Może się zapowietrzać uklad paliwa lub sama pompa.
W VB diesel DTI DTH nie ma pompy paliwowej. Pompa Wtryskowa Bosch VP 44 sama zasysa paliwo ze zbiornika. O zapowietrzeniu tych silników napisano mnóstwo postów na forum VKP. Możliwe najprostsze usterki to nieszczelne,stare przewody przelewowe,uszkodzony filtr paliwa lub jego uszczelka, nieszczelność na przewodach,zasyfiony zbiornik itd. Proponuje poczytać...
dziekowa mistrzowie jutro bede badal... Zauwarzylem jeszcze ze golfisko powoli chce wyznac co go boli... Otoz zaczyna sie jakby dlawic po uplywie okolo 5 minut lub przejechaniu okolo dwoch kilometrow... (bez plaka nie odpali ) co najciekawsze wedlug mnie ma to zwiazek z temperatura silnika... (to auto to totalny rebus) Po odpaleniu do momentu zgasniecia...
Witam. Jezeli instalacja byla nie dawno uruchomiona, to w ukladzie jest sporo powietrza. Najwazniejsza sprawa jest odpowietrzenie pieca bo jezeliw piecu bedzie sporo powietrza to woda tak mocna sie w nim grzeje ze powstaje para wodna ktora dodatkowo "zapowietrza" uklad. Tak wiec mysle ze przy piecu powinien byc jakis zaworek do odpowietrzania lub jezeli...
Witam jeztem nowy na forum w zwiazku z tym z góry przepraszam jezeli pisze nie tamdgdzie powinienem. Mam problem w Voyagerem 2.5 td rok 99 mianowicie ciągle zapowietrza mi sie uklad paliwowy wymienilem weze , filtr paliwa krece rozrusznikiem az padnie akumulator dopiero po dlugim odpowietrzaniu zapala jednak na drugi dzien to samo. Wczoraj zauwazylem...
Zapowietrzony układ.
Zajrzyj do pompki zasilającej.
To wina zaworu zwrotnego, paliwo cofa się jak jest przód wyżej.
Dam przykład np: zagotuje mi się woda Ok. jest tak czasami. Ale bardo ważną sprawą jest aby nie dopuszczać do stanu wrzenia w układzie. Wrzenie wody generuje dużo pary. A co za tym idzie owa para zapowietrza cały układ. Najlepszymi miejscami do odpowietrzania są same grzejniki. Bo to właśnie tam chcemy aby dotarła ciepła, gorąca woda. A samo odpowietrzanie...
Podłącz pompę innym przewodem do naczynia z olejem i zobacz jak będzie szło paliwo. Jak źle to pompa jak dobrze to usterka jest w instalacji samochodu. Pozdrawiam.
Porządnie odpowietrz ale pewnie uszczelka do roboty. 3.1.2-3.1.3. Nie używaj wielu kont na forum. Takie działanie powoduje zdezorientowanie użytkowników oraz niewłaściwe prezentowanie statystyk. http://www.elektroda.pl/rtvforum/uzytkow...
Zrób test na CO2 w płynie chłodniczym.
Jeżeli paliwo dochodzi do pompy a ta nie daje rady z wtryskiwaczem to chyba wiesz co dalej. Cudów nie ma , elektrozawór sprawny?
Zakopci na biało przy odpalaniu ale tez nie zawsze ale gdy juz zakopci to jest mega duza chmura z wydechu a płyn znika szybko i zapowietrza sie uklad z powodu braku wody w układzie
falujace obroty i zapowietrzania uklady chlodzacego,rzadka przypadlosc, co do obrotow mozesz miec uszkodzona uszczelke przy kolektorze ssacym, jesli sie zxapowietrza uklad a nie ma wyciekow to moze byc uszkodzona membrana wodna w reduktorze,ale wtedy masz gaz w ukladzie chlodzenia, jezeli to nie gaz sprobuj wymienic zakretke chlodnicy,jest t5am sprezynka...
Witam wszystkich użytkowników opli które po dłuższym postoju ciężko odpalają,mowa o dieslu,problem z zapowietrzeniem pompy,temat do ogarnięcia w dwie godziny i autko pali jak zegarek czy stoi na prostym czy z górki lub pod górkę nockę czy dwie.jeżeli jest ktoś zainteresowany pomogę.Pozdrawiam
Podepnij na krotko diesla z banki bezposrednio pod pompe odpowietrz , zostaw na noc i zobatrz co sie bedzie dzialo rano , prawdopodobnie uklad sie gdzies zapowietrza takie jest moje spotrzezenie po tym co napisales.
zlokalizowane.
Zdejmij korek wlewu paliwa i zrob jazde probna. Mozesz miec zatkany odpowietrznik i pompa nie ma sily zassac paliwa ze zbiornika (uklad jest podcisnieniowy a pompa podajaca jest w pompie wtryskowej).
Tak jak kolega pisze te renault nie maja pompy elektrycznej w baku tylko wstepna na pompie wysokiego cisnienia i ewentualnie gumowa gruszke. Najprawdopodobniej masz nieszczelny uklad ,najczęściej zapowietrza sie w okolicy filtra paliwa i na powrocie od wtryskiwaczy.
CAT 428c ma problem z zapowietrzeniem się układu paliwowego. Po zregenerowaniu pompy chodził dobrze jakąś godzinę, później zgasł. Przepompowałem ręczną pompką, odpalił od razu, pochodził 15 sek., gaśnie. Po paru razach to samo, więc zrobiłem tzw. kroplówkę, żeby wykluczyć poszczególne elementy układu paliwowego aż do pompy. Z wstawioną elektryczną pompką...
Witam. Temat rozwiązany, wymiana uszczelki pod głowicą pomogła. Pozatykane kanały przez uszczelniacz do chłodnic, nigdy nie wlewajcie tego syfu.
Miałem przypadek, że dziurawy parownik puszczał gaz do układu chłodzenia i zapowietrzał układ.
Wygląda jakby się zapowietrzał układ.
Witam na podnosnik i do gory sprawdzisz czy nie ma wyciekow z zasilania paliwem .Pozdrawiam
Witam. Tak jak w temacie w moim golf'ie uklad chlodzenia po przejechaniu 100-200 km zapowietrza sie ( nagrzewnica nie daje cieplego powietrza). Auto ma silnik 1.8-75 km oraz posiada instalacje LPG. Nie wiem co jest przyczyną tego problemu. Proszę o pomoc. Pozdrawiam.
To daj znać czy to nie uszczelka... Układ sam z siebie nie ma możliwości się zapowietrzyć. Możesz spróbować wymienić korek na zbiorniczku wyrównawczym. Przejrzyj również instalację LPG czy w jakiś sposób nie zapowietrza układu. Ewentualnie dobrze odpowietrz układ. Na zdjęciu masz zaznaczone odpowietrzniki. Zaczynasz od tego przy nagrzewnicy. https://obrazki.elektroda.pl/9767602800_...
U mojego taty w Peugeot 206 1,4 hdi tez zapowietrzal sie uklad paliwowy a w baku nie ma oryginalnie pompki. Założyłem tacie pompke od benzyny, kable idace do zbiornika mialy juz wyjscie na zasilanie pompki. Chodzi auto tak juz 2 tygodnie i wszystko ok. Ja polecam jako rozwiazanie problemu powietrza w ukladzie.
Zlaczki jak i krocce pod uplywem czasu sa ciezkie do zdjecia z siebie. Niestety ratuje cie smarowanie odrdzewiaczem ,wydmuchiwanie kompresorem… i tak jak wspomniales… .nacisk na biale blokady i delikatne obroty i ruchy posuwiste… i tak w kolko az pusci. Jezeli juz za bardzo wyzyles sie na zawleczce ktora potrafi pec… .to nic...
Ale kolego wymianiałeś o ringi na wtryskach pod deklami czy na pompkach PLD?
Błąd jest w podłączeniu naczynia i zastosowaniu rozdzielacza. W temp. pow. 80 stC zaczyna się wytwarzać para i zapowietrza układ.
Postaram sie odpowiedziec na pytanie z tematu watku, otoz plaszcz zawsze bedzie lepszy od wezownicy, zwlaszcza jesli chodzi o kominek. Podstawowa sprawa to pojemnosc i szybkosc przekazywania (przenoszenia) ciepla, przeplywy i odpornosc na zapowietrzenie, zwlaszcza para wodna na co niewielu zwraca uwage. Zbyt duze parowanie na powierzchniach odbioru...
Data jest ok?
Nadal upieram się przy zapowietrzonej pompie. Pompa musi się samoistnie odpowietrzyć poprzez zbiorniczek płynu i gwałtowne naciskanie pedału raczej temu nie pomaga. Przypuszczam, że mechanik odpowietrzał hamulce i podczas tej czynności albo zabrakło płynu w zbiorniczku, albo robił to zbyt szybko i świeży płyn ze zbiorniczka nie zdążył napływać w takiej...
Po wyżej wymienionych objawach obstawiałbym 2 możliwości: - blokujący się EGR w pozycji zamkniętej - zapowietrzanie układu paliwowego bez podpięcia pod komputer ciężko stwierdzać na sucho
za kilka min odpaliłem A dolna część chłodnicy zimna, to oznaka że układ jest zapowietrzony, Albo oznaka, że jednak UPG jest uszkodzona, nadmuchuje spalinami do układu i zapowietrza układ...
Nie bardzo wiem co oznacza CDI bo raczej nie musi to byc diesel. Ale tak czy inaczej zanosi się na zapowietrzanie układu zasilania przy silniku wysokoprężnym. Czyli szczelność , stan filtra ewentualnie napowietrzanie zbiornika.
Nie wymieniaj nic "na pale", chyba, ze jestes bogaty. Na twoim miejscu zajrzalbym do zbiornika i sprawdzil stan smoka. Uklad sie nie zapowietrza. Gdyby lapal powietrze silnik by zupelnie stanal.
Zawór 3d nie jest podłączony źle. Jeżeli jego zadaniem ma być regulacja temperatury wychodzącej na grzejniki to jest ok. Jeżeli chciałbyś zawór zastosować do ochrony powrotu to wtedy trzeba zmienić podłączenie - albo na powrocie w funkcji mieszania albo zostawić na zasilaniu w funkcji rozdzielenia (pompę przenieść przed zawór) Powodem zapowietrzenia...
Masz 3 możliwe sytuacje 1. Odpowietrznik zapchany. Wykręć odpowietrznik i spróbuj odpowietrzyć stoperem (to ten zaworek zwrotny w który wkręca się odpowietrznik) 2. Źle poprowadzone rury tzn. pod złym kątem lub nie w tym kierunku co trzeba. Sprawdź poziomicą czy rury zasilające zasobnika CWU wznoszą się w kierunku gdzie znajduje się odpowietrznik. 3....
Moim zdaniem cofanie się paliwa i zapowietrzanie układu paliwowego. Pompa lub (jeśli jest) zawór zwrotny a jeśli nie to niedomykające się wtryski i zalanie świec.
Pan mechanik musi mieć świetny sprzęt, który odczytuje błędy o zapowietrzaniu:D ten silnik ma przelew wtryskiwaczy na zasilaniu. Często przyczyną zapowietrzania układu były przewody przelewowe wtryskiwaczy. Zdarzały się też pęknięte obudowy filtrów paliwa. Pamiętaj, że są to sugestie, a fizycznie auto może obejrzeć albo Twój majster, albo Ty. Do dzieła.
Kolega danielf 1986 chciał się upewnić czy ma instalację prawidłowo zamontowaną a nie czy będzie działać dlatego tak odpowiedziałem. Nie ma żadnego zabezpieczenia w razie zagotowania wody w układzie, a po za tym przy wyższych nastawach pompy będzie mu ładować wodę do naczynia wzbiorczego i z czasem zapowietrzać układ.
Wymień filtry paliwa i gumki pod nimi. Podstawowa przyczyna zapowietrzania się tych maszyn.
-czy pompka lub piec moze zapowietrzac uklad ? Piec może, pompka , sama od siebie nie jest powodem, Jeśli jest powietrze, lub para wodna w kotle, to pompka to pchnie dalej.Na drugie i trzecie pytanie na razie nie odpowiem, bo moim zdaniem najpierw trzeba się uporać z zapowietrzoną instalacją. Powodów zapowietrzania może być wiele i nie zawsze jest...
Tak może być powodem.
Witam. Posiadam ciągnik CASE 1490 i mam problem, zapowietrza mi się układ paliwowy. Kupiłem nową pompke mechaniczną wstępną i nadal zapowietrza. Filtry wymieniałem w tamtym roku nowe i nadal jest problem. Czy mogę założyć elektryczną pompkę od samochodu? Proszę o komentarz.
Tak się dzieje gdy niedrożne sa filtry paliwa. Pompka zasilająca nie ma siły przecisnąć przez nie paliwa, wtryskowa w końcu wypali to co w niej jest, każdą możliwą szczeliną zaczerpnie powietrza nawet przez zaworek zwrotny i w końcu silnik stanie. Druga przyczyna to duży opór ssania paliwa przez pompkę zasilającom z baku, pogłębia to jaka kolwiek niewielka...
numerek12 , instalacja jest "jednopoziomowa". Zauważyłem również, że za każdym kolejnym razem uzupełniam mniejszą ilością wody, jak i również mniejszą ilość powietrza "wypuszczam" z grzejników. no to był to zostawił jak jest ....problem się zaczyna wtedy gdy ubywa często za pól roku powinno ustac zupelnie zapowietrzanie układu
Witam, przyczyną jest nieszczelność układu. W moim przypadku odstojnik był winowajcą.
Typuje na nieszczelne przewody przelewowe,jak autko postoi pare godzin to paliwko splywa sobie spowrotem do baku i przy okazji zapowietrza caly uklad (sprobuj zaparkowac auto tylem pod gorke jak po po nocy zapali to na 100%przelewy)
Zapowietrza się układ paliwowy . Szukaj nieszczelności .
witam, tak to będzie uszczelka pod głowicą dziś sprawdzałem z kolegą. Dziękuję za pomoc
Zapowietrzający się układ. Musisz przeprowadzić wnikliwą inspekcje systemu paliwowego.
Przyczyn nieszczelnosci moze byc wiele, np. nieszczelne moga byc przewody na zaciskach, filtr paliwa warto sprawdzic czy uszczelka na filtrze nie jest uszkodzona lub powietrze moze lapac sama pompa wtryskowa. Dochodzi do tego jeszcze brak odpowietrzania baku lub zabrudzony smok. Pozdrawiam.
[tak tylko ze wymieniajac uszczelke to glowica byla w planowaniu 0,14 zciagnieto. miala tez sprawdzana szczelnosc olejowa oraz wodna. wymienione zawory,prowadnice oraz docierane.wierz mi wydalem troche kasy a obiaw pozostal ten sam
Twój problem to zapowietrzenie pompy a nie awaria pompy. Poszukaj, jest dużo o tym w necie. Pompa to ostateczność jak pada to na amen, nie daj się naciągać na to pompiarzom i niektórym mechanikom co mało wiedzą o tych silnikach. Zapowietrzanie układu to podstawa i tam szukaj.
np nieszczelne pompowtryski
Niby nie powinny pojawiać się bąble w przewodzie paliwowym, ale w praktyce widziałem takie i jeżdziły. Najważniejsze czy rano jest paliwo czy powietrze? Jeżeli wymieniłeś obudowę filtra paliwa, to wyeliminowałeś główną przyczynę. Trafił mi się kiedyś Opel, który zapowietrzał się gdzieś wcześniej. Pewnie złączki przy zbiorniku, ale nie sprawdzałem, bo...
To wychodzi na to ze pompowtryski zapowietrzają pompe na powrocie. Ja zmieniłem pompę na inną też używaną ale nie boscha i chodzi jeszcze gorzej. Na starej Boschoskiej chodził lepiej . No nic trzeba robić wtryski , i tez chyba oddam do serwisu bo nie wiem czy mam tyle skila. a to powietrze ustało?
niestety nie planowalem ani nie sprawdzalem glowicy, uklad sie zapowietrza samoczynnie.
Kolejne pytanie panowie wpiety mam tylko 1 bak na nowym wężu i dalej schodzi paliwo węzyk po 24 godz jest pusty ma sens zakładać zaworek zwortny ? Dlaczego schodzi te paliwko ? uklad nieszczelny czy cos za to jeszcze odpowiada?
A czy wag ci poe ze uklad sie zapowietrza vag to mozesz wykluczyc czujniki lepiej podlaczyc i sprawdzic
witam ponownie mam pytanie co może być jeśli po przekroczeniu 80 stopni zapowietrza mi sie piec co może być nie tak proszę o odpowiedz dziękuje i pozdrawiam Dodano po 2 witam ponownie mam pytanie co może być jeśli po przekroczeniu 80 stopni zapowietrza mi sie piec co może być nie tak proszę o odpowiedz dziękuje i pozdrawiam
Uszczelnienie zapowietrzającego się układu. Sam nie zrobisz. Warsztat.
tanie zamienniki filtrów paliwa mają zbyt małą przepustowość i to one mogą zapowietrzać układ. kup filtr KNEHTA i spróbuj na nim pojeździć.
O jaką miedzianą podkładkę dokładnie chodzi bo mam taki sam problem z zapowietrzaniem?
Witam, jak natrafilem na ten watek to myslalem sobie ze ktos o mnie napisal. Mam dokladnie ten sam problem od jakiegos czasu (czyt. od zakupu tego samochodu, czyli listopad 2011). Po zakupie (nie mialem nigdy wczesniej diesla) doprowadzilem do zapalenia sie rezerwy i juz nie moglem go odpalic. Wymienilem akumulator ale i to nie pomoglo. Zaprzyjazniony...
Uklad wtryskowy nie zapowietrza sie?
Odkręć przewody i przedmuchaj. Sprawdź czy nie zagiąłeś baku pod spodem. Gdzieś coś siedzi.
diagnoza kompem była?
Z tego co słyszałem to w podstawie filtra paliwa na dole jest jakiś śrut który robi za zaworek zwrotny, jeśli ta część jest uszkodzona to paliwo schodzi z filtra i objawy są podobne do tych co opisujesz.
Może w filtrze paliwa albo zapowietrzającym się układzie paliwowym?
To wszystko wiem, ale na oko nie widze nic , przewody suche od baku do filtra itp. Sprawdze smok w baku ewentualnie wyczyszcze. W pompie sa jeszcze zaworki wysokiego cisnienia ktore tez sprawdze . Czekam na jakies propozycje a ja ide dalej szukac .
Przywróć wszystko do stanu oryginalnego i nie kombinuj, żadnych zaworków zwrotnych nie wstawiaj bo one i tak ci nic nie dadzą. Przelewy muszą iść do zasilania pompy. Musisz tylko zlokalizować nieszczelność. Ja stawiam na trawersy.
Jak narazie autko jest u mechanika wyskoczył błąd związany ze sterownikiem wtryskiwacza mechanik podejrzewa przewody od wtrysku jutro ma się tym zając zobaczymy co wymyśli :)
Jeżeli chodzi o przepływ, to znaczenie ma tutaj ilość kolektorów , średnica rur, odległość jeszcze parę innych czynników. Gdy zastosujesz taką regułę 0,66 l/min na m ² brutto pow. kolektorów, to powinno być dobrze. Polecam zasięgnąć info. o przepływie u producenta, jeżeli nie ma w instrukcji, ustawiana przepustowość nie powinna być ani znacznie...
Na pracującej pompie nigdy dobrze nie odpowietrzysz. Powietrze mogło być na odcinku instalacji wodnej z C.O gdy dopuściło się wody weszło one w obieg. 2 sprawa że pompa mogła zaciągnąć powietrze z okolic naczynia wzbiorczego gdy było mało wody. Ale skoro wszystko grzeje to nie ma się czym przejmować, reszta powietrza w instalacji sama się straci.
aa Ok, odpalenie z pominiecięm filtra paliwa / przewodów / zbiornika , rozumiem, że da jednoznaczną odpowiedź , czy pompa wtryskowa jest OK, czy przyczyna leży przed pompą , czy za pompą może dokładniej... czy pompa w LTku może zapowietrzać układ ? Czy jej konstrukcja to uniemożliwia?
Możliwe usterki: - przepalone świece żarowe, - zapowietrzający się układ wtryskowy, - słaba kompresja na jednym cylindrze.
Pytanie 1: czy drgania wskazówki spowodowane są zapowietrzeniem układu? Odkręcenie zegara i spuszczenie wody uspokaja zegar na kilka minut. Tak Pytanie 2: czy tak jak na schemacie, nie jest błędnym połączenie zasilania wody ponad poziomem rury zasilania ciepłej wody z pompy? patrz schemat poniżej. Tak, powietrze zbierało się w rurze doprowadzającej...
Rozumiem że pokrętło w kabinie ustawione na ciepło, ale czy steruje ono zaworem? Mogł się wysunąć pancerz linki, z opaski na jednym z końców sterowania. A jeżeli zawór pracuje, to masz większy problem. Zapowietrzona nagrzewnica. Generalnie po uzupełnieniu płynu powinna odpowietrzyć się sama. Jeżeli tak się nie dzieje to wydmuchana uszczelka pod głowicą...
to była wiązka i pompa wstepna paliwa. temat uważam za zakonczony tak samo jak użytkowanie w/w sprzęta......
Podczas normalnego użytkowania CO zapowietrzanie się układu występuje w dwóch przypadkach 1- zbyt duży ubytek wody 2- gotowanie wody
Witam! Chciałbym zapytać, gdzie można zakupić część do pieca Ulrich Ederlich ED 24. Chodzi mianowicie o wężyk oleju elastyczny, który ma numer części w katalogu Ulrich: sU.035.00.ED.001.803.01 Niestety w sklepach internetowych nie mogę znaleźć wężyka, z końcówkami, które posiada. Zapowietrza się układ obiegu paliwa, czy można jakoś inaczej rozwiązać...
Masz tam zapewne silnik OM904. Jeśli po odpaleniu kulał aż zgasł to masz chyba niesprawny układ paliwowy. Do sprawdzenia elektryka przez HHT. Świec tam niema, mogłaby być jedna płomieniówka w kolektorze. wtedy wystarczy zaślepić dopływ paliwa do niej. Gdyby to jej wina była, że zapowietrza układ. Na początek dmuchnij około 1 bar ciśnienia do zbiornika...
Być może się zapowietrza układ paliwa głównie filtr lub mimo sprawdzenia tłoczek w pompie wtryskowej się przycina.
Tylko zużyty wysprzęglik będzie zapowietrzał ciągle układ, mimo braku wycieku bo tam uszczelniacz wargowy jednostronnego działania. Pierwsze symptomy jego uszkodzenia to brak możliwości odpowietrzenia bo ciągle skądś się bierze powietrze. Mimo odpowietrzenia na drugi dzień znów powietrze.
najnowsze informacje z pola bitwy:D Wczoraj odpalilem na gazie i zagrzalem silnik do 90 st.odpowietrzylem uklad.ogrzewanie buchalo az bylo goraco jak w piekle termostat nie pozwalal przekroczyc 90 st. wentylator przy probie przekroczenia temp. od razu sie wlaczal....WSZYSTKO BYLO TAK JAK POWINNO...po dluzszym grzaniu nic sie nie dzialo z ukladem(nie...
zakładam inny post na ten temat ten zamykam dziekuję za pomoc :)
No właśnie nie reduktor,ma niecałe dwa lata i w ogóle nie ruszany,korki 3 szt. stary oryginał 2bary nowy zamiennik ale nie najtańszy 2bary używka oryginał 1.5bara korki nie robiły różnicy po całkowitym wypruciu wnętrza termostatu brak dużego ciśnienia kupiłem nowy termostat wahler chyba=rozerwany nowy zamiennik/zbiornik ten termostat samoróbka=90stopni=+/-2stopnie/sprawdzan...
Jak odpali to przejedzie kawałek i zgaśnie Wygląda jakby się zapowietrzał układ paliwa.Co to za silnik podaj oznaczenie?
No ok.. Na krótkie trasy napewno by się sprawdzało ale co się stanie jak autko pokonywać będzie trochu dłuższy odcinek. Musisz mieć obieg w tej rurce bo będziesz gotował w niej wodę czyli ta pompka obiegowa musi non stop pracować, jak ją wyłączysz to będzie w najlepszym wypadku zapowietrzać układ. Obieg pójdzie na chłodnicę?? Nie będzie gotowało jakoś...
A czy ostatnio nie zmieniałeś paska rozrządu?? Ja obstawiał bym końcówki wtrysków. Całkiem niedawno odpalał dobrze ale niedawno jeszcze było ciepło. Byc może końcówki nie utrzymują ciśnienia i stąd problem z odpaleniem. Jeśli aku już słabiej kręci to też bedzie się przyczyniał do gorszego odpalania nawet ciepłego. Jeśli nie wymieniłeś filtra paliwa...
Ma pompe ale ona nie robi cisnienia, jak nie rozbierałeś to nie pisz głupot.
Żadnej dodatkowej uszczelki na pewno nie było ale w obudowie wygląda na to że miejsce na uszczelkę jest. A mam jeszcze pytanie czy w tej obudowie przy zasilaniu to jest jakiś zaworek bo nie wiem jakie to ma zastosowanie
dzieki za rade
Zafira A 2.0dti Nie chcę tu uprawiać czarnowidztwa ;-) ale sam miałem taką Zafirę trzy lata i walczyłem non stop z tą nieszczęsną pompą... U mnie się zapowietrzał układ, kombinacje z zaworkami trochę pomogły, parkowanie pod górkę też ;-) Ostatecznie musiałem albo pompę regenerować, albo... sprzedać furę. Poszła dalej, a trochę szkoda, bo to całkiem...
Mogą być zamulone. Jeśli cała góra grzejnika jest ciepła to oznacza że grzejnik nie jest zapowietrzony. Jeśli bardzo Ci to przeszkadza to możesz przy jakiejś okazji wypłukać grzejniki. Ale nie jest to aż tak bardzo szkodliwe dla instalacji.
Kolego klimatyzacja to nie tylko nabicie instalacji gazem ale masa innych zeczy najlepiej zrobisz jadac do serwisu klimatyzacji, odnosnie skretu z innego postu to jest tzw. promien zawracania i nie zawsze jest on identyczny w kazda strone , odnosnie wody w tlumiku z innego postu to jest to normalne jest to produkt spalania paliwa, odnosnie "zapowietrzania"...
zapowietrza mercedes zapowietrza pompa zapowietrza volvo
bridge vectra yamaha amplituner tuner stereo napięcie świetlówki laptopa
szklo hartowane szklo hartowane
PS3 czerwona lampka, brak reakcji, problem z płytą Ciśnienie w naczyniu przeponowym Buderus Logomax