mozesz miec : - zapowietrzony filtr paliwa - odkrec od pompy przelew, zalacz zaplon i za pomoca jakiejsc prozniowej pompki lub ust :-) poprostu przelej filtr i pompe :-) - diesel dosc mocno drży i moze masz przerwany kabel od elektrozawru przy pompie? podlacz zawor + bezposrednio z aku i wtedy sprawdz czy nadal przerywa.
Mam problem z elegantem, ciągle zapowietrza mi się filtr paliwa, gdy jest bardzo zapowietrzony to wężem odpowietrzam go (wsysam powietrze, aż wężyk zapełni się paliwem i wdmuchuje go zpowrotem). Tą metodą można prawie całkowicie odpowietrzyć wężyk. Przewody są raczej szczelne, sprawdzałem i nie znalazłem uszkodzenia, paliwo tylko z SHELL, pompka i gaźnik...
Jakieś zabezpieczenie przed kradzieżą, zalana skrzynka na podszybiu tam jest ecu złącza elektryczne, pompki nie podłączone, lub jeżeli nie ma błędów to zwyczajnie zapowietrzony, filtr paliwa wymieniany przy naprawie?
Filtr koło zbiornika. Elektryczna pompa ( w zbiorniku) sama odpowietrzy układ.
mi to wygląda że sie poprosu zapowietrzył sprawdz przewody i filtr paliwa
Skoki ciśnienia paliwa może powodować zapowietrzony układ paliwowy. Filtr paliwa też był zmieniany?
A gdzie ten filtr się znajduje w 2.5 CRD wersja krótka?Łatwo się wymienia ?
Po dźwięku przy odpalaniu wygląda na zapowietrzony, wymień filtr paliwa. Do sprawdzenia sterownik dawki paliwa oraz na co wskazują wcześniejsze odcięcia trzeba sprawdzić wiązkę idącą do sterownika pompy paliwa czy gdzieś nie jest przetarta.
dzięki za podpowiedzi ale po prostu się zapowietrzył filtr paliwa nie był od nowego wymieniany serdeczne dzięki
witam wszystkich Atego 818 2001r mam problem z uruchomieniem auta czasami odpali od razu i jest dobrze a innym razem tylko przy pomocy Plaka tak jakby był zapowietrzony filtr paliwa wymieniony proszę o pomoc
Potem okazuje się, że filtr był zapowietrzony, podawano mało paliwa, a nagrzewnica nagrzewała się jak gdyby bez paliwa?
Układ wtryskowy może być zapowietrzony, stukanie jest wywołane głośnym spalaniem, sprawdź filtry paliwa, smok w baku, pewnie zaciągnął zanieczyszczenia z baku.
Paliwo ? Filtr paliwa, zapowietrzony układ ? Masz gruszkę to parę razy spróbuj rano parę razy podpompowac i czy będzie poprawa . Dalej to już trzeba by głębiej szukać
Oczywiście paliwo w zbiorniku jest, układ nie zapowietrzony i filtr paliwa masz wymieniony .
Dziś miałem nieco czasu i sprawdziłem rozrusznik. Niestety działa doskonale - kręci jak wściekły. Mimo to brak możliwości uruchomienia silnika. W powietrzu wyrzucanym z rury wydechowej brak oznak paliwa. Układ paliwa nie zapowietrzony, filtr paliwa nowy. Komunikacja międzymodułowa jest bo gdy przekręcam kluczyk do pozycji w której zapalają się kontrolki,...
Prawdopodobnie po postoju ropa "cofa się" w stronę filtra bo zaworek pompy nie trzyma, albo masz kaszę/wodę w filtrze paliwa. Ja bym na Twoim miejscu sprawdził/powymieniał węże, założył nowy filtr paliwa i dołożył zaworek zwrotny taki akcesoryjny . Pozdrawiam
Wszystko już gra.Okazało się iż zapowietrzył się filtr paliwa. Do wymiany filtr lub pompka na filtrze. Pozdrawiam
Sam wymieniałeś ten filtr? Jak sam wspomniałeś pewnie się zapowietrzył. Czy jak okręcasz filtr jest w nim paliwo? Może spróbuj go zalać paliwem, skoro masz nieszczelną pompkę służącą do odpowietrzania.
Sprawdź sobie filtr paliwa,miałem kiedyś przypadek że się zapowietrzył właśnie przez filtr paliwa (przy pełnym zbiorniku paliwa, fakt iż powinienem go wymienić 20 tys. km wcześniej) i też był problem z odpaleniem przy sprawnych świecach
Witam. Mam pytanko czy przy wymianie filtrów paliwa może się zapowietrzyć układ i będę miał problem z odpaleniem? Jeśli tak to gdzie najlepiej go odpowietrzyć? Pozdrawiam.
Dopływ paliwa przytkany lub zapowietrzony,na początek sprawdziłbym filtr paliwa,to najtańsza opcja
witam ja mam podobny problrm i nie chce zakładac nowego tematu sprawa wyglada tak (mowa o ml ropniaku 2000 rok) po podaniu paliwa bezposrednio na pompe odpala i spoko wszystko wiec sprawa w ukladzie paliwowym od baku do filtra teraz pytane 1 czy jest pompka w baku bo ja tam nic nie słysze po włączeniu zapłonu (nie bardzo mi sie chce do baku zagladac...
Wszystko OK ,pompa działa ,zapowietrzył sie filtr paliwa (poluzowała sie śrubka z odpowietrzenia filtra i zaciągnoł powietrze ) Dzięki ....
Może zapowietrzony, może filtr paliwa zapchany, może pompa ciś. nie wytwarza, może zbiornik masz pusty, może pompa się rozsypała, może wtryski się nie otwierają.
Witam wszystkich! Samochod odpala idealnie jesli reczna pompka paliwa (mala gumowa gruszka gruszka) przez kilka chwil 'przegonie' powietrze z filtra paliwa. Po krotkiej jezdzie (10min) mam to samo - zapowietrzony filtr paliwa i trudnosci z normalnym odpaleniem (trzeba dosyc dlugo krecic albo znowu reczna pompka...) Sprawdzilem: - przed filtrem paliwa...
przyczyna moga byc podam od najprostszych zapowietrzony uklad paliwowy filtr paliwa filtr powietrza przeplywomierz powietrza wtryskiwacze pompa paliwa turbosprezarka
może źle zapiąłeś złączkę paliwową np na filtrze paliwa albo gdzieś jak to rozłączałeś do ściągania głowicy, albo już sama zruszona złączka lekko puszcza, musisz przejrzeć wszystkie połączenia które ruszałeś albo założyć elektryczną pompkę zaraz za filtrem paliwa przy silniku i podłączyć pod plus po stacyjce i samo się będzie napompowywać jak włączysz...
po zdjeciu weza z filtra paliwa i przekreceniu kluczyka paliwo nie leci. Co to moze byc? Jak ta czesc zlokalizowac? Jeżeli doszedłeś, iż nie ma pompki elektrycznej w baku, to jakim sposobem chcesz, żeby paliwo leciało po odłączeniu wężyka paliwa? Po prostu pompa wstępna łopatkowa (2 - schemat poniżej) zintegrowana w jednej obudowie z pompą wysokiego...
Odkręć na wtryskach i kręć. Ale jeden aku może być za mało. Ewentualnie pompkę ręczną i pompować. Skoro nie było w filtrze paliwa to masz gdzieś nieszczelność i spływa do zbiornika. Pewnie podstawa filtra.
Układ paliwowy zapowietrzony..czy jak wymieniałeś filtr paliwa to uzupełniałeś filtr paliwem-on?Bo tak to musisz na kręcic rozrusznikiem ,żeby zapełnił filtr cały paliwem
MID 128 PID 94 Ciśnienie zasilania paliwem.....FMI 7 Zbyt niskie ciśnienie, Zatkany filtr paliwa, zapowietrzony układ paliwowy lub wycieki z tego układu, usterka mechaniczna czujnika.
Zapowietrzony układ paliwowy,pompa. Przede wszystkim nie dopuszczaj do braku paliwa w baku.Pełny bak,nowy filtr,sprawna pompka w baku,szczelny układ paliwowy,poluzowane przewody na wtryskach ,jak pójdzie paliwo dokręcić i jak nie zajechałeś pompy to powinno odpalić.
kazek111 podnioslem tylna kanape i nic tam nie znalazlem, odsuwalem rowniez oparcie i probowalem od strony bagaznika ... czy moglbys dokladniej sprecyzowac gdzie mam szukac tego wlazu i jak on wyglada ? moze musze posciagac boczne oslony plastikowe ? Poszukaj dobrze pod wykładziną znajdziesz czarną klapkę pod nia wszystko jest ukryte,spróbuj zrobić...
Sprawdź, czy przewód doprowadzający do filtra paliwa nie jest pęknięty lub poluzowany, co może powodować zapowietrzenie w układzie.
Benzyniak nie może się zapowietrzyć, bo pompa jest zanurzuna w zbiorniku a nie w silniku. Coś innego mu dolega, może filtr paliwa. Pozdrawiam.
Silnik zaraz po odpaleniu przez krótką chwilę - do 5 sekund, nie wchodzi na obroty pomimo gazu do podłogi. Dzieje się to niezależnie od tego czy silnik jest ciepły czy zimny. Filtr paliwa jest zapowietrzony. Pomimo odpowietrzenia, ponownie dochodzi do jego zapowietrzenia. Proszę o pomoc.
Ale jak chciałem ruszyć to zdechł w filtrze paliwa nie ma. zapowietrzył się czyli masz nieszczelny układ paliwowy
Coś jeszcze było robione? Filtr paliwa, podanie paliwa poza filtrem z bańki, zapowietrzony układ paliwowy? Na tych wolnych pracuje dobrze?
Na moje oko to układ zasilania silnika paliwem - może być kilka przyczyn: - syf w baku i pompka zasilające nie może pociągnąć paliwa - zbyt szczelny korek wlewu paliwa (w baku robi się podciśnienie) - zużyta/uszkodzona pompka zasilająca (wyrobiona/pęknięta membrana) - zapchany któryś z przewodów paliwowych - zapowietrzony układ paliwowy - zapchany filtr...
W VB diesel DTI DTH nie ma pompy paliwowej. Pompa Wtryskowa Bosch VP 44 sama zasysa paliwo ze zbiornika. O zapowietrzeniu tych silników napisano mnóstwo postów na forum VKP. Możliwe najprostsze usterki to nieszczelne,stare przewody przelewowe,uszkodzony filtr paliwa lub jego uszczelka, nieszczelność na przewodach,zasyfiony zbiornik itd. Proponuje poczytać...
Cześć, Na początku chciałbym podziękować kolegom za podpowiedzi gdzie szukać przyczyny. Rozwiązanie problemu okazało się banałem. Zapowietrzony układ paliwowy. Odebrałem auto od mechanika zaciągnąłem na podjazd i zacząłem je samemu diagnozować. Sprawdziłem przewód, czy nie przeciera się na peszlu. Wszystko było ok. Sprawdziłem czy wtyczka na regulatorze...
Nie mam dostępu do komputera. Ogólnie sprawdziłem filtr paliwa , jest ok, jednak wygląda to tak że za filtrem a przed pompą paliwa mam zapowietrzony wężyk i w ogóle nie pobiera paliwa przy kręceniu.
Sprawdz wtryski,może zapowietrz ci się układ paliwowy jak dłużej postoi.Zobacz czy nie widać gdzieś wycieków oleju napędowego.Może ta plastikowa śruba pod filtrem paliwa(o ile jest u ciebie)do spuszczania syfu.
Może nieszczelność w układzie paliwowym i paliwo cofa się do zbiornika. Pewnie silnik zapowietrzył się. Sprawdź filtr paliwa i otoczenie, a w razie konieczności załóż zaworek zwrotny. W Corsie 1,5 td syn miał podobne objawy, więc założyłem ręczną pompkę na przewodzie paliwowym, którą w każdej chwili można odpowietrzyć układ i po problemie.
Nieszczelności pojawiają się w przewodach lub filtrze paliwa następnie sprawdz pompę.
Kilka dni temu znajomy w Megane II 1,5 dCi miał ten sam komunikat. Okazało się w warsztacie, że w wyniku złego połączenia przewodu paliwowego przy filtrze paliwa zapowietrzeniu uległ układ wtryskowy. Po usunięciu nieszczelności od tygodnia podobno ma spokój. Ale w jego przypadku renówka całkowicie odmówiła palenia i trzeba było wezwać lawetę aby dostarczyć...
Zalej filtr paliwa i odpowietrz wtryski.
Zostaje podstawa filtra paliwa lub zapowietrzony uklad
Może mieć. Zapowietrzony może być poprzez filtr paliwa lub nie szczelną pompę wtryskową. Zaparkuj przodem do dołu i zobacz co się będzie działo po postoju Paliwa w zbiorniku możliwie dużo. To nic nie kosztuje taki test więc warto sprawdzić Do sprawdzenia także ciśnienie oleju manometrem.
Witam wimianialem dzisiaj filtry i oleje podczas wymiany filtra paliwa zapowietrzył się cały układ udało się jakoś odpowietrzyć ale auto nir ma mocy i przy 3tys obrotów dławi się po odpięciu przepływomierza jest w miare git zbiera się tylko lekko mulasto. I teraz pytanie czy tylko będzie to przepływomierz czy coś jeszcze mogło się uszkodzic innych dolegliwości...
Jeżeli na gzie wszystko jest ok to szukaj przyczyny w układzie paliwowym. Pompa , ciśnienie, zawór ciśnienia na listwie, zapchane wtryski, filtr paliwa. szczelność układu, zapowietrzenie itp...
Może moje pytanie głupie ... ale po co wymieniać filtr oleju po wymianie oleju i wyjechaniu samochodem to się razem wymienia przed uruchomieniem silnika bo cały syf się wymiesza z nowym olejem ? A nie chodziło tu o filtr paliwa ? bo jeśli filtr paliwa to pewnie układ się zapowietrzył i to jest powodem że auto nie chce palić ...
Cześć, niestety chciałem przyspieszyć wymianę filtra paliwa i nie napełniłem go przed montażem (mój błąd), przekręciłem kilkukrotnie stacyjką i odpaliłem. Po kilku minutach auto samoczynnie zgasło. Aktualnie nie jestem w stanie go uruchomić. Jakie kroki powinienem teraz podjąć? Dodam, że filtr paliwa jest pełny.
Czy wkładałeś suchy wkład filtra czy namoczony w oleju napędowym ? Jeżeli to pierwsze to wygląda na to , że masz zapowietrzony układ . Przy wymianie filtra w dieslach , dobrze jest dać mu się wymoczyć w oleju napędowym , żeby pozbyć się powietrza . Nawet i tak namoczony filtr i napełniona obudowa filtra nie gwarantują bezproblemowego odpalenia silnika...
na 99% jest zapowietrzony najlepiej miedzy pompe wtrysko9wa a filtr paliwa wpiac taka pompke reczna i latwiej jest go odpowietrzyc
A kiedy wymieniany był filtr paliwa ? Od tego bym zaczął. Zapowietrzony od razu nie zapala.
chomik106, nie wykluczam Twojej podpowiedzi, ale co ma filtr paliwa do zapowietrzonych przewodów?
witam. mam straszny problem z omegą 2.2dti rok.2003 a mianowicie chodzi o zapalanie. przy znacznych mrozach pali na dotyk jednak zaraz jak zaskoczy to musze mu dodac lekko gazu na dosłownie 5sek.pozniej juz jest ok.jezeli tego nie zrobie to jakby sie zadławi i zgasnie, nastepnie juz nie chce odpalic! tak jakby był zapowietrzony. dodam ze filtr paliwa...
Witam, mam taki problem, mój ciągnik Zetor, zapowietrzył się, wymieniłem filtr paliwa, odpowietrzyłem no i chodzi 30 min i znowu staje, w filtrze paliwa jest tylko połowa kielicha, dolałem odpowietrzyłem i znowu to samo. pompka zasilająca sprawna, jak odjąłem wężyk co idzie do filtra to pompowała i leciało paliwo, jak odkręciłem odpowietrznik w pompie...
zle paliwo , zapowietrzony uklad benzynowy , nie dzialajaca pompka paliwa , problem z wtryskami, zapchany filtr paliwa. ktores z tych pewno bedzie
prawdopodobnie masz nieszczelne przewody przy filtrze paliwa co się objawia poceniem.Druga sprawa następuje zapowietrzenie układu paliwowego w tym samym miejscu
Tak na początek, czy filtr paliwa faktycznie został wymieniony i czy układ nie jest zapowietrzony. Jeśli masz wężyki paliwowe przeźroczyste tj. wychodzące z filtra paliwa, to sprawdź, czy widoczne są w nich pęcherzyki (bańki) powietrzne, a które świadczyłyby o zapowietrzeniu układu.
Hmm... Przed awarią wszystko było w jak najlepszym porządku więc wydaje mi się że część elektryczna jest sprawna. Pompka pracuje, paliwo jest, a paliwa nie ma na wtrysku więc może zapchało się lub zapowietrzyło się coś?
Witam. Moj ford mondeo mk 1 mial problem z paleniem, nie chcial zapalic w koncu po wymianie filtru paliwa byl zapowietrzony teraz sytuacja wyglada tak ze auto zapali pracuje Okolo 10sekund i gasnie, nie mam pojęcia dlaczego tak sie dzieje?
Wina filtra paliwa, spróbuj wymienić uszczelki zaworka zwrotnego aby ciaśniej siedział, ale z reguły filtry Boscha dla 1.9TDi to kaszana - wielu potwierdza te same objawy zapowietrzenia.
prawdopodobnie ucieka ci gdzieś paliwo i zapowietrza się układ paliwowy. Kiedy stoisz na równym terenie lub z uniesionym tyłem, to pompa jest w stanie pociągnąć paliwo. Natomiast jeśli stoisz z uniesionym przodem, pompa nie pociągnie paliwa ponieważ układ jest zapowietrzony.
Renault Master II 2.5DCI. Po kilku godzinach postoju jest trudność z odpaleniem. Świece żarowe są dobre (sprawdzone), akumulator nowy, filtr paliwa czysty. Obserwowałam bąbelki powietrza na króćcu wylotowym obudowy filtra paliwa. Czy to może być powodem zapowietrzenia się układu paliwa po kilku godzinach postoju? Dziękuję z góry za każdą pomoc. Trudność...
sprawdź czy czerwony grzybek do pompki ręcznej jest wkręcony do końca.Ponadto sprawdź czy w powrocie paliwa do baku są pęcherzyki powietrza. Ponadto sprawdź rdzenie filtrów paliwa czy nie ma skrzydełek połamanych
Zapowietrzone wtryski? Ktoś grzebał? Wymieniał filtr paliwa? Przyczyn może być wiele.
Najprościej to odpinasz mostek i do każdej dajesz plusa grubym przewodem z akumulatora i patrzysz czy iskrzy , chyba że masz amperomierz conajmniej o zakresie 20A. A nigdzie nie leje ci się ropa? Mi to wygląda na zapowietrzenie , sprawdź węże przelewowe oraz filtr paliwa.
Zabrakło w Ogarku 900 paliwa (FAIL) ale na szczęście blisko domu i blisko stacji. Zatankowałem do pełna i pojawił się problem. Od tego czasu nie wkręca się na obroty. Wchodzi może do 1/4 może do 1/3 rpm max i i dalej się dławi. Dodam, że jest świeżo po serwisie wszelkich wymianach i regulacjach. Przed incydentem z paliwem jeździł jak marzenie. Mogło...
Po prawej stronie za stopniem do wchodzenia. Dzięki kolego, mam nadzieję że sam z tym sobie poradzę - czyli z wymianą na nowy? chyba to nic skomplikowanego, nic się chyba nie zapowietrzy?
Przez taką ilość zaworów to pompa nie ma siły sama zasysać paliwa. Wystarczy jej opór na filtrze i gruszce. Resztę zaworów wywal. I pamiętaj że im więcej połączeń w układzie tym łatwiej ma się rozszczelnic/zapowietrzyć.
Witam drogi kolego Najpierw wypadałoby zadać pytanie - jakie masz autko Jeśli jest to autko starsze ze zwykłą pompą wtryskową - to wystarczy odpowietrzyć pompę wtryskową Zawsze warto sprawdzić : a)podgrzewacz paliwa, b)odstojnik i filtry paliwa - czy przypadkiem tam się nie zapowietrzyło. Nie martw się o fakt małego zmieszania benzyny z dieslem (pozostałości)...
Przeleć cały układ paliwowy. Odkręć zaworek i sprawdź czy jest drożny, dokręć przewody metalowe czy nawet wymień podkładki, wymień filtry paliwa, wyczyść odstojnik. To typowy objaw zapowietrzenia. Jest na tyle małe że silnik pracuje normalnie a jak postoi powietrze z paliwa zbiera sie w górnej części pompy wtryskowej i filtrów.
zamykamy winny czujnik położenia wału i dla spokoju nowy filtr paliwa :)
Pompa paliwa z baku podaje na pompę wysokiego ciśnienia a to niestety nie podaje już dalej na listwę. Wymieniłem Pompę wysokiego ciśnienia wraz z zaworem na niej znajdującym się oraz zawór na listwie wtryskowej z tyłu i nadal nic. Czemu od razu tak poważny remont bez rozeznania, czy rzeczywiście chodzi o pompę wysokiego ciśnienia (pwc) z zaworem regulacyjnym?...
Przewody pomiędzy zbiornikiem paliwa a filtrem się całe?
Dla mnie uszkodzony MAF ewentualnie nie szczelność między filtrem powietrza a turbiną. Masz Słabe ciśnienie paliwa tandem pompy, zapowietrzony układ paliwowy jeżeli beepy są na minus. Numery są na obudowie cewki pompowtryskiwacza dostępne po sciagnieciu pokrywy zaworów.
Dzięki. Z filtrem próbowałem wczeniej ale odpowietrzenie pompki pomogło.
Jest 14V ale tez podejrzewam że może sie zapowietrzać...miesiąc temu mechanik wymienial mi filtr paliwa i zapowietrzył układ..udalo się odpowietrzyć i śmigała..teraz padł rozrusznik..ale to ewidentnie byl wykończony Dodano po 7 W ktorym miejscu znajduja się te weżyki powrotu z wtrysków? Pytam tak ponieważ mam ten samochód od miesiąca i jeszcze go dobrze...
z doswiadczenia wiem ze z chwila zatykania sie dolnej czesci filtra bedzie ci sie poziom podnosil,po prostu nasiaknieta tektura filtrujaca nie przepuszcza powietrza i paliwo wchodzi do filtra dolna czescia i srodek filterka jest pelny,nie mozesz jedynie dopuscic do zapowietrzenia ukladu bo wowczas filtr nie przepusci paliwa do poki go nie napelnisz...
Pompa paliwa/wtryskowa jest w twoim modelu jedyną pompą. Jak układ paliwowy jest zapowietrzony to nalej paliwa np strzykawką do filtra. Na nim jest taka jakby zapinka zawleczka. Jak ją wyciągniesz to zaworek z wężami powinien się łatwo wyjąc do góry i uzyskasz dostęp do wnętrza filtra. wtedy wystarczy nalać ON-u do pełnia założyć zaworek i zawleczkę....
Prawdopodobnie układ się zapowietrzył lub filtr do wymiany. Sprawdz paliwo na wtryskach jak ją odpalisz. A licznik (stan paliwa) nie przekłamuje ?
Wężyki podciśnieniowe są ok a zawór raz działa a raz nie ale podczas jazdy z działającym zaworem też czuć szarpanie więc bym go wykluczył. A może to być przez zapowietrzony filtr bo po wykręceniu śrubki z wierzchu filtra paliwa nie było widać paliwa
Kolejna czynność to piszesz że wymieniałeś filtr paliwa. Można tu popełnić błędy po prostu zapowietrzyć układ. Jakbym zapowietrzył układ to przy plusowej temperaturze tez były by problemy z odpalaniem. Filtra paliwa nowy napełniony paliwem, nie ze starego filtra. Jedną z innych przyczyn jest ustawienie konta synchronizacji jest ustawione na 60 Błędów...
nie wiem jak w carismie, ale w spacestar did pompka jest przy filtrze paliwa. Jeśli staniesz przed samochodem, to filtr paliwa masz po prawej stronie za filtrem powietrza, tylko trochę niżej i do niego "jest przyczepiona" pompka (gumowa bańka o wysokości ok 8 cm i średnicy ok 4 cm). W carismie może być podobnie. Mój się tak przydusił i zgasł jak się...
Pewnie go zapowietrzyłeś. Spróbuj odpalić na Plaku.
mam taką zagadke, wymieniłem filtr paliwa Lancia Lybra 1.9 jtd, zalałem nowy wcześniej, założyłem, poszło szybko i bez problemów, samochód pali, ale kontrolka wtrysku paliwa nie gaśnie. Wszystkie czujniki są podłączone, filtr też raczej nie zapowietrzony - włączałem kilka razy kluczyk bez zapalania żeby pompka troche paliwa przepuściła. Pompa jest elektryczna...
Nie odpala bo nie dostaje paliwa jak nie dostaje paliwa czyli może to być tak jak wcześniej wspomniano zaworek przy pompie który sie nie otwiera i podaje paliwo na wtryski sprawdź jak dajesz +12 na ten zaworek czy słychać jak się otwiera może też być zapowietrzony układ paliwowy lub filtr tak zapchany ze nie puszcza paliwa bo i takie rzeczy widziałem...
Najczęściej zapowietrzona pompa , wtryskiwacze i filtr paliwa , mam nadzieję że wymieniony ?? odpowietrzyć po kolei : filtr paliwa , pompa wtryskowa , poluzować rurki do wtryskiwaczy i odpowietrzyć ( kręcąc silnikiem ) , dociągnąć rurki wysokiego ciśnienia do wtryskiwaczy - naprzód . :shii: Może być też inaczej sterowana pompa wtryskowa - obydwie elektryczne...
Powinien zapalic - chyba że z paliwem poleciała na pompe i filtry cała zawartość nieczystości z baku paliwa. Zapowietrzenie układu itp. Najlepiej nalać więcej paliwa i zrobić kilka prób. Od takich prób na sucho pompa lubi wyzionąć ducha - na pewno jest ok?
A jaki jest stan tej pompki? Czy wytwarza ona, podłączona bezpośrednio odpowiednie ciśnienie? Może filtr paliwa jest już stary i przypchany, może jest zapowietrzony układ paliwowy?
A ja na 99% obstawie filtr paliwa. A dokladnie oringi na przewodach paliwowych mocowanych do filtru i na zaworku.
Witam, a sprawdzałeś czy się układ lekko nie zapowietrzył po przejechaniu tych pierwszych 300km? Sprawdź kiedy wymieniałeś filtr paliwa? Może on jest lekko przytkany? Ja mam Octavie z 2000 TDI (inne auto, ale może przyczyna podobna) i od filtru paliwa do silnika lecą przeźroczyste rurki. Niestety jak mi się zapowietrzył, to nie miałem tyle szczęścia...
no to tak jak by był zapowietrzony, a paliwa dużo w baku? pomiń ten filtr plastikowy i załóż gruszkę na dojściu paliwa i przepompuj i podejrzewam że pomoże, jak pomoże załóż inny filtr paliwa np od VW 1.9TD taki metalowy razem z mocowaniem, ja taki mam założonym w swoim Boxerze 1.9D bo ten na silniku też był nieszczelny, szczególnie beznadziejne są...
Masz zapowietrzony układ. Nie ma fizycznej możliwości żeby ciśnienie powietrza blokowało podawanie paliwa do filtra. Może być tak, że przez któryś niesprawny przelew ciśnienie sprężania idzie w powrót do filtra i wypiera paliwo mimo ciśnienia z pompy paliwa. Odejnij przewody od filtra i podaj mu bezposrednio do samej pompy paliwo z bańki. Odserwuj co...
W razie całkowitego wyczerpania zbiornika paliwa volvo s40 2010r 2,0 136KM diesel nalać min 5 litrów ON do zbiornika pojazdu , przekręcić kluczyk z pilotem zdalnego sterowania w pozycje II , odczekać ok 1minutę ,aby uruchomić silnik nacisnąć pedał hamulca i/lub sprzęgła i kluczyk przekręcic w pozycje III / silnik powinien odpalić /za instrukcją obsługi...
SPRAWA WYJASNIONA! Mechanik stwierdził że samochód był mocno zapowietrzony i na dodatek zaciągnął się synem co było na dnie. Mechanik skasował 350zl, 200 za robotę a resztę to jakieś filtry itd....
Witam, Sprawdziłem to i jestem pewien, że problem pojawia się gdy ilość paliwa w baku jest mniejsza niż 1/2, gdy jest wiecej paliwa auto pali na dotyk. Samochód zachowuje się jakby był zapowietrzony, Wymieniłem filtr powietrza i sprawdziłem przewody, wszystko ok. Gdzie moge jeszcze zobaczyc? Czy te pojazdy mają pompke paliwa w zbiorniku? Jest to T4...
zapowietrzony zbiornik paliwa układ paliwa zapowietrzony zapowietrzony układ paliwa
radio alpine schemat bezpiecznik termiczny chłodnicy automatyczna skrzynia biegów naprawa
moduł komfort termet wyłączniki dotykowe
Dioda blokująca do paneli fotowoltaicznych z Anglii – cło, VAT, import 2024 STAR-X 99 Plus Flash Dump: Recovery, Models, ALi M352x, W25Q32, Boot Issues