Zapchany wydech spowoduje zwrot części spalin do cylindrów. W związku z tym pogorszy się jakość spalania. Silnik wyrzuci część niespalonej mieszanki w kolektor wydechowy. Pierwsza sonda stanie na bogatej mieszance. Jak kat nie ogarnie to druga- diagnostyczna pokaże niesprawność katalizatora...
Masz jakieś błedy? Doładowanie w czasie jazdy pod obciążeniem idzie na maks na wzkaźniku? Hamulec wydechowy, zapchany tłumik, szczelność dolotu....
Na dzień dobry to masz zapchany tłumik. Nie da rady jechać z zapchany tłumikiem. Albo go rozbierzi i wyczyść. Jak się da, albo go wypal.
sprawdź Filtr powietrza i jeszcze raz zapłon musi być idealny a dodam ze jeśli go zaznaczyłeś to po rozbiorce silnika dożo o nie da ustaw go jak pisze fabryka i będzie przód do góry ogień z rury aha możne być jeszcze zapchany tłumik
na to wygląda ,że zapchany wydech odkręć tłumiki od katalizatora i wykluczysz czy tłumiki czy katalizator
Miałem podobnie. Przyczyną był zapchany tłumik. Czyszczenie polegało na: 1) rozkręceniu tłumika, 2) wyjęciu i opaleniu wkładu tłumiącego (nie chciało mi się bawić rozpuszczalnikami wiec owinąłem w gazety i podpaliłem a później przetarłem szczotką :D ) 3) w tej dłuższej części tłumika jest coś w rodzaju sitka z dużą liczbą otworów przepchałem je za pomocą...
Jeśli chodzi równo na wolnych to może być zapchany wydech,(kat,tłumik zapadniety).
Tak miałem napisać, bo mnie wczoraj w nocy tknęło, że częstą przyczyną słabego silnika jest zapchany tłumik (niech nikt nie wnika w jakiej sytuacji mnie to naszło ;) ). No co? Zostaje ci zdobycie schematu i szukanie. zacznij od magneta. To jest miejsce, gdzie najblizej położone są obwody świateł i zapłonu. No i przegląd instalacji. Zwracaj uwagę na...
Wywal sonde lambda i sprawdź jak idzie bo mi to wyglada na zapchany tłumik.
Miałem te same błędy i okazało się, że lał wtrysk AdBlu, doprowadził on do zapchania tłumika. Wyczyściłem i jest na razie ok.
Sprawdź przesłonę egr-u , czy nie jest luźna w stosunku do dźwigni . To samo sprawdź z klapą hamulca silnikowego . Odepnij siłownik egr-u z dźwigni i zabezpiecz ją drutem w pozycji zamkniętej . Sprawdź czy dymi . Przesłona EGRu może otwierać się przy zblokowanym wydechu , np hamulca silnikowego lub zapchanego katalizatora/tłumika .
Tzn poluzuj śruby pod samochodem tak abyś wyeliminował zapchany tłumik. Jaką ma kompresję?
Twoja wersja autocoma pokazuje dane live? zobacz jak pracuja sondy w czasie trasy, powiedz która wstaje i jak oscylują. Otwórz tłumik i zobacz czy nie jest zapchany wtryskiwacz adblue plus czy tłumik nie jest pełny kamienia. Możesz występować pompe adblue tym? Otwórz egr z przodu i z tyłu zobacz czy sa klapki na poczatek i jak wyglada przod.
Nieszczelność w kolektorze dolotowym lub zapchany tłumik albo zawory, wałek rozrządu itd itp... Zobacz kompresję i szczelność silnika.
Albo kat ,tłumik zapchany
Witam!Miałem kiedyś podobny problem,przyczyną był zapchany tłumik.
W twoim modelu są dwa czy jeden czujniki doladowania? Piszesz że kreska z doladowaniem nie wstaje - nawet jak jest zapchany tłumik pokazuje wartość doladowania. Wtrysku, zawory etc musi być wartosc z jaka dmucha turbo jak wstaje.
Problemem okazał się.....zapchany tłumik. Po rozcięciu go, wyrzuceniu wszystkiego ze środka i zaspawaniu, skuter ożył :)
Spróbuj odpalić bez tłumika. Mialem podobny problem i winowajcą okazał się zapchany tłumik.
Napisałeś po wy kręceniu świecy i tłumika chodzi lekko? To masz zapchany tłumik popatrz czy nie ma z przodu takiego sitka metalowego, przeczyść lub usuń, często w Stihl tak się dzieje.
Ok sprawdze ile paliwa wraca , bo jak na razie to mechanik bedzie sprawdzał ciśnienie na tłokach i gdzies na innym wątku znalazłem że gość miał zapchany tłumik /katalizator nie było błędów a po wymianie spalanie spadło mu o 20 l bo tam miał kosmos wiekszy niż ja bo mu paliło 4x4 norweskie 50 l na pusto
Oczywiście, nadmiar oleju także jest szkodliwy dla silnika. Poza trudniejszym odpalaniem, zanieczyszczeniem elektrod świecy czy zwiększeniem ilości nagarów, może dojść zablokowania filtrów, zapchania tłumika czy przewodów. W skrajnych przypadkach nadmiar oleju może skutkować zapiekaniem się pierścieni i paradoksalnie - szybszym zużyciem cylindra, także...
Zmień położenie zapinki na iglicy bo może go zalewać lub też gdzieś łapie lewe powietrze i stąd te zrywy. Może też masz zapchany tłumik, odkręć i próbuj odpalić bez.
sprawdz czy niemasz czasem przytkanego tłumika tez mi tak chodził jak miałem zapchany tłumik
Dokładnie, zobacz czy odpali bez tłumika. Miałem podobny problem z tym, że u mnie silnik odpalał i po chwili gasł. Problemem okazał się zapchany tłumik.
Dokonaj pomiaru ciśnienia w układzie wydechowym i będziesz wiedział . Zapchany tłumik będzie wpływał na układ recyrkulacji spalin jak i na wskazania przepływomierza . Przeważnie w tym aucie nawala zawór egr .
A próbowałeś odpalać bez kolanka i tłumika ? Możesz mieć zapchany tłumik i wtedy też nie będzie chciał odpalić.
Błędy 52034, 51778. mówią o zbyt dużej różnicy ciśnienia w czasie hamowania między kołami 3 i 4 czyli oś napędowa. Trzeba zmierzyć ciśnienie manometrem na siłownikach w momencie hamowania i sprawdzić czy przewody nie są załamane , może być ubytek powietrza na jednej ze stron na przewodach bądź siłownikach. 51268 ciśnienie powietrza w kole 1 ( oś kierowana...
Sprawdziłem cewkomoduł z innego auta - jest to samo, czyli to nie to. Ale z autem coraz gorzej - teraz jedzie max 70. Świece nowe. Silnik z trudem osiąga 3tys obr na 2-gim biegu. Przy wyższych prędkościach obrotowych słychać jakby ssało jakieś powietrze. Co jeszcze mogę sprawdzić? Miałem podobnie sprawdzałem wszystko okazało się, że mam zapchany ostatni...
Dawno temu w Fordzie Escorcie miałem podobny przypadek. Końcowy tłumik zapchał się stalowymi włosami, które wyleciały z środkowego. Może masz to samo?
Sprawdź jaką mieszankę (proporcję) wymaga ten silnik, paliwo powinno być świeże. Gaźnik do sprawdzenia (wszystkie dysze muszą być drożne) oraz filtr paliwa. Uruchom silnik bez korka zbiornika paliwa, może niedrożny w nim otworek. Do sprawdzenia świeca zapłonowa i "fajka" świecy, jakość iskry z cewki WN a także tłumik wydechu, który nie może być zapchany...
Wydech poluzuj. Może masz zapchany tłumik. Ma być iskra, we właściwym momencie, skoro ma paliwo i powietrze, musi palić.
problem rozwiązałem po nocach nie dawał spokoju ciągle myślałem jaki powód okazało się że przyczyną był zapchany tłumik którego wcześniej odkręcałem i wyglądał ok , próba odpalenia silnika przy odkręceniu tłumika dała efekt silnik wchodził na obroty jak go przykręciłem ponownie silnik nie wchodził na obroty dusił się i gasł , próba mycia w nafcie tłumika...
Hej, a man może palić mniej? :) Filtr proponuję zamontować oryginalny i dobrej jakości filtr powietrza. Sprawdź wiskozę i zrób dobrą diag. komputerową (testy). Dodano po 26 Jesteś właścicielem od dwóch miesięcy, więc skąd wiesz, że ma odpowiednią moc? Może te wtryski nie do końca udało się dobrze sprawdzić a może zapchany tłumik? Trochę wróżenie z fusów.
Może tłumik jest zapchany?
Dzięki za pomoc. Wyczyściłem naftą i sprężonym powietrzem... ale tak na prawdę to diagnoza była zła, bo tłumik był drożny, ale zostałem ukierunkowany przez "specjalistę" na ten zapchany tłumik. W rzeczywistości problem tkwił w wyłączniku zapłonu, który raz przewodził, a innym razem znów nie. W wyniku drgań raz była a raz nie było iskry, a ponieważ był...
Samochód chodzi jak należy;) Przyczyną był zapchany tłumik, przebiłem go i teraz jest jak należy. Dzięki wam za porady. Temat do zamknięcia.
Zapomniałem dodać jeszcze, czytając odpowiedzi, że z tłumika leciała (kapała) benzyna z olejem. Stąd moje delikatne zdziwienie, o zapchanym tłumiku. Na dodatek, gumowa fajka się rozleciała, kupiłem ngk, założę i wtedy popatrzę na efekt po zdjęciu tego tłumika
Wygląda na to, że ciśnienie w modulatorze jest większe od 0 bar w momencie zakończenia hamowania( po odpowietrzeniu siłowników) . Czyli uszkodzony siłownik hamulca , zamienione przewody ( jeśli było coś tam robione), zapchany tłumik na odpowietrzeniu modulatora lub sam modulator dokonał żywota i tak zapewne się stało.
problem rozwiązany, przyczyną był zapchany tłumik koncowy. Po wywierceniu otworu o średnicy 15 mm samochód wyrażnie przyspiesza, zmienie tłumik i odezwe sie jaki bedzie efekt.
Moim zdaniem bankowo masz zapchany tłumik, dlatego jak odpalisz pochodzi chwile i zaraz gaśnie, tłumik zapełni sie spalinami i dusi silnik. mozesz odkręcić śrubę na rurce przed tłumikiem i szybko bedziesz wiedział bez demontowania tłumika. kolejna sprawa mozliwe że masz nagar od tego starego paliwa na zaworach i podpierają sie nie dając pełnego sprężenia....
Witam. Objawy można powiązać z zapchanym tłumikiem - sprawdź drożność tłumika i ewentualnie przeczyść. Przy nierozbieralnych tłumikach poświęcałem kiedyś około 1 litr benzyny - zatkać z jednej strony tłumik, wlać pół litra, zrobić mu chorobę świętego wita (porządnie wytrząść), wylać, operację powtórzyć i pozwolić, żeby samo wyschło. Szybka diagnoza...
odpali i wylatuje część dymu przez tłumik a druga część przez gaźnik:( Ewentualnie myślę ze może być zapchany tłumik ? Wylej wodę z tłumika co przez lata się zgromadziła -Niebezpieczne te plucie przez gaźnik - mnie tak pluł gdy miałem zapchany filtr powietrza (na czas naprawy wywal ten filtr powietrza zdemontuj) lub przedmuch na pierścieniach tłoka....
Temat już był kiedyś na forum Dużo pali nie wchodzi na obroty itd. Kolego przede wszystkim przyczyną nadmiernego spalania może być uszkodzone ssanie tzn nie domyka się -nie pamiętam czy tam jest mechaniczne ( ręczna dźwigienka) czy automatyczne .Jeszce może być zapchany filtr powietrza lub zapchany tłumik Przyczyn może być kilka jak widać i trzeba to...
Problem Załatwiony , przyczyna zapchane tłumiki wymiana katalizatora była bliska rozwiązania problemu lecz okazała sie nie wystarczająca, dopiero wymiana ostatnich dwóch tłumików dała satysfakcjonujące wyniki, auto śmiga jak szalone :) dziękuję wszystkim którzy pomagali rozwiązać mój problem pozdrawiam.
A takie pytanie: nie masz zapchanego tłumika? Może przelot tak się zmniejszył, że nie mają gdzie uciekać spaliny. W instrukcjach od pierdopędów jest nawet napisane, ze należy co jakiś czas czyścić z nagaru tłumiki. A może przerabiałeś tłumik?
Czy to może być przez zapchany tłumik końcowy? Wata u góry wyłazi z niego, jest rozpierdzielony strasznie zniszczony, kupe waty tylko wisi i czuje że spaliny cięzko sie wydostają. To go wywal i tak głośno już chodzi:D
Błąd psid 98 fmi 1 tyczy się doładowania turbiny w długim okresie czasu. Sprawdź intercculer , wymień czujnik doładowania. Należy zmierzyć przeciwciśnienie spalin powinno wynosić ok do 0,3 bar jeśli dobrze pamiętam w silnikach 11L. Problem na 99% zapchany tłumik.
W autobusie SOR z silnikiem euro 6 po odkręceniu wtryskiwaczu od AdBlue widać że całe wnętrze tłumika jest zapchane skamieniałym mącznikiem AdBlue. Czy można to czymś roztopić? Czy jednak trzeba wyciągnąć tłumika i rozciąć, aby wyczyścić z tego kamienia?
Ciśnienie paliwa 3,5 bar,iskra prawidłowa ,wtryski rozpylają ,zasilanie elektroniki silnika również jest W takim razie czujnik wału i synchronizacja też musi być, tylko co? Bark kompresji? Zapchany tłumik? Coś jeszcze sprawdziłeś?
Skuter dostaje za dużo powietrza, bo jak przytkam otwór z filtra, to skuter chodzi normalnie a i do filtra powietrza wycieka leciutko paliwo. To raczej nie jest normalne, co poradzić?? Taki objaw będzie też przy zapchanym tłumiku, spaliny nie mają gdzie się podziać.
jeżeli przed zmianą tłumika było dobrze to przyczyny trzeba szukać w układzie wydechowym miałem kilka przypadków że był zapchany tłumik bądż katalizator może mechanicy podczas montażu uszkodzili sondę lambda jeżeli tu jest wszystko ok to trzeba sprawdzić czy nie jest przestawiony rozrząd a dalej to już tylko zostaje uszczelka pod głowicą sprawdz tylko...
Sprawdzałeś tylny tłumik czy nie jest zapchany. Miałem sytuacje że silnik był bardzo słaby i ledwo osiągał 80 km/h. Po wielu poszukiwaniach odkryłem że tylny tłumik w środku skorodował i znajdująca się tam wełna mineralna zapchała wylot tłumika.
EURO 4 nie odcina mocy, nie sprawne adblue po jakimś zapcha tłumik sadzom. Czujnik znajdziesz przy wtrysku 0001400239 Dodano po 17 Wyłączę ograniczenie mocy komputerem. Jeszcze do sprawdzenie jest powietrze które dochodzi do wtrysku ( wartość ciśnienia).
marea ma często zapchany tylny tłumik miałem 2 przypadki sprawdź to.
Miałem ten sam problem...nie wiedziałem co jest!Rozpędzałem się do 80km i zwalniał,dosłownie nie dało się jechać!Wykryłem wadę!Było to zapchanie tłumika!W końcowym tłumiku znajduje się wata szklana która w moim przypadku była cała nasączona wodą i wogóle nie było przesytu spalin...rozciołem tłumik na pół,wywaliłem watę..zespawałem i chodził jak nowy...potem...
To już chyba zostaje do wymiany tłumnik Dokładnie. Kiedyś doktoryzowałem się nad takim .....trzy dni, okazało się że był zapchany tłumik Ale na dniach będziemy dawać nowe zestawy naprawcze ale już oryginały ewentualnie z Krotoszyna bo podobno zetory miały po 3 pierścienie a nie po 4 jak założyliśmy Bez znaczenia. Zmierz strzykawką komory spalania w...
wątpliwa sprawa że to pierścienie, świeca jest zakopcona, po prostu czarna, wygląda to tak jak by gubiło iskrę na tym gaże, niespalone paliwo wpadało w tłumik i tam się zapalało, przynajmniej ja tak to rozumuję. Podmienię jeszcze jutro listwę zapłonową, może coś się tam uszkadza i nie może sie uszkodzić do końca :) Miałem kiedyś bardzo zapchany tłumik,...
I jeszcze tłumik zapchany pewnie.
Może tłumik zapchany? Próbowałeś bez?
Okazało się że katalizator się rozsypał, zapchał się tłumik i od tego pękało.
Sprawdz czy tłumik nie jest zapchany,często się zdarza w kosach
Właśnie wtedy nie było ok, bo motor nie miał wcale mocy. Myślałem, że zapchał się gaźnik, a była to wina tłumika(zapchał się). Przeczyściłem i od tamtej pory wszystko się zaczęło.
może mi ktoś pomoże :-) nie grzeją grzałki - oczywiście jedna się spaliła ta we filtrze wymieniona na przewodach są dobre czy jak się spaliła grzałka to mogło coś uszkodzić ? testy robione texą - przewód odmrażanie wiem że trzeba brać na nią poprawki ale temperatury nie rosną daf bez czujników NOX i bez ogranicznika mocy do tego miałem błędy - różnica...
Jedyna możliwość, to frezowanie gniazda aby zmniejszyć, luz lub szlifowanie trzonka zaworu, dla zwiększenia luzu. W większości przypadków luzy się zmniejszają. Luzy zaworowe, nie maja wpływu na spalanie oleju, zostaw zawory lepiej w spokoju. W jaki sposób sprawdzałeś pierścienie? W jakim stanie jest tłumik, nie jest przypadkiem zapchany nagarem?
Niech Pan sprawdzi czy nie ma zapchanego wydechu (okna w cylindrze), jeżeli nie to proszę na krótko odpalić silnik bez wydechu i sprawdzić jak się wkręca. Jeżeli to nie pomoże to o ile to jest silnik 2t 1. odłączyć filtr powietrza od gaźnika zasłaniać ręką część gaźnika dodawać gazu sprawdzić efekty. (sztucznie zwiększona dawka paliwa) 2. Zakręcić kranik...
Jak nie reaguje na plaka, to wiadomo że nie jest to wina gaźnika, tylko trzeba zajrzeć do silnika. Do sprawdzenia układ zapłonowy, czy daje energię o wystarczającej energii (długość iskry z samego przewodu WN) oraz we właściwym momencie (choć w skuterach nie jest łatwo ściąć wpust). Jeśli świeca pozostawała sucha przy próbach odpalenia na benzynie,...
i poparzy go jak będzie odkręcał. W układzie chłodzenie wytwarza się się ciśnienie i temperatura wrzenie wzrasta nawet powyzej 110 C i nawet gdy płyn nie wrze to gdy odkrecisz korek to cisnienie spadnie i zacznie wtedy wrzeć i mozesz poparzyć się. Co do mułowatości to czy wymieniony jest filtr paliwa sprawdz jak zachowuje się sonda pozatym sprawdz układ...
Sprawdź czy tłumik nie jest zapchany, często się zdarza jak się stosuje goowniane oleje w nieodpowiednich proporcjach.
Jeśli mówisz ze katalizator Ci brzęczał to całkiem możliwe że częsc sie wukruszyła i zapchała albo tłumiki albo staneła w poprzek i zapcahała rure.
Paliwo dociera do silnika? Zalewa świece czy jest sucha? Tłumik sprawdzałeś? Może zapchany. Paliwo świeże? Nie jest silnik zatarty czasem?
Nie wiem czy mogę o tym w tym dziale, jeśli nie to proszę o przeniesienie. Mam do was pytanie, ale od początku. Rano wychodzę z domu podchodzę do samochodu który w nocy stał na ogrodzonym podwórku i widzę, że auto zostało zdewastowane. Powgniatane blachy, cegły leżące na samochodzie, porysowany lakier, zapchany tłumik. Oczywiście nie wiadomo kto to...
Podejrzewam że masz zapchany albo katalizator albo któryś z tłumików sie zapchał. jest w nim wygłuszenie z waty szklanej które lubi sie odklejać i opadać i może to ci zatkało wydech. powodzenia.
Witam. Przyczyna błędu: Tłumik zatkany,uszkodzona część pneumatyczna między modułem regulacji ciśnienia a hamulcem koła , uszkodzony moduł regulacji ciśnienia. Usuwanie błędu: Sprawdzić tłumik akustyczny modułu,jesli jest zapchany oczyścić /wymienić. Sprawdź pneumatyczne części między modułem a hamulcem koła. Jeśli nie znalazłeś błędu podmień moduł.
Czy simeringi na wale były wymieniane? Czy tłumik nie jest zapchany, czy przepływ powietrza przez tłumik jest? Jeśli zatkany to wypalić tłumik dokładnie w ognisku. Filtr powietrza oryginalny i szczelny?
Tłumik nie zapchany a gaźnik dokręcony. A co to znaczy jak tłumik dzwoni?
Pewnie masz rację ale z drugiej strony nie oglądali tego ludzie bez pojęcia i gdyby było to takie proste to pewnie już byłoby naprawione. Kolega który postawił na tłumiki (mimo że środkowy wymieniłem sam a tylny wymienił Pan od którego kupowałem auto jakieś 2 tyg przed sprzedażą) pracował kilka lat w ASO opla i stwierdził że nie było się do czego przyczepić...
Witam Auto jak wyżej zapchany tłumik albo katalizator nie wiem jeszcze bo są ze sobą zespawane porzez kawałek rury nie ma złączki między nimi (widać że domowa robota). Auto nie pali chyba że popuszcze kolektor wydechowy to chodzi normalnie. Auto jeździło aż do -20st mrozu i wtedy już nie chciało odpalić. Możliwe że woda z pary wodnej w katalizatorze...
A może nie kat tylko tłumik jest zapchany? Jechałeś z luźnymi śrubami przed katem to teraz przejedź się bez tłumika.
Do sprawdzenia jeszcze drożność układu wydechowego. Pewnie zapchany katalizator lub tłumik.
Simson strzela w tłumik i nie wchodzi na obroty. Simson Strzela w Tłumik i Nie Wchodzi na Obroty - Analiza Problemu i Możliwe Rozwiązania (ID: 4060080) Witam serdecznie. Problemy z silnikiem, takie jak strzelanie w tłumik i trudności z osiąganiem obrotów, mogą być frustrujące, ale zazwyczaj wynikają z kilku podstawowych przyczyn. Poniżej przedstawiam...
Skoro blokuje koło to zawór nie upuszcza ciśnienia po hamowaniu . Możesz spróbowac zdjąć tłumik ,który może być zapchany ,lecz bardziej prawdopodobne że skończysz na wymianie modulatora. ( W warunkach domowych możesz sprobować wlać jakiegoś smarowidła do zaworu , jak będziesz miał szczęście to zawór odpuści ) Jeżeli sam czujnik jest uszkodzony to błąd...
Niższe okno wydechowe=mniejszy czasoprzekrój. Różnica w wysokości okien wydechowych pomiędzy ETZ 250 a 251 wynika z różnic w układzie wydechowym. Aby zachować podobny przebieg momentu obrotowego przy mniejszej długości układu wydechowego (mniejsza odległość od okna do pierwszej przegrody za dyfuzorem), zmniejszono wysokość okna wydechowego. Stosując...
Jak już pisałem katalizatora nie mam od paru lat bo rozpadł się i zapchał mi środkowy tłumik. Gdy ten tłumik był zapchany to zachowywał się podobnie ale wtedy to nawet do 2000 nie dochodził i strasznie się grzał. Teraz się tak nie grzeje to raczej wydech wykluczam. Czujnik położenia przepustnicy wymieniałem jakiś rok temu, po tym przestał pływać na...
Błąd 12 to standardowa procedura początkowa w nexii przy braku innych błędów. Sprawdź przy wkręconych świecach czy przy kręceniu rozrusznikiem czuć wylot spalin (przytykając ręką tłumik) koledze ktoś zrobił żart i zapchał ostatni tłumik masą do montażu okien w domu. A może ktoś rozrząd przestawił ? Sprawdź kompresje bez próby olejowej i z próbą olejową.
Witam miałem tego samego escorta i podobny problem jak twój, ale u mnie rozsypał się katalizator i zapchał wszystkie tłumiki, po wywaleniu katalizatora i wymianie tłumików silnik pracował normalnie. Polecam podjechać na diagnostykę komputerową powinno coś wykazać, jeśli jest uszkodzony jakiś czujnik.
Witam, mam taki problem kosiarka odpala lecz po chwili gaśnie. Odkręciłem tłumik który jest czysty nie zapchany i od razu wchodzi na maksymalne obroty, po założeniu tłumika to samo, jaka może być przyczyna? Ja bym pobawił się z gaźnikiem. Zostawiałeś paliwo na zimę?
raczej sprawdź tłumik jeśli będzie zapchany to może wypychać spaliny przez filtr powietrza
A pierścienie i tloki w porządku? i jeszcze jedno może dziwne pytanie :a kolektor i tłumik nie jest zapchany?
Miałem wszystkie objawy dokładnie takie same jak Ty opisałeś, w moim skuterze 50ccm 2T. Przejrzałem cały układ paliwowy i zapłonowy, wszystko było ok a skuter dalej nie chciał jeździć. W końcu okazało się, że zapchany był tłumik. Więc możesz go odkręcić i zobaczyć, czy bez niego będzie pracował.
Zmniejsz przerwę na świecy do 0,4, sprawdź też czy tłumika nie masz zapchanego.
nie jet zapchany bo jezdzilem z odkreconymi tłumikami
sprawdź czy tłumik nie jest zapchany i czy świeca jest ok
No to może faktycznie problem z zapłonem. Polecam też zdjąć tłumik, bo okazać się może, że jest zapchany.
Jutro to sprawdzę. Ale czy możliwe że po 7 dniach postoju tłumik się zapchał?
Może nie być iskry pod ciśnieniem i się nie kapnie . Podmienić świecę sprawdzoną , ustawić wyprzedzenie zapłonu przed GMP , wyregulować gaźnik ( co z tego , że nowy ) sprawdzić drożność filtra powietrza . A co z tłumikiem ?? Nie jest przypadkiem zapchany ?? Pod czas próby odpalania zdjął bym filtr i tłumik na wszelki wypadek . :|
Sprawdziłbym jeszcze czy tłumik nie jest zapchany.
Tłumik do sprawdzenia czy nie zapchany, simmeringi cewka potem do sprawdzania.
Witka! Cisnienie spreżania dobre, zapłon chyba tez. Co to znaczy zapłon chyba też. Jak go sprawdziłeś?Jak ustawiłeś kąt wyprzedzenia zapłonu? Gaźnik--a gardziel powietrza,może filtr zapchany. HeJ. Aaaaa Jeszcze jedna sprawa--tłumik sprzwdzony?(może zapchany w dwusuwach to b.ważna sprawa).
Zdechłe myszy ostatnio potrafię lokalizować w kilka sekund. Zawsze kończą żywot na rozdzielnicach, lubią także biegać po zamkniętych korytkach kablowych. Kiedyś wychodzę z pracy na nadgodzinach, odpalam motor i słyszę że tłumik jest zapchany. Chwila męczenia na przygazówce i tłumik się odetkał. Z otworu wylotowego wydobyła się leniwie chyba jakaś królowa....
zapchany tłumik objawy krups zapchany junkers zapchany
wyświetlacz ks0108 maksymalny obrót silnik usterka skrzyni biegów scania
Wybór układu scalonego do generowania sygnału PWM Wpływ switcha na ping latency w sieci