Temat klimatyzacji załatwiony jak ktoś potrzebuje pomocy wyjąśnie o co chodziło. Z innego tematu wie ktoś który filtr oleju hydraulicznego jest pierwszy? zacina mi podnoszenie tura tak jakby się zapowietrzał lub łapał za mało oleju.
Rozumiem, że ilość i jakość oleju odpowiednie. Skoro tak to pozostaje zapowietrzanie układu zasysania oleju. A więc filtr oleju i przyłącze pompy do kanału olejowego. W filtrze wymaga sprawdzenia a właściwie upewnienia się szczelność/całość obudowy oraz pierścienia uszczelniającego. Oczywiście wkład czysty. A w przyłączu ustawienie i dopasowanie kolanka...
Mam takie pytanie czy kranik paliwa od c330/c360 będzie pasował do spustu baku w t-25 bez żadnych przeróbek? Zamierzam zrobic dolne zasilanie
Witaj też miałem problem z płynem w tym silniku i wymiana uszczelki pod głowicą rozwiązała problem. Ogólnie 1.4 z tego słynie jak vti wypadanie zapłonu i branie oleju.
Jeśli go ubywa to szukaj pod samochodem ,w silniku w oleju sprawdź czy nie przybyło i w cylindrach może nie palić na któryś
(at) Leonidas twoja konstrukcja daje duże możliwości regulacyjne. W trójniku zamiast korka daj maleńki zaworek spustowy np. z chłodnicy ciągnika rolniczego. Koszt 5 zł. Na wejściu oleju do reduktora ciśnienia dam paliwowy zaworek zwrotny / 20zł/ zapobiegnie to cofaniu się oleju i zapowietrzaniu przepływowej nagrzewnicy.Zastanawiam się czy w górnej nakrętce...
Mi zapowietrza się dopiero jak postoi dłużej. a tam nie są wtryski pod pokrywą? Miałem taki przypadek że uszczelki na wtrysku nie trzymały i się zapowietrzał ale i przybywało oleju.
W sobotę sprawdzę tandem czy właśnie nie ma z niej wycieków i wtedy dam znać co i jak. Napewno nie jest to zaworek gdyż został wymieniony. Co ma stan oleju do zapowietrzania się ???
(at)Socket462, nie wiesz- nie pisz. I ten "smog olejowy" :D Wygląda to na zapowietrzanie się pompy oleju wskutek nieszczelności np. między smokiem a pompą, lub samej pompy. Po dłuższym postoju olej z pompy, przewodu ssącego i smoka spływa do miski, a po rozruchu mija kilka sekund zanim pompa ponownie zassie olej. Może np. nie domykać się zawór przelewowy...
Podłącz pompę innym przewodem do naczynia z olejem i zobacz jak będzie szło paliwo. Jak źle to pompa jak dobrze to usterka jest w instalacji samochodu. Pozdrawiam.
czysto, nie ma oleju sama ropa
Uszkodzenie uszczelki objawia się m.in wydostającymi się pęcherzykami spalin przez zbiornik wyrównawczy, osadzaniem się" kożucha " na korku wlewu oleju, ppodniesieniem się stanu oleju. Przyczyną zapowietrzania jest jakaś nieszczelność w górnej części układu może być chłodnicy .
Albo zapchany filtr ssący(ten pionowy ,duży) albo pada zębata pompa zasilająca pompe tłoczkowa.Jeżeli nic z tym nie zrobisz padnie pompa tłoczkowa,bardzo czuła na zapowietrzanie.
Sprawdz ile masz oleju,byc może mało i zapowietrza układ, musisz napisać czy na zimnym czy na gorącym silniku i czy kontrolka zapala sie np przy hamowaniu,zakrętach
Jeżeli auto nagle zgasło to może być problem z elektryką jeżeli dłużej i stopniowo traciło moc to problem jest z paliwem. Najlepiej zalać pompę paliwem i sprawdzić czy idzie paliwo na wtryski. Przez podgrzewacz paliwa może się układ paliwowy zapowietrzać. I jeszcze uwaga nie mająca z tym problem nic wspólnego: Silnik DJ5 ma wadliwą pompę oleju, źle...
Witam, Ten problem był już opisywany, ale nie wyczytałem jednoznacznej odpowiedzi. Problem pojawił się pewnego dnia po dobrym nagrzaniu silnika i postoju dłuższym niż 20 minut. Jeśli odpaliłem przed upływem 20 minut, to wszystko było ok. Wymieniłem filtr paliwa oraz oringi na oryginalne, sprawdziłem kulkę w odstojniku, sprawdziłem sitko w baku (niedziurawe),...
Okazało się, że pompa się zapowietrzała i wyrzucała olej. Poprawa szczelności i wymiana oleju pomogła.
Sprawdź ponownie filtr paliwa, jeśli znów będzie czarny to zainteresuj się jednak uszczelkami pod wtryskami... no i sprawdź czy tego "brokatu" nie masz też w oleju silnikowym. Zweryfikowałeś kwestię zapowietrzania się układu wtryskowego?
Usterka naprawiona. Okazało się że z przewodu powrotu paliwa szła piana, po wymianie oringów problem zapowietrzania się układu nie powrócił. Chociaż po stanie gniazg wtryskiwaczy obawiam się że do problemu trzeba bedzie kiedyś wrócić. Ostre ranty spolerowałem papierem, ale pomimo zwilżenia gniazd olejem bardzo ciężko wchodziły, wręcz wciskałem sprężynę...
sprawdź czy filtr paliwa został prawidłowo zamontowany,może się zapowietrza
Koledzy autko się zapowietrza na 100%!! Nie ubywa oleju z silnika?? Moim zdaniem to na 99% uszczelniacze na wtryskiwaczach koszt zakupu w serwisie to +-35zł szt x4szt i sporo zabawy przy wymianie! Sprawdź też przelewy czy są szczelne i daj znać.
Mechanik mógł położyć dobrze uszczelkę ale źle oczyścił powierzchnię bloku silnika i problem gotowy czasami pośpiech i niedbałość o szczegóły jest przyczyną.Po wymianie uszczelki może lecz nie powinno być trochę płynu w oleju mógł wlecieć do kanałów olejowych podczas podnoszenia głowicy.Spaliny w zbiorniczku to już niepokojące powinno zapowietrzać arterię...
Osłona nie obcierała bo była ściągnięta. Usterka usunięta ,ale sam dokładnie nie wiem co było przyczyną, bo wymieniłem rozrząd i przed paleniem po wymianie rozrządu dolałem oleju bo sie okazało że tylko 1 litr oleju był w silniku . Po starym rozrządzie nie widać było żeby jakieś tarcia powodował . Wydaje się mi że z braku oleju mogła pompa olejowa się...
Jak odróżnić uszkodzoną chłodniczkę oleju od uszczelki pod głowicą w aucie? Wystarczy test uszczelki zakładany na zbiornik wyrównawczy, który zmienia barwę w reakcji na spaliny, które przedostały się do układu chłodzenia. Poprzez chłodnicę oleju spaliny się nie mogą dostać, a przynajmniej nie w znaczącej ilośći. Test taki nie ma dużej dokładności,...
Witam! Ładowarka merlo P 28.7 EVT z napędem hydrostatycznym na zimnym oleju szarpie podczas jazdy, po rozgrzaniu się oleju problem ustępuje. Wymieniłem olej i filtr odpowietrzyłem go na wszystkie możliwe sposoby ominąłem nawet chłodnice oleju która jest najwyżej w układzie myśląc że być może jest ona przyczyną zapowietrzania lub niedrożności niestety...
OCZYWIŚCIE okazało się że z pod jednej z trzech płytek sączy się paliwo po odpaleniu dodatkowo wyeliminowało się długie kręcenie rozrusznikiem przy odpalaniu spowodowane właśnie tym wyciekiem ponieważ układ się zapowietrzał POZDRAWIAM
Sprawdź czy się nie zapowietrza. Sprawdź czy paliwo w filtrze czyste, tzn. czy nie czarne od oleju silnikowego.
padniętej uszczelki pod głowicą diagnostyka komputerowa nie wykaże, dymienie przy odpalaniu może być z winy padniętej uszczelki pod głowicą, zapowietrzania się układu paliwowego, niskiej temperatury otoczenia (para wodna), niespalonej ropy (spalone lub niezasilane świece żarowe) itp. Przyczyną wyciskania oleju przy śrubach mocujących pokrywę rozrządu...
Jeżeli płyn chłodniczy jest czysty (nie ma w nim oleju) albo nie przybywa CI oleju w silniku i nie zapowietrza sie układ po przez niesczelności uszczelki pod głowicą, a termostat otwiera sie przy odpowiedniej temperaturze To bedzie pompa.
Ja w oplu vectra 1.9 tdi rozwaliłem sobie pompowtrysk dzięki plakowi W tym silniku nie ma pompowtrysków, więc jak go mogłes rozwalić? Jak długo kręcisz to normalne że zapali ci się kontrolka od oleju. Filtr paliwa wymieniany? Może też się zapowietrzać i też będzie długo kręcił.
Masz pękniętą uszczelkę pod głowicą, dmucha z cylindrów do układu, dlatego w oleju nie ma wody, a układ cały czas się zapowietrza i bulgocze.
Witam, Żeby mieć spokój z zapowietrzaniem się to zrób dolne podłączenie ze zbiornika paliwa w miejscy śruby do spuszczania paliwa. Co do wycieku oleju to uszczelniacze rurek drążków popychaczy do wymiany.
Vectra C z roku 2002. Silnik 2,2dti automat. Samochód opala i po chwili gaśnie. Wymieniona jest już 4 pompa wtryskowa, a usterka wciąż taka sama. Zaczynam myśleć, że może nie pompa jest uszkodzona. Nie zapowietrza się, nie ma oleju w filtrze. Nie ma błędów ECU. Teraz ciekawostka. W położeniu wybieraka skrzyni na P silnik odpala i gaśnie po kilku sekundach....
To pytanie do wróżki, nikt poza Tobą nie wie w jakim stanie jest korpus pompy. Ogólnie to wynika że nie masz problemu z zaworem regulującym ciśnienie, a zapowietrzaniem się układu. Sprawdź szczelność smoka, korpusu pompy, czy nie ma rys, wyszczerbień itp. Wygląda że pompa ma problem z zassaniem oleju po dłuższym czasie.
Kolego to tak nie działa że pokombinujesz przyciskami i usterka znika. Jest usterka i zanim jej nie usuniesz to wszelkie manipulacje przyciskami nic nie pomogą. Najprawdopodobniej układ paliwowy się zapowietrza lub żle działają czujniki. Sprawdź czy masz osobno sygnalizowany niski stan oleju w skrzyni korbowej. Z powodu niskiego poziomu oleju zespół...
Zrobiłem jak kolega radził i na każdym z wtrysków spada ciśnienie wciąga powietrze i trochę paliwa (czyste bez oleju) więc chyba wymienione uszczelniacze trawersów trzymają?
Do P0105 jest 7 opisów.Ogólnie rzecz biorąc chodzi o ciśnienie ładowania. 6,7 Niezgodne z masą powietrza, 1,2,3,4,5 sygnał czujnika ciśnienia ładowania przy zacisku 85 modułu sterującego hałasuje, Napięcie przy zacisku 82 za niskie /wysokie . Nie ma to wpływu na paliwo w oleju. Dodano po 5 Jedynym rozsądnym miejscem przedostawania się paliwa do oleju...
Prawdopodobnie jest to wina oringów kolanka ssawnego pompy lub nieszczelności pokrywy filtra hydrauliki. Ponieważ układ zapowietrza się i słabo podnosi, opuszcza bardzo szybko na gęstym oleju. Pompa jest raczej dobra, bo wymieniałem jej uszczelniacze. Tłoczysko też jest dobre, bo próbowałem je sprężarką.
Z tym olejem zażyj do filtra po postoju musi być olej jak jest sucho.. To spływa z magistrali i pompa się zapowietrza
Wymieniłem filtr paliwa. Paliwa był pełen zbiornik i do pompy dopływało właściwym strumieniem. Jedynie co mogłem wcześniej zauważyć, to to, że układ się zapowietrzał i trzeba było podpompować pompką) Jeszcze raz wymienię paliwo ( coś kolor oleju napędowego po zimie przypomina herbatę z mlekiem). Pytanie pozostaje odnośnie sprawy cykliczności właściwej...
Bardzo dobry pomysł, nie wiem jednak czy ktoś robi tak małe. Pompa ma wymiary 120mm x 120mm x 130mm a samo przeponowe naczynie wzbiorcze musiało by mieć gabaryty paczki papierosów. Myślę również nad ew.podłączeniem do końcówki suchej szybko-złączki jakiegoś mówiąc umownie bezpiecznika który by pochłaniał różnice ciśnień bez zapowietrzania układu.
Objawy uszkodzonej uszczelki pod głowicą: biały dym z wydechu lub "masło" pod korkiem wlewu oleju lub wzrost poziomu oleju albo płynu chłodniczego , czasami na zapalonym silniku w zbiorniku wyrównawczym pojawiają się bąbelki. Sprawdż.
nagrzewnica może być zapchana w 90% i nie będzie ogrzewania, a przewody będą oba ciepłe bo to nie jest wężownica, a co do wydmuchanej uszczelki, hmm trzeba sprawdzić czy nie puchną przewody podczas pracy silnika sam wyciek oleju nie oznacza wydmuchanej uszczelki i zapowietrzania układu chłodzenia. Płynu chłodniczego ubywa?
Witam. Nie znam tej maszyny ale falowanie obrotów może być spowodowane zapowietrzaniem układu paliwowego, jeżeli jest wstępna pompka paliwa z membraną jest możliwość , z padła membrana i do oleju dostaje się paliwo i stąd wzrost poziomu oleju - częsta przypadłość perkinsów. Pozdrawiam.
Witam... Chciałem wymienić płyn od wspomagania w moim fordzie poczytałem trochę na forum i mam takie pytania: 1.Czy olej ten się w ogóle wymienia 2.Ile potrzeba nowego oleju 3.Czy pompa się nie zapowietrza itp 4.Jak się pozbyć starego płynu w całym układzie?? (kręcić kierownicą przy zapalonym silniku i łapać płyn zdejmując przewód??) pozdro
Druga dość poważna sprawa to podłączenie tego podgrzewacza do pieca Urlich Wertich 11kW. Chodzi o to czy mam być na stałe do sieci 220V(PTC) ? Jest wyłącznik termiczny, ale działa odwrotnie, czyli zwiera styki np. po przekroczeniu 80 stp. Cels. cześć. Jeśli chodzi o temperaturę to jest podana na obudowie termostatu podgrzewacza. Są też podgrzewacze...
Obecnie ściągnąłem głowice i dałem do splanowania, ale na uszczelce od głowicy nie widziałem żadnych uszkodzenie, poza jedną drobną rzeczą. Uszczelka była w jednym miejscu lekko napuchnięta, poza tym była idealna. Obawiam się że mogłem dać głowice niepotrzebnie do planowania. Czy może być inny powód oleju w płynie i takiego zapowietrzania się układu...
Po pierwsze zmień mechanika. Po drugie jaki tam masz silnik? Pewnie 2.0 DTI. To, że nie chce odpalić po dłuższym postoju spowodowane jest zapowietrzaniem się silnika. Jeśli możesz to podaj kody błędów jakie były.
Zapowietrzanie to niekoniecznie wina pompy, równie dobrze może być mała nieszczelność w przewodzie paliwowym. Co do wtryskiwaczy: u mnie w okolicy sprawdzają w sklepie z częściami do maszyn rolniczych, nie wiem jak u Was. Wtryskiwacze trzeba zdemontować i poszukać miejsca, gdzie je sprawdzą. Tak jak poprzednicy wspomnieli: niebieski dym bierze się ze...
Sprawdź czy nie zapowietrza się układ chłodzenia i czy nie jest zacięty termostat ( wyjmij i wsadź do wrzątku).
Witam, mam problem z silnikiem Yanmara o oznaczeniu 4TNV98T-GGEH. Silnik odpala od strzała po czym po 3-4 minutach gaśnie, filtry wymienione, olej w normie, zbiornik zalany świeżym paliwem. Pompka wstępna wymieniona i działa, bo ją słychać, że pcha paliwo. Po wyłączeniu, odpala na przycisk, nie zapowietrza się. Macie pomysł w czym może być problem?...
zawsze układ się zapowietrza, trzeba odpalić auto i przełączać biegi i następnie sprawdzić poziom oleju, proszę pomyśl sam zanim zapytasz, więcej danych jak napisałem wcześniej( ciśnienie oleju( pompa jest napędzana od tej bucy pomiędzy silnikiem a skrzynią ijak wkładali skrzynie mogli nie trafić na wypust do napędu pompy oleju i pozamiatane)
przyczyn może być wiele. potrzebna jest dobra diagnoza, bip,y , synchronizacja, i wiele wiele innych czynników które mają wpływ na odpalanie. czasami to po prostu f,paliwa. albo oringi na wtryskach ale wtedy przybywa oleju. pompa vacum czasami robi małe ciśnienie/zapowietrza się. Przede wszystkim DIAGNOZA komputerowa na początek
To na 100% oringi na wtryskiwaczach , bo podciąga powietrze z olejem z klawiatury. Jeśli by były uszkodzone podkładki pod wtryskami to zapowietrzał by się podczas pracy silnika, i stale byłby problem z uruchomieniem silnika , a nie po czasie.
Sądzę że się zapowietrza na filtrze paliwa - i cofa się paliwo. Niestety, ten nowy filtr - jeśli podejrzewamy nieszczelność uszczelki - jest już do wyrzucenia, przed założeniem nowego (napełnionego paliwem na maksa) wyczyść szmatką z benzyną ekstrakcyjną we wsporniku powierzchnię przylegania uszczelki filtra, gumkę posmaruj lekko olejem silnikowym -...
To w końcu c 328 czy c 330? C 328 ma osobny zbiornik oleju, a trzydziestka bierze olej ze skrzyni (tu jedyna możliwość zapchany filtr,uszkodzony oring na pokrywce filtra).
Case IH CX80 problem z zapowietrzającym się sprzęgłem panowie pomocy. Mam cx80 niedawno zakupiony. bolączka sprzeglo tak jakby się zapowietrzalo. wymieniłem pompkę sprzegla bo widać było jak ma przeciek przy tloczku. odpowietrzylem dwa razy. w starej pompce zamiast oleju maź jakby z opiłkami aluminium. po odpowietrzenie dwa dni ok. teraz znów się zapowietrza....
Węże są twarde ale nie jak skała. To zapamiętaj jak było teraz twarde i sprawdz rano na zimny silniku. Raz porządnie odpowietrzone auto nie będzie się zapowietrzać i będzie grzać. Co do uszczelki trudno naprawdę powiedzieć. Jeżeli węże nie puchną, jeżeli nie masz masła w zbiorniczku wyrównawczym, nie masz masła na bagnecie oleju to raczej nie masz...
tłucze ,sporadycznie Jak się układ wtryskowy zapowietrza to Diesel potrafi też nieźle potłuc. A gdyby panewki się posypały to spadło by ciśnienie oleju.
Witam Mam problem mimo to że stan oleju jest jak należy co jakiś czas zapala się kontrolka oleju, po odkręceniu kurka wlewu oleju lub zbiorniczka wyrównawczego problem ustaje na jakiś czas ( około 90 km) po czasie powraca znowu wygląda tak jakby zapowietrzała się miska olejowa ale jak jest na pewno nie mam pojęcia Proszę o pomoc jeśli ktoś wie jaka...
Ale chyba jakby pompą leciało to by było czuć jak traci moc lub zapowietrzała by sie podczas jazdy chyba lub szarpała by tak myśle.
Może masz uszkodzony zespół poboru oleju opałowego?
Update diagnozy usterki: Zauważyłem, przybywanie oleju. Podejrzenie nieszczelności na pompowtryskach (oringi). W poniedziałek będę zmieniać i napiszę czy pomogło. Objawy są ewidentnie wskazujące na zapowietrzanie się układu.
Witam, Mam takie same objawy volvo fh4 2014. Układ się zapowietrza, duże ciśnienie w układzie chłodzenia, brak ogrzewania w kabinie. Przez ciśnienie rozszczelniła się duża chłodnica(chłodnica wymieniona) Sprężarka sprawdzona, w płynie brak spalin, oleju i paliwa. Wymienione tulejki pod pompowtryskami. Problem nadal nierozwiązany, wysokie ciśnienie,...
Sprawdź okablowanie czujnika a w szczególności jego kostkę czasami przewody na zgięciach się uszkadzają i i nie ma odpowiedniego styku stąd wskaźnik może głupieć. Czytałeś ze zrozumieniem? W nawiewie też czuć zmianę temperatury powietrza Ciekawe rozumowanie, ale nieprawidłowe, bo przez złe wskazania termometru (wskaźnika temperatury) nie będzie się...
jak pójdzie w silnik to kolor oleju zmieni się w kakao,jak pójdzie w wydech kolor spalin będzie biały, ewentualna nieszczelność w układzie chłodzenia ubytek płynu może powodować zapowietrzanie się układu
Witam! Chciałbym zapytać, gdzie można zakupić część do pieca Ulrich Ederlich ED 24. Chodzi mianowicie o wężyk oleju elastyczny, który ma numer części w katalogu Ulrich: sU.035.00.ED.001.803.01 Niestety w sklepach internetowych nie mogę znaleźć wężyka, z końcówkami, które posiada. Zapowietrza się układ obiegu paliwa, czy można jakoś inaczej rozwiązać...
Sprawdź ustawienia rozrządu/pompy sam kiedyś się walnąłem o jeden ząbek i 2 dni walczyłem bo przecież nie mogłem się pomylić. Druga sprawa to kompresja pomiar sprawdzenie. Trzy zapowietrzanie układu paliwowego (tu polecam przezroczyste węże od filtra do pompy oba wtedy ładnie widać czy są bąbelki).
Mam problem ze wspomaganiem, gdy przekręce kierownicę na max w skrajny punkt wspomaganie glośno buczy. Natomiast gdy kręce to normalnie to nieznacznie glośniej pracuje w momencie kręcenia kierownicą. Nie wiem kiedy był wymieniany płyn (jest jakis czerwony ale nie wiem jaki) jest go troche niski poziom, jednak nie wiem jakiego dolać, czy tez może wymienić...
Gaśnie nagle, bo gasi ją jakiś czujnik, zbraku paliwa gasła by pomału. To sprężarka ma jak mi się zdaje 3 kontrolki awarii jedną z nich jest mały poziom paliwa. Po jej zapaleniu sprężarka gaśnie żeby się niepotrzebnie nie zapowietrzała. Druga kontrolka dotyczy ładowania. Trzecia to wspólna na pozostałe przypadki. Czyli brak ciśnienia oleju w silniku,...
kąt ustawiony Dodano po 1 pompa jest po regeneracji więc mowy nie ma o zapowietrzaniu raczej własnie to cisnienie na garach ale z drugiej strony nie bierze ani oleju ani plynu moc jest wszystko gra oprócz odpalania rano
bezpiecznik jest cały zauważyłem że jak szybko przekrece kluczykiem to się zapalają i jak też szybko przekręce kluczyk to też bez problemu odpala i mam jeszcze takie pytanie co może być przyczyną zapowietrzania układu chłodzenia dodam że w płynie chłodniczym niema oleju i nie idą bąbelki w zbiorniczku wyrównawczym temperature utzrymuke w w normie nie...
Mogła być pompa paliwa. Zalej filtr paliwa olejem napędowym i spróbuj odpalić, zobacz czy przewody paliwowe nie są stare, spękane, może się zapowietrza. Najlepiej wymieniać przewody paliwowe do filtra na prześwitujące, wtedy widać czy w paliwie nie ma bąbelków powietrza.
Witam. Może ktoś mi pomoże? Posiadam wózek widłowy terenowy Portos z napędem olejowym. Gdy jest zimny, to bez dodania gazu, tylko po załączeniu jazdy, jedzie. A gdy się rozgrzeje, tak po godzinie pracy, to ma dziwne objawy z jazdą, bo szarpie, tak jakby się zapowietrzał, jakby oleju brakowało, a olej jest. Trzeba dodawać więcej niż połowę gazu, żeby...
Możesz mieć nieszczelność w układzie paliwowym i po dłuższym postoju się zapowietrza. Paliwo spływa i taki objaw. Być może to też problem zbyt słabego paliwa które ostatnio okazyjnie zatankowałem na full ,i być może brak zmiany oleju dłuższy czas w samochodzie, może to też być z tym problem ?
Aby sprawdzić szczelność musiałbyś mieć pompę próżniowa. Ja do tego używam wysysarki do oleju. Jakbyś miał wycieki, to miałbyś ciśnienie w układzie. A ten układ działa na podciśnieniu.
A co z gwarancja w autoryzowanym serwisie? Daja takowa??? Spore to koszta, no ale kilka osob rzeczywiscie sobie chwali serwis autoryzowany. Przemysle to. Czekam na kolejne zpowietrzenie, ale chyba sobie kupie pompke paliwa bo przy dalszej jezdzie moze okazac sie niezbedna..Hol tanszy? :-) Dodano po 2 Test z trawersami pozytywny - paliwo czysciutkie...
Prawdopodobnie dzis skoncze instalacje or w ciagniku ursus c-330. W tym typie brak ogrzewania wodnego. Ze zbiornika glownego waz z paliwem poprowadze do mniejszego a dopiero z niego paliwo poplynie poprzez rurke miedziana owinieta wokol kolektora do pompy paliwa, pozniej do filtrow, rzedowej pompy wtryskowej i powrot do malego zbiorniczka. W ten sposob...
Wita. Mam problem z astrą 2.0 DTL ponieważ gdy postoi przez noc to rano nie odpala i trzeba kręcić około minuty żeby załapał. Wymieniłem gumowe przewody powrotu z trójnikami i nic nie pomogło. Ale zauważyłem że filtr paliwa który wymieniłem miesiąc temu jest z dołu do połowy czarny jakby od oleju. Czyżby do wymiany były uszczelniacze trawersów wtryskiwaczy...
Witam! I jak udało się rozwiąza problem? Ja mam podobnie u mnie słycha metaliczne odgłosy po zimnej nocy jak by silnik nie mógł zsynchronizowa startu. Moim zdaniem koło leży albo ew. coś rozrusznik. Jak jest ciepły to jest ok. Wykluczam wszelkie tematy związane z zapowietrzaniem, bo po odpaleniu jak pochodzi np minutę to dalej to samo. Musi się konkretniej...
O wiele lepszym rozwiązaniem jest zapowietrzanie suchym powietrzem a jeszcze lepiej suchym azotem. Jeśli zaś obawiasz się strumienia wstecznego par oleju to nad pompą dyfuzyjną daj wymrażarkę. Niestety, trochę to niewygodne, bo do takiej wymrażarki trzeba by było lać ciekły azot. Ale jest to bardzo skuteczne. Ciśnienie końcowe z lanym ciekłym azotem...
Jaki Hipol? Przekładniowy do samochodów, 80W-90 GL-5? To nie jest olej przeznaczony do hydrauliki! Co prawda Orlenowski 80W-90 GL-4 jest to samo co Hipol 6 (80W GL4), lecz jest jedynie dopuszczony do stosowania jako ciecz hydrauliczna, gdyż w tamtych czasach nie było takich dedykowanych olejów. Dopiero na przełomie lat 80/90 powstał Agrol U (80W GL-4...
Trochę jednak ma, w pompie olej lubi być rozwadniany olejem napędowym, a jak się robi rzadszy olej to i byle słabszą uszczelką wydostaje się na zewnątrz, a tam ciepły nadmuch z cylindrów, część odparuje a sadza zostaje. To że czasem chodzi na jeden cylinder to jest przyczyna niewystarczającej ilości paliwa dostarczanej do pompy, przyczyn może być wiele,...
Pompy zamieniłem miejscami, tak samo wtryski i popychacze od pomp, i zawsze nie pracuje 4 cylinder, licząc od strony rozrządu. Założone nowe nadwymiarowe tłoki i pierścienie, szlif wału i tulei, nowe uszczelnienia, remont głowicy. Turbo po regeneracji. Silnik był w serwisie Deutz, sprawdzili wtryski i zregenerowali. Pompki gdzieś wysyłali do sprawdzenia,...
Nie jest to wina filtra ani świec. Dobrą droge wskazuje kolega fruction. W tym silniku to typowy feler. A problemem jest że nie ma jednoznacznej drogi usunięcia niedomagań. Najbardziej prawdopodobne jest ze układ paliwowy sie zapowietrza. Jaki przebieg auta? Sprawdzic: czy w filtrze paliwa (w paliwie) nie ma oleju, czy nie ma nieszczelniosci w ukł....
mam audi a6 jadąc kiedyś ok. 1 tygodnia temu zagotował się płyn i został wyrzucony. myślałem że to wina termostatu, zresztą wyczytałem to też na forum. wymieniłem go, ale jest dalej to samo. do rozgrzania silnika jest wszystko dobrze, ale gdy silnik zagrzeje się cały razem z chłodnicą, tworzy się ciśnienie w układzie, zapowietrza się cały, przestaje...
Witam, Problem dotyczy Audi A6 C5 2.5 tdi 150 km z 1998 roku. Początkowo był problem z zapowietrzaniem sie, wymieniłem filtr paliwa, zamontowałem nową gruszkę, wymiana oleju plus filtra. 1/2 baku , Audi po odpowietrzeniu odpaliła, delikatnie było widać na wężu który idzie z filtra paliwa do pompy wtryskowej, powietrze które idzie razem z ropą. Odpalała...
Można jakoś sprawdzić ten hydro-akumulator czy po prostu wymieniać i ewentualnie szukać dalej ? A po kiego diabła ? :cry: Układ zapowietrza się (Kolega zauważył) na ,,styku" hydrauliki z pneumatyką. Wtłaczane jest sprężone powietrze do oleju przez nieszczelne dławnice siłowników pneumatycznych. One są zespolone z zaworami hydraulicznymi ? Pewnie tak....
Nawet nie minął miesiąc a już usterka... . Przedostaje mi się olej silnikowy do paliwa-filtr paliwa czarny. Silnik oczywiście się zapowietrza i po odpaleniu potrafi zgasnąć. Wymieniłem kpl.uszczelniaczy pod trawersy-wszystkie 12 podkładek ale problem jest dalej. Co gorsza,po zgaszeniu silnika słychać bulgotanie-po odkręceniu korka oleju na 100% słychać...
Jak pisano wyżej - skoro rozrusznik kręci jak dziki, to akumulator jest zdrowy. Kontrolki oleju i ładowania gasną dopiero gdy silnik zacznie pracować samodzielnie. Jeśli kręci ale nie odpala, to problem może być w układzie paliwowym. I tu pytanie krytyczne - ile paliwa masz w baku? Często auta na sprzedaż mają w baku zaledwie przysłowiowe opary, na...
Przy okazji miałem inna awarie i robiłem sprężarek oraz wyciek oleju bo pękła obudowa skrzyni sprzęgła. 2 dni auto paliło normalnie a następnie znów zaczęły się takie same problemy. Podczas tej roboty wymieniłem tylko uszczelki miedziane pod holenderkami i nic więcej nie robiłem z paliwem. Zaworek przy filarze paliwa był sprawdzany. I co dalej bo pomysły...
Ja bym zaczął od sprawdzenia filtra oleju - jak czarno to do wymiany uszczelnienia wtryskiwaczy. Może też się zapowietrzać - do wymiany wężyki powrotu i sławetny o ring w pompie. Jak dzieje ci się coś takiego tylko w okolicach zera ( gdzieś tak od +5 do -5) - powyżej i po niżej jest ok? To niestety jest już zużyty silnik - podobno było nowe oprogramowanie...
Być może tego oleju jest trochę za mało w skrzyni biegów u ciągnika i dlatego go "pieni" gdy pompa "zaciągnie " go tyle ze lekko odsłania smok ssący i się lekko zapowietrza. Dokładnie nie pamiętam, ale w Ursusie C 360 chyba tam musi być normalnie 25 litrów, a przy używaniu "wywrotu" i w warunkach górskich 31 litrów.
Przyczyną zapowietrzania może być zużyta pompa lub na oście uszczelniacz do tego dochodzi gęsty olej więc ciężko zaciągnąć go . Filtr chyba jest na powrocie więc od niego to nie zależy choćby był nieszczelny . Może być również uszkodzony oring na rurce pompy zasysania oleju łączącej pompę z skrzynią .
W takich przypadkach podłączam dwa przezroczyste przewody paliwowe do pompy , czysty pojemnik po oleju napełniam paliwem , odpowietrzam aby nie było widać pęcherzy powietrza i czekam z rozruchem najlepiej do rana . Jeżeli odpala bez problemu , przechodzę z przewodami paliwowymi dalej na następne złącza . Pojemnik z paliwem musi leżeć na ziemi , grawitacja...
Witam, mam taki mały problem z podnośnikiem w 60tce, a mianowicie tak się dzieje że jak odpalam zimnego i chcę podnieść to na początku podnosi bardzo powoli a po paru minutach zaczyna tylko tak drgać i jeszcze później już wcale nie podnosi. Zauważyłem że jak odkręcę ten korek z bagnetem do sprawdzania stanu oleju w skrzyni to zrobi takie 'pssyt' jakby...
Witam wszystkich. Mam mały problem z autkiem, a dokładniej z temperaturą pracy i ogrzewania. Podczas jazdy temperatura trzyma się na wskaźniku poprawnie. Podczas hamowania, na luzie, wzrasta (teoretycznie). Na luzie, wskaźnik może wyjść na czewrone pole, a wiatrak się nie włącza. Ogrzewanie jest, na obrotach jałowych leci powietrze ciepłe, przy obrotach...
Starsze diesle cykają to prawda ale nie aż tak.U mnie zawsze silnik fajnie pracował a teraz cyka jak stary przechodzony szrot.karolas123 ale czy jakby gniazdo było wyrobione to nie powinno cały czas stukać? Dla mnie najdziwniejsze jest to że nie cyka cały czas.Nie wiem ale cokolwiek by to było to powinno stukać cały czas a nie sporadycznie.A tu coś...
Tak ci się tylko wydaje . Po prostu powietrze jest sprężyste a olej nie . Trzeba trochę odczekać aby urosło ciśnienie w przewodach i wtedy widać efekt podnoszenia . Przy opuszczaniu natomiast , powietrze próbuje się rozprężać i wywala olej do skrzyni , to będzie nawet słychać . TUR na tej mieszance lub tylny podnośnik będzie elastyczny po podniesieniu...
Co do zamienników za r22, to jeszcze takiego nie wynaleźli i zapewne nie wynajdą, prędzej już r22 wróci z powrotem. Te wszystkie zamienniki to nic innego jak 407c + 3,5% izobutan i już widać że niema to nic wspólnego z r22, przede wszystkim powrót oleju jest gorszy, często trzeba zmienić dyszę o jedno oczko wyżej bo się nie wyrabia, a w urządzeniach...
zapowietrzanie studni zapowietrzanie hydrofor zafira zapowietrzanie
rurka oleju wyciek passat szlifierka perles
Wymiana przewodu sprzęgła w Volkswagenie Golf IV 1.6 benzyna Brak dźwięku w mikrowieży Blaupunkt - co robić?