Ale czy do odpowietrzenia układu potrzebna jest książka. Jak dla mnie wtryskiwacze są po zapiekane. I przez to nie chce zapalić.
Parę aku ,ciepło,klucz 17/19 najlepiej specjalny do przewodów.
Zapowietrzyłeś ścieżkę olejową.Zassaj paliwo np. pompką samochodową(ale taką ręczną).A na przyszłośc -niedopuszczaj do całkowitego wybrania paliwa ze zbiornika.
Po objawach, zapowietrzona pompa. Sprawdź w czasie kręcenia rozrusznikiem czy z pompy idzie paliwo na powrót. Może być woda w paliwie. Jaki dym idzie z rury w czasie odpalania.
Weź czysty pojemnik po oleju , dwa przezroczyste przewody podłącz przy filtrze paliwa i uruchom silnik przy pomocy samostatu lub plaka . Twoja pompa potrafi się porządnie zapowietrzyć i nawet z takim wsparciem silnik musi chwile popracować aby pompa sama pobrała paliwo . Jeżeli popuścisz przewody przy wtryskach i paliwo tylko wypływa to może być uszkodzona...
Cofające się paliwo, zapowietrzenie. Załóż zaworek zwrotny i zobacz czy pomogło.
zle paliwo , zapowietrzony uklad benzynowy , nie dzialajaca pompka paliwa , problem z wtryskami, zapchany filtr paliwa. ktores z tych pewno bedzie
Paliwo ? Filtr paliwa, zapowietrzony układ ? Masz gruszkę to parę razy spróbuj rano parę razy podpompowac i czy będzie poprawa . Dalej to już trzeba by głębiej szukać
Więc usuń usterkę. Skoro łapie powietrze to odpowietrzanie nic nie da. I tak zaraz będzie w pompie wtryskowej powietrze. Tak z ciekawości to w którym silniku na zapalonym się odpowietrza? Skoro jest zapowietrzony to nie zapali. Musi mieć paliwo.
Biały dym to może być zapowietrzone paliwo.... Czy silnik źle odpala od razu po zgaszenie czy jak trochę postoi?
W VB diesel DTI DTH nie ma pompy paliwowej. Pompa Wtryskowa Bosch VP 44 sama zasysa paliwo ze zbiornika. O zapowietrzeniu tych silników napisano mnóstwo postów na forum VKP. Możliwe najprostsze usterki to nieszczelne,stare przewody przelewowe,uszkodzony filtr paliwa lub jego uszczelka, nieszczelność na przewodach,zasyfiony zbiornik itd. Proponuje poczytać...
Zrób jeszcze podobny wykres podczas jazdy gaz w podłogę. Wygląda na problem z wtryskiwaczami lub jednak znika paliwo tj. zapowietrzony układ paliwa. Zasil go z banki.
Sam wymieniałeś ten filtr? Jak sam wspomniałeś pewnie się zapowietrzył. Czy jak okręcasz filtr jest w nim paliwo? Może spróbuj go zalać paliwem, skoro masz nieszczelną pompkę służącą do odpowietrzania.
Błąd jest tak opisywany: "W czasie określonego limitu czasu nie wykryto płomienia". Po naszemu to jest tak: Nie pojawia się ogień w piecu - (dwa cykle rozpalania po 2 minuty bez efektu). Przyczyna: Zapowietrzona pompka i nie dopływa paliwo. Druga możliwość, jeśli się kopci na biało w czasie rozpalania to: zabrudzony jest wkład palnika, lub sztyft świecy...
o tym ze musi byc zaislana to wiem... wlasnie nie wytwarza ona takiego cisnienia zeby sassac paliwo. lub jest zapowietrzona? lecz w jaki sposob skutecznie i calkowicie ja odpowietrzyc?
Pompa nie jest zapowietrzona, podawałem paliwo z bańki, do paliwa regularnie dolewam mixolu A przeczytałeś chociaż co napisałem?
Dym szaro-niebieski to niedopalone paliwo( zapowietrzony układ paliwowy, zbyt późny kąt wtrysku, lejący wtrysk, brak grzania świec żarowych po rozruchu-zimny silnik). Z mechaniki do sprawdzenia wtryski, układ świec żarowych..Popatrz też na przewody powrotu paliwa, czy nie" idą bąbelki" powietrza..Warto zmierzyć kompresję na cylindrach.
nie zapomniałem o niczym ale wyczytałem że nie raz trzeba po prostu zalać ręcznie pompe paliwem bo może być zapowietrzona :)
Musisz uszczelnic ukad paliwowy pompy i wtryskiwaczy. Tam na nieszczescie powrót z wtryskiwaczy jest polaczony z zasilaniem pompy. Powoduje to zapowietrzanie pompy. Jest dostepny zestaw naprawczy. Wymien go i dobrze odpowietrz pompe. Najlepiej przeciagnij paliwo przez pompe. Zapowietrzona pompa moze sie uszkodzic dosc latwo.
Ile koni ma to auto? Na pewno niema pompki recznej co by to nie było.. Natomiast domniemam ze to stara generacja tdi czyli pompa wtryskowa i tam najlepiej będzie jak pouscisz sobie rurki od wtryskiwaczy,pokrecisz,poleci paliwo i dokręcisz.Innej opcji niema.
Winny może być sterownik świec żarowych a dokładnie czerwony kabel plusowy, który lubi się luzować lub uszkodzone ścieżki sterownika wówczas ECU czyta błędy wszystkich świec. Z racji ze ta kontrolka może oznaczać też wiele innych awarii, bez komputera ciężko o jednoznaczną diagnozę. Kontrolka również może zapalć się gdy są problemy z paliwem np. zapowietrzony...
Wymieniłem filtr paliwa, pomimo zalania go paliwem zapowietrzył się. Odpowietrzałem zgodnie z instrukcją, zaciągając paliwo przez powrót z pompy i co jakiś czas kręcąc rozrusznikiem. Po przelaiu w ten sposób paru litrów paliwa w końcu zapalił. Chodził dobrze przez kilka minut. Po nocy zapalił w miarę dobrze, nie od razu na wszystkie cylindry ale nie...
Zapowietrzona , upewnij się ze paliwo dochodzi, odkręć wszystkie przewody przy wtryskach i kręć do puki do póty nie pojawi się czyste paliwo - bez bąbelków powietrza. Jeden zapowietrzony przewód nawet możne sprawić ze nie zapalisz. Zakładam ze rozrząd ustawiony poprawnie,
Zanim pójdziesz w koszty (wymiana pompy) spróbuj wymienić pompkę podającą. Przyczyn może być dużo, także sterownik może być uszkodzony. Ale po objawach wszystko wskazuje na cofanie się paliwa, i prawdopodobnie powietrze pojawia się we wtryskiwaczach lub na przewodach wysokiego ciśnienia. Ponieważ pompa wtryskowa jest jeszcze zalana paliwem, to po podaniu...
Witam. mam taki problem ze swoją audicą po nocy nie mogę jej zapalić jest zapowietrzona paliwo cofa mi się zpowrotem do tyłu jak już ja odpalę cały dzień jest o.k i pali zostawie na dlużej i pozamiatane czy ktoś miał ten problem czy chodzi tu o pompę. Niby sprawdzali ją i elektronicznie jest o.k to co w niej jest ze nie trzyma paliwa
Na tym zdjęciu zamieściłem części z silnika Perkinsa 4 cyl. z wozka widłaka. http://obrazki.elektroda.net/29_12310816... Trzeba uważać z paleniem na samostart.Jak są duże przedmuchy do skrzyni korbowej to juz są popękane tłoki 2 i 3.Jak masz kłopot z odpaleniem to może się zapowietrza układ paliwowy.Z pomocą kompresora łatwo dojść gdzie jest nieszczelność.Na...
Nie...... Bo wystarczy dłużej pokręcić i odpali. Nie tu problem. Jeżeli odpowiednio dłużej kręci to zaciąga paliwo i dlatego odpala. Plak podany bezpośrednio do dolotu zastępuje paliwo, którego brakuje przy zapowietrzonym układzie.
Kiedyś miałem podobny przypadek. Efekt, zabity na maxa filtr paliwa, a chwilę potem totalnie zapowietrzona pompa wtryskowa. Leży paliwo w wężu między filtrem a pompą wtryskową?
zaciągnij paliwo przez przelewy i nie pozwól mu uciec, popuść wszystkie przewody wys. ciśnienia i niech ktoś kręci rozrusznikiem, gdy zacznie walić z któregoś dokręcaj i tak dalej. Pamiętaj że sterownik jest chłodzony w VP44 paliwem. WSZYSTKO JEST NA FORUM.
Problem polega an tym że nie zostaje rozpoznany płomień i urządzenie się wyłączy i dlatego też nie włączy wentylatorów w kabinie bo niema przyrostu temperatury, sprawdzić musisz czy pompa podaje paliwo bo maże jest zapowietrzona , czy kręci się wentylator powietrza spalania .
A nie masz czasem zapowietrzonego układu zasilania paliwem? Spróbuj go solidnie odpowietrzyć. Zbiornik masz na tym samym poziomie? Ja mam różnicę poziomów między zbiornikiem i piecem jakieś 4 metry i muszę mieć dodatkową pompę. Czy komora spalania była zalana paliwem gdy go rozbierałeś?
Ja myślę że może być zapowietrzona pompa paliwowa ( coś z paliwem ) nie znam się na traktorach dlatego taka powierzchowna odpowiedź .
Popuść przewód paliwa na pierwszym wtrysku i odpal z plaka. Jeśli pojawi się paliwo dokręć przewód. Pewnie zapowietrzył się. Że immo się rozkodowało to mało prawdopodobne.
Zresztą korekty nie są aż takie miarodajne. Zrób próbę przelewową. Wtedy zobaczysz różnice. Dodano po 4 Przy korektach 4 jeszcze będzie działał. Ale to nie ulega dyskusji że tu coś jest za dużo na + na trzech i ten jeden co kompensuje minusem. Zrób przelewy jak będą równe wtedy kompresję zmierz. Szkoda że jak miałeś wtryski wyjęte nie zmierzyłeś. Zresztą...
Proszę podajcie jakie będą obiawy kończącego się paliwa w zbiorniku ? 1. Zapali się kontrolka "rezerwa" 2. Po "wyssaniu" całego paliwa silnik zgaśnie :D Jeżeli nie masz "zasilania gazowego" to dalsza jazda będzie niemożliwa pompa to "wytrzyma bez problemu" jeżeli "wyłączysz zapłon". Jak dolejesz paliwo do zbiornika to może być problem z uruchomieniem...
Świece żarowe nie mają wpływu na gaśnięcie silnika już uruchomionego. Przyczyną jest zapowietrzony układ zasilania. Aby mieć pewność podłącz na noc bańkę z paliwem bezpośrednio do pompy i uruchom silnik rano . Jak nie zgaśnie to szukaj miejsca zapowietrzania się układu zasilania. Ja stawiam na pompkę ręczną. Powodzenia.
moze boy zlej jakosci paliwo ktorej silni nie przepala jesli paliwo nie dochodzi do przepustnicy/gaznika to moze to byc przyczyna zapowietrzonego ukladu paliwowego, zabrudzonego filtra paliwa,
na przemian zapala na ok 20sek. I wyłącza się i tak w kółko Powodów może być kilka. Ale zacznij od sprawdzenia czystości czujnika płomienia. Później sprawdź czy jest paliwo w filtrze , czy nie jest zapowietrzone.
Jak ta w zbiorniku nie będzie w ogóle działać to będzie szarpać tylko przy niskim poziomie paliwa w baku. Zgadza się, a jak się skończy wogóle paliwo i zapowietrzą się przewody to już nie odpali. Pozdrawiam.
Filtry paliwa - jak mróz, to zapycha parafina. Czasem podejrzane paliwo ma w sobie coś, co zapycha filtry. Jeśli u Ciebie nie ma mrozu, paliwo pewne, to możesz przeskoczyć grzebanie w filtrze do pompki. Masz ustalić czy dochodzi powietrze do zbiornika (można odkręcić korek), czy paliwo dociera do pompy wtryskowej i czy działa pompa wtryskowa oraz dalej...
Zapowietrzony układ paliwowy,pompa. Przede wszystkim nie dopuszczaj do braku paliwa w baku.Pełny bak,nowy filtr,sprawna pompka w baku,szczelny układ paliwowy,poluzowane przewody na wtryskach ,jak pójdzie paliwo dokręcić i jak nie zajechałeś pompy to powinno odpalić.
Wygląda to na zapowietrzoną pompe, paliwo na pierwszym i czwartym wtrysku. Podaj paliwo wężykiem z bańki w i wtedy próbuj odpowietrzyć pompę. Rozumiem że nowy filtr przed montażem zalany paliwem? Kontrolka ciśnienia oleju będzie migać a dźwięk będzie z braku ciśnienia oleju, bo obroty silnika są a ciśnienie zbyt małe na rozruszniku.
Czemu pompa podaje paliwo tylko na jeden cylinder Bo jest zapowietrzona.
Witam ponownie Sprawa się wyjaśniła Zapowietrzona była pompka paliwowa przez co nie dochodziło paliwo do silnika i dlatego nie chciał odpalić. Po odpowietrzeniu pompki mój fiacik odpala za pierwszym razem.
Paliwo się cofa, zapowietrzony, problemy z ciśnieniem paliwa (dotyczy zarówno Diesel, Pb jak i LPG - nie napisałeś jaki to silnik). Jak benzyna bądź LPG to może być nieszczelny dolot. Przyjrzeć się parametrom na komputerze a nie tylko że nie ma błędów to tak ma być.
Jeden post ci skasowałem,piszesz drugi. Gdzie informacja czy pompa się obraca,z rurek strzyka paliwo,układ nie zapowietrzony itp? Nie ma. Zamykam.
Układ świec, zapowietrzenie, kiepskie paliwo, zacierający się nastawnik. Możesz sobie coś wybrać.
Zapowietrzony układ paliwowy, zmarznięte paliwo albo jakimś cudem wtryski.
Albo paliwa mało, albo układ zasilania paliwem nieszczelny i się zapowietrzył.
Może paliwo się cofa i przez zapowietrzony układ tak ciężko odpala.
Odpowietrza sie tak samo, jak wszystkie inne uklady podcisnieniowe - pompujac pompka. W tym przypadku pompka jest na powrocie do zbiornika, nie na zasilaniu pompy WC. Dlatego trzeba pompowac dosc dlugo (instrukcja mowi - 2 minuty). Pompujac na poczatku masz wrazenie, ze pompujesz powietrze, co jest zreszta prawda. W pewnym momencie powinienes poczuc...
Dzień dobry Potrzebuję pomóc starszej sąsiadce, której Kocioł na olej przestał działać. Kocioł marki Wolf, zaś pompa cuenod nc4. Wg.informacji piec przestał działać po przejściu na inny pojemnik paliwa. Piec odpala tylko na chwilę, poszumi i się wyłącza, na wyświetlaczu wg. Instrukcji pojawia i miga ikona palnika. Domniemam, że pompa się zapowietrzyła...
cześć...z tego co piszesz to paliwo dochodzi do pompy wtryskowej ale pompa nie pompuje......więc jak odkręciłeś przewód wchodzący do wtryskiwacza ,kręcąc korbą i nie pojawiło się paliwo to samo za siebie mówi że pompa nie podaje...biorąc pod uwagę że jest ona odpowietrzona...
Czytałem sporo o sterowniku i zastanawiam się gdzie go w ogóle zlokalizować. No i jeśli jest zablokowany to jakie piny zewrzeć aby go odblokować. D2 podobnie jak wszystkie nowsze (D1LCC, D3LCC itp.) mają sterownik wewnątrz agregatu grzewczego, żadne zwieranie pinów nie odblokuje sterownika. Do odblokowania/diagnozy jest potrzebny specjalny interfejs...
Podłączalem kompa, ale żadnych błędów nie ma. Kręci ale nie odpala, jakby był zapowietrzony. Stał na rezerwie to moze cos z paliwem, sam juz nie wiem. W poniedzialek zobacze bo dzis juz aku padl od kręcenia. Bardzo dziwny przypadek.
dochodzi paliwo na wtryski ale jest słabe cisnienie na rampie wtryskowej
Nigdy mi się nie zdarzyło aby zapowietrzyć pompę w AFN przy wymianie filtra. Jedynie filtr zalewam świeżym paliwem przed założeniem wężyków. Pali od strzała.
A co mają przewody przelewowe do uszczelniaczy, których szczelności nie widać???Pompa nawet choćby nowa nie wytrzyma długo pracy na zapowietrzonym układzie!!! Jest smarowana paliwem a jeśli w nim są pęcherzyki powietrza to wcześniej czy później się zatrze. Odkręć pokrywę filtra paliwa i zobacz ile jest paliwa w jego obudowie, będziesz chociaż wiedział...
Kolega sprawdzi czy paliwo dochodzi bo może przy wymianie silnika został uszkodzony jakiś przewód i pompa jest cały czas zapowietrzona,lub nie dostaje paliwa.
Dzisiaj kolejna próba uruchomienia auta, a w zasadzie odpowietrzenia układu, wstawiłem mu nowy akumulator, błędu pompy i zaworu nie było, podałem paliwo bezpośrednio do pompy, widać ze paliwo przepompowuje więc zapowietrzona nie jest. Jeśli chodzi o przewody wtryskiwaczy miałem odkrecone przy wtryskiwaczach, to z trzeciego przewodu troszke poleciało...
Witam!!! Posiadam samochód Mercedes C270 Cdi, mam z nim problem. Samochód nie chce odpalić, rozrusznik kręci, ale nie odpala. Sprawdziłem czy paliwo dochodzi do filtra i niestety paliwa nie ma. Potem podłączyłem wężyk bezpośrednio do pompy i niby ciągnie paliwo, ale nie pali. Wydaję się jakby ciągle był zapowietrzony. Co może być przyczyną? Dlaczego...
Odkręcić dwie nakrętki motylkowe na okrągłej pokrywie, zdjąć pokrywę, wlać benzynę do bloku pompy po brzegi, założyć pokrywę i zakręcić nakrętki. Jeśli to tylko zapowietrzenie – powinno pomóc. Te nakrętki motylkowe należy odkręcić. https://obrazki.elektroda.pl/3964108500_...
Wypaliłeś paliwo z filtra i jest układ zapowietrzony. Jak wcześniej było ok, to teraz odpalasz z pomocą Plaka. Jak wiesz, jak to zrobić bezpiecznie. Nie za dużo psikaj, lepiej żeby zgasł pięć razy niż masz przelać.
Si senior - i niestety to samo... A jakby zalać robę w ten właśnie zaworek...jest szansa, że paliwo dotrze w miejsce zasyfienia? Dzięki za odpowiedź :)
WITAM paliwo jest zimowe ,elektozawór pracuje ,aku kręci,lecz z boku pompy patrząc od prawej strony od filtra paliwa jest odkręcany jakieś; coś; do którego pszychodzą 2 przewody-czerwony i brązowy po włączeniu zapłonu mieżąc prubnikiem prądu i nie ma na stykach nie wiem czy powiniem tam być .pompa zalana paliwem .Może być mocno zapowietrzona pompa?.a...
Trzeba dwie osoby i strzykawa do wymiany np oleju w srzyni. Na zasilanie pompy podajesz ropę pod ciśnieniem ze strzykawki. Jak zapali to zalać filtr paliwem.
Rozumiem rozumiem. Może trzeba byłoby jeszcze się pomęczyć z nim trochę żeby zassał tak jak sztuka nakazuje. Z tego co pamiętam to naprawdę długo się męczyłem żeby finalnie zaciągnął konkretnie to paliwo i już pracował normalnie. Paliwo się skończyło to mógł się coś zapowietrzyć może ten cały układ.
a paliwo sie cofa się może się zapowietrzyć układ
sugestie ? -Słaby aku -Paliwo się cofa i zapowietrzony układ. -Rozrusznik pada i łożyska do wymiany -Świece żarowe niepełnosprawne
to znaczy że przy próbie uruchomienia auta coś tam paliwo ciągnie ale strasznie słabo....no właśnie nie podaje ...może być aż tak zapowietrzona??
Witam mercedes w210 2.2 diesle mianowicie w trakcie jazdy auto szarpie dymi jak by nie dochodziło mu paliwo czy możliwe jest zapowietrzenie układu lub problemy z elektryką? podczas szarpania zapala się wykrzyknik kontrolka. Objaw występuje co jakiś czas na ciepłym silniku.
Poluzuj nakrętki na wtryskach od rurek z paliwem, może być zapowietrzony układ paliwa. Dodano po 32 Plaka podawaj z 30 cm od kolektora dolotowego, aby stężenie nie było zbyt duże.
Wywal automatyczny odpowietrznik z drabinki i odpowietrz przy wyłączonej pompie. Pompa pcha wode do zbiornika a zasysa powietrze przez odpowietrznik drabinki. Pex 20 do zbiornika przy piecu na paliwo stałe to szczyt geniuszu. To jest do przerobienia bo jest spartaczone, rura do zbiornika musi iść prosto z pieca co najmniej 1 cal , a nie przez układ...
Musi napompować paliwo i wypchać powietrze... (zapowietrzył się) Drożny przewód? Odpal na gazie - wyjedź w teren i przerzuć na paliwo, przy większej prędkości i obrotach załapie... A w dobrym kierunku podłączyłeś filtr, bo to nie jest bez znaczenia. Z pompki wychodzi paliwo i zatrzymuje się na filtrze czy w ogóle nie widać paliwa?
Witam Sprawdź czy nie masz mechanizmu do odpowietrzania zasilania paliwem. Może na skutek wymiany układ się zapowietrzył i nie podaje paliwa.
Zdejmij wężyk z pompy i próbując odpalić, zobacz czy leci paliwo. To zdiagnozuje pompę. Może być zapowietrzony układ po prostu.
może zapowietrzona pompa paliwa....
Pasek taki sam jak rozrządu bardziej ;) Gdy pompa będzie miała już dość duży przebieg to po zapowietrzeniu może słabiej zaciągać paliwo. Ja bym spróbował najpierw odpalić na "plaku" ewentualnie na zaciąg ,powinien dać jakikolwiek znak życia,jeżeli to tylko zapowietrzenie pompy
1. Czy stało się nagle? 2. Możliwe że jest nieszczelność w ukł paliwowy i paliwo spływa do zbiornika powodując jednocześnie zapowietrzenie 3. Padła pompka zasilająca jeśli jest takowa 4. Silnik już dokonuje żywota. Na początek obejżyj przewody paliwowe czy gdzieś nie wycieka paliwo, miejsca ich łączenia i to do czego są podłączone.
Oczywiście paliwo w zbiorniku jest, układ nie zapowietrzony i filtr paliwa masz wymieniony .
Pompę zasilić w paliwo z bańki,to jak się zapowietrzy to tragedia.
Kiedyś jakieś 4 miesiące temu wymieniłem w pompce ręcznej ten oring ale i tak tłok nie był bardzo szczelny teraz założyłem taką gumke z baterii od wody i ledwie co tłok weszedł do obudowy pompki ruszyłem kilka razy i słysze jak paliwo przelewa się do zbiornika.Dodam tylko że sprawdziłem też te zaworki pod pompką są tam takie plastikowe grzybki i sprężynki...
Ok już teraz wiem jak działa tylko chodzi oto ze jak zgaszę silnik to po chwili widzę jak cofa mi paliwo w kierunku filtra paliwa a to ze nie trzyma obrotów to jak koledzy piszą jest wina zapowietrzonego układu paliwa szukam przyczyny dlaczego tak jest .Rano auto normalnie zapali a po chwili zgaśnie bo niema paliwa w układzie ,po chwilowym kreceniu...
Witam, Dzięki za chęć pomocy. Nie lubię pozbyć się sprzętu, jeśli nie wiem co mu jest :) Zrobiłem zdjęcia ekspresu. Odnośnie górnej części pompy, to chodzi Ci o ten wężyk który zaznaczyłem na pomarańczowo? Przy pracy ekspresu były tam bąbelki, dodatkowo po wyłączeniu 'robienia kawy' poziom wody spływał w dół, op czym się podnosił. Mam auto diesla, wiec...
Chodzi pewnie o pompę Common Rail, widocznie jest zapowietrzona. Spróbuj poluzować przewody przy wtryskiwaczach i pokręć rozrusznikiem aż poleci czyste paliwo bez pęcherzyków powietrza.
Po pierwsze jakie to paliwo po drugi zastosuj czujnik poziomu.
A od czego jest filtr? Od zatrzymywania zanieczyszczen. Jak jest zapchany paliwo się nie przedostanie! Jak Ty nie wymienialeś filtru, to czym jestes zaskoczony? Przed Toba też mógł tego nie robić dawno. Możesz spróbować podgrzewać filtr, ale musisz też robić to z wyczuciem, bo to paliwo i to nie żarty. Jak się boisz zapowietrzenia, to zalej filtr paliwem...
Sprawdź czy paliwo cofa ci się może być układ zapowietrzony
Ten błąd dotyczy sterowania podciśnienia turbiny https://frenchcarforum.co.uk/forum/viewt... A jeśli chodzi o to że gaśnie to problem z cofającym się paliwem. Przed odpaleniem napompuj paliwo ręcznie gruszką na maxa i odpal zobaczysz czy jest ok. Obstawiam zapowietrzony układ.
witam mam problem z zapowietrzona pompa paliwa jak odpowietrzyc? nie ma zadnej pomki recznej prosze o pomoc
Wygląda na to, że przy pompie łapie.... Jak był założony zawór zwrotny na na zasilaniu przy baku i na powrocie do baku za pompą, to samochód palił zawsze - jak zdjąłem zaworek z powrotu pompy, to następnego dnia się zapowietrzył - paliwo uciekło powrotem... Zaworek zwrotny wymieniony w pompie - podobno jeszcze gdzieś można dostać się do jakiegoś uszczelnienia...
Może masz zapowietrzone rurki od wtryskiwaczy? Może się paliwo gdzieś przytkało? Jak możesz to wykręć rurki z wtryskiwaczy i zobacz czy pompa podaje paliwo, a jeszcze lepiej jakbyś wyją wtryskiwacze i podpiął je na wierzchu żeby zobaczyć czy pylą.
witam mam podobny problem skonczylo sie paliwo zatankowalem i agregat nie chce odpalic sprawdzilem filt przewody pompe paliwo podaje nie jest zapowietrzona jestem mechanikim samochodowym agregat jest irlandzki oto jego nazwa GERKROS BOILERS SERIA 004833 opstawiam ze to czujnik optyczny lub dysza ale nie jestem pewien prosze o rade z gory dziekuje Popraw...
Witam Ciśnienie końcówek wtrysku reguluje się przed podłożenie podkładek pod sprężynę wewnątrz wtryskiwacza.Dołożenie podkładki powoduje że sprężyna jest bardziej ściśnięta.I teraz pytania: -czy jak spręzyna jest bardziej ściśnięta to pompa musi dać większe ciśnienie, żeby otworzyć wtryskiwacz? -czy jak ciśnienie otwarcia jest mniejsze niż powino być,...
Problemem jest cofające się do zbiornika paliwo i zapowietrzenie układu. Pompy LUK mają wewnątrz zaworek zwrotny - kulka i sprężynka. Pęknięcie sprężynki powoduje, że kulka nie trzyma ciśnienia paliwa w głowicy. Pierwszym objawem jest najczęściej nietrzymanie przy niskim stanie paliwa w zbiorniku. Dlaczego - czort wie. Potem ciężko pali przy mrozach....
dla pewnosci podaj paliwo do pompy z wyzej polozonego naczynia bezposrednio do krócca ktorym zasysa paliwo niech zasila pompe grawitacyjnie ,poluzuj którys z przewodow wysokiego cisnienia i sprawdz czy leci paliwo podczas krecenia jesli leci to znaczy ze pompa podaje i nie jest zapowietrzona
Najprawdopodobniej masz zapowietrzony układu zasilania paliwem. Spróbuj go odpowietrzyć. Wykręć wężyk doprowadzajcąy paliwo i spuszczaj tak po 1/2 litra (wężyk musi być zanurzony żeby nie ciągło powietrza i tak parę razy potem podłącz wężyk do pompy i załącz z powrotem.
Sprawdź czy dochodzi paliwo do ogrzewania, może układ paliwowy zapowietrzony
Świeca po wlaczeniu zaczyna się grzać ale nie jest gorąca a jedynie lekko ciepła, po minucie jest juz calkiem zimna i pozniej piec sie wylacza i przestaje dmuchać. Czyli bedzie to wina świecy? Paliwo dochodzi do pieca, chyba ze jest zapowietrzone ale kilkanascie razy juz bylo załączone.
Stosowałem już butelkę z paliwem na krótko bezpośrednio wężykiem do pompy i wydaję mi się że chodzi ok tylko pompa może mieć siłę zassać paliwo po wężyku 30 cm a może nie mieć siły na wężyk 30 cm+ filtr+ wąż 3,5m + smok i zbiornik który znajduję się poniżej lini węża ale to tylko moje spostrzeżenie. Drugie spostrzeżenie to takie że przejechałem około...
zapowietrzona pompa paliwo hamulce zapowietrzona zapowietrzona nagrzewnica
lublin piaski miernik uszkodzony pomiar rezystancji avensis funkcja radio
proace subwoofer pcf801 odbiornik
Junkers Ceraclass błąd EAr - detekcja płomienia LG WD-T12235D – średnica silnika Direct Drive ~280 mm, stator 4417EA1002K, rotor 4036ER4001B