Żabka da radę, ale wcześniej w wewnętrzny otwór wbij dobrze/ciasno pasującą tulejkę/rurkę, klucz nasadowy, by plasticzany korpus nie "uciekał" pod szczękami żabki. Nowy zawór wkręcaj wyłącznie kluczem koronkowym/oczkowym lub nasadowym, w pełni obejmującym sześciokąt korpusu. V.
No to masz wymiennik (nagrzewnicę) biwalentną czyli Miedziany wymiennik ciepła c.o. i c.w.u. Jeżeli miałbyś zapchany filtr na zimnej wodzie to odkręcając ciepłą wodę w kranie (obojętnie czy piec chodzi czy nie) w ogóle by nie leciała lub bardzo słabym strumieniem. Obstawiam na czujnik przepływu. Otwórz sobie link z instrukcją który załączyłeś i zerknij...
Szukam skutecznych metod na usunięcie zapieczonej śruby z ramy pługa. Jakie techniki i narzędzia są najlepsze, aby uniknąć uszkodzenia?
Ciężki temat.. Wymaga dużo wprawy.. Ekspres kładziesz do góry nogami.. Zalewasz WD40.. Dopasowanym bitem do śrubki uderzasz.. Kilka mocnych puknięć i próbujesz odkręcić i zakręcić.. Znów pukanie i znów próba ruszenia.. Cały czas śruba musi pływać w WD40.. Wkońcu drnie.. Lecz gdy juz choćby milimetr się zacznie ruszać nie odkręcasz dalej , bo może się...
Oczyścić szczotką drucianą wystający gwint śruby, zalać go płynem hamulcowym, ewentualnie płynem pokroju WD, i kluczem udarowym skosztować. Jeśli nieoczyściłeś gwintu śruby tylko na siłe próbowałeś odkręcić, to brud spowodował zatarcie się gwintów. Spróbuj teraz zpowrotem dokręcić nakrętkę oczyścić gwint śruby, zalać płynem i wtedy próbuj. Powodzenia....
Tej śróby się nie wykręca, na 100% jest zapieczona(śróba-tulejka).Spryskaj jakimś środkiem penetrującym np. WD40, odczekaj trochę i "młot w rękę"Jak nie pójdzie to "pacjent pod nóż" utnij śróbę z dwóch stron(na równo z wieszakiem)jeżeli jest na tyle miejsca aby rozwiercić, wiertło o takiej samej średnicy co śróba i nawierć z każdej strony na grubość...
Użycie WD 40 bez sensu bowiem nijak nie prowadzisz tego medium na gwint wkręta. Śruba wkręcona w aluminium i poddana zmianom temperatur. Ano trzeba będzie zastosować metodę udarową. Czyli napinamy nasadkę klucza i uderzamy w nią młotkiem z umiarem a nawet trochę mocniej.
jednak śruba jest tak silnie zakręcona, że nie idzie jej odkręcić.. Grzać, grzać, grzać i porządny klucz T40.
Na prośbę autora, wątek otwieram.
Witam, grzeje sie palnikiem sama szpilke i 'psika na nia WD', tylko najlepiej przez 'slomke' - zawsze pomaga, bo szybko ochlodzona szpilka 'kurczy' sie, a material dookola niej jest jeszcze rozgrzany mocno. Pozdrawiam.
Może użyj najpierw jakichś preparatów do luzowania zapieczonych śrub, np. Loctite 8040.
Jeżeli łeb śruby nie jest zniszczony, należy zaopatrzyć się w odpowiednio dostosowany wkrętak, dobrej jakości. Śruby te są niewielkich wymiarów, więc odkręcenie ich przy dobrze dobranym wkrętaku nie będzie żadnym problemem. Dobry zestaw wkrętaków od PH000 do PH0, rozwiąże problem, chyba, że chodzi tu o inny rodzaj łba śruby ;)
Kolektor zdemontowany, uszczelka wprasowała się w żeliwo, niestety są i wżery, za małe by żeliwo napawać. Mam uszczelki erlinga tworzywo-metal i inne z samego tworzywa. Dostęp do wyszlifowania słaby,wystają rurki do recyrkulacji spalin( nie do odkręcenia), trochę szlifierką i pilnikiem, ale nie wiem jak duże mogą być nierówności na kolektorze wydechowym....
Mam niewielkie doświadczenie, ale czasem coś tam sobie pokręcę przy aucie. Mam właśnie do wymiany dolne sworznie wahacza Honda Honda Civic VI - toż to trzeba rozkręcić w drobny mak całą okolicę z zapieczonymi śrubami ;/ [url=http://www.youtube.com/watch?v=tiwu... akurat Accord, ale nawet jak to oglądam, krzywię się z bólu przed tym, co mnie...
Tylko wiertło i wiertarka. Setki prodiży naprawiłem i w większości musiałem rozwiercać zapieczone śruby. Daj sobie spokój z wszelkim odkręcaniem.
Oryginalne nasadki Honiton są bardzo chwalone ale ja ich nie posiadam. Mam zestaw nasadek Neo tools i jestem zadowolony, dają radę przy zapieczonych śrubach w samochodzie i wygodnie się pracuje na grzechotkach 72zębnych.
Pierwszy komplet jest słabej jakości taki właśnie leży u mnie i nie wytrzymał dużo ani długo :D Już problem powstał przy lekko zapieczonych śrubach przedłużki wykręcone a nasadki pęknięte. Więc bym się zastanowił nad kupnem bo ja tego błędu już nie zrobię. :D
Co do przednich wahaczy to niema problemu,na upartego to i bez prasy da radę ale oczywiście proponuje prasę.Problemem jest czasem zapieczona śruba przednia wahacza.Co do tyłu to bez odpowiednich narzędzi nawet się nie zabieraj. Wszystko najlepiej robić na kanale Najlepiej to się robi na podnośniku. :D
Tak troszkę przeczysz sam sobie. Albo praktyczny, albo na 230 V. Przy zapieczonych śrubach, to często pomaga tylko palnik, lub gumówka, także nie spodziewaj się cudów. Mam w pracy Milwaukee (czy jak tam się to pisze) ponad 2 tys Nm i niejednokrotnie lepsza była rura na grzechotce. Kupisz pierwszy klucz, nawet jeśli będzie to zły wybór, to będziesz wiedział...
Witam WD-40 potrzebuje czasu na penetrację zapieczonej śruby. Więc trzeba polać preparatem odczekać co najmniej 1-2 godziny a najlepiej dobę i dopiero próbować. Można też użyć wkrętaków z trzonkiem do uderzania młotkiem. Wtedy przed próbą odkręcenia stukamy kilka razy -chodzi o to żeby rozruszać zapieczone/ skorodowane połączenia. Jeśli jest taka możliwość...
Rozwierć łeb śruby.
Czy macie sposób na zapieczone śruby mocujące pokrywę palnika.Przy próbie odkręcenie urwałem końcówkę klucza.Żadna śruba nie drgnęła.
Niestety przynajmniej lewarek jest potrzebny i kobyłka podporowa żeby zabezpieczyć jakoś,po to żeby nam auto na głowę nie spadło jak będziemy tam grzebać, musisz przecież koło podnieść żeby je zdjąć i żeby wachacz wymontować bo jak inaczej, nie da rady, widziałem takich co uniesli lewarem o potem jakieś cegły podkładali ale stanowczo odradzam, jak cegła...
Witam, mam problem z zapieczoną śrubą w tulejce metalowej. Potrzebuje ją odkręcić a mam dostęp do niej tylko z góry. Jest to śruba wkręcona od spodu klapy bagażnika do tulejki spoilera. Nie rozkręcane od 18 lat. Podgrzać to czymś i wtedy puści?
Taa, WD40 to co najwyżej te fadery dobije. To jest smar-penetrator do zapieczonych śrub i zatartych łożysk, fadery się psika Kontaktem PR lub Cleanserem PR. Jeden gość na forum.deck.pl pisał, jak nalał oleju kujawskiego w crossfader i jak zaczął pięknie działać. Ręce opadają
Ja ponieważ z dawnych czasów miałem jakieś komplety polskiej produkcji już niestety mocno zdekompletowane i zdecydowałem się pouzupełniać i powiększyć zakres rozmiarów pojedynczymi kluczami z "Kuźni". Nie używam ich zbyt intensywnie, ale widzę, że trzymają wymiary i nie obrabiają nakrętek przy odkręcaniu zapieczonych śrub. Oglądałem wcześniej te testy....
Kolego nie jest dobrym pomysłem otwieranie na siłę dysku z którego chcemy odzyskać dane. Może nie jest problem w mechanice a tylko np w elektronice zewnętrznej dysku? Proszę opisać jak sie zachowuje dysk.
Na foto śruba na imbus wkręcana w element hamulca rowerowego Tektro. Śruba nie może być uszkodzona gdyż od środka jest zespolona z dociskiem klocka hamulcowego. Element z foto ma 2x2x4cm. W jaki odrdzewiacz mogę włożyć cały ten element aby umożliwić pełniejszą penetrację gwintu? coca cola? nafta? albo inna ciecz? A mogę podgrzać nad palnikiem kuchennym?...
Lepiej usunąć łeb śruby przez wiercenie i jeśli nie puści gwint, wtedy usunąć pozostałość śruby przez dokładne wiercenie.
Psiknąć jakimś odrdzewiaczem kilka razy i za każdym razem odczekać z pół godziny.
Jeszcze torx bezpieczny? Próbuj odkręcić na rozgrzanym silniku, wówczas alu się rozszerza i puszcza. Może śruba zabezpieczona loctite - wówczas odkręcenie wyłącznie na rozgrzanym silniku. Znając życie to śruba pewnie się ukręci.
Karta na USB ma slabszy zasieg moim zdaniem.
Można spróbować umyć, ale NA PEWNO NIE WD40. Od tego jest stosowny preparat; Kontakt PR. Rozcieńczalnik ekstrakcyjny służy do rozcieńczania farb, a WD-40 do umożliwienia odkręcenia zapieczonych/zardzewiałych śrub.
Szybkie sprostowanie tematu - klucz jest jak najbardziej okej. Problem był po prostu w zapieczonych śrubach, dokręconych kiedyś rurą do tych aluminiowych felg, które są nieporozumieniem w dzisiejszych czasach. Śruby w nich tak się zaciskają, że to masakra. Nawet jeśli nasmarujesz je smarem, olejem, zakręcisz nawet kluczem dynamometrycznym, to po kilku...
Mam kolejny problem.Sruba przy zbiorniczku od sprzegla hydraulicznego jest zapieczona,Jak ja odkrecic,zeby nie zjechac gwintu na srubie?
Użyć klucza dobrej jakości, a przed odkręcaniem pomóc sobie WD-40.:D
Ukręcasz śrube, następnie ją atakujesz innym narzędziem. Aleś doradził. Tak jak przy odpowietrznikach - nakładasz klucz i delikatnie młoteczkiem, nigdy ręką bo urwiesz śrubę.
Pozostaje jeszcze pewna kwestia; zdrowo zapieczona śruba przewodu/odpowietrznik czasem się urwie, zamiast odkręcić - prawidłowo "opracowana" przed próbą odkręcenia, daje się za to odkręcić byle czym.
Spokojnie panowie śruby juz wykręcone bez żadnego wiercenia wystarczyło dobry śrubokret do pobijania przywalić w śrubę Wyszło na moje. Warto by było to zauważyć. Przecież: #10 25 Sty 2022 17:05 Warto wcześniej przez śrubokręt cały metalowy lub inne narzędzie metalowe popukać 🔨 w zapieczoną śrubę. Nawet dość silnie. Czasami pomaga. No i użyć...
Łby są stożkowe więc wchodzą w otwór od śruby i nie wystają więc niema za co złapać. Śruby są krzyżakowe i trochę się już obrobił w środku ten krzyżak ale jeszcze można trochę je próbować kręcić. Te śruby to M2 x 3mm więc strasznie małe. Jak dysk odkręcałem to o ścianę musiałem go oprzeć bo nie dało razy odkręcić 2 śrub i wyjąć dysku z ramki. Wydaje...
Czy w Doblo 1.6 2002 przy wymianie kolektora wydechowego można napotkać po drodze na jakieś problematyczne do demontażu elementy ( nie licząc zapieczonych śrub) . Mam popękany . Górę pospawsałby bez demontażu ale od spodu też rysa.
Dremelkiem naciąć nowy rowek pod śrubokręt. Zastosować szeroki śrubokręt. Uprzednio potraktować śrubę wd 40. Jeszcze jeden sposób. Nawiercić dwa otwory takie żeby weszły szczypce do zdejmowania zabezpieczeń(segerów). I próbować odkręcić. Albo zniszczyć śrubę i w zakładzie serwisującym elektronarzędzia z pewnością taką dostaniesz.
Klient chce, to klient ma 8-) Wkrętarką nie da rady odkręcić zapieczonych śrub po sezonie, stąd taka konieczność. A przy 20 śrubach jakaś tam oszczędność czasu i wygoda jest, ale najważniejsze, że można usprawiedliwić zakup wkrętarki - jest potrzebna 8-)
Mogło się zapiec. Wkręć śrubę ale nie do końca, zostaw z centymetr niedokręcony i w tą śrubę przywal. Ze trzy razy. Bezwładność koła powinna pomóc mu zejść. Nie wal za dużo żeby gwintu nie zniszczyć. Przywal ze trzy cztery razy tylko tak fest. Młotek półkilowy. Potem próbuj jak na filmie. Albo rower do jakiego* warsztatu. Obojętnie. Może nawet tam gdzie...
Yato nadaje się do rowerów. Ciężko nimi cokolwiek odkręcić. Zapieczona śruba koła to poważne wyzwanie, Czyli bierzemy przykładowo 13 klucz oczkowy Yato i za żadne skarby nie możemy odkręcić zapieczonej śruby. Teraz bierzemy do ręki klucz 13 oczkowy firmy (lepsiejszej wg autora postu) i już leciutko odkręcamy tę zapieczoną śrubę. Rewelacja, rewelacja...
ja raz piec rozebrałem bez sciagania węży i do świecy dostałem sie bez spuszczania płynu, Tyle że podstawa to nie zapieczone śruby. Zreszta łatwiej jest wyjąć piec na stanowisko a płynu nie ucieknie duzo jak to w miare sprawnie zrobisz
Zapieczone śruby zerwiesz w każdej klasie. W zawieszeniu stosuje się najczęściej 10,9. Gdzie nie gdzie 12,9. Tak to prawda że im bardziej twarde tym bardziej kruche. Tyle że śruby utwardza się powieszchniowo. Rdzeń jest miękki. Więc z pękaniem problemu nie ma. Na starych ukręconych masz nabita na łepkach klasę twardości. Twardsze drosze.
Jak dla mnie pomysł dość średni, przy doraźnym stosowaniu do odkręcania zapieczonych śrub można spróbować, ale wygodnej użyć do tego małego palnika gazowego ołówkowego. Przy doraźnym gięciu blach i innych elementów metalowych najlepiej sprawdzi się palnik gazowy. Natomiast jeśli w grę wchodzi użytkowanie profesjonalne to zainteresowałbym się nagrzewnicą...
Ktoś zna domofon WL-03NL? Bo potrzebuję znać wartość kondensatora C38 obok U8 AI: Czy masz dostęp do schematu lub instrukcji serwisowej dla domofonu WL-03NL? Schemat nie jest potrzebny, jeśli poznam wartość kondensatora. AI: Dlaczego potrzebujesz wartości tego kondensatora? Czy chodzi o naprawę, wymianę czy coś innego? Kondensator został uszkodzony...
Tępym przecinakiem też pójdzie.
Witam Mam zapieczoną śrubę w aluminium i jest problem z jej odkręceniem . Na znanym portalu aukcyjnym są nagrzewnice indukcyjne, pytanie czy taką nagrzewnicą można grzać śrubę zapieczoną w aluminium . Czy są skuteczniejsze metody odkręcania zapieczonych śrub w aluminium ? Z góry dzięki za podpowiedzi . Pzdr
Tez jestem za plaskimi szczypcami. Srubki w elektronice owszem , są delikatne wiec sila z jaka sa dokrecane nie jest duza. To nie zapieczona sruba w aucie gdzie prawie zawsze sie ukreci. ps. nie mam polskich znakow
Oczywiście, że można. Jedyny problem jaki możesz napotkać to rozebranie alternatora. Często są zapieczone długie śruby skręcające obudowę (trzeba je zruszyć). No i oczywiście zdjęcie łożysk - jak masz ściągacze to 10 minut roboty, a jak nie to jest trochę zabawy. Nie kupuj tylko łożysk przed rozebraniem alternatora, ponieważ w różnych wersjach były...
A jaką moc powinny posiadać żeby odkręcić np. koło w samochodzie czy jakąś bardziej zapieczoną śrubę?
Dzięki, miałeś rację, nowa sonda pomogła. Dwóch mechaników proponowało mi emulatory, ale i tak trzeba było wymienić całą sondę - stara się uszkodziła przy karkołomnych próbach odkręcenia zapieczonej, zardzewiałej śruby.
Mam problem z iskrownikiem kuchenki. Kupiłem nowy generator iskrownika, przy odkręcaniu obudowy zauważyłem że był przyciśnięty przewód iskrownika który dostał zwarcia z zerem zastanawiam się kto to zrobił albo fabryka albo serwis co podłączał. Generator stary jest dobry, po podpięciu bezpośrednio fazy wszystkie iskrowniki działają, coś się przepaliło...
Tak, a grzechotek nie używaj do luzowania zapieczonych śrub bo do tego są inne narzędzia, to wtedy grzechotki będą służyć bardzo długo :-)
To was oświece, jw nic nie dalo . Nasadka na śrube i napierd....e 5 kg mlotem. Tak sie to odkręca. Nigdy nie zostawiajcie auta z zapieczonymi śrubami sam na sam z mekanokami !
Długo to trwało, ale nareszcie doszedłem do tego stukania. Mechanicy nie dawali rady, byłem na diagnostykach i też nic nie wykazywało, aż jak rozebrałem kolektor dolotowy i zobaczyłem, że jest sporo oleju, to doszedłem, że turbina musi przepuszczać, a nie miałem ani trochę oleju przed remontem. I wtedy olśniło mnie, że były wyciągane zapieczone śruby...
4.Znajdź kogoś ze spawarką - to najszybsza i najbardziej skuteczna metoda na zapieczone śruby.
Bo nie miałem pod ręką, a jakość WD40 też jest średnia. Czy taki odrdzewiacz do zapieczonych śrub może coś zniszczyć? W sumie to może być bardzo podobne do wd40.
Zastanawiam się czy bebechy kuchenki indukcyjnej jedno polowej mogą posłużyć do zbudowania nagrzewnicy indukcyjnej .Chodzi o np rozgrzewanie zapieczonych śrub lub lutowania twardego miedzi? Zapraszam do wymiany zdań w tyn temacie Pozdrawiam
Spróbuj wymienić gumy(poduszki) drążka stabilizatora przód. Prawdopodobnie to będzie to.Miałem już ten przypadek. Natomiast chciałem zapytać co zrobić z zapieczonymi śrubami w zwrotnicach przy górnych wahaczach. Jest to Audi A4 i na zawieszeniu jest przejechane 180000 od nowości i nic nie wymieniane. Śruby ani drgną (mrożone, rozgrzewane, "delikatnie"...
A ten yato 1350 nm odkręci zapieczone śruby kół w w VW lt 35 oraz śruby wałów w osobówkach ?
A na przyszłość do takich rzeczy używać imbusów markowych. Skoro się urwał a nie obrobił na okrągło to taki zły nie był. Problemem jest zapieczona śruba.
Ja mam Makitę właśnie w takim zestawie już 2 lata i robi robotę, baterie długo wytrzymują i odkręca praktycznie każdą zapieczoną śrubę.
Koledzy mają pomysły z kosmosu, jak śruba nie jest zapieczona na amen to kropla kleju do metalu i docisnąć śrobokrętem. Spawać MIGiem .. :|
Niech zrobi to co uważa za słuszne, czy ja kogoś zmuszam do tego Nie zmuszasz, ale sugerujesz, ze nie jest ważne jakiego środka użyjesz. Dla mnie to jednoznaczne. W moim przypadku to nie robi różnicy, trzeba mieć wyczucie. Wyczucie nie ma tu nic do rzeczy. Poczekaj jakiś czas a sam się przekonasz jaki efekt da rozcieńczenie (jeśli nie natychmiast,...
Acha, czyli na zapieczone śruby wkrętak udarowy, a komplety tanie to Coval, dobre to Wera.
Xiaomi Wowstick Zestaw Wkrętaków Elektrycznych za około 150 zł. Za słaby. Przy mocno zapieczonej śrubie nie daje rady.
Dzięki, rozumiem, że będę musiał powalczyć z tymi zapieczonymi śrubami. WD40 wystarczy? Czy jazda 2-4 km bez tłumika końcowego jest niebezpieczna? Będzie bardzo głośno, a może gorące spaliny mogą narobić bigosu pod samochodem wylatując w innym miejscu? Dopytam jeszcze, czy jest bardzo możliwe, że wysokie ciśnienie spalin nie mających łatwego ujścia...
znam ale to naprawdę mocno zapieczona śruba, mam ich dwie i póki co połamałem kilka "kluczy" a nie ruszyłem.
Witam, W osobówkach niezapieczone śruby to tym odkręcisz. O ciągniku rolniczym zapomnij. Jak będziesz miał chwilę, to zerknij na YT na kanał "truck mechanic from poland" - oni używają do ciężarówek i naczep kluczy udarowych Milwaukee różnych wielkości a i tak czasami muszą wziąć klucz planetarny lub pneumatyczny. Parkside czy Ryobi nadaje się do czystej...
Nie. Wkrętarka ta działa na podobnej zasadzie jak klucz na wulkanizacji. Super do wkręcania wkrętów w drewno, odkręcania zapieczonych śrub.
Dlatego rozważam budowę nagrzewnicy samodzielnie, a nie z gotowego modułu- ułatwi mi to przeniesienie części elementów w rękojeść urządzenia (pomijając kwestię chłodzenia), oraz dobór parametrów tak aby zachować możliwie najlepszą wydajność układu. Tym bardziej że moja nagrzewnica miałby być ogołocona z wszystkiego co zbędne (typu jakiś pomiar temp...
Tylko wiesz gwarancja gwarancją znalazłem wózek z king tony za 5 tyś ale słyszałem od ludzi że z gwarancją czasami jest problem. Nie zamierzam oczywiście walić młotkiem w grzechotkę żeby odkręcić zapieczoną śrubę ale nie chce też kluczy które pod wpływem mójej siły się rozwalą.
Oglądając zdjęcie, odnoszę wrażenie, że kolega próbuje odkręcić głowicę. Tymczasem w treści mowa o wymianie baterii. Natomiast nie widzę śladów działania na nakrętkę złącza. Ustalmy więc, do czego zmierzamy. Czy ta opisana śruba to wrzeciono głowicy? W jakim celu walczysz z głowicą, skoro całość wyrzucisz na złom? Mam nadzieję, że podejmowane działania...
Zabrakło jednej informacji, jakiej wielkości jest ta śruba, wszystkie wymienione sposoby są dobre dla dużych zapieczonych śrub. Jeżeli to jest jakaś mała śrubka, dodatkowo wkręcona w plastik, czasem wystarczy "wiercenie" wiertarką na przeciwnych obrotach, gdy już trochę się wysunie, wystarczy wykręcić kombinerkami.
Kiedyś trochę robiłem/uczyłem trochę w niemczech w serwisie......jak trzeba było odkręcić zapieczoną śrubę, to tylko kluczem dynamometrycznym ODKRĘCIĆ, jak nie da rady to telefon do klienta czy sie zgadza użyć większej siły....bo niby kto jest odpowiedzialny za to że śruba się zapiekła...nikt ale klient za to ma płacić to jego auto i jego problem, więc...
Za cholerę nie mogę tego odkręcić, dorobiłem odpowiedni klucz lecz nic z tego. Jesteś pewny że w tym przypadku nie zastosowano gwintu: "lewoskrętnego" ?. Może warto tą "zapieczoną" śrubę potraktować palnikiem ?.
Musiałem wszystko rozwiercić, bo nic w moich warunkach nie ruszało tej zapieczonej śruby. Gdy próbowałem wyskrobać resztki gwintu dentystycznym wybierakiem to ledwo się odginał. Chciałbym się jeszcze zapytać czy sensowne byłoby montowanie w otworze tzw. helicoil zamiast wstawiania lub wklejania szpilki. Co do głowicy to śruba tylko przechodzi przez...
Przyznam że fajnie wygląda takie odkręcanie przerdzewiałej śruby palcami, ale takie rzeczy to tylko w yortube, na prawdę to zazwyczaj odkręcanie zardzewialej, zapieczone śruby kończy się jej ukręceniem, fajnie jak jest przelotowa, to można wymienić, gorzej jak to szpilka, druga sprawa, bardzo rzadko się zdarza, by mieć tyle miejsca przy kolektorze,...
W końcu po godzinie walki z zapieczoną śrubą udało mi się odkręcić tranzystor. Jak się okazło jest to BD 681. Czy to on może byc przyczyną problemu?
Ja jak zajrzałem pierwszy raz do swoich, to wcale głośników nie mogłem odkręcić (zapieczone śruby chyba), więc i w moim przypadku nikt wcześniej nie zaglądał.
Klucz z LIDL'a ma zasysanie: 350 l/min a kompresor 50l wydajność ok. 170 l/min. Czy kompresor nie jest zbyt słaby dla tego klucza? Odkręcę nim mocno dokręcone (zapieczone) śruby?
Co racja to racja. Chociaż w pełni sprawny udarowy klucz na 12V ma całkiem niezłą moc pracując "impulsowo". Z pneumatem nie ma się co równać ale takie klucze radzą sobie całkiem nieźle w domowych warunkach i na nie-zapieczonych śrubach.
Tak. Jest taka możliwość, warunkiem jest czy śruby regulacyjne są zapieczone czy nie.
Do ruszenia zapieczonych śrub używam spraju Kontakt S, który oczywiście stosuję też z pierwotnym przeznaczeniem czyli do styków i potencjometrów. Jest rewelacyjny i powinno pomóc nawet z najbardziej zapieczoną śrubką.
Ta rdza na gwincie półosi (np. tutaj https://youtu.be/5ZjPSr7 qaY?t=442) też jest świetnie sfingowana. Nie musi, jeżeli jesteś fachowcem od odkręcania to powinieneś to wiedzieć. Polecam post #8 Niestety nie łudź się, że za kilka stów kupisz klucz, który będzie Ci zawsze odkręcał zapieczone śruby półosi
Lepszy oleisty od oleju niż wilgotny od wody. Tak naprawdę to cholera wie co w tym WD 40 jest. Jedno jest pewne - do elektroniki nie był wymyślany. A pomiędzy zardzewiałą zapieczoną śrubą a PCB kineskopową jednak różnica jest.
większe napięcie Większe napięcie = większa moc. żadnego procesu przemysłowego na tym nie zrobisz Przemysłowo tego używać się nie da. Ale w domu jak najbardziej się sprawdza, hartuje tym naostrzone wiertła, przy dobrze umieszczonej cewce zapieczona śrubę też odkręci. Takie coś rozszerza jakieś możliwości.
Pedał nie jest plastikowy nie można połamać,jest tam bardzo mało miejsca i dobrze sprawdzają się małe ręce.Należy uważać na zapieczone śruby mocujące linkę do nadwozia.Powodzenia
Pisałeś,że "kolektor wydechowy suchy i ładnie wypalony". Spodziewam się ,że sprawdzałeś tylko na zewnątrz a co w środku? no jasne ze na zewnątrz,bo jak bym miał do środka zobaczyć?odkręcając zapieczony śruby to masakra...
Hej, mam zapieczoną tę śrubę, imbusy, francuzy nie dają rady. Jest jakiś inny sposób na dopuszczenie wody? Z góry dziękuję za pomoc
To istniejąca instalacja przemysłowa, a typoszereg kołnierzy mówi, że dla DN150 PN16 stosuje się śruby M20. Masz rację, że dla momentu 1000 Nm to np. w ofercie Makity kwadrat 3/4 lub 1/2.Spodziewam się korozji, zapieczonych śrub, uszkodzonych łbów i gwintów i innych niespodzianek. Do tego mam ograniczony czas przestoju instalacji. Nie mogę sobie pozwolić...
U mnie wykrętaki nie dały rady. Śruba była zabardzo zapieczona. Więc rozwierciłem całkowicie. Teraz czekam na gwintowniki m8.
Które styki od złącza odpowiadają za zasilanie silnika? Jak wypnę centralę, to mogę podpiąć się pod gniazdo, tylko nie wiem które to piny. Nie mogę zdjąć obudowy z silnika - śruby zapieczone na amen. Kondensatory wyglądają OK.
Po co, samochodziarze, pchacie się w tematy, gdzie pojęcia nie macie, jakie śruby, w jakiej lokalizacji? Bo zapieczona śruba jest taka sama wszędzie. Choć samochodziarze z tym problemem mają 10 razy częściej do czynienia a tym samym mają swoje metody.
natomiast te z wahadłową końcówką nie nadają się do odkręcania silnie zapieczonych śrub. Pozdrawiam. Ja bym nie ryzykował w ogóle odkręcania śrub w przypadku tych kluczy. Na pierwsze poluzowanie jakiś solidny stały a te z grzechotką do kręcenia już po poluzowaniu.
Dobre o coca-coli nie pomyślałem,choć słyszałem że na zardzewiałe i zapieczone śruby jest lepsza niż WD-40 :) I znów się człowiek uczy,warto zapamiętać :) Pozdrawiam.
WD-40 to chyba jakieś nieporozumienie. To odrdzewiacz i rozluźniacz zapieczonych połączeń. W końcu każdy z tych portów ma zabezpieczenia :] WD40 używam do odkręcania zapieczonych śrub w ciągniku.
śruba zapieczona zapieczona nakrętka zapieczona geometria
głośność buzera programator samochodów pomiar prądu upływu
toshiba pe1091 porażenie prądem
Instrukcja PDF do Opel Zafira B - Gdzie znaleźć? Drukarka Samsung 430 wyłącza się podczas rozgrzewania - przyczyny i rozwiązania