Skojarzyłem tarcze to tarcze, u mnie w 126p też długo walczyłem z układem hamulcowym żeby działał jak sie należy,jak sie hamulce paliły tzn. cylinderek zapieczony a w c-360 wydaje mi się że działają poprawnie
Prawdopodnie zapieczony cylinderek zacisku lub prowadzenie zacisku.
Witam serdecznie. Po zimie może być zapieczony cylinderek hamulcowy. Większe spalanie to nie tylko silnik. Pozdrawiam.
Skoro nie wymieniałeś to poprawiłeś na chwilę tylko. Zapieczony cylinderek bardzo szybko da znać o sobie ponownie. Nie oczyszczaj tylko wymiana. Bo w końcu tak Ci zablokuje, że z miejsca nie ruszysz.
Jak pedał hamulca jest twardy i wysoko bierze, zakładając że serwo hamulca działa poprawnie, przyczyną może być np: - Zapieczone klocki hamulcowe z przodu. - Zapieczony cylinderek hamulcowy w zacisku z przodu (bardzo rzadko z tyłu) - Zapieczone tulejki poprzeczne przy zacisku hamulca z przodu - Niekiedy też przyczyną są bardzo twarde klocki h-ca. Najlepiej...
Zdjąłem dzisiaj bębny i nie widać żeby płyn tam się dostawał. z jednej strony cylinderek był niedawno wymieniany a z drugiej wygląda dobrze, nie jest skorodowany itp. Bębny przeczyściłem . Zauważyłem taką rzecz, ze jak zaciągnę ręczny i zaczynam cofać jedna strona samochodu podnosi się wyżej niż druga. Jak to nie te cylinderki to co jeszcze może być...
Zapieczony lekko cylinderek lub samoregulator,przygnieciony przewód hamulcowy. Pozdro!
Ja stawiam na pompę hamulcową . Z tego co pamiętam to chyba ma 3 sekcje , 1 - przednie lewe , 2 - przednie prawe i 3 - tylne oba . no pojechales po calosci z tymi trzema sekciami Dodano po 3 albo zapieczony cylinderek lub zapchany przewod elastyczny
wpierw sprawdza się od tego co nie wymaga dużego nakładu sily, czyli jak wyżej samoregulacja a potem cylinderki ja bym powiedział że zapieczony jest cylinderek i za słabo hamuje lub jak napisał trabicek za mocno
Jeżeli jedno z kół jest zapowietrzone to będzie słabiej hamować. Wtedy ściąga w tę stronę, gdzie jest koło nie zapowietrzone i mocniej hamuje. Proste. Ford1991 pisze, że raz go ściaga w lewo, a raz w prawo. Może być pompa hamulcowa. Jak zapieczony jest cylinderek w zacisku to cały czas hamuje, tak? Przy lekkim hamowaniu zapieczone koło hamuje bardziej,...
Na 99% cylinderek złom Jeżeli nie jest zapieczony to po kilku użyciach zacznie cieknąć. Zwolnice do wyjazdu - innej opcji nie widzę. Teraz zima, jest czas na przegląd sprzętu.
Jest to astra z ABS. Mam problem z hamulcem tzn. nie hamuje hamulec nożny na tylne prawe koło (ręczny hamuje dobrze na obydwa) sprawdzałem cylinderek nie zapieczony szczęki ok.Próbowałem odpowietrzyć ale bardzo mało płynu wychodzi po naciśnięciu hamulca, tak jakby pompa nie podawała płynu na to koło. Kontrolka od ABS gaśnie po uruchomieniu silnika....
Sprawdź czy wszystko dobrze poskładałeś czy cylinderek nie jest zapieczony i swobodnie się przesuwa Przed założeniem bębna hamulcowego musisz odpuścić samoregulator by szczęki się maksymalnie zeszły. Nie podłączaj do tego koła linki ręcznego tylko najpierw załóż bęben i naciśnij na hamulec by się szczęki ustawiły a potem podłącz linkę i wyreguluj ręczny.
A więc tak... proponuje spardzić Ci cały układ hamulcowy bo cos mi się wydaje że będa pozapiekane cylinderki.... porozbieraj wszystkie koła posparwdzaj czy cylinderki dobrze pracują... jeżeli z tyłu będzie któryś cylinderek zapieczony albo będzie ciekł to proponuje odrazu wymienić na nowy(koszt niewielki bo w granicach 12zł jeden) sparwdzić szczęki...
Czy działa Ci serwo (wspomaganie), a jeśli nie i pedał hamulca jest "twardy", to będzie słabszy efekt hamowania. Naciśnij pedał hamulca i uruchom silnik, jeśli odczujesz opadnięcie pedału, to będzie znaczyć, iż serwo działa. Czy nagle hamulce osłabły, może masz zapieczone cylinderki (szczególnie) w przednich kołach - sprawdź.
Jeżeli nożny i ręczny te same objawy to tylko okładziny ,cylinderki można wykluczyc.
Strasznie dużo pytań. 1. Nie musisz wymieniać bębnów przy każdej wymianie okładzin (no chyba że są zużyte) 1 mm rantu to niewiele więc mogą zostać. 2. Stary płyn nie ma większego wpływu na siłę hamowania. 3. Nie musisz zakładać wężyka na odpowietrzniki , ale jak nie założysz to schlapiesz płynem wszystko w okolicy co grozi korozją (nawet farba schodzi...
Witam Kolega ociz ma rację , jeśli wszystko wygląda jak nowe to cyinderki "zamarznięte" Zdejmij bęben i sprawdź stan cylinderków czy nie są zapieczone bo z opisu wynika że tak
Podnośnik, odkręcić dwie nakrętki na wahaczu od osi silnika. Odłączyć wiązki przewodów i chyba odkręcić zacisk hamulcowy. Koło do garażu i odkręcić tych kilkanaście wkrętów imbusowych po obwodzie i ostrożnie (silne magnesy) wyciągnać wirnik z silnika. Nawet opony nie trzeba zdejmować. Sprawdzisz wtedy i łożyska i położenie magnesów na obwodzie wewnątrz...
W zapieczonym cylinderku.
Chcesz mi powiedzieć że zrobiłem ponad 40tyś km na zapieczonych prowadnikach , tłoczkach czy cylinderkach i tego nie sprawdziłem? Na zapieczonych tłoczkach nie ujedziesz 4km a my rozmawiamy o 40tyś . Auto normalnie jeździ w trasy, nic sie nie grzeje, nie ściąga przy hamowaniu.
Kojarzysz coś takiego, jak zacisk? I nieodbijający (zapieczony) cylinderek? Jeśli nie, to jednak odwiedź mechanika.
A co z cylinderkami hamulcowymi nie są przypadkiem zapieczone? To one mogą stawiać ten opór na pedale. A powiedz jeszcze czy ta dolegliwość wystąpiła nagle czy stopniowo narastała.
Klocki do wymiany albo czujnik zużycia. Albo też coś nie tak z zaciskami, zapieczone, cylinderki słabo chodzą itp. Zapytaj kierowcy czy nie ma dziwnych odczuć przy hamowaniu.
Moim zdanie to kolega powyżej ma rację, raczej regulator, lub szczęki, może też być zapieczony cylinderek. Ktoś rozbierał i czyścił te hamulce? pozdrawiam
Sprawdź czy nie są zapieczone cylinderki w zacisku tego koła - wygląda że to tarcie klocków powoduje ściąganie i szarpanie.
jęśli się bębny grzeją to masz zapieczone cylinderki lub jeśli zaciągałeś ręczny to linki. Musisz zdjąć bębny i wtedy będziesz widział
Problem rozwiązany, zwiększone spalanie i "mulenie" było spowodowane zapieczonymi cylinderkami hamulców a dziwne turbulencje to nie wyważone koła.
Witam Dlaczego po zwolnieniu hamulca nożnego szczęki kół tylnych nie wracają do swojego położenia próba odpowietrzania nic nie dała Nie wiem jaka jest konstrukcja hamulców bębnowych w dzisiejszych samochodach, w starszych samochodach za luz między bębnem a szczęką odpowiedzialny było urządzenie zwane samoregulatorem. W dzisiejszych rozwiązaniach też...
Witam.Samochód nie powinien być dopuszczony do ruchu ponieważ różnica max. siły hamowania kół na jednej osi przekracza 30%. Co do kosztów to sprawa nie jest taka jasna. Ja mimo 50-letniej praktyki nie odważyłby się stawiać tak jednoznacznej diagnozy że do wymiany korektor siły hamowania.Przyczyną słabszej siły hamowania na prawy przodzie może być przycierający...
na przykład zapieczone cylinderki,zaciski przód, lub prowadnice 50%różnicy i nie ściąga przy hamowaniu? jak z przodu tak wyszło to nie wierze,wyczyść zaciski ,sprawdz tłoczki czy lekko sie dają cofać i sprawdz cylinderki tył no i te opony
Jeśli dobrze odpowietrzone to pozostają dwie rzeczy. Zapieczone regulatory na szczękach lub uszkodzona pompa hamulcowa (przepuszcza).
że przy zapieczonych jarzmach, tłoczkach zacisków itp, czyli zblokowanych hamulcach, płyn zaczyna wrzeć :) Troszkę się pogubiłeś w tej teorii. Przy zapieczonych prowadnicach pojawia się nurkowanie i poprawia się skuteczność przy drugim naciśnięciu pedału hamulca, a przy zapieczonym cylinderku /tłoczku/ efektu hamowania brak, bądź jest znikomy i do...
Jak jest zapieczony, skorodowany tłoczek/cylinderek/zacisk, to sama nic nie zrobisz, niestety trzeba to rozebrać.
trochę za młode autko na takie problemy. Mój polonez 1997-90 000 - rok temu zaczęły lać tylne cylinderki Lucas, przód jest wciąż ok. Wg mnie problem wygląda na zapowietrzający się lub zapieczony przód. Czy po dluższym staniu jest efekt twardniejącego pedału? tak = zapowietrzony przód, nie = zapieczone cylinderki przodu.
Wygląda to po prostu na zapieczony hamulec. Możesz testowo zrobić taki myk. Skoro po "mocnym hamowaniu" blokuje ci się hamulec, to rozpędź się, zahamuj tak by wywołać "tę blokadę" aż do pełnego zatrzymania, potem uderz czymś twardym w oba zaciski hamulcowe (tak dość mocno, ale nie na tyle aby je rozwalić XD) i spróbuj ruszyć, jeśli od razu ci pojedzie...
Tłoczki w cylinderkach zapieczone.
Witam. Niesprawny cylinderek hamulcowy (zapieczony), do wymiany.
Cóż tu gdybać? Po prostu trzeba sprawdzić tak tył jak i przód. Czy zaciski/cylinderki pracują płynnie, czy prowadnice nie są zapieczone, czy klocki hamulcowe w jarzmach się nie zacinają, czy szczęki hamulcowe działają poprawnie, sprawdzić czy bębny hamulcowe są w normie (jeśli średnica ok., usunąć rant jeżeli jest), wszystko poskładać na odpowiedniej...
Cylinderek sie zapiekł
Jak to nie GSI to raczej bębny masz z tyłu, ale równie dobrze mogą być cylinderki zapieczone. Najlepiej jedź na stację diagnostyczną niech Ci sprawdzą skuteczność hamulców.
Spróbój nawilżąć to miejsce używająć np opakowania po filmie foto z olejem napędowym i skrawka szmatki tam zanurzonej, najlepiej przez całą noc następnie użyj opisywanego wykrętaka Jeśli inne sposoby nie pomogą musisz wykręcić cylinderek i spróbować uratować go już w imadle jeśli masz wątpliwości kup nowy koszt około 10 zł Przy operacjach z hamulcami...
Witam. Najpierw w polonezie (tył tarcze, nie lukasy) blokowało mi tylne koła. I standardowo - cylinderki smarowanie, wymienione gumki wszystko super. Przejechałem jakieś 60km i znowu zablokowało tylne koła. I teraz - nie zapiekły się cylinderki! Chodziły elegancko. Tylko tarcza i klocki były rozgrzane. Więc wymieniłem zaciski na tyle, klocki i płyn....
Sprawdź tył , szczęki , bębny może cylinderki zapieczone. Tu masz jak to wygląda. http://www.autocentrum.pl/awc/dzienniki-...
Jeśli chcesz używać tych rozruszanych z zapieczenia tłoczków, to gratuluję! Tutaj tylko zakup NOWEGO kompletu cylinderków, szczęk!
Witam. W moim Fiacie całkiem padły tylne hamulce. Dzisiaj wziąłem się za ich demontaż, szczęki i bębny do wymiany, ale zauważyłem, że cylinderki hamulcowe są zapieczone, po obu stronach tłoczki poruszają się z oporem i tylko z jednej strony cylinderka. Rozebrałem je w celu wyczyszczenia tych tłoczków i wymiany tych gumek bo juz nieco sparciane były....
Witam, od kilku dni mam ogromny problem z zablokowanym przednim kołem, tylko mechanik jest zadowolony bo co wizyta mnie kasuje a usterka zostaje. Podczas jazdy felga bardzo się nagrzewa a co ciekawe to zacisk pracuje nie jest zapieczony na prowadniczkach tak samo jak i cylinderek.Wszystko było nasmarowane i wyczyszczone.Kolejną czynnością była wymiana...
Miałem już kilka takich przypadków że przyczyną byly zapieczone klocki. I nie tylko klocki, same cylinderki hamulcowe też muszą być sprawne i nie zapieczone. BTW - przed wymianą pompy przednie hamulce działały? Jaka była motywacja dla wymiany pompy?
klocki wymienione były razem z tarczami klocki firmy TRW takie hamowanie było czuć już przed wymianą na tyle szczęk i cylinderków. bębny zostały przetoczone, na tyle cylinderki były zapieczone i nie było w ogóle hamulców był tylko ręczny więc myślałem ze stąd przyczyna takiego hamowania ale to nie pomogło
Jaki masz luz jałowy pedału hamulca?Ślizgi zacisków nie zatarte?Cylinderki chodzą luźno (nie zapieczone) ? Płyn wymieniony kiedy ? I czy układ był kiedykolwiek płukany?
cylinderek hamulcowy zapieczony pierścień cylinderek astra
indukcja ceramika fotodioda sprawna uruchomienie zasilacza sucho
Peugeot 207 brak lewego światła mijania - diagnostyka Akai AKTV4335M – aktualizacja firmware USB/OTA, plik .pkg, instrukcja krok po kroku