Zajrzyj do pompki zasilającej.
To wina zaworu zwrotnego, paliwo cofa się jak jest przód wyżej.
Dam przykład np: zagotuje mi się woda Ok. jest tak czasami. Ale bardo ważną sprawą jest aby nie dopuszczać do stanu wrzenia w układzie. Wrzenie wody generuje dużo pary. A co za tym idzie owa para zapowietrza cały układ. Najlepszymi miejscami do odpowietrzania są same grzejniki. Bo to właśnie tam chcemy aby dotarła ciepła, gorąca woda. A samo odpowietrzanie...
Podłącz pompę innym przewodem do naczynia z olejem i zobacz jak będzie szło paliwo. Jak źle to pompa jak dobrze to usterka jest w instalacji samochodu. Pozdrawiam.
Zrób test na CO2 w płynie chłodniczym.
Jeżeli paliwo dochodzi do pompy a ta nie daje rady z wtryskiwaczem to chyba wiesz co dalej. Cudów nie ma , elektrozawór sprawny?
Witam wszystkich użytkowników opli które po dłuższym postoju ciężko odpalają,mowa o dieslu,problem z zapowietrzeniem pompy,temat do ogarnięcia w dwie godziny i autko pali jak zegarek czy stoi na prostym czy z górki lub pod górkę nockę czy dwie.jeżeli jest ktoś zainteresowany pomogę.Pozdrawiam
Przywróć wszystko do stanu oryginalnego i nie kombinuj, żadnych zaworków zwrotnych nie wstawiaj bo one i tak ci nic nie dadzą. Przelewy muszą iść do zasilania pompy. Musisz tylko zlokalizować nieszczelność. Ja stawiam na trawersy.
zlokalizowane.
CAT 428c ma problem z zapowietrzeniem się układu paliwowego. Po zregenerowaniu pompy chodził dobrze jakąś godzinę, później zgasł. Przepompowałem ręczną pompką, odpalił od razu, pochodził 15 sek., gaśnie. Po paru razach to samo, więc zrobiłem tzw. kroplówkę, żeby wykluczyć poszczególne elementy układu paliwowego aż do pompy. Z wstawioną elektryczną pompką...
Masz 3 możliwe sytuacje 1. Odpowietrznik zapchany. Wykręć odpowietrznik i spróbuj odpowietrzyć stoperem (to ten zaworek zwrotny w który wkręca się odpowietrznik) 2. Źle poprowadzone rury tzn. pod złym kątem lub nie w tym kierunku co trzeba. Sprawdź poziomicą czy rury zasilające zasobnika CWU wznoszą się w kierunku gdzie znajduje się odpowietrznik. 3....
Witam. Posiadam Peugeota 207 1.4 8V z 2009 roku. Od jakiegoś czasu mam kłopoty z układem chłodzenia, często się zapowietrza i wyrzuca płyn chłodniczy przez korek zbiorniczka. Wymieniłem termostat, obudowę i czujnik temperatury, wymieniłem chłodnicę, bo ciekła. Po przejechaniu około 10 km płyn podnosi się w zbiorniku pod sam korek, tak jakby powstawało...
Witam na podnosnik i do gory sprawdzisz czy nie ma wyciekow z zasilania paliwem .Pozdrawiam
Miałem przypadek, że dziurawy parownik puszczał gaz do układu chłodzenia i zapowietrzał układ.
Wygląda jakby się zapowietrzał układ.
To daj znać czy to nie uszczelka... Układ sam z siebie nie ma możliwości się zapowietrzyć. Możesz spróbować wymienić korek na zbiorniczku wyrównawczym. Przejrzyj również instalację LPG czy w jakiś sposób nie zapowietrza układu. Ewentualnie dobrze odpowietrz układ. Na zdjęciu masz zaznaczone odpowietrzniki. Zaczynasz od tego przy nagrzewnicy. https://obrazki.elektroda.pl/9767602800_...
Na pracującej pompie nigdy dobrze nie odpowietrzysz. Powietrze mogło być na odcinku instalacji wodnej z C.O gdy dopuściło się wody weszło one w obieg. 2 sprawa że pompa mogła zaciągnąć powietrze z okolic naczynia wzbiorczego gdy było mało wody. Ale skoro wszystko grzeje to nie ma się czym przejmować, reszta powietrza w instalacji sama się straci.
Ale kolego wymianiałeś o ringi na wtryskach pod deklami czy na pompkach PLD?
Kolega danielf 1986 chciał się upewnić czy ma instalację prawidłowo zamontowaną a nie czy będzie działać dlatego tak odpowiedziałem. Nie ma żadnego zabezpieczenia w razie zagotowania wody w układzie, a po za tym przy wyższych nastawach pompy będzie mu ładować wodę do naczynia wzbiorczego i z czasem zapowietrzać układ.
Poziom sufitu w kotłowni i w łazience jest jednakowy? Jak tak to naczynie jest za nisko. a po drugie jest źle podpięte do kotła i pompa wyrzuca wodę z naczynia, dlatego bojler się zapowietrza.
Do AUTOSAN: Poz.4 na załączonym rysunku - Jeżeli temp. paliwa jest większa niż 31 stopni, zawór w kierunku filtra jest zamknięty, otwarty jest przelot do baku, czyli poz. 6 na tym rys. Jeżeli temp. paliwa jest poniżej 15 stopni zawór otwiera się na filtr umożliwiając podgrzewania zimnego filtra i zawartego w nim paliwa przez ciepłe paliwo wracające...
Pan mechanik musi mieć świetny sprzęt, który odczytuje błędy o zapowietrzaniu:D ten silnik ma przelew wtryskiwaczy na zasilaniu. Często przyczyną zapowietrzania układu były przewody przelewowe wtryskiwaczy. Zdarzały się też pęknięte obudowy filtrów paliwa. Pamiętaj, że są to sugestie, a fizycznie auto może obejrzeć albo Twój majster, albo Ty. Do dzieła.
Po wyżej wymienionych objawach obstawiałbym 2 możliwości: - blokujący się EGR w pozycji zamkniętej - zapowietrzanie układu paliwowego bez podpięcia pod komputer ciężko stwierdzać na sucho
Powiem tak, opony przód praktycznie nowe(jeszcze nie te szerokie), tył tak samo, silnik po 3 miesiącach nie odpalania łapie od razu bez problemu, po dodaniu gazu na maksa delikatny czarny dymek który zaraz znika, blacharka jest ok, w oryginale.
Nie bardzo wiem co oznacza CDI bo raczej nie musi to byc diesel. Ale tak czy inaczej zanosi się na zapowietrzanie układu zasilania przy silniku wysokoprężnym. Czyli szczelność , stan filtra ewentualnie napowietrzanie zbiornika.
Błąd jest w podłączeniu naczynia i zastosowaniu rozdzielacza. W temp. pow. 80 stC zaczyna się wytwarzać para i zapowietrza układ.
za kilka min odpaliłem A dolna część chłodnicy zimna, to oznaka że układ jest zapowietrzony, Albo oznaka, że jednak UPG jest uszkodzona, nadmuchuje spalinami do układu i zapowietrza układ...
Jak ściągnąć te złączki na fotce powyżej? Ściskając po bokach nie puszczają. Rozumiem, że tam są uszczelki w smoku czy jeszcze gdzieś? Przy samych rurkach aluminiowych w smoku?
Tak się dzieje gdy niedrożne sa filtry paliwa. Pompka zasilająca nie ma siły przecisnąć przez nie paliwa, wtryskowa w końcu wypali to co w niej jest, każdą możliwą szczeliną zaczerpnie powietrza nawet przez zaworek zwrotny i w końcu silnik stanie. Druga przyczyna to duży opór ssania paliwa przez pompkę zasilającom z baku, pogłębia to jaka kolwiek niewielka...
Moim zdaniem cofanie się paliwa i zapowietrzanie układu paliwowego. Pompa lub (jeśli jest) zawór zwrotny a jeśli nie to niedomykające się wtryski i zalanie świec.
Twój problem to zapowietrzenie pompy a nie awaria pompy. Poszukaj, jest dużo o tym w necie. Pompa to ostateczność jak pada to na amen, nie daj się naciągać na to pompiarzom i niektórym mechanikom co mało wiedzą o tych silnikach. Zapowietrzanie układu to podstawa i tam szukaj.
Przyczyn nieszczelnosci moze byc wiele, np. nieszczelne moga byc przewody na zaciskach, filtr paliwa warto sprawdzic czy uszczelka na filtrze nie jest uszkodzona lub powietrze moze lapac sama pompa wtryskowa. Dochodzi do tego jeszcze brak odpowietrzania baku lub zabrudzony smok. Pozdrawiam.
numerek12 , instalacja jest "jednopoziomowa". Zauważyłem również, że za każdym kolejnym razem uzupełniam mniejszą ilością wody, jak i również mniejszą ilość powietrza "wypuszczam" z grzejników. no to był to zostawił jak jest ....problem się zaczyna wtedy gdy ubywa często za pól roku powinno ustac zupelnie zapowietrzanie układu
To wychodzi na to ze pompowtryski zapowietrzają pompe na powrocie. Ja zmieniłem pompę na inną też używaną ale nie boscha i chodzi jeszcze gorzej. Na starej Boschoskiej chodził lepiej . No nic trzeba robić wtryski , i tez chyba oddam do serwisu bo nie wiem czy mam tyle skila. a to powietrze ustało?
Witam. Posiadam ciągnik CASE 1490 i mam problem, zapowietrza mi się układ paliwowy. Kupiłem nową pompke mechaniczną wstępną i nadal zapowietrza. Filtry wymieniałem w tamtym roku nowe i nadal jest problem. Czy mogę założyć elektryczną pompkę od samochodu? Proszę o komentarz.
Tak może być powodem.
witam ponownie mam pytanie co może być jeśli po przekroczeniu 80 stopni zapowietrza mi sie piec co może być nie tak proszę o odpowiedz dziękuje i pozdrawiam Dodano po 2 witam ponownie mam pytanie co może być jeśli po przekroczeniu 80 stopni zapowietrza mi sie piec co może być nie tak proszę o odpowiedz dziękuje i pozdrawiam
Układ chłodzenia w tym silniku nie może ci się "zapowietrzyć". Napisz co robiłeś (czy wymieniałeś płyn, sprawdzałeś drożność nagrzewnicy, czy szukałeś już na forum w innych tematach...) Ogólnie poczytaj najpierw forum bo temat poruszanych dzisiaj tylko był juz kilka razy...
Witam, przyczyną jest nieszczelność układu. W moim przypadku odstojnik był winowajcą.
Jeżeli chodzi o przepływ, to znaczenie ma tutaj ilość kolektorów , średnica rur, odległość jeszcze parę innych czynników. Gdy zastosujesz taką regułę 0,66 l/min na m ² brutto pow. kolektorów, to powinno być dobrze. Polecam zasięgnąć info. o przepływie u producenta, jeżeli nie ma w instrukcji, ustawiana przepustowość nie powinna być ani znacznie...
witam, tak to będzie uszczelka pod głowicą dziś sprawdzałem z kolegą. Dziękuję za pomoc
[tak tylko ze wymieniajac uszczelke to glowica byla w planowaniu 0,14 zciagnieto. miala tez sprawdzana szczelnosc olejowa oraz wodna. wymienione zawory,prowadnice oraz docierane.wierz mi wydalem troche kasy a obiaw pozostal ten sam
Zapowietrza się układ paliwowy . Szukaj nieszczelności .
np nieszczelne pompowtryski
Niby nie powinny pojawiać się bąble w przewodzie paliwowym, ale w praktyce widziałem takie i jeżdziły. Najważniejsze czy rano jest paliwo czy powietrze? Jeżeli wymieniłeś obudowę filtra paliwa, to wyeliminowałeś główną przyczynę. Trafił mi się kiedyś Opel, który zapowietrzał się gdzieś wcześniej. Pewnie złączki przy zbiorniku, ale nie sprawdzałem, bo...
tanie zamienniki filtrów paliwa mają zbyt małą przepustowość i to one mogą zapowietrzać układ. kup filtr KNEHTA i spróbuj na nim pojeździć.
To wszystko wiem, ale na oko nie widze nic , przewody suche od baku do filtra itp. Sprawdze smok w baku ewentualnie wyczyszcze. W pompie sa jeszcze zaworki wysokiego cisnienia ktore tez sprawdze . Czekam na jakies propozycje a ja ide dalej szukac .
O jaką miedzianą podkładkę dokładnie chodzi bo mam taki sam problem z zapowietrzaniem?
Witam. Jezeli instalacja byla nie dawno uruchomiona, to w ukladzie jest sporo powietrza. Najwazniejsza sprawa jest odpowietrzenie pieca bo jezeliw piecu bedzie sporo powietrza to woda tak mocna sie w nim grzeje ze powstaje para wodna ktora dodatkowo "zapowietrza" uklad. Tak wiec mysle ze przy piecu powinien byc jakis zaworek do odpowietrzania lub jezeli...
Klekocik 1.9 był w opinii szwagrów i kumpli w problemach paliwowych, zmieniałem w zimie filtr paliwa itd.... Rzeczywistym problemem była regulacja zaworów, profesjonalny mechanik to prawidłowo ocenił
Odkręć przewody i przedmuchaj. Sprawdź czy nie zagiąłeś baku pod spodem. Gdzieś coś siedzi.
diagnoza kompem była?
Z tego co słyszałem to w podstawie filtra paliwa na dole jest jakiś śrut który robi za zaworek zwrotny, jeśli ta część jest uszkodzona to paliwo schodzi z filtra i objawy są podobne do tych co opisujesz.
to była wiązka i pompa wstepna paliwa. temat uważam za zakonczony tak samo jak użytkowanie w/w sprzęta......
Jak narazie autko jest u mechanika wyskoczył błąd związany ze sterownikiem wtryskiwacza mechanik podejrzewa przewody od wtrysku jutro ma się tym zając zobaczymy co wymyśli :)
Tylko zużyty wysprzęglik będzie zapowietrzał ciągle układ, mimo braku wycieku bo tam uszczelniacz wargowy jednostronnego działania. Pierwsze symptomy jego uszkodzenia to brak możliwości odpowietrzenia bo ciągle skądś się bierze powietrze. Mimo odpowietrzenia na drugi dzień znów powietrze.
Podczas normalnego użytkowania CO zapowietrzanie się układu występuje w dwóch przypadkach 1- zbyt duży ubytek wody 2- gotowanie wody
Jeżeli termostat jest sprawny, nagrzewnica również, to zostaje tylko 1. klapa przestawiająca na przepływ przez nagrzewnicę. 2. brak obiegu płynu chłodniczego 3. zapowietrzanie się układu. ( np przez uszkodzoną uszczelkę pod głowicą.
dzieki za rade
Pytanie 1: czy drgania wskazówki spowodowane są zapowietrzeniem układu? Odkręcenie zegara i spuszczenie wody uspokaja zegar na kilka minut. Tak Pytanie 2: czy tak jak na schemacie, nie jest błędnym połączenie zasilania wody ponad poziomem rury zasilania ciepłej wody z pompy? patrz schemat poniżej. Tak, powietrze zbierało się w rurze doprowadzającej...
Żadnej dodatkowej uszczelki na pewno nie było ale w obudowie wygląda na to że miejsce na uszczelkę jest. A mam jeszcze pytanie czy w tej obudowie przy zasilaniu to jest jakiś zaworek bo nie wiem jakie to ma zastosowanie
Jeśli chodzi o zapowietrzanie układu to dobrze jest wstawić zworek zwrotny na przewodzie od filtra do pompy.Co do silnika to masz chyba TDCI a nie TDDI? w TDCI często się zapowietrza poprzez nieszczelne przewody nadmiarowe przy wtryskiwaczach.Wymień te gumki koszt niewielki a może będzie poprawa.Co do tarcia to może masz luzy na łożysku piasty.Na luzie...
Ma pompe ale ona nie robi cisnienia, jak nie rozbierałeś to nie pisz głupot.
te gniazda sie wymienia ??
Witam! Chciałbym zapytać, gdzie można zakupić część do pieca Ulrich Ederlich ED 24. Chodzi mianowicie o wężyk oleju elastyczny, który ma numer części w katalogu Ulrich: sU.035.00.ED.001.803.01 Niestety w sklepach internetowych nie mogę znaleźć wężyka, z końcówkami, które posiada. Zapowietrza się układ obiegu paliwa, czy można jakoś inaczej rozwiązać...
Rozumiem że pokrętło w kabinie ustawione na ciepło, ale czy steruje ono zaworem? Mogł się wysunąć pancerz linki, z opaski na jednym z końców sterowania. A jeżeli zawór pracuje, to masz większy problem. Zapowietrzona nagrzewnica. Generalnie po uzupełnieniu płynu powinna odpowietrzyć się sama. Jeżeli tak się nie dzieje to wydmuchana uszczelka pod głowicą...
Mogą być zamulone. Jeśli cała góra grzejnika jest ciepła to oznacza że grzejnik nie jest zapowietrzony. Jeśli bardzo Ci to przeszkadza to możesz przy jakiejś okazji wypłukać grzejniki. Ale nie jest to aż tak bardzo szkodliwe dla instalacji.
sprawdź czy na filtrze się nie zapowietrza.
Jak wpada jest zapowietrzony, gdzieś jest nieszczelność i powoduje zapowietrzanie się układu i tyle reszta ma wpływ na prace układu przeniesienia napedu a nie na złącznie i rozłączanie sprzęgła.
No ok.. Na krótkie trasy napewno by się sprawdzało ale co się stanie jak autko pokonywać będzie trochu dłuższy odcinek. Musisz mieć obieg w tej rurce bo będziesz gotował w niej wodę czyli ta pompka obiegowa musi non stop pracować, jak ją wyłączysz to będzie w najlepszym wypadku zapowietrzać układ. Obieg pójdzie na chłodnicę?? Nie będzie gotowało jakoś...
Zapowietrza sie układ
Masz tam zapewne silnik OM904. Jeśli po odpaleniu kulał aż zgasł to masz chyba niesprawny układ paliwowy. Do sprawdzenia elektryka przez HHT. Świec tam niema, mogłaby być jedna płomieniówka w kolektorze. wtedy wystarczy zaślepić dopływ paliwa do niej. Gdyby to jej wina była, że zapowietrza układ. Na początek dmuchnij około 1 bar ciśnienia do zbiornika...
Albo zapowietrza się układ paliwowy albo świece żarowe się skończyły a może czujnik temperatury daje informację że silnik jest ciepły i świeczki nie grzeją .
Być może się zapowietrza układ paliwa głównie filtr lub mimo sprawdzenia tłoczek w pompie wtryskowej się przycina.
Może to być spowodowane zapowietrzaniem się układu paliwowego - powietrze dostaje się do pompy, ale również może to byś początek końca pompy. A może po prostu wlał jakieś byle jakie paliwo i pompa nie pracuje jak należy.
Przewody wymienione na przeźroczyste tak samo te cienkie przelewowe zmienione. Proszę jeszcze raz przeczytać pierwszy post bo chodzi o te bąbelki w przewodach przelewowych. Uszczelniacze trawersów nowe. Ewidentnie gdzies sie zapowietrza ale gdzie? Jeżeli przewody odpięte od filtra i puszczone prosto w bańkę, uszczelniacze trawersów wymienione, paliwo...
Tą instalację autor chyba sam budował. Instalacja jest kompletnie skopana, książkowy przykład jak się tego nie robi. Pompa zawsze będzie się zapowietrzać, ponieważ układ rur tworzy syfon w najwyższym punkcie. Ręczny odpowietrznik zamontowany niezgodnie ze sztuką (nie wykonuje się na poziomych odcinkach rur). Proponowane wcześniej odpowietrzniki automatyczne...
Witam od miesiąca To trochę długo :D mniejsza połowa Połowy są równe! Dlaczego zapowietrza się przez coś czy coś ? proszę o pomoc . Nieszczelność na pompce/zaworze zwrotnym lub na przewodzie zasilającym ze zbiornika paliwa. Zobacz te okolice. Często poluzowany zacisk na przewodzie jest przyczyną łapania lewego powietrza.
U mojego taty w Peugeot 206 1,4 hdi tez zapowietrzal sie uklad paliwowy a w baku nie ma oryginalnie pompki. Założyłem tacie pompke od benzyny, kable idace do zbiornika mialy juz wyjscie na zasilanie pompki. Chodzi auto tak juz 2 tygodnie i wszystko ok. Ja polecam jako rozwiazanie problemu powietrza w ukladzie.
a co sądzisz o tym zaworku zwrotnym i gdzie takowy najlepiej umieścić ? A jeśli chodzi o pompę to jest możliwość naprawy tylko części odpowiadającej za pompkę paliwa czy trzeba oddać cała pompę do regeneracji/kupić inną ?
Poślę schemat instalacji paliwowej z Mercedesa 124/201. W Twoim powinno być podobnie. Poszukaj nieszczelności na przewodach, czy dokręcone itp. Może się zapowietrzać poprzez termostat paliwa jeśli go masz to go ew. omiń. http://obrazki.elektroda.pl/9785896000_1... http://obrazki.elektroda.pl/3684234800_1... PS MB100D...
A czy ostatnio nie zmieniałeś paska rozrządu?? Ja obstawiał bym końcówki wtrysków. Całkiem niedawno odpalał dobrze ale niedawno jeszcze było ciepło. Byc może końcówki nie utrzymują ciśnienia i stąd problem z odpaleniem. Jeśli aku już słabiej kręci to też bedzie się przyczyniał do gorszego odpalania nawet ciepłego. Jeśli nie wymieniłeś filtra paliwa...
Kolego, jeżeli twój golf zapala po długim kręceniu a jak już załapie to działa "normalnie" to według mnie masz problem z zapowietrzaniem układu paliwowego, na dzień dobry powinieneś uruchomić auto dać mu chwilę popracować zgasić je i uważnie posłuchać czy w okolicy filtra paliwa nie słychać żadnych dziwnych dźwięków. Najczęściej przyczyną zapowietrzania...
Jak odpali to przejedzie kawałek i zgaśnie Wygląda jakby się zapowietrzał układ paliwa.Co to za silnik podaj oznaczenie?
[quote="lennon"]jak sprawdzic wtryskiwacze??czy to moze byc przyczyna?? Wtryskiwacze sprawdzisz na stole probierczym , najszybcjej w warsztacie nie które sklepy też wykonują to.A tu są objawy zapowietrzania się układu, gdzieś nie szczelość lub nie trzyma zaworek zwrotny.
Zafira A 2.0dti Nie chcę tu uprawiać czarnowidztwa ;-) ale sam miałem taką Zafirę trzy lata i walczyłem non stop z tą nieszczęsną pompą... U mnie się zapowietrzał układ, kombinacje z zaworkami trochę pomogły, parkowanie pod górkę też ;-) Ostatecznie musiałem albo pompę regenerować, albo... sprzedać furę. Poszła dalej, a trochę szkoda, bo to całkiem...
Cofa się paliwo do zbiornika , jeszcze raz skontroluj prawidłowość montażu nowego filtra. Przekaźniki zostaw w spokoju!
Witam panowie. Mazda 1.6 CITD, zapowietrza się po nocy. Nie widać nigdzie żeby ciekła ropa. Gdzie znajduje się zaworek zwrotny, na co zwrócić uwagę?
Wyklucz jedno będziemy szukać dalej. Od razu musi być 10 przyczyn? Brakuje mu paliwa, aż się zapowietrza. Czyli pompka zasilająca działa, ale nie ma co pompować. Na wyższych obrotach silnika potrzeba większej ilości paliwa. Zdejmij przewód przelewowy z baku i zobacz ile wraca paliwa na rożnych obrotach silnika.
Zawór 3d nie jest podłączony źle. Jeżeli jego zadaniem ma być regulacja temperatury wychodzącej na grzejniki to jest ok. Jeżeli chciałbyś zawór zastosować do ochrony powrotu to wtedy trzeba zmienić podłączenie - albo na powrocie w funkcji mieszania albo zostawić na zasilaniu w funkcji rozdzielenia (pompę przenieść przed zawór) Powodem zapowietrzenia...
Naczynie przeponowe trzeba sprawdzić, jeśli układ jest zamknięty.
Data jest ok?
Nie zapowietrza się układ paliwowy ?
Witajcie forumowicze!! Miałem fajne centralne gazowe kocioł z zamkniętą komora spalania termet mini term turbo, grzejniki regulusa (cały układ wg wyliczeń niecałe 20 litrów wody. grzało ok. ale czasem koszty wychodziły zbyt duże, więc postanowiłem postawić piec kaflowy z podkową (ok. 22l.) i wpiąć w instalację, założyłem na zasilaniu z podkowy pompę...
Witam mam golfa II 1.3 benzyna gaz i za każdym razem jak go odpowietrze to po przejechaniu 2-3km zapowietrza się z powrotem co może być grane parownik ma max 2 lata i tak na gazie gaśnie na benzynie w wężach jest takie ciśnienie że jak już się nagrzeje silnik to na gazie nie chce jechać dopiero jak się odkręci korek wypuści powietrze to pojedzie na...
Uszczelka głowicy po zagrzaniu tworzy się poduszka powietrzna w układzie chłodzenia i automatycznie zapowietrza układ wtedy puchną przewody i nie włącza się elektrowentylator chłodnicy .
Spróbuj starego sposobu i zasil nowy, zalany paliwem filtr paliwa z dodatkowego baniaka zawieszonego nad silnikiem. Do baniaka wlej paliwo z jeszcze innej stacji, np z BP (skoro jest podejrzenie o złe paliwo). Ponieważ w 2.0l tdci pompa wysokiego ciśnienia zasysa paliwo sama ze zbiornika (nie ma pompy podającej paliwo do filtra), to w układzie paliwowym...
Tak. Faktycznie nie ma tam zamontowanego czujnika poziomu płynu oryginalnie. Nie masz się więc czym przejmować. Co do ciśnienia w układzie to tak, jeśli się układ zapowietrzał, to jak najbardziej mogło być to przyczyną zwiększonego ciśnienia i zrzucania węży. Twój mechanik się nie pomylił - teraz fura będzie jeżdzić, tylko kontroluj płyny eksploatacyjne...
Pisząc to zakładam że nie będziesz tego legalizował , i w tych okolicznościach moim zdaniem częściej będzie się układ zapowietrzał z powodu braku paliwa niż przy ewentualnej usterce pompy .
U góry można założyć trójnik do zalania rury w kierunku studni. Co ma się zapowietrzać? Układ musi być szczelny, żeby pompa wytworzyła podciśnienie. Na dole studni trzymać będzie zawór zwrotny i nie powinno być powietrza w układzie od strony zasysania. Na jakiej głębokości jest lustro wody ?
zapowietrza układ chłodzenia zapowietrza układ kocioł zapowietrza układ paliwowy
wentylacja lutowanie sterowanie silnikiem pradu stałego instrukcja obsługi golfa
bosch wan24m2spl płyta sterująca
Utrata mocy podczas przyspieszania auta - przyczyny i diagnostyka Lokalizacja czujnika ciśnienia doładowania i siłownika turbosprężarki w Mercedes W639 3.0 CDI