Sam wymieniałeś ten filtr? Jak sam wspomniałeś pewnie się zapowietrzył. Czy jak okręcasz filtr jest w nim paliwo? Może spróbuj go zalać paliwem, skoro masz nieszczelną pompkę służącą do odpowietrzania.
To żółte na obudowie filtra to nie jest pompka tylko czujnik zanieczyszczenia filtra :) a podstawa filtra może być uszkodzona, a nie rozkręcona.... Omiń całą obudowe filtra i daj paliwo prosto na pompe jeżeli masz suchy filtr.
Mam problem z elegantem, ciągle zapowietrza mi się filtr paliwa, gdy jest bardzo zapowietrzony to wężem odpowietrzam go (wsysam powietrze, aż wężyk zapełni się paliwem i wdmuchuje go zpowrotem). Tą metodą można prawie całkowicie odpowietrzyć wężyk. Przewody są raczej szczelne, sprawdzałem i nie znalazłem uszkodzenia, paliwo tylko z SHELL, pompka i gaźnik...
Paliwo ? Filtr paliwa, zapowietrzony układ ? Masz gruszkę to parę razy spróbuj rano parę razy podpompowac i czy będzie poprawa . Dalej to już trzeba by głębiej szukać
mozesz miec : - zapowietrzony filtr paliwa - odkrec od pompy przelew, zalacz zaplon i za pomoca jakiejsc prozniowej pompki lub ust :-) poprostu przelej filtr i pompe :-) - diesel dosc mocno drży i moze masz przerwany kabel od elektrozawru przy pompie? podlacz zawor + bezposrednio z aku i wtedy sprawdz czy nadal przerywa.
Jakieś zabezpieczenie przed kradzieżą, zalana skrzynka na podszybiu tam jest ecu złącza elektryczne, pompki nie podłączone, lub jeżeli nie ma błędów to zwyczajnie zapowietrzony, filtr paliwa wymieniany przy naprawie?
Oczywiście paliwo w zbiorniku jest, układ nie zapowietrzony i filtr paliwa masz wymieniony .
A od czego jest filtr? Od zatrzymywania zanieczyszczen. Jak jest zapchany paliwo się nie przedostanie! Jak Ty nie wymienialeś filtru, to czym jestes zaskoczony? Przed Toba też mógł tego nie robić dawno. Możesz spróbować podgrzewać filtr, ale musisz też robić to z wyczuciem, bo to paliwo i to nie żarty. Jak się boisz zapowietrzenia, to zalej filtr paliwem...
Zapowietrzony układ paliwowy,pompa. Przede wszystkim nie dopuszczaj do braku paliwa w baku.Pełny bak,nowy filtr,sprawna pompka w baku,szczelny układ paliwowy,poluzowane przewody na wtryskach ,jak pójdzie paliwo dokręcić i jak nie zajechałeś pompy to powinno odpalić.
Witam!!! Posiadam samochód Mercedes C270 Cdi, mam z nim problem. Samochód nie chce odpalić, rozrusznik kręci, ale nie odpala. Sprawdziłem czy paliwo dochodzi do filtra i niestety paliwa nie ma. Potem podłączyłem wężyk bezpośrednio do pompy i niby ciągnie paliwo, ale nie pali. Wydaję się jakby ciągle był zapowietrzony. Co może być przyczyną? Dlaczego...
Witam wszystkich! Samochod odpala idealnie jesli reczna pompka paliwa (mala gumowa gruszka gruszka) przez kilka chwil 'przegonie' powietrze z filtra paliwa. Po krotkiej jezdzie (10min) mam to samo - zapowietrzony filtr paliwa i trudnosci z normalnym odpaleniem (trzeba dosyc dlugo krecic albo znowu reczna pompka...) Sprawdzilem: - przed filtrem paliwa...
Nigdy mi się nie zdarzyło aby zapowietrzyć pompę w AFN przy wymianie filtra. Jedynie filtr zalewam świeżym paliwem przed założeniem wężyków. Pali od strzała.
Układ paliwowy zapowietrzony..czy jak wymieniałeś filtr paliwa to uzupełniałeś filtr paliwem-on?Bo tak to musisz na kręcic rozrusznikiem ,żeby zapełnił filtr cały paliwem
Trzeba dwie osoby i strzykawa do wymiany np oleju w srzyni. Na zasilanie pompy podajesz ropę pod ciśnieniem ze strzykawki. Jak zapali to zalać filtr paliwem.
Skoki ciśnienia paliwa może powodować zapowietrzony układ paliwowy. Filtr paliwa też był zmieniany?
MID 128 PID 94 Ciśnienie zasilania paliwem.....FMI 7 Zbyt niskie ciśnienie, Zatkany filtr paliwa, zapowietrzony układ paliwowy lub wycieki z tego układu, usterka mechaniczna czujnika.
W VB diesel DTI DTH nie ma pompy paliwowej. Pompa Wtryskowa Bosch VP 44 sama zasysa paliwo ze zbiornika. O zapowietrzeniu tych silników napisano mnóstwo postów na forum VKP. Możliwe najprostsze usterki to nieszczelne,stare przewody przelewowe,uszkodzony filtr paliwa lub jego uszczelka, nieszczelność na przewodach,zasyfiony zbiornik itd. Proponuje poczytać...
po zdjeciu weza z filtra paliwa i przekreceniu kluczyka paliwo nie leci. Co to moze byc? Jak ta czesc zlokalizowac? Jeżeli doszedłeś, iż nie ma pompki elektrycznej w baku, to jakim sposobem chcesz, żeby paliwo leciało po odłączeniu wężyka paliwa? Po prostu pompa wstępna łopatkowa (2 - schemat poniżej) zintegrowana w jednej obudowie z pompą wysokiego...
może źle zapiąłeś złączkę paliwową np na filtrze paliwa albo gdzieś jak to rozłączałeś do ściągania głowicy, albo już sama zruszona złączka lekko puszcza, musisz przejrzeć wszystkie połączenia które ruszałeś albo założyć elektryczną pompkę zaraz za filtrem paliwa przy silniku i podłączyć pod plus po stacyjce i samo się będzie napompowywać jak włączysz...
Prawdopodobnie układ się zapowietrzył lub filtr do wymiany. Sprawdz paliwo na wtryskach jak ją odpalisz. A licznik (stan paliwa) nie przekłamuje ?
Witam. A gdy będziesz wymieniał te filtry to przed założeniem nowego zalej go paliwem, Dużo szybciej dojdzie do siebie. P.
mi to wygląda że sie poprosu zapowietrzył sprawdz przewody i filtr paliwa
dzięki za podpowiedzi ale po prostu się zapowietrzył filtr paliwa nie był od nowego wymieniany serdeczne dzięki
Filtr koło zbiornika. Elektryczna pompa ( w zbiorniku) sama odpowietrzy układ.
Witam,po trzech dniach walki z paliwem efektów brak,na powrocie paliwo bez powietrza,podstawa filtrów wymieniona,filtry założone orginalne,test pomp zrobiony wszystko ok,w czym problem,podkładki mosiężne wymienione wszystkie na nowe
witam wszystkich Atego 818 2001r mam problem z uruchomieniem auta czasami odpali od razu i jest dobrze a innym razem tylko przy pomocy Plaka tak jakby był zapowietrzony filtr paliwa wymieniony proszę o pomoc
Po dźwięku przy odpalaniu wygląda na zapowietrzony, wymień filtr paliwa. Do sprawdzenia sterownik dawki paliwa oraz na co wskazują wcześniejsze odcięcia trzeba sprawdzić wiązkę idącą do sterownika pompy paliwa czy gdzieś nie jest przetarta.
Masz zapowietrzony układ. Nie ma fizycznej możliwości żeby ciśnienie powietrza blokowało podawanie paliwa do filtra. Może być tak, że przez któryś niesprawny przelew ciśnienie sprężania idzie w powrót do filtra i wypiera paliwo mimo ciśnienia z pompy paliwa. Odejnij przewody od filtra i podaj mu bezposrednio do samej pompy paliwo z bańki. Odserwuj co...
zle paliwo , zapowietrzony uklad benzynowy , nie dzialajaca pompka paliwa , problem z wtryskami, zapchany filtr paliwa. ktores z tych pewno bedzie
Jutro montuje pompę i resztę . Ta reszta to co masz na myśli? Teraz obowiązkowo wyczyść filtr paliwa -wybierz do zera paliwo, a filtr nowy. Jak składasz filtr to zwróć uwagę jak go składasz w filtrze wewnątrz jest znacznik. Dlatego pytałem się co masz w filtrze paliwa kolor paliwa. Jak dostaje się olej do paliwa to masz w paliwie małe brązowe kropki...
A gdzie ten filtr się znajduje w 2.5 CRD wersja krótka?Łatwo się wymienia ?
Silnik zaraz po odpaleniu przez krótką chwilę - do 5 sekund, nie wchodzi na obroty pomimo gazu do podłogi. Dzieje się to niezależnie od tego czy silnik jest ciepły czy zimny. Filtr paliwa jest zapowietrzony. Pomimo odpowietrzenia, ponownie dochodzi do jego zapowietrzenia. Proszę o pomoc.
Może nieszczelność w układzie paliwowym i paliwo cofa się do zbiornika. Pewnie silnik zapowietrzył się. Sprawdź filtr paliwa i otoczenie, a w razie konieczności załóż zaworek zwrotny. W Corsie 1,5 td syn miał podobne objawy, więc założyłem ręczną pompkę na przewodzie paliwowym, którą w każdej chwili można odpowietrzyć układ i po problemie.
prawdopodobnie ucieka ci gdzieś paliwo i zapowietrza się układ paliwowy. Kiedy stoisz na równym terenie lub z uniesionym tyłem, to pompa jest w stanie pociągnąć paliwo. Natomiast jeśli stoisz z uniesionym przodem, pompa nie pociągnie paliwa ponieważ układ jest zapowietrzony.
Zostaje podstawa filtra paliwa lub zapowietrzony uklad
Nie ma czegoś takiego jak cofanie się paliwa -sam kombinowałem z zaworami na przewody to bzdurne rozwiązanie. Podstawą sprawdzenia jest sprawność akumulatora -najpierw sprawdzamy go. Na leniwca wystarczy podjechać do sklepu gdzie sprzedają akumulatory, sprawdzą za darmo. najlepiej sprawdzić u dwóch sprzedawców bo może któryś sprzedawca cię naciągnąć...
Nie odpala bo nie dostaje paliwa jak nie dostaje paliwa czyli może to być tak jak wcześniej wspomniano zaworek przy pompie który sie nie otwiera i podaje paliwo na wtryski sprawdź jak dajesz +12 na ten zaworek czy słychać jak się otwiera może też być zapowietrzony układ paliwowy lub filtr tak zapchany ze nie puszcza paliwa bo i takie rzeczy widziałem...
z doswiadczenia wiem ze z chwila zatykania sie dolnej czesci filtra bedzie ci sie poziom podnosil,po prostu nasiaknieta tektura filtrujaca nie przepuszcza powietrza i paliwo wchodzi do filtra dolna czescia i srodek filterka jest pelny,nie mozesz jedynie dopuscic do zapowietrzenia ukladu bo wowczas filtr nie przepusci paliwa do poki go nie napelnisz...
Poluzuj na korpusie filtrów przewód który idzie z filtrów na pompę i wtedy pompuj pompką ręczną aż zacznie paliwo lecieć. Wtedy nie zaprzestając pompować dokręć śrubę.
Zabrakło w Ogarku 900 paliwa (FAIL) ale na szczęście blisko domu i blisko stacji. Zatankowałem do pełna i pojawił się problem. Od tego czasu nie wkręca się na obroty. Wchodzi może do 1/4 może do 1/3 rpm max i i dalej się dławi. Dodam, że jest świeżo po serwisie wszelkich wymianach i regulacjach. Przed incydentem z paliwem jeździł jak marzenie. Mogło...
W tym silniku nie może zabraknąć paliwa, wymiana filtra paliwa też wymaga umiejętności. Jedną z usterek może być zapowietrzenie układu paliwowego. Pewnie zaraz ktoś odpowie że jak było paliwo i nikt nic nie grzebał to się nie zapowietrzył. Otórz mógł poprzez uszczelnienie wtryskiwacza (trawers). Przez noc potrafi tak się zapowietrzyć że nie odpali....
Na moje oko to układ zasilania silnika paliwem - może być kilka przyczyn: - syf w baku i pompka zasilające nie może pociągnąć paliwa - zbyt szczelny korek wlewu paliwa (w baku robi się podciśnienie) - zużyta/uszkodzona pompka zasilająca (wyrobiona/pęknięta membrana) - zapchany któryś z przewodów paliwowych - zapowietrzony układ paliwowy - zapchany filtr...
kazek111 podnioslem tylna kanape i nic tam nie znalazlem, odsuwalem rowniez oparcie i probowalem od strony bagaznika ... czy moglbys dokladniej sprecyzowac gdzie mam szukac tego wlazu i jak on wyglada ? moze musze posciagac boczne oslony plastikowe ? Poszukaj dobrze pod wykładziną znajdziesz czarną klapkę pod nia wszystko jest ukryte,spróbuj zrobić...
Stosowałem już butelkę z paliwem na krótko bezpośrednio wężykiem do pompy i wydaję mi się że chodzi ok tylko pompa może mieć siłę zassać paliwo po wężyku 30 cm a może nie mieć siły na wężyk 30 cm+ filtr+ wąż 3,5m + smok i zbiornik który znajduję się poniżej lini węża ale to tylko moje spostrzeżenie. Drugie spostrzeżenie to takie że przejechałem około...
Ale jak chciałem ruszyć to zdechł w filtrze paliwa nie ma. zapowietrzył się czyli masz nieszczelny układ paliwowy A jak myślisz czemu jak odpiolem przewody od filtra paliwa to odpalił normalnie ? Ale paliwo przy opalaniu nie poszło.
Kiedyś miałem podobny przypadek. Efekt, zabity na maxa filtr paliwa, a chwilę potem totalnie zapowietrzona pompa wtryskowa. Leży paliwo w wężu między filtrem a pompą wtryskową?
Jeśli masz możliwość spróbuj jakąś dużą strzykawą zaciągnąć paliwo między filtrem a pompą.Być może smok w zbiorniku jest zatkany i częściowo blokuje paliwo.
A jak z paliwkiem? Czasem nie zapowietrzony? Lubią strzelać przewodzili pod filtrem powietrza. Są akurat przezroczyste to zobacz czy jest w nich paliwo, bo może autko chciało jeździć na samo powietrze :)
Dziś miałem nieco czasu i sprawdziłem rozrusznik. Niestety działa doskonale - kręci jak wściekły. Mimo to brak możliwości uruchomienia silnika. W powietrzu wyrzucanym z rury wydechowej brak oznak paliwa. Układ paliwa nie zapowietrzony, filtr paliwa nowy. Komunikacja międzymodułowa jest bo gdy przekręcam kluczyk do pozycji w której zapalają się kontrolki,...
Kolego - tak to opisałeś, że nic nie mogę zakumać co się dzieje... A IQ nie mam najniższego... Tym nie mniej jeżeli z filtra leci paliwo, to stojąc na stacji mógł się zapowietrzyć... Wymień filtr na kolejny nowy (zalany paliwem), uprzednio oczyść powierzchnię przylegania we wsporniku filtra (szmatka, benzyna ekstrakcyjna), uszczelkę i wyoblenie na filtrze...
i włożyłem go ponownie. Nie robi się tak... Uszczelka jest już odkształcona, zgnieciona i po powtórnym włożeniu nie uszczelnia tak jak nowa. Kup nowy filtr i na czysty olej załóż - napełniony paliwem. Takie efekty powodowane są bardzo niewielkim zapowietrzeniem. Kiedy jest tak zapowietrzony, że nie pali, upewniasz się czy paliwo jest w filtrze, luzujesz...
Pompa paliwa/wtryskowa jest w twoim modelu jedyną pompą. Jak układ paliwowy jest zapowietrzony to nalej paliwa np strzykawką do filtra. Na nim jest taka jakby zapinka zawleczka. Jak ją wyciągniesz to zaworek z wężami powinien się łatwo wyjąc do góry i uzyskasz dostęp do wnętrza filtra. wtedy wystarczy nalać ON-u do pełnia założyć zaworek i zawleczkę....
Hmm... Przed awarią wszystko było w jak najlepszym porządku więc wydaje mi się że część elektryczna jest sprawna. Pompka pracuje, paliwo jest, a paliwa nie ma na wtrysku więc może zapchało się lub zapowietrzyło się coś?
Podpompuj paliwo ręczną pompką. Może się zapowietrza. Kiedy wymieniałeś filtry? Biały dym wskazuje na zapowietrzenie.
Witam. Posiadam auto jak w temacie Volvo V40 DCI 116 konny 2001 rok. Mam problem z odpalaniem. Samochód żeby zapalić musi naprawdę sporo zakręcić rozrusznikiem. Mam wrażanie jakby był wiecznie zapowietrzony, ale jeśli podpompuję paliwo gruszką przy filtrze nic to nie zmienia. Samochód po odpaleniu chodzi pięknie. Ma dobre przyspieszenie. Po prostu po...
Witam Nie mogę sobie poradzić z układem paliwowym. Traktor jest niedawno kupiony. Bak został wyczyszczony. Filtry paliwa wymienione. Wygląda że nie ma nieszczelności w układzie. Przynajmniej nigdzie nie cieknie paliwo. Jednak niekiedy układ nabiera powietrza i traktor staje. Po odpowietrzeniu jakiś czas jest dobrze, powiedzmy przez godzinę jazdy a później...
Jeżeli silnik zgaśnie, tak jak planujesz, czyli po prostu zapowietrzysz układ, nie kręć rozrusznikiem w nieskończoność tylko zalej najpierw filtr paliwem lub odpowietrz innymi polecanymi sposobami. Poczytaj o odpowietrzaniu układów common rail żebyś sobie syfu nie narobił.
ten model ma podgrzewany filtr paliwa.Jak mam sprawdzić ze to działa?A co do pompy paliwa to może sprawdzić czy pompuje paliwo do filtra.Opróżnić filtr z paliwa i uruchomić pompę przekręcając kluczyk ? co wy na to nie zapowietrzę go na amen?Osprzęt jest bosha nie ma tu ręcznej pompki paliwa
Powinien zapalic - chyba że z paliwem poleciała na pompe i filtry cała zawartość nieczystości z baku paliwa. Zapowietrzenie układu itp. Najlepiej nalać więcej paliwa i zrobić kilka prób. Od takich prób na sucho pompa lubi wyzionąć ducha - na pewno jest ok?
przyczyna moga byc podam od najprostszych zapowietrzony uklad paliwowy filtr paliwa filtr powietrza przeplywomierz powietrza wtryskiwacze pompa paliwa turbosprezarka
Witam. Mam problem z odpowietrzeniem układy paliwowego. A mianowicie założyłem zaworek zwrotny między bakiem a filtrem i sytuacja jest taka: Paliwo między bakiem a zaworkiem zwrotnym jest bez powietrza. Między filtrem a pompą też jest bez powietrza. A MIĘDZY ZAWORKIEM ZWROTNYM A FILTREM JEST BAŃKA POWIETRZA I NIE MOŻNA JEJE USUNĄĆ. Jeśli nie dałbym...
Ten silnik tak ma, że jak się zapowietrzy to ciężko go zapalić po wymianie filtra, podstawa jest żeby filtr był całkowicie zalany paliwem, musisz dolewać na bierząco do filtra i próbować uruchomić na plaku.
Sprawdź sobie filtr paliwa,miałem kiedyś przypadek że się zapowietrzył właśnie przez filtr paliwa (przy pełnym zbiorniku paliwa, fakt iż powinienem go wymienić 20 tys. km wcześniej) i też był problem z odpaleniem przy sprawnych świecach
Z zespołu pompy wychodzi jeden czy dwa przewody? Jeśli dwa to pomyliłeś się. Jeśli jeden to jest opcja że masz powietrze w listwie wtryskowej i należy odpowietrzyć tą listwę. Włączasz zapłon i popuszczasz wąż/przewód/połączenie jak najbliżej wtryskiwaczy. Powietrze moment ujdzie i powinno odpalić.
Jeśli majstrował wkrętakiem to najprawdopodobniej odpowietrzał układ. Przy zapowietrzonym układzie paliwowym silnik nie odpali. Czy po wymianie filtra paliwa układ został odpowietrzony? Czy po tej operacji silnik pracował? Nie zdążyłem zaobserwować co grzebał przy pompie wtryskowej ale czyżby układ paliwowy mógł sie zapowietrzyć kiedy w baku przed...
Cześć, niestety chciałem przyspieszyć wymianę filtra paliwa i nie napełniłem go przed montażem (mój błąd), przekręciłem kilkukrotnie stacyjką i odpaliłem. Po kilku minutach auto samoczynnie zgasło. Aktualnie nie jestem w stanie go uruchomić. Jakie kroki powinienem teraz podjąć? Dodam, że filtr paliwa jest pełny.
na przemian zapala na ok 20sek. I wyłącza się i tak w kółko Powodów może być kilka. Ale zacznij od sprawdzenia czystości czujnika płomienia. Później sprawdź czy jest paliwo w filtrze , czy nie jest zapowietrzone.
Wszystko OK ,pompa działa ,zapowietrzył sie filtr paliwa (poluzowała sie śrubka z odpowietrzenia filtra i zaciągnoł powietrze ) Dzięki ....
Wszystko już gra.Okazało się iż zapowietrzył się filtr paliwa. Do wymiany filtr lub pompka na filtrze. Pozdrawiam
Przelewem do zbiornika wraca paliwo a nie idzie na wtryski. Myślę ze jak wraca przelewem to do pompy paliwo dochodzi , i może coś elektrozawór lub pompa szwankuje. W ogóle to zanim zamarzł filtr to było wszystko ok . I tak naprawdę to mam zalaną ropę do -5 stopni czyli tankowaną w grudniu
Aby wykluczyć problem zasilania w paliwo proponuję założyć przed pompą wtryskowa ręczną pompkę ssąco tłoczącą paliwo ze zbiornika do pompy.Najlepsza jest gumowa bo jak jest zapchany przewód po stronie ssania to robi się gruszka pomy płaska,a jak po stronie tłoczenia nie daje się ścisnąć.Jak filter będzie nieszczelny i zaciąga lewe powietrze to pompując...
Wymieniłem filtr paliwa, pomimo zalania go paliwem zapowietrzył się. Odpowietrzałem zgodnie z instrukcją, zaciągając paliwo przez powrót z pompy i co jakiś czas kręcąc rozrusznikiem. Po przelaiu w ten sposób paru litrów paliwa w końcu zapalił. Chodził dobrze przez kilka minut. Po nocy zapalił w miarę dobrze, nie od razu na wszystkie cylindry ale nie...
Zalej filtr paliwa i odpowietrz wtryski.
Pompa paliwa z baku podaje na pompę wysokiego ciśnienia a to niestety nie podaje już dalej na listwę. Wymieniłem Pompę wysokiego ciśnienia wraz z zaworem na niej znajdującym się oraz zawór na listwie wtryskowej z tyłu i nadal nic. Czemu od razu tak poważny remont bez rozeznania, czy rzeczywiście chodzi o pompę wysokiego ciśnienia (pwc) z zaworem regulacyjnym?...
Dopływ paliwa przytkany lub zapowietrzony,na początek sprawdziłbym filtr paliwa,to najtańsza opcja
Kolego , jeżeli masz nieszczelny filtr to paliwo będzie się cofać do zbiornika bo tam jest najniżej i może zapowietrzyć cały układ. To , że znalazłeś nieszczelność , nie polepszy odpalania , trzeba jeszcze tą nieszczelność usunąć.
Ja bym obstawiał (tak na 90%) że jest zapowietrzony układ paliwowy. Te silniki, nie mają najmniejszych problemów z pełnym odpowietrzeniem układu wysokiego ciśnienia (czyli od pompy WC -> listrwa -> wtryski) Ale mają BAAAARDZO duże problemy z sytuacją gdy jest zapowietrzony układ od zbiornika paliwa -> filtr paliwa -> pompa wstępna (w pompie WC) ponieważ...
Tak, odkręcone. Wężyk zasileniowy jest pełny. Napełnić pompę jak? Nie mam z tym doświadczenia. Wyszukałem już że to pompka firmy suntec, ma filtr w środku, więc jutro go odkręcę. Jest możliwość "przelania pompki" odkręcając jakiś powrot?
Dłigość iskry niewiem niemieżyłem ale jest to świeca dedykowana dla dt 80 mx cylinder orginalny tłok niewiem ale jest w dobrym stanie żadnych rys i luzów Chłodzony powietrzem oczewiście bo to mx Jak odpowoetrzyć filtr paliwa? Bo przyszło mi na myśl ze może być zapowietrzony A i z filtra powoetrza a raczej z dyczy cieknie paliwo nw czemu Dodano po 16...
A mam jeszcze jedno pytanie czy możliwe jest by układ paliwowy był zapowietrzony po wymianie filtra paliwa? Jeśli nie został odpowietrzony podczas wymiany
Witam, mam taki problem, mój ciągnik Zetor, zapowietrzył się, wymieniłem filtr paliwa, odpowietrzyłem no i chodzi 30 min i znowu staje, w filtrze paliwa jest tylko połowa kielicha, dolałem odpowietrzyłem i znowu to samo. pompka zasilająca sprawna, jak odjąłem wężyk co idzie do filtra to pompowała i leciało paliwo, jak odkręciłem odpowietrznik w pompie...
Układ wtryskowy może być zapowietrzony, stukanie jest wywołane głośnym spalaniem, sprawdź filtry paliwa, smok w baku, pewnie zaciągnął zanieczyszczenia z baku.
Musi napompować paliwo i wypchać powietrze... (zapowietrzył się) Drożny przewód? Odpal na gazie - wyjedź w teren i przerzuć na paliwo, przy większej prędkości i obrotach załapie... A w dobrym kierunku podłączyłeś filtr, bo to nie jest bez znaczenia. Z pompki wychodzi paliwo i zatrzymuje się na filtrze czy w ogóle nie widać paliwa?
Może zapowietrzony, może filtr paliwa zapchany, może pompa ciś. nie wytwarza, może zbiornik masz pusty, może pompa się rozsypała, może wtryski się nie otwierają.
Podgrzewacz zamontuj przed filtrem. Nie martw sie o temperaturę paliwa w filtrze. (podgrzewacz nie może podnieść jej powyżej 60 stopni C, bo paliwo się zacznie gotować co spowoduje zapowietrzenie układu). Nie ma sensu również podgrzewać paliwa dużo powyżej zera stopni, ponieważ punkt zablokowania zimnego filtra wynosi najwyżej -7 stopni C, więc dużo...
Możesz spróbować. Na pompie paliwa korek oznaczony jako V Odkręcić i strzykawką zasysać z niego powietrze, aż pojawi się paliwo. Drugi sposób, może trochę bardziej prosty. Odkręcić odstojnik na filtrze paliwa, nalać do niego paliwa tak aby po ponownym zakręceniu cała szklanka była wypełniona paliwem. Jest szansa, że zassie.
Przy którejś próbie zostawiłem poluzowany przewód ten co idzie od filtrów na pompę i podczas kręcenia paliwo ciekło z niego to znaczy, że chyba podaje ?
Witam drogi kolego Najpierw wypadałoby zadać pytanie - jakie masz autko Jeśli jest to autko starsze ze zwykłą pompą wtryskową - to wystarczy odpowietrzyć pompę wtryskową Zawsze warto sprawdzić : a)podgrzewacz paliwa, b)odstojnik i filtry paliwa - czy przypadkiem tam się nie zapowietrzyło. Nie martw się o fakt małego zmieszania benzyny z dieslem (pozostałości)...
Układ paliwowy nie jest zapowietrzony po wymiana filtra paliwa? Co do głowicy to chyba jest taka sama
Filtry już pół roku temu wymieniane były więc wtedy wszystko dobrze pracowało, od dołu troszkę cieknie paliwo bo się poci lekko może to przez to? Dodano po 2 Nie jest okopcony zbiorniczek, i przez takie zapowietrzenie tak by trzęsło silnikiem
Na drodze pomiędzy pompą w baku a filtrem nic to nie da, bo ilość paliwa w filtrze starczy na 40km, musiałbyś wciąć się pomiędzy filtrem a pompą wysokiego ciśnienia. W autach z CR nie polecam zakładania dodatkowych zaworów, bo i tak zapali i będzie, mimo że zapowietrzony chodził (może brać paliwo z powrotu). Jak już chcesz to ciachnij zawór na szynie...
Zwróć tylko uwagę na to, by był to mechanik, który ma pojęcie o renówkach, oraz posiada interfejs diagnostyczny CLIP. Inaczej, to szukanie po omacku. Podstawa, to sprawny/czysty filtr paliwa, powietrza i niezapowietrzony układ zasilania. Więcej - bez diagnostyki - raczej nie da się zrobić. Pozdrawiam.
To wygląda, że źle zrobione wtryskiwacze, nie trzymają ciśnienia paliwa. Na próbę zasil z bańki, aby wykluczyć problemy z bakiem. Często też ta gruszka na filtrze paliwa nie trzyma. Dodano po 1 Najważniejsze to test przelewu wtryskiwaczy przy rozruchu. Jak leje paliwo, to wtryskiwacze jak sucho zapowietrzenie przed pompą wtryskową. Plan B, to montaż...
W razie całkowitego wyczerpania zbiornika paliwa volvo s40 2010r 2,0 136KM diesel nalać min 5 litrów ON do zbiornika pojazdu , przekręcić kluczyk z pilotem zdalnego sterowania w pozycje II , odczekać ok 1minutę ,aby uruchomić silnik nacisnąć pedał hamulca i/lub sprzęgła i kluczyk przekręcic w pozycje III / silnik powinien odpalić /za instrukcją obsługi...
Zaworek wtedy trzyma i w pompie nie trzeba naprawiać. Pompkę ręczną trzeba zdemontować i najlepiej dmuchnąć w jedną i drugą stronę. W jedną pójdzie, w drugą nie. Przyczyną zapowietrzenia może być przytkany gdzieś układ paliwowy- np. mocno zatkany filtr paliwa, ale to się rzadko zdarza, zgięty przewód, itp. Wtedy pompa paliwowa ssie paliwo, którego nie...
Panowie teraz już nic nie wiem Za radą jednego z kolegów wymieniłem filtr paliwa i zaczął ciągnąć pełną mocą ale... przy wolnej jeździe jest OK ale po dynamicznej gaśnie zapowietrzony, zdejmowałem ten zaworek przelewowy na filtrze i z góry był suchy papier (przy wymianie filtr napełniłem paliwem do pełna) czy ten zaworek przelewowy na filtrze oprócz...
Potem okazuje się, że filtr był zapowietrzony, podawano mało paliwa, a nagrzewnica nagrzewała się jak gdyby bez paliwa?
Filtry paliwa - jak mróz, to zapycha parafina. Czasem podejrzane paliwo ma w sobie coś, co zapycha filtry. Jeśli u Ciebie nie ma mrozu, paliwo pewne, to możesz przeskoczyć grzebanie w filtrze do pompki. Masz ustalić czy dochodzi powietrze do zbiornika (można odkręcić korek), czy paliwo dociera do pompy wtryskowej i czy działa pompa wtryskowa oraz dalej...
Udało się odpalić, jednak gdzieś jeszcze był zapowietrzony. Ja kręciłem rozrusznikiem, a tata wstrzykiwał dezodorant za filtr powietrza. Tak odpalony ok 20 sekund, zassał w końcu paliwo. po kilku minutach już chodził stabilnie, bez "Kaszlenia". ps. Nie spodziewałem się kłopotów z alternatorem, bo akumulator mi się nie rozładował. pozdrawiam
Przeleć cały układ paliwowy. Odkręć zaworek i sprawdź czy jest drożny, dokręć przewody metalowe czy nawet wymień podkładki, wymień filtry paliwa, wyczyść odstojnik. To typowy objaw zapowietrzenia. Jest na tyle małe że silnik pracuje normalnie a jak postoi powietrze z paliwa zbiera sie w górnej części pompy wtryskowej i filtrów. A w tej pompie jest...
zapowietrzony układ paliwo układ paliwo zapowietrzony zapowietrzony filtr paliwa
bezpiecznik termiczny chłodnicy schematy wykrywaczy metali czujnik tlenu
strefa gracza suszarka samsung
Zwarcie do masy w obwodzie EGR Hyundai i30 GD 2012 Brak oświetlenia wnętrza w Golf 6 2009 - przyczyny i rozwiązania