Jeżeli silnik jest do motorynki nie wiem czy jest sens stosowania silnika od pocketa. Do motorynki wręcz idealnym silnikiem był by silnik simsona, silny, mało awaryjny, instalacja 12v, w nowszych wersjach zapłon elektroniczny. Również dobrym wyborem był by silnik do charta, jest chyba najtańszym silnikiem który by się nadał(ja właśnie nabyłem sprawny...
Listwa z 1989 roku, to nie od niego, tak samo prostownik z dławikiem od s51 oraz przerywacz bimetalowy. Czyli uważasz, że prostownik z dławikiem i przerywacz bimetalowy są nie od niego? Mam plan dokupić brakującą listwę i to wszystko połączyć wg. schematu, pozostawiając w/w części. Uważasz, że tak można zrobić, czy nie bardzo? Zapłon na platynkach też...
Witam ! Szukam schematu lub czegoś podobnego zeby zrobic elektroniczny zapłon do motorynki poniewaz mam problem z orginalnym zaplonem . raz dziala raz nie i chcialbym zrobic elektroniczny. Proszę poprawić pisownię (polskie znaki). Regulamin p. 3.1.13 - GKVIDEO
:cry: jestem posiadaczem motorynki pony 301, bardzo byłbym wdzięczny kiedy wysłałby mi ktoś na adres pady94(at)op.pl instrukcje jak :arrow: nastawić zapłon :| .
Nie próbuj przyśpieszać zapłonu! Rozsadzisz silnik w ten sposób (spalanie stukowe). Świetnym zapłonem który pasuje bez przeróbek do motorynki jest zapłon z charta...
Kupię prosty zaplon CDI do motorynki z silnikiem 023
Witam Szczerze mowiąc nic tu nie rozumiem :( Mam problem mam motoryne STELLE cewka i kondestator jest na wierzchu. Wszyscy mówią że to jest zapłon elektroniczny. W motorynce jest coś pochrzaniona elektronika. Czy miał by ktoś schemat elektryczny żebym mógł podłączyć lampe ?? Bardzo proszę o pomoc Pozdrawiam Kontakt ciciomen(at)neostrada.pl Dodano po...
Te motorynki mają elektroniczny zapłon i na pewno on uległ uszkodzeniu.
Witam ma motorynkę i nie chce wchodzić na wysokie obroty gaźnik czyściłem zapłon próbowałem ustawić i nic. Podejrzewam że to kontestator i chce się dowiedzieć czy do motorynki spasuje kondensator od malucha i czy na tym będzie dobrze chodzić
Jeżeli motorek nie ma filtra powietrza, mieszanka jaką pobiera do cylindra może być nieodpowiednia, przez co dochodzi do zalewania. W moich sprzętach doraźnie stosowałem kawałek cienkiej szmaty składanej w razie potrzeby kilkakrotnie(aby uzyskać większy opór) i zakładanej za pomocą zacisku bezpośrednio na gaźnik. Ustawienie zapłonu to kwestia wyczucia....
ja bym sprawdził cewki patrzac jakie maja one napiecie bez obciazenia. zrobil bym prowizoryczny zapłon bateryjny 1 minuta roboty akumulator od np malucha cewka tez podłączasz wszystko po przerywacz motoru i powinien zapalic i wtedy sprawdzasz napieci...
No był w Jawie zapłon z akusia, jest tam alternator i żeby prąd dostać trzeba prod dać, a jak niema co dać to sie stoi. Mialem jórzwiele problemów z tego powodu, rozładowany aku przez wilgoć, spalony regulator napięcia bo w alternatorze szczotka sie złamała itp. Udało mi sie odpalić ją na jeden cylinder cewką z motorynki. Ale Jawa ma dwa gary więc chciałem...
Witam ! Wczoraj wymieniłem tłok , pierścienie , sworzeń, zabezpieczenia, cylinder . Po złożeniu motorynki nie chce mi odpalić iskra jest dobra , zapłon ustawiony , benzyna do chodzi bo jest mokra świeca. Nawet z popychu nie chce załapać. Proszę o pomoc.
Witam czy ktoś wykonywał zapłon CDI do motorynki silnik 023.
Załóżmy ze jesli dochodzi paliwo oraz jest iskra to co to może być innego? Ogólnie to są 4 podstawowe drogi do sprawdzenia: 1) Czy dostaje paliwo (zbiornik, kranik, gaźnik) 2) Czy jest iskra (świeca, przewód WN, cewka, magneto) 3) Czy zapłon jest ustawiony prawidłowo (iskra ma być w odpowiednim momencie) 4) Kompresja silnika ( tłok, cylinder, pierścienie,...
Witam.Miałem w domu ramy od motorynki ale brakowało silnika udało mi sie go kupić ale był w czesciach zostal zlozony , wymienione zostały łożyska simeringi,tłok i pierscienie remont napewno jest przeprowadzony poprawanie ale problem polega na tym ze motorynka nie chciała odpalac dopiero gdy napiłowałem zapłon żeby mozna go było dalej przestawic to czasami...
Dobra zacznijmy od początku musisz sprawdzić rozmiary koła magnesowego przy Romet Chart i Romet 205 jak będą takie same to uno problemo a jak inne to trochę większy będzie problem problem :) A zapłon zobacz czy są tak palatynki?? W Chart'ie Dodano po 5 A silnik 023 to model do motorynki więc masz motorynkę???? Dodano po 2 A żeby naładować akumulator...
Mam taki dziwny problem z silnikiem Romet 023. Od razu uprzedzam, że mam doświadczenie z remontami różnych silników, ale coś takiego bardzo mnie zaskoczyło. Pierwotnie silnik nie miał mocy. Dławił się przy ruszaniu jakby był wrzucony wysoki bieg. Gaźnik miał jakiś inny, pomierzyłem sprężanie, było około 7atm. Kupiłem nowy gaźnik K60B, nowy cylinder...
Witam wszystkich serdecznie!! W moje ręce wpadł ostatnio silnik radziecki zaburtowy , 2T, z 1979r. Silnik ma dość słabą kompresję bo 5,9bar ( według książki norma 7,9bar ) Niestety silnik leżał dość długo, gładź nie była zabezpieczona, pojawiły się odbarwienia i rudy nalot , szlif by się przydał. Pierwszy problem jaki napotkałem to nie ma żadnych tłoków...
Kompresja w jakim stanie. Pewnie trzeba ustawić zapłon. Klin magneta do sprawdzenia.
Od wolnych obrotów ma mniejszą średnicę, strzelanie w gaźnik to raczej zapłon, wyprzedzenie 3mm przed GZP
Cześć.Objawy te co opisałeś pasują na brak masy silnika, lub gdzieś na wtyczkach nie łączy sprawdź jeszcze raz. Kolego KAPI35 sprawdź zapłon w tej motorynce, przerwę na przerywaczu, świecy.Aaaa jeszcze kondensator może być uszkodzony.Tu masz filmik z ustawienia zapłonu[/b]. [youtube]https://www.youtube.com/watch?v...
piszesz,że... "okazało się że wał był krzywy i tłok mocno tarł o cylinder, więc tłok cylinder, wał, łożyska i zimeringi wymieniłem i teraz chodzi luźno"...nasuwa się pytanie czy kupiłeś cylinder i tłok jako komplet czy jako osobne elementy-chodzi mi o to czy tłok i cylinder są mają rozmiar nominalny czy może cylinder jako szlif a tłok nominał ?
Wystarczy wpisać w Googlach "Motorynka regulacja zapłonu"
no wlasnie wyczyscilem gaznik i mam nie ustawiony zaplon ..wogole przestawilem go i nie umiem tego ustawic ..bo raz mi odpalil ale zgasl po 2 sekundach .to teraz jeszcze jedna prosba jak ustawic zaplon?
Jeżeli zapłon ustawiłeś na GMP to zapłon jest źle ustawiony. Słyszałeś o wyprzedzeniu zapłonu?
Paliwo dopływa. dziurka jest, kranik działa dobrze ponieważ był czyszczony. Gaznik też czyszczony. Może to być coś związanego z zapłonem ?
Dzięki spróbuje to zrobić. Dodano po 5 Próbowałem to zrobić nic z tego (może to wina zapłonu?).
Witam. Mam pewien problem z ustawieniem zapłonu w mojej motorynce, otóż nie mogę ustawić wcześniejszego punktu niż 2mm przed GMP i nie wiem dlaczego, może ktoś z was miał kiedyś taki problem? Co mam zrobić?
Masz założony filterek na przewodzie paliwowym? Dym (niebieskawy) może świadczyć o zbyt bogatej mieszance. Powodem gaśnięcia może być za niski poziom paliwa w gaźniku. Ustawiłeś na 100% prawidłowo zapłon?
Witam, posiadam taki o to zapłon do motoryki https://www.olx.pl/oferta/bezstykowy-zap... chciał bym się zapytać czy jest możliwość przerobienia go na oryginalne koło magnesowe ? Ten z zdjęcia ma dodatkowe magnesy.
Motoryna pony zapłon ustawiony chwile pali i gaśnie co zrobić pomocy
Byl zamiennik w tym silniku ale wymieniony został na drugi z innego silnika - oryginał o ile dobrze pamietam. Wyglada na to ze zapłon jest spóźniony i trzeba go ustawić odpowiednio. Jak to się robi w tym modelu ?
ustawienie zapłonu To nie motorynka , tutaj zapłon jest elektroniczny bez możliwości regulacji ( ew. tuningowy klin ).
Witam Jeżeli jest na to samo napięcie to powinno działać. Teraz w motorynce masz cewkę tam gdzie magneto i cewki oświetleniowe czy tak. Może to działać, lecz nie wiadomo czy cewki mają odpowiednią moc by zasilić zapłon i światła.
Witam tak jak w temacie czy nakrętkę moge przyspawać do magneta?
Zapłon w motorynce z silnikiem simsona nareszcie udało mi się dobrze ustawić jeszc tylko pozostało podłonczyć elektryka bo jest wszystko na krutko. I jeszcze wytególowac gaźnik amal 16 bo motorynka chodzi idealne na połowie ssani czyli musze dać chyba ide ich w górę i będzie wszystko idealnie.
:roll: Potrzebuję taaki układ żeby się zapalała kolejna dioda wzraz ze rosnącymi odrotami to ma działać pod zapłonem od motorynki lub komara i jak by ktoś mógł mi wysłać schemat to na wsmpw(at)tlen.pl Dzieki z góry :roll:
Kolego co do sprzęgła rozbierz i sprawdź jeśli tarcze są cienkie to wymień tylko ostrzeżenie dla początkujących kosz sprzęgłowy pod blaszką posiada bardzo mocną sprężynę. A co do siły to tak w gaźniku ustaw iglice na środek i jeszcze jedno sprawdź zapłon jeśli się na tym nie znasz to daj to komuś kto potrafi. Pozdrawiam
Witam, '3mm przed GMP' - to bylo obliczone w latach 70/80-tych przy konstrukcji tego silniczka, ale dla benzyny do niego przeznaczonej / czyli 78 Oktan... Kolega zatankowal wtedy jak 'myslal - 'lepsza - zolta 94 Okt.' i jezdzil 15 - 17km/h maksymalnie, a po dwoch dniach jazdy - mial juz stopiony / zatarty bardzo mocno tlok, do wyrzucenia, niestety,...
A więc tak platynki wymieniałem wcześniej zakładałem stare teraz spowrotem nic nie pomogło,zmniejszałem i zwiększałem przerwe na przerywaczu,ustawiałem zapłon i nic ;/
Witam! moj problem z motorynka jest nastepujacy: zmienilem magneto cewke kondensator ustawialem zaplon cylinder i tlok sprawdzalem i wszysko ok poniewaz motorynka nie chciala palic gdy sie rozgrzala . pewnego dnia motorynka zgasla i od tej pory nie moge jej odpalic jest dwu biegowa pomocy! wiecie co to moze byc???
nie dawno zapalił ale gasł po około 10-ciu sekundach i już nie chcial odpalić Dodano po 3 ale zauważyłem że mocno platynki iskrzą Dodano po 1 to co kondensator był by niedobry
Lepiej ic kup nowy kondensator. Przy takim motocyklu wymiana swiecy ci niewiele da. Sprawdz czy dobrze ustawiony jest zaplon. I sprawdz czy przypadkiem w przerywaczu mloteczek nie ma luzow, lubi sie obluzowac ten trzpien. A masz wogule iskre? Jak masz to jaki ona ma kolor powinna byc taka niebieska.
Wiesz takie motorowerki i motorki nie mają jakiś bóg wie modułów bo to nie jest potrzebne. Motorower komar (motorynka i podobne) Mają iskrownik i tam jest cewka paltynki i kondesator. A inne np ogar 200 ma zapłon butelkowy. Wiec nie rozumię Twojego pytania! Dodano po 1 Moduły takie z prawdziwego zdarzenia mają silniki 4T a nie 2T :P
Wymień kondensator, a przerywacz przeczyść wodnym papierem.Ustaw przerwę na 0,4mm , a zapłon 3mm przed ZZ. :D
Tam nie musiało być cewki. To pewnie zapłon z jakiegoś motoroweru, a tam była cewka prądowa do zasilania świateł. Tutaj zbędna. Jak tam wygląda krzywka? Jak współpracuje z przerywaczem? Masz klasyczny zapłon iskrownikowy, jak w motorynkach, wsk... Nie jest to zapłon bateryjny. Możesz naprawiać ten, założyć bateryjny, tylko to będzie wymagało przerobienia...
przyczyną moze byc za puzny zapłon zapłon ustawia sie 3 mm przed gmp
Moja motorynka też gubiła iskrę. Wymieniałem wszystko: cewkę, kondensator, fajkę, cały zapłon.. Objawy były takie, że iskra pojawiała się raz na kilka suwów pracy. Co się okazało, wał był delikatnie krzywy, magneto miało 'za daleko' i iskra uciekała..
A guzik prawda. Przy maksymalnej prędkości, z pełnym gazem, ma jechać płynnie i równo, nie ma prawa nic przerywać. Przyczyn może być mnóstwo. Gaźnik i zapłon do sprawdzenia ogólnie mówiąc.
silnik motorynki schemat motorynki lampa ustawiać zapłon zapłon
skoda octavia rozrządu xperia bootloader programowanie visual basic
bateria parkside styki electrolux civ634
Podłączenie trzech grzałek do przełącznika warstwowego z 6 stykami Wzrost poziomu oleju po wymianie pompowtrysku w silniku VAG