Brak paliwa odpal na plaku i zobacz jak po chwili zacznie normalnie równo chodzić to wychodzi na to że zapowietrza się układ paliwowy zacznij od wymiany filtra paliwa .
Zaworek w korku zbiornika paliwa działa .
Może się zapowietrzać uklad paliwa lub sama pompa.
Jaki jest przebieg auta? Jakie ciśnienie paliwa podczas kręcenia? Czy paliwo się nie cofa po dłuższym postoju/ układ się nie zapowietrza?
Jeżeli auto nagle zgasło to może być problem z elektryką jeżeli dłużej i stopniowo traciło moc to problem jest z paliwem. Najlepiej zalać pompę paliwem i sprawdzić czy idzie paliwo na wtryski. Przez podgrzewacz paliwa może się układ paliwowy zapowietrzać. I jeszcze uwaga nie mająca z tym problem nic wspólnego: Silnik DJ5 ma wadliwą pompę oleju, źle...
Witam przerabiałem taki temat w dw8 silniku rozszczelnienie występuje przy mocowaniu filtra tj.jak jest przykręcony do głowicy od dołu na śrubkę fi8 /trzeba wyjąć wkład filtra widać śrubkę odkręcić i dać jakąś podkładkę z gumy itp i ponownie zmontować/ na zewnątrz nie było widać wycieku paliwa itp, a samochód się zapowietrzał po dłuższym postoju
.Układ regularnie się zapowietrza Umiesz sprawdzić odpowietrzenie zbiornika ? To jedno. Możesz położyć przewód paliwowy pomiędzy zbiornikiem i filtrem paliwa ?
Tzn. co rozumiesz przez zle zainstalowane? Na cos mam zwrocic uwage? Za filtrem paliwa..troche dalej, jest "złodziejka" w obiegu, potem jakis reduktor cisnienia i webasto, tyle... Przez ostatnie pol roku, gdy samochod stal nieuzywany 1-2 dni ryzyko, ze zastrajkuje gwałtownie roslo..Nawet jak mu sie zdarzyło, to krecilem, zaskakiwal po 2 minutach i nie...
To, że do układu dostaje się powietrze to raczej pewne ale jakbyś miał przetarty przewód to miałbyś wyciek. Pytanie jaki masz filtr paliwa. Występowały tam filtry w plastikowej obudowie- nierozbieralne. Zaczął bym od szukania przyczyny w filtrze, bo jego obudowa pomimo nierozbieralnosci jest łączona z dwóch elementów i na tym łączeniu dostaje się powietrze
Witam, Otóż problem jest z samochodem peugeot partner 1.9D 2004 r. Auto na zimnym odpala normalnie ale po chwili gaśnie, aby w końcu zaczął normalnie pracować to trzeba go tak odpalić kilka razy lub dodać "gazu" przy odpalaniu i wtedy normalnie chodzi. Każde kolejne odpalenie jest "od tyku", samochód na ciepłym, lub po postoju do kilku godzin odpala...
Witam, Od listopada borykam się z problemem z odpalaniem, niniejszy problem zdarza się średnio raz na tydzień tylko przy zimnym starcie. Pierwsze podejrzenia padły na zapowietrzanie się układu paliwowego, ponieważ pompując 'gruszką' pojawiały się bąbelki powietrza w przewodzie - przewody zostały wymienione, bąbelki zniknęły, problem nie ustąpił. Wymieniony...
Na zapowietrzający sie układ paliwowy, skuteczna (z reguły) metodą jest zaworek zwrotny na przewodzie zasilajacącym filtr paliwa-powinien on wyeliminować cofanie sie paliwa, i zapowietrzanie układu (Oczywiście najlepiej znależc przyczyne zapowietrzenia i usunąć) . Jeśli chodzi o świece żarowe to przekażnik dostaje impuls z komputera BSI, który z kolei...
prawdopodobnie ucieka ci gdzieś paliwo i zapowietrza się układ paliwowy. Kiedy stoisz na równym terenie lub z uniesionym tyłem, to pompa jest w stanie pociągnąć paliwo. Natomiast jeśli stoisz z uniesionym przodem, pompa nie pociągnie paliwa ponieważ układ jest zapowietrzony.
Witam Nie jestem specem od samochodów, ale podobnie miałem w Mercedesie C220. Okazało się że jest nieszczelność na rurce paliwa i zasysa powietrze do paliwa. Co dziwne - paliwo nie wyciekało, ale powietrze było zasysane i co jakiś czas układ się zapowietrzał przez co przerywał silnik, a przy nagłym zejściu z obrotów 3000 na wolne obroty silnik gasł...
Spotkało i mnie to nieszczęście z tym dołującym komunikatem. Standardowo na wyświetlaczu pojawił się komunikat Antipollution System Fault i zapalił się CHECK. Auto gaśnie tylko przy dłuższych trasach i większych prędkościach. Wymieniłem filtr paliwa i filtr powietrza, parę dni na krótkich trasach był spokój (nie wywalało komunikatu i nawet CHECK zniknął)....
Wydaje mi się, że odpowiedziałeś sobie na problem swojego peugeota - "zapowietrza się". Jeśli masz również układ siemens, czyli podciśnienia (pompa wc zasysa paliwo, paliwo nie jest podawane z zbiornik, silniczkiem, tylko zasysane) to na 95% masz nieszczelny układ. Mimo, że mechanik wymieniał, to sprawdź raz jeszcze, i przyjrzyj się bardziej samej obudowie...
Przyciągnęli mi autko sąsiada (j.w) Nie wykazuje żadnych błędów na komputerze. Zapal i gaśnie, przy tym cały czas strasznie kopci. Sprawdziłem układ paliwowy, nie zapowietrza się, filtr paliwa nowy, przekaźnik podwójny załącza się (przelutowałem płytkę w razie 'w'). Proszę o jakieś podpowiedzi, gdzie jeszcze pogrzebać. Dodano po 57 Dodam jeszcze że...
Witam, mam problem z Peugeotem Partnerem 1.9D DW8B z 2005 r., pompa Lucas. Auto paliło za pół obrotu rozrusznika. Postanowiłem zmienić rozrząd, po zmianie auto paliło normalnie, ale mocniej klekotał (jak źle ustawiony kąt wtrysku, choć podobno w tej pompie nie da się przestawić). W międzyczasie przyszły mrozy i rzucił palenie. Zostały ustawione zawory...
Dziwny problem autko nie jedzie pod górę.(lancia zeta, peugeot806, evasion,ulysse silnik 2,0 2000rok) To niestety nie jest śmieszne. Jakiś czas temu pojawiły się dziwne symptomy takie jak ledwo wyczuwalne nierównomierne przyspieszanie potem gorzej mocne wdepnięcie gazu kończy się zgaśnięciem silnika z braku paliwa. Teraz niespodzianka pod górę samochód...
Dzień dobry, sprawdziłem szczelność przewodów od baku do pompy, jest wszystko szczelne. Dziś niestety to samo nie odpala, już nie wiem co robić,dziwne rzeczą jest też że po 5-6 próbach odpalenia akumulator pada a jest nowy( 2 tyg.) rozrusznik po regeneracji. to teraz pozostał silnik do sprawdzenia układu paliwowego czytaj do skutku post 58 Niestety...
zapowietrzał się układ paliwa- znalezienie tego kosztowało mnie kilka stówek, winna była obudowa filtra paliwa, Winny byl wymieniacz filtra co skreca na sile woda leciała na nogi rano przy ruszaniu Winny byl co skladal fure po wypadku lub kilku wypadkach później samochód po 200 tys.km przestał odpalać - siadła kompresja - silnik do remontu a ja dwójkę...
Witam, Mam problem ze swoją 206'tką 1.4 HDi 70KM, a mianowicie : Wszystko zaczeło się od tego, że po zatankowaniu na pewnej stacji z grupy Orlen, auto po 20 km nie równej pracy zgasło podczas jazdy, zapalił się check i nie dało się uruchomić. Znaczy przy próbie odpalenia jakby łapał od pierwszego, silnik zrobił kilka obrotów i gasł. Wkońcu zaskoczył,...
jezeli uwarzasz ze sie zapowietrza spróbuj zamontowac przezroczysty wezykm od filtra do pompy i zobaczycz co i jak albo popycs przewody od wtrysków i zobaczysz czy od razu daje paliwo czy idą bombelki
Przez taką ilość zaworów to pompa nie ma siły sama zasysać paliwa. Wystarczy jej opór na filtrze i gruszce. Resztę zaworów wywal. I pamiętaj że im więcej połączeń w układzie tym łatwiej ma się rozszczelnic/zapowietrzyć.
Paliwo ? Filtr paliwa, zapowietrzony układ ? Masz gruszkę to parę razy spróbuj rano parę razy podpompowac i czy będzie poprawa . Dalej to już trzeba by głębiej szukać
- skąd ten dym z pod maski ? Mechanicy za każde podłączenie do kompa zazwyczaj krzyczą 50 zł. Najtaniej będzie kupić interfejs diagnostyczny z programem i podłączyć do laptopa. Bo tak w ciemno to może być to albo to. 1. Nieszczelny układ paliwowy - cofa się paliwo i zapowietrza się totalnie 2. Czujnik położenia wału korbowego, czujnik położenia wałka...
Tak jak koledzy pisali wcześniej sprawdź dokładnie cały układ zasilania paliwem poczynając od zbiornika, czy się nie zapowietrza najlepiej na zewnętrznym zasilaniu z bańki. Masz pompę w zbiorniku? Jeśli tak to sprawdź czy działa prawidłowo, czy nie jest zapchana syfem.
Po takim zabiegu zapowietrzyłeś układ.
Najprościej podłaczyć pod komputer - co wskaże. Świece żarowe nie grzeją - przepalone albo za niska rezystancja Układ paliwowy - zapowierza się (może nieszczelny filtr paliwa)
Wspomóż go samostartem ,jeżeli dalej nie podejmie pracy to najpewniej układ jeszcze zapowietrzony.
Auto już letnie, więc w zbiorniku paliwa pewnie dużo szlamu. Tankuj jednorazowo większe ilości paliwa a unikniesz zapowietrzenia układu paliwowego, uszkodzenia pompy i wtryskiwaczy. Dieslem nie opłaci się jeździć na tzw. "oparach" paliwa.
Ja bym obstawiał (tak na 90%) że jest zapowietrzony układ paliwowy. Te silniki, nie mają najmniejszych problemów z pełnym odpowietrzeniem układu wysokiego ciśnienia (czyli od pompy WC -> listrwa -> wtryski) Ale mają BAAAARDZO duże problemy z sytuacją gdy jest zapowietrzony układ od zbiornika paliwa -> filtr paliwa -> pompa wstępna (w pompie WC) ponieważ...
Tylko ze paliwo do listwy stryskowej dochodzi , mysle ze moze to byc zapowietrzony układ, tylko nie wiem jak odpowietrzyc. Znacie jakis mało skomplikowany sposob?
Najczęściej powodem jest zapowietrzenie układu paliwa{przelewówki,wtruski, przewody lub pompa} najlepiej podać osobne zasilanie z bańki i zostawić na noc co do zaworów to po 2000 jest hydraulika przed 2000 niejestem pewien .
Komputer silnika widzi za wysokie ciśnienie w układzie i anomalie regulatora , grozi to nadmiernym wzrostem ciśnienia w układzie ,nie odłącza zasilania,to taka strategia bezpieczeństwa. Pompa elektryczna zapobiega zapowietrzeniu ukł.paliwa niskiego ciśn.
Witam Panowie mam mały problem. Kupiłem kampera delikatnie uszkodzonego niestety nie palił ponieważ miał zdemontowany bak paliwa. Teraz ma wszystko złożone jednak auto nie pali. Z tego co zdążyłem zaobserwować to nie mam zasilania na pompie paliwa. Układ był zapowietrzony to podłączyłem pompę na krótko aż zaczęło ciec paliwo z rurki od pompy wtryskowej...
Jeżeli po dwóch dniach akumulator ma problemy z kręceniem to dobry na pewno nie jest, sprawdź ile pobiera instalacja auta przy wyłączonym aucie, może coś go rozładowuje, jednak sprawny silnik powinien odpalić bez problemów nawet przy słabym akumulatorze. Z brakiem paliwa to normalne, zapowietrzyłeś układ, sprawdź też pompę paliwa. Co do akumulatora...
Witam. Posiadam peugeota 106 1,5D rocznik 1998 r. Wymieniłem filtr paliwa po uprzednim zalaniu go ropą prawie do pełna < czytałem że tak trzeba zrobić w celu uniknięcia zapowietrzenia się układu paliwowego > Po wymianie przy próbie uruchomienia silnik pracuje nierównomiernie oraz nie chce wchodzić na obroty. Silnik nie posiada ręcznej pompki paliwa...
koledzy mam mały problem ostatnio zatankowałem paliwo zanieczyszczone i musiałem wyczyścić cały układ paliwowy, np.bak paliwa,wymiana filtra paliwa,przedmuchanie węży paliwowych i zaistniał taki problem, iż nie mogę odpalić samochodu bo paliwo nie dostaje się do wtrysków,jak odkręcam rurkę, która powinna podawać paliwo na listwę to nic nie leci a paliwo...
2,0Hdi. Silnik zapala mi dopiero przy drugim przekręceniu stacyjką. Obroty dochodzą tylko do 2100 i dalej niechcą. po przejechaniu 0,5kilometra gaśnie silnik i niemożna odpalić dopuki niezdejmę klemy z akumulatora. gdy na działającym silniku zgasić chcę to nawet po wyjęciu kluczyka ze stacyjki pracuje przez około 5sekund. Wymieniłem pompe paliwa w zbiorniku...
Witam. Mam dość kłopotliwą sytuacje, historia dosć skomplikowana, ale sądze iż ważne by chociaż częściowo opisać sytuacje. Auto stało, było odpalane na rezerwie ropy, i niestety doszło do braku paliwa co spowodowało zapowietrzenie układu. Następnie padł akumulator, i tu zaczeły się schody. Próba odpalenia na kable, niestety nie dała efektu, wiec było...
Witam Szanowne W silniku 2.0 HDI 90 PS w 306-tce wystąpiła ciekawa przypadłość. Podczas porannego odpalenia w garażu (temp. ok. +5 stopni) nie zabłysła kontrolka świecy żarowej i zwykle palący od strzała motor zagadał po jakichś 10 sekundach kręcenia rozrusznikiem. Przejechał bezproblemowo trasę do Krakowa, przy odpaleniu znowu ta sama story, nawet...
Witam wszystkich, mam problem ze swoją 206. Generalnie auto ciężko odpala nie zależnie od temperatury silnika. Rozrusznik jakoś "ociężale się kręci" i nie chce odpalić. Jak w końcu odpali, zgaszę silnik i spróbuję odpalić ponownie to widać znaczną poprawę (prawie na dotyk). Potem np przejadę się po mieście, zgaszę go i znów ciężko odpala(rozrusznik...
Witam, posiadam Fiat 1.9 D 290L ( Ducato 1 ) z silnikiem z Peugeot J5 1.9D. Wnioskuje z części które wymieniałem przy remoncie silnika. Przechodząc do meritum. Auto odpalało od delikatnego przekręcenia kluczykiem zawsze i od razu idealnie pracowało. Posiadam je dwa lata i zawsze pięknie odpalał i jeździł. Pewnego dnia odpaliło jak zawsze ( lepiej niż...
zapowietrzanie układu paliwa zapowietrzanie układu zapowietrzanie układu paliwowego
honda drzwi płyta grzejna amica matryca rozjasnia
antena pokojowa pralka amica pb5514
Brak włączania stacji pogody - diagnostyka i naprawa Programowanie wrzutnika monet na myjni samochodowej