Witam, Poczytałem trochę i nie będę zakładał nowego tematu tylko odświeżę ten. Ma problem z Peugeot 307 2. HDI z 2002 roku. Opiszę pokrótce sytuację. Odpaliłem ostatnio samochód i wyskoczyło mi ostrzeżenie, że mam niski poziom płynu hamulcowego, podczas gdy płyn mam zalany po sam czubek, ale znając już problemy z elektryką w tych wozach pojechałem i...
może zła benzyna ( za niska LO) może czujnik spalania stukowego, może za dużo nagaru.....
Pod Planeta podpinałeś ? Rozrząd nie przeskoczył / przestawił się ? Jeżeli ok z nim to już niestety zdycha koło zmiennych faz rozrządu.
Czy usterka została zdiagnozowana i naprawiona? Jakie koszty? Co było zrobione?
Po wymianie baterii trzeba zsynchronizować pilota .Włączasz zapłon od razu przyciskasz przycisk blokady , trzymasz przez kilka sekund ,wyłączasz zapłon wyjmujesz klucz i powinno działać .
Ster od citroena .spróbuj xantia 2.0i Idzie po k-line. Trxeba uruchomic odczyt błędu i dopiero zapłon włącz
To ty masz pilota z LED .Synchronizacja wygląda tak: Naciśnij przycisk aż do zgaśnięcia LED ok.10-15s zwolnij przycisk, LED zaświeci się na stałe. Naciśnij przycisk pilota dwa razy,włącz zapłon na 5s ,wyłącz zapłon. Po 5s pilot powinien działać. Powodzenia.
Pisałem, że schemat jest do d... Masz jakąś obsesję z pomiarami napięć. Pomiary napięć przebiegów mocno różniących się od sinusoidy i częstotliwości 50 Hz, a z takimi masz do czynienia, trzeba traktować mocno orientacyjnie. Natomiast z twoich opisów nie można dojść co i jak łączysz. Czuć spory chaos w twoich działaniach. Trzeba wyraźnie rozróżnić zintegrowaną...
jak z tą pompą paliwa Jeżeli równocześnie z pompą paliwa odetniesz zapłon , to żadnych błędów nie będzie. Drugi obwód KD2006 bez najmniejszego problemu wytrzymuje obciążenie cewką przekaźnika. dwie opcje rozłączania Dla swojego bezpieczeństwa, użyj blokady typu NC czyli w spoczynku zwarte 30 i 87a Jeżeli blokada ulegnie uszkodzeniu na autostradzie,...
Sprawdź zasilania na wtyczce do pompy ABS, są 4 grubsze piny na dwóch ma być stały plus a na dwóch kolejnych masa, potem załącz zapłon i ma być 1 pin cienki gdzie jest na nim plus po zapłonie, jak zasilania są to wygląda na uszkodzony sterownik pompy, zapnij wtyczkę i poruszaj nią na załączonym zapłonie, jak będzie wydawać dźwięki to znaczy że jest...
Najpierw powiedz ile on jedzie i czy rzeczywiście słychać ze moduł tnie zapłon
Na znaki - nie swoje mazakiem malowane (nie jestem artystą). Rozrząd jest ustawiony wg książki serwisowej, nie ma możliwości żeby było źle. Zawory ustawione. Zapłon opóźniony wg możliwej odchyłki. Georges jak sprawdzić pod obciążeniem? Rozumiem, że powinien wtedy się zmieniać ale o jakie wartości? Wloz kolki, bedziesz pewny. U PSA w zasadzie nie ma...
Nie. Diodą led czerwoną. Powinna mrugać przy próbie odpalania. Moduł od 4T teoretycznie powinien dać iskrę pod warunkiem że rozkład wyprowadzeń jest taki sam i sam zapłon jest też typu CDI.
Czujnik cieczy do komputera 100% sprawny (podmieniłem na drugi, oba pomierzyłem, mają prawidłową oporność, płyn tam dociera) Na zimnym jeździ się nieprzyjemnie, lubi poszarpywać i zgubić zapłon, gdy się rozgrzeje jeździ się bardzo dobrze. Jeździłeś na tym drugim czujniku, czy tylko pomierzyłeś? Raczej gaśnie niż gubi zapłon. Jak gubi zapłon to do sprawdzenia...
Post był raportowany. Na forum obowiązuje REGULAMIN i "przyklejone" do niego pytania wraz z komentarzami. http://www.elektroda.pl/rtvforum/faq.php + REGULAMIN --> Pkt 3.1.17. Zabronione jest publikowanie wpisów obniżających ogólny poziom dyskusji, wynikających z lenistwa lub zawierających roszczeniowy charakter wypowiedzi.
wciśni guzik na zegarach włącz zapłon i czekj 10 sek.
bierzesz żarówkę np od migacza, jeden kabel żarówki do masy, drugi w garść włączasz zapłon (kluczyk) włączasz 1 bieg dmuchawy, przytykasz żarówkę po kolei do tych kabli aż zaświeci - podpisujesz kabel 1 włączasz 2 bieg dmuchawy, przytykasz żarówkę po kolei do tych kabli aż zaświeci - podpisujesz kabel 2 włączasz 3 bieg dmuchawy, przytykasz żarówkę po...
No to moja diagnoza brzmi ; Albo uszczelka pod głowicą do wymiany albo zapłon przestawiony (zabardzo opóźniony) . Żeby być pewnym najpierw sprawdź poprawność ustawienia zapłonu . Jak problem bedzie dalej to jedynie uszczelka (tak mi sie wydaje :))
Według Autodaty mierzymy następująco: Zacisk 1 i 5: zapłon włączony, wartość ok. 5V Zacisk 1 i 2: zapłon włączony, przepustnica zamknięta, wartość ok. 2,1V Zacisk 1 i 2: zapłon włączony, przepustnica całkowicie otwarta, wartość ok. 4,9V Zacisk 1 i 4: zapłon włączony, przepustnica zamknięta, wartość 0V Zacisk 1 i 4: zapłon włączony, przepustnica całkowicie...
To w tą szczelinę gdzie wchodzi cycek oznaczony jako + przerywacza migotania wsadź probierkę i zobacz czy masz zasilanie (probierka ma się świecić). Oczywiście zapłon musi być włączony. Jak nie ma to wciśnij klawisz awaryjnych i zobacz, że się pojawi.
Mam pytanie czy ktoś rozwiązał ten temat bo mam taką samą zagadkę do rozwiązania .
Przed odpaleniem na pompę jest podane napięcie tylko przez kilka sekund później dopiero jak kręci silnik tak, że jak włączysz zapłon i później idziesz mierzyć to napięcie już pewnie do 0 spada.Musisz mierzyć napięcie w momencie przekręcenia kluczyka.Sprawną pompę powinno być słychać przez chwilę po przekręceniu kluczyka(lekkie buczenie).
Po co chcesz wymieniać immo? Nikt Ci nie sprzeda kompletu z zamkami i czerwonym kluczykiem (matką). W tej wersji przejście na zwykły zapłon jest bardzo proste, tylko wymaga dokupienia modułu, wtyczki i przepięcia przewodów. Z resztą dostępny jest gotowy moduł z przygotowanymi przewodami tak, że pasuje plug&play bez cięcia instalacji.
Kalkulator ESP BOSCH 8.1 Kod usterki C1301 Sformułowanie posprzedażne kodu usterki Niespójność między stycznikiem świateł stop i czujnikiem ciśnienia Opis diagnostyki Informacja pochodząca z zestyku światła Stop jest niespójna w stosunku do wartości zmierzonej przez wewnętrzny czujnik ciśnienia kalkulatora ESP Czujnik ciśnienia mierzy ciśnienie szczątkowe...
Witam na początku odpowiem ,wszystko idzie przez sterownik, na początku sprawdź czy jest iskra i czy po przekręceniu kluczyka w pozycji zapłon pracuje pompa , powinna pracować przez około 5 sekund, jeśli nie pracuje to może być walnięty przekaźnik czasowy a w najgorszym wypadku sterownik ,co się rzadko zdarza .Jeśli masz iskrę to jest ok ,jeśli niema...
W skrócie (w wolnym tłumaczeniu): - Sprawdź czy zworka diagnostyczna jest założona. Umożliwia ona połączenie pomiędzy modułem immobilisera a ECU. Jest obna niezbędna do uruchomienia silnika. Jeżeli zworka nie jest założona dioda diagnostyczna LED transpondera będzie zawsze tak sama (brak połćzenia między modułem immobilisera a ECU) Programowanie systemu:...
ZMIANA CZĘSTOTLIWOŚCI 1.Wyłączyć zapłon. 2.Wcisnąć przycisk zerowania licznika dziennego i przytrzymać go w tej pozycji. 3.Włączyć zapłon ( Na wyświetlaczu przez ok 10 sek. miga ilość kilometrów do następnego przeglądu) 4.Zwolnić przycisk (wyświetlona zostaje częstotliwość konserwacji) (Każde krótkie wciśnięcie przycisku "zerowania" pozwala zmienić...
Kod literowy silnika zawarty jest w nr VIN np 9HY lub 9HZ - to tak na przyszłość aby pokazać że jest kilka modeli silnika o tej samej mocy i podawanie samej mocy zbytnio nic nie daje. Co do czujnika ciśnienia to ta informacja może być w kalkulatorze silnika bo do niego podłączony jest ten czujnik a to kalkulator silnika steruje wentylatorem a nie sterownik...
witam mam takie pytanko czy po wymianie modulu zaplonowego i cewki musze na nowo ustawiać zapłon?
Witam . Od niedawna jestem w posiadaniu partnera 1.4 99r w gazie. Od pewnego czasu zaczęła dziać się dziwna rzecz . Na początku aby zgasić silnik musiałem zgasić swiatla. Potem aby odpalić go musiałem mieć włączone chociażby "postojowe" a teraz aby włączyć zapłon muszę włączyć światła mijania . Reakcja na przekręcenia kluczyka żadna . Święci tylko kontrolka...
Mam problem- mój peugot 2006 nie chce odpalić . Mechanik sprawdził bezpieczniki,,cewki zapłonu, pompę i przekażnik paliwa, czujnik GMP , akumulator sprawne, nie ma natomiast iskry na świecach i nie słychać pompki paliwa po włączeniu silnika, swiatła działaja, radio również. Swiecą się kontrolki i nie gasną centralnego alarmu-STOP oraz autodiagnostyki...
Zostawiłam Peugeota 1007 na kilka dni i mam rozładowany akumulator. Drzwi są przesuwane i nie ma w nich wkładki na klucz. Jak otworzyć samochód?
problem (?) jest taki. Po dłuższym postoju, jak auto wejdzie w tryb ekonomiczny, otwarcie następuje po 3-4 naciśnięciu pilota. Tak jakby musiał się obudzić. Poza tym wszystko ok, zamykanie, otwieranie i z pilota, i przycisków, i klamki bez problemu. Taki objaw pojawił się po wizycie w warsztacie, gdzie był odłączany akumulator i potrzebna była inicjalizacja...
Posiadam peugeot v clic 4t jest nowy odblokowałem go.Zmiana modułu,więcej powietrza ,wydech,dysza z 76 na 92.Raz po zatankowaniu spadł mi wężyk który idzie do gaźnika to zmieniłem opaskę bo te oryginalne to lipa.Dzisiaj zatankowałem do pełna i wycieka paliwo napewno nie z gaźnika tylko gdzieś wcześniej bo z osłony nad kołem a poźniej jest bak.Może za...
Według diagboxa silnik rozgrzany gasimy auto włączam zapłon pedał gazu w podłogę na maksa na 5 z puszczam wylanczam zapłon i koniec.
Witam, mam problem z moim pojazdem, jakim jest Peugeot 207 1.4 VTi z 2008 roku. Otóż od tygodnia nie odpala; po otwarciu centralnego zamka słychać cykanie, rozrusznik nie kręci, a po przekręceniu na zapłon napięcie spada poniżej 10 V. Myślałem, że to moduł BSM, ale wymiana nie pomogła; wszędzie napięcie takie samo jak na akumulatorze, tylko na bezpiecznikach...
Witam, w peugeocie padł akumulator i nie mogę go otworzyć. Auto posiadam od niedawna i też takie pytanie, czy zamek ręczny jest mechaniczny, czy też elektryczny? Bo gdy wkładam kluczyk do zamka, to nie można nim ruszyć w żadną stronę. Są jakieś inne sposoby otworzenia tego auta?
A więc tak jak w temacie. Jechałem z zakupów. Nagle samochód zaczął zwalniać. Pod koniec jechałem na jedynce i nagle zgasł. Kilka razy próbowałem go odpalić, ale to zdało się na nic i przy okazji mi akumulator się rozładował. Gdy kolega mnie do domu przeholował to podłączyłem laptopa przez złącze diagnostyczne do samochodu. Pokazały mi się dwa błędy:...
Witam, mam problem z Peugeot 207 1.6VTI 120 KM. Po ostatniej jeździe wyskoczył check i tak jakby auto chodziło na 3 cylindry. Podpięliśmy komputer, to jest wypadanie zapłonu na 4 cylindrze. Gdy usuwamy błąd, auto chodzi normalnie i po chwili check wywala, wentylator się włącza i auto chodzi na 3 cylindry. Byłem u mechanika, to zmierzył mi kompresję,...
Mam skuter Peugeot VCLIC 4t, chciałem wymienić moduł zapłonowy zwykły na odblokowany ale od razu wywala bezpiecznik. Posiadam kilka sztuk na AC i DC, wszystkie wywalają bezpiecznik
Witam. Posiadam Peugeota Ludix. Wczoraj uległo awarii to urządzenie (na zdjęciach). Proszę o informacje co to jest.
Witajcie! W dniu dzisiejszym spotkałem w garażu sąsiada walczącego z odpaleniem Peugeota 5008 (okolica 2010r), po wymianie akumulatora. Samochód wyświetla problem: "faulty parking system" i odcina rozrusznik. Oprócz tego piszczy, ikonka błędu, itd. Odpinanie od zasilania nic nie daje. Wszystkie bezpieczniki na "nakładce" na akumulator sprawdzone - sprawne....
Witam. Mam problem . Chyba odcielem zaplon pilotem (wielokrotnie naciskając przycisk zamknięcia) auto Noe odpala . Jak to odblokować?? Peugeot 307 św 2004 r 2.0 benzyna .RATUNKU. bezpieczniki ok Pompa chodzi.zadbych błędów. Aku nowe . Wjechałem do garażu i po 3 h poprostu nie odpala. Wcześniej miałem. Problem z otwieraniem auta z pilota i trochę grzebałem....
Hej, mam problem z peugeot 207, silnik 1,4, 2007 r. Wypadnie zapłonu na wszystkich cylindrach. Stopiony katalizator. Spalona sonda pierwsza. Przestawiony rozrząd o 4 zęby. Mechanik rozkłada ręce i nie wiem, co z nim już zrobić. Dodam, że auto ma założony gaz, jakby miało to jakieś znaczenie.
Witam Szwagierka kupiła peugeota 2007 z 2006 roku 1.4 benzyna i .... zaczęły sie problemy z zapłonem. Po diagnozie i organoleptycznych :) oględzinach okazało się że wtyk do cewki zapłonowej jak i same piny na niej były tragiczne, zardzewiałe, wypalone. Nowa cewka, nowy wtyk zdobyty z trudem gdzieś z UK i po 3 miesiącach to samo. Masakra, wypalone, zardzewiałe,...
Witam, próbuję ogarnąć koleżance 107 w benzynie, rok 2012. Problem powstał podczas jazdy, samochód zgasł, i już nie odpalił. Podłączyłem diagboxa i o dziwo zero błędów, co sprawdziłem? Więc tak, pompa paliwowa sprawna, podaje paliwo na listwę, wtryski sprawne bo ściągałem listwę żeby sprawdzić czy podają paliwo, cewki zapłonowe sprawne, świece nowe...
Witam, mam problem z Peugotem 307 1.6 16v 109km + gaz BRC Na gazie zaczął wyswietlac sie check engine antipollution fault i auto traci moc, na benzynie jest wszystko okej. Dzieje sie tak dopiero po tym jak auto sie nagrzeje i przejedzie 5 minut na 90 stopniach, na zimnym jest okej nie ma check engine moc też jest tylko obroty na biegu jałowym nie są...
Peugeot nie odpala, rozrusznik nie kręci. Po włączeniu zapłonu słychać dźwięk, taki "pik" , świeci się czek, rozrusznik nie kręci. Akumulator jest nowy, w pełni naładowany. Wymieniałem czujnik położenia wału ale nic to nie zmieniło. Co może być przyczyną?
Nie p./krótki, typ 800 (DW10BTED W4) BVM 5. Z problemem borykam się od tygodnia. Samochód kilka razy (trzy razy na odcinku 1 km) zgasł i odpalił bez innych objawów. Następnego dnia nie odpalił. Po włączeniu zapłonu nie paliła się kontrolka check (auto diagnostyki silnika) i nie zapalała się w ogóle k. świec żarowych. W komorze silnika nie było słychać...
Witam Wymieniłem rozrusznik na nowy. Przed zamontowaniem podłączyłem go pod akumulator w celu sprawdzenia czy działa. Po założeniu okazało się, że po przekręceniu kluczyka rozrusznik strasznie trzeszczy czy zgrzyta, nie wiem jak to opisać i suma sumarum nie zapala.Dopiero za którymś razem zapali, ale przy wyłączaniu słychać gwizd. Rozrusznik jest identyczny...
Witam! Z autem jest taki problem, że zapowietrza się on, gdy dłużej postoi na dworze, po nocy, rano już się go nie da odpalić. Możliwe, że przeciera się przewód paliwowy, mógłby ktoś naprowadzić, gdzie łączy się plastikowa jego część z metalową? Pozdrawiam
kupilem peugeota 306 2000 rok 1.4 benzyna(po wypadku) nie chce odpalic ,nie ma zadnej reakcji na przekrecenie satacyjki,na pociagnietych kablach z 2 auta zapalaja sie kontrolki ale stacyjka po przekreceniu TEZ nie raeaguje (tzn rozrusznik nie reaguje)!!!!!!!!!!!! kolo akumulatora jest zrebrna skrzynka a obok czerwony guzik(ponoc odciecie pompy czy cos...
Samochód już jeździ. Nie wiem co było zepsute. Po poskładaniu do kupy po prostu odpalił. Nie wyłącza mi tylko teraz radia po wyłączeniu zapłonu.
Koledzy, mam ten sam problem z tym że u mnie Peugeot 308 1.6 VTi 120km. Z tym niesamowicie spartym samochodem męczę się już około 5 miesięcy, Pawel84krk nic nie da Ci wymiana silnika ani głowicy skoro masz ją już zrobioną. Problem nie leży po stronie silnika lecz osprzętu. Rozdarłem swój stary na śrubki. Silnik w środku paskudny wszędzie nagar.. Jeszcze...
Peugeot 308 1.6 VTI Wypadanie Zapłonu Mam problem z peugeotem 308 1.6 vti Przebiera, brak mocy po podłączeniu pod komputer wypada zapłon na 1 i 2 cylindrze ktoś przerabiał temat pomoże z diagnoza Cewki dobre Świece nowe Ciśnienie sprawdzone jest ok
Trochę czarnych skałek widać sadzy ale nie jest to mokre tylko wyschnięte na wiór. Dodam że siedziałem chwile pomierzyłem zaczęło ladnie na zapłonie pokazywać 0,5 v mowie lecę po kompa sprawdzę błędy nie ma błędu wyjechałem przed bramę wczytuje znów i błąd jest. Mówię ok i tak się przejadę przejechałem się wróciłem do domu silnik był dobrze rozgrzany...
Witam. Też mialem taką awarię. Po naprawie szyba podnoszona w automacie dochodziła do końca i cofała się kilka centymetrów. w moim przypadku zrobiłem to w ten sposób: 1 - "ręcznie" zamknąłem/ domknąłem szybę, 2 - odłączyłem wtyczkę mechanizmu podnoszenia szyby. 3 - Wyłączyłem zapłon 4 - podłączyłem wtyczkę. i po sprawie, Szyba działa poprawnie.
jest jakiś przewód przerwany też pod kierownicą, który idzie do środka, właśnie od całej centralki z komory silnika. I co w związku z tym? Taki problem wziąć probówkę i sprawdzić na którym bezpieczniku w BSI pojawia się napięcie po włączeniu zapłonu?
Może główny przekaźnik odmówił współpracy. Jest to element który spoczywa na akumulatorze. Pod pomarańczową naklejką są przykręcone przewody (grube prądowe). Zobacz czy po przekręceniu kluczyka w pozycje zapłon pojawia się prąd na obu nakrętkach M8.
miałem podobny problem 307 2.0 benz ale naprawilo sie w nastepujacy sposob: wyłaczyc zapłon wypiąc światło kierunku z lampy moze byc ten mały na nadkolu wyjać zarowke z prawej strony i podac na wyjscie plus z akumulatora przez bezpiecznik 5A powinny zaświecic wszystkie z prawej i powinno odblokowac sie BSI w przeciwnym razie jest zwarcie na ktorejs...
Witam. 1 tydzień temu kupiłem Peugeota 206 1.4 diesel 2006 r. Zapłaciłem za niego tysiączka, bardzo mało, ale jest jeden problem: jak gaszę silnik, po 2 minutach sam zapala się zapłon i zapalają się światła mijania. Przy skręcaniu np. na rondzie i zmianie biegu zamki się zamykają i otwierają? Ktoś może miał taki problem? AI: Czy w samochodzie były ostatnio...
Spróbuj tak Włącz zapłon wyłącz zapłon włącz zapłon i przytrzymaj chwilę przycisk zamknij.....puść wyłącz zapłon i wyjmij klucz sprawdź czy działa....
Witam mam taki problem nie jestem pewien ale chyba chodzi o immobilizer (klawiaturowy) chodzi mianowicie o to że odłączyłem immo standardową procedurą wpisując kod i wyciągając wtyczke do klawiatury wszystko ładnie chodziło do niedawna ......problem polega na tym że: Silnik zaczął pracować na dwa gary więc zacząłem szukać i znalazłem pod maską takie...
np. renault 19, 5, 14, 18, 21, 25, clio, megane peugeot 104, 106, 205, 305. więcej nie chciało mi się sprawdzać, ale pewnie jeszcze by się coś znalazło i kolejność zapłonu w tych silnikach jest także 1-3-4-2 s tym że liczony od d... strony
Sonda wymieniona wszytko działa. Polecam się doszkolić, że jak sonda wąskopasmowa zacięta na niskim napięciu to jest bardzo bogata dawka i wypada zapłon przez bardzo bogatą dawkę paliwa. Obyś nikomu nigdy nie naprawiał samochodu, wymienione pewnie pół samochodu, bo błąd pokazuje.
Pierwsze sprawdzić kluczyk pod względem immo (odczyt transpondera). Następnie podpiąć komputer i włączyć zapłon wtedy będzie wiadomo czy system widzi kluczyk i odblokowuje ECU. To na początek.
Witam, mam problem z Peugeotem 307 2.0 HDi. Wszystko było dobrze, zamknąłem samochód, przychodzę po 30 minutach i widzę, że światła się świecą. Podchodzę, próbuję odtworzyć i nic. Patrzę na licznik i świecą się kontrolki, jakby normalnie był zapłon włączony, tylko do tego migał stop. Odtworzyłem go kluczem, włączyłem zapłon i wyłączyłem, przestało świecić....
Bardziej przypomina to na uszkodzenie czujnika położenia wału korbowego. Odłączanie wtryskiwaczy mogło niepotrzebnie zapisać błędy w sterowniku. Przy uszkodzonym elektrycznie wtrysku powinno odłączać zapłon na danym cylindrze, w celu ochrony katalizatora i ew. silnika jeżeli wtryskiwacz znajduje się w stanie otwartym. Ten wtryskiwacz jest uszkodzony...
Mój samochód ma dokładnie takie same problemy jak twój. Kiedy jest jej zimno. system adblue uruchamia się, a następnie wyłącza po 30 sekundach. co powoduje problem U029D 87 (utrata komunikacji Denox), a tym samym problem niskiego ciśnienia. z drugiej strony, gdy auto jest rozgrzane, jeśli wyłączę silnik i wyłączę zapłon na dłużej niż 30 sekund. po ponownym...
I tylko na rozgrzanym był problem? Dodano po 17 A jeszcze jedna dziwna sprawa. Jak odepnę czujnik wałka wydechowego to wypadania zapłonu brak nawet wentylator załancza się na pierwszym biegu tylko coś zaczyna piszczeć jak pasek od strony rozrządu ale to nie pasek bo bez paska też piszczy. Czujnik temperatury dałem nie wpięty w obieg żeby oszukać komp...
peugeot zapłon odciąć zapłon peugeot kondensator zapłon peugeot
nvidia niewidoczna drukarka canon pixma ip1900 foscam nagrywanie
migająca lampa ledowa migająca lampa ledowa
JVC LT-50MB508 Vestel Firmware .pkg File Sources, Main-Board Compatibility, and Safe Flashing Zamrażarka Liebherr – opinie użytkowników, modele, awaryjność, NoFrost, koszty serwisu