Spróbuj wejść w tryb serwisowy i dopiero wtedy powinien się ujawnić jakiś kod błędu: https://youtu.be/-VCUfimMQr8 Jeżeli nie masz włącznika to go pomiń. Jeśli pralka nie będzie chciała uruchomić trybu serwisowego to odłącz wszystkie przewody od grzałki.
Podejrzewam, że usterkę rozwiążesz odkamieniając ekspres. Uprzedzając i powtarzając już kilkukrotnie na forum - Odkamieniamy odkamieniaczem, nie octem, cytryną, bananami czy innymi domowymi sposobami.. Taki odkamieniacz możemy zakupić w każdym markecie..
Zdecydowanie tak. Spadają osiągi i wzrasta zużycie paliwa.
Tak tym. Odkręć sobie kran i na lecącej wodzie ustaw kręcąc w stronę "+" tak aby manometr który masz obok wskazywał 3, ale pamiętaj na odkręconym kranie. Odczuć powinieneś wzrost ciśnienia i tym samym woda będzie lecieć szybciej, również na piętrze.
Coding-II - 10016 - włącza regenerację awaryjną grupy 100,101,102
Drenaż odwadniający ma chyba mniejszy przekrój (bo sączki mają średnice 50 mm) i pewnie tam bardziej chodziło o drożność odpływu. A może są głowice które kierują wodę na boki, a nie do tyłu, czy przodu. Nasze dreny to standardowa rura 110.
Błąd E7 może być spowodowany przez: - słaby przepływ medium przez wymiennik: - uszkodzona pompa - zamknięte zawory - zapchany filtr - zakamieniony wymiennik - uszkodzony czujnik spalin Wymiana elektroniki bez potrzeby.
Na biegu jałowym wszystko jest OK. Dopiero zwiększenie obrotów silnika lub zwiększenie obciążenia skutkuje bogatą mieszanką, którą ECU koryguje (–25%). Nie mam pojęcia, czy zatkanie wydechu lub stopienie katalizatora mogłoby spowodować wzbogacenie mieszanki przez wtrysk paliwa. Prędzej zapchany filtr powietrza, albo rura dolotowa mogłaby spowodować...
Może masz zapchany filtr na obiegu CO.
Albo brak odbioru ciepła - zapchany filtr na powrocie. Inną opcją może być zapowietrzony układ.
Dodam jeszcze jedno z możliwych uszkodzeń. Korzystając oczywiście z precyzyjnego manuala kolegi jareeq , który jest we wspomnianym wątku kolegi marcoss, pokusiłem się o sprawdzenie co stało się z moim serwo, które działało tylko po opukaniu i pozwalało zaplić piec, ale za każdym razem się blokowało. Po rozebraniu nie stwierdziłem żadnej z wad dotąd...
Mam ten sam problem, i dowiedziałem się, że żeby dokonać resetu to należy wcisnąć przycisk "Start/Pause" na kilka sekund i powinien na wyświetlaczu wyskoczyć "end" lub "0:01" następnie pralka powinna odpompować wodę i otworzyć drzwi. Po wykonaniu tej czynności niestety nic się nie wydarzyło. Doczytałem jeszcze że może być zapchany filtr pompy odprowadzającej...
Witaj. Na początku sprawdziłbym, czy nie jest zapchany filtr pompy spustowej. Pozdrawiam
Jak chcesz wykluczyć,oczywiście wstępne(bez pomiaru manometrem)pompę paliwa to trzeba zalogować: położenie pedału gazu w procentach obroty silnika prędkość wozu prąd pompy sondy 1 napięcie sondy 2 AFR /lambda Robisz to tak że przyspieszasz delikatnie na dwójce, potem bieg 3 i pedał do spodu, czekasz aż przyspieszy załóżmy do 6000rpm. I właśnie podczas...
Poprzednia generacja Atego ( z indeksem WDB 970) nie ma filtra DPF. Jest tylko AdBlue oraz katalizator. Filtr DPF pojawił się dopiero w obecnie produkowanej wersji z indeksem WDB 967
Za wczesny wtrysk paliwa, może być jeszcze zapchany filtr powietrza lub jego osprzęt. Po prostu przekręć pompę aż zacznie kopcić na biało, potem ją ustaw po środku i wszystko.
Zobacz sobie pompy DAB Evosta. Dobre w dobrej cenie. Nie warto kupować pomp dziwnych marek. Tutaj najlepsze marki to: Wilo, Grundfos, DAB. Dobre pompy też są polskiej produkcji LFP na licencji Grundfos. Jeżeli zaś chodzi o gotowanie się wody w kotle, to coś masz spierniczone. Sprawdź też, czy czasami nie zapchał się filtr skośny przed pompą. Poza tym...
Nie dostaje odpowiedniej dawki paliwa prawdopodobnie co może być to zapchany filtr lub dysza, dlatego gdy potrzeba jest więcej paliwa słabnie.
Silnik jak kręcisz to ma normalny odgłos czy lata szybko jak wiertarka? Jak normalnie kręci zrób test na plaka jak zaskoczy to świece dobre i coś z układem paliwa wtryski, pompa, brak benzyny w baku, zapchany filtr paliwa.
Powód: Zapchany filtr paliwa Nie trzymające gumki pompowtryskiwaczy(lub złe ustawienie) Pompa próżniowa/paliwowa która sobie nie radzi.
Zapchany filtr wodny na powrocie z instalacji lub pozamykane grzejniki.
Pokazuje zapchany filtr oleju hydr.
Wygląda na to że uszkodzony jest NTC grzałki.
Było coś grzebane przy pompie paliwa w zbiorniku Kto, co? Miałem podobny przypadek był zapchany filtr paliwa przy pompie w zbiorniku./butów nie zmieniałem/
Proszę dodać zdjęcie panelu sterowania gdy występuje błąd. Możemy podpowiedzieć wtedy co się dzieje, ale tak jak napisał kolega (at)alekt77 trzeba wezwać serwis gwarancyjny chyba, że błąd wskaże na zapchany filtr pompy odpływowej. Z racji, że nie ma wyświetlacza bez zdjęcia panelu gdy migają diody nie jesteśmy w stanie pomóc.
Ekonomicznie bez sensu. Zanim wytrze wirnik minie z 10-15 lat i wydasz na wkłady więcej niż wart jest ten hydrofor. Druga sprawa to jak dużo jest zanieczyszczeń zapchany filtr na stronie zasysania mocno ograniczy sprawność tego hydroforu. Istnieje ryzyko że zapcha się i od pracy ciągłej hydrofor padnie. Jak dla mnie jeśli to ma być woda gospodarcza...
Zapchany smok albo odpowietrzenie.Albo wskazania miernika złe. Trzeba będzie się pobudzić .
A- ciśnienie na powrocie filtra hydraulicznego (jak wskazówka na czerwonym polu wskazuje na zapchany filtr hydrauliki ) B-nie kojarzę ( zresztą o które chodzi to pęknięte czy to po prawej?) C- ciśnienie w układzie kinetycznym, układ jazdy. D- nie kojarzę 1- nie kojarzę (ale chyba blokada między mostowa łatwo do zwerifikowania) 2- prędkość jazdy inaczej...
Brak czynnika, zapchany filtr osuszacz, problem z wyrzuceniem ciepła. Ludzie w co wy inwestujecie pieniądze i opamiętajcie się!
S.1 do S.4 to normalne stany pracy wykonywane podczas zapalania palnika na CO. Cały proces przebiega ok. Jedynie za szybko osiąga temperaturę i się wyłącza przy 90°C. To oznacza że jest bardzo mały przepływ wody: zamknięte zawory lub zapchany filtr lub pompa ma bardzo małą wydajność. Może też być że woda w kotle przelatuje by-pasem.
Risk of particle filter clogging. Ten komunikat wyświetla mi się na desce rozdzielczej. Samochód jeździ normalnie, ma moc, spalanie jest w normie. Byłem u mechanika, podłączył pod komputer, wyskoczyło, że nie ma żadnych błędów, nie jest zapchany filtr DPF. Moi drodzy, czy ktoś miał taki błąd? Dziękuję za pomoc https://obrazki.elektroda.pl/4231646900_...
Dzięki. Spróbuje go tak "przepalić".
Niedrożność na przewodzie ssącym lub zapchany filtr gdzieś. Na przewodzie powrotnym nie ma filtrów.
Dwa razy cegły nie wypalisz! Myślę, że jednak będzie konieczna wymiana (stopiony w środku), tym bardziej, że: Jedna z procedur zaczęła się i nie wyłączała przez 100km.
Odpowiem soebie sam: Problemem był zapchany filtr paliwa.....po wymianie jak ręką odjął.....
Prawdopodobnie masz zapchany filtr przeciw pyłkowy. Efektem tego jest słaby nadmuch. Filtr jest w podszybiu z prawej strony pod plastikową kratka.
Witam! E-03 -Częściowo zapchany filtr pompy. -Częściowo zapchany wąż odpływowy. E-07 -Wyciek wody z wanny lub węża. -Uszkodzony czujnik.
Może się np. zapowietrzać lub zwyczajnie brakuje paliwa przez zapchany filtr czy sito w baku.
Mam obecnie podobny problem.Hałas jest bardzo uciążliwy i postanowiłem się tym zainteresować. Jednak z moich obserwacji zauważyłem że głośna praca kotła jest tylko wtedy gdy palnik pracuje pełną mocą.Jest cicho jednak gdy pracuje sama pompa lub pompa i palnik się załączy i(chodzi na pół gwizdka) Skontaktowałem się z servisantem i powiedział że może...
Przyczyna może być całkiem inna i nie związana z usunięciem filtra :idea: ,podobne objawy moze powodować zapchany filtr paliwowy moze watro go wymienić jest troche drogi ale wiadomo jakie paliwko jest na stacjach w moim filtrze było sporo syfu i rdzy :!: ,i problem ustąpił :idea: :D
Zrób porządek z odpływem. Jeżeli zmniejszysz średnicę odpływu to pralka wywali błąd spustu wody lub zapchany filtr i koniec prania.
W rozmowie telefonicznej inny elektromechanik zwrócił uwagę, że niekoniecznie musi to być zapchany filtr tylko problem z jakimś czujnikiem/sondą (?) Jedź do niego, widać ma jakieś pojęcie a nie w głowie tylko kasowanie błędów i "czyszczenie" filtra.
Za słaby odbiór ciepła. Kocioł szybko się nagrzewa i wchodzi w przegrzew. Albo wina po stronie ZW i CWU: zapchany filtr wewnątrz kotła na dojściu ZW przed "turbinką" lub zakamieniony wymiennik wtórny. Albo wina po stronie wodnej kotła (CO) zakamieniony wewnątrz wymiennik pierwotny lub wtórny.
Problem z wylewaniem wody zapchany filtr waż spustowy kanaliza Jeśli w tym momencie co stanie opuścisz wąż spustowy i wylejesz resztę wody pralka ruszy dalej Pozdrawiam
Z lewej strony masz wystający trzpień, z wierzchu ząbkowany, w środku na imbus. Dopasuj klucz imbusowy 4 i kręć delikatnie w lewo do wartości ok. 1,5 bar....W zasadzie na wyposażeniu kotła powinna być w tym miejscu niebieska rączka ułatwiająca dopuszczanie wody do kotła. Dodano po 8 Na schemacie zawór serwisowy to dopuszczanie wody..... Niedogrzewanie...
"Serio nikt nic?" Niektóre pompy c.o. mają jeszcze wewnątrz swój filtr i zanieczyszczenia mogą przydławiać z czasem przepływ. Sprawdź: 3 drogowy zawór przełączający, może nie domykać z brudu. F.53 - czy czujnik przepływu c.o. nie jest zapchany po czyszczeniu kaloryferów i zwężka Venturiego. F.81 - czy inst. c.o. nie zapowietrza się łącznie z piecem....
Zgłoś sprawę właścicielowi mieszkania. To na nim ciąży obowiązek dbania o te sprawy. Zbyt wysokie ciśnienie wody za membraną. Zbyt mała różnica ciśnień. Prawdopodobnie uszkodzona membrana. Zapchany filtr przed piecykiem. Polecam jednak oddać sprawę właścicielowi mieszkania, bo to do niego należy naprawa i koszty z tym związane.
Całą tą osłonę z tyłu mam odkręcić, tak? Gdzie ja napisałem że z tyłu? wystarczy zajrzeć do instrukcji z podanego linku i wszystko będzie wiadomo. Myśli Pan, że właśnie zapchany filtr może być przyczyną "mokrego" prania? tak może być przyczyną.
warunkiem aby pralka wirowała jest wcześniejsze wypuszczenie wody czyli jeśli nie wypuszcza to nie wiruje a powodem nie wypuszczania może być zapchany filtr zablokowana pompa uszkodzona pompa nieczystości (np.skarpeta) w wężu zbiornik filtr
Witam jestem kompletnym laikiem . Mam problem z silnikiem do wyciagu trotów i pyłu , ktory sie grzeje. Dlatego z worka filtracyjnego dalam odpowietrzenie. Pomijajac fakt że silnik jest troche slaby do ciągłej pracy , łozyska moga już byc lekko zapchane pylem itp. zastanawia mnie jedna rzecz bo dla mnie to jest nie logiczne ale o prądzie nie mam wiele...
filtr zapchany lodówka zapchany filtr zamrażarka zapchany filtr
brotje energy błędy samochodowy antena dorabianie kluczyka peugeot
electrolux mruga start radio makita
Naprawa zegarka LCD: brak wyświetlania po zasileniu Dłuższy czas kręcenia rozrusznikiem po wymianie baku