszy załóżmy do 6000rpm. I właśnie podczas...
Jak jest DPF, może być przytkany, bo wypalanie DPF polega na dotrysku paliwa, a jak jest zapchany filtr, może się cofać paliwo do układu olejowego. Dodano po 4 Jak jest DPF, może być przytkany, bo wypalanie DPF polega na dotrysku paliwa, a jak jest zapchany filtr, może się cofać paliwo do układu olejowego.
Widziałeś kiedyś zapchany filtr fazy lotnej? Widziałem. Niedawno w aucie ojca zmieniałem bo ciśnienie leciało w dół o 0,6 i sam się zdziwiłem, że może tak się zapchać. To była jednorazówka i nawet na pół go rozciąłem, żeby zobaczyć gołym okiem. Strasznie był zasyfiony, zdjęć niestety nie mam. Ten, który pokazałeś to chyba minimum 100tys przelatał.
Jeśli problem z wodą to zapchany filtr lub wąż pomiędzy zbiornikiem a filtrem,lub uszkodzona pompa(dokładniej silnik pompy) Najlepiej wąż spustowy powiesić na wannie i włączyć na płukanie zobaczysz czy wypuszcza wodę czy nie ,jeśli wypuszcza wolno to zapchane. Tak samo proszę nie bagatelizować głośnej pracy na wirowaniu jak zatrze się łożysko po stronie...
Witam ponownie wszystkich forumowiczów. Dziś mam problem z pralką Mastercook PTE-1036. Od pewnego czasu zaczęła się żonie w trakcie/po praniu dziać dziwna przypadłość. Pralka pierze, płucze i wiruje (choć żona twierdzi, że wiruje jakoś spokojniej niż wcześniej) zapala się światełko "koniec" i po około sekundzie zaczyna migać środkowa lampka "płukanie,...
Jesli chodzi o kamien to tego nie unikniesz w takim ukladzie jak twoj (inne tez nie sa na to zbyt odporne), a magnetyzera dzialanie polega na niedopuszczaniu do osadzania sie mineralow w rurach, a nie ich usuwaniu, dlatego miales zapchane filtry, bo kamien sie wytracal (krystalizowal) w wezownicy ale ciagle pozostawal w wodzie.
Suszarka "wywiewowa" pracuje około 40 min. Wyłącza się i zapala kontrolkę od filtra, który jest pusty. Wylot drożny, a jedna rzecz to upływność na grzałce - dochodzi do około 2,8MΩ. Tylko czy może mieć wpływ na wyświetlany błąd? Włącza się ją od nowa i chodzi znowu około 40 minut. Grzałkę za każdym razem załącza. Może ktoś miał coś podobnego?
Witam Pacjent to Mazda 2 z 2003 r. klima nie chłodziła to dałem jej puszkę zamiennika r134,tu opisałem https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3... i klima zaczęła działać, potem zobaczyłem że trochę jakby olej wycieka, tu opisałem https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic4... ale że to był październik to już odpuściłem...
Koniecznie daj filtr przed pompą i zawory bo filtr w instalacji otwartej na pewno po czasie się zapcha. Filtr najlepiej o rozmiar większy żeby nie dławił przepływu i w pozycji poziomej żeby zanieczyszczenia nie spływały z powrotem do rury. http://obrazki.elektroda.pl/3881637300_1...
Szczotki i temperatura- wszystko zamontowane na szczotkotrzymaczach, do sprawdzenia przede wszystkim kable i złącza przy silniku i generatorze (4 piny, 2 termistor PTC ok 500Ω, 2 szczotki) oraz zasilanie od strony sterownika (jeśli dobrze pamiętam wszystkie zasilane są z jednego źródła prądowego i połączone szeregowo, sterownik mierzy spadki napięcia...
Do dkkdarch Ja mam wymiennik 60 płyt. Jakis czas temu pisałeś o zapchanym filtrze dz,może masz częściowo zapchany wymiennik. Przy kanalikach ok. 2mm jest to możliwe,objawy trochę na to wskazują.
Zapchane filtry i zanieczyszczony układ wodny
Zobacz ten temat: https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2... Musisz rozebrać pompę, którą widać z tyłu pralki w lewym dolnym rogu i wszystko porządnie wyczyścić bo pewnie przez lata uzbierało się sporo zanieczyszczeń, które zablokowały odpływ. Pralka nie posiada typowego filtra pompy odpływowej tylko taki oto odstojnik: https://north.pl/karta/filtr-pompy-odply...
dlaczego nawet na nowym gaźniku nie chciał zatrybić Być moze zapchane filtry, być może gaźnik nie ustawiony, albo usterka leży gdzie indziej - nie wiem i Ty nie będziesz wiedział dopóki nie sprawdzisz. Prosta sprawa - zaczynamy od rzeczy najprostszych do sprawdzenia, a na rozebranie silnika na śrubki przyjdzie czas (oby nie...) gdy najprostsze (a zarazem...
Witam. Czy kolega sprawdził na początku czy jest dobra cyrkulacja powietrza. Z opisu wynika ze może być zapchany filtr ( ten za drzwiami)
Zapchany filtr...
Nieszczelność w układzie paliwa, ewentualnie zapchany filtr paliwa.
Jak nie są jak są. Praktycznie w każdym ciągniku oznaczają to samo. Zapchany filtr i brak ciśnienia oleju na skrzyni.
filtr zapchany lodówka zapchany filtr zamrażarka zapchany filtr
renault scenic zawieszenie pacifica czujnik iveco daily problemy klimatyzacja
zamrazarka electrolux falownik allen bradley powerflex
Realizacja układu kombinacyjnego z demultiplekserem 1:8 Wpływ długości węża 30m na ciśnienie myjki ciśnieniowej