Odkręcić dwie nakrętki motylkowe na okrągłej pokrywie, zdjąć pokrywę, wlać benzynę do bloku pompy po brzegi, założyć pokrywę i zakręcić nakrętki. Jeśli to tylko zapowietrzenie – powinno pomóc. Te nakrętki motylkowe należy odkręcić. https://obrazki.elektroda.pl/3964108500_...
Po objawach, zapowietrzona pompa. Sprawdź w czasie kręcenia rozrusznikiem czy z pompy idzie paliwo na powrót. Może być woda w paliwie. Jaki dym idzie z rury w czasie odpalania.
ja mam taki sam silnik i z tyłu za pompa co idzie zasilanie paliwa do pompy na przewodzie jest taka grubsza gruszka i jak sie ja zgniata to działa jak pompka
Weź czysty pojemnik po oleju , dwa przezroczyste przewody podłącz przy filtrze paliwa i uruchom silnik przy pomocy samostatu lub plaka . Twoja pompa potrafi się porządnie zapowietrzyć i nawet z takim wsparciem silnik musi chwile popracować aby pompa sama pobrała paliwo . Jeżeli popuścisz przewody przy wtryskach i paliwo tylko wypływa to może być uszkodzona...
Filtry paliwa - jak mróz, to zapycha parafina. Czasem podejrzane paliwo ma w sobie coś, co zapycha filtry. Jeśli u Ciebie nie ma mrozu, paliwo pewne, to możesz przeskoczyć grzebanie w filtrze do pompki. Masz ustalić czy dochodzi powietrze do zbiornika (można odkręcić korek), czy paliwo dociera do pompy wtryskowej i czy działa pompa wtryskowa oraz dalej...
może zapowietrzona pompa paliwa....
Kiedyś miałem podobny przypadek. Efekt, zabity na maxa filtr paliwa, a chwilę potem totalnie zapowietrzona pompa wtryskowa. Leży paliwo w wężu między filtrem a pompą wtryskową?
Ja myślę że może być zapowietrzona pompa paliwowa ( coś z paliwem ) nie znam się na traktorach dlatego taka powierzchowna odpowiedź .
Pompa nie jest zapowietrzona, podawałem paliwo z bańki, do paliwa regularnie dolewam mixolu A przeczytałeś chociaż co napisałem?
Więc usuń usterkę. Skoro łapie powietrze to odpowietrzanie nic nie da. I tak zaraz będzie w pompie wtryskowej powietrze. Tak z ciekawości to w którym silniku na zapalonym się odpowietrza? Skoro jest zapowietrzony to nie zapali. Musi mieć paliwo.
Proszę podajcie jakie będą obiawy kończącego się paliwa w zbiorniku ? 1. Zapali się kontrolka "rezerwa" 2. Po "wyssaniu" całego paliwa silnik zgaśnie :D Jeżeli nie masz "zasilania gazowego" to dalsza jazda będzie niemożliwa pompa to "wytrzyma bez problemu" jeżeli "wyłączysz zapłon". Jak dolejesz paliwo do zbiornika to może być problem z uruchomieniem...
Musisz uszczelnic ukad paliwowy pompy i wtryskiwaczy. Tam na nieszczescie powrót z wtryskiwaczy jest polaczony z zasilaniem pompy. Powoduje to zapowietrzanie pompy. Jest dostepny zestaw naprawczy. Wymien go i dobrze odpowietrz pompe. Najlepiej przeciagnij paliwo przez pompe. Zapowietrzona pompa moze sie uszkodzic dosc latwo.
Wtryskiwacze są na pewno sprawne (po regeneracji). Pompa wyjąłem ze zbiornika i zmierzyłem jej ciśnienie zatykając wyjście za zegarem, podaje ciśnienie 5 bar (może pompa była zapowietrzona), żeby pompa pociągnęła musiałem zassać paliwo. Jak ją odpowietrzyć? Wracając do poprzedniego, to zegar wpięty za pompą pokazywał ciśnienie 3 bar przez kilka sek.,...
Dzień dobry Potrzebuję pomóc starszej sąsiadce, której Kocioł na olej przestał działać. Kocioł marki Wolf, zaś pompa cuenod nc4. Wg.informacji piec przestał działać po przejściu na inny pojemnik paliwa. Piec odpala tylko na chwilę, poszumi i się wyłącza, na wyświetlaczu wg. Instrukcji pojawia i miga ikona palnika. Domniemam, że pompa się zapowietrzyła...
Zapowietrzony układ paliwowy,pompa. Przede wszystkim nie dopuszczaj do braku paliwa w baku.Pełny bak,nowy filtr,sprawna pompka w baku,szczelny układ paliwowy,poluzowane przewody na wtryskach ,jak pójdzie paliwo dokręcić i jak nie zajechałeś pompy to powinno odpalić.
Czemu pompa podaje paliwo tylko na jeden cylinder Bo jest zapowietrzona.
Witam mam samochód VW Passat b3 1.9TD zapowietrzoną pompę paliwa czy ktoś wie jak odpowietrz i w przewodach są bąbelki powietrza. Za pomoc z góry dziękuje. Zdjęcie samochodu : http://obrazki.elektroda.net/26_12677271...
W VB diesel DTI DTH nie ma pompy paliwowej. Pompa Wtryskowa Bosch VP 44 sama zasysa paliwo ze zbiornika. O zapowietrzeniu tych silników napisano mnóstwo postów na forum VKP. Możliwe najprostsze usterki to nieszczelne,stare przewody przelewowe,uszkodzony filtr paliwa lub jego uszczelka, nieszczelność na przewodach,zasyfiony zbiornik itd. Proponuje poczytać...
Jest możliwe jakieś zapowietrzenie lub coś w tym rodzaju ? Może po wlaniu nowego oleju powinienem wykonać jakieś procedury Dokładnie ! Zapowietrzona pompa paliwa nie może zassać oleju ze zbiornika . Podobnie się dzieje w wielu silnikach diesla po zapowietrzeniu układu paliwowego .
Świece żarowe nie mają wpływu na gaśnięcie silnika już uruchomionego. Przyczyną jest zapowietrzony układ zasilania. Aby mieć pewność podłącz na noc bańkę z paliwem bezpośrednio do pompy i uruchom silnik rano . Jak nie zgaśnie to szukaj miejsca zapowietrzania się układu zasilania. Ja stawiam na pompkę ręczną. Powodzenia.
WITAM paliwo jest zimowe ,elektozawór pracuje ,aku kręci,lecz z boku pompy patrząc od prawej strony od filtra paliwa jest odkręcany jakieś; coś; do którego pszychodzą 2 przewody-czerwony i brązowy po włączeniu zapłonu mieżąc prubnikiem prądu i nie ma na stykach nie wiem czy powiniem tam być .pompa zalana paliwem .Może być mocno zapowietrzona pompa?.a...
Nigdy mi się nie zdarzyło aby zapowietrzyć pompę w AFN przy wymianie filtra. Jedynie filtr zalewam świeżym paliwem przed założeniem wężyków. Pali od strzała.
Ile koni ma to auto? Na pewno niema pompki recznej co by to nie było.. Natomiast domniemam ze to stara generacja tdi czyli pompa wtryskowa i tam najlepiej będzie jak pouscisz sobie rurki od wtryskiwaczy,pokrecisz,poleci paliwo i dokręcisz.Innej opcji niema.
cześć...z tego co piszesz to paliwo dochodzi do pompy wtryskowej ale pompa nie pompuje......więc jak odkręciłeś przewód wchodzący do wtryskiwacza ,kręcąc korbą i nie pojawiło się paliwo to samo za siebie mówi że pompa nie podaje...biorąc pod uwagę że jest ona odpowietrzona...
Chodzi pewnie o pompę Common Rail, widocznie jest zapowietrzona. Spróbuj poluzować przewody przy wtryskiwaczach i pokręć rozrusznikiem aż poleci czyste paliwo bez pęcherzyków powietrza.
Dzisiaj kolejna próba uruchomienia auta, a w zasadzie odpowietrzenia układu, wstawiłem mu nowy akumulator, błędu pompy i zaworu nie było, podałem paliwo bezpośrednio do pompy, widać ze paliwo przepompowuje więc zapowietrzona nie jest. Jeśli chodzi o przewody wtryskiwaczy miałem odkrecone przy wtryskiwaczach, to z trzeciego przewodu troszke poleciało...
Zdejmij wężyk z pompy i próbując odpalić, zobacz czy leci paliwo. To zdiagnozuje pompę. Może być zapowietrzony układ po prostu.
Witam i dziękuję za informacje. Czyli stronę elektryczną można wyeliminować. Chodzi więc o stronę mechaniczną zapalania. Jak po pewnym czasie uda się zapalić i silnik długo pracuje to układ powinien się odpowietrzyć ponieważ ciągnie paliwo na bieżąco. Na drugi dzień już jest "zima". To samo - znowu nie drgnie tylko kręci. Czyli tak jakby ponownie się...
Witam, Mam pytanieodnośnie autka, które stało rok czasu i teraz staram się je odpalić. Jest to Turbo Diesel 2.5 z pompą wtryskową Lucas ,rocznik 1986. Zdjęcie poglądowe z zaznaczonym przewodem powrotu paliwa: Chciałem odpowietrzyć układ - po poluzowaniu węża powrotu paliwa z pompy gdy pompuję ręczną pompką paliwo zatrzymuje się przed wejściem na pompę...
Kolega sprawdzi czy paliwo dochodzi bo może przy wymianie silnika został uszkodzony jakiś przewód i pompa jest cały czas zapowietrzona,lub nie dostaje paliwa.
Nie napisałeś co było przyczyną zapowietrzenia - czy wtryski były regenerowane i jak? Czy były nadawane im kody? Jeżeli były nadawane kody po regeneracji, to we wtryskach jest sporo paliwa i nie zatrą się nawet po długim kręceniu rozrusznikiem czy nawet samostartem (plakiem). Przy samodzielnej wymianie zaworków (i ewentualnie rozpylaczy) jest nieco...
Problem polega an tym że nie zostaje rozpoznany płomień i urządzenie się wyłączy i dlatego też nie włączy wentylatorów w kabinie bo niema przyrostu temperatury, sprawdzić musisz czy pompa podaje paliwo bo maże jest zapowietrzona , czy kręci się wentylator powietrza spalania .
Na początek zasil pompę wtryskową z oddzielnego baniaczka zawieszonego trochę wyżej nad silnikiem i zobacz jak zachowuje się auto podczas jazdy (najlepiej zawiesić na szybie bocznej plus dłuższe wężyki). Pamiętaj o odłączeniu powrotu od pompy i ten przewód łączysz z wychodzącym z filtra (paliwo będzie krążyć "na ślepo" w obiegu zamkniętym). Powrót z...
Pasek taki sam jak rozrządu bardziej ;) Gdy pompa będzie miała już dość duży przebieg to po zapowietrzeniu może słabiej zaciągać paliwo. Ja bym spróbował najpierw odpalić na "plaku" ewentualnie na zaciąg ,powinien dać jakikolwiek znak życia,jeżeli to tylko zapowietrzenie pompy
dla pewnosci podaj paliwo do pompy z wyzej polozonego naczynia bezposrednio do krócca ktorym zasysa paliwo niech zasila pompe grawitacyjnie ,poluzuj którys z przewodow wysokiego cisnienia i sprawdz czy leci paliwo podczas krecenia jesli leci to znaczy ze pompa podaje i nie jest zapowietrzona
To właśnie jest kombinowanie i dołożenie roboty. Do ustawienia na mijankę silnikiem trzeba kręcić tak samo jak odkręcając przewody z tym że jest mniej roboty a zamiast dodatkowego klucza wystarczy rysik do zrobienia śladu na kole pasowym. Po ostawieniu odpalasz a nie bawisz się w piłowanie na zapowietrzonych przewodach paliwowych i pompa jest suchutka...
Wywal automatyczny odpowietrznik z drabinki i odpowietrz przy wyłączonej pompie. Pompa pcha wode do zbiornika a zasysa powietrze przez odpowietrznik drabinki. Pex 20 do zbiornika przy piecu na paliwo stałe to szczyt geniuszu. To jest do przerobienia bo jest spartaczone, rura do zbiornika musi iść prosto z pieca co najmniej 1 cal , a nie przez układ...
Wygląda na to, że przy pompie łapie.... Jak był założony zawór zwrotny na na zasilaniu przy baku i na powrocie do baku za pompą, to samochód palił zawsze - jak zdjąłem zaworek z powrotu pompy, to następnego dnia się zapowietrzył - paliwo uciekło powrotem... Zaworek zwrotny wymieniony w pompie - podobno jeszcze gdzieś można dostać się do jakiegoś uszczelnienia...
Wykręciłem dzisiaj wtryskiwacze i rzeczywiście końcówki były zapieczone wymieniłem je i zostały ustawiane, ale gdy podłączyłem je do pompy żeby zobaczyć czy paliwo z pompy idzie i niestety nie idzie, czy to pompa jednak mogła paść?
Zanim pójdziesz w koszty (wymiana pompy) spróbuj wymienić pompkę podającą. Przyczyn może być dużo, także sterownik może być uszkodzony. Ale po objawach wszystko wskazuje na cofanie się paliwa, i prawdopodobnie powietrze pojawia się we wtryskiwaczach lub na przewodach wysokiego ciśnienia. Ponieważ pompa wtryskowa jest jeszcze zalana paliwem, to po podaniu...
Pompa rusza na plaku chodzi po wyjęciu czujnika na pompie CR nie leci paliwo To nie jest poważne co piszesz. Chyba że pompa wstępna jest w pompie CR. Wtedy to bym stawiał na zapowietrzenie. Bo nie wiem co można innego popsuć przy wymianie filtra. Chyba piachu napchać do filtra. 😂
Wtryski albo pompa się kończy. O ile nie jest zapowietrzony. Po odpaleniu i zgaszeniu dobrze pali? Może paliwo schodzi i się zapowietrza? Wtedy zamontuj zaworek zwrotny na zasilaniu pompy.
Te błędy też będą się pojawiały gdy nie będzie dochodziło paliwo lub pompa nie zrobi ciśnienia paliwa .To jest wersja z pompką wspomagającą elektryczną w zbiorniku.
to znaczy że przy próbie uruchomienia auta coś tam paliwo ciągnie ale strasznie słabo....no właśnie nie podaje ...może być aż tak zapowietrzona??
Aby wykluczyć problem zasilania w paliwo proponuję założyć przed pompą wtryskowa ręczną pompkę ssąco tłoczącą paliwo ze zbiornika do pompy.Najlepsza jest gumowa bo jak jest zapchany przewód po stronie ssania to robi się gruszka pomy płaska,a jak po stronie tłoczenia nie daje się ścisnąć.Jak filter będzie nieszczelny i zaciąga lewe powietrze to pompując...
Zalałem ale on ssie to paliwo z pompy i mogę sobie tak lać...
Choć by nawet , tu ropa i tu ropa powinien załapać . Dobrze jest jeszcze odpowietrzyć na wysokim ciśnieniu kręcąc silnikiem . Przy mocnym zapowietrzeniu układu pompa wtryskowa nie raz nie może przebić paliwa do wtryskiwaczy .
Poluzuj na korpusie filtrów przewód który idzie z filtrów na pompę i wtedy pompuj pompką ręczną aż zacznie paliwo lecieć. Wtedy nie zaprzestając pompować dokręć śrubę.
Mam taki problem, po remoncie głowicy silnik odpalał od strzała, ale za to był strasznie mułowaty i jezdził tak sobie z miesiąc, aż któregoś dnia zgasł i już nie odpalił. Sprawdziłem że pompa nie daje paliwa na wtryski, prąd dochodzi do zaworu gaszenia i po włączeniu zapłonu ów zawór klika. I chyba najważniejsze pytanie: czy zawór od gaszenia można...
po zdjeciu weza z filtra paliwa i przekreceniu kluczyka paliwo nie leci. Co to moze byc? Jak ta czesc zlokalizowac? Jeżeli doszedłeś, iż nie ma pompki elektrycznej w baku, to jakim sposobem chcesz, żeby paliwo leciało po odłączeniu wężyka paliwa? Po prostu pompa wstępna łopatkowa (2 - schemat poniżej) zintegrowana w jednej obudowie z pompą wysokiego...
Pompę zasilić w paliwo z bańki,to jak się zapowietrzy to tragedia.
A dlaczego nie chce odpalić jeśli "daje" mu paliwo bezpośrednio do pompy? Wiesz może jak go odpowietrzyć?
Po pierwsze trzeba znać ciśninie na rampie , po drugie z wykręconego zaworu regulacji ciśnienia ma lecieć paliwo po jego odkręceniu i w czasie kręcenia silnikiem. Jeśli nie to układ zapowietrzony lub pompa zasilająca nie podaje.
Chłopie mieszasz strasznie. Przewody paliwowe były przedziurawione więc coś się musiało zrobić? Powietrze coś zepsuło? Pewnie zapowietrzyło pompę. Jeśli w przewodach do pompy jest paliwo to sprawdź N109 i jego zasilanie. BTW zapewne kopcenie na niebiesko było spowodowane dziurami w przewodach paliwowych...
A co mają przewody przelewowe do uszczelniaczy, których szczelności nie widać???Pompa nawet choćby nowa nie wytrzyma długo pracy na zapowietrzonym układzie!!! Jest smarowana paliwem a jeśli w nim są pęcherzyki powietrza to wcześniej czy później się zatrze. Odkręć pokrywę filtra paliwa i zobacz ile jest paliwa w jego obudowie, będziesz chociaż wiedział...
Tak ale to nie pomaga , dalej kręci inie podaje paliwa a nie jest zapowietrzona
Spróbuj zapalać inaczej niż dawka na maksa od razu. Kręć rozrusznikiem i pomału dodawaj gazu. Ja zrobiłem totalny remont w swojej 40-ce i to samo się działo... ale tylko wtedy jak zapalało się silnik na maksymalnej dawce paliwa. Pompa nie kręć na oko, usta na znaki tak jak ma być. To że nie ma podgrzewacza czy bezpośredni wtrysk nie znaczy że ma kiepsko...
To wygląda, że źle zrobione wtryskiwacze, nie trzymają ciśnienia paliwa. Na próbę zasil z bańki, aby wykluczyć problemy z bakiem. Często też ta gruszka na filtrze paliwa nie trzyma. Dodano po 1 Najważniejsze to test przelewu wtryskiwaczy przy rozruchu. Jak leje paliwo, to wtryskiwacze jak sucho zapowietrzenie przed pompą wtryskową. Plan B, to montaż...
Czy można by było jakiś krótki instruktaż jak go odpowietrzyć?[/quote] Kręcenia rozrusznikiem ci jednak odradzam :idea: :D , bo prędzej go przegrzejesz i na koniec będzie do wymiany :cry: ,a aku do ładowania :idea: , prosty sposób to dmuchasz w zbiornik lekko powietrzem ,i po puszczasz przewód zasilający przy pompie ,gdy będzie lecieć paliwko już bez...
facet który przyjechał do był mi ciśnienie do 3 barów twierdząc że na każdą kondygnacje musi być 1 bar Herezje. Kocioł jest w piwnicy jak rozumiem? Po jego drugiej wizycie gdy kazał wymienić zbiornik przeponowy Wymienić to musisz tego "fachowca". co może być przyczyną Po primo używanie kotła na paliwo stałe w instalacji zamkniętej to jest jazda bez...
A może coś się przypchało albo zapowietrzyło i auto pali ile paliwa w pompie zapali wypali paliwo i zgaśnie.
Mam podobny problem w passacie z90 z pompą boscha. odpala jak zegarek ale po nagrzaniu się silnika traci moc i niejednokrotnie gaśnie bez możliwości ponownego zapalenia. Zaczeło się mi to po nalaniu trefnego paliwa ale pompiaż mi ją czyścił wymieniłem filtr wypłukałem zbiornik po nalanu tego paliwa myślałem że jest zapowietrzona bo podczas gazowania...
2,0 tdci nie ma pompy podajacej paliwo do filtra. Jeżeli rozpinałeś na dłużej układ paliwowy, paliwo mogło się cofnąć do zbiornika i układ się zapowietrzył i pompa wysokiego ciśnienia nie może zassać paliwa. I kapota. Zerknij do filtra czy jest paliwo... Odpowietrzenie tdci jest trudne, trzeba to robić pod ciśnieniem... Sama wymiana turbiny nie ma na...
Wszystko byłoby ok, jeżeli nie te 3 sek przez, które samochód chodzi. Tak jak ktoś wcześniej wspomniał jest to przyczyna zapowietrzonego układu paliwowego lub awaria pompy paliwowej. Sprawdź ciśnienie na wężyku doprowadzającym paliwo (o ile to nie jest common rail). Tacho tutaj bym wykluczył.
Oj kiepsko znasz zasadę działania pompy wtryskowej. Pompka zasilająca napełnia przestrzeń przed sekcjami lub sekcją. Gdy w sekcji tłoczek zejdzie w dół zasysa paliwo z przestrzeni wokół siebie . Gdy idzie w górę wytwarza ciśnienie otwierając pierwsze zawór zwrotny nad sekcją a potem przewodem do wtryskiwacza gdzie paliwo pod ciśnieniem gdy osiągnie...
ten model ma podgrzewany filtr paliwa.Jak mam sprawdzić ze to działa?A co do pompy paliwa to może sprawdzić czy pompuje paliwo do filtra.Opróżnić filtr z paliwa i uruchomić pompę przekręcając kluczyk ? co wy na to nie zapowietrzę go na amen?Osprzęt jest bosha nie ma tu ręcznej pompki paliwa
BMW F10 / Jadąc auto zgasło, komputer pokazywał, że ilość paliwa wystarczy na 000 km, ale za ryzykowałem. Zatankowałem auto, wlałem z kanistra 30 litrów Oleju napędowego i zacząłem odpalać. Nie odpaliła oczywiste zapowietrzona, znajomy przyjechał z laptopem, odpowietrzył elektronicznie 3 razy, ale BMW dalej nie odpala. Pokazuje mu, że jest za niskie...
Odpowietrzyles uklad niskiego cisnienia po wymianie filtra? Jesli nie, to zacznij od tego. Ktorym przelewem wyplywa paliwo? Na pompie jest, oczywiscie, zawor odcinajacy.
W przypadku rozczelnienia pompy wtryskowej (właśnie przez oring pod dźwignią "gazu") następuje zapowietrzenie pompy szczególnie gdy długo samochód stoi (paliwo wraca do zbiornika) to jest przyczyną trudności przy paleniu pod warunkiem że świece i wtryski są dobre. Jeśli chodzi o szarpanie to sprawdzić trzeba początek wtrysku dla tego silnika ok. 0,9...
Zapowietrzenie raczej wykluczam bo podałem już paliwo do pompy przez pompkę elektryczną i powrotem wypływało czyste paliwo bez pęcherzyków powietrza. To normalne ta pompa obraca się lekko to co w niej wytwarza ciśnienie :?: W Silniku 1.9 TD aby obrócić kołem pompy trzeba użyć siły i czuć wyraźnie jej pracę jak podaje paliwo a ta nie stawia żadnego oporu,...
pole 4 nie ma znaczenia. Możliwe że zapowietrzony, przy odpowietrzaniu trzeba mu podać paliwo do pompy bo sam ze zbiornika nie pociągnie i poluzować rurki na wtryskach, chyba że padła elektronika pompy to nie wiele da się poradzić
Witam Sprawdź czy nie masz mechanizmu do odpowietrzania zasilania paliwem. Może na skutek wymiany układ się zapowietrzył i nie podaje paliwa.
prawdopodobnie ucieka ci gdzieś paliwo i zapowietrza się układ paliwowy. Kiedy stoisz na równym terenie lub z uniesionym tyłem, to pompa jest w stanie pociągnąć paliwo. Natomiast jeśli stoisz z uniesionym przodem, pompa nie pociągnie paliwa ponieważ układ jest zapowietrzony.
no to skoro nie daje nic na wtryski to musi byc pompa zapowietrzona, ona odpowietrza sie sama, ale jesli nie zassysa paliwa to nie ma sie jak odpowietrzyc, podaj jej paliwo osobnym wężykiem z butelki i kręć aż zacznie lać z przewodów wtryskowych, jesli tak sie stanie to znaczy ze masz cos nie tak z przewodami paliwowymi ze zbiornika. a tak wogóle to...
Trzeba dwie osoby i strzykawa do wymiany np oleju w srzyni. Na zasilanie pompy podajesz ropę pod ciśnieniem ze strzykawki. Jak zapali to zalać filtr paliwem.
Zapowietrzona pompa.Zdejmij przewód paliwowy przy pompie,który idzie od filtra,pompuj aż nie będzie powietrza.Odkręć przewody wysokiego ciśnienia przy wtryskach.Zakręć rozrusznikiem aż zacznie wypływać paliwo,dokręć,odpal.Jeśli nie, jeszcze raz
Jeden post ci skasowałem,piszesz drugi. Gdzie informacja czy pompa się obraca,z rurek strzyka paliwo,układ nie zapowietrzony itp? Nie ma. Zamykam.
Wymieniłem filtr paliwa, pomimo zalania go paliwem zapowietrzył się. Odpowietrzałem zgodnie z instrukcją, zaciągając paliwo przez powrót z pompy i co jakiś czas kręcąc rozrusznikiem. Po przelaiu w ten sposób paru litrów paliwa w końcu zapalił. Chodził dobrze przez kilka minut. Po nocy zapalił w miarę dobrze, nie od razu na wszystkie cylindry ale nie...
Stosowałem już butelkę z paliwem na krótko bezpośrednio wężykiem do pompy i wydaję mi się że chodzi ok tylko pompa może mieć siłę zassać paliwo po wężyku 30 cm a może nie mieć siły na wężyk 30 cm+ filtr+ wąż 3,5m + smok i zbiornik który znajduję się poniżej lini węża ale to tylko moje spostrzeżenie. Drugie spostrzeżenie to takie że przejechałem około...
jest to pompa VP zapowietrzenie raczej nie wchodzi w grę podczas kręcenia rozrusznikiem z przewodów wysokiego cisnienia leci paliwo tylko nie wiadomo czy pod odpowiednim cisnieniem
Zapowietrzona , upewnij się ze paliwo dochodzi, odkręć wszystkie przewody przy wtryskach i kręć do puki do póty nie pojawi się czyste paliwo - bez bąbelków powietrza. Jeden zapowietrzony przewód nawet możne sprawić ze nie zapalisz. Zakładam ze rozrząd ustawiony poprawnie,
Witam u dizla jeżeli - dobrze kręci - dochodzi paliwo - grzeją świece - jest kompresja - wtryski sprawne , to nie ma bata musi palić chyba że pompa nie sprawna z lekko poluzowanych przewodów wtyskowych przy wtryskach paliwo musi tryskać na pół metra w górę jezeli tylko się wydobywa to pompa zapowietrzona lub nie sprawna . Kompresja 28 atm to raczej...
Nie odpala bo nie dostaje paliwa jak nie dostaje paliwa czyli może to być tak jak wcześniej wspomniano zaworek przy pompie który sie nie otwiera i podaje paliwo na wtryski sprawdź jak dajesz +12 na ten zaworek czy słychać jak się otwiera może też być zapowietrzony układ paliwowy lub filtr tak zapchany ze nie puszcza paliwa bo i takie rzeczy widziałem...
Odpowietrza sie tak samo, jak wszystkie inne uklady podcisnieniowe - pompujac pompka. W tym przypadku pompka jest na powrocie do zbiornika, nie na zasilaniu pompy WC. Dlatego trzeba pompowac dosc dlugo (instrukcja mowi - 2 minuty). Pompujac na poczatku masz wrazenie, ze pompujesz powietrze, co jest zreszta prawda. W pewnym momencie powinienes poczuc...
jesli wiec zapalil i po odpuszczeniu gazu zdechl to na 99,9% masz zapowietrzona pompe. pompa bardzo czesto zapowietrza sie przez os ciegna gazu, wtedy moze sie zdazyc ze pompa bedzie suach ale paliwo cofnie sie do baku. wiec radzilbym najpierw _dokladnie_ odpowietrzyc!
dymi na biało to późny zapłon. pompę się odpowietrza odkręcając śrubę w pompie między rurkami od sekcji. zgadzam się ,że czasem jak się zapowietrzy to tragedia, ale jak dymi to paliwo powinno być , Spróbuj na zaciąg też tak kilka razy musiałem robić po rozbiórce układu paliwowego w tym ciągniku.
Umieszczenie pompy planowane jest na górze, ponieważ zbiornikami na paliwo mają być beczki 200L i 1000L. Zastanawia mnie jeszcze który układ będzie odporniejsza na zapowietrzenia.
Po pierwsze włącznik elektromagnetyczny(starter) nie jest przystosowany do długiej pracy, dlatego ci się pali, nie był przypadkiem ciepły. Rozrusznik także nie powinien długo pracować i powinny być przerwy miedzy takimi odpaleniami. Po tak meczącym zapalaniu to nie myśl że prądnica naładuje ci akumulator, musisz ładować go prostownikiem. A skoro teraz...
1.Oto link do filmiku: tak ,,odpala'' na ciepło: https://drive.google.com/drive/folders/1... Tutaj przejechałem ze 3km i wróciłem z powrotem. 2. Pompa idzie, w miejsce styków przekaźnika już wcześniej włączałem amperomierz i szła, tylko styki nie łączyły przy górnej jej osłonie, ale zrobiłem z tym porządek. Pompa...
Ta pompa sama się nie odpowietrzy.Musisz zdjąć przewód idący od filtra i nim zalać sekcje wstępnej pompy luzując przy tym odpowietrznik aż wyleci przez niego ropa.Następnie zakręć odpowietrznik,załóż wężyk i odpal autko. twój problem to na 99%zapowietrzona pompa i luzowanie przewodów wysokiego ciśnienia na niewiele się zda bo pompa w części niskiego...
Witam Panowie mam mały problem. Kupiłem kampera delikatnie uszkodzonego niestety nie palił ponieważ miał zdemontowany bak paliwa. Teraz ma wszystko złożone jednak auto nie pali. Z tego co zdążyłem zaobserwować to nie mam zasilania na pompie paliwa. Układ był zapowietrzony to podłączyłem pompę na krótko aż zaczęło ciec paliwo z rurki od pompy wtryskowej...
Może masz zapowietrzone rurki od wtryskiwaczy? Może się paliwo gdzieś przytkało? Jak możesz to wykręć rurki z wtryskiwaczy i zobacz czy pompa podaje paliwo, a jeszcze lepiej jakbyś wyją wtryskiwacze i podpiął je na wierzchu żeby zobaczyć czy pylą.
Widzę że to nie zwykły a z immo. Kod silnika byś podał. Z gruchą to chodzi o to ,byś założył na węża zasilającego i pompował. Sprawdzisz czy leci paliwo i samo podpompowanie może pomóc jak zapowietrzony. Jak palisz na plaka to też pomoże bo pompa nie chodzi wtedy na sucho.
W Pandach dość powszechne jest zjawisko powstawania w zbiorniku benzyny podciśnienia, które prowadzi do cofania się paliwa z listwy wtryskowej i jej zapowietrzenia (oparami paliwa). W tym samochodzie regulator ciśnienia paliwa znajduje się w zbiorniku, przy pompie i nie ma powrotu/przelewu paliwa z listwy wtryskowej do zbiornika. Także EVAP nie pochłonie...
W najwyżej położonym punkcie pompy wtryskowej (może to być na górze lub z boku) jest śruba (zaślepka). Trzeba ją poluzować ~2 obroty( nie odkręcać całkiem ) i pompować za pomocą ręcznej pompki lub kręcąc rozrusznikiem do momentu aż z pod śruby wypłynie paliwo, po czym śrubę zakręcić. Wytrzeć to miejsce do sucha. Po odpaleniu sprawdzić czy jest szczelne.
macie jakieś pomysły? Nie piszesz z jakiego roku masz auto i z jaką pompą. Zakładam, że z Boschem. 1. Raz ruszony filtr - zwłaszcza na mrozie - często jest nieszczelny i powoduje zapowietrzenie układu. Zakłada się nowy filtr po oczyszczeniu powierzchni przylegania we wsporniku szmatką z benzyną ekstrakcyjną, gumkę uszczelki oraz wyoblenie na filtrze...
Witam wszystkich. Panowie mam wielki problem z moją vectrą jest dość znany na forach ale gdy je czytam to wszędzie piszą co innego. Problem pojawił się nagle z dnia na dzień. wszystko było ok odpalała bez problemu na zimno czy na gorąco. Nagle przestała odpalać. Sprawdziłem filtr paliwa okazał się pusty. Myślałem że jest zapowietrzony ale ściągnąłem...
Wygląda to na zapowietrzoną pompe, paliwo na pierwszym i czwartym wtrysku. Podaj paliwo wężykiem z bańki w i wtedy próbuj odpowietrzyć pompę. Rozumiem że nowy filtr przed montażem zalany paliwem? Kontrolka ciśnienia oleju będzie migać a dźwięk będzie z braku ciśnienia oleju, bo obroty silnika są a ciśnienie zbyt małe na rozruszniku.
Najpierw sprawdź czy jak włączysz zapłon jest napięcie na elektrozaworze w pompie wtryskowej. Jeżeli pompa się zapowietrzyła to najprościej kluczem 17 wykręcić zawór powrotny z napisem OUT na samej górze pompy i zalać pompę paliwem do pełna. Sprawdź czy dochodzi prąd na świece żarowe.
dzisiaj mechanik powiedział ze go to przerosło :D problem jest z pompa paliwową, tak jak by bylo cos zapowietrzone bo jak auto stoi pod gorke to paliwo nie podchodzi w tej rurce i dlatego nie chce odpalic , mechanik mowil ze to wina zaworka ale zaworka nie da sie kupic osobno tylko razem z pompa paliwa czyli 500 zł Jesli auto stoi na plaskiej powierzchni...
paliwo zapowietrzona pompa zapowietrzona zapowietrzona pompa
licznik energii optyczne zmiana głosu mikrofon volvo silnika
instrukcja obsługi amica lodówka panel sterowania
Światła stopu i pozycyjne nie działają w Volvo XC90 2004 - przyczyny Objawy zbyt małego podciśnienia w silniku 2.9 CRDi