Witam, przy zuzytych pierscieniach silnik mialby jeszcze na tyle mocy - ze dawal by rade ruszyc i jechac, tylko np. by troche dymil 'jak dwusuw'. Ale jak pierscienie sa zapieczone / zakleszczone w kanalikach na tloku [ np. od przegrzania tloka ] - to bardzo ciezko taki silnik odpalic [ brak polowy kompresji co najmniej ], a jak w ogole odpali - to nie...
mozesz sprobowac zastosowac preparat do oleju o nazwie "ceramizer" koszt to 73 pln jezeli pierscienie tlokowe nie sa zapieczone i nie sa przegrzane to napewno pomoze, jezeli silnik byl kiedys przegrzany to przyczyna brania oleju moga byc uszczelniacze na zaworach i w tym przypadku to tylko wymiana uszczelniaczy.
Jak rozebralem silnik to pierscienie były oryginalne czyli olejowe trzy częściowe, zapieczone całkowicie. Teraz założyłem pierscienie jednoczęściowe z sprężyna pod pierścieniem. Pierścień kompresujacy i zgarniajacy był ok. Ale i tak wymieniłem wszystkie na nowe.
Prawdopodobnie zapieczone pierscienie olejowe. Kompresje moze miec w miare dobra ale olej przedostaje sie do cylindra i wydechu.
Temp. Silnika też prawidłowa jedyne co mnie jeszcze zastanawia to to że program nie pokazuje temperatury paliwa A czujnik raczej jest sprawny. Od Niedzieli wieczorem robię mu kurację naftową i dzisiaj lepiej zapalił bez kasowania błędów po odpiętych wtryskiwaczach i bez kolektora dolotowego. Jutro przyjedzie mi jakiś specjalny środek na zapieczone pierscienie...
Sprawdzilem dzis cisnienie na cylindrze jednym bo na reszcie nie bylo sensu bo przewiduje jakie by bylo . Na tym co sprawdzilem bylo 10 . Wiec przyczyna to napewno luz na tlokach - zapieczone pierscienie . Tak myslalem ze to moze by byc bo jak spyszczalem olej to bylo troche wody wiec silnik przed moim przyjazdem lezal na dworzu a pozniej koles wniósł...
Witam. Problem ma sie nastepujaco. W zeszlym sezonie silnik w skuterze zostal lekko przegrzany. Zapiekly sie 2 pierscienie.Zgasl podczas jazdy i nie odpalal(nie wiem czy zapieczone pierscienie byly glowna przyczyna). Stal cala zime, w tym roku zalozylem nowe pierscienie, uszczelki, ale problem pozostal.Nie daje oznak zycia.Cylinder nie ma rys, po za...
witam,kolego a mierzyles cisnienie na tlokach,przez trzy lata mogly sie zapiec pierscienie tlokowe,i w tedy tez napewno nie odpalisz autka,pozdrawiam
Albo pierscienie zapieczone i też będzie dmuchał. Sprawdż cisnienie i zrób koniecznie próbę olejową
napewno zapieczone lub juz zuzyte pierscienie uszczelniające
Temat do zamkniecia mechanik rozebal caly silnik i Pierscienie zapieczone i peknieta tuleja, Juz nowy silnik w starym aucie siedzi :) lecz teraz inny problem http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic31...
A po co te pierscienie było wymieniać? A głowica to z kąd nowa? Były zapieczone i brał olej, zła kompresja . Głowica była wymieniona bo stwirdzili jakieś otarcia w panewce wałka rozrządu
To nie pomoże.Przecież czytasz i problem grupy vw to zapieczone pierścienie.A jak głowa zdjęta to już blisko do pierścieni.Chcesz później znów płacić za robotę?I szczerze to za 550 to na fuche bym tego nie brał,czyli moim skromnym zdaniem tych"fachowców"olej.
(at)kkknc ciekawa sytuacja, bo jeśli gaz jest suchy to chyba powinno być odwrotnie że jest nagar bo nie ma odpowiedniego natluszczania? Chyba że wyższa temp. wypala nagar? Na forum samochodowym gość jeździł autem na LPG i wyciągnął zapieczone pieścienie na tłokach (jego opis): https://www.forumsamochodowe.pl/lancer-1...
Witam, miałem to samo w swoim focusie, też 1.8 benzyna mk2, na 1000km bral ponad 1litr przy przebiegu 100tys, w serwisie powiedzieli ze to na bank zapieczone pierscienie, pojechalem do sprawdzonego i zaufanego mechanika. Okazało się, że pierścienie calkiem spoko lecz glowica "ugotowana" na dodatek dwie panewki lekko ryśnięte. Poszedl na szlif, uszczelniacze,...
Pierscienie zapieczone, zgarniajacego praktycznie nie ma. Nowe pierscienie i mysle ze bedzie ok. Cylinder bez rys. Zamykam
Cześć! Ściągnąłem w sobotę głowice ze swojego drugiego ciągnika C355 dobry rocznik 72 ;) (kopcił na siwo, mocne przedmuchy do skrzyni korbowej) Okazuje się że mocno zużyte tłoki i na pierwszym cylindrze zapieczone pierscienie, tuleje właściwie bez wyczuwalnych progów. Głowice pozapadane zawory :( Zapadła decyzja o wymianie kpl zestawów. CZY z Waszego...
Zainteresuj sie ta kompresja na 2. Zbyt duza rozbieznosc miedzy pozostalymi. Proba olejowa i bedzie cos wiadomo czy zawory czy pierscienie zapieczone.
Szukaj problemu w szczelności silnika. Zobacz czy kompresja nie przedostaje się przez pompowtryski lub prowadnice zaworów. Ewentualnie kompresja może sie przedostawac przez zapieczone, nieszczelne pierscienie tłoka.
kolego brat-1 silnik 1.6 suzuki jest naprawde wytrzymaly, zawodowo zajmuje sie ciezarowkami SCANIA, prywatnie vitara. Przypadek Twojego silnika to zapieczony, badz pekniety, jeden moze wiecej pierscien zgarniajacy.Mialem podobny przypadek kiedy geniusz zalozyl odwrotnie te pierscienie cisnienia wgranicach, a kopcil i nagaru lopata.
Po przegrzani mogly zapiec sie pierscienie. A teraz nie ma kompresji i nie odpala. Uszelka jak tylko na szpilce przrwana to dokrec dobrze i powinno byc ok. Pisze z telefonu. Dzięki własnie że kompresja jest... jak odpalam nie wyczuwam by lżej się cięgno prowadziło ....
Moze ktos mi pomoze bo nie moge spac myslac ze bede musial go sprzedac za 800 zl/tone Rok temu pisalem z facetem tory sprzedawal chinskie chyba 40kg/h za 4tys. Olej zimnotloczony podobno nadaje sie do uzytku do pol roku od wycisniecia. Skad jestes? Testowalem olej rzepakowy w zeszlym roku w ursusie c-330. Mieszanka bezposrednio do baku OR/ON proporcje...
Witam wszystkich uzytkownikow !! Kupiłem kilka dni temu Buggy, który z tego co mowił własciciel stał trzy lata nie odpalany wczesniej, jak go przyjechałem kupi to go w tym dniu odpalil i przymnie tez został odpalony, przejechał sie nim wszytko z silnikem było ok. Jak go przywiozłe do mnie, pojezdziłem nim troche i zaczeło sie sypac po kolei ładowanie...
Witam od niedawna posiadam Kia Picanto 1.1 LPG 2007 168 tyś . Po zakupie auta zrobiłem podstawowy serwis olej itd (poprzedni właściciel lał Lotos 10 w 40) więc zostałem na 10 w 40 tylko Total. Od jakiegoś czasu zauważyłem że czasami rano przed 10-20 sec auto kopci lekko na niebiesko. Później już normalnie żadnego dymu nawet jak auto ostygnie. Na bagnecie...
Do wniosku doszedłem z tego powodu ze rano jak wstaje to przez jakiś czas kreci normalnie. Słychać ze jest wszystko ok.A później kreci tak jakby miał wykręcone wszystkie świece a gdy wykręcę którąś z nich i przykładam palca i druga osoba kreci rozrusznikiem to nic nie czuć, tak by była kompresja.A pierścienie były wymieniane bo była słaba kompresja.Pierścienie...
1. Źle/niestarannie zrobiona głowica przed montażem. Wystarczy, że są wytarte prowadnice zaworów i nowe uszczelniacze niewiele pomogą. 2. Coś niedobrego stało się z tłokiem/korbowodem po katastrofie. Wystarczy, że korba będzie podgięta w minimalnym stopniu, a już może pompowac olej z powodu nieprawidłowej współpracy pierścieni z tuleją cylindrową. Jak...
czołem, dzięki za podopowiedz. Jesli chodzi o wybor diod , to kierowalem sie opiniami innych uzytkownikow yaris , ktorzy najczesciej podawali diody jako winowajce braku ladowania. Jesli chodzi o szczotki i pierścienie , to widzialem juz duzo bardziej zapieczone w zyciu. W mojej ocenie raczej nie szczotki ani nie pierscienie. Zeby sprawdzic urzadzenie...
Chwyciło pierscienie na wszystkich 4 tłokach naraz? Chodzi ci o stare pierścienie? Jeżeli tak to na wszystkich -4rech olejowe były zapieczone, wymieniliśmy wszystkie na nowe. Też obstawiam pęknięty blok, dziś podamy mu powietrze w cylindry, sprawdzimy również ciśnienie. Jesteśmy po testach- podaliśmy 8 atmosfer na każdy cylinder i cisza, zero bąblowania...
W aucie jest dpf. Po nagrzaniu dmucha mocno z korka oleju, z miarki też widać delikatnie. Po wymianie turbiny dalej to samo (cale szczescie turbo tanie). Auto po nagrzaniu kopci bo przegazowaniu mocnym. Ewidentnie olej. Nawet po odpieciu odmy.(I tak nowa pokrywa jest) Przypuszczam że piercienie są zapieczone. Po mocnym pałowaniu kopci. Koledzy jest...
W chwili obecnej zdjeta głowicy Który była regenerowana oraz rozebrany silnik korbowody ok PanEwki ok pierwsze dwa pierscienie ok tylko nie wiem czy ten trzeci olejowy zkłada sie z trzech był na gładko z tłokiem tak jak by zapieczony ale sie obraca. Na wszystkich cylindrach tak samo tylko na 2-3 własnoe nie pracuje. Mysle ze olejowe.W chwili obecnej...
Mam Hyundaia Lantrę 93r.Półtora roku temu robioną miałem głowicę(uszczelniacze zaworów,planowanie i uszczelka)oraz wymienione pierścienie.Obecnie bierze mi olej(ok 1,5l na 200km)i go spala,ponieważ 'zarzuca mi' świece.Swiece są zarzucane losowo, raz 1 raz 3 itp.Proszę kogoś o poradę.Ja podejrzewam zapieczone uszczelniacze zaworów.Aha ciśnienie na tłokach...
Jak sie pisze o dieslach to wypadało py napisac o dymku z komina ...Nawet jak go nie ma.Jesli jest dymienie w tym przypadku to znaczy że nie ma kompresji bo pierscienie zapieczone.Jak nie ma dymu to znaczy ze wtryskiwacze jednak nie podawają paliwa.Ja zapodał bym samostartu na chwile do dolotu. Nawet jak nie ma pierscieni to sie odezwie.A jak sie odezwie...
Przy okazji ściągania nie popsuj gwintu. Wkręć tam śrubę z centralnie nawierconym otworem dla stabilizacji ściągacza. Posmaruj olejem wałek, poczekaj cierpliwie. Jeśli łożysko się rozpadnie, można rozciąć wewnętrzny pierścień flexem.
Patrząc od przodu zaworu zobaczysz taki pierścień z cyframi 1-8. Pierścień ma 2 zagłębienia po przeciwległych stronach a pozycję regulacji wskazuje wgłębienie na zewnętrznej nakrętce. Generalnie do tej regulacji stosuje się specjalny klucz ale mnie udało się to zrobić przykładając śrubokręt z jednej strony i delikatnie stukając młotkiem tak, aby obrócić...
miałem podobny problem, pierścień tak zapieczony że ni cholery, nie pomagało nawet lanie WD 40 przez kilka dni.Jedynym skutecznym rozwiązaniem było ostrożne przecięcie pierścienia przy pomocy "dremela" z mini tarczą (wystarczyło z jednej strony).
Odkręć tłumik i zobacz czy jest cały tłok bo może masz zatarty silnik albo pierścień się zapiekł i nie ma odpowiedniej kompresji.
Oglądając zdjęcie, odnoszę wrażenie, że kolega próbuje odkręcić głowicę. Tymczasem w treści mowa o wymianie baterii. Natomiast nie widzę śladów działania na nakrętkę złącza. Ustalmy więc, do czego zmierzamy. Czy ta opisana śruba to wrzeciono głowicy? W jakim celu walczysz z głowicą, skoro całość wyrzucisz na złom? Mam nadzieję, że podejmowane działania...
Przy tak niskim ciśnieniu przychodzi na myśl autodekompresator, ale ten silniczek go nie posiada. Według źródeł internetowych, ciśnienie powinno wynosić 180–200 psi (produkcja indyjska, więc złe jednostki). Trzeba było na zdjętej głowicy sprawdzić czy zawory są szczelne i nie są wypalone. Wzrost ciśnienia przy próbie olejowej wskazuje że problemem mogą...
Zależy jak długo piła pracowała na czystym paliwie, czy zgasła podczas pracy, czy ją sam wyłączyłeś. Jeżeli tylko zapiekł się pierścień, a tłok nie przytarł cylindra, to kwestia paru stówek. Niestety jak poszedł tłok i cylinder, to będzie bolało (ponad tysiąc). Na Twoim miejscu oddał bym do serwisu, nie będąc zbyt wylewnym. Jak będziesz miał pokryć...
Dziwne, że przy ustawieniu pierścienia na "7' kaloryfer jest dołem letni. Może zrobić taką operację. Na jakieś 5-10 minut nastawić ten pierścień na "N", by silniejszy przepływ przepłukał zawór i usunął zamulenie, po czym znów przestawić na "7". Ten pierścień trzeba pociągnąć w kierunku do siebie, by móc go przekręcić (czasem jest blokada - taki pierścionek...
Luz tłok-tuleja powinien się zawierać w 0,025 +/-0,005. Tłok nie jest równym walcem(zimny). Na zimno góra mniejsza jest o około 0,2. Za mały tłok np. nie odprowadza temperatury na gładzie co doprowadzi np. do zapieczenia pierścieni. Błąd pasowania tłok/tuleja dla pierścieni trapezowych lub pół trapezowych to także katastrofa. Zresztą pierścienie nieprostokątne...
Świeca żarowa (sztyft) nie jest zanitowana, od strony przewodu paliwowego jest śruba bez łba na imbus (na trzecim zdjęciu jest zasłoniona przewodem paliwowym). Odkręcasz i łapiąc szczypcami za metalowy pierścień delikatnie starasz się zruszyć, często jest to zapieczone od temperatury. Prosty test na sprawdzenie sztyftu; wyjmij go z palnika, podłącz...
Szanowny kolego Mich431.Sprawa jest jasna.Mając odmę i przewietrzanie silnika masz olej w filtrze to znaczy,że pierścieni zgarniające i nie tylko są do wymiany.Można spróbować wymienić uszczelniacze zaworów.Wszystko zobaczysz po zdjęciu głowicy.Zobaczysz nagar w cylindrach,zapieczone pierścieni,zużyte uszczelniacze,no i nieszczelne zawory.Jak zdejmiesz...
Nalej tam troche nafty i po 24 godz sprawdz ponowne. Może pierścień sie zapiekł w nagarze.
Produkcja Mercedesa W168 zakończyła się w roku 2004. Tak więc nie może to być rocznik 2012. Ale to tak na marginesie. Jeden adres wysłałem ci na priv żeby nie robić nielegalnej reklamy na forum. Na początek spróbuj użyć mocnej płukanki przy wymianie oleju. Jeżeli doszło do zapieczenia pierścieni w rowkach tłoków to taki zabieg może pomóc.
Koledzy, może ktoś ma jaki sposób na zapieczone pierścienie tłokowe . Passat 1.8 benz/gaz rano jak odpalę to bardzo zadymi. Ktoś mi radził wyjąć świece i na noc zalać tłoki WD40. Mam ten car od 4 lat ale to się od jakiegoś czasu zaczęło. Przebieg 200tyś . Myśle że wpływ ma że ostanie wymiany oleju były na Lotos i się zapiekły, poprzednio stosowałem...
Witam Z tego co piszesz wnioskuje że wina leży nie po stronie świec ale złego składu mięszanki.Należy sprawdzić sład spalin na analizatorze spalin.Prawdopodobnie masz bardzo bogaą mięszankę i to powoduje że świece są czarne zalewane i to powód ,że samochód nie zapala.Jeżeli skład spalin będzie właściwy to wymień cewkę zapłonową. UWAGA. Tak należy postąpić...
Witam, dziś przychodzę z problemem zapieczonych pierścieni. Otóż rozebrałem silnik 4t od kosiarki, w którym ktoś ewidentnie używał mieszanki. Wszystko w nagarze i żużlu po oleju. Pierwszy pierścień ciśnieniowy udało mi się ruszyć, ale i tak pękł, ale wydostałem go. Zgarniający bez większych problemów zdemontowałem, najgorzej z drugim ciśnieniowym, otóż...
Maja przylegać na styk. Jak dasz na zakładkę to będzie za grubo w tym miejscu i efekt będzie taki jakby pierścień zapieczony był.
Jeśli to możliwe to spuścić wodę i dopiero wtedy grzać palnikiem. Z wodą to bez sensu. Podeprzeć zawór ciężkim młotkiem i dobraną nasadką uderzyć z góry w mosiężną cześć by odbić elementy. Potem dużą Cobrą odkręcać za zewnętrzny pierścień mosiężnego elementu (większa średnica. Ostatnio odkręcałem taki 45-letni zawór, odciąłem oś tak by od góry założyć...
A jak wyglądały tuleje ? Mierzyliście gary itp? cCzy tylko cyk pierścienie i uszczelniacze nowe? Olej jaki wlany?
Pierścienie chwycone? To znaczy mogły się zapiec? Czy pękły? Wymiana samych pierścieni wystarczy?
Dobra. Wszystko się już wyjaśniło. Zapieczony pierścień olejowy na 2 cylindrze
Wydają się a są dobre to różnica. Może być też pierścień zapieczony.
jeżeli pierścień nie jest zapieczony czy za tak słabą kompresję może odpowiadać porysowany tłok bądź cylinder lub jeszcze coś innego np uszczelniacze wału ?
Dzwonienie w cylindrze znamionuje zapieczenie pierścieni tłokowych. Tłok obija się o gładz cylindra. Spada moc i uruchomienie silnika jest niemożliwe. Pociągając za linkę rozruchową pod ciężarem sprzętu wyciąga się w całości. U mnie w kosie pierścień się zapiekł, bo użyłem do sporządzenia mieszanki paliwowej taniego oleju Husq-Oil, produkowanego przez...
Wymieniłem łożyska i uszczelniacze, a tłok wymieniłem bo pierścienie były zapieczone.
Ślad honu zawsze zostaje,pytanie tylko czy wszędzie. Ja homuję jak trzeba,a przeważnie trzeba. Współczesne auta maja bardzo cienkie pierścienie i bardzo słabo sprężynujące,są doszczelniane gazami w rowku.Z tego powodu nie zużywają tak gładzi jak kiedyś,gdzie jeden pierścień był stalowy pozostałe żeliwne i na dodatek olejowy ze sprężyną rozpierającą...
Jeśli pierścień zgarniający tłoka jest zapieczony lub uszkodzony to kompresja wyjdzie mi dobra.
do postu bestboy--tak jest zachowany luz aby uniknąć zapieczenia. Mierzyłem najpierw szerokość górnego kanału a następnie szerokość pierścienia i pozostaje ułamek . Ten ułamek milimetra zawsze będzie pomimo dodatkowego pierścienia. Chciałem zaznaczyć że kanał był przetoczony na wymiar szerokości dwóch pierścieni +/plus/ ten ułamek milimetra. Jak pisałem...
Pierścień może być nawet zapieczony zapieczony, przez co ma słabszą kompresję. Czyli wnioskuję po ostatnim pytaniu że ciągnik pali na jeden tłok tak? Bez zmierzenia kompresji nie obejdzie się.
Rozebralem i góre i dół bowiem nna dół nalegał mechanik. Pierścienie ok nie zapieczone czy pęknięte. Myslę wiec , ze to były tylko uszczelniacze zaworów
Cylinder i tłok mają około 67 mm . Okazało się też że jeden pierścień jest zapieczony .
no widzisz, wymień zawór, dotrzyj i po problemie żre olej bo z pierścieni zostały listki, olejowe to zapewne zapieczone na amen i nawet nie maja już tych wystających krawędzi na górze i dole tylko wypolerowane na równo te pierścienie w tych 1.8 to jest jakieś nieporozumienie dobrze przy okazji przehonować tuleje, nawet ręczną honowniczką na wiertarkę
Hmm, dodam tyle: sam tłok jest OK chociaż nie jest pierwszej młodości, pierścień również nie był zapieczony i brakowało nagaru w rowku tłoka jak i w miejscu zapinki, a przy tym sam pierścień był dość mocno wytarty dlatego nie mógł się zablokować w rowku tłoka, raczej stawiam na wadliwy pierścień chociaż wątpię lub na przegrzanie piły, gdzie przy wysokiej...
Witaj! Sprawdź ciśnienie w cylindrach. Wszystko wskazuje na zapieczone pierścieni lub zużyte. W dobrym warsztacie może za pomocą sądy sprawdzić gładź cylindrów oraz szczelność zaworów. Pozdrawiam Miro.Nasz
Dzięki za informacje Dodano po 2 Zalałem ten 3 cylinder ,trochę olejem i Ciśnienie poszło do góry na 32 bary.Czyli albo pierścień pęknięty albo zapieczony na to wychodzi.
Na razie stoję z robotą. Simmering stwardniał i puszczał wodę. Z wewnętrznego łożyska został tylko zapieczony pierścień zewnętrzny który ani drgnie a wybijanie jego jest strasznie pracochłonne a efekty marne. Nie ma na czym dobrze oprzeć przecinak. Przerabiał ktoś temat jakieś sugestie.
Który rocznik pilarki? Jest wiele możliwości: - rusza się kołek w tłoku - kiepskie paliwo - wytarty wał - nieszczelność - uszkodzony gaźnik - nagar lub zapieczony pierścień
Te 15 minut na wolnych obrotach może doprowadzić do zapieczenia się pierścieni tłokowych.
To raczej nie zapieczone pierścienie, a bardziej wytarte, czyli zużyte. Dolewanie motodoktorka, to strata pieniędzy. Albo wymiana pierścieni, jeśli to tylko pierścienie, albo poważny remont.
Może być jeszcze taka możliwość że pierścień się zapiekł w tłoku.
Próbował ktoś wał korbowy w tej nietypowej kosie spalinowej, z jednostronnym (jednoczopowym) wałem korbowym? Jak włożyć blok silnika w prasę i jak wyciskać, żeby nie połamać? Blok silnika jest razem z cylindrem, potrzebuję wyjąć tłok gdyż prawdopodobnie zapiekł się pierścień.
Też chyba nie do końca zrozumiałeś. Poprzez sprawdzenie ciśnienia masz pogląd tylko na stan pierścieni uszczelniających i zaworów, ale sam widziałem przypadki gdzie właśnie szczelność była a mimo to pierścienie olejowe były zapieczone przez nagar i silnik pił olej. Tak więc sam test szczelności niewiele ci powie o pierścieniach olejowych
Jeżeli świeca zostaje zalewana przez olej to tak jak właśnie napisałeś problemem jest zbyt duży luz, ewenutalnie zapieczony pierścień ale to rzadkość. Proponowałbym zobaczyć na początku na tłok. Jak się rozgrzeje to dalej występuje to kopcenie?
Co mają niesprawne wtryskiwacze do zapieczonych pierścieni ???.Tyle co piernik do wiatraka. Przegrzany silnik był i tyle. Zamykam temat.
1. Wentylator - może być uszkodzony przekaźnik od wentylatora. Z tego co wiem to komputer steruje jego pracą a wątpię żeby to on byl uszkodzony. Przekaźnik się zwiera zalączając wentylator ale już się nie rozwiera. Bzdurą jest wymiana wentylatora skoro pracuje. Trzeba popracować nad jego sterowaniem. 2. Obroty - uwalony silniczek krokowy albo brudna...
Witam Kosa spalinowa uległa przegrzaniu w wyniku czego pierścień zapieczony, nie chodzi swobodnie, a tłok i cylinder uległ porysowaniu. Czy ostatecznym rozwiązaniem tego problemu jest kupno nowego zestawu, czy też można coś innego kombinować Pozdrawiam
Może masz wyeksploatowany silnik z brakiem kompresji, cylinder w górę sprawdzić tłok i pierścienie. Ostatnio miałem taki sam motyw w podkaszarce dwusuwowej. Zapiekł się pierścień, iskra jest, świeca mokra i niby jakaś tam kompresja, ale za chiny ludowe nie odpalisz. Rozebrałem, rozruszałem zaciśnięty nagarem pierścień i maszyna gwizda.
Jeżeli chcesz zrobić to poprawnie to trzeba cały zacisk rozebrać, wyczyścić wymienić tłok uszczelnienia nasmarowac elementy specjalnym smarem np ATE. Musisz Jeszcze posiadać spacjalne szczypce do pierścieni w środku.
Sprawdzałem. Stare były twarde dlatego dałem nowe kable. Nic nie pomogło... ciągle to samo.. Dodano po 11 Już zanim wymieniłem iskrownik cewke i moduł dałem nowe kable bo tamte były przegrzane i pękały. Iskra jest dużo lepsza niż była niestety to nie pomogło. Może wydmuchało uszczelkę pod glowica albo zapiekło pierścień? Sam już nie wiem co mam robić
Silnik oddałem do remontu, łożyska były pokryte rdzą, jeden pierścień zapieczony, tarcze szsprzegła do wymiany, tłok też. Teraz silnik działa lecz nie mogę dolnej śruby pokrywy magneta odkręcić by założyć łańcuch, co proponujecie? Rozwiercić?
(at)wopor, urwało mu "uszy" w których normalnie pracuje sworzeń, reszty destrukcji dokonała korba, która tez na tym trochę ucierpiała ;) Konstruktorzy przesadzili trochę z mocą tego silnika, wolnossący ma 165kM, uturbiony o 100 więcej. Silniki Subaru nie są tak cudowne, jak się w ogólnych opiniach słyszy, standardem jest zapieczony pierścień zgarniający,...
Słabsza kompresja może być spowodowana zapieczeniem pierścieni. Nieraz pomaga zalanie tak na noc kilkoma mililitrami nafty do każdego cylindra
Tak jak myślałem. Rozebrałem cylinder i górny pierścień zapieczony na tłoku oraz rysy na cylindrze. Chiński badziew. Dobrze że zamówiłem nowy komplet , tylko ciekawe jak długo będzie działał.
Przy zapieczonych pierścieniach walił by odmą , ale też stracił by na mocy , pobierał olej i miał niską kompresje . Kiedyś zalewało się cylindry naftą i to pomagało . Zapieczone pierścienie puszczały i można było uratować silnik . :| Dodano po 4 W celach testu na szczelność pierścieni też się zalewało naftą . Jak wytrzymał do następnego dnia to był...
Ten pierścień segera zabezpieczający łożysko był pod uszczelką (pod simmeringiem) i oczywiście też go wyjąłem zanim próbowałem wypukać łożysko. Z tego co napisałeś rozumiem, że łożysko wyjmuje się w stronę bębna (w stronę gdzie był simmering i pierścień segera). Problemem jest więc chyba to, że łożysko zapiekło się w tej matalowej części "rdzenia" wtopionej...
Nie są zapieczone. Na skutek kolizji z zaworami doszło do odkształcenia tłoków i zakleszczenia pierścieni - tłok w miejscu kanałów pierścieni zgarniających jest najdelikatniejszy. Tak że nie próbuj kombinować z wymianą samych pierścieni, bo narobisz większego bałaganu w silniku ( urwana główka tłoka nie należy do przyjemnych rzeczy).
Witam. Powodem przeładowania okazały się zapieczone kierowniczki oraz źle założony pierścień sterowania nimi (Kolega Ciachciach domyślił się usterki za co bardzo dziękuję) Turbina dziś wyczyszczona,a oto świeże logi : http://vaglog.rtnet.pl/prom.agd_34654.ht... http://vaglog.rtnet.pl/prom.agd_34651.ht... Ps.sztanga już ustawiona: http://vaglog.rtnet.pl/prom.agd_34657.ht...
witam, zdjąłem cylinder i okazuje się że pierścień jest zapieczony i tłok zatarty, cylinder nie jest porysowany więc spróbuję wymienić tłok i pierścienie.
Zapalarka gazu EZG-01, f-ma "TELZA" _Lipsk n/Biebrzą Czy jest to wyrób rozbieralny? Od strony rączki wystarczy odkręcić śrubkę, ale od strony głowicy jest czarny pierścień - czy może się wyciągał czy odkręcał ?? Teraz się zabrudził i zapiekł - może napuścić oleju - to może da się zdjąć??
Witam Tłok w cylindrze jest lekko porysowany a pierścień od strony tłumika zapieczony ale to sprawa złego oleju . Sam znalazłeś przyczyny.
Czyli nie zaszedł nagarem i zablokował pierścienie a normalnie starły się pierścienie zaczął brać olej i dodatkowo je zapiekło. Tak więc płukanka nawet jak by je uwolniła to nic by nie dało bo się starły. Oplowskie x14xe -x18xe wymagały wymiany przynajmniej pierścieni po 200 000 -300 000 km w zależności od stylu jazdy i częstości używania samochodu...
Te zaślepki są wciskane, po wciśnięciu należy je delikatnie czymś uderzyć żeby się odkształciły i nie wypadły. Nie używaj kleju, pod zaślepkami są otworki przelotowe paliwa w zasadzie nic tam się nie dzieje, jeśli chcesz je sprawdzić to wykręć śrubę regulacji dawki paliwa, ta jedyna regulacyjna i pryśnij wd40 przez rureczkę w ten otwór. Obserwuj otworki...
Problem rozwiązany. Dla potomnych: Grucha przytkana wyczyszczona działa. Zaworki podciśnienia źle podłączone znalazłem schemat podłączyłem działa. Turbina zapieczone łopatki wyciągnięta wyczyszczona źle poskładana - nie działa, wyciągnięta ponownie obrócony pierścień poskładana - wszystko działa.
tego oleju sie trochę dużo tam zbiera wiec nie wydaje mi sie że pierścień aż tak by przepuszczał olej. I czy jakby były zapieczone pierścienie lub był na nich nagar to porysowały by gładź cylindra ( kolega robił mazde 6 w dieslu i tam były zapieczone pierścienie które porysowały cylinder) a w golfie gładzie cylindra wyglądają oki.
na tulei nie bylo takiego skoku byl bardzo malutki wlasnie. a co do pierscieni to uszkodzony zostal tylko olejowy . a wymiana pierscieni zostala zarządzona ze wzgledu na zapieczenie starych pierscieni olejowych.
Jeśli to zapieczony lub pęknięty pierścień to może w wyniku przedmuchów może dojść do zatarcia lub wytopienia tłoka. Ile czasu przepracował silnik od remontu? Czy zużywa dużo oleju? Czy przedmuchy pojawiły się nagle? Jeśli to możliwe sprawdź ciśnienie sprężania- może to już jego czas?
Możliwe że jest zapieczony lub zakleszczony pierścień, odkręć tłumik i sprawdź w jakim są stanie. Druga sprawa, to klin koła magnesowego, może jest zerwany i silnik ma przestawiony punkt zapłonu.
Sprawdź uszczelniacze wału, brak podciśnienia może być spowodowany ich uszkodzeniem. Membrana pod gaźnikiem cała ? Zdejmij głowice ( cylinder ) sprawdź czy nie ma rys, lub zapieczonych pierścieni, 6 atm to stanowczo za mało.
montuje pierscienie pierscienie ustawienie pierscienie kineskop
renault megane głośny zmywarka dłużej elektrownia wiatrowa własna konstrukcja
nauczanie atego nauczanie atego
Wymiana tylnej klapy Ford Focus MK2: krok po kroku Jak zsynchronizować pilota Peugeot 308 po wymianie baterii?