W piwnicy wyremontowałem sobie jedno pomieszczenie pod browar, mam tam pełnowymiarową kuchnię, zlew z dojściem zimnej wody, stół, ławeczki itp. Ostatnie co zostało mi do ogarnięcia, to odpływ. Na ten moment działam w mało wygodny sposób, tj. rurę z syfonu mam włożoną do 30l wiadra, które oczywiście muszę ręcznie wynosić gdy się napełni. Chyba nie muszę...
Odkręć filtr (uważaj na wodę). Weź, dmuchnij w końcówkę węża odpływowego. Jeśli powietrze idzie, to znaczy, że wąż drożny. Następnie rozkręć i wymontuj węża pomiędzy wanną piorącą a pompą. Tam, koło eko-kuli będącej też zaworem zwrotnym przy odpływie, lubią się zapchać skarby. Wyczyść to. Na czas diagnozy możesz nie wkładać tej kuli wielkości ping-ponga....
Musisz sprawdzić czy do pompy wtryskowej dochodzi paliwo, mógł też zapchać się filtr pod króćcem zasilającym pompę, lub tez uszkodzona jest pompa przetłaczająca. Ale tez możliwe ze opuściłeś obroty na dźwigni służącej do gaszenia. Zamieść zdjęcie pompy wtryskowej.
Jest tam wziernik? jeśli tak czy jest on pełny i czy czynnik jest suchy. Jeśli nie ma wziernika to czy temperatura przed filtrem osuszaczem jest taka sama jak za osuszaczem. Jak możesz to zrób zdjęcie zaworu rozprężnego podczas pracy chodzi o jego szronienie. Bez pomiaru ciśnienia i obliczenia przegrzani to trochę wróżba. Filtr osuszacz był wymieniany...
Witaj. Na początku sprawdziłbym, czy nie jest zapchany filtr pompy spustowej. Pozdrawiam
Zbiornik został zdemontowany, umyty, wlane świeże paliwo, filtr wstępny wyczyszczony, przewody przedmuchane. Problem pozostał z tą różnicą, że nie zgasł natychmiast, ale stopniowo, tak jakbym ujmował "gazu". Po wystygnięciu odpalił, ale nie reaguje na gaz. Pompa wtryskowa została wymieniona na nową jesienią ubiegłego roku. Problem pukania rozwiązany...
Witam! E-03 -Częściowo zapchany filtr pompy. -Częściowo zapchany wąż odpływowy. E-07 -Wyciek wody z wanny lub węża. -Uszkodzony czujnik.
Proszę dodać zdjęcie panelu sterowania gdy występuje błąd. Możemy podpowiedzieć wtedy co się dzieje, ale tak jak napisał kolega (at)alekt77 trzeba wezwać serwis gwarancyjny chyba, że błąd wskaże na zapchany filtr pompy odpływowej. Z racji, że nie ma wyświetlacza bez zdjęcia panelu gdy migają diody nie jesteśmy w stanie pomóc.
Musisz wyjąć rozdzielacz (pół dnia roboty), rozpołowić go od dołu. Następnie odkręcić śrubę sprężyny powrotnej, wyjąć korpus zatrzasków, wyjąć wnętrzności automatu znajdującego się wewnątrz suwaka. Lepiej spojrzyj do instrukcji obsługi gdzie przedstawiono szkice przekroju budowy rozdzielacza, bo tam jest trochę elementów. Na samym końcu jest tzw. filtr...
Mam ten sam problem, i dowiedziałem się, że żeby dokonać resetu to należy wcisnąć przycisk "Start/Pause" na kilka sekund i powinien na wyświetlaczu wyskoczyć "end" lub "0:01" następnie pralka powinna odpompować wodę i otworzyć drzwi. Po wykonaniu tej czynności niestety nic się nie wydarzyło. Doczytałem jeszcze że może być zapchany filtr pompy odprowadzającej...
przede wszystkim kol.Czubek 17 proponuję sprawdzić : czy filtr jest czysty, czy nie zostały zapchane zawory przy grzejnikach ( bardzo prawdopodobne) . Podczas wymiany pompy mogło coś się dostać do niej , lub do instalacji. I to coś morze być przyczyną.Mogło zapchać instalację w którymś miejscu. Skoro nie grzeją wszystkie grzejniki, albo tylko jakaś...
Nie wiem, dziwne, że nie chce ci skasować programu. Zawodowo nie naprawiam pralek, tylko jak coś nie działa to siadam nad nią i rozgryzam, poprzednio mieliśmy polara Dafne to ją dosyć dobrze poznałem, w tej (Beko) była awaria opisana wyżej i dwa razy szczotki silnika wymieniałem. Może jakiś fachowiec się wypowie. Moim zdaniem, moze być wiele problemów....
Witam ponownie wszystkich forumowiczów. Dziś mam problem z pralką Mastercook PTE-1036. Od pewnego czasu zaczęła się żonie w trakcie/po praniu dziać dziwna przypadłość. Pralka pierze, płucze i wiruje (choć żona twierdzi, że wiruje jakoś spokojniej niż wcześniej) zapala się światełko "koniec" i po około sekundzie zaczyna migać środkowa lampka "płukanie,...
ja bym sie przyglądnąl przepływie i czy zadana temepreturę osiaga. Może byc zapchany filtr, jak stara pompa to wyschnięty kondensator, albo w ostatecznośći przymknięte siłowniki na podłgówce.
Było coś grzebane przy pompie paliwa w zbiorniku Kto, co? Miałem podobny przypadek był zapchany filtr paliwa przy pompie w zbiorniku./butów nie zmieniałem/
warunkiem aby pralka wirowała jest wcześniejsze wypuszczenie wody czyli jeśli nie wypuszcza to nie wiruje a powodem nie wypuszczania może być zapchany filtr zablokowana pompa uszkodzona pompa nieczystości (np.skarpeta) w wężu zbiornik filtr
Witam, Miałem ten sam error E11 na pompie Wilo. Problemem był zapchany filtr przed pompą. Na ustawionym niewielkim przepływie error sie nie pojawiał.
Sam sobie chyba odpowiedziałeś na pytanie. A jakie ciśnienie masz przed filtrem paliwa? (może zapchany filtr?) Jak pompa chodzi i nie ma ciśnienia to jest do wymiany. Co do komunikatu to oznacza on ,że jest włączone ograniczenie prędkości. Powodzenia.
Zablokowana ciałem obcym lub zużyta pompa odpływowa, niedrożny układ odpływu począwszy od węża łączącego zbiornik z pompą a kończąc na wężu odpływowym. Filtr pompy sprawdziłeś czy nie zapchany, turbinka pompy nie zablokowana?
Pompa wg mnie za mała , z mały przepływ. Mogą być również zapchane filtry , po takim czasie mają prawo być , pewnie przed pompą masz skośny.
S.1 do S.4 to normalne stany pracy wykonywane podczas zapalania palnika na CO. Cały proces przebiega ok. Jedynie za szybko osiąga temperaturę i się wyłącza przy 90°C. To oznacza że jest bardzo mały przepływ wody: zamknięte zawory lub zapchany filtr lub pompa ma bardzo małą wydajność. Może też być że woda w kotle przelatuje by-pasem.
Odkręcasz zaślepkę z przodu wirnika i śrubokrętem obracasz żeby pompa ruszyła. I jak się obraca to musi dawać obieg chyba że łopatki oberwane albo filtr masz zapchany przed pompą jeśli założony.
Filtr jest na wlocie pompy myjącej. Na wylocie do kanalizacji jest bardzo gruby filtr, tylko po to żeby nie zapchać pompy spustowej.
Zobacz sobie pompy DAB Evosta. Dobre w dobrej cenie. Nie warto kupować pomp dziwnych marek. Tutaj najlepsze marki to: Wilo, Grundfos, DAB. Dobre pompy też są polskiej produkcji LFP na licencji Grundfos. Jeżeli zaś chodzi o gotowanie się wody w kotle, to coś masz spierniczone. Sprawdź też, czy czasami nie zapchał się filtr skośny przed pompą. Poza tym...
Jak pracuje pompa to coś zapchane filtr,wąż zbiornik-filtr Jeśli nie pracuje tylko cicho bzyczy to zablokowana lub uszkodzona pompa(pompa magnetyczna do wymiany silnik pompy jesli uszkodzona)
Witam. Jako pierwsza czynność która polecam wykonać to czyszczenie filtra powrotu instalacji grzewczej który zapewne znajduje się pod kotłem. Jeśli ma miejsce sytuacja w której podczas pełnego przepływu pracy parteru mamy kompletny zanik przepływów na piętrze może to oznacza brak obiegu w instalacji (częściowo zapchany filtr) , nieodpowiednią regulacja...
Witam Przyczyną problemów był zapchany filtr siatkowy przed pompą DZ (był czyszczony przed zalaniem glikolu) ,ograniczyłem też przegrzanie i wszystko jak na razie śmiga.
Za mała wydajność pompy paliwa, zapchany wydech, brudny filtr paliwa, zużyty wałek rozrządu. To takie podstawy.
Witam. Opcje są następujące, zapowietrzony układ, zawieszony zawór zwrotny, zapchany filtr, uszkodzona pompa.
Albo zapchany filtr pompy, albo pompa do wymiany.
Za wczesny wtrysk paliwa, może być jeszcze zapchany filtr powietrza lub jego osprzęt. Po prostu przekręć pompę aż zacznie kopcić na biało, potem ją ustaw po środku i wszystko.
Proszę o pomoc w diagnozie problemu. Zmywarka Ariston LFF8M121 błąd F15 i dodatkowo ikonka zapchanego filtra. Filtr wyczyszczony. Podejrzewam pompę myjącą. Z góry dziękuję.
Powód: Zapchany filtr paliwa Nie trzymające gumki pompowtryskiwaczy(lub złe ustawienie) Pompa próżniowa/paliwowa która sobie nie radzi.
Witam. Błąd E 014 to"Brak grzania wody-uszkodzona NTC, grzałka i / lub wiązka". A błąd E 03 to " Niewykonane w wymaganym czasie wypompowanie wody. Zapchany filtr, pompa, rura odprowadzenia, kanalizacja i / lub wiązka.
do sprawdzenia zapchany filtr pompy lub zepsuta pompa
Witam zapchany był filtr siatkowy przed pompa jak wyczyściłem tak na razie jest wszystko ok.
Masz zapchany filtr, bądź pompa nie działa dobrze. Sprawdź czy nic nie zostało w filtrze - nam kiedyś wpadła śrubka- jakim cudem to nie wiem! Natomiast błąd F02 i migające lampki STOP /PRANIE właśnie sygnalizuje filtr.
Nie nie ma pompki w zbiorniku. Musisz dostać się do smoka i zobaczyć co tam się stało, może zapchany. Może zapchany wąż od zbiornika.
Silnik jak kręcisz to ma normalny odgłos czy lata szybko jak wiertarka? Jak normalnie kręci zrób test na plaka jak zaskoczy to świece dobre i coś z układem paliwa wtryski, pompa, brak benzyny w baku, zapchany filtr paliwa.
zapchany filtr, uszkodzona pompa...
Jeśli problem z wodą to zapchany filtr lub wąż pomiędzy zbiornikiem a filtrem,lub uszkodzona pompa(dokładniej silnik pompy) Najlepiej wąż spustowy powiesić na wannie i włączyć na płukanie zobaczysz czy wypuszcza wodę czy nie ,jeśli wypuszcza wolno to zapchane. Tak samo proszę nie bagatelizować głośnej pracy na wirowaniu jak zatrze się łożysko po stronie...
Częstym powodem jest zepsuty, niesprawny, czujnik ciśnienia powietrza atmosferycznego. Mogą być inne powody, jak: zapchany filtr paliwa, pompa paliwa, czy wtryskiwacze. Wskazana dobra diagnostyka, bo przyczyna nie musi być jedna!
Czy dużo tej wody stoi, jaka wysokość? AI podpowiada; Woda zbierająca się w suszarce Indesit YT M10 81 R PL może być spowodowana kilkoma czynnikami. Najczęstsze przyczyny to zapchany filtr kłaczków, zabrudzona pompa odpływowa lub nieprawidłowe działanie systemu kondensacji.
Jedyne co przychodzi mi do głowy to uszkodzona pompa, ewentualnie jeszcze zapchany filtr przed pompą jeśli jest albo używasz niewłaściwego oleju.
Zanim weźmiesz się za wymianę pompy - sprawdź filtr przed nią - to że słabo tłoczy może być wynikiem zapchania. Filtr czysty.
Jeżeli masz jakiś filtr na króćcu ssącym to sprawdź czy nie jest zapchany. Czy masz możliwość sprawdzenia poziomu zwierciadła wody przy pracy pompy (studnia głębinowa czy z kręgów)?
Jak chcesz wykluczyć,oczywiście wstępne(bez pomiaru manometrem)pompę paliwa to trzeba zalogować: położenie pedału gazu w procentach obroty silnika prędkość wozu prąd pompy sondy 1 napięcie sondy 2 AFR /lambda Robisz to tak że przyspieszasz delikatnie na dwójce, potem bieg 3 i pedał do spodu, czekasz aż przyspieszy załóżmy do 6000rpm. I właśnie podczas...
Jak ostatnio czyściłeś filtr pompy (z pominięciem zapchanego wężyka do spustu resztek wody), to w następnym tygodniu pralka cudownie odżyje (wyschnie denko) :D . Pozdro. PS. To jest jedyna możliwość tego błędu, może jeszcze przetarty wąż wylewowy (wewnątrz, na dole), fartuch... i to wszystko. PS2. Mogą być inne, nietypowe wycieki...
Podpytaj sąsiadów czy też mają takie problemy. Podejrzewam, że jest jakiś problem w układzie cyrkulacji ciepłej wody. W piwnicy jest wymiennikownia, a tam podgrzewana jest ciepła woda. W pionie poprowadzone są 2 rury z ciepłą wodą, które się łączą na najwyższej kondygnacji. Tymi rurami krąży sobie woda ciepła, aby każdy z lokatorów miał ciepłą wodę...
gdy wleje wode do pralki to bezpośrednio jest w filtrze I tak ma być. wąż nie jest w żaden sposób zapchany Jeśli to pewne to uszkodzona pompa spustowa.
Może pompa nie zassać paliwa gdy będzie zapchany filtr przed pompą. Pozdrawiam.
Sprawdź czy dochodzi paliwo. Może nie ma paliwa. Albo jest go za mało. A może filtr zapchany.
Moim zdaniem to nie była wina zapchanego filtra, wymienialiście ten oring na kruszcu pompy, zasysającego. Wina opadającego podnośnika to wina konstruktorów fakt w jednym opada w innym mniej, ale też opada. :D Jak chcesz żeby nie opadał to tłok byś musiał oddać do chromowania mechanik zapewniał mnie ,że wtedy to tydzień może stać z maszyną podniesioną...
Ten element występuje w większości motocykli Suzuki i to się nie psuje, sam posiadam GSXR-a i V-stroma. Problemu trzeba szukać w innym miejscu. Osobiście podejrzewam problemy z pompą paliwa, np zapchany filtr na pompie w zbiorniku.
Dławienie się na benzynie może oznaczać zapchany filtr paliwa i/lub umierającą pompę paliwa. Szybciej bym obstawiał filtr. Również może być nieszczelny zawór na butli bądź na parowniku. Jak chcesz sprawdzić to zakręć butlę i zobacz efekty. Odnośnie gazu, warto byłoby filtry w nim zmienić, i zobaczyć jak będzie się zachowywał. Problemem mogą być również...
Wygląda na problemy z ciśnieniem paliwa. Zapchany filtr, uszkodzona pompa/ wtryski.
Wychodzi z tego problem z przepływem wody. Zapchany przez kamień, uszkodzona pompa, albo nieoryginalny filtr wody powoduje problem.
Przyczyn może być tyle że zaraz zrobi się z tego wyliczanka: zapchany wydech, zapchane filtry, niewydajność pompy paliwa, świece, przewody wn itd. Podaj więcej szczegółów będzie łatwiej pomóc.
Witam.Może jest za mało oleju, bądź uszkodzona pompa lub rozdzielacz, lub zapchany filtr lub smok pompy.
W tych pralkach są stosowane pompy magnetyczne brak wentylatora jeśli jest filtr to go wyjmij i sprawdź czy nie jest zapchany za filtrm jest turbina pompy sprawdź czy nie jest zablokowana Jeśli nie to włącz pralkę na wirowanie zobaczysz czy turbina się kręci jeśli nie a prąd dochodzi do pompy uszkodzony jest silnik pompy Wymienia się silnik pomy Jeśli...
polar p565-a diana 65 taki stary automat nie znam się na pralkach to nie wiem o jakie dane chodzi Na chłopski rozum wirowanie i wylewanie wody się nie warunkują, ale w tym przypadku tak jest. Może ma to zwiazek, że to jeden program podczas którego: wiruje, płuka i wylewa wode. Dziwi to, że czasem jest dobrze?! Pompa? Podczas prania wodę wymienia, więc...
A myślałeś nad innym rozwiązaniem. Po co liczyć ilość włączeń pompy w ciągu godziny? Problem polega na zapchanym filtrze wody (tym pierwszym). Nie lepiej zrobić czujnik zapchania filtru, który odłączy pompę (aż do ponownego jej ręcznego włączenia) i da sygnał o zapchaniu?
Pisałeś że widzisz powietrze w przewodach podczas pracy silnika , a więc nie jest to wina pompy tylko reszty układu zasilania . Musisz sprawdzić każde zlącze , każdą opaskę przewodów zasilających . wygląd o niczym nie świadczy . Czasami wszystko wygląda ok , a przy ruszeniu ręka za przewód pojawia się powietrze . wymieniłes filterek wstępnego oczyszczania...
Albo zawór przełączający nie do końca przełącza się na CO i część wody kierowana jest na wymiennik płytowy i wraca do pompy. Albo przepuszcza bypassem = albo bypass uszkodzony albo przepływ w instalacji CO ograniczony np. zapchanym filtrem lub zamkniętymi zaworami. Zrób zdjęcie zaworu przełączającego.
Nie znam się aż tak na samochodach, ale w moich przypadkach była to wina; - zapchany filtr paliwa - zapchany filtr siateczkowy przy pompie paliwa Był to przypadek przy dislu jak i przy benzynie. Pozdrawiam
O widzisz, a już miałem wywalać do kosza za lenistwo. Tak to ten zaworek i brakuje gumowego wężyka. Niestety to nie ma wpływu na dolegliwości które opisujesz. Chyba że filtr węglowy się już całkiem zapchał i pompa paliwowa nie daje rady przez niskie ciśnienie w zbiorniku. Sprawdzić można po prostu nie zakręcając korka wlewu paliwa.
Najgorszy błąd pod Słońcem. Sprawdź czy wypompowuje całą wodę wciągu 2 minut (zapchany odpływ, uszkodzona/zablokowana pompa i filtr, "kretyński" syfon z kulką na wlocie do kanalizacji) oraz sprawdź, czy silnik i grzałka nie mają przebicia na masę. Potem lektura: http://poszukaj.elektroda.pl/szukaj,e35-... . A potem kalibarcja hydrostatu...
Może zapchany filtr przed pompką ? Sprawdzony ?!
Z tego co udało mi się wyczytać w internecie to może być zapchany filtr paliwa lub coś z pompą paliwową.
Koniecznie daj filtr przed pompą i zawory bo filtr w instalacji otwartej na pewno po czasie się zapcha. Filtr najlepiej o rozmiar większy żeby nie dławił przepływu i w pozycji poziomej żeby zanieczyszczenia nie spływały z powrotem do rury. http://obrazki.elektroda.pl/3881637300_1...
Witam! Problem rozwiązany - tak jak Panowie powyżej sugerowali był problem z ciśnieniem paliwa podawanego przez pompę w zbiorniku paliwa. Był totalnie zapchany filtr siatkowy pod pompą. Siateczka wyczyszczona i wszystko jest ok. Dziękuje i pozdrawiam !
Nie. Pompa po prostu może nie mieć odpowiedniej wydajności i tyle. O zapchanym filtrze nie wspomnę. Powinieneś zapiąć manometr i patrzeć co pokazuje. Je sli ciśnienie spada dużo poniżej 3atm. to jeździć nie będzie.
zapchany filtr lub uszkodżona pompa
Przyczyna może być banalnie prosta - zapchana głowica (dysza), zakamieniona wężownica, skręcony zawór na pompie. Zapchany filtr poboru ( mogą być dwa). Odkręć przewód i uruchom, wtedy będziesz widział gdzie przyczyna.
pompa okazala sie dobra,uszkodzony byl lacznik gumowy na pompie oraz zapchany filtr na pompie wszystko oczywiscie w baku,szkoda ze nie mozna dostac sie do pompy nie zdejmujac baku,dziekuje za podpowiedzi.
Na filmie widać , że pomarańczowy pływak podnosi się. Przeważnie to jest oznaka , że woda nie wpływa swobodnie do misy w komorze myjącej pod filtrami. Tak jak pisałem wcześniej przytkany przewód między misą a zespołem napełniania z pływakiem, albo filtry w komorze tak zapchane , że woda się rozchodzi zbyt wolno w komorze myjącej. Ostatecznie można przymknąć...
Ekonomicznie bez sensu. Zanim wytrze wirnik minie z 10-15 lat i wydasz na wkłady więcej niż wart jest ten hydrofor. Druga sprawa to jak dużo jest zanieczyszczeń zapchany filtr na stronie zasysania mocno ograniczy sprawność tego hydroforu. Istnieje ryzyko że zapcha się i od pracy ciągłej hydrofor padnie. Jak dla mnie jeśli to ma być woda gospodarcza...
Zapchany filtr paliwa,słaba pompa ,ogólnie problemy z dostarczaniem paliwa. Potrzebna diagnoza. Jak nie wiesz co jak, to na początek uszczelnij to co tam niby jest popsute i wymień filtr paliwa.
E:24 Zablokowana pompa spustowa, zapchany odpływ, brak zaślepki pompy pod filtrami lub zapchany odpływ pod zlewem.
A słychać pompę (buczenie )jeśli tak to zablokowana pompa ,zapchany filtr,skarpetka w wężu zbiornik filtr , uszkodzona pompa
Identyczny temat był kilka dni temu. Ciao II ma wymiennik bitermiczny, pompa pracuje tylko w obiegu co. Nagrzewnica tradycyjnie zgnita, bolączka Kompaktów, Super Kompaktów, Ciao. Chyba z kartonu je robili. Nowe wytrzymywały 3-4 lata. W tym samym okresie kilkunastu lat, wymieniałem nagrzewnice w 2 albo 3 Vaillantach. W Berettach można było kupować wagonami....
Uszkodzone pompy HP, zablokowane zawory SCV, opiłki w filtrze paliwa, . Jak dla mnie typowy objaw kawitacji pompy. Mam parę diesli na CR z dużymi przebiegami 350-600tyś i czują się dobrze bez tych dodatków, pomp i wtrysków nie robiłem turba też. Ale nie oszczędzam tam gdzie instrukcja obsługi mówi, że olej w silniku do wymiany, co 40 tyś ja go wymieniam,...
W dieslach tak się zdarza, gdy jest syf w układzie paliwowym albo stary i zapchany filtr paliwa. Albo pompa już się kończy i nie umie utrzymać ciśnienia w układzie.
F. 23 oznacza: Brak wody, zbyt duża różnica między zasilaniem i powrotem. Możliwe usterki to: Zapowietrzony kocioł (zakręcony lub niesprawny odpowietrznik na pompie), uszkodzona pompa, zapchany filtr na powrocie z instalacji i wiele innych.
Zobacz ten temat: https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2... Musisz rozebrać pompę, którą widać z tyłu pralki w lewym dolnym rogu i wszystko porządnie wyczyścić bo pewnie przez lata uzbierało się sporo zanieczyszczeń, które zablokowały odpływ. Pralka nie posiada typowego filtra pompy odpływowej tylko taki oto odstojnik: https://north.pl/karta/filtr-pompy-odply...
A może kolego zapchany masz filtr przed pompą obiegową ? Sprawdź czy zmniejszenie obrotow pompy poprawi sytuację, jeśli tak to wielce prawdopodobne, że to filtr na co.
Bez wypompowania wody nie będzie wirowania.Jeśli węże do pompy ewentualnie filtr nie zapchany,to pompa do wymiany.Możesz sprawdzić podpinając pompę na krótko,gdy masz w bębnie pranie.Najpierw jednak wyczyść dokładnie układ ciśnieniowy-było o tym mówione mnóstwo razy(wystarczy użyć przycisku szukaj)
moze masz zapchana pompę wymień filtry
To jest USTERKA ZASILANIA OLEJEM NAPEDOWYM . Wynika z tego że masz niskie ciśnienie paliwa na filtrze . Przyczyna może być zapchany filtr lub smok . Zawór w głowicy . Pompa paliwa . Nieszczelność w układzie . Usterka samego czujnika . Na wolnych optymalnie powinno być około 3 bar . Usterka zapala się jeśli zasilanie spadnie poniżej 2 barów
Witam. Powodów może być wiele. Kiedy był ostatni przegląd kotła?. Objawy wskazują na : puste naczynie przeponowe, szfankującą pompę obiegową, zapchany filtr na c.o. , zakamieniony wymiennik główny. Powodów może być wiele ale na początek to bym od konkretnego przeglądu technicznego zaczął. Pozdrawiam.
Dlaczego tylko pompa? A na przykład filtr paliwa? Jak brudny, też zmniejszy przepływ. Nieoryginalne filtry paliwa czasami, są skonstruowane z takiego materiału, który bardzo szybko ulega zapchaniu. Nieszczelności na złączkach układu paliwowego. Zagięcia rurek powodujące zmniejszenie przekroju. Zresztą wiesz już o co chodzi to kombinuj.
Wamatorskich warunkach nie do zrobienia, najpewniej na lampę stroboskopową.Przedtem należy sprawdzić wtryskiwacze. Silnik będzie się też mulił jeżeli filtr paliwa zapchany.
no pewnie że na benzynie dlatego zrób jak pisałem z akumulatorem a juz bedziesz wiedział czy to wina komputera samochodu czy samego zasilania benzyną- np zapchany filtr, małe ciśnienie pompy, zapchany wtryskiwacz
Trochę jednak ma, w pompie olej lubi być rozwadniany olejem napędowym, a jak się robi rzadszy olej to i byle słabszą uszczelką wydostaje się na zewnątrz, a tam ciepły nadmuch z cylindrów, część odparuje a sadza zostaje. To że czasem chodzi na jeden cylinder to jest przyczyna niewystarczającej ilości paliwa dostarczanej do pompy, przyczyn może być wiele,...
Mam obecnie podobny problem.Hałas jest bardzo uciążliwy i postanowiłem się tym zainteresować. Jednak z moich obserwacji zauważyłem że głośna praca kotła jest tylko wtedy gdy palnik pracuje pełną mocą.Jest cicho jednak gdy pracuje sama pompa lub pompa i palnik się załączy i(chodzi na pół gwizdka) Skontaktowałem się z servisantem i powiedział że może...
ten błąd to problem z wylewaniem wody uszkodzona pompa lub zablokowana , zapchany filtr
zapchany filtr paliwa, ewentualnie pompa daje za małe ciśnienie ,powinna dawać około 5.5 bara na wolnych obrotach
Zapchany filtr paliwa- el. Pompa paliwa nie podaje ciśnienia , pompa tandem nie daje odp ciśnienia lub pompowtryski do wymiany - warto sprawdzić najpierw bipy i historię auta - czy było coś modzone ...
Witam. Przede wszystkim padła pompa a pada z dwóch powodów-pierwszy to jazda na gazie bez benzyny , drugi powód bardzo prawdopodobny to zapchany filtr benzynowy i należy go wymienić na nowy. Pamiętajmy jeżdżąc na gazie benzyna caly czas krąży w układzie i filtr się zanieczyszcza tak jakby samochod jeżdził na benzynie.
A pompa dostaje zasilanie ? Może być filtr zapchany , zablokowana lub zepsuta pompa
zapchać filtr filtr zapchać zapchać pompa
dolny osłona ciężka rozruch zimne silnik sprzedam dozymetr
optotriak obciążenie indukcyjne serwis viessmann
Błąd ładowania nr 8 w odkurzaczu Roomba – przyczyny i rozwiązania Opłata za gniazdko telewizyjne bez korzystania z kablówki