może zła benzyna ( za niska LO) może czujnik spalania stukowego, może za dużo nagaru.....
Tnij piętnastkę.
Pod Planeta podpinałeś ? Rozrząd nie przeskoczył / przestawił się ? Jeżeli ok z nim to już niestety zdycha koło zmiennych faz rozrządu.
Pewnie pomyliłeś bieguny akumulatora i mogłeś przez to narobić szkód w pojeździe. Po czerwonym (zazwyczaj) kablu tj. "plusowym" od akumulatora szukaj bezpieczników, które powinny być w pobliżu akumulatora. Jeśli spowodowałeś zwarcie w instalacji, to przebadaj instalację pod kątem jej przepalenia i ewentualnie podmień na sprawne przewody, o tych samych...
Ster od citroena .spróbuj xantia 2.0i Idzie po k-line. Trxeba uruchomic odczyt błędu i dopiero zapłon włącz
Czy usterka została zdiagnozowana i naprawiona? Jakie koszty? Co było zrobione?
Witam wszystkich mam taki problem po wyjeciu kluczyka ze stacyjki(wylaczenia zaplonu) silnik nadal pracuje.dopiero jak zdejme noge z hamulca to gasnie.O co chodzi jakies zwarcie?gdzie szukac?
Witam mam problem z moja zakupiona 307 z 2004r 1.4 hdi najpierw jak jechałem to wyłączuł się silnik na komputerze pojawił się komunikat dead mode aktive a po scholowaniu go pod dom pali sie ekonomy mode aktive i nie da sie odpalić auta po podłaczeniu zasilania z innego auta dalej nic ani nie zapalił no nic kreci i tyle jak by miał odcięty zapłon nie...
Po wymianie baterii trzeba zsynchronizować pilota .Włączasz zapłon od razu przyciskasz przycisk blokady , trzymasz przez kilka sekund ,wyłączasz zapłon wyjmujesz klucz i powinno działać .
Mam pytanie czy ktoś rozwiązał ten temat bo mam taką samą zagadkę do rozwiązania .
jest jakiś przewód przerwany też pod kierownicą, który idzie do środka, właśnie od całej centralki z komory silnika. I co w związku z tym? Taki problem wziąć probówkę i sprawdzić na którym bezpieczniku w BSI pojawia się napięcie po włączeniu zapłonu?
śłychać pompę paliwa jak włączysz zapłon?
Dziękuję za podpowiedź. Mam jeszcze pytanie: skąd sterownik "wie", że nie było zapalenia mieszanki w cylindrze, żeby wygenerować błąd, że wypadł zapłon?
Post był raportowany. Na forum obowiązuje REGULAMIN i "przyklejone" do niego pytania wraz z komentarzami. http://www.elektroda.pl/rtvforum/faq.php + REGULAMIN --> Pkt 3.1.17. Zabronione jest publikowanie wpisów obniżających ogólny poziom dyskusji, wynikających z lenistwa lub zawierających roszczeniowy charakter wypowiedzi.
temat już stary ale podejrzewam usterkę elektrycznej blokady
witam mam takie pytanko czy po wymianie modulu zaplonowego i cewki musze na nowo ustawiać zapłon?
wciśni guzik na zegarach włącz zapłon i czekj 10 sek.
Proszę tutaj masz przebieg czujnika na wale korbowym tylko podczas biegu jałowego, spróbuj porownać http://obrazki.elektroda.pl/7701775800_1...
Chiński Peugeot ma zwykły zapłon AC-CDI, lecz moduł posiada dodatkowe wejście na zasilanie prądem stałym po stacyjce. Przy wymianie modułu na typowy należy odłączyć z kostki ten przewód (czarny) aby nie dochodziło do przepalania bezpiecznika.
Według diagboxa silnik rozgrzany gasimy auto włączam zapłon pedał gazu w podłogę na maksa na 5 z puszczam wylanczam zapłon i koniec.
1.Włóż kluczyk do stacyjki 2.Wciśnij na kluczyku przycisk "loock", włącz zapłon, poczekaj dziesięć sekund 3.Wyłącz zapłon, puść przycisk 5.Poczekaj 5 sekund Gotowe Sprawdzone dzisiaj na Peugeot 307
Zasilanie 12V według schematu jest na 3 pinie cewki, na 4 masa, pozostałe dwa to sterowanie z modułu zapłonu.
Pisałem, że schemat jest do d... Masz jakąś obsesję z pomiarami napięć. Pomiary napięć przebiegów mocno różniących się od sinusoidy i częstotliwości 50 Hz, a z takimi masz do czynienia, trzeba traktować mocno orientacyjnie. Natomiast z twoich opisów nie można dojść co i jak łączysz. Czuć spory chaos w twoich działaniach. Trzeba wyraźnie rozróżnić zintegrowaną...
Nic nie odciąłeś, coś jest uszkodzone i teraz trzeba ustalić co
Nie. Diodą led czerwoną. Powinna mrugać przy próbie odpalania. Moduł od 4T teoretycznie powinien dać iskrę pod warunkiem że rozkład wyprowadzeń jest taki sam i sam zapłon jest też typu CDI.
stacyjka ? zapłon?
Najpierw powiedz ile on jedzie i czy rzeczywiście słychać ze moduł tnie zapłon
To ty masz pilota z LED .Synchronizacja wygląda tak: Naciśnij przycisk aż do zgaśnięcia LED ok.10-15s zwolnij przycisk, LED zaświeci się na stałe. Naciśnij przycisk pilota dwa razy,włącz zapłon na 5s ,wyłącz zapłon. Po 5s pilot powinien działać. Powodzenia.
Najpierw napisz jaki to samochód a potem czy włączyłeś zapłon. W Peugeotach trzeba zapłon włączyć żeby zapalniczka działała.
A może tu stacyjka w kulki leci ponieważ dmuchawa i wycieraczki mają możliwość włączania się we wcześniejszej pozycji niż zapłon. Kiedyś konałem nad peugeot'em aż wkońcu na krótko zwarłem styki stacyjki i o dziwo odpalił. A jak z iskrą??
Skutery z silnikiem Baotian, Zipp itp. http://obrazki.elektroda.net/33_12711754... Popularne chińskie skutery z silnikiem 4T GY6 50 - 150 cm³: http://obrazki.elektroda.pl/8583778500_1... Jakiś nietypowy moduł w skuterze 4T (był to "koliber" z Niemiec): http://obrazki.elektroda.pl/7993154400_1... Quad / ATV...
Czujnik cieczy do komputera 100% sprawny (podmieniłem na drugi, oba pomierzyłem, mają prawidłową oporność, płyn tam dociera) Na zimnym jeździ się nieprzyjemnie, lubi poszarpywać i zgubić zapłon, gdy się rozgrzeje jeździ się bardzo dobrze. Jeździłeś na tym drugim czujniku, czy tylko pomierzyłeś? Raczej gaśnie niż gubi zapłon. Jak gubi zapłon to do sprawdzenia...
Chodzi Ci o immobilajzer ze odcina zapłon?
Tam jest chyba regulowany zapłon ?
Peugeot 308 1.6 VTI Wypadanie Zapłonu Mam problem z peugeotem 308 1.6 vti Przebiera, brak mocy po podłączeniu pod komputer wypada zapłon na 1 i 2 cylindrze ktoś przerabiał temat pomoże z diagnoza Cewki dobre Świece nowe Ciśnienie sprawdzone jest ok
Robiłeś może rozrząd, bo jak tak to może przestawiłeś zapłon .
Pompę masz normalnie pod kanapą tylną. Sprawdź, czy jest zasilanie, jak włączysz zapłon. Jeśli jest, to pompa do wymiany.
Wyłączyć zapłon Wcisnąć i przytrzymać przycisk X z lewej str. licznika Włączyć zapłon Przytrzymać wciśnięty przycisk X przez 10 sekund Wyświetlacz pokaże zero i inspekcja zgaśnie. Wyłączyć zapłon.
Co z kostka stacyjki , może po przełączeniu na 50 rozruch/ gubi 15 /zapłon/.?
Odpowietrzaj na włączonym zapłonie.
Ciśnienie sprężania na danym cylindrze, wtryskiwacz, lewe powietrze.
Może napisz co robiłeś w tym silniku,sprawdź zapłon
To sprawdź wazystkie.
A jak olej był spuszczony miałeś włączony zapłon?
Sprawdź gdzie jest immo i czy wysyła napięcie na cewkę... gdy masz włączony zapłon.
Witam kolego czyli niema ręcznej synchronizacji typu włącz zapłon i naciśnij przycisk
W aucie musi też być włączony zapłon. :idea:
-wyłączyć zapłon, -wcisnąć przycisk pierwszy po prawej (tj przycisk licznika km) i przytrzymać go w tej pozycji, -włączyć zapłon; na wyświetlaczu przez 10 sek. odliczana jest do tyłu ilość km do następnego przeglądu, -przytrzymać wciśnięty przycisk (ten po prawej stronie) przez 10 sek.
A czy będą podawać mgiełke, strumień jest to niezbyt istotne Czy aby na pewno nie ma to znaczenia??? Im lepsze rozpylenie paliwa w komorze spalania + tlen tym lepszy zapłon.
Po minucie bezczynnosci, wlaczyc zaplon i w ciagu 10s nacisnac przycisk zamykania na 10s, wylaczyc zaplon i odczekac co najmniej 30s. Pozdrawiam, Georges
tłumiki są ok . po wykręceniu świec jedna jest okopcona pierwsza od rozrządu kable są nowe NGK świece są nówki może to zapłon :?:
Sprawdziłem w ABS status, silnik zatrzymany, tryb economiczny wyłączony, zapłon, auto na postoju, komunikat jak powyżej
Witam, proszę o poradę. Mimo wyłączenia zapłonu auto nie zgaśnie puki trzymam wciśnięty pedał stopu, gaśnie jak puszczę, światło stopu pali się cały czas. Po wciśnięciu pedału zapalają się kontrolki jak bym włączył zapłon.
Rozrzad na blokady sprawdź.
Swiecił się check jaki kod błędu ? Dodano po 3 Zalałeś filtr przed wymianą
W SV moduł powinien być w okolicy tylnej lampy (zielone lub białe złącze na 6 pin, moduł czarny o wymiarach 6x 3cm).
https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3... Zapoznaj się z tematem.
Jak trafisz licznik z mniejszym przebiegiem to przepisze się twój org.po ponownym włączeniu zapłonu.
jak zachowuje się zablokowany imobilaizer, czy zapali i zgaśnie czy zablokuje zapłon
Echhh 1.Przyciśnij i trzymaj przycisk kasowania licznika dziennego 2. Trzymając ten przycisk , przekręć kluczyk w pozycje zapłon 3. Po 10 sek gaśnie symbol inspekcji. Wtedy możesz puścić przycisk i wyłączyć zapłon.
I tylko na rozgrzanym był problem? Dodano po 17 A jeszcze jedna dziwna sprawa. Jak odepnę czujnik wałka wydechowego to wypadania zapłonu brak nawet wentylator załancza się na pierwszym biegu tylko coś zaczyna piszczeć jak pasek od strony rozrządu ale to nie pasek bo bez paska też piszczy. Czujnik temperatury dałem nie wpięty w obieg żeby oszukać komp...
Wyłączyć zapłon. Wcisnąć i przytrzymać przycisk [A]. Włączyć zapłon. Wcisnąć przycisk [A] na 10 sekund. Wskazywane jest teraz 0 i symbol klucza śrubowego gaśnie. Przycisk A to ten pod prędkościomierzem.
Według Autodaty mierzymy następująco: Zacisk 1 i 5: zapłon włączony, wartość ok. 5V Zacisk 1 i 2: zapłon włączony, przepustnica zamknięta, wartość ok. 2,1V Zacisk 1 i 2: zapłon włączony, przepustnica całkowicie otwarta, wartość ok. 4,9V Zacisk 1 i 4: zapłon włączony, przepustnica zamknięta, wartość 0V Zacisk 1 i 4: zapłon włączony, przepustnica całkowicie...
Jaki był stary moduł i jak wyrzuciłeś immobilizer ? Prawdopoodobnie nowy moduł nie zadziała ( nie pasuje do Twojego modelu skutera)
Na znaki - nie swoje mazakiem malowane (nie jestem artystą). Rozrząd jest ustawiony wg książki serwisowej, nie ma możliwości żeby było źle. Zawory ustawione. Zapłon opóźniony wg możliwej odchyłki. Georges jak sprawdzić pod obciążeniem? Rozumiem, że powinien wtedy się zmieniać ale o jakie wartości? Wloz kolki, bedziesz pewny. U PSA w zasadzie nie ma...
Witam mam taki problem nie jestem pewien ale chyba chodzi o immobilizer (klawiaturowy) chodzi mianowicie o to że odłączyłem immo standardową procedurą wpisując kod i wyciągając wtyczke do klawiatury wszystko ładnie chodziło do niedawna ......problem polega na tym że: Silnik zaczął pracować na dwa gary więc zacząłem szukać i znalazłem pod maską takie...
Próbowałeś włączyć zapłon, nacisnąć jakikolwiek przycisk na kluczyku na ok 3 sek. wyłączy ć zapłon, poczekać ok 1 min i znowu nacisnąć?
To w tą szczelinę gdzie wchodzi cycek oznaczony jako + przerywacza migotania wsadź probierkę i zobacz czy masz zasilanie (probierka ma się świecić). Oczywiście zapłon musi być włączony. Jak nie ma to wciśnij klawisz awaryjnych i zobacz, że się pojawi.
Może przestawiony zapłon ?
Ustaw zapłon na 8 stopni !! chyba ż jeździsz na gazie to opóźnij go o 2 stopnie Do jazdy na gazie zapłon się przyśpiesza.
Do sprawdzenia świeca cewka wytrysk kompresja
Spróbuj tak Włącz zapłon wyłącz zapłon włącz zapłon i przytrzymaj chwilę przycisk zamknij.....puść wyłącz zapłon i wyjmij klucz sprawdź czy działa....
No to moja diagnoza brzmi ; Albo uszczelka pod głowicą do wymiany albo zapłon przestawiony (zabardzo opóźniony) . Żeby być pewnym najpierw sprawdź poprawność ustawienia zapłonu . Jak problem bedzie dalej to jedynie uszczelka (tak mi sie wydaje :))
Witam, Problem polega na tym, ze nie jest to awaria "naturalna", lecz wynik interwencji ludzkiej. Trzeba wiec przejrzec wszystko, co bylo ruszane, odlaczane itp. Na poczatek odlacz wtyk z Bitron'a i zobaczysz, czy to on wlacza wentylatory, czy nie. Czujnik temperatury (brazowy) trzeba sprawdzic na wtyku Bitron'a a nie na wtyku czujnika (jesli obwod...
Wykręcanie zawsze na gorącym (60- 70 °C). Ja uważam że świece w benzynie na zimnym :D
gdzie mogę go odnaleźć?
Samochód już jeździ. Nie wiem co było zepsute. Po poskładaniu do kupy po prostu odpalił. Nie wyłącza mi tylko teraz radia po wyłączeniu zapłonu.
swieci kontrolka silnika na desce rozdzielczej po włączeniu zapłonu?
Może główny przekaźnik odmówił współpracy. Jest to element który spoczywa na akumulatorze. Pod pomarańczową naklejką są przykręcone przewody (grube prądowe). Zobacz czy po przekręceniu kluczyka w pozycje zapłon pojawia się prąd na obu nakrętkach M8.
np. renault 19, 5, 14, 18, 21, 25, clio, megane peugeot 104, 106, 205, 305. więcej nie chciało mi się sprawdzać, ale pewnie jeszcze by się coś znalazło i kolejność zapłonu w tych silnikach jest także 1-3-4-2 s tym że liczony od d... strony
Sprawdziłeś rezystancję uzwojenia cewki zasilającej oraz impulsatora w nowym statorze? Zapłon jest identyczny jak stary?
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic20...
Jak zdejmiesz przelew i włączysz zapłon to zawsze będzie lało.
http://obrazki.elektroda.pl/3285010300_1... http://obrazki.elektroda.pl/3285010300_1...
Po dłuższej przerwie, części doszły i auto naprawione. Powodem całego zamieszania była pompa wysokiego ciśnienia. Dodano po 46 Temat uważam za zamkniety.
Sprawdź na początek czy paliwo dochodzi do pompy wysokiego ciśnienia. Zdejmij przewód paliwowy idący do niej za filtrem paliwa i kluczyk w pozycję zapłon. Powinno "mocno sikać".
Sprawdź zasilania na wtyczce do pompy ABS, są 4 grubsze piny na dwóch ma być stały plus a na dwóch kolejnych masa, potem załącz zapłon i ma być 1 pin cienki gdzie jest na nim plus po zapłonie, jak zasilania są to wygląda na uszkodzony sterownik pompy, zapnij wtyczkę i poruszaj nią na załączonym zapłonie, jak będzie wydawać dźwięki to znaczy że jest...
Jak wszystkim wiadomo świece po wyłączeniu kontrolki na desce jeszcze jakiś czas grzeją. Idąc tym tropem , po zapaleniu silnika podłączyłem Woltomierz pod świece, okazało się że szarpanie silnika zaczyna się dokładnie zaraz po zaniku napięcia na świecach żarowych(około 3 min od zapalania silnika). Czy przyczyną może być zbyt późny zapłon....?
Sprawdź bezpieczniki pod maską, jest tam jeden odpowiedzialny za zapłon. Może być tylko utlenione złącze.
i akumlator
Kup nowe złącze, cewka i świece. Jak będziesz montował, to złącze cewki posmaruj wazeliną techniczną i będzie idealnie. Złącza sicma dostępne są na allegro, u dealera oraz w hurtowniach gordon. Piny zazwyczaj się palą jak jest problem z masą lub niepewnym stykiem.
Witam . Posiadam Peugeota 307 2.0hdi 90 koni(siemens) 2001 rok. Niedawno pojawił sie problem a mianowicie zaświeciła sie kontrolka auta w poślizgu(czasami gasła a czasami nie) oraz komunikat ABS fault, następnie po jakiś 6 dniach wyskoczył komunikat o niskim stanie płynu hamulcowego. Oczywiście sprawdziłem to i trochę brakowało wiec zaraz dolałem, ale...
-przytrzymać przycisk aż lampka na pilocie będzie świecić światłem ciągłym -zwolnić przycisk - lampka powinna się dalej świecić -stanąć blisko samochodu (przy samych drzwiach kierowcy a najlepiej siedzieć w samochodzie z kluczykiem koło stacyjki) -wcisnąć przycisk dwa razy -włączyć zapłon na 3 sek -wyłączyć zapłon
Te silniki są znane z tego typu problemów, jest cały temat o tym. Do roboty głowica, wypada gniazdo zaworowe.
https://www.google.com/search?q=thp+-+Wy...
Czy mógłby mi ktoś od samego początku wytłumaczyć zasadę tej metody Tak prosto to nie pójdzie. Jak już, to rozpiąć wtyczkę przy uśpionym BSI - wyłączyć zapłon, odczekać 6 minut nie dotykając niczego w samochodzie, w szczególności żadnych wyłączników ani drzwi, wypiąć szarą wtyczkę, włączyć zapłon, odczekać 5-10 sekund i na tym włączonym zapłonie ją...
Peugeot 406 2.2 HDI rok 2001. Mam immobiliser z odcięciem dwóch obwodów. Gdzie można się podpiąć, aby odciąć zapłon oraz unieruchomić samochód podczas jazdy ?
podlaczalem sie do peugeota nie raz !!!!
Skutery Peugeot z zapłonem AC-CDI mają inaczej zbudowaną stacyjkę, dodatkowo rozłączają i zwierają przewód zasilania modułu CDI. Instrukcja Peugeota: http://www.mediafire.com/?fbndcm3iuit Nie wiem jak jest w tej Mofie. Lepiej ściągnij schemat instalacji elektrycznej, ja nie mam zamiaru się rejestrować by ściągnąć: http://www.scooterhulp.com/elektrische-s...
Miłej lektury https://www.automotive-manuals.net/peuge... z tej rozpiski jeśli dobrze rozumiem wynika że problem z zapłonem i fazą zaworów wydechowych.
zapłon peugeot wypadać zapłon peugeot przewód zapłon peugeot
irfz44 zamiennik kondensator spawanie numer administratora
krups zawór dwubarowy protokół pomiarów oświetlenia
DeLonghi Icona Vintage - mokre fusy i lurowata kawa Odblokowanie Burchda RX 50: Prędkość i Bateria