Witam. Mam kłopot bo nie wiem jak ustawić zawory i zapłon w Kawasaki GPZ 750. Jeśli ktoś wie coś, to proszę mi pomóc.
Witam, wygląda na zbyt wczesny zapłon, nie napiszę dla czego ponieważ nie znam maszyny.
Setki japończyków regulowałem bez filtra i chodziły jak złoto. Rozrząd sprawdz pięćdziesiąt razy. Zapłon też.
Witam, może ktoś wie, jak ustawić zapłon w kawasaki GPZ 550, chodzi mi o znaki na wale i jak powinny być ustawione. Z góry dziękuję.
takie pudełko koło akumulatora z napisem up lub strzałką do gory działa na zasadzie jak przechylisz kasete z akumulatorem to odłączy zapłon
Witam mam pytanko mam kawasaki ltd 550 jak ustawiać zapłon
Na to wygląda, do rodziny Z250 mam service manual i nie zgadzały mi się do końca pewne fakty... Ten GPZ pasuje, po za tym powstał z rodziny Z250. Wrzuć więcej zdjęć silnika. Podaj kolory kabli idących do regulatora napięcia i alternatora, zobaczymy czy będzie pasował schemat. Reszta czyli zapłon na 90% jest na przerywaczach. Pomierz rezystancje uzwojeń...
cześć jest jeden koleś z łodzi który jest mechanikiem pasjonatem u nas nie ma lepszego żeby było śmieszniej jedyna marka jaką uznaje to właśnie kawasaki jakby twój problem jeszcze trwał nadal to moge go podpytać o to i owo. na chwile obecną możesz mi opisać jak jest rozwiązany zapłon w tym modelu????
A klin na kole magnesowym cały? To wygląda jak problem po stronie zapłonu.
Zasilanie cewek na czerwono to wiem . To że czarno żółty i zielono czarny to masa to też wiem. Tylko coś mi odcina zapłon . I jak ominąć to . Jak zrobić na krótko żeby zamiast czujników np. czujnik stopki bocznej, czujnik klamki sprzęgła i czujnik biegu neutralnego ( bo podobno to odcina zapłon) ominąć to . A z modułu zapłonowego wychodzą mi 8;kabli...
przecież jakoś musi się dać ustawić zapłon Nie musi
Musiałbyś sprawdzić gaźnik, może się przypchał, albo masz problem z pompowaniem paliwa, wężyki nie są popękane? Chyba, że cewkomoduł jest wadliwy i odcina zapłon. Jakbyś miał tester iskry, to można by sprawdzić czy iskra nie zanika przy wyższych obrotach. Generalnie gdyby moduł był stałokątowy zamiast zmiennokątowego, to silnik powinien pracować.
Witam kolegów i proszę o radę. W traktorku John Dere XR75 silnik Kawasaki padła cewka zapłonowa, zapłon taki jak w kosiarkach, więc wsadziliśmy cewkę z jakiegoś Brigssa na próbę. Niestety iskry brak nadal. Ponieważ oryginalna cewka do tego silnika kosztuje w okolicach 500zł (sic!) padło na moduł od chińczyka zasilany z aku taki jak tu https://obrazki.elektroda.pl/4908871400_...
Troszkę się nie zgodzę. Proszę popraw mnie jeśli bzdury piszę. Zacznijmy od tego, że świeca tylko w określonych warunkach zamyka uzwojenie wtórne cewki, dzieje się to w momencie przeskoku iskry. Uzwojenie pierwotne zamykane i otwierane jest przez CU. Ruch pola magnetycznego magnesu, powoduje indukcje napięcia w uzwojeniach cewki zapłonowej pierwotnym...
Pierwszy jest trójfazowy, drugi jednofazowy. Zapłon będzie działał, ale ładowanie nie i tego tak łatwo nie przerobi.
Ja bym sprawdził dokładnie instalację (przewody) w poszukiwaniu jakiegos zwarcia lub przetarcia, i to nie tylko w okolicach lampy tylko całej instalacji a zwłaszcza wiązki przewodów.
Tu jest schemat http://www.cmelectronica.com.ar/wiring-d... impulsatory są 2 i 2 cewki, zapłon bateryjny Nie wiem czy tam jest jakieś wyprzedzenie elektronicznie realizowane, ale w sprzęcie z 1982 to jakoś nie wydaje mi się. Ja bym spróbował na dwóch modułach z poloneza. Serio.
Niestety pomimo nazwy, że mamy do czynienia z cewką to przewinięcie nie wchodzi w grę. Takie cewki są zalane, czymś w rodzaju żywicy. A odtworzenie (przewinięcie) uzwojenia wtórnego jest prawie nie możliwe, nie do wykonania. Po pierwsze sama zalewa komplikuje, utrudnia wykonanie operacji. A po drugie uzwojenie takie (wtórne) nawinięte jest drutem grubości...
Na słuch to on strzela w wydech. Powodem może być szereg przyczyn. Skoro łańcuch jest wyciągnięty, czasy otwarcia zaworów mogły się lekko przestawić. Poza tym luz zaworów do sprawdzenia. Nierównomiernie pracuje na wolnych obrotach. Może to być kwestia gaźnika który wymaga czyszczenia lub regulacji. Warto byłoby sprawdzić także świecę zapłonową lub cały...
Kolego, dwie sprawy: 1. Obowiązkowo, z użyciem funkcji To nie tak prosto, jak w skuterze z tą instalacją. nie można tego zrobić na kilku przewodach. To zapłon bateryjny, więc musi zostać alternator, akumulator, regulator napięcia. Potem musi zostać cały układ zapłonowy, czyli sterownik, czujniki, strona wn, oprzyrządowanie. Z reszty teoretycznie można...
Chyba nie obędzie się bez wymiany modułu, ale jeszcze przed ostateczną decyzją , sprawdź, czy moduł nie popękał i czy nie ma przebicia iskry. Taką usterkę można potraktować m.in. żywicą. Sprawdź mocowanie modułu, w szczególności zwróć uwagę na oddalenie od koła magnesowego (nie może ocierać, ani być zbyt oddalony). Sprawdź iskrę bez fajki. Spróbuj nabyć...
Jutro będę drukował i wytrawiał płytkę na zaliczenie do szkoły. Szkoda jednej kartki papieru kredowego na jedną płytkę, więc wydrukuję od razu do Jaguara. Właśnie projektuję płytkę w Eaglu. Te wszystkie CDI mają prostą wyprzedzenia, podobnie jak oryginalny, ale można ustawić, że napiszę matematycznie, punkt zerowy i współczynnik kierunkowy prostej....
Jeżeli odłączyłeś kabelek od cewki i nie było iskry, to tylko wina cewki, koła magnesowego lub świecy. Innej możliwości, nie widzę. Sam zapłon, jest całkowicie oddzielnym układem.
Witam mam problem z Kawasaki KZ 250 2 cylindrowy ,problem polega na tym że zalewa jedna świece i nie chce wchodzić wgl na obroty i strasznie kopci na czarno .co może być problemem gaźnik czy źle ustawiony zapłon ? na co byście postawili w pierwszej kolejności co sprawdzić.?[/tex]
Mam problem z iskrą w klr 600, stało się to gdy wróciłem z trasy motor chodził normalnie wyłączyłem zapłon i już nie chciał zapalić, sprawdziłem czy ma iskrę i sie okazało ze jej nie ma, proszę o pomoc co mogło się stać , czy ktoś już miał taki problem?
kubaborys napisał: Czy kąt przykręcenia stojana ma znaczenie? Teoretycznie da się go obracać co 120 stopni... Oczywiście, że ma znaczenie. przecież zapłon musi być w odpowiednim punkcie chyba, że impulsator jest na zewnątrz koła magnesowego. A co z kablami, przecież ich droga określa położenie podstawy magneta. Czy mierzyłeś rezystancje cewki ładującej...
W takim razie szukaj powodu gdzieś na zapłonie, może moduł...
Witam, mam problem z moim Kawasaki, motor jest świeżo po remoncie ale nie chce się wkręcać. Gaźnik regulowałem ale bez zmian, dalej świeca jest przylana i mam teraz dwie opcje albo dysza jest za duża albo zapłon źle ustawiony i nie spala paliwa. Dysza w gaźniku to 128.
Czy kolega jest pewien, że napięcie 12V powinno dochodzić do tego modułu? Tamten schemat był mylący, na tym schemacie wyraźnie widać że nie ma zasilania z akumulatora. O jakim brązowo-czarnym piszesz? Przewód brązowo-biały od interlocku powinien mieć potencjał masy aby iskra była. Czy przewód czerwony od statora, to nie jest masa? Upewnij się że na...
A co chciałbyś żeby zostało, poza zapłonem itp?
Witam. Dzięki Ciz. Ale to jest moduł zapłonu do motoru Kawasaki i to oznaczenie jest na scalaku.
Witam wszystkich, mam problem z kawasaki z 250. Robiłem remont silnika i nie mogę go odpalić, świece są zalane, kompresja jest,iskra jest , a zapłon raczej dobrze ustawiłem na znakach. Na wale na F a górny wałek jest w poziomie przecięcia, tylko nie wiem jak z platynkami, może tu kwi problem, albo gaźniki. Pozdrawiam.
Polecam zajrzeć do part diagramów obu modeli, i sprawdzić czy to te same części. Part diagram'y okazały się bezcenne podczas remontu quada Kawasaki i często dużo wyjaśniają.
Witam . Mam taki sam dylemat . Czy moduł pasował ?
Witam. Kawasaki EN450 odpala tylko jak się lekko nagnie moduł zapłonowy. Trzeba moduł lekko próbować wygiąć żeby motocykl odpalił i przytrzymać z 20 sekund i można puścić - silnik pracuje. Jak zaraz po odpaleniu puści się moduł - motocykl zgaśnie. Jak motor trochę pochodzi to zaraz nie ma problemu z odpaleniem. Po jakimś czasie jak moduł "wystygnie"...
Witam. Zakupiłem Kawasaki zxr 750 nie na chodzie. Po małych oględzinach stwierdziłem że prawdopodobnie walnięte są cewki. Ponieważ prąd dochodzi do nich lecz nie wychodzi. Jak sprawdzić czy to faktycznie to i czy można sprawdzić na jakimś zamienniku. Mało części dostępnych no i ceny. I czy można naprawić takie cewki?.
Dzień dobry, Zakupiłem Kawasaki Ninja 250SL z 2018 roku i mam problem z brakiem iskry. Objawy są takie, że przy uruchamianiu rozrusznika pojawia się pojedynczy strzał iskry na świecy, po czym nie ma kolejnych. Dzieje się tak za każdym razem - jeden strzał przy ruszeniu rozrusznika. Raczej nie jest to problem czujnika sprzęgła albo nóżki, ponieważ przy...
gdzieś masz zwarcie w instalacji . musisz posprawdzac
Świeca jest raczej sucha. Nie widać żeby z wężyków ciekło paliwo. Są suche.
W moim motorku najpierw spaliły się wszystkie żarówki potem regulator napięcia , na biegu jałowym woltomierz pokazywał 15v przy 3500obr/min 38v !!!!! czy to możliwe? po wymianie regulatora usłyszałem że przerywacz kierunkowskazów dziwnie zawodzi więc odłączyłem z kostki celem poszukiwania zamiennika. Ale to nie koniec stwierdziłem że przy włączonym...
Jeśli chodzi o regulator podaj do czego, moze znajomy ma na stanie, handluje na oldtaimerach czesciami do motocykli. A schemat modulu moze byc nawet o chocby do yamahy vn125 dwa cylinderki, cos zeby zobaczyc jak sa zbudowane.
Powtarzam. Gdyby to był problem z czujnikiem położenia wału (impulsatorem) to by nie było wcale iskry. Brak zapłonu na dwóch cylindrach to np. uszkodzona cewka WN (po nagrzaniu dostaje przerwy lub zwarcia międzyzwojowego), brak zasilania na cewkę WN (zapłon TCI) lub uszkodzenie modułu zapłonowego (jednego z wyjść). Ale jak masz problem z pompą paliwa,...
Witam, mam problem z kierunkowskazami w motocyklu Kawasaki zx636r z 2003r. Lewa strona działa poprawnie, jednak w momencie jak włączam prawe kierunki widoczne jest delikatne przygaśnięcie podświetlenia licznika i kierunkowskazy się nie włączają i nie włącza się też ich kontrolka w liczniku. Po próbie włączenia prawego kierunku nie działa też już lewy....
Witam. Mam pytanie czy ktoś się może orientuje jakie powinny być dysze do tego gaźnika przy tej pojemności bo mam problem mianowicie po dodaniu gazu i puszczeniu obroty zatrzymują się na ok 3 tys i powoli spadają czasami nie spadają do normalnych, motor strzelał w tłumik i gaźnik rozwiercilem dysze wolnych obrotów teraz jest ok po dodaniu gazu i puszczeniu...
0.1 to trochę za mały luz, ja ustawiam po 0.2, na zimnym oczywiście tecumsechy ogólnie ciężko palą, ułatwia im zapłon ręczne naduszenie do oporu ramiona regulatora w trakcie "judłania" rozrusznikiem (tylko już nie pamiętam w którą stronę, bo dawno tecumsecha (na szczęście) nie miałem ;) ) briggsy to też dziadostwo, ale jakby mniej, oczywiście najlepsza...
Witam mam problem z iskrą w moim motocyklu. Po remoncie i złozeniu kx niema iskry. Probowałem wszystkiego i nic nie pomaga. Kx stał przed remotem rozebrany przez pare miesiecy ( brak czasu na naprawe) wczesniej wszystko grało, a po zlozeniu niema iskry. Sprawdziłem zapłon cewke i wymieniłem moduł zapłonowy ale nadal nic prosze o pomoc bo sam juz niemam...
Drut właśnie mam taki jak trzeba, tylko problem z tymi zwojami, najwyżej będę nawijał na taką samą grubość, ale lepiej by było gdybym wiedział ile jest tych zwoi. :D
https://www.banggood.com/pl/Ignition-Coi... Pasuje również do kawasaki.
witam ciebie,niestety nie posiadam takowego schematu,ale moze na str www.riders.pl.Wiesz takie schematy modułow cięzko dostac,poniewaz w ten sposób firmy chronia swoje pomysły.Zapewne chcesz taki zbudowac lub naprawić.Ja osobiscie mam kawasaki gpx750r,pozdrawiam.
Witam, proszę was o pomoc trochę z innej beczki... Mam problem z ciągniczkiem Husqvarna YTH 150 z silnikiem Kawasaki 15-konny, otóż od pewnego czasu czuć paliwo i zalewa świece, świece wymieniane... Czy to może być tzw. cewka zapłonowa? Może być cewka, choć raczej to rzadkie przypadki. Zwykle przyczyną jest nieprawidłowa regulacja gaźnika lub wadliwa...
Wiem że schemat by się przydał. Nauczka na przyszłość żeby nie kupować złomu. Wydaje się że wszystko jest podłączone. A co myślicie żeby wywalić» to wszystko i zrobić taki zapłon jak robią koledzy z innego forum : http://www.jawa50.fora.pl/tutoriale,23/z... . Myślicie ze powinno się udać założyć takie coś w kawie...
no to nic dziwnego że nie odpala... w starym typie wg schematu masz zapłon na zwykłych przerywaczach i cewkach a w nowym typie masz elektroniczny zapłon z czujnikami i modułem zapłonowym - tego nie da się podłączyć do przerywaczy, także musisz przerywacze podłączyć bez modułu bezpośrednio do cewek tak jak Ci narysowałem tutaj: https://obrazki.elektroda.pl/1453262500_...
Hi Any One, Good day to you. Please help me to share schematic wire diagram for the igniter. Thanks
Prawdopodobnie świece, temperatura prawidłowego zapłonu świecy zaczyna się od 75 stopni C.
(at)Pawel wawa Chodzi mi o oscyloskop, nie kwarc :D Zapłon był włączony? Wyświetlacz coś wyświetlał? Masę dobrze byłoby wpiąć jak najbliżej kwarcu a z pewnością już w samym liczniku, pomiar MHz przez instalację pojazdu to nie jest dobry pomysł. Również po raz trzeci upominam się o zdjęcia płyty z danymi procesora. Pozdrawiam
Panowie, pomocy! Sprawa wygląda następująco: nigdzie nie mogę znaleźć, jak są podłączone przewody do modułu zapłonowego w Kawasaki ER5 2000 r. 37 kW. Dokładnie mówiąc, kupiłem motocykl do remontu, w którym zostały ucięte 1 kostka, została tylko kostka z 3 trzema przewodami (moduł ma 12 pinów). Sprawdzałem rozpiskę przewodów w instrukcji, ale ciężko...
Ssanie chyba albo zalewa albo za mało moim zdaniem skromnym.
Jaki jest kolor elektrod na świecach? kto czyścił gaznik? zapłon i reszta od niego raczej nic do rzeczy nie mają,problem leży po stronie paliwa, za mało za dużo to sprawa poziomu paliwa w komorze pływakowej( zaworek iglicowy sprawdż ,drożność dysz i srednice(są spec przymiary),szczelnośc połaczenia gażnik -silnik,ale do tego gażnik musi być zdemontowany...
Czesc, znajomemu 3 razy spalil sie modul w Hondzie Hornet z 15 lat temu i nikt nie wiedzial - czemu sie tak dzieje, az znalezli w koncu uszkodzenie : czujnik bocznej nozki mial nadlamane kabelki i iskrzyl nimi, chyba do masy - czym spalil po kolei 3 moduly... Sam nie wiem - czy tak 'debilne-banalne uszkodzenie' moglo spowodowac takie straty ?
Faktycznie, zapłon ma AC-DCI i akumulatora nie potrzebuję, nawet do świateł nie potrzeba, ponieważ wszystkie światła i migacze zrobiłem na zmiennym. Fakt, migacze czy sygnał lepiej działałby na stałym ale trudno, przegląd może przejść tak. Głównie myślałem że muszę mieć światło pozycyjne z akumulatora, stąd ten pomysł na 12 VDC, jednak na przeglądzie...
Jednak masz mała wiedzę. Żaden wstyd. Chwała ci za to, że się przyznałeś! Jest łatwiej doradzać, gdy poziom odbiorcy jest znany. Do przeróbki zapłonu na CDI WYSTARCZY przewinięcie cewki! Można nawet przewinąć grubym drutem stosunkowo mało zwoji i dodać gotowy transformatorek podwyższający napięcie. Układ będzie droższy ale bardziej niezawodny. Można...
Lewe powietrze w jednym kanale ? po synchronizacji A to zaawansowaną metodą profesjonalną z podwójnym wakuometrem, czy metodą "szwagier potrzymaj piwo" Ewidentnie jakaś asymetria jest. Zamienił bym świece na krzyż dla sprawdzenia, o ile się da więcej elementów zapłonowych
miałem podobny problem w kawasaki 250 el i okazało się że zsunęła się końcówka przewodu w skrzynce zapłonu co może zdarzyć się przy wstrząsach w czasie jazdy po nierównościach po ponownym zaciśnięciu odpalił i można było jechać dalej.
Witam, Od dłuższego czasu znajomy ma problem z motocyklem Kawasaki VN 900 Custom, rocznik 2008. Silnik motocykla odpala bez problemu, niezależnie od tego czy jest ciepły, czy zimny. Sporadycznie (to znaczy raz się pojawia, a raz nie i nie wynika to z żadnych okoliczności) po przejechaniu kilku, kilkunastu lub kilkudziesięciu kilometrów spadają osiągi...
Nie pasuje mi jedna rzecz. Powinna tam być cewka bezmasowa i z pomiarów nie powinno wynikać że jest wyprowadzony środek uzwojenia. Czarny przewód to tylko połączenie masy statora (dla zapłonu CDI). Przemierz regulator napięcia miernikiem na teście diod.
Szukałem odpowiedniego miejsca na ten temat i pomyślałem ze może tu będzie dobrze. W moim quadzie (Suzuki 300ccm) stało się coś niedobrego i przestał działać, prawdopodobnie to moduł zapłonowy bo oglądając go widzę ze jest spuchnięty od wysokiej temperatury, W lato naprawiali mi to panowie z serwisu Kawasaki, ale pochodził miesiąc i sie zepsuł . Czy...
Tak robiłem testy, iskra skacze nawet na 15mm tylko nie pamiętam przy jakich obrotach. No to bardzo ładnie. Też chciałem kiedyś zbudować taki zapłon. Najbardziej chodziło mi o jak najmniejszy pobór prądu przy obrotach jałowych, bo klasyczny zapłon z krzywką bierze wtedy stanowczo za dużo prądu. Dodam,że testowałem moduł bez przetwornicy (motocykl miał...
Cześć, mam problem z RMX 250, mianowicie nie ma iskry. Magneto i stator zostały wymienione na te z modelu Kawasaki KX 250, ponieważ stare magneto było rozsypane, a nie mogłem nigdzie dostać magneta od RMX (inna średnica na wał niż RM). Problem jest tego typu, że nie daje iskry, zmierzyłem prąd zmienny, który wychodzi ze statora i daje do 15V. Moduł...
No zabawy będziesz miał , jak pisałeś że z wałem sobie poradzisz to wiesz że czujnik na wale jest jeden i na kole fonicznym jest tylko jedno wypełnienie . Czujnik na wałkach w kawie pozwala tylko ustalić sekwencje .Wykonanie nie będzie miało wpływu na czasy wtrysku i zapłonu . Ale taj jak piszesz trzeba chociaż zachować zakres bo jak łańcuch się rozjeżdżą...
chyba nic nie uszkodziłem, stare magneto nie miało ani jednego z 6-ciu magnesów(stąd brak ładowania)... chyba właśnie tak zrobię - założę stare i sprawdzę, na kole tym są takie punkty napewno do zapłonu i pewnie w kołach jest różnica z tym...
Witam. Poszukuje schematu modułu zapłonowego do motocykla kawasaki klr 600. Chodzi mi o schemat szczegółowy, moduł firmy denso, dokładnego modelu nie znam.
Witam, Cross wróci z generalnego remontu silnika, tam nie ustawili gaźnika (abo nie chcieli/nie potrafili). Gaźnik miał 2 większe dysze założone, zasilająca była większa o kilka jednostek i ssania. Zostały dokupione prawidłowe rozmiary. Po odebraniu cross miał problem z odpalaniem, jak już odpalił to ogień z rury, cała nagrzewała się do przeróżnych...
No i to są właśnie podstawy fizyki. Jeden gaźnik daje za bogato drugi dobrze 2 za ubogo. Efekt wypadanie zapłonów dopalanie mieszanki wydechu jak również wzrost temperatury spalania na tych dwóch cylindrach ponad normę. Co doprowadza do przetarcia się silnika. Wystarczy tylko przejrzeć podręczniki najlepiej od lotnictwa i to już od lat 20, 30 tam jest...
Wczoraj się chciałem przejechać. Normalnie odpaliłem i pojechałem. U jechałem jakieś 3 km i dostał zadyszki i zgasł. Nie chciał odpalić. Zepchnąłem moto na parking. Postałem z 10 minut. Odpalił normalnie i pojechałem do domu. Dziś zdjął em zbiornik. Przedmuchałem odpowietrzenie i dopływ na gaźniku. Kranik zadziałałem ustami, paliwo leci jak z kranu...
W pierwszej kolejności sprawdź cewkę zapłonową i impulator. Kostki od impulsatora wsadź diodę LED i zakręć rozrusznikiem. Jeśli dioda będzie delikatnie migać to nie tutaj jest problem. Jeśli chodzi o cewkę zapłonową to wypnij kostkę od statora, i zmierz napięcie/zmierz opór cewki. Zależy co jest w manualu. Nie da się go otworzyć
Patrząc szybko na schemat — na schemacie Hayensa jest przedstawione wnętrze skrzynki bezpieczników, a w niej przekaźnik rozrusznika, diody układu interlock zapłonu i przekaźnik świateł (automatyczne załączanie + blokada przy kręceniu rozrusznikiem). Sterowanie przekaźnikiem od strony masy idzie przez przełącznik (styki NO-NC) na dźwigni sprzęgła — albo...
Masz rację Arturo. Nie pomyślałem z tym przewodem. Jutro zrobię przerwę przewodów i sprawdzę. Ale tak myślę że skoro tak nagle to się zepsuło to chyba to nie ma nic wspólnego z przerwą na kole magnesowym czy z wyłącznikiem. Boję się że mogła się zepsuć cewka zapłonowa. Jak to sprawdzić.
Witam wszystkich posiadaczy gpx 600 potrzebuje info w sprawie przewodów znajdujących sie we wtyczce idącej do modułu zapłonowego.Sprawa jest tego typu ze wtyczka sie posypala i 4 z 10 przewodów nie wiem jak na 100%. Jeśli ktoś może udostępnić z góry dzięki.
Zacznij od znalezienia i zamieszczenia schematu instalacji. A przynajmniej schematu układu zapłonowego. Można cię będzie nakierować po kolorach kabli.
WN - wysokie napięcie, tj. cewka zapłonowa, przewód, świeca
Witam. Posiadam kawasaki kmx 125. Silnik w bardzo dobrej kondycji. Problem jest taki ze na 6 biegu obroty dochodzą tylko do 8tys obr. Na pozostałych normalnie do 10 tys się kręci ale zapinam 6 i tylko do 8tys. Leci wtedy do 100km/h. Czy jest to zablokowany modol czy jakaś inna blokada? Napewno nie jest to brak mocy bo dzieje się tak niezależnie czy...
Rysunki zapożyczyłem od dwóch najpopularniejszych opracowań o tuningu 2t: Performance tuning - Graham Bell oraz Two stroke tunner handbook - Gordon Jeninngs. Oprócz tego serwisówki do Simsona podałem w temacie na simsony.net: http://simsony.net/showthread.php?t=3329... Co do łożysk z koszykiem poliamidowym, to w starej instrukcji napraw (do S51) są podane...
Jakoś nie za bardzo do mnie przemawia ten argument , bo ten problem miałem już dawno temu i nawet po kupnie nowego akumulatora po kilku dniach rozrusznik miał słabe obroty co skutkowało problemem z zapłonem. W zasadzie jak jeździłem to co roku wymieniałem akumulator na nowy. Teraz po latach odgruzowałem moto i oczywiście będę kupował nowy akumulator...
Na razie tak zrobiłem, wyjąć chciałem w sumie w ramach nauki, że tak to ujmę, bo potrzebne to mi to nie jest, choć sam silnik może wykorzystam :) Silnik wciąż nie odpala, ale znalazłem walniętą uszczelkę pod gaźnikiem(gaźnik przykręcony do baku, chodzi o uszczelkę między bakiem a gaźnikiem) ale paliwo podaje, poza tym kopie z przewodu zapłonowego, więc...
Witam serdecznie. Czy takim prostym oscyloskopem jestem w stanie zmierzyć przebieg sygnały z czujnika wąłu w motocyklu? https://www.gotronik.pl/dso150-mini-oscy... Mam Kawasaki Vulcan i cały czas mam problemy z zapłonem na jednym z cylindrów, gaznik jest jeden na 2 wiec wykluczam. Cewki podmienione,...
Włącz amperomierz w obwód akumulatora (np. między minusowy zacisk a przewód masowy) i sprawdź natężenie prądu pobieranego z aku po włączeniu zapłonu. Drugim miernikiem sprawdzaj napięcie między: plusem i minusem aku, między plusem aku a masą silnika. Podaj wartości.
Koledzy mam Kawasaki KLX 250 bez instalacji kłade nowa a wiec mam pytanko z zapłonu wychodza 2 zółte prądowe kable. Do tego mam regulator tylko chyba od innej wersji z regulatora wychodzi 5 kabli 3 żółte brązowy i czarno-żółty wie ktoś jak podłączyc ten regulator napiecia ? Motorek to wersja bez aku a czy ten regulator nie jest do wersji z aku
Witam potrzebuję schemat podłączenia modułu zapłonowego do Kawasaki KLX 250 4T 1983r.Moduł ma sześc przewodów.Pozdrawiam!!! http://obrazki.elektroda.pl/4473933800_1... http://obrazki.elektroda.pl/3319585600_1... ]
oryginalny jest specyficzny A co specyficznego jest w tym regulatorze? To że jest jednofazowy? Pewnie to prostownik sterowany. A ilośc kabli regulatora o niczym nie świadczy. Może być wejście "sense" i juz będzie robiło z piąty kabel a można użyć reg z czterema kablami. Chyba że piąty jest informacją np. dla układu zapłonowego lub obrotomierza (?)...
Najgorsze usterki to takie, które niby działa, ale nie do końca sprawne. Czy w moto jest jakiś programator czy coś takiego? W gaźnikowym? Skoro mechanicznie prawie wszystko... A sprawdzałeś napięcia na zimnym (w zależności od obrotów silnika): 1. Ładowania na akumulatorze. 2. Na wyjściu regulatora napięcia. 3. Spadek napięcia na kablu "+" pomiędzy regulatorem...
Zobacz, czy to czasem nie pompa paliwa daje o sobie znać. Też miałem przeprawy z tym motocyklem, ale w wersji 900 ccm. Po odpaleniu było słychać niejednostajne piszczenie z lewej strony zbiornika paliwa - od spodu. W momencie wciśnięcia hamulca lub włączenia kierunkowskazu piszczenie się zmieniało. Jeżeli byś mniej więcej stwierdził, że to może być...
Brązowy na pewno trzeba podłączyć pod +12V po włączeniu zapłonu, Dodano po 1 Różowy i szary idą na odcięcie zapłonu. Dodano po 2 Niebieski na układ rozruchu, czyli sygnał do uruchomienia rozrusznika, 2x żółty idą na kierunkowskazy, czarny idzie na masę motocykla.
Źle sie wyraziłem, (chodziło mi tylko że w tym układzie nie ma kontrolki) Jest tak, dwa przewody z alternatora jeden bezpośrednio na akumulator drugi to plus po zapłonie Biały to plus na akumulator przez bezpiecznik 30A na zdjęciu Brązowy plus po stacyjce http://obrazki.elektroda.net/45_12028385...
Witam Szukam dokumentacji do, jak mniemam mikroprocesora MH3294F16 produkcji Mitsubishi. Układ ten znajduje się na płytce sterowania zapłonem tzw. "Igniter" w Quadzie Kawasaki BRUTE FORCE 750 4×4i Pozdrawiam i z góry dziękuję za pomoc. EDIT: Poradziłem sobie bez dokumentacji. Temat uważam za zamknięty. Pozdrawiam
Moduł zapłonowy ubity.
Witam. Panowie i oczywiście Panie, jak tylko jakieś tutaj są, proszę o pomoc. Trafił w moje ręce moduł zapłonowy z Kawasaki Eliminator z 1994 roku. http://obrazki.elektroda.pl/1483838900_1... Motocykl stał długo nie jeżdżony. Znajomy go kupił i po rozgrzaniu silnik gasł, tracił sterowanie na cewki. "Mechanik" doprowadził do tego że w...
OK. Jeszcze raz. Stary sterownik: fotografia98 99 https://obrazki.elektroda.pl/8956151700_... Pasuje do modeli z 1998 i 99 roku. Należy zastosować: https://obrazki.elektroda.pl/6126570200_... wraz z końcówką złącza. Stare końcówki złącz należy usunąć i zamontować nową, która pasuje do nowszego modułu. Opisałem wcześniej...
Witam! W maju ubiegłego roku ojciec kupił motocykl jak w temacie wszystko było ładnie ale w sierpniu jak się okazało padł regulator napięcia dawał ok 17-18 Volt i wygotowywał elektrolit. Jak się okazało ktoś zabudował nieoryginalny regulator bodajże od YAMAHY ( regulator 42-81960 ) jako, że był to nieoryginalny uznaliśmy to za przyczyne usterki i kupiliśmy...
Przecież schemat tego motocykla jest bez problemu dostępny w sieci. Choćby: http://www.classiccycles.org/1852/597943... (jeśli nie jest dokładnie ten, to można znaleźć właściwy) A to jest blok diodowy blokowania zapłonu. Po otwarciu stopki bocznej, załączenia luzu i wciśnięcia sprzęgła. Na schemacie widać, że biały jest połączony bezpośrednio z akumulatorem,...
jak się nagrzeje przestaje pracować na dwóch cylindrach nie ma prądu. Jak to diagnozujesz? wymieniłem cewkę i dalej efekt ten sam więc wymieniłem moduł zapłonowy i efekt ten sam W dalszej kolejności do sprawdzenia przewody i złącza między modułem zapłonowym i cewką. Świece rozumiem były sprawdzone (najprościej przez zamianę między cylindrami)?
kawasaki zapłon kawasaki schemat zapłon schemat kawasaki zapłon
sygnał centralne zamek citroen drukarki poleasingowe iskra komputer
samsung ue55mu6102 darmowa energia
Samsung – ustawienia tunera DVB-T2, DVB-S2, DVB-C w telewizorach Smart TV Volvo V40 1.8 benzyna – błąd P0351, cewka zapłonowa A, objawy i diagnostyka