Jeżeli instalacja była uruchomiona na świeżo mogły się dostać resztki po pracach hydraulicznych i zapchać filtr wody odprowadzającej.
oddałam do warsztatu. Mechanik (...) zainkasował zapłatę. Reklamacja ? Może warto wrócić do tego samego mechanika ? Proszę o pomoc i cenne wskazówki Należy zacząć od diagnostyki samochodu przy pomocy dobrego sprzętu a nie zabawek z Allegro. czy to parafina mogła mi zapchać filtr paliwa Tak , mogła wytrącić się parafina.
a rozpadający się filtr paliwa ? potrafi zapchać wtryskiwacz
Witam wszystkich forumowiczów. Mam problem z moją nową zmywarką Whirlpool WSIO 3O34 PFE X. Po podłączeniu zgodnie z instrukcją producenta włączyłem zmywarkę na program samoczyszczenia. Po kilku minutach pracy spod drzwi zmywarki zaczęła wydobywać się piana i kropelki wody. Po zakończeniu programu w zmywarce zostało dużo piany(aż pod dolne ramię myjące)....
W ZD-915 problemem jest to ze cyna potrafi zapchać na samym końcu rurkę i trzeba wręcz przepychać siłowo. Wycior wciskany szczypcami. Zaś nawet rozlutowywując starte płytki polskie cynowane falą to nie miałem problemy ze po kilku akcjach filtr zapchany. Czasem to wręcz sprężynka wtopiła się w cynę i hotem wytapiałem. Problemem było to ze płytki jak...
Filtr jest na wlocie pompy myjącej. Na wylocie do kanalizacji jest bardzo gruby filtr, tylko po to żeby nie zapchać pompy spustowej.
F-18 przekroczony czas opróżniania wody z pralki. Odkręć korek filtra, sprawdź czy filtr czysty oraz przyłącze węża spustowego - mogło tam się zapchać różnymi brudami.
witam ponownie. Aż nie wiem jak to opisać. Rano zamawiając serwisanta przy podaniu mu kodu błędu powiedział, że w ostatnim czasie we Wrocławiu był na kilku piecach, gdzie nie odpalały bo był zapchany filtr od gazu. Puszczali jakiś syf. Właśnie wyszedł, cała akcja trwała 3 minuty. Odkręcił filtr i faktycznie było trochę babrochów, ale jak stwierdził...
A tak bardziej konkretnie. Co jest nie tak z z tańszymi bezworkowcami? W najgorszych odkurzaczach bez cyklonu, filtr stoi na drodze przepływu brudnego powietrza, więc zapycha się błyskawicznie i stanowi coraz większy opór przepływu powietrza. W dodatku musi być dziurawy dla kurzu, żeby się nie zapchać po minucie. Technologia cyklonowa polega na odwirowaniu...
Jeśli to jest suszarka z grzałką to uszkodzone jest NTC grzałki.
Tak tym. Odkręć sobie kran i na lecącej wodzie ustaw kręcąc w stronę "+" tak aby manometr który masz obok wskazywał 3, ale pamiętaj na odkręconym kranie. Odczuć powinieneś wzrost ciśnienia i tym samym woda będzie lecieć szybciej, również na piętrze.
Podejrzewam, że usterkę rozwiążesz odkamieniając ekspres. Uprzedzając i powtarzając już kilkukrotnie na forum - Odkamieniamy odkamieniaczem, nie octem, cytryną, bananami czy innymi domowymi sposobami.. Taki odkamieniacz możemy zakupić w każdym markecie..
Zdecydowanie tak. Spadają osiągi i wzrasta zużycie paliwa.
Szczotka sama w sobie nie jest czujnikiem, a powiedzmy, łącznikiem, czy przewodnikiem, pozwala połączyć element pracujący ( w tym przypadku bęben) z elementem stałym (w tym przypadku instalacja elektryczna). W przypadku tej konstrukcji bęben jest przedzielony taką wstawką z tworzywa, reszta jest metalowa, tak więc bęben skłąda się niejako z dwóch oddzielonych...
Zobacz ten temat: https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2... Musisz rozebrać pompę, którą widać z tyłu pralki w lewym dolnym rogu i wszystko porządnie wyczyścić bo pewnie przez lata uzbierało się sporo zanieczyszczeń, które zablokowały odpływ. Pralka nie posiada typowego filtra pompy odpływowej tylko taki oto odstojnik: https://north.pl/karta/filtr-pompy-odply...
Jeśli firma zna problem, dlaczego serwisant nie montuje na wstępie filtrów albo zmiękczaczy. Przed pierwszym montażem. Bo to nie jest rolą serwisanta. Takie filtry są obligatoryjne, ale powinien zamontować je instalator. Masz w ogóle zamontowane filtry na wejściu zimnej wody do kotła oraz na powrocie z CO? Niestety niemożliwe jest, aby wymiennik płytowy...
Spróbuj wejść w tryb serwisowy i dopiero wtedy powinien się ujawnić jakiś kod błędu: https://youtu.be/-VCUfimMQr8 Jeżeli nie masz włącznika to go pomiń. Jeśli pralka nie będzie chciała uruchomić trybu serwisowego to odłącz wszystkie przewody od grzałki.
W piwnicy wyremontowałem sobie jedno pomieszczenie pod browar, mam tam pełnowymiarową kuchnię, zlew z dojściem zimnej wody, stół, ławeczki itp. Ostatnie co zostało mi do ogarnięcia, to odpływ. Na ten moment działam w mało wygodny sposób, tj. rurę z syfonu mam włożoną do 30l wiadra, które oczywiście muszę ręcznie wynosić gdy się napełni. Chyba nie muszę...
Coding-II - 10016 - włącza regenerację awaryjną grupy 100,101,102
Przepraszam, nie doczytałem. To pewnie wina kamienia, PP ładnie nim obrastają od środka, ale gdy się odrywa (a robi to płatami) to potrafi zapchać rurki na zwężeniach, czyli zgrzewach, albo na kolanach. Możesz zrobić przepływ wsteczny, czyli wężyk do napełniania CO podłączyć w miejscu górnego manometru, a przy dolnym zakręcić zawór i rozpiąć instalację...
Witam Na pewno jakby Koleżanka uzupełniła w profilu informację o miejscu zamieszkania łatwiej pomóc, ponieważ ktoś z nas mógłby mieć warsztat w okolicy. A wracając do tematu: -filtr cząstek stałych często jest problemem (szczególnie podczas jazdy po mieście, ponieważ nie ma jak przeprowadzić pełnej procedury regeneracji, krótko mówiąc - dłuższa jazda...
Odkręć filtr (uważaj na wodę). Weź, dmuchnij w końcówkę węża odpływowego. Jeśli powietrze idzie, to znaczy, że wąż drożny. Następnie rozkręć i wymontuj węża pomiędzy wanną piorącą a pompą. Tam, koło eko-kuli będącej też zaworem zwrotnym przy odpływie, lubią się zapchać skarby. Wyczyść to. Na czas diagnozy możesz nie wkładać tej kuli wielkości ping-ponga....
Taki typowy odkurzacz do gładzi musi mieć system automatycznego czyszczenia filtra. Gips, a właściwie pył powstały podczas szlifowania potrafi w ciągu kilku minut tak skutecznie zapchać filtr że odkurzacz przestaje ssać, co w rezultacie wymusza przerwanie pracy i ręczne czyszczenie.
Musisz sprawdzić czy do pompy wtryskowej dochodzi paliwo, mógł też zapchać się filtr pod króćcem zasilającym pompę, lub tez uszkodzona jest pompa przetłaczająca. Ale tez możliwe ze opuściłeś obroty na dźwigni służącej do gaszenia. Zamieść zdjęcie pompy wtryskowej.
Najlepiej zastosować kilka filtrów o różnej gęstości, żeby jednego nie zapchać np. czymś właśnie bardzo drobnym. Najpierw np. firanka lub gaza, mogą być złożone, w zależności od wielkości filtrowanych cząstek, później gęstszy materiał czy też filtr do kawy, jak podpowiadają poprzednicy.
Dzień dobry, mam ten sam problem. Czy Panu udało się naprawić swoją pralko-suszarkę
W woli ścisłości jaki jest kolor iskry na świecy nie jest przypadkiem czerwono- niebieski (świadczyło by to o słabej iskrze). Pierwsze co w gaźniku może się zapchać to dysza paliwowa w komorze pływakowej. Jeśli świeca nie jest okopcona ani zalana to może być lewe (bo dostaje wtedy nadprogramową dawke powietrza) Spróbuj przytkać nic nie kosztuje a zabieg...
Takie filtry pracują przy myjkach, spełniają swoją rolę.
Albo masz nawiewy ustawione na "twarz" i wszystkie kratki pozamykane, ewentualnie kompletnie zapchany filtr, albo silnik ma opory na łożyskach pobiera zbyt duży prąd.
Wymień filtr oleju bo zakatujesz silnik. Ten kisiel z oleju i płynu okleja się na filtrze zmniejszając jego przepustowość, olej idzie na silnik by-passem pomijając filter - silnik smarowany niefiltrowanym olejem. Zużycie silnika błyskawiczne. Aż tyle się tej mazi nie odkłada, żeby zapchać filtr oleju, filtr oleju czysty był zawsze. Masło robi się tylko...
Jest tam wziernik? jeśli tak czy jest on pełny i czy czynnik jest suchy. Jeśli nie ma wziernika to czy temperatura przed filtrem osuszaczem jest taka sama jak za osuszaczem. Jak możesz to zrób zdjęcie zaworu rozprężnego podczas pracy chodzi o jego szronienie. Bez pomiaru ciśnienia i obliczenia przegrzani to trochę wróżba. Filtr osuszacz był wymieniany...
Piszesz, że wymieniłeś filtr paliwa, ale czy wymieniłeś go poprawnie? Tzn, czy przed odkręceniem obudowy i wyjęciem wkładu filtra, spuściłeś z obudowy całe paliwo przy użyciu zaworka spustowego, znajdującego się na dole obudowy filtra? Jeżeli tego nie zrobiłeś to możliwe, że zanieczyszczenia zatrzymywane przez główny filtr, przedostały się na pompę...
Pompa wg mnie za mała , z mały przepływ. Mogą być również zapchane filtry , po takim czasie mają prawo być , pewnie przed pompą masz skośny.
Bezpieczne przewożenie lodówek to tylko w pionie, jak nie ma takiej możliwości to trzeba ją przewieźć na leżąco, ale.......... gdy już się dowiezie na miejsce to postawić ją pionowo i niech olej scieknie do silnika na 24 godz. Czasami ale rzadko może się zapchać filtr i wtedy bez chłodniarza się nie obejdzie
Hmm a wypowie się ktoś, kto używał domowych odkurzaczy Karchera? Byłem wczoraj w firmowym salonie, porozmawiałem trochę ze sprzedawcą - ale wiadomo, handlowców nie interesują moje potrzeby tylko ich odgórnie narzucane cele sprzedaży. Sprzedawca zapytany o różnice między SE 4001 i SE 5.100 powiedział, że pierwszego nie poleca bo się psuje, na koniec...
Może masz zapchany filtr na obiegu CO.
Odkręć przewód paliwowy zobacz czy pompka podaje paliwo.Wymień filtr paliwa,jak pompka pociągneła resztki ze zbiornika to mogła zapchać filtr.
Wypompowuje wodę z pralki za każdym razem czy nie Może silnik pompy wysiada i dlatego włącza się info o zapchanym filtrze. Odłącz wąż odpływowy od ściany i sprawdź parę razy jak wylatuje z niego woda musi wylatywać całą szerokością węża poza tym nie tylko filtr może się zapchać bo zapychają się też węże odprowadzające wodę z pralki i je też trzeba sprawdzić.
Zbiornik został zdemontowany, umyty, wlane świeże paliwo, filtr wstępny wyczyszczony, przewody przedmuchane. Problem pozostał z tą różnicą, że nie zgasł natychmiast, ale stopniowo, tak jakbym ujmował "gazu". Po wystygnięciu odpalił, ale nie reaguje na gaz. Pompa wtryskowa została wymieniona na nową jesienią ubiegłego roku. Problem pukania rozwiązany...
Witaj. Na początku sprawdziłbym, czy nie jest zapchany filtr pompy spustowej. Pozdrawiam
Witam. Jestem szczęśliwym posiadaczem Forda Focusa Kombi, silnik 1,6l, benzyna. Od pewnego czasu pojawił się jednak pewien problem. Otóż jakiś czas temu zaświeciła mi się kontrolka silnika. Pojechałem z tym do elektromechanika, który po podłączeniu do komputera stwierdził, że jest jakiś problem z katalizatorem (niestety nie pamiętam jaki był nr tego...
Witam, uwaga, znów będzie długie :) Przez czas od ostatniego posta kilku mechaników (ogólnie niekompetencja poraża) oraz ASO. Pierwszych 3 mechaników diagnoza - wszystko ok, nie kopci, nie ma błędów jeździć i się nie zastanawiać, tankować lepsze paliwo. ASO stwierdziło podkładki pod wtryskami. Wymieniał mi je mechanik z mojej miejscowości. Sytuacja...
Drenaż odwadniający ma chyba mniejszy przekrój (bo sączki mają średnice 50 mm) i pewnie tam bardziej chodziło o drożność odpływu. A może są głowice które kierują wodę na boki, a nie do tyłu, czy przodu. Nasze dreny to standardowa rura 110.
Pokazuje zapchany filtr oleju hydr.
ja bym sie przyglądnąl przepływie i czy zadana temepreturę osiaga. Może byc zapchany filtr, jak stara pompa to wyschnięty kondensator, albo w ostatecznośći przymknięte siłowniki na podłgówce.
Albo brak odbioru ciepła - zapchany filtr na powrocie. Inną opcją może być zapowietrzony układ.
Chłodziarka chyba za mało chłodzi jakieś 12 stopni utrzymuje Można wstępnie określić przyczynę? Można, 1. Nieszczelny układ. Za mało czynnika. 2. Zapchany filtr, osuszacz. Trzeba poprosić service.
Odkamieniacz na "błoto" z proszku i płynów za bardzo nie pomoże. Dużo skuteczniejszy jest Kret, tylko temperatura na 60 stopni. Po użyciu kreta, duże kawałki szlamu potrafią zapchać filtr.
Zapchany filtr wodny na powrocie z instalacji lub pozamykane grzejniki.
Kolego mam wrażenie że albo sprzedali Ci zły czujnik albo Ty zajmujesz sie nie tym czujnikiem co trzeba ,albo zle zapietą jest wiązka elektryczna. - 1- czujnik temperatury oleju jest to ten w bloku elektrozaworów a nie ten na bloku filtra . -2- czujnik temp. na filtrze nie jest czujnikiem temeratury oleju skrzyni.Jest połaczony szeregowo z czujnikiem...
Nie dostaje odpowiedniej dawki paliwa prawdopodobnie co może być to zapchany filtr lub dysza, dlatego gdy potrzeba jest więcej paliwa słabnie.
Powód: Zapchany filtr paliwa Nie trzymające gumki pompowtryskiwaczy(lub złe ustawienie) Pompa próżniowa/paliwowa która sobie nie radzi.
Brak czynnika, zapchany filtr osuszacz, problem z wyrzuceniem ciepła. Ludzie w co wy inwestujecie pieniądze i opamiętajcie się!
No i dziwności ciąg dalszy... Zauważyłem, że wraz z wodą leci "piasek" - rdzawe i szare drobinki. Widocznie przy mrozach rury żyją jakimś nowym życiem... Czy w tym piecu jest jakiś filtr, który można przeczyścić? Bardzo dziękuję za pomoc. Żona jest w ciąży, ta ciepła woda jest potrzebna;) Po pierwsze, jeśli wraz z wodą leciał piasek, to znaczy, że...
Odpowiem soebie sam: Problemem był zapchany filtr paliwa.....po wymianie jak ręką odjął.....
Za wczesny wtrysk paliwa, może być jeszcze zapchany filtr powietrza lub jego osprzęt. Po prostu przekręć pompę aż zacznie kopcić na biało, potem ją ustaw po środku i wszystko.
Problemów może być wiele ( regulator ciśnienia paliwa , czujnik , zawieszające wtryskiwacze paliwa , zapchanie filtra lub sitka w zbiorniku itp . ) nie ma jednoznacznej odpowiedzi . Sterownik to raczej na samym końcu się obstawia ..
Prawdopodobnie masz zapchany filtr przeciw pyłkowy. Efektem tego jest słaby nadmuch. Filtr jest w podszybiu z prawej strony pod plastikową kratka.
Witam! E-03 -Częściowo zapchany filtr pompy. -Częściowo zapchany wąż odpływowy. E-07 -Wyciek wody z wanny lub węża. -Uszkodzony czujnik.
Albo zawór przełączający nie do końca przełącza się na CO i część wody kierowana jest na wymiennik płytowy i wraca do pompy. Albo przepuszcza bypassem = albo bypass uszkodzony albo przepływ w instalacji CO ograniczony np. zapchanym filtrem lub zamkniętymi zaworami. Zrób zdjęcie zaworu przełączającego.
WTG86400PL/01
Niedrożność na przewodzie ssącym lub zapchany filtr gdzieś. Na przewodzie powrotnym nie ma filtrów.
Witam. Jako pierwsza czynność która polecam wykonać to czyszczenie filtra powrotu instalacji grzewczej który zapewne znajduje się pod kotłem. Jeśli ma miejsce sytuacja w której podczas pełnego przepływu pracy parteru mamy kompletny zanik przepływów na piętrze może to oznacza brak obiegu w instalacji (częściowo zapchany filtr) , nieodpowiednią regulacja...
Było coś grzebane przy pompie paliwa w zbiorniku Kto, co? Miałem podobny przypadek był zapchany filtr paliwa przy pompie w zbiorniku./butów nie zmieniałem/
Mogło zaciągnąć syf i zapchać dyszę, ew. zawór podciśnieniowy. Jak tam wygląda filtr paliwa?
dziekuje za porade a ten numer 856066703000 jezeli moglbys mi cos wiecej napisac to bardzo prosze dzieki z gory pozdrowienia
Może się np. zapowietrzać lub zwyczajnie brakuje paliwa przez zapchany filtr czy sito w baku.
Może byc ubytek gazu, może być zapchany filtr,może być zaolejony układ. Wezwij fachowca-musi to ocenić na miejscu.
Silnik jak kręcisz to ma normalny odgłos czy lata szybko jak wiertarka? Jak normalnie kręci zrób test na plaka jak zaskoczy to świece dobre i coś z układem paliwa wtryski, pompa, brak benzyny w baku, zapchany filtr paliwa.
Odczyt wilgotności jest z czujnika konduktywnego, w przypadku tej konstrukcji jest mierzony opór między połówkami bębna. Co do informacji o zapchanym filtrze, nie pamiętam, ale prawdopodobnie też z konduktometru bedzie brany w przypadku braku spadku wilgoci, możliwe,,mże ntc też biorą w tym udział.
Witam, Nie ubywa płynu chłodniczego? Jaki kolor oleju w silniku, nie przybywa go? Filtr powietrza czysty? Żeby tak szybko zapchać dmę to musiałbyś jeździć na bardzo krótkich dystansach i to w deszczu z temperaturą ok.5-10 stopni.
Zmierzyła wreszcie to ciśnienie. Na wolnych obrotach ma 3,5bar!!, przy 3 tyś ma 5 bar!!! Na moje oko strasznie wysokie. Olej, filtr oleju. zmieniony na 5w30. Wszystkie szklanki miękkie. Dodano po 1 Jak sprawdzić czy jest ciśnienie na górze silnika??. Co mogło paść, zapchać sie??
Musisz wyjąć rozdzielacz (pół dnia roboty), rozpołowić go od dołu. Następnie odkręcić śrubę sprężyny powrotnej, wyjąć korpus zatrzasków, wyjąć wnętrzności automatu znajdującego się wewnątrz suwaka. Lepiej spojrzyj do instrukcji obsługi gdzie przedstawiono szkice przekroju budowy rozdzielacza, bo tam jest trochę elementów. Na samym końcu jest tzw. filtr...
Poprzednia generacja Atego ( z indeksem WDB 970) nie ma filtra DPF. Jest tylko AdBlue oraz katalizator. Filtr DPF pojawił się dopiero w obecnie produkowanej wersji z indeksem WDB 967
Ekonomicznie bez sensu. Zanim wytrze wirnik minie z 10-15 lat i wydasz na wkłady więcej niż wart jest ten hydrofor. Druga sprawa to jak dużo jest zanieczyszczeń zapchany filtr na stronie zasysania mocno ograniczy sprawność tego hydroforu. Istnieje ryzyko że zapcha się i od pracy ciągłej hydrofor padnie. Jak dla mnie jeśli to ma być woda gospodarcza...
Wygląda na to że uszkodzony jest NTC grzałki.
Geometria turbiny zapieczona, zawór za silnikiem po prawej stronie około misy olejowe sterujący turbina bądź wąż pomiędzy przepływomierzem deklem a turbem. Raczej więcej możliwości nie masz ewentualnie często spotykam się z całkiem zapchanym filtrem paliwa ale to już niedbalstwo a nie usrerka
Zrób porządek z odpływem. Jeżeli zmniejszysz średnicę odpływu to pralka wywali błąd spustu wody lub zapchany filtr i koniec prania.
A czym się je fachowo wycina? Myślę że wycięcie ich nożykiem nie powoduje jakiś problemów. Pokrywa serwisowa oczywiście kupiona i założona. Wyczyściłem już całą tą suszarkę w sumie rozebranie jej jest banalnie proste. Wymyłem wymienniki i cały ten dół karcherem. Problem teraz mam inny, wyrzuca przepełnienie zbiornika wody. Oczywiście wszystko działa...
Takie duże zużycie momentalnie zapcha ci filtr dpf ze wszystkimi tego konsekwencjami.
Jak pracuje pompa to coś zapchane filtr,wąż zbiornik-filtr Jeśli nie pracuje tylko cicho bzyczy to zablokowana lub uszkodzona pompa(pompa magnetyczna do wymiany silnik pompy jesli uszkodzona)
Dodam jeszcze jedno z możliwych uszkodzeń. Korzystając oczywiście z precyzyjnego manuala kolegi jareeq , który jest we wspomnianym wątku kolegi marcoss, pokusiłem się o sprawdzenie co stało się z moim serwo, które działało tylko po opukaniu i pozwalało zaplić piec, ale za każdym razem się blokowało. Po rozebraniu nie stwierdziłem żadnej z wad dotąd...
Problem z wylewaniem wody zapchany filtr waż spustowy kanaliza Jeśli w tym momencie co stanie opuścisz wąż spustowy i wylejesz resztę wody pralka ruszy dalej Pozdrawiam
Zmniejszona moc objawia się czesto zapchanymi filtrami na CO lub zasyfionym wymiennikiem. Pewnie nie było przeglądu. Jeżeli byl to kontakt z serwisantem. W ustawieniach serwisowych jest maksymalna moc na CO jaka może uzyskać oraz temp maksymalna. Znajdziesz w instrukcji serwisowej.
F.20 oznacza przegrzew kotła, czyli brak odbioru ciepła, a o może być spowodowane : zakręconymi zaworami, zapchanym filtrem, za małym ciśnieniem wody w CO, problemem z wydajnością lub brakiem pracy pompy, itp. itd. Twój opis bardzo chaotyczny i niezrozumiały :-(
Otwierający się zawór informuje o zapchaniu filtra. Należy go porządnie wyczyścić lub wymienić, a problem ustąpi. Żadnego rozciągania sprężyny, po to nazwa zawór bezpieczeństwa, żeby nie spalić silnika.
anty pollution fault występuje w sytuacji kiedy filtr fap zapha się sadzą sam się zregeneruje ale trzeba dłuższy czas jechać powyżej 60/km/h wtedy sadza się wypala filtr osiąga temperaturę 400c jeżeli świeci pomimo przejechania dłuższej trasy z szybkością ponad 60 to mógł się zapchać na dobre można się tego filtra pozbyć instalując emulator koszt 1500-1000...
Ile sobie pragniesz - zależy jak wydajną pompę dołączysz... Do zastosowań domowych na 4 osobową rodzinę ze zbiornikiem ujęciowym to dość znaczna ilość - zresztą do tego służy równanie Bernouliego z hydrodynamiki płynów: p + ρgh + ½ρv2 = const - przy 25 mm średnicy i wydajności 5000 litrów/średnia pompa/ na godzinę masz odpowiedź. Oczywiście...
Proszę dodać zdjęcie panelu sterowania gdy występuje błąd. Możemy podpowiedzieć wtedy co się dzieje, ale tak jak napisał kolega (at)alekt77 trzeba wezwać serwis gwarancyjny chyba, że błąd wskaże na zapchany filtr pompy odpływowej. Z racji, że nie ma wyświetlacza bez zdjęcia panelu gdy migają diody nie jesteśmy w stanie pomóc.
warunkiem aby pralka wirowała jest wcześniejsze wypuszczenie wody czyli jeśli nie wypuszcza to nie wiruje a powodem nie wypuszczania może być zapchany filtr zablokowana pompa uszkodzona pompa nieczystości (np.skarpeta) w wężu zbiornik filtr
Mianowicie gdy odkrecam zimna wode cisnienie jest ok, ale gdy chche ciepła ciśnienie spada na tyle że terma wcale się nie włącza. Na początku wystarczyło ze odkręciłem dwa krany na raz, ale teraz i ta metoda nic nie daje:( Pomyslałem ze jest gdzieś moze filtr który mógł sie zapchać tylko gdzie on może być? a może to cos zupełnie innego?? Dodam że ogrzewanie...
Bezpiecznik F14 zasila między innymi światła STOP, czujnik zapchania filtra hydrauliki, czujnik obrotów WOM, radar i moduł EHR więc trzeba sprawdzić obwody tych elementów głównie pod kątem uszkodzonych przewodów, zwarcia itd. Jeśli zapala się akumulator to sprawdź ładowanie na początek.
Przyczyna może być całkiem inna i nie związana z usunięciem filtra :idea: ,podobne objawy moze powodować zapchany filtr paliwowy moze watro go wymienić jest troche drogi ale wiadomo jakie paliwko jest na stacjach w moim filtrze było sporo syfu i rdzy :!: ,i problem ustąpił :idea: :D
Witam! Temat już był poruszany, ale zacznijmy od tego, że pralka sygnalizuje Ci wodastop, bo masz wyciek i wode na dnie pralki. Trzeba pralkę rozkręcić i na dnie obudowy jest wyłącznik taki na kawałku steropianu i to on nie pozwala ruszyć pralce, dopóki nie usuniesz wycieku i nie osuszysz pralki. A teraz filtr. Jeżeli jest zablokowany, to przy okazji...
witam wszystkich Dwa tygodnie temu zakupiłem dość nietypowy samochód VOLVO V70 2.0 10V benzyna automat 1998r. Dzisiaj zdecydowałem się na wymianę oleju bo na miarce tzn. bagnecie był koloru czarnego co świadczyło wg. mnie o zaniedbaniach w wymianie. Od mechanika odjechałem i wszystko było dobrze. Do domu zrobiłem 3km i zaparkowałem. Po kilku godzinach...
Witam mam pewien problem otóż od kilku dni podczas jazdy pojawiał mi się serwis i komunikat ,,fuel injection system faulty'' wiem ze chodzi o układ wtrysku paliwa bo już miałem podobny przypadek z tym ze wtedy nie mogłem odpalić samochodu i trzeba było wymienić czujnik halla. Jednak tym razem pojawia się to podczas jazdy, czasami od razu po odpaleniu...
Niektóre sterowniki zapisują przebieg od wymiany filtra, jak również liczbę regeneracji. Jest możliwe zapchanie filtra przy tak małym przebiegu, ale musiałby kopcić jak smok, uchylony Egr albo dziurawy dolot. Tylko wtedy co najmniej nie miałby mocy. Oczywiście po myciu powinien być przypisany jako nowy/ wymiana filtra.
W rozmowie telefonicznej inny elektromechanik zwrócił uwagę, że niekoniecznie musi to być zapchany filtr tylko problem z jakimś czujnikiem/sondą (?) Jedź do niego, widać ma jakieś pojęcie a nie w głowie tylko kasowanie błędów i "czyszczenie" filtra.
Nie. Pompa po prostu może nie mieć odpowiedniej wydajności i tyle. O zapchanym filtrze nie wspomnę. Powinieneś zapiąć manometr i patrzeć co pokazuje. Je sli ciśnienie spada dużo poniżej 3atm. to jeździć nie będzie.
WItam, kolejne dni mijają i mijają auto jak nie paliło tak nie pali aż do dnia dzisiejszego. Wymieniłem już zawór Coomon Rail, czujnik wałka rozrządu i czujnik wału korbowego, świece żarowe i filtr paliwa, żadna z tych rzeczy nie była problemem. Wkurzyłem się postanowilem ściagnąć kolektor dolotowy i sprawdzać manometrem jakie jest faktycznie ciśnienie...
filtr zapchać zapchać filtr pompa zapchać filtr zmywarka
volvo silnika zassać powietrza paliwo zużyć
miękki start ukośnica transformator gwiazda trojkat
Whirlpool 6519/P - otwarcie bębna podczas prania Zmywarka Bosch nie wyświetla czasu pracy - przyczyny