zlokalizowane.
Wyklucz jedno będziemy szukać dalej. Od razu musi być 10 przyczyn? Brakuje mu paliwa, aż się zapowietrza. Czyli pompka zasilająca działa, ale nie ma co pompować. Na wyższych obrotach silnika potrzeba większej ilości paliwa. Zdejmij przewód przelewowy z baku i zobacz ile wraca paliwa na rożnych obrotach silnika.
Może się zapowietrzać uklad paliwa lub sama pompa.
Możesz mieć nieszczelność w układzie paliwowym i po dłuższym postoju się zapowietrza. Paliwo spływa i taki objaw.
Witam na podnosnik i do gory sprawdzisz czy nie ma wyciekow z zasilania paliwem .Pozdrawiam
W VB diesel DTI DTH nie ma pompy paliwowej. Pompa Wtryskowa Bosch VP 44 sama zasysa paliwo ze zbiornika. O zapowietrzeniu tych silników napisano mnóstwo postów na forum VKP. Możliwe najprostsze usterki to nieszczelne,stare przewody przelewowe,uszkodzony filtr paliwa lub jego uszczelka, nieszczelność na przewodach,zasyfiony zbiornik itd. Proponuje poczytać...
To wina zaworu zwrotnego, paliwo cofa się jak jest przód wyżej.
Odpowietrzenie baku jest? Kranik nie zatkany tak samo jak i przewody doprowadzajace paliwo.
Zobacz czy układ zasilania w paliwo się zapowietrza, może zaworki zwrotne do wymiany.
Układ może się zapowietrzać lub też po prostu może się cofać paliwo. W układzie paliwowym zamontowane są zawory zwrotne. Jeden na pewno jest w pompce paliwa w baku, a drugi gdzieś na instalacji. Możliwe, że w filtrze paliwa. Niestety nie znam instalacji Sharana, ale tak to wygląda w większości innych aut.
Jeżeli auto nagle zgasło to może być problem z elektryką jeżeli dłużej i stopniowo traciło moc to problem jest z paliwem. Najlepiej zalać pompę paliwem i sprawdzić czy idzie paliwo na wtryski. Przez podgrzewacz paliwa może się układ paliwowy zapowietrzać. I jeszcze uwaga nie mająca z tym problem nic wspólnego: Silnik DJ5 ma wadliwą pompę oleju, źle...
Być może się zapowietrza układ paliwa głównie filtr lub mimo sprawdzenia tłoczek w pompie wtryskowej się przycina.
Paliwo cofa do baku, filtr jest suchy. Musi być gdzieś nieszczelność - nie powstaje podciśnienie niepozwalające cofać się paliwu. Wchodzi powietrze i paliwo się cofa. Trzeba sprawdzić na szczelność wszystkie przewody paliwowe, także przelewowe z wtryskiwaczy, bo one nie idą do zbiornika, ale do pompy wtryskowej. To jest przyczyną, że w czasie robienia...
Masz tam zapewne silnik OM904. Jeśli po odpaleniu kulał aż zgasł to masz chyba niesprawny układ paliwowy. Do sprawdzenia elektryka przez HHT. Świec tam niema, mogłaby być jedna płomieniówka w kolektorze. wtedy wystarczy zaślepić dopływ paliwa do niej. Gdyby to jej wina była, że zapowietrza układ. Na początek dmuchnij około 1 bar ciśnienia do zbiornika...
Witam ,zapowietrza sie gdzies układ zasilania paliwem i wiem że temat nie jednokrotnie opisywany i opowiadany na forach, ale już zaczynam siwiec .Wczoraj skończyłem wymianę przelewów z trójnikami z tym że przewód z przelewów nie połączyłem z pompą wtryskową tylko do powrotu przewodu do baku (wstawiłem trójnik), zaś przy pompie przewód od przelewu zaślepiłem...
Świece żarowe nie mają wpływu na gaśnięcie silnika już uruchomionego. Przyczyną jest zapowietrzony układ zasilania. Aby mieć pewność podłącz na noc bańkę z paliwem bezpośrednio do pompy i uruchom silnik rano . Jak nie zgaśnie to szukaj miejsca zapowietrzania się układu zasilania. Ja stawiam na pompkę ręczną. Powodzenia.
Jeśli świece żarowe sprawne ( układ podgrzewania wstępnego sprawny )to pewnie się zapowietrza .W przypadku zapowietrzania do sprawdzenia obudowa filtra paliwa , przelewy i nieszczęsne uszczelniacze na wtryskiwaczach (ten silnik ma specyficzne rozwiązanie zasilania wtryskiwaczy w paliwo - posiada uszczelniacze metalowo gumowe pomiędzy trawersami doprowadzającymi...
Zapowietrza się układ paliwowy. Prawdopodobnie jak wypali paliwo z filtra, gaśnie. Sprawdzić szczelność.
Sprawdź układ paliwa, czy paliwo nie schodzi z pompy i układ się powoli zapowietrza?
Doszedłem do tego, że jeśli jest w zbiorniku paliwo powyżej połowy, to nie zapowietrza się. Jak jest zbudowany smok w zbiorniku? Czy są tam jakieś przewody, czy coś podobnego co może się rozszczelnić?
Wychodzi, że zapowietrza się układ paliwowy po nocy cofa się paliwo i jest problem. Podpowiem, że najczęściej zapowietrza się na oringach i uszczelce filtra paliwa (koło akumulatora).
Wychodzi że masz bardzo małą dziurkę na przewodzie w baku, i normalnie układ zapowietrza się. Gdy dziurka jest "w paliwie" to paliwo z układu nie spływa do baku. Żadne oglądanie nie pomoże, tylko wymiana na nowe. Gdyby ta dziurka była poza bakiem to łatwo byś ją znalazł (zatłuszczony przewód paliwowy), a tak to niemożliwe.
W zbiorniku paliwa, w koszu smoka jest zaworek jednokierunkowy, taka czerwona gumka, jak jest nieszczelny, to paliwo cofa się do zbiornika i układ zapowietrza się
Jeśli silnik łatwo się uruchamia i nie uległ zmianie dźwięk pracy na wolnych obrotach to podejrzenia skierowałbym na filtr paliwa i przewody paliwowe, bądź pompę zasilającą. Regulację momentu wtrysku zostawiłbym na koniec, gdy wyczerpią się inne możliwości. Sprawdź czy przewodem powrotnym nie płynie paliwo z pęcherzykami powietrza- jeśli tak układ się...
Podłącz pompę innym przewodem do naczynia z olejem i zobacz jak będzie szło paliwo. Jak źle to pompa jak dobrze to usterka jest w instalacji samochodu. Pozdrawiam.
Sprawdź najpierw szczelność układu paliwowego Paliwo Ci się cofa lub zapowietrza się układ, pisałem wcześniej, ale Ty wiesz swoje...
witam mam dwa problemy z autkiem nissan micra k11: - pierwszy z nich dotyczy ogrzewania w aucie mianowicie chodzi mi tylko nawiew na największym zakresie (czytałem że to może być wina rezystora,opornika) ale nie mogę znaleźć gdzie on się znajduje, - drugi problem jest już bardziej skomplikowany, wraz z nadejściem zimy doszło do sytuacji że autko po...
Prawie jestem pewien, że "tykanie" przekaźników jest prawidłowym "odruchem" elektroniki. Dzieje się tak dlatego, że po podgrzaniu świec żarowych tj. ok. 15-30s system przechodzi do pracy przerywanej żeby nie przepalić świec i podtrzymuje ten stan nawet po uruchomieniu silnika. W Twoim przypadku bardzo prawdopodobne jest zapowietrzanie układu paliwa,...
Jeżeli paliwo dochodzi do pompy a ta nie daje rady z wtryskiwaczem to chyba wiesz co dalej. Cudów nie ma , elektrozawór sprawny?
czy to może być spowodowane dziurą w wydechu, Na pewno to nie jest wina dziury w wydechu, wina akumulatora to też nie jest. Jak bateria była by słaba, to "dusił" by się przy próbie odpalenia, a on "dusi" Ci się już po odpaleniu więc problem z paliwem. Filtry paliwa kiedy zmieniany? Zapowietrzanie się układu paliwowego? Pompa paliwa nie wydaje dziwnych...
Gdzieś jest nieszczelność w układzie zasilania paliwem. Najczęściej zapowietrza się na odstojniku, ale do sprawdzenia jest wszystko od zbiornika do pompy wtryskowej.
To wcale nie muszą być świece, prponuje udać się do ASO celem sprawdzenia układu zasilania paliwem. Może układ sie sukcesywnie zapowietrza.
Może to być spowodowane zapowietrzaniem się układu paliwowego - powietrze dostaje się do pompy, ale również może to byś początek końca pompy. A może po prostu wlał jakieś byle jakie paliwo i pompa nie pracuje jak należy.
Witam..uważam tak samo jak Adam2007 zapowietrza się układ paliwa przez co paliwo cofa się do zbiornika , wszystkie objawy co napisałeś włącznie z siwym dymem na to wzkazują .Sprawdż dokładnie cały układ paliwowy....pozdr. Dodano po 1 przepraszam -sprostowanie ,,ADAM7009,, pozdr.
Obejrzyj dokładnie pompę CR czy nie poci się paliwem (często puszczają uszczelnienia i zapowietrza układ), oraz połączenia przewodów paliwa przy filtrze.
A może po prostu układ zasilania paliwem się zapowietrza? Proponuję sprawdzić właśnie czy w tych momentach, kiedy silnik nie chce zastartować, sprawdzić czy podawane jest paliwo na wtryskiwacze.
Mogą być uszkodzone wtryskiwacze lub wtryskiwacz i paliwo ucieka przelewami i też może zapowietrzać układ. Podczas rozruchu jeżeli nie wytworzy się ciśnienie zadane Komputer nie uruchomi silnika.Możesz sobie zrobić tzw próba przelewu-przelewowa jest o tym w necie .
Witam. Miałem identyczny problem z gruszką jak konrad 1.Po wizycie u mechanika okazało się że paliwo cofa się do zbiornika co spowodowane jest uszkodzeniem zaworka. Kia Carnival II 2,9 CRDI 2003 r. Wystarczyło zamontować na gumowym przewodzie paliwa pod gruszką zaworek zwrotny i po problemie. Od tego czasu mam spokój z zapowietrzaniem się układu paliwa...
A czy ostatnio nie zmieniałeś paska rozrządu?? Ja obstawiał bym końcówki wtrysków. Całkiem niedawno odpalał dobrze ale niedawno jeszcze było ciepło. Byc może końcówki nie utrzymują ciśnienia i stąd problem z odpaleniem. Jeśli aku już słabiej kręci to też bedzie się przyczyniał do gorszego odpalania nawet ciepłego. Jeśli nie wymieniłeś filtra paliwa...
Podaj więcej danych. Normalnie powinna wystarczyć ręczna pompa podpompowująca. Jeżeli wymieniałeś filtr paliwa to do jego kosza trzeba było nalać paliwa i namoczyć sam filtr. Najpierw trzeba ocenić co może być powodem zapowietrzenia. Dodano po 3 Sprawdź także "Podobne tematy" poniżej dla T25 np. Władymirec t25 - Zapowietrzanie się układu zasilania paliwem...
Częste zjawisko w Volvo. Po zgaszeniu paliwo ucieka z układu i ten się zapowietrza.
włącza się dopiero po rozruchu silnika. Wczytałem się w instrukcję serwisowania VP44 i tam piszą, że pompka wstępna wcale nie zawsze występuje przy pompie VP44 (piszą, że tylko przy bardzo długich przewodach i dużej różnicy wysokości zasilania). Z tego wynika, że producent polega przede wszystkim na łopatkowej pompie przetłaczającej wewnątrz pompy...
Szukaj wycieku Zamontuj zaworek zwrotny Ale paliwo nie schodzi,w przewodach tych od filtra do pompy nie widać powietrza aby coś coby wskazywało na zapowietrzanie się układu,pompka elektryczna podaję paliwo
Problem rozwiązany już dawno, ale moze ktoś ma podobny wiec postanowiłem napisać ... auto nie odpalało na zimnym z prostej przyczyny ..... uszkodzony przewód łaczacy filtr paliwa z pompa wtryskowa (dziurka jak łepek szpilki) przez którą zapowietrzał się układ a paliwo cofało się do zbiornika ... .... wiec zanim zaczniecie ingerować w silnik, pompe,...
Witam. Przyczyn może byś wiele. Tam jest pompa sterowana elektrycznie - może problem z zasilaniem. Sprawdzić czerwony przekaźnik pod deską bezpieczników. Jeśli nie chce zapalić na goracym silniku, a na zimnym pali - to typowy obiaw zużycia sekcji pompy wtryskowej. Towarzyszy mu "pływanie" wolnych obrotów na biegu jałowym. Kolejno - zapowietrzanie się...
Układ paliwowy zapowietrza się Niby na to wskazuje że problem z paliwem, ale zapowietrzania bym się nie czepiał, wszak w zbiorniku jest pompa paliwa elektryczna, jak by padła, to pompa mechaniczna nie jest w stanie zaciągnąć paliwa i auto by nie odpalało wcale. Tak na logikę jakaś diagnostyka rozjaśniła by sprawę i ograniczyła poszukiwania.
Chyba masz nieszczelny zawór zwrotny paliwa przy pompie wtryskowej.Na postoju paliwo spływa do zbiornika i układ paliwa sie zapowietrza. Jak dasz mu plaka to odpali , zaciągnie paliwo i chodzi.
prawdopodobnie ucieka ci gdzieś paliwo i zapowietrza się układ paliwowy. Kiedy stoisz na równym terenie lub z uniesionym tyłem, to pompa jest w stanie pociągnąć paliwo. Natomiast jeśli stoisz z uniesionym przodem, pompa nie pociągnie paliwa ponieważ układ jest zapowietrzony.
Dzięki za odpowiedź, Spadające ciśnienie na listwie czyli pompa ? :) dziwne tylko że raz jest okej innym razem nie, jak trochę polatam to nie gaśnie, dopiero w trasie podczas większych obciążeń, natomiast zimny gaśnie co jakiś czas. Umówiony już jestem z mechanikiem na 1 października. Co do odpalania na zimnym strasznie długo muszę kręcić tak jak by...
Witam! Chciałbym zapytać, gdzie można zakupić część do pieca Ulrich Ederlich ED 24. Chodzi mianowicie o wężyk oleju elastyczny, który ma numer części w katalogu Ulrich: sU.035.00.ED.001.803.01 Niestety w sklepach internetowych nie mogę znaleźć wężyka, z końcówkami, które posiada. Zapowietrza się układ obiegu paliwa, czy można jakoś inaczej rozwiązać...
Witam. w warunkach domowych będzie ciężko sprawdziłbym pompę i szczelność układu paliwa , zapowietrzanie ukł. paliwa będzie skutkować problemem odpalenia i szarpania . pozdr
Sprawdź szczelność układu zasilania, tj. połączenie przewodów z filtrem paliwa i doprowadzających paliwo do pompy. Zapewne układ się zapowietrza.
Przedwczoraj robiłem clio z takim silnikiem, odpalał tylko na plaku. Przyczyną były spalone 4 świece żarowe. W tych samochodach w zbiorniku paliwa jest zawór zwrotny na rurce zasysającej paliwo, taka czerwona, elastyczna membranka, jak nie działa prawidłowo to układ paliwowy się zapowietrza i są trudności z uruchomieniem silnika
Sądzę że się zapowietrza na filtrze paliwa - i cofa się paliwo. Niestety, ten nowy filtr - jeśli podejrzewamy nieszczelność uszczelki - jest już do wyrzucenia, przed założeniem nowego (napełnionego paliwem na maksa) wyczyść szmatką z benzyną ekstrakcyjną we wsporniku powierzchnię przylegania uszczelki filtra, gumkę posmaruj lekko olejem silnikowym -...
Tak ale na ciepło też bez rewelacji. Paliwo w układzie jest nie zapowietrza sie i swiece tez pala.
Spada ci paliwo do zbiornika i układ się zapowietrza
Mam pytanko czy w TGL 2008 z Common Rail po odkreceniu korka filtra paliwa powinno byc paliwo? Układ mi sie zapowietrza po nalaniu calej puszki paliwa zaczyna uciekać, pompka reczna działa tez go napełnia i z powrotem ucieka. Czy przy założeniu korka wtedy trzyma i nie wraca bo nie ma skad brac powietrza(tego już nie widać)? Man odpalał na zimnym bez...
Paliwo ucieka z rurek przed pompą wstępną? Sprawdź szczelność układu paliwowego przed nią. Może jest jakaś dziurka w przewodach, a może to wina starej i sparciałej uszczelki?
W czwartek jeździliśmy z podpiętym CDIF/2 błąd powstaje w momencie przyspieszania,po naciśnięciu na gaz. Auto dziś odpalałem i nie startuje zadawalająco kręci jakieś 4-5 sek. Zanim odpali. Układ nie zapowietrza się (paliwo bez pęcherzyków) pompa CR wolno nabija Ciśnienie na listwie. Przed remontami pompy i wtrysków paliło beznadziejnie nawet po 30 sek....
Okazało się że układ zapowietrzał się poprzez obudowę filtra paliwa lub chłodnice paliwa. Przez co paliwo cofało się. Zamontowałem filtr paliwa Filtron PP838 na opaski i odpala normalnie po postoju przodem do góry prawie 12h. Zakupie używaną obudowę oryginalnego filtra wraz z chłodnicą, moja nie wygląda na uszkodzona a jednak powoduje problem. A jeśli...
Witam, tak jak w temacie kombajn się zapowietrza, po podłączeniu butelki z paliwem bezpośrednio pod pompę wszystko jest ok, jaki może być problem? proszę o pomoc.
zapowietrza ci się układ paliwowy inaczej cofa się paliwo z powrotem do zbiornika . Odpala na chwile na tym co ma jeszcze w sobie pompa CR . Wymień wszystkie O-ringi na paliwowych przewodach plastikowych wraz z oringami na filtrze paliwa i sprawdź stan przewodów przelewowych i powinno pomóc.
Witam, może ktoś może podpowiedzieć - piła przestała odpalać, zacząłem od świecy, ale iskra jest. Dziwnie zachowuje się pompka paliwa, wcześniej po kilku krotnym przyciśnięciu powietrze jakby wychodziło i pompowało się samo paliwo ( nie było słychać bąbelków powietrza), teraz pod pompuje trochę, ale widać przemieszczające się bąble, jakby układ się...
Problem załatwiony , uszkodzony przewód paliwowy.
Witam Wszystkich. Prosiłbym o podpowiedź w kwestii mojej Laguny. Auto po każdej nocy długo kręci bo ok. 5 sek i jak już to na obroty wchodzi powoli, tak jakby brakowało paliwa. Akumulator oraz cewki, świece, czujnik położenia wału wszystko wymienione. Czy jest możliwe ze cofa się paliwo do baku i zapowietrza układ paliwowy? Bardzo proszę o podpowiedź.
najczęstsza przyczyna oprócz nie działającej pompki to cofanie się paliwa i zapowietrzanie układu, problem rozwiązuje zaworek zwrotny przed filtrem paliwa. ogólnie te serie ciężko palą. na przyszłość włącz pompkę i poluzuj plastikowy korek na filtrze az zacznie lecieć samo paliwo. Następnie kręć rozrusznikiem (jak zejdzie całkiem paliwo to trzeba podławodać...
Paliwo schodzi z układu (zapowietrza się). Sprawdź powroty, czy są szczelne, czy filtr paliwowy jest szczelny, oraz wszystkie połączenia paliwowe. Może być kilka innych rzeczy ale najpierw sprawdź te najprostsze i najbardziej oczywiste.
Proponuję zacząć od rzeczy najprostszych związanych z układem zasilania paliwem - istnieje prawdopodobieństwo zasysania powietrza lub zapowietrzania się układu paliwowego po długim postoju. _ Szczelność przewodów paliwowych - zbiornik - pompa wtryskowa - wtryskiwacze. _Wymienić filtr paliwowy ( stan paliw ogólnie znany, a szczególnie po zimie i dodatkach...
Świece żarowe nowe ale sprawne? Szczelność układu wtryskowego (u mnie w 1.8TD dawno temu miałem identyczny przypadek. Zawsze po nocy, gdy długo stał. Ponoć paliwo się cofało i zapowietrzał się).
Próbowałeś podać paliwo bezpośrednio do pompy ?
Po wyciągnięciu pompowtrysków przyczyna się znalazła. Dwie tuleje mocowania pompowtrysków okazały się nieszczelne. Kompresja z cylindra dochodziła do układu paliwowego co powodowało zapowietrzanie układu i trudne zapalanie. Podczas pompowania ręcznego układ się odpowietrzał a przez uszkodzone tuleje paliwo dostawało się do cylindrów i stąd te stuki...
Witam od miesiąca mam problem z zapalaniem gdy się chce zapalić ciężko pali ale zapali za 2 razem czasem za 1 . Założyliśmy filter paliwa żeby zobaczyć czy przypadkowo nie cofa paliwa . A tu się okazało że cofa się paliwo . Gdy zapaliliśmy auto filter z paliwem nie był pełny była go mniejsza połowa . Dlaczego zapowietrza się przez coś czy coś ? proszę...
Witam Sprawdź także filtry paliwowe filtr przy pompce zasilającej i szczelność całego układu, jeśli jest przeciek to może się zapowietrzać.
witam...mam problem, zapowietrza mi się cały układ paliwowy, VW GOLF 3 GTD. Paliwo w wężyku powrotu ma bąble i po dotarciu do filtra, gdy zwiększę obroty, powietrze wraca do pompy. Wymieniłem filtr, węże itp.
A może być zapowietrzający się układ paliwa?
Wymień filtr paliwa na poczatek, Może paliwo wraca do zbiornika i układ się zapowietrza Sprawdz swiece żarowe
Spróbuj założyć zaworek zwrotny na przewodzie paliwowym ,być może paliwo wraca do zbiornika i układ zapowietrza się.
Sprawdź czy nie cofa ci się paliwo bo wtedy zapowietrza się układ. Sprawdź połączenia rurek paliwa może być gdzieś miro dziurka i dostaje się powietrze. Miałem przypadek po wymianie filtra paliwa że opaską zaciskową uszkodził się przewód paliwowy i jak silnik chodził było wszystko ok ale po zgaszeniu po upływie ok 20 minut już nie zapalił. A w rurkach...
Może paliwo cofa się do zbiornika, w wyniku czego silnik się zapowietrza. Po dłuższej przerwie w jeździe autem zwróć uwagę, czy w wężykach (przezroczystych) przy filtrze paliwa nie ma pęcherzyków powietrza. Jeśli jednak będą, to usterki (nieszczelności) należy szukać w układzie paliwowym. Na forach znajdują się informacje dot. usuwania takich usterek.
Zobacz kolego czy paliwo nie cofa się do baku może to być wina zapowietrzania się układu paliwowego.
Pewnie się zapowietrza (paliwo cofa się do zbiornika) i zapala, na tej reszcie paliwa z pompy... Nawet nieszczelności na przewodach przelewowych na wtryskiwaczach może być przyczyną... Do sprawdzenia układ zasilania paliwem...
Tak jak koledzy pisali wcześniej sprawdź dokładnie cały układ zasilania paliwem poczynając od zbiornika, czy się nie zapowietrza najlepiej na zewnętrznym zasilaniu z bańki. Masz pompę w zbiorniku? Jeśli tak to sprawdź czy działa prawidłowo, czy nie jest zapchana syfem.
Masz na 100% nieszczelny układ paliwowy, na wtryskach lub jeszcze przed nimi. Jesli nie masz maty izolującej na spodzie maski, to temperatura powoduje odparowanie par paliwa i jakby zapowietrza układ wtryskiwaczy (niegroźne) - jak już zaleje wtryski paliwem, to będzie chodziło bez problemu. Gorzej właśnie z odpaleniem, jak postoi kilka godzin na pelnym...
Przydałby się odcinek przeźroczystego wężyka między pompką a webastem.Jeżeli będzie szło powietrze, lub powietrze z paliwem to masz odpowiedź.Albo zrób test z oddzielną butelką z paliwem. Według mnie układ się zapowietrza i po nocy na mrozie pompka nie jest w stanie zaciągnąć paliwa.
Wymieniłem filtr paliwa. Paliwa był pełen zbiornik i do pompy dopływało właściwym strumieniem. Jedynie co mogłem wcześniej zauważyć, to to, że układ się zapowietrzał i trzeba było podpompować pompką) Jeszcze raz wymienię paliwo ( coś kolor oleju napędowego po zimie przypomina herbatę z mlekiem). Pytanie pozostaje odnośnie sprawy cykliczności właściwej...
Moim zdaniem cofanie się paliwa i zapowietrzanie układu paliwowego. Pompa lub (jeśli jest) zawór zwrotny a jeśli nie to niedomykające się wtryski i zalanie świec.
Dochodzi jeszcze możliwość zapowietrzania się układu paliwowego, przy większym zapotrzebowaniu na moc/paliwo silnik słabnie/przerywa/gaśnie. Załóż tymczasowo przeźroczysty wężyk od filtra paliwa do pompy wtryskowej i obserwuj czy pojawiają się pęcherzyki powietrza.
Witam Dlatego paliwo wychodzi z filtra z pęcherzykami bo układ jest zapowietrzony (zapowietrza się nawet po wymianie filtra paliwa) i należy go odpowietrzyć (patrz w instrukcji którą ci podesłałem) Ale tak jak tam pisze trzeba mieć specjalny przyrząd, możliwe że jest jakiś inny sposób ale ja go niestety nie znam. Życzę powodzenia i pozdrawiam
Pisząc to zakładam że nie będziesz tego legalizował , i w tych okolicznościach moim zdaniem częściej będzie się układ zapowietrzał z powodu braku paliwa niż przy ewentualnej usterce pompy .
Paliwo podgrzewa się od dołu od głowicy bo tam jest przykręcony cały filtr. A na pokrywce jest zawór który jest podłączony z przewodem cofającym paliwo do baku.
Może w filtrze paliwa albo zapowietrzającym się układzie paliwowym?
witam.zasilanie paliwa zrób z baku unikniesz problemu zapowietrzania układu paliwa w aucie ford jest na to wrażliwy.Pompka nie musi być nisko wazne aby jej wylot był skierowany lekko w góre.wydech jest ważny dynamika odprowadzania spalin z wydechem jest inna -łatwiejsze odpalanie
tanie zamienniki filtrów paliwa mają zbyt małą przepustowość i to one mogą zapowietrzać układ. kup filtr KNEHTA i spróbuj na nim pojeździć.
Kiedyś był u mnie passat b5 w naprawie i rano kręcił kręcił kręcił o po jakimś czasie odpalił,okazało się że paliwo się cofało do baku i układ dopływu paliwa się zapowietrzał dlatego że zawór zwrotny nie działał.Chyba wiesz co to za zaworek
moza to jest wina imo ? nie zamyka paliwa pomimo wylaczenia zaplonu? paliwo " ucieka " z pompy wtryskowej. zaznaczam ze to tylko spekulacja.
podłącz kompa, tylko jakiegoś porządnego, ewentualnie sprawdź układ zasilania czy się przypadkiem nie zapowietrza, no chyba że paliwo do kitu, może ktoś nalał benzyny???
- skąd ten dym z pod maski ? Mechanicy za każde podłączenie do kompa zazwyczaj krzyczą 50 zł. Najtaniej będzie kupić interfejs diagnostyczny z programem i podłączyć do laptopa. Bo tak w ciemno to może być to albo to. 1. Nieszczelny układ paliwowy - cofa się paliwo i zapowietrza się totalnie 2. Czujnik położenia wału korbowego, czujnik położenia wałka...
chyba zostaje pompa paliwa... Tylko, że jej tam nie ma... podłącz zasilanie wprost z butelki z paliwem, przez cały układ ale z pominięciem smoka w zbiorniku.
Prawdopodobnie ścieka ci paliwo na tłoki po postoju, stąd problem z rozruchem.
To nie kwestia zaworu, układ ci sie zapowietrza, jest gdzieś nieszczelność.
zapowietrzać układ paliwo peugeot zapowietrzać pompa paliwo zapowietrzać układ chłodzić
fujitsu siemens reset baterii hasło biosie laptop toshiba driver atheros
Zgodność faz w instalacji fotowoltaicznej z licznikiem Spadek jakości oleju w silniku Opel Corsa 1.4E