Cylinderek lub linka ręcznego + regulacja.
Cylinderek sie zapiekł
I tak w tym kraju wyglądają przeglądy... Trzasnął gdzieś przerdzewiały przewód hamulcowy albo z tyłu okładziny się od szczęk oderwały i cylinderek pociekł.
A nie możesz na zdjętych bębnach sprawdzić i porównać jak pracują cylinderki na obu kolach?Skoro ręczny dobrze hamuje to sprawdż jak pracują cylinderki.
Prędkościomierz oszukuje bo zapewne bierze sygnał z czujników ABS i w ten sposób określa prędkość. Żeby nie generować kosztów sam możesz sprawdzić zasilanie pompy ABS, stan czujników ABS, przewód serwo-kolektor ssący, sprawdź klocki czy któryś nie blokuje się w jarzmie, któryś tłoczek/cylinderek hamulcowy może być przyblokowany. Tak w ciemno kilka pomysłów...
Tam nie ma co popsuć i nie trzeba żadnych kosmicznych sprzętów.Sprawdź czy nie cieknie np cylinderek choć nie wiem co tam jest.
Witam. Niesprawny cylinderek hamulcowy (zapieczony), do wymiany.
sprawdziłem u mechanika uszkodzony jest cylinderek. Dzięki za zainteresowanie tematem. Pozdrawiam
klocki raczej nie bo to tyl, ale to i tak raczej nie to bo jakies 8 tys km zrobione na nich dalej sa grube, cylinderek moze a jak to sprawdzić??
Co Wy za druciarstwo odstawiacie? Do wymiany jest przewód rurka razem z wężykiem, jest to element zespolony, jest z uchwytem i koniec tematu. Dojdą pewnie tęż cylinderki.
Witam . Miałem podobny problem i mechanicy rozkładali ręce a to była wina cylinderka podciśnienia który steruje klapkami w kolektorze ssącym, membrana miała niewielką dziurkę. Wymieniłem cylinderek za 120 zł i jest OK.
Ja miałem kiedyś tak, że cylinderek miał wadę fabryczną- nie miał wywierconego otworu na ujście płynu przez odpowietrznik.
Problem rozwiązany. Wymontowałem zamek.Ten cylinderek (na zdjęciu z prawej) nie wracał do pozycji początkowej (na zdjęciu górnej pozycji). Przyczyną był ułamany pierscien w zamku. Kawalek pierścienia się oderwał i utkwił między zamkiem a tym cylinderkiem którego ramie popycha pręt do zwolnienia blokady.
Jak cylinderek puszczał to i szczęki ( okładziny ) do wymiany. Warto też założyć nową śrubę z "talerzykiem".
Witam, Opel Astra 2 z 2002 roku, 1,6 benzyna. Problem : Tylne koła bardzo słabo hamują, w dodatku nierówno. Zarówno poprzez hamulec ręczny jak i nożny. Na tylnych kołach hamulce są bębnowe. Na stacji diagnostycznej facio twierdził, że cylinderki są zapieczone lub okładziny zdarte. Jak się przekonać czego jest to wina ? Czy jest jakiś płyn na poprawne...
Smar do tłoczków powinien załatwić sprawę. Bardziej smar do prowadnic, jednak wymiana klocków to pozornie prosta czynność ale da się to zepsuć. Najważniejsze dla prawidłowego pracowania klocków jest właściwe oczyszczenie wszystkich powierzchni na których pracuje klocek, później nasmarowanie prowadnic. Oczywiscie cylinderek musi pracować lekko. Jesli...
Witam. Posiadam Astrę F HB 3 drzwiową 1.6 z silnikiem x16szr z 1996r W mojej Asterce pojawił się wyciek płynu hamulcowego z cylinderka w prawym tylnym kole. Nie zauważyłem żeby były jakiekolwiek problemy z hamowaniem wiec pozostałe elementy, które wchodzą w skład całego układu hamulcowego powinny być jeszcze sprawne, ale chciał bym je wymienić przy...
nie odp. wczesniej bo niemiałem dostepu do internetu ale zrobiłem tak odpowietrzyłem wszystko jeszcze raz i wymieniłem cylinderek na lewym tylnym kole bo przeciekał i jak narazie jest ok ale bebny bedzie trzeba wymienic bo już przyjechane a więc dzieki koledzy za podpowiedzi
Jest to astra z ABS. Mam problem z hamulcem tzn. nie hamuje hamulec nożny na tylne prawe koło (ręczny hamuje dobrze na obydwa) sprawdzałem cylinderek nie zapieczony szczęki ok.Próbowałem odpowietrzyć ale bardzo mało płynu wychodzi po naciśnięciu hamulca, tak jakby pompa nie podawała płynu na to koło. Kontrolka od ABS gaśnie po uruchomieniu silnika....
Witam, W samochodzie Opel Astra F mam problem z lewym tylnym hamulcem. Nie hamuje prawidłowo, jest duża różnica hamowania pomiędzy lewym a prawym kołem. W celu naprawy mechanicy wymienili: pompę hamulcową, cylinderek i korektor siły hamowania, wymienili płyn hamulcowy, (choć co do tego mam wątpliwości). Niestety dużo to nie zmieniło. Jedynie podregulowanie...
Po wymianie 2 cylinderków hamulcowych w swojej asterce przystąpiłem do odpowietrzania układu (wg. ksiazki tylne prawe ,tylne lewe, przednie prawe,przednie lewe). Wszystko bylo by ok gdyby na drugi dzien nie wystapilo cos takiego: - na zapalonym silniku - hamulec nie jest twardy przy samej górze i nie daje sie podpompowac (wzrasają nieco obroty silnika...
Witam. Jakis czas temu mialem problem z nierownomiernym rozkladaniem sie sily hamowania hamulca recznego. Nie bylem w stanie sam ustawic by reczny hamowal podobnie na obu kolach wiec z braku czasu na mechanika odpialem linke od bardziej hamujacego prawego tylnego kola. Tak przejezdzilem z poltora roku. Ostatnio prawe tylne kolo zablokowalo sie. Co ciekawe...
Wymienię co robiłem, lewy cylinderek, przewód prawego tylnego kola oraz pompka hamulcowa. Po wymianie pompki i odpowietrzeniu całego układu była poprawa, a teraz znowu to samo. Dodano po 3 Po energicznym wciskaniu 2-3 razy pedał jest twardszy ale nie tak twardy jak było to wcześniej.
i hamulce sa jak brzytewka.... okazalo sie, ze jeden cylinderek (ten ktorego nie wymienilem, bo nie ciekl) nadal nie ciekl, ale zapowietrzał układ. A do tego wszystkiego bebny mialem do wymiany...dopuszczalna srednica bebn au mnie byla 201mm, a ja juz mialem 198mm. Problem rozwiazany, wiec temat zamykam. Dziekuje wszystkim za rady i pomoc w ustaleniu...
znalazłem jeszcze coś takiego http://www.astra.auto.pl/content/view/30... a ja kupiłem taki zestaw na tył http://allegro.pl/bebny-szczeki-cylinder... Panowie tak jak pisałem w poniedziałek na warsztacie wszystko dokładnie sprawdzę według podanych wskazówek i opiszę co mogło być nie tak a teraz czas rozpocząć...
wydaje mi się że żółty płyn to DOT-4,jeżeli chodzi o ubytki można samemu sprawdzić gdzie przecieka,przecież to żadna filozofia popatrzeć po przewpdach i zdąć koła żeby się przyjżeć bliżej cylinderkom czy nie są mokre.
Jak to nie GSI to raczej bębny masz z tyłu, ale równie dobrze mogą być cylinderki zapieczone. Najlepiej jedź na stację diagnostyczną niech Ci sprawdzą skuteczność hamulców.
kolego a cylinderki nie blokują,albo rozpierak przy szczęce od ręcznego?
Witam, Mam problem z hamulcem w oplu astrze f , lewe tylne koło nie hamuje znacznie słabiej bo 60% mniej jak prawe. Wymieniłem cylinderki i nic . Na przeglądzie już drugi raz mi wyszło że nie ma hamulca na te koło,dodam że ręczny działa bardzo dobrze. Może miał ktoś podobny problem ? Pozdrawiam Emil
A rozdzielacz?
Opel Astra G 1998r silniki X17DT i X17DTL mają ciśnienie sprężania 22-30 bar
Jakie wartości kompresji? Brakuje iskry, czy kluczowania wtryskiwacza?
Zdarzają się. Płukanke zrób i nowy olej
Powinno śmigać od ręki jak tym bardziej te same by poszły. Sterownik lpg jaki bo pewnie nie masz do niego podglądu?
kolego na 100% wieszają się zawory, pewnie facet robi krótkie odcinki albo jeżci jak ci..ta.
Jeśli nie chcesz kupować drugiego komputera to możesz dać sam komputer do jakiegoś elektronika który sprawdzi połączenia wewnątrz komputera. Koszt takiego serwisu powinien wynieść z ewentualną naprawą około 200 zł.
Wymień profilaktycznie kopułkę. W kwestionowanym cylindrze wyjmij świecę i podłącz ją do przewodu zapłonowego tego cylindra i zewrzyj jej gwint do masy i zobacz czy na świecy jest wyraźny przeskok iskry. Jeśli nie ma to albo świeca albo albo przewód zapłonowy. Zamień świecę z innego niekwestionowanego cylindra i zobaczysz czy jest różnica. Ewentualnie...
Kluczowanie cewki pozostaje .
na kolektorze ssącym na IV jest króciec serwa hamulców, sprawdź czy nie ciągnie lewego powietrza
Uszczelkę kolektora ssącego sprawdź bardzo dokładnie. Robiłem identyczny przypadek.
Samochód ma (lub miał) instalację gazową ?, jeśli tak, to sprawdź czy impulsy do sterowania lpg nie są brane właśnie z nie działającej cewki
Zamień przewody 2 i 3.Chyba że uszczelka między cylindrami,to sprawdź kompresję.
Podkładka jest pod wtryskiem, teoretycznie jednorazowa, na Twoim miejscu sprawdziłbym kompresję na zimnym silniku. Wałek jak wygląda? Zmierz krzywki pierwszego i np drugiego garnka.
W prowadnicy zaworu zbiera się nagar który częściowo blokuje zawór i się nie domyka. Właśnie dzisiaj robiłem taki silnik i zabieg czyszczenia układu dolotowego i zadziałało (zresztą nie pierwszy raz :) ) Oczywiście wykluczając uszkodzenia elektryczne. Można też ściągnąć głowicę i oddać do naprawy. Zauważyłem że jak jeździ się na krótkich odcinkach i...
Trzeba sprawdzić sterowanie na cewki i będzie wiadomo (cosik więcej) ale podłączenie pod komputer u dobrego fachowca może wiele zmienić. ...a co do wymiany komputera (wydaje mi się, że zupełnie niepotrzebnej w tym wypadku) to nie trzeba tego robić w serwisie...
Więc problem nie tkwi w dole silnika a w prowadnicach i zawieszajacych się zaworach. Nagar na trzonkach.
Gdybyś sobie zdał sprawę z głupoty jaką napisałeś to byś sie zapadł pod ziemię. OK TYLKO CZEMU AUTOR POSTU PISZE ŻE : szczelność serwa i przewodu dochodzącego sprawdzona Podyskutuj jeszcze trochę. Tam jest jeden moduł wzmacniacza iskry dla wszystkich cylindrów - czemu miały nie działać tylko dla 4-go? Vectra b (x16sz) to nie to samo co Astra c18nz....
Skrzyżuj przewody zapłonowe drugiego i trzeciego cylindra: (zamień je miejscami na świecach)jeśli niesprawność się przeniesie- to uszkodzony jest przewód lub wyprowadzenie WN cewki( pierwotnie trzeciego cylindra), następnie zamień przewody na cewce- na świecach nie ruszaj- jeśli usterka wróci na trzeci cylinder to cewka zapłonowa. Jeśli usterka się...
Moze cewka. Sprawdz w nocy czy nie ma przebicia na przewodach WN. A w dzien popatrz po silniku czy gdzies nie oderwal sie kabel. P.S. Iskra jest slaba czy cylinder nie pracuje? Bo to dwie inne zeczy i nie moga razem wystepowac.
Wiadomość niepocieszająca-nie da się tak jednoznacznie wskazać na awarię cewki w sposób inny, niż wstawienie w jej miejsce cewki sprawnej. Znam to z codzienności, że taka cewka wyjęta na zewnątrz będzie dawała piękną, niebieściutką iskrę na każdym wyprowadzeniu. Ale może jeszcze ją wyjmij, w wyprowadzenia powtykaj świece, przyłóż masowe częsci świec...
Witam-przede wszystkim zmierzyc cisnienie sprezania. Podejrzewam uszczelke glowicy ale przyczyn moze byc wiecej.
Witam. Mam do Was pytanie. Zaskoczyła mnie dziś w moim oplu pewna rzecz. Tak jak w temacie, model astra II, 2007r, hatchback, tylne hamulce bębnowe. Chciałem wymienić przewód hamulcowy idący do cylinderka. Kupiłem 35cm miedzianego, wszystko super, od cylinderka odkręciłem, chcę odkręcić od tego gumowego a tu zonk. Przewód metalowy jest jakby wprasowany...
A pomierzył ciśnienie sprężania, połączone z próbą olejową, na poszczególnych cylindrach?
Witam, czy problem został rozwiązany ? Mam podobny problem, tyle, że wypadanie na 2 i 3cim. Pozdrawiam.
U mnie nie działa link do ogłoszenia, cylinderek hamulcowy o numerze OE: ATE 03.3219-6311.3 METELLI 04-0298 BOSCH 0986475143 CIFAM 101-298 BENDIX 212171B LUCAS-TRW 2676966132 LUCAS-TRW 32967233 LPR 4248 OPEL 550133 OPEL 550141 OPEL 550144 VAUXHALL 90009594 DAEWOO 90235422 VAUXHALL 90235422 VAUXHALL 90374076 VAUXHALL 90443261 BENDIX 9621050 LUCAS-TRW...
No i właśnie o to chodziło! Teraz wiem, że pompa jest super,a wina leży w agregacie. Tył bębny, płyn wymieniany. Ale po wielokrotnym przelaniu z kół do zbiorniczka zrobił się czarnawy. Cylinderki z tyłu nie są w najlepszym stanie ale nie ciekną, wyczyściłem je i dostały smaru ATE. Czyli rozumiem, że wepchnąć płyn przez odpowietrznik i powietrze powinno...
Mam diagnoze auto miało urwaną taka blaszkę czy coś tam na zaworach nie wiem jak to sie fachowo nazywa
Zamień miejscami świecę i wtryskiwacz 1z2 cyl. Pomierz kompresję.
Witam Mam podobny problem brak iskry na jednej świecy pozmieniałem cewkę ta sama sytuacja Obstawiam że to może być sterownik lub jakiś kabel ze sterownika do cewki miał ktoś podobnie?
A ten klekot kiedy dodam gazu ? dokładniej to przy ok 2000obr na wyższe i niższe nie ma tego klekotu na wolnych obrotach silnik utrzymuje obroty 950 i nie faluja tylko trzęsie silnikiem i z katalizatora wydobywa się dziwny odgłos jak bym czymś metalowym w niego stukał
Witam już powoli mam dość tego mojego padalca Przechodząc do setna. Może mi ktoś wyjaśnić o co chodzi z tymi rysami na cylindrach? (każdy tak samo wygląda) Z czego one się wzięły? Może to tajna technologia opla? Rozbieram silnik bo mam do wymiany wał korbowy (luz na panewkach oporowych 1mm- wytarł się wał na styku panewki oporowej. jakiś Helmut jeździł...
Czy nie ma mozliwosci wymiany tylko jednej tulei cylindrycznej i pierscieni na tym jednym wadliwym cylindrze ? Czy od razu trzeba zakladac uszkodzony tlok i wymieniac calosc?
Witam Mam problem z Astrą 1.6 16v Astra G. Nieregularnie przestaje pracować na wszystkie cylindry. Po zainstalowaniu instalacji LPG widać na podglądzie parametrów że w momencie kiedy przestaje pracować na wszystkie cylindry, sterownik przestaje podawać sygnał na wtryskiwacz(zawsze ten sam). Czy przyczyną jest cewko-moduł i po utracie iskry przestaje...
skoro nie pali na cylinder to wygląda na to że sie zawór nie otwiera/cisnienie dobre/. jak nie mokra swieca to ssacy.pzd.
Witaj, jak w każdym oplu jest ta sama przyczyna w moim kadecie z 92 1.4 i bylo to samo nie mial sily brak cisnienia na cylindrach i palenie na 3 cylindry ( charakterystyczny dzwiek) wymiana uszczelki pod glowica nowe pierscienie, wyczyszczenie misy olejowej z brudu dopracowanie jeszcze kilku filtrow ( powietrza gazu itd) silnik naprawde niezle chodzi...
A czytałeś o kolizyjności silników? 2 cylindry nie chodzą bo ich tłoki spotkały się z zaworami.
Odpowiadam w miare na bieżąco, wiec jak czegoś nie wie to niech pyta;)
Witam wszystkich Elektrodo maniaków, po 5cio letnim ekspluatowaniu auta na 3 cylindrach znów podiełem próbę naprawiena problemu. Byłem u diagnosty, wykluczył błędy z sterowkikiem fachowiec powidział ze zacina się zawór Co Myślicie ?.Prosze o pomoc. Zgóry dziękuje
Glowica i owszem, w tym XEP moze byc do roboty ale raczej inne objawy beda. lopr_pol dobrze pisze. Skasowac adaptacje w sterowniku albo pojezdzic na samej benzynie z 50 km zeby sie skasowala. Wtedy wykasowac bledy i patrzec co dalej..
Wkrecalem przewód w miejsce świecy. Auto na benzynę
Witam. Jeśli iskra jest, to trzeba zobaczyć sterowanie wtryskiwaczem. Podpiąć oscyloskop i obserwować jak wygląda sygnał sterujący wtryskiem. Pozdrawiam
Na 90% wypalony zawór wydechowy Dociekliwym pozostawiam dorobienie teorii dlaczego w 8V oplach zawory wydechowe padają zwykle na 3. cylindrze... ;)
Problem rozwiązałem winą okazał się nieszczelny przewód od wspomagania hamulców łapał lewe powietrze.
Sprawdż żarówką całoszklaną (taką od postojowki) odwiń druciki super pasuje zamiast wtryska powinna lekko mrógać na każdej wtyczce tak samo. Jeśli sygnały są to problem z zacierającym się trzonkiem zaworowym
Pod pokrywą nie było za wiele syfu,ale do pewności wszystko umyłem,ogólnie astra jeździ normalnie tylko na wolnych obrotach chodzi na trzech cylindrach powyżej 1500 obr jest ok,jutro zerkne na przepustnice i kolektor ssący wszystkie wężyki od podciśnienia są całe.
Zrobiłem próbę olejową i ciśnienie na drugim i trzecim cylindrze wzrosło do 1 MPa. Co to oznacza? Oznacza że niższe ciśnienie było spowodowane pierścieniami/gładzią cylindra.
Trzeba ustalić którędy ten olej się dostanie. Dobra uszczelka pod głowicą dobrana otwory się pokrywają?
Wymiana cewki i wszystko ok jest
Wiram. Magluje internet i nie mogę dojść do prawdy jaka jest w ustawieniu tłoków w bloku silnika w Astrze G 1.4 16V. Po wyjeciu 4 tłoków nie wiem w jakiej pozycji ma być osadzony w cylindrze. Jest różnica co do wyglądu tłoka. Nie jest on symetryczny. Jest na nich strzałka. Dopatrzyłem się dopiero po oczyszczeniu. Teraz pytanie w którym kierunku ma być...
narobiłeś sie - ale od tego jest to forum by sie czegoś dowiedzieć astra nie chodzi na czwarty cylinder zrob tak sprawdź przewód podciśnieniowy idący od kolektora ssącego aż do serwa (uwaga - nie on jest powodem złej pracy) tuż przy zaworze zwrotnym tego przewodu jest mały kruciec z gumowym ciękim wężykiem podciśnienie biegnące tym wężykiem śłuży do...
witam, mam problem z Astra G 2002r 1,6 benzyna-gaz. Na gazie auto chodzi ok, natomiast na paliwie nie pali na jeden cylinder, świece nowe. Mam interfejs Tacho II- mozna przy jego użyciu zdiagnozować to auto?
Astra h 1.6 twinport z16xep zapala sie błąd wypadania zapłonu na wszystkich cylindrach,została wymieniona cewka oryginał,dalej to samo,zaślepiłem egr zrobiłem mały otworek w zaślepce 3 tygodnie ok lecz zapalał się błąd od mieszanki za uboga.Lecz błędu wypadania nie było,wymieniłem na nowy egr oryginał po kilkunastu kilometrach występuje wypadanie zapłonu...
okazało się ze to była uszczelka pod kolektorem...
Mi się wydaje, że wieszają się zawory. Typowe w oplowskich szesnastkach które jeżdżą po mieście. Ten silnik nie lubi ślamazarnej jazdy. Bardzo często pomaga mu ostra jazda.
Witam. Mam problem z samochodem marki Opel Astra J 2.0 CDTI kod silnika A20DTH 160km 2011r manual. Problem jest taki że samochód po nocy musi z 2 3 razy zakręcić żeby odpalił i potem praca silnika jest nie równa do momentu rozgrzania się do 40-50C. Samochód nie posiada żadnych błędów żeby to zdiagnozować. Zaznaczam że po kupnie samochodu zrobiłem 6000km...
ok poszukam jak i sprawdzę ten układ zapłonowy i sygnał sterujący wtryskiem.Jeżeli chodzi o świece,to pomimo oczyszczenia silnik w dalszym ciągu nierówno pracuje!DZIĘKUJĘ za dotychczasowe porady!
witam. Sprawdzone zostało u mnie ostatnio ciśnienie w cylindrach w moim oplu astra bertone 1.8 i okazuje się że w trzech cylindrach jest po 16 a w czwartym jest 12.5 . po wykonaniu próby olejowej cisnienie wzrosło do 14. czy wszystko wskazuje na zużyte pierscienie które puszczają olej i spala sie on w tym cylindrze? kolejne pytanie czy jest koniecznosc...
Niby co namieszałem bartez844? Po wymianie wałka mam ten problem. Wszystkie inne przyczyny niskiego sprężania wyeliminowalem. Zostaje tylko to ze krzywki na tym wałku są źle zrobione. Niewiem może zamyka lub otwiera zawory nie w tym czasie co powinien. Pozatymtym to jest wałek od lanosa.Wiec pytam się o rade czy to wina wałka bo innej przyczyny nie...
No i niestety brak ciśnienia na tym cylindrze. W poniedziałek będę to rozbierał.
Czwśc. Problem w tym że za bardzo nie wiem gdzie te wężyki się znajdują i jakie efekty mam obserwowac, czy mógłbyś mi podesłc jakieś rys. z opisem, jeżeli oczywiście posiadasz? Pozdrawiam.
Witam, astra f 1.6 8v czy czuc jakos gdy nie pali jeden cylinder? czy sprawdzajac manualnie dopiero sie to wybada? jak w normalnej jezdzie to wyczuc, na co uwage zwraca sie? Pozdrawiam, qer
Astra pracuje z początku prawidłowo po kilku minutach zaczyna kulec przy dodawaniu gazu. Po oględzinach stwierdziłem wyciek oleju do kopułki aparatu zapłonowego i nie przepalanie świec 2 i3 Zastanawiam się czy można usunąć wyciek z pomiędzy wałka a obudowy Czy olej mógł wpłynąć na moduł i jak to sprawdzic
Może to coś pomoże więc napisze co dzis zauważyłem, otoz jak do tej pory bylo po odpaleniu zimnego silnika kontrolka od oleju dopiero sie zapalala jak sie dobrze nagrzal i gasla jak dało się więcej gazu a czasami i nie gasla:) dzis i wczoraj po odpaleniu zaswiecila sie na chwile, po jakims czasie okolo minuty, zgasla i juz nie swiecila, następnie podczas...
Witam,będę zakładał gaz ww samochodzie na kolektorze przy pierwszym cylindrze lecą przewody i nie ma za bardzo miejsca aby wkręcić dyszę z gazu.Myślę aby je trochę wygiąć i wkręcić się miedzy je.Może ktoś ma inny sprawdzony sposób. Astra jest Kombi,podłoga jest nieco wyższa,więc myślę o jak największym zbiorniku w miejsce koła zapasowego.Jaki największy...
Posiadam od nowości ASTRĘ 3 z 2007r. Mam problem z wypadającym zapłonem na pierwszym cylindrze. Kiedyś świeciła się tylko żółta lampka od niedawna również pali na trzech cylindrach. Po zatrzymaniu i wyłączeniu zapłonu oraz ponownym uruchomieniu problem na jakiś czas znika ( kilka do kilkudziesięciu km). Wymieniłem cewkę, komputer, świece, sprawdziłem...
Jak się okazało na 1 cylindrze pękła sprężyna na zaworze ssącym. Stąd też nie było momentami kompresji na tym cylindrze, a sama diagnostyka na TECH2 pokazywała wypadania zapłonów. Skończyło się to na zdjęciu głowicy, jej splanowaniu i wymianie sprężyn na zaworach ssących na tym cylindrze. No i po tej naprawie teraz jest ok.
A przewód do sterowania obiegiem wewnętrznym?
Przyczyna ustalona ,spadla w jakis dziwny sposob gumowo- plastikowa koncowka wtrysku do kolektora i blokowala prawidlowe rozpylanie paliwa .Wyjalem poprawilem (udalo sie ja wcisnac ja na miejsce z wyraznym kliknieciem i siedzi mocno) silnik zaskoczyl ( wszystkie swiece suche ) popracowal chwile i sie okazalo ze od strony listwy pokazaly sie przecieki...
motor 8 zaworowy ? , jeżeli robisz upg to przydało by się sprawdzić jeszcze kilka innych spraw, zachęcam do lektury sam naprawiam astra f ..., a jak tam z pracą motoru pracuje równo , czy są jakieś inne objawy ?
Cena to nie tutaj, to forum techniczne.
cylinderek hamulcowy wymiana cylinderek zapieczony cylinderek
lenovo temperatura pralka przycisk laguna klapa bagażnika
chińskie radio android chińskie radio android
Modulator nie reguluje przepływu ciepłej wody - diagnostyka i rozwiązania Schemat do multimetru Voltcraft CC1 - jak zdobyć?