A jeśli będzie szczotkowy to w pierwszej kolejności stan szczotek do przeglądu. W trzyletniej pralce szczotek nie ujedzie, chyba, ze prał przemysłowo. A co do silnika, to właśnie szczotkowy tam siedzi.
Podejrzewam, że usterkę rozwiążesz odkamieniając ekspres. Uprzedzając i powtarzając już kilkukrotnie na forum - Odkamieniamy odkamieniaczem, nie octem, cytryną, bananami czy innymi domowymi sposobami.. Taki odkamieniacz możemy zakupić w każdym markecie..
Zdecydowanie tak. Spadają osiągi i wzrasta zużycie paliwa.
Tak tym. Odkręć sobie kran i na lecącej wodzie ustaw kręcąc w stronę "+" tak aby manometr który masz obok wskazywał 3, ale pamiętaj na odkręconym kranie. Odczuć powinieneś wzrost ciśnienia i tym samym woda będzie lecieć szybciej, również na piętrze.
Coding-II - 10016 - włącza regenerację awaryjną grupy 100,101,102
Witam wszystkich. Przychodzę z pytaniem, w jaki sposób można wyczyścić studnię z rury 110 mm. Przez 3 lata moja studnia nie sprawiała żadnych problemów, tzn. można było pobierać wodę non stop i nie brakowało jej. W tym roku po paru minutach brakuje wody. Studnia wykopana na 7,5 m, na końcu filtr zrobiony z rury 2 m nawiercanej wiertłem 1 mm. Lustro...
Zapchany smok albo odpowietrzenie.Albo wskazania miernika złe. Trzeba będzie się pobudzić .
Zobacz sobie pompy DAB Evosta. Dobre w dobrej cenie. Nie warto kupować pomp dziwnych marek. Tutaj najlepsze marki to: Wilo, Grundfos, DAB. Dobre pompy też są polskiej produkcji LFP na licencji Grundfos. Jeżeli zaś chodzi o gotowanie się wody w kotle, to coś masz spierniczone. Sprawdź też, czy czasami nie zapchał się filtr skośny przed pompą. Poza tym...
Na biegu jałowym wszystko jest OK. Dopiero zwiększenie obrotów silnika lub zwiększenie obciążenia skutkuje bogatą mieszanką, którą ECU koryguje (–25%). Nie mam pojęcia, czy zatkanie wydechu lub stopienie katalizatora mogłoby spowodować wzbogacenie mieszanki przez wtrysk paliwa. Prędzej zapchany filtr powietrza, albo rura dolotowa mogłaby spowodować...
Tego dodatku starcza max na 180 tyś a wiec był dolany. Przy uzupelnieniu powinno sie wymienic tez filtr fap ale tego się nie robi bo drogo. Jak jest możliwość umyc go fizycznie. I w programie wpisac nowy filtr. Zapchany fitr tlenkiem tego dodatku stawia duży opór a filtr ma dwa czujniki jeden przed filtrem drugi za. Być może komputer nie moze dobrze...
Może masz zapchany filtr na obiegu CO.
Jak chcesz wykluczyć,oczywiście wstępne(bez pomiaru manometrem)pompę paliwa to trzeba zalogować: położenie pedału gazu w procentach obroty silnika prędkość wozu prąd pompy sondy 1 napięcie sondy 2 AFR /lambda Robisz to tak że przyspieszasz delikatnie na dwójce, potem bieg 3 i pedał do spodu, czekasz aż przyspieszy załóżmy do 6000rpm. I właśnie podczas...
Albo brak odbioru ciepła - zapchany filtr na powrocie. Inną opcją może być zapowietrzony układ.
Mam ten sam problem, i dowiedziałem się, że żeby dokonać resetu to należy wcisnąć przycisk "Start/Pause" na kilka sekund i powinien na wyświetlaczu wyskoczyć "end" lub "0:01" następnie pralka powinna odpompować wodę i otworzyć drzwi. Po wykonaniu tej czynności niestety nic się nie wydarzyło. Doczytałem jeszcze że może być zapchany filtr pompy odprowadzającej...
Witaj. Na początku sprawdziłbym, czy nie jest zapchany filtr pompy spustowej. Pozdrawiam
Akurat tego w kodowaniu i adaptacji nie przewidziano. Druga sprawa jest taka, żebyś unikał rezerwy, bo niedługo założysz temat, że pompka w zbiorniku zajechana, że filtr zapchany syfem, auto nie ma mocy i szarpie
Dodam jeszcze jedno z możliwych uszkodzeń. Korzystając oczywiście z precyzyjnego manuala kolegi jareeq , który jest we wspomnianym wątku kolegi marcoss, pokusiłem się o sprawdzenie co stało się z moim serwo, które działało tylko po opukaniu i pozwalało zaplić piec, ale za każdym razem się blokowało. Po rozebraniu nie stwierdziłem żadnej z wad dotąd...
Nie dostaje odpowiedniej dawki paliwa prawdopodobnie co może być to zapchany filtr lub dysza, dlatego gdy potrzeba jest więcej paliwa słabnie.
Za wczesny wtrysk paliwa, może być jeszcze zapchany filtr powietrza lub jego osprzęt. Po prostu przekręć pompę aż zacznie kopcić na biało, potem ją ustaw po środku i wszystko.
A- ciśnienie na powrocie filtra hydraulicznego (jak wskazówka na czerwonym polu wskazuje na zapchany filtr hydrauliki ) B-nie kojarzę ( zresztą o które chodzi to pęknięte czy to po prawej?) C- ciśnienie w układzie kinetycznym, układ jazdy. D- nie kojarzę 1- nie kojarzę (ale chyba blokada między mostowa łatwo do zwerifikowania) 2- prędkość jazdy inaczej...
Czyszczenie - no z tym się zgadzam, bo wszystko wskazuje na to, że filtr był zapchany a po jego czyszczeniu zapowietrzyła się instalacja + może jakiś problem z pogodówką (chociaż jak na moje nie powinno to spowodować takiego problemu). Teraz widzę, że znowu działa, a jedyne co zrobiłem to przeniosłem czujnik do innego (zimniejszego pokoju). Jedyna...
Odkręcasz zaślepkę z przodu wirnika i śrubokrętem obracasz żeby pompa ruszyła. I jak się obraca to musi dawać obieg chyba że łopatki oberwane albo filtr masz zapchany przed pompą jeśli założony.
Ekonomicznie bez sensu. Zanim wytrze wirnik minie z 10-15 lat i wydasz na wkłady więcej niż wart jest ten hydrofor. Druga sprawa to jak dużo jest zanieczyszczeń zapchany filtr na stronie zasysania mocno ograniczy sprawność tego hydroforu. Istnieje ryzyko że zapcha się i od pracy ciągłej hydrofor padnie. Jak dla mnie jeśli to ma być woda gospodarcza...
Witam! E-03 -Częściowo zapchany filtr pompy. -Częściowo zapchany wąż odpływowy. E-07 -Wyciek wody z wanny lub węża. -Uszkodzony czujnik.
Poprzednia generacja Atego ( z indeksem WDB 970) nie ma filtra DPF. Jest tylko AdBlue oraz katalizator. Filtr DPF pojawił się dopiero w obecnie produkowanej wersji z indeksem WDB 967
Silnik jak kręcisz to ma normalny odgłos czy lata szybko jak wiertarka? Jak normalnie kręci zrób test na plaka jak zaskoczy to świece dobre i coś z układem paliwa wtryski, pompa, brak benzyny w baku, zapchany filtr paliwa.
Powód: Zapchany filtr paliwa Nie trzymające gumki pompowtryskiwaczy(lub złe ustawienie) Pompa próżniowa/paliwowa która sobie nie radzi.
Pokazuje zapchany filtr oleju hydr.
Szczotki i temperatura- wszystko zamontowane na szczotkotrzymaczach, do sprawdzenia przede wszystkim kable i złącza przy silniku i generatorze (4 piny, 2 termistor PTC ok 500Ω, 2 szczotki) oraz zasilanie od strony sterownika (jeśli dobrze pamiętam wszystkie zasilane są z jednego źródła prądowego i połączone szeregowo, sterownik mierzy spadki napięcia...
Zapchany filtr wodny na powrocie z instalacji lub pozamykane grzejniki.
Przyczyna może być całkiem inna i nie związana z usunięciem filtra :idea: ,podobne objawy moze powodować zapchany filtr paliwowy moze watro go wymienić jest troche drogi ale wiadomo jakie paliwko jest na stacjach w moim filtrze było sporo syfu i rdzy :!: ,i problem ustąpił :idea: :D
Proszę dodać zdjęcie panelu sterowania gdy występuje błąd. Możemy podpowiedzieć wtedy co się dzieje, ale tak jak napisał kolega (at)alekt77 trzeba wezwać serwis gwarancyjny chyba, że błąd wskaże na zapchany filtr pompy odpływowej. Z racji, że nie ma wyświetlacza bez zdjęcia panelu gdy migają diody nie jesteśmy w stanie pomóc.
Witam, sterownik wentylatorów jest z przodu silnika na obudowie chłodnic sterowany jest przez kalkulator wtrysku a ten ma namiary z czujnka, czujnik temperatury nad obudową sprzęgła przy głowicy, filtr zapchany powoduje że kalkulator wtrysku próbuje go wypalić i w tym trybie podnosi temp spalin poprzez wtrysk dodatkowej dawki paliwa w końcowej fazie...
Było coś grzebane przy pompie paliwa w zbiorniku Kto, co? Miałem podobny przypadek był zapchany filtr paliwa przy pompie w zbiorniku./butów nie zmieniałem/
Brak czynnika, zapchany filtr osuszacz, problem z wyrzuceniem ciepła. Ludzie w co wy inwestujecie pieniądze i opamiętajcie się!
Wygląda na to że uszkodzony jest NTC grzałki.
Niedrożność na przewodzie ssącym lub zapchany filtr gdzieś. Na przewodzie powrotnym nie ma filtrów.
S.1 do S.4 to normalne stany pracy wykonywane podczas zapalania palnika na CO. Cały proces przebiega ok. Jedynie za szybko osiąga temperaturę i się wyłącza przy 90°C. To oznacza że jest bardzo mały przepływ wody: zamknięte zawory lub zapchany filtr lub pompa ma bardzo małą wydajność. Może też być że woda w kotle przelatuje by-pasem.
Można skorzystać z wykresu Lg P-h dla R22. http://obrazki.elektroda.net/62_12903759... Na manometrach zwykle jest również umieszczona "podziałka" temperaturowa dla tego czynnika - o ile są to typowe "chłodnicze" manometry (a są ?). Tak niskie ciśnienie jest aż dziwne. Może czynnika nie ma wcale (lub prawie wcale), albo są uszkodzone kolejno:...
Witam. Zobaczyłem to wczoraj: http://obrazki.elektroda.pl/3522734000_1... http://obrazki.elektroda.pl/4337747200_1... http://obrazki.elektroda.pl/4870527200_1... Instalator szedł w zaparte że to jest najbardziej prawidłowe podłączenie grzejników, grzejniki tak podłączone lepiej grzeją, tak są podłączane...
Odpowiem soebie sam: Problemem był zapchany filtr paliwa.....po wymianie jak ręką odjął.....
0.4 litra/100km to zadna róznica wystarczy ze zatankujesz kaszlaka raz po sam korek a drugi raz tankując- benzyna wolniej sie uspokoi w zbiorniku i stad te róznice a nie przez to ze masz nowe świece i filtr powietrza to własnie zapchany filtr powoduję zwiększenie zużycia
Dzięki. Spróbuje go tak "przepalić".
Prawdopodobnie masz zapchany filtr przeciw pyłkowy. Efektem tego jest słaby nadmuch. Filtr jest w podszybiu z prawej strony pod plastikową kratka.
Dwa razy cegły nie wypalisz! Myślę, że jednak będzie konieczna wymiana (stopiony w środku), tym bardziej, że: Jedna z procedur zaczęła się i nie wyłączała przez 100km.
Może się np. zapowietrzać lub zwyczajnie brakuje paliwa przez zapchany filtr czy sito w baku.
Mam obecnie podobny problem.Hałas jest bardzo uciążliwy i postanowiłem się tym zainteresować. Jednak z moich obserwacji zauważyłem że głośna praca kotła jest tylko wtedy gdy palnik pracuje pełną mocą.Jest cicho jednak gdy pracuje sama pompa lub pompa i palnik się załączy i(chodzi na pół gwizdka) Skontaktowałem się z servisantem i powiedział że może...
W rozmowie telefonicznej inny elektromechanik zwrócił uwagę, że niekoniecznie musi to być zapchany filtr tylko problem z jakimś czujnikiem/sondą (?) Jedź do niego, widać ma jakieś pojęcie a nie w głowie tylko kasowanie błędów i "czyszczenie" filtra.
Z lewej strony masz wystający trzpień, z wierzchu ząbkowany, w środku na imbus. Dopasuj klucz imbusowy 4 i kręć delikatnie w lewo do wartości ok. 1,5 bar....W zasadzie na wyposażeniu kotła powinna być w tym miejscu niebieska rączka ułatwiająca dopuszczanie wody do kotła. Dodano po 8 Na schemacie zawór serwisowy to dopuszczanie wody..... Niedogrzewanie...
Zrób porządek z odpływem. Jeżeli zmniejszysz średnicę odpływu to pralka wywali błąd spustu wody lub zapchany filtr i koniec prania.
zapchany filtr zapchany filtr adblue zapchany filtr paliwa
accord bezpieczniki zestaw imprezy orcad cadence
Renault Megane 2 2.0 16V – schemat świateł mijania, układ UCH/UPC, bezpieczniki F9/F10 HP DPS-800GN Power Supply 30s Shutdown Fix – Mod Guide for Continuous Operation