Układ zapowietrzony albo uszczelka pod głowicą = jej remont.
Witam ! Układ chłodniczy powinien być szczelny w innym wypadku nagrzewnica się zapowietrza. Napraw chłodnicę , uzupełnij płyn i wszystko powinno być ok.
Znane mi powody przegrzewania silnika: Brudna chłodnica (zakurzona). Uszkodzony termostat. Uszkodzona pompa płynu chłodniczego. Uszkodzona uszczelka głowicy - objawem są spaliny w płynie chłodniczym i płyn chłodniczy w oleju silnikowym. Zbyt niski poziom płynu chłodniczego. Zakamieniona chłodnica (popularnne ponad 40 lat temu, kiedy były problemy z...
zapowietrzony układ chłodniczy samochodu albo po prostu brak płynu chłodzącego w układzie
Passat B5FL nie działa ogrzewanie. Mam ustawiony klimatronic na HI. Nie działa mi ogrzewanie. Leci zazwyczaj zimne powietrze niezależnie ile stopni ustawie na klimatronic. Jeśli ustawię na 0 to wtedy leci jeszcze zimniejsze powietrze czyli normalne. Nie wiem czy jest to nagrzewnica czy coś innego. Uruchamiam auto, auto nabiera temperaturę do 90 stopni...
jak dla mnie to masz objawy na ubytek płynu lub zapowietrzony układ chłodniczy
Rozważ zapowietrzenie układu chłodniczego
Witam ! Silnik najczęściej po dogrzaniu - na trasie najczęsciej przy większej prędkości 120-150km/h, w zbiorniku wyrównawczym wzrasta ciśnienie , wyświetla sie komunikat w czasie jazdy o sprawdzeniu środka chłodniczego. W zbiorniku wyrównawczym widać niski poziom płynu, po odkręceniu korka ciśnienie spada (na ciepłym silniku) a poziom wznosi się do...
Być może jest zapowietrzony lub nieszczelność. Lepiej obejrzeć cały układ z rana jak silnik nie był nagrzany. Czasami pęka obudowa termostatu przykręcana do bloku . Dobrze jest ją sprawdzić ręką czy sucha
Dobry wieczór, mam problem z bąbelkami pokazującymi się w zbiorniku wyrównawczym, i to problem który już występuje tak od około 50 000 km. Postaram się krótko w punktach opisać objawy: auto: Passat B7 2.0 140 km, CFFB, 248 000 km, 1. Przy przebiegu około 200 000 km, wyskoczyła mi informacja w zimie o niskim poziomie płynu chłodniczego. Jednak nie przypominałem...
xsantia 1,8 96r wywala płyn chłodniczy z zbiornika wyrównawczego ,czy może być zapowietrzony układ chłodzenia
Witam, mam problem z ogrzewaniem Audi A6 C5 2.4 170KM. Przy obrotach 2500 leci ciepłe ale nie gorące powietrze. Na wolnych obrotach leci zimne. Tak się dzieje na gazie, lecz na benzynie na wolnych obrotach leci ciepłe powietrze a przy obrotach 2500 prawie gorące. Myślałem, że układ chłodniczy jest zapowietrzony ale zsunąłem przewód od chłodniczki górny,...
Silnik ma temp. normalną 70-90 C. Czy jeśli jest zapowietrzony układ to czy płyn chłodniczy "krąży" w odwodach czy stoi w "miejscu". Co do tego odpowietrzania to musze sprawdzić. Mam pytanie jak sie dobrać do nagrzewnicy by sprawdezić czy jest ciepła i jak ją odpowietrzyś w razie konieczności? To czy rdza zapycha to też sprawdze. Jeśli chodzi o ten...
Dziękuje wszystkim za udział w temacie problem został rozwiązany. Układ chłodniczy był zapowietrzony dlatego się nie nagrzewał. A dymienie to resztki ropy które były w wydechu wystarczyło go przegonić dynamicznie aby wypluł to z wydechu. Silnik pracuje równo nie kopci. Niestety z racji na temperatury nie przeprowadziłem diagnostyki poprzez clip. Wątku...
Układ zapowietrzony wciągnął płyn. Pomału dolewaj. Chyba, że masz wyciek.
Tak za przeproszeniem to ten płyn niby gdzie się podziewa przy uszkodzonej uszczelce? gdyby była uszkodzona uszczelka i zapowietrzony układ to raczej płyn powinien mu wylecieć na zewnątrz z powodu nieszczelności a on zawsze wraca do swojego miejsca. To tak jakby coś pod ciśnieniem zwiększało swoją objętość i po spuszczeniu ciśnienia wracało do normalnego....
Albo masz zapowietrzony układ lub termostat uszkodzony.
Co do odpowietrzania- nie ma takiej potrzeby- te układy mają samoodpowietrzanie. Pozdrawiam No i tu kolega się myli. Owszem wszystkie passaty się odpowietrzają same, ale tylko w przypadku, gdy cały układ chłodzenia jest niezamulony, drożny i sprawny. Jesli cokolwiek jest chocby minimalnie niesprawne, volkswagenowski sposób na odpowietrzanie przestaje...
Witam kolegów forumowiczów ;) Mam podobny problem ze swoją maździnką 323j 1,58 BJ ;/ Zaczęło się od wyjazdu w Bieszczady - w wysokich partiach gór temperatura silnika wędrowała w maksymalne położenie. Był to piewszy tego typu przypadek, więc zjechałem na pobocze i podniosłem maskę...odczekałem chwilę. Nic to nie dało - jadąc na kwaterę zmiana temperatur...
Pojechałem z tym do serwisu i tam gościu powiedział mi że układ chłodniczy może być zapowietrzony i żebym w trasie, gdy zaczyna lecieć zimne powietrze zatrzymał się i sprawdził poziom płynu chłodniczego. Jak raz odkręciłem kurek od wlewu zbiorniczka po zatrzymaniu się to płyn momentalnie wystrzelił i wylał się. Słuchaj dalej takich debilnych doradców...
Witam, Proszę o radę. Mam problem z układem chłodniczym w fiat punto 1 1.1 96r 5-dzwiowy. Silnik bardzo szybko się nagrzewa a wentylator się nie włącza. ( Sprawdzałem wentylator na krótko do akumulatora i działa). Lampka od temperatury cieczy chłodzącej zapala się w upalny dzień po 15km czyli czujnik temperatury cieczy chłodzącej działa poprawnie (dodam...
Określcie się co to może być. Może płyn z pękniętego węża zebrał się gdzieś w zakamarkach komory silnika i teraz odparowuje po rozgrzaniu silnika i układu wydechowego... Może być pęknięta głowica... Może być uszkodzona uszczelka pod głowicą... Może być zapowietrzony układ chłodzenia... Może być brak wiedzy użytkownika nowego samochodu i wiele innych...
Ja miałem u siebie zapowietrzony układ chłodzenia. Musisz go odpowietrzyć albo w ten sposób co ci kolega mówił albo poprzez odkręcenie najpierw jednego odpowietrznika w chłodnicy ( nie wiem gdzie jest u ciebie dokładnie) i lać płyn chłodniczy póki ci tamtędy nie będzie wypływał i zakręć go, a potem zrób to samo w odpowietrzniku nagrzewnicy (przynajmniej...
Witam, co do płynu wiatrak ok? termostat? odpowietrz układ chłodzący po pierwsze, a wyciek może być w trakcie jazdy także gdy stajesz już nie widać go, miałem tak w swoim, z zapaleniem podobny objaw świece do wymiany po odpaleniu można odnieść wrażenie jakby był zapowietrzony od tego zacznij sprawdź wtryskiwacze a i czy olej turbina nie przedostaje...
Z pierwszego postu; "Temperatura jest w normie nie grzeje się. a tu jest pełniejszy cytat wywala płyn chłodniczy i przewody twardnieją. Temperatura jest w normie nie grzeje się. Dzieje się to nie systematycznie, raz po godzinie jazdy, raz po ośmiu godzinach. Nie ma dymu bez ognia. Gdyby się silnik przegrzewał to zgoda - w pierwszej kolejności termostat...
W samochodzie okazała się uszkodzona tak jak podejrzewałem pompa wody. Po wymianie kompletnego rozrządu samochód jezdzi i ma się dobrze. Pozdrawiam
Mówił że tak ale wiadomo. Sam ostatnio odpowietrzałem odkręciłem ten kurek przy reflektorze zaczęło parskać powietrzem potem płynem zakręciłem i nic to nie dało wlałem litrę płynu a po powrocie z trasy już go nie miałem no i miałem chwilami 120 stopni może ja źle odpowietrzam , a może wodę zalać i próbować odpowietrzać jak kolega mi napisze bo płynem...
Najprawdopodobniejszą przyczyną może być zapowietrzony układ chłodzenia silnika, w którego obieg włączony jest system podgrzewania rozprężającego się gazu lub zaśniedziałe styki na złączach elektrycznych instalacji. Sprawdź i oczyść wszystkie nasadki na elektrozaworach gazu: przy butli, reduktorze, na przewodzie doprowadzającym gaz /jeśli jest zainstalowany/,...
Mało płynu chłodniczego albo zapowietrzony układ.
1.uszczelka pod glowicol 2.glowica 3.pompa wodna 4.zapowietrzony uklad chlodniczy 5. termostad
za kilka min odpaliłem A dolna część chłodnicy zimna, to oznaka że układ jest zapowietrzony, Albo oznaka, że jednak UPG jest uszkodzona, nadmuchuje spalinami do układu i zapowietrza układ...
Czy sądzisz że to bezpieczne? Owszem bezpieczne bo gdyby było uszkodzenie mechaniczne silnika to już by stał na dobre. Wydaje się, że po odparowaniu wilgoci z płynu chłodniczego silnik ożyje na dłużej. Pamiętaj tylko o uzupełnianiu płynu chłodniczego bo układ prawdopodobnie jest zapowietrzony. Dodano po 8 aż zauważyłem że tłumik który wychodzi zaraz...
możesz mieć zapowietrzony układ chłodniczy, przy jakiej temp. gotuje płyn problem może tkwić również w termostacie być może się nie otwiera
Jeżeli stan płynu jest ok to na pewno masz zapowietrzony układ chłodniczy. Często węże do parownika ida pod górkę i same się nie odpowietrzą.
Często zdarza się, że na skutek zapowietrzenia układu chłodniczego nie otwiera się termostat, nie ma obiegu płynu chłodzącego i chłodnica nie przejmuje ciepła co z kolei powoduje, że nie działa wentylator i o przegrzanie bardzo łatwo. Nie wiem gdzie odpowietrza się golfa ale dość łatwo powinieneś znależć odpowietrzniki.
Wymieniono Ci także płyn chłodniczy z tego co piszesz. Czy sprawdzałeś odpowietrzenie ukladu? Miałem kiedyś podobny przypadek i skończyło się naprawą silnika, nienwiem jakim cudem ale częściowo zablokowany/zapowietrzony układ chłodzenia doprowadził do problemów z silnikiem.
nagrzewnica nie grzeje? Zapowietrzony układ!
Witam, dzisiaj po jeździe autem zauważyłem wyciek płynu chłodniczego z auta. Dzieje się to od razu po zgaszeniu auta lub po odkręceniu korka od zbiornika wyrównawczego(na zgaszonym silniku). Wyciek jest gdzieś pod kolektorem(nie widać dokładnie gdzie) i spływa po misie olejowej. Co może być tego powodem? Uszczelka pod głowicą, zapowietrzony układ chłodniczy,...
Może układ jest zapowietrzony albo któryś z przewodów może być załamany, sprawdź to.
Uruchom test zegarów i zobacz czy się nie zacina i czy pracuje płynnie. Jak to nie pomoże sprawdź punkty masy przedniej konsoli. Ale wygląda mi to jak termostat albo zapowietrzony układ chlodniczy
Test CO2 da pewność czy są przedmuchy. Tego auta nie znam, ale jak jest układ ciśnieniowy to zapowietrzenie też może dawać takie objawy.
Co prawda zima się skończyła ale dała mi się we znaKI ZBYT SŁABO GRZEJĄCA NAGRZEWNICA. Temp. na wskażniku była 60-70 C.Przyczyną napewno nie jest zapowietrzony układ chłodniczy, nagrzewnica ok. Co jeszcze i jak sprawdzić. Kiedyś gdy miałem CC700 to w nim ogrzewanie lepiej i szybciej działało.
trzecia możliwość zapowietrzony układ,czwarta brak ciśnienia w układzie bo np.otwiera korek na gorącym lub brak w nim oringu uszczelniającego.
Zamulona nagrzewnica , zapowietrzony układ płynu chłodniczego itp. trzeba sprawdzić.
Albo za niski stan płynu w układzie chłodniczym, układ zapowietrzony , problemy z pompą obiegu płynu w układzie chłodzenia , uszkodzony termostat.
Dodałbym do tego - nie próbujcie otwierać odpowietrznika przy zakręconym korku na zbiorniku wyrównawczym, po wystygnięciu silnika, bo układ się znów zapowietrzy (po porządnym nagrzaniu silnika i zostawieniu go do całkowitego ostygnięcia w układzie chłodzenia może być lekkie podciśnienie).
Do zapowietrzenia może dojść z wielu powodów, także od cieknącej rury czy nagrzewnicy. Zresztą podobne objawy może dać na przykład bardzo stary płyn chłodniczy. Warto więc sprawdzić płyn i odpowietrzyć układ zanim podejmie się inne bardziej skomplikowane i kosztowne naprawy.
Jestem umówiony do mechanika w piątek. Jednak chciałbym się dowiedzieć czy możliwe jest zapowietrzenie układu chłodniczego ponieważ poziom płynu "skacze". Na zimnym silniku jest pomiędzy min a max natomiast na rozgrzanym jest go więcej. Natomiast po dłuższej jeździe nie ma go wcale. Po odkręceniu korka wraca do wysokiego poziomu i widać ślady na zewnętrznej...
Miałem podobnie - uszczelka pod głowicą. Odpowietrzałem układ a za chwilę zapowietrzony , przestawał grzać i temperatura ponad 100 stopni (mam wskaźnik). Jeszcze wyklucz lpg czy czasem parownikiem nie dostaje się do układu chłodzenia - zakręć butlę i pojeździj na benzynie. Jednakże bądź przygotowany na wymianę uszczelki
Była robiona jakąś diagnostyka układu paliwowego? W kierunku zapowietrzenia, wydajności pompy, stanu wtryskiwaczy? Płynu chłodniczego nie ubywa?
zapowietrzony układ układ chłodniczy zapowietrzony układ objaw
schemat sterowania przekaznik 405nm laser laser półprzewodnikowy
zmywarka whirpool mruga start bateria milwaukee
Piloty Yooda do rolet - funkcje i problemy Świeca zapłonowa Champion RCJ7Y do Oleo-Mac 937