Albo źle ustawiony zapłon? Rozrząd?
Jeśli na benzynie nie ma problemów,zapłon jest ok.
Skoro pytam to znaczy że nie jes jasne!
aby skasować inspekcje na liczniku należy wyłączyć zapłon a potem przycisnąć przycisk kasowania licznika i nie puszczając tego przycisku włączyć zapłon.Napis INSP zacznie migać i po około dwóch sekundach wykasuje się .Można puścić przycisk i wyłączyć zapłon - gotowe .
przed włożeniem wkładki należy wsunąc mały srubokret do otworu obudowy i przesunąc zapadke blokady widocznie podczas twoich zmagan mogła sie przesunąc i dlatego wkładka nie trafia na swoje połozenie, montaz oczywiscie w pozycji kluczyka na zapłon
Xep to jak się nie mylę to ZFR5F( jak się mylę to mnie poprawcie). Kiedyś przez ten błąd ubilo 2 cewki Dodano po 3 Należy Jeszcze sprawdzić szczelność kolektora ssącego. Bo jeżeli np gumki pod wtrskiwczami będą nieszczelne lub gdzieś lewe będzie na kolektorze to też będzie zapłon wypadał.
Według danych to zasila ECM i cewkę zaplonową. Odłącz cewkę albo szukaj we wiązce.
Wystarczy tej żenady. Zamykam.
Sprawdź zapłon, silnik C16NZ jest czuły na to.
Tak naprawde to nie miało by znaczenia bo i tak trzeba włączyć zapłon by zasilić sterownik\i.
Witam! Mam problem z urządzeniem odcinającym zapłon, a mianowicie coś się w nim zepsuło i po naciśnięci tego ów magicznego przycisku nic się nie dzieje, czyli tak jak by się zablokowało. Wczoraj miałem nie przyjemną sytuację: Podjechałem pod prace jak co dzień, zgasiłem silnik, wysiadłem z samochodu ale zdecydowałem podjechać bliżej krawężnika. Wsiadam,...
U mnie po wymianie bloku silnik normalnie odpalił ale miał mało mocy, wysokie spalanie i było czuć paliwo z wydechu, więc wyglądało jak zbyt późny zapłon, pomogło przestawienie koła pasowego na klinie o jakieś 5-10 stopni do przodu , dokładnie nie wiem bo robiłem to na szybko, po tym zabiegu osiągi się znacznie polepszyły ale muszę jeszcze się pobawić...
Cofnij zapłon
Wymień świece na beru, objaw wady fabrycznej mt35e, zakłócenia od cewki zawieszają ECU w sterowniku - umiera wtedy hs can, trzeba wyłączyć zapłon na czas uśpienia ECU.
Witam. Powinien dawać falę prostokątną 0-12V. Najłatwiej sprawdzić zwierając środkowy pin wtyczki aparatu zapłonowwego do masy (powinna przeskoczyć iskra na świecy). Drugie pytanie - Autodata lub Workshop. Pozdrawiam
Jeśli dzieje się coś takiego to przydało by się podłączyć pod jakiś tester i sprawdzić przepustnice i pedał gazu , być może się zacinają . A przynajmniej wypedałować kody usterek (gaz i hamulec w podłogę i zapłon).
przelewy do wymiany, jak to nie pomoże to pewnie i trawersy.
sprawdź włącznik świateł czy się nie wypalił. w mojej asterce w porę zauważyłem wypalające się styki i wystarczyło oczyścić styki w włączniku wstawiłem 4 przekaźniki na żarówki i dodatkowe bezpieczniki i wszystko działa... w twoim przypadku myślę że przewód zasilający żaróweczkę podświetlenia włącznika świateł, która zapala się razem z zapłonem stopił...
W kostce zasilającej kieszeni, po przekręceniu kluczyka w pozycję zapłon.
immobilizer... sprawdz transponder w kluczyku, baterie nie mają z tym nic wspólnego... bo to tylko pilot, w celu zaprogramowania pilota przekręć zapłon i naciśnij dowolny przycisk na pilocie
Może po prostu w stacyjce ...
Sprawdź przełącznik w stacyjce, wygłąda na to że styki po zapłonie włączają się w momencie zwarcia styków rozrusznika, i dlatego jak przestajesz kręcić to wyłączasz zapłon.
To nie zapłon.
1.6 to raczej odpada bo nawet takich nie montowali. 2.2 własnie słyszałem, że straszna kicha. Był jeszcze niedoładowany 2.0 140KM czy jakoś tak. Leta bym chciał fajny motor ale straszą problemami z pierścieniami i ponoć bardzo delikatny i wrażliwy na zapłon.
Podejrzenie pada na układ rozruchu czyli rozrusznik (co można sprawdzić odpalając auto na tzw pych) lub kostka w stacyjce (co można sprawdzić odpalając na krótko czyli dać zasilanie bezpośrednio do rozrusznika). Oczywiście wszystko to robić mając włączony zapłon.
Odciecie glownego zasilania czyli zaraz po stacyjce to dobry pomysl gdyz w astrach trudno sie dostac do tego miejsca. Ja jednak proponowalbym 2 punkty odciecia. Pierwszy to zasilanie pompy paliwa. Drugi to zasilanie cewki lub masa kluczowana z kompa do cewki. Dwa rozlaczone obwody znacznie trudniej ominac niz odciecie glownego zasilania ktore mozna...
Uszkadzają się często gumeczki w klawiaturze , zapłon powinien być włączony
zapłon czarny w wiązce stacyjki,pompa czerwono-niebieski w boczku-progu.
A kontrolka oleju i chlodniczego sie nie świecą, kiedy włączasz zapłon?
Witam, panam jak ma iskare to nie zapali :D , kol oryel jak nie napiszesz co sprawdziłeś, co słychać i widać, skoro immo się nie pali to dobrze nie ma zwarcia :D , pisz precyzyjnie, a żyje astra jak włączysz zapłon?.
Może zapłon przestawiony?
Nie będę się sprzeczał ale jednak jest aparat z czujnikiem halla bez przyspieszaczy, pełen nr silnika X14NZ02KE9203 Astra classik 1999 jeden właściciel numer na silniku zgadza się z dowodem Pozdrawiam Dodano po 1 Krokowy nowy Pozdrawiam
Przyciskasz klawisz przebiegu dziennego, włączasz zapłon, po chwili inspekcja się kasuje.
A nie może być podpięte do budy? Zalacza dopiero jak daje na zapłon
Witam kod 42 zależnie od rodzaju zapłonu 1. zapłon bezrozdzielaczowy - sygnał serujący wzmacniacza 1 i 4 cylinder - za wysokie napięcie 2. zapłon rozdzielaczowy - obwód pierwotny zapłonu - za wysokie napięcie. Pozdrawiam
Kolego,sprawdz sobie zapłon
Problem jest z tym, że sterownik steruje krokowym tylko chowając go, co daje efekt taki jak nieszczelność w dolocie. Jutro podstawię sterownik bo kable są ok. Kolego Motronik, dziękuję za pomoc ale wiem które parametry są w porządku więc nie będę ich wypisywał. Wykluczyłem zapłon.
Jakie masz napięcie na akumulatorze po włączeniu stacyjki na zapłon?
To prawdopodobnie sam sobie odpowiedziałeś na pytanie dot. rozrządu, a zapłon ustawia się lampą stroboskopową a nie na centymetry :D
Skoro młotkuje to za wczesny zapłon,.
Jeśli jest to SDM 2.0. To linia K wychodzi z pinu 19. Złocze OBD pin 1. 30 (+12V) - pin B15 31 (masa) - pin A30 15 (zapłon) - pin B29
Problem Rozwiązany:) po prostu zapłon padł
Naciśnij guzik w pilocie i w tedy włącz zapłon.
Korektor liczby oktanowej, do wyboru na jakim paliwie jeździsz. Jakbyś ją odwrócił czyli zmienił na 92 to zapłon by się opóźnił.
Też tak mysle że niestety sterownik.Zagladne jeszcze do pompki w baku ale to raczej nic nieda,szkoda że niemam na podmiane. Pomiary robiłem na przekazniku pompy.Tak jeszcze mam pomysł. Zeby ta mase co idzie ze sterownika na przekaznik cewki styk 85 wypiąc .I dac stała mase z akumulatora.Bo plus na styk 86 pojawia sie tez po zapłonie.Więc pompka zacznie...
Witam, w Opel Astra G Coupe 1.8 16V po jeździe przy uchylonej szybie w deszczu zaczęła mi świrować szyba i raz nie działa, a jak działa, to jak chce. Wiadomo, co może być przyczyną? Dodam tylko, że na wyłączonym zapłonie, jak normalnie szyby nie reagowały i prawa dalej nie reaguje, to lewa potrafi się włączyć i zapłon zaczyna piszczeć.
Check engine :>
Rozrząd, sprawdzić kliny kół , zapłon , ciś.sprężania
Opóżniasz zapłon wtedy.
Jesli sie nie zatarła to przeżyje ,gorzej z wtryskiwaczami koncówki sie przegrzały (za wcześny zapłon)
Lub włączył zapłon przy wypiętej taśmie, wtedy trzeba zresetować błąd komputerem. To już jego problem, ale czy się wywiąże?
Ogólnie to musisz namierzyć przekaźnik którym alarm odcina zapłon i tam przywrócić instalacje samochodu do seryjnego stanu. Resztę po prostu wywalasz.
zapłon? czyli gaśnie silnik? sprawdź na dole słupka w nogach kierowcy jest podłużna wtyczka, często w tych astrach gdzieś tam nie ma styku i cyrki się dzieją
Jeżeli cofa Ci się wał po wyłączeniu silnika, to najprawdopodobniej jest za wczesny zapłon. Przejrzyj elementy odpowiedzialne za zapłon.
Gaz+hamulec i włącz zapłon, kody wyświetlą się na liczniku przebiegu w postaci ECN XXXXYY, zdekodujesz przez tę stronę: http://astra-3.pl/ecn_search.php
A zapłon regulowany?
OK. Teraz następna próba - wyciągnij przerywacz kierunkowskazów (to ta długa kostka w skrzynce bezpieczników podobna do przekaźnika - na klapce ze skrzynki bezpieczników jest on oznaczony dwoma strzałkami prawo-lewo) i bez zapłonu oczywiście włącz awaryjne. Awaryjne nie będą oczywiście migać ale zaobserwuj co się dzieje, czy automatycznie włącza się...
Kolego wyskakuje błąd bo masz źle ustawiony zapłon. wiem że zaraz odpiszesz że nie ma regulacji ale jak będziesz chciał wiedzieć coś więcej to pisz
W jaki sposób możesz mieć iskrę w dieslu skoro ten silnik ma zapłon samoczynny?
to masz wspólny mianownik-układ zapłonowy. Dobrze masz ustawiony zapłon?
Przy odpalaniu na zimnym silniku, silnik się stawia, ciężko kręci. Rozrusznik ok świece ok czy by mógł być jeszcze zapłon przestawiony?
Otóż mylisz się. Ja chcę tylko wykonać konkretne pomiary, nie liczę na naprawę, potrzebuję tylko diagnozy . Potrzebuję sprawdzić konkretne.......Gdybym wiedział jakie ma, już dawno bym naprawił. To jest przykład dzisiejszych klientów... Takich się nie obsługuje..... Ty zarabiasz więc daj zarobić innym (fachowcom)...tak jest skonstruowany ten świat...
2.0 DTI to zapłon iskrowy?
Witam. Męcze się z taką astrą już jakiś czas. Wypada zapłon na 4cyl.Po rozgrzaniu zaczyna lekko młotkować ,aż sterownik rozłącza wtrysk na 4 cyl.Sprawdzone- -cewka,wtrski,sprężanie,rozrząd,map ma na biegu jałowym ok.40kpa,błądy tylko odnośnie braku zapłonu na 4cyl i losowo na wszystkich,mechanik zdjął głowice,sprawdzł i wymienił uszczelkę.Autoryzowany...
Jak widać pierwszy post został zmieniony 3 razy, więc chyba coś dotarło. Znajdź przycisk serwisowy, przekręć zapłon i go wciśnij, po czym udaj się do najbliższego punktu przyzwoitego elektryka.
nie nic się nie uszkodzisz po takim podłączeniu zapalą ci się kontrolki tak jakbyś włączył zapłon ale to normalne i jeśli w ten sposób odpali to wyłączysz silnik tylko odłączając ten kabelek - on zastępuje stacyjkę w poz. zapłon
jak jesteś w sterowniku to funkcja "programowanie" i "inicjalizacja ecu". U mnie jest tak, że tech kże wyłączyć zapłon, poczekać 12 sekund, coś w tym czasie robi, włączyć zapłon, znów poczekac, wyłączyć , włączyć i napisze czy powiodło sie sukcesem, czy nie.
stachu 121 czytaj posty. przed chwilą napisałem żeby kolega sprawdzil rozrząd nie ma sensy dublować postów Dodano po 2 a jeszcze tak z winy pompy nie zgubiłby iskry. a może najprostszym sposobem będzie wzięcie w garsć kontrolki i sprawdzenie czy na cewce pojawia sie plus po stacyjce bo może tego brakować a ten plus idzie ten sam na przekaźnik pompy...
Mialem tak w Tigrze i radio polaczone na stale wyladowywalo aku wiec musialem zalozyc pstryczek na kabelku na ktorym mialo sie pojawiac napiecie po przekreceniu kluczyka .
witam czujnik jeśli mi się dobrze wydaje to powinien iść jeden przewód na niego i powinien być wkręcony w blok silnika jeśli go odłączysz i dotkniesz do masy silnika wskazówka powinna pójść na max (zapłon włączony) sprawdź czy tak masz ja stawiam na czujnik
a zapłon nie jest przestawiony
Witam Mam problem z Astrą 1.6 16v Astra G. Nieregularnie przestaje pracować na wszystkie cylindry. Po zainstalowaniu instalacji LPG widać na podglądzie parametrów że w momencie kiedy przestaje pracować na wszystkie cylindry, sterownik przestaje podawać sygnał na wtryskiwacz(zawsze ten sam). Czy przyczyną jest cewko-moduł i po utracie iskry przestaje...
Może wydech się zatkał. A do tych 3500 ciągnie normalnie ? jeżeli kulawo to może rozrząd przestawiony. Zapłon najlepiej by było soawdzić stroboskopem, czy nie zanika. Przy okazji tez ustawienie by można zobaczyć.
Witam serdecznie.Tematu w Vectrze nie przerabiałem ale znam to z Astry.Pewnie będzie podobnie.W Astrze jest tak.Sprawdź napięcie baterii w pilocie a jak jest stara to najlepiej wymień.Jest to CR 2032(taka sama jak do biosu).Sprawdź gniazdo baterii.Często od wstrąsów odrywa się od płytki.Po wymianie baterii włącz zapłon i przytrzymaj przycisk od zamykania...
Witajcie. Mam problem z swoim Oplem Astra. Po przekręceniu kluczyka na zapłon, pompa nie pracuje przez chwilę, przez co ma problem z odpalaniem. Zaczyna pracować dopiero jak jest kręcony zapłon. Dodam, że przekaźnik pompy paliwa wymieniony i nadal to samo. Co steruje pompą po przekręceniu na zapłon, żeby podawała paliwo przez chwilę? Komputer zepsuty?
funkcja dziala wyłacznie jak masz uaktywnione swiatła dzienne w uec i rec Kabel opcom, tech ale odradzam serwis - wystarczy włączony sam zapłon--- nie masz dziennych nie masz funkcji
Oryginalne radio najpewniej po szynie CAN wie czy włączony jest zapłon.
Patrząc od przodu to to w prawym rzędzie 1 i 2 styk od góry to styki A i B do sprawdzania błędów Check Engine. Pierwszy w lewym rzędzie to K i pierwszy w prawym to A do sprawdzania ABS. Na wyłączonym zapłonie zmostkować potem włączyć zapłon i liczyć byłyśnięcia. Prościej już się nie da napisac.
witam chcę ustawić zapłon w astra f 1.6nz na lampie stroboskopowej tylko mam problem bo nie wiem na ile stopni mam lampę ustawić gdzieś słyszałem że że 15stopni a jak jest gaz to 17 może mi ktoś odpowiedzieć na to pytanie
gdzie i jak ustawia się w astrze I 1.7 TD z silnikiem isuzu zapłon i jakie najlepiej stosować świece żarowe?
sprawdź ciągłość przewodu od kontrolki ładowania aż do samego zacisku na alternatorze bo na pewno gdzieś nie łączy i stąd taki objaw, i niepotrzebnie inwestowałeś w altka i aku bo nie tam problem. daj auto na zapłon i obserwuj kontrolke czy nie zapali się ruszając kostkami na wiązkach.
Nr. silnika jaki masz? Podałem w nawiasie.
zaplon no wsumie sam mam zagwostke.. mam asterke 1,4 8v silnik tez okolo 170tys oczywiscie w gazie i jesli sugerowac sie faktem ze na biegu jalowym oborty powinny miec wartosc okolo 950 obr/min to w tym wypadku te wartosci nie ida w parze z faktami... ale powoli .. mam dwa takie same modele roznia sie tylko rocznikiem.. pierwszy mial zajechany silnik...
tylko żółta lampka Co to jest żółta lampka ?
no to tak jak inni piszą - judłaj rozrusznikiem i psikaj plakiem/samostartem w dolot (jak nie masz nic takiego to "kielonka benzyny w gardziołko" , jak zapali no to masz problem z paliwem, jak nie zapali to problem z iskrą (często padają czujniki położenia wału przy kole pasowym, cewki też dość często ale wtedy przerywa, szarpie a nie zdycha na amen)...
jaki masz silnik ? ostatnio zetknołem się z podobnym problemem, uszkodzony był przewód od podciśnieniai auto żle paliło po założeniu przewodu chodzi ok ten przewód obpowiedzialny był za automatyczne ssanie. Ale sprawdz tez swiece i zapłon
Tylko jeden model 1,6 miał aparat-C16NZ. Tam był nadajnik magnetoindukcyjny ( cewka). Reszta astr 1,6 miała zapłon bezpośredni (EDIS). Halotron był tylko w astrze 1,4.
Witam potrzebuję wskazówki jak ustawić zapłon na lampę stroboskopową czytałem coś o pubach a i b żeby je zawrzeć przy ustawianiu proszę o odpowiedź
W kiepskim testerze albo na linii CAN.A ze wspomaganiem się łączy?Zapłon da się włączyć?
W radiu musisz zmienić typ wyświetlacza. Zapłon włączony, radio wyłączone, trzymasz klawisze 4 i 6, włączasz radio. Chyba tak to było, jak nie zadziała to poszukaj do niego jakiegoś manuala.
Załóż pompe od astry g. 3 przewody . Plus, masa i zapłon.
w seacie po zostawieniu na zapłonie 1h pokazało się miejsce wpisania kodu. Tylko uważaj bo sa na to tylko 3 próby potem znowu trzeba będzie włączać zapłon na 1h :)
modul zaplonowy lub przerwa na przewodach elektrycznych
musisz zakodowac szyby, tz włączyć zapłon i trzymać przycisk opuszczania do momentu aż zjadą w dół i jeszcze przez 5 sekund i to samo w góre i wszystkie szyby po kolei
Witam. Mam taki problem w ASTRZE F, otóż pewnego razu, chcąc odpalić auto i przekRącając kluczyk na zapłon, nie pojawiły się żadne kontrolki, ale samochód odpalił bez problemu. Wkazówka paliwa leży, podobnie jak od temperatury płynu, świeci się jedynie brak ładowania akumulatora, lecz ten jest ładowany, bo sprawdzałem miernikiem. O co tu chodzi? Wyjąłem...
Witajcie, mam problem a mianowicie zostawialem wczoraj na 1,5h włączony zapłon i później Astra ma problem z odpaleniem, kręci ale nie chce odpalić, jak myślicie co mogło się spalić. Model. Auta to opel astra 1 hatchbak 97r silnik 1.7TD isuzu . Prosze o pomoc: (
Kostka stacyjki do sprawdzenia/wymiany.
1.Włącz zapłon najpierw 2.Trzymając AS /cały czas/ włącz radio 3.Wpisz kod klawiszami 1,2,3,4 podobnie jak SMS się wpisuje [1 to pierwsza cyfra itd. ustawiany kod widzisz na wyświetlaczu] 4.Zatwierdź AS [5 sekund] Zapłon cały czas ma być włączony :D P.S. Radio to SIEMENS a nie Simens
Spróbuj to zaprogramowac. Jak mi się trafi takie auto to załacząm zapłon jade szybą w dół do konca aż zadziała przeciążeniówka w silniku szyby potem do góry i tak samo z drugą i na 99% przypadków działa.
Sygnał immo potrzebny jest tylko do uruchomienia silnika. Później w zależności od wersji silnika , na tym samym przewodzie jest sygnał prędkości auta. Jeżeli wersja silnika NZ to linka. Posprawdzaj wtyczki i masy w silniku.
aster zapłon aster ustawić zapłon odciąć zapłon aster
electrolux odkurzacz schemat blank check false balast projektora
wyświetlacz candy nadajnik lokalizatory
Czujnik świateł stopu Volkswagen Golf 5 – lokalizacja i wygląd Philips, FiiO CP13, We-Are-Rewind – otwieranie wnęki kasety, blokada klapki, awaryjne metody