Witam, Poczytałem trochę i nie będę zakładał nowego tematu tylko odświeżę ten. Ma problem z Peugeot 307 2. HDI z 2002 roku. Opiszę pokrótce sytuację. Odpaliłem ostatnio samochód i wyskoczyło mi ostrzeżenie, że mam niski poziom płynu hamulcowego, podczas gdy płyn mam zalany po sam czubek, ale znając już problemy z elektryką w tych wozach pojechałem i...
może zła benzyna ( za niska LO) może czujnik spalania stukowego, może za dużo nagaru.....
Pod Planeta podpinałeś ? Rozrząd nie przeskoczył / przestawił się ? Jeżeli ok z nim to już niestety zdycha koło zmiennych faz rozrządu.
Czy usterka została zdiagnozowana i naprawiona? Jakie koszty? Co było zrobione?
Po wymianie baterii trzeba zsynchronizować pilota .Włączasz zapłon od razu przyciskasz przycisk blokady , trzymasz przez kilka sekund ,wyłączasz zapłon wyjmujesz klucz i powinno działać .
Pisałem, że schemat jest do d... Masz jakąś obsesję z pomiarami napięć. Pomiary napięć przebiegów mocno różniących się od sinusoidy i częstotliwości 50 Hz, a z takimi masz do czynienia, trzeba traktować mocno orientacyjnie. Natomiast z twoich opisów nie można dojść co i jak łączysz. Czuć spory chaos w twoich działaniach. Trzeba wyraźnie rozróżnić zintegrowaną...
To ty masz pilota z LED .Synchronizacja wygląda tak: Naciśnij przycisk aż do zgaśnięcia LED ok.10-15s zwolnij przycisk, LED zaświeci się na stałe. Naciśnij przycisk pilota dwa razy,włącz zapłon na 5s ,wyłącz zapłon. Po 5s pilot powinien działać. Powodzenia.
jak z tą pompą paliwa Jeżeli równocześnie z pompą paliwa odetniesz zapłon , to żadnych błędów nie będzie. Drugi obwód KD2006 bez najmniejszego problemu wytrzymuje obciążenie cewką przekaźnika. dwie opcje rozłączania Dla swojego bezpieczeństwa, użyj blokady typu NC czyli w spoczynku zwarte 30 i 87a Jeżeli blokada ulegnie uszkodzeniu na autostradzie,...
Ster od citroena .spróbuj xantia 2.0i Idzie po k-line. Trxeba uruchomic odczyt błędu i dopiero zapłon włącz
Sprawdź zasilania na wtyczce do pompy ABS, są 4 grubsze piny na dwóch ma być stały plus a na dwóch kolejnych masa, potem załącz zapłon i ma być 1 pin cienki gdzie jest na nim plus po zapłonie, jak zasilania są to wygląda na uszkodzony sterownik pompy, zapnij wtyczkę i poruszaj nią na załączonym zapłonie, jak będzie wydawać dźwięki to znaczy że jest...
Na znaki - nie swoje mazakiem malowane (nie jestem artystą). Rozrząd jest ustawiony wg książki serwisowej, nie ma możliwości żeby było źle. Zawory ustawione. Zapłon opóźniony wg możliwej odchyłki. Georges jak sprawdzić pod obciążeniem? Rozumiem, że powinien wtedy się zmieniać ale o jakie wartości? Wloz kolki, bedziesz pewny. U PSA w zasadzie nie ma...
Post był raportowany. Na forum obowiązuje REGULAMIN i "przyklejone" do niego pytania wraz z komentarzami. http://www.elektroda.pl/rtvforum/faq.php + REGULAMIN --> Pkt 3.1.17. Zabronione jest publikowanie wpisów obniżających ogólny poziom dyskusji, wynikających z lenistwa lub zawierających roszczeniowy charakter wypowiedzi.
Najpierw powiedz ile on jedzie i czy rzeczywiście słychać ze moduł tnie zapłon
wciśni guzik na zegarach włącz zapłon i czekj 10 sek.
Mam pytanie czy ktoś rozwiązał ten temat bo mam taką samą zagadkę do rozwiązania .
Nie. Diodą led czerwoną. Powinna mrugać przy próbie odpalania. Moduł od 4T teoretycznie powinien dać iskrę pod warunkiem że rozkład wyprowadzeń jest taki sam i sam zapłon jest też typu CDI.
Czujnik cieczy do komputera 100% sprawny (podmieniłem na drugi, oba pomierzyłem, mają prawidłową oporność, płyn tam dociera) Na zimnym jeździ się nieprzyjemnie, lubi poszarpywać i zgubić zapłon, gdy się rozgrzeje jeździ się bardzo dobrze. Jeździłeś na tym drugim czujniku, czy tylko pomierzyłeś? Raczej gaśnie niż gubi zapłon. Jak gubi zapłon to do sprawdzenia...
bierzesz żarówkę np od migacza, jeden kabel żarówki do masy, drugi w garść włączasz zapłon (kluczyk) włączasz 1 bieg dmuchawy, przytykasz żarówkę po kolei do tych kabli aż zaświeci - podpisujesz kabel 1 włączasz 2 bieg dmuchawy, przytykasz żarówkę po kolei do tych kabli aż zaświeci - podpisujesz kabel 2 włączasz 3 bieg dmuchawy, przytykasz żarówkę po...
No to moja diagnoza brzmi ; Albo uszczelka pod głowicą do wymiany albo zapłon przestawiony (zabardzo opóźniony) . Żeby być pewnym najpierw sprawdź poprawność ustawienia zapłonu . Jak problem bedzie dalej to jedynie uszczelka (tak mi sie wydaje :))
Według Autodaty mierzymy następująco: Zacisk 1 i 5: zapłon włączony, wartość ok. 5V Zacisk 1 i 2: zapłon włączony, przepustnica zamknięta, wartość ok. 2,1V Zacisk 1 i 2: zapłon włączony, przepustnica całkowicie otwarta, wartość ok. 4,9V Zacisk 1 i 4: zapłon włączony, przepustnica zamknięta, wartość 0V Zacisk 1 i 4: zapłon włączony, przepustnica całkowicie...
To w tą szczelinę gdzie wchodzi cycek oznaczony jako + przerywacza migotania wsadź probierkę i zobacz czy masz zasilanie (probierka ma się świecić). Oczywiście zapłon musi być włączony. Jak nie ma to wciśnij klawisz awaryjnych i zobacz, że się pojawi.
Przed odpaleniem na pompę jest podane napięcie tylko przez kilka sekund później dopiero jak kręci silnik tak, że jak włączysz zapłon i później idziesz mierzyć to napięcie już pewnie do 0 spada.Musisz mierzyć napięcie w momencie przekręcenia kluczyka.Sprawną pompę powinno być słychać przez chwilę po przekręceniu kluczyka(lekkie buczenie).
Po co chcesz wymieniać immo? Nikt Ci nie sprzeda kompletu z zamkami i czerwonym kluczykiem (matką). W tej wersji przejście na zwykły zapłon jest bardzo proste, tylko wymaga dokupienia modułu, wtyczki i przepięcia przewodów. Z resztą dostępny jest gotowy moduł z przygotowanymi przewodami tak, że pasuje plug&play bez cięcia instalacji.
Kalkulator ESP BOSCH 8.1 Kod usterki C1301 Sformułowanie posprzedażne kodu usterki Niespójność między stycznikiem świateł stop i czujnikiem ciśnienia Opis diagnostyki Informacja pochodząca z zestyku światła Stop jest niespójna w stosunku do wartości zmierzonej przez wewnętrzny czujnik ciśnienia kalkulatora ESP Czujnik ciśnienia mierzy ciśnienie szczątkowe...
W skrócie (w wolnym tłumaczeniu): - Sprawdź czy zworka diagnostyczna jest założona. Umożliwia ona połączenie pomiędzy modułem immobilisera a ECU. Jest obna niezbędna do uruchomienia silnika. Jeżeli zworka nie jest założona dioda diagnostyczna LED transpondera będzie zawsze tak sama (brak połćzenia między modułem immobilisera a ECU) Programowanie systemu:...
Witam na początku odpowiem ,wszystko idzie przez sterownik, na początku sprawdź czy jest iskra i czy po przekręceniu kluczyka w pozycji zapłon pracuje pompa , powinna pracować przez około 5 sekund, jeśli nie pracuje to może być walnięty przekaźnik czasowy a w najgorszym wypadku sterownik ,co się rzadko zdarza .Jeśli masz iskrę to jest ok ,jeśli niema...
ZMIANA CZĘSTOTLIWOŚCI 1.Wyłączyć zapłon. 2.Wcisnąć przycisk zerowania licznika dziennego i przytrzymać go w tej pozycji. 3.Włączyć zapłon ( Na wyświetlaczu przez ok 10 sek. miga ilość kilometrów do następnego przeglądu) 4.Zwolnić przycisk (wyświetlona zostaje częstotliwość konserwacji) (Każde krótkie wciśnięcie przycisku "zerowania" pozwala zmienić...
Kod literowy silnika zawarty jest w nr VIN np 9HY lub 9HZ - to tak na przyszłość aby pokazać że jest kilka modeli silnika o tej samej mocy i podawanie samej mocy zbytnio nic nie daje. Co do czujnika ciśnienia to ta informacja może być w kalkulatorze silnika bo do niego podłączony jest ten czujnik a to kalkulator silnika steruje wentylatorem a nie sterownik...
posiadam peugeota 307 2,0 HDI auto chodzi normalnie poza tym ze ożywa dopiero przy większych obrotach. Po wciśnięciu pedału gazu auto nie od razu przyśpiesza a załapuje dopiero po chwili i potem jest już wszystko ok. Moje podejrzenie padło na elektrozawór podciśnienia.Wymontowałem go w celu wyczyszczenia. i zauważyłem że bez napięcia przepuszcza powietrze.Moje...
Witam. Mam ogromny problem z 307... Byłem na kilku diagnostykach i nawet w salonie peugeot powiedzieli że nie wiedzą co się dzieje. Moje naprawy opierają się na poradach, diagnostykach i nic poza tym. nikt nie wie co jest z tym autem. Ustalili że wypada zapłon 2 i 4. rok temu robiony był rozrząd. Cztery osoby stwierdziły że ciśnienie jest ok. Cewka...
A więc tak jak w temacie. Jechałem z zakupów. Nagle samochód zaczął zwalniać. Pod koniec jechałem na jedynce i nagle zgasł. Kilka razy próbowałem go odpalić, ale to zdało się na nic i przy okazji mi akumulator się rozładował. Gdy kolega mnie do domu przeholował to podłączyłem laptopa przez złącze diagnostyczne do samochodu. Pokazały mi się dwa błędy:...
Witam Szwagierka kupiła peugeota 2007 z 2006 roku 1.4 benzyna i .... zaczęły sie problemy z zapłonem. Po diagnozie i organoleptycznych :) oględzinach okazało się że wtyk do cewki zapłonowej jak i same piny na niej były tragiczne, zardzewiałe, wypalone. Nowa cewka, nowy wtyk zdobyty z trudem gdzieś z UK i po 3 miesiącach to samo. Masakra, wypalone, zardzewiałe,...
Posiadam peugeot v clic 4t jest nowy odblokowałem go.Zmiana modułu,więcej powietrza ,wydech,dysza z 76 na 92.Raz po zatankowaniu spadł mi wężyk który idzie do gaźnika to zmieniłem opaskę bo te oryginalne to lipa.Dzisiaj zatankowałem do pełna i wycieka paliwo napewno nie z gaźnika tylko gdzieś wcześniej bo z osłony nad kołem a poźniej jest bak.Może za...
Silnik ma wypadanie zapłonu nierównomierne, słychać pufanie z wydechu, map w kolektorze koło 420mbar, kąt wyprzedzenia zapłonu mocno skacze od 3 do 17 stopni. Wtryski wyjęte i sprawdzone, pylą ładnie. Spaliny mocno śmierzą benzyną. Kolektor szczelny, cewka, świece wymienione. przy wymianie rozrządu wymienione koło zmiennych faz, popychacze, zawór od...
Witam, mam problem z Peugotem 307 1.6 16v 109km + gaz BRC Na gazie zaczął wyswietlac sie check engine antipollution fault i auto traci moc, na benzynie jest wszystko okej. Dzieje sie tak dopiero po tym jak auto sie nagrzeje i przejedzie 5 minut na 90 stopniach, na zimnym jest okej nie ma check engine moc też jest tylko obroty na biegu jałowym nie są...
Dzień dobry Po zapaleniu silnika, Peugot biper, wydobywać się zaczął dym z okolicy lewego koła. Po zgaszeniu, jeszcze przed odłączeniem akumulatora przestał. Teraz nie ma go wcale. Po rozebraniu puszki z bezpiecznikami: Przypalony przekaźnik i gniazdo Przewód pod puszka, ten do ABS jakiś przypalony. Czy ktoś miał taki przypadek? Nie znalazłem nigdzie...
Witam! Z autem jest taki problem, że zapowietrza się on, gdy dłużej postoi na dworze, po nocy, rano już się go nie da odpalić. Możliwe, że przeciera się przewód paliwowy, mógłby ktoś naprowadzić, gdzie łączy się plastikowa jego część z metalową? Pozdrawiam
Witam, mam problem z moim pojazdem, jakim jest Peugeot 207 1.4 VTi z 2008 roku. Otóż od tygodnia nie odpala; po otwarciu centralnego zamka słychać cykanie, rozrusznik nie kręci, a po przekręceniu na zapłon napięcie spada poniżej 10 V. Myślałem, że to moduł BSM, ale wymiana nie pomogła; wszędzie napięcie takie samo jak na akumulatorze, tylko na bezpiecznikach...
Cześć Samochód Peugeot 807 2,0 l benzyna–gaz, automat, 2005, wypadanie zapłonu przy jeździe na nierównościach (np. kostka brukowa), w czasie puszczenia pedału gazu – zjazd z górki. Silnik wtedy pracuje jakby na dwóch cylindrach, mocno szarpie. Po wyłączeniu i ponownym włączeniu silnika objaw zanika, można jechać dalej. Awaria zarówno na zimnym, jak...
Witam posiadam Peugeota 1,6 na gaźniku, mianowicie chodzi mi o ustawienie zapłonu w tym autku, nie ma żadnych <znaków> jak to zrobić? licze na pomoc:)
Witam Wymieniłem rozrusznik na nowy. Przed zamontowaniem podłączyłem go pod akumulator w celu sprawdzenia czy działa. Po założeniu okazało się, że po przekręceniu kluczyka rozrusznik strasznie trzeszczy czy zgrzyta, nie wiem jak to opisać i suma sumarum nie zapala.Dopiero za którymś razem zapali, ale przy wyłączaniu słychać gwizd. Rozrusznik jest identyczny...
W Tym cudzie techniki problem był z jednym z wtryskiwaczy, umarła cewka trzeciego wtryskiwacza. Reszta z korektami w granicach 1,2 - 1,4. Wszystkie sprawdzane na stole probierczym i według firmy sprawdzającej powinny jeszcze sporo normalnie pracować. A że autko przewidziane do sprzedaży to inwestycje po minimum. DPF wyprany, bo też był zatkany, katalizator...
Mam skuter Peugeot VCLIC 4t, chciałem wymienić moduł zapłonowy zwykły na odblokowany ale od razu wywala bezpiecznik. Posiadam kilka sztuk na AC i DC, wszystkie wywalają bezpiecznik
Rocznik 2005.Co odciąć aby uniemożliwić uruchomienie? Może być na PW.
Witam, próbuję ogarnąć koleżance 107 w benzynie, rok 2012. Problem powstał podczas jazdy, samochód zgasł, i już nie odpalił. Podłączyłem diagboxa i o dziwo zero błędów, co sprawdziłem? Więc tak, pompa paliwowa sprawna, podaje paliwo na listwę, wtryski sprawne bo ściągałem listwę żeby sprawdzić czy podają paliwo, cewki zapłonowe sprawne, świece nowe...
witam mam takie pytanko czy po wymianie modulu zaplonowego i cewki musze na nowo ustawiać zapłon?
Koledzy, mam ten sam problem z tym że u mnie Peugeot 308 1.6 VTi 120km. Z tym niesamowicie spartym samochodem męczę się już około 5 miesięcy, Pawel84krk nic nie da Ci wymiana silnika ani głowicy skoro masz ją już zrobioną. Problem nie leży po stronie silnika lecz osprzętu. Rozdarłem swój stary na śrubki. Silnik w środku paskudny wszędzie nagar.. Jeszcze...
Według diagboxa silnik rozgrzany gasimy auto włączam zapłon pedał gazu w podłogę na maksa na 5 z puszczam wylanczam zapłon i koniec.
Peugeot 308 1.6 VTI Wypadanie Zapłonu Mam problem z peugeotem 308 1.6 vti Przebiera, brak mocy po podłączeniu pod komputer wypada zapłon na 1 i 2 cylindrze ktoś przerabiał temat pomoże z diagnoza Cewki dobre Świece nowe Ciśnienie sprawdzone jest ok
Witam. 1 tydzień temu kupiłem Peugeota 206 1.4 diesel 2006 r. Zapłaciłem za niego tysiączka, bardzo mało, ale jest jeden problem: jak gaszę silnik, po 2 minutach sam zapala się zapłon i zapalają się światła mijania. Przy skręcaniu np. na rondzie i zmianie biegu zamki się zamykają i otwierają? Ktoś może miał taki problem? AI: Czy w samochodzie były ostatnio...
Miałem spore kłopoty po umyciu samochodu, zamokło coś w środku, pomogło zdejmowanie po kolei przewodów i czyszczenie w kostkach, z tego co czytałem instalacje na wilgoć jak i zaśniedzenie, gdzie wystarczy czasem rozłączyć kostke i będzie ok.
Trochę czarnych skałek widać sadzy ale nie jest to mokre tylko wyschnięte na wiór. Dodam że siedziałem chwile pomierzyłem zaczęło ladnie na zapłonie pokazywać 0,5 v mowie lecę po kompa sprawdzę błędy nie ma błędu wyjechałem przed bramę wczytuje znów i błąd jest. Mówię ok i tak się przejadę przejechałem się wróciłem do domu silnik był dobrze rozgrzany...
Witam. Też mialem taką awarię. Po naprawie szyba podnoszona w automacie dochodziła do końca i cofała się kilka centymetrów. w moim przypadku zrobiłem to w ten sposób: 1 - "ręcznie" zamknąłem/ domknąłem szybę, 2 - odłączyłem wtyczkę mechanizmu podnoszenia szyby. 3 - Wyłączyłem zapłon 4 - podłączyłem wtyczkę. i po sprawie, Szyba działa poprawnie.
miałem podobny problem 307 2.0 benz ale naprawilo sie w nastepujacy sposob: wyłaczyc zapłon wypiąc światło kierunku z lampy moze byc ten mały na nadkolu wyjać zarowke z prawej strony i podac na wyjscie plus z akumulatora przez bezpiecznik 5A powinny zaświecic wszystkie z prawej i powinno odblokowac sie BSI w przeciwnym razie jest zwarcie na ktorejs...
Może główny przekaźnik odmówił współpracy. Jest to element który spoczywa na akumulatorze. Pod pomarańczową naklejką są przykręcone przewody (grube prądowe). Zobacz czy po przekręceniu kluczyka w pozycje zapłon pojawia się prąd na obu nakrętkach M8.
Witam. Mam problem . Chyba odcielem zaplon pilotem (wielokrotnie naciskając przycisk zamknięcia) auto Noe odpala . Jak to odblokować?? Peugeot 307 św 2004 r 2.0 benzyna .RATUNKU. bezpieczniki ok Pompa chodzi.zadbych błędów. Aku nowe . Wjechałem do garażu i po 3 h poprostu nie odpala. Wcześniej miałem. Problem z otwieraniem auta z pilota i trochę grzebałem....
Witam mam taki problem nie jestem pewien ale chyba chodzi o immobilizer (klawiaturowy) chodzi mianowicie o to że odłączyłem immo standardową procedurą wpisując kod i wyciągając wtyczke do klawiatury wszystko ładnie chodziło do niedawna ......problem polega na tym że: Silnik zaczął pracować na dwa gary więc zacząłem szukać i znalazłem pod maską takie...
Spróbuj tak Włącz zapłon wyłącz zapłon włącz zapłon i przytrzymaj chwilę przycisk zamknij.....puść wyłącz zapłon i wyjmij klucz sprawdź czy działa....
np. renault 19, 5, 14, 18, 21, 25, clio, megane peugeot 104, 106, 205, 305. więcej nie chciało mi się sprawdzać, ale pewnie jeszcze by się coś znalazło i kolejność zapłonu w tych silnikach jest także 1-3-4-2 s tym że liczony od d... strony
I tylko na rozgrzanym był problem? Dodano po 17 A jeszcze jedna dziwna sprawa. Jak odepnę czujnik wałka wydechowego to wypadania zapłonu brak nawet wentylator załancza się na pierwszym biegu tylko coś zaczyna piszczeć jak pasek od strony rozrządu ale to nie pasek bo bez paska też piszczy. Czujnik temperatury dałem nie wpięty w obieg żeby oszukać komp...
Sonda wymieniona wszytko działa. Polecam się doszkolić, że jak sonda wąskopasmowa zacięta na niskim napięciu to jest bardzo bogata dawka i wypada zapłon przez bardzo bogatą dawkę paliwa. Obyś nikomu nigdy nie naprawiał samochodu, wymienione pewnie pół samochodu, bo błąd pokazuje.
Witam, mam problem z Peugeotem 307 2.0 HDi. Wszystko było dobrze, zamknąłem samochód, przychodzę po 30 minutach i widzę, że światła się świecą. Podchodzę, próbuję odtworzyć i nic. Patrzę na licznik i świecą się kontrolki, jakby normalnie był zapłon włączony, tylko do tego migał stop. Odtworzyłem go kluczem, włączyłem zapłon i wyłączyłem, przestało świecić....
Pierwsze sprawdzić kluczyk pod względem immo (odczyt transpondera). Następnie podpiąć komputer i włączyć zapłon wtedy będzie wiadomo czy system widzi kluczyk i odblokowuje ECU. To na początek.
Bardziej przypomina to na uszkodzenie czujnika położenia wału korbowego. Odłączanie wtryskiwaczy mogło niepotrzebnie zapisać błędy w sterowniku. Przy uszkodzonym elektrycznie wtrysku powinno odłączać zapłon na danym cylindrze, w celu ochrony katalizatora i ew. silnika jeżeli wtryskiwacz znajduje się w stanie otwartym. Ten wtryskiwacz jest uszkodzony...
Mój samochód ma dokładnie takie same problemy jak twój. Kiedy jest jej zimno. system adblue uruchamia się, a następnie wyłącza po 30 sekundach. co powoduje problem U029D 87 (utrata komunikacji Denox), a tym samym problem niskiego ciśnienia. z drugiej strony, gdy auto jest rozgrzane, jeśli wyłączę silnik i wyłączę zapłon na dłużej niż 30 sekund. po ponownym...
Mrugająca kontrolka informuje o problemie z maksymalnym zagrożeniem, świecąca o średnim, zgaszona o minimalnym. Musisz odczytać kody błędów google albo manual i dowiesz się jak to zrobić, albo według filmiku który przesłałem. Ale tak w skrócie: 1. wyłączasz zapłon, 2. manetka gazu odkręcasz na max, 3. włączasz zapłon 4. czekasz az kontrolka zgaśnie...
zapłon peugeot odciąć zapłon peugeot kondensator zapłon peugeot
silnik krokowy schemat podłączyć dziura ekran stm32 nucleo wyjście
immergas opentherm immergas opentherm
Alpina AT4 84 A – zespół tnący nie opuszcza się, diagnostyka cięgna i mechanizmu podnoszenia Zamienniki BD313, BD437, BD439, BD441, 7814, L7814CV, LM7814CT – dobór tranzystora i stabilizatora