To teraz tak na czerwonym powinieneś mieć napięcie cały czas bez kluczyka. Sprawdź to probówką zrobioną z żarówki 21W. Po przekręcenie na rozruch (nie zapłon tylko rozruch) powinno pojawiać się napięcie na brązowym. Też to sprawdź probówką.
pierwsza sprawa w pompie lucasa kolkuje sie na sztywno zapłonu sie nie ustawia a fasolki są do naciągania paska dj opornik moze masz kołko do kitu.... ustaw jeszcze raz rozrzad
Przyglądnij się czy nie za dużo daje paliwa, może od razu zalewać świece. Wyciągnij wtryski na zewnątrz, załącz zapłon/nie rozruch/ i zobacz.
Ten kto robił instrukcję skopiował fragment opisu oraz rysunek z instrukcji silnika uniwersalnego, przeznaczonego np. do zagęszczarki (symbole zając - źółw na to wskazują). Silnik w agregacie zamiast dźwigni ręcznej ma cięgno połączone z regulatorem ośrodkowym. Widać je na twoim zdjęciu. Przy zatrzymanym silniku gaz jest jest na maximum więc nic nie...
Kluczyk "odbija" z pozycji rozruch do pozycji zapłon ? , bo wszystko wskazuje na to, że pękła sprężyna w stacyjce i jechałeś z włączonym rozrusznikiem, czyli go zniszczyłeś
Paliwo do cylindra nie dostaje się bezpośrednio z wężyka. Ameryki nie odkryłeś .Prawo jazdy mam od 33lat a przygodę z motocyklami zacząłem dużo wcześniej . Należę do klubu motocyklowego więc nie tłumacz jak działa zasilanie silnika motocyklowego w paliwo . Po drodze jest jeszcze m.in. komora pływakowa. Więc zamknięcie kraniku nic nie da. Właśnie że...
Czyli kostka do wymiany. Przekaźnik X nie ma z tym nic wspólnego, on właśnie odłącza zbędne odbiorniki w czasie rozruchu.
Rybka... Po włożeniu normalnie odbokowywuje, da się przekręcić... Pozycja zero, zapłon, rozruch... Na pozycji rozruch np nawiew w środku się wyłącza, wentylator chłodnicy kręci cały czas na maxa i na zapłonie i na rozruchu
Kostka. Zawsze kostka.
Brązowy zasilanie z aku ,czarny na światła ,niebiesko czarny zapłon,wycieraczki itp,czerwony rozruch. Czarny i nieb/czarny łącza równocześnie w tej stacyjce tyle że na osobnych stykach. Masy tam nigdzie nie ma.
Sprawdził bym na komputerze diagnostycznym jaką temp silnika na zimnym, widzi komputer samochodu. Jeśli czujnik nie pokazuje poprawnie, dawka rozruchowa może być za mała. Jak odepniesz na zapalonym silniku na zimnym, czujnik temperatury to obroty silnika się zmieniają?
Witam W mojej kosiarce MTD YardMan uszkodzeniu uległa stacyjka. Chciałbym Przerobić to rozwiązanie na prostsze - przełączniki + przycisk. Stacyjka uruchamiała zapłon, rozruch oraz światła. Chciałbym zamienić to na dwa włączniki ON/OFF do uruchamiania świateł i zapłonu oraz przycisk dla rozruchu. Jak przyłączyć elementy w miejsce Kostki?
Łopatologicznie -bendiks zębatka osadzona na osi wirnika (rozrusznika) , przesuwana automatem w kierunku wieńca (koło rozruchowe) celem zazębienia by wprawić wieniec w ruch wraz z wałem korbowym. Wał korbowy poprzez korbowody a na nich osadzone tłoki wprawiając tym w zapłon i rozruch silnika. Po uzyskaniu zapłonu zębatka się cofa w pozycję wyjściową...
Stacyjka wygląda na oryginał, jak i połączenia. Kolego ale jak mają wyglądać styki przekaźników "wyjściowych" (zapłon, rozruch)? Być może ja użyłem nieodpowiednich przekaźników? Co do Twojego układu-sprawdzałem i FAKTYCZNIE DZIAŁA tak jak w opisie.
(at)Piko A kolega czytał post? po przekręceniu kluczyka na zapłon i odróżnia pozycję zapłon od rozruch? Pozdrawiam :)
Kolego jak ustawiasz zapłon?
w astrze bez robienia doktoratu możesz zblokować pompę paliwa ,zapłon,rozruch a ten zawór to faktycznie trochę szukanie sobie kosztów bez potrzeby i bez gwarancji wiekszego bezpieczeństwa,rozumiem,gdybys miał merca 124d gdzie można zblokować tylko rozrusznik.....
Witam wszystkich, chciałbym odpalić na palecie silnik 2.4 V6 z Audi o oznaczeniu ARJ, i pytanie który kabel za co odpowiada, gdzie podłączyć plus a gdzie minus i gdzie zapłon oraz rozruch silnika? Komputer jest bez immo https://obrazki.elektroda.pl/3443141700_...
Witam. To urządzenie pod nadkolem to filtr węglowy oparów paliwa. Wężyk od niego powinien być połączony z króćcem na korpusie przepustnicy. Za trudności z odpalaniem na zimno (rozumiem że rozrusznik kręci) może odpowiadać regulator ciśnienia paliwa-zawór zwrotny, albo czujnik temperatury cieczy. Spróbuj rano przed rozruchem kilka razy włączyć pompę...
Witam. Proszę o pomoc, mianowicie wymieniłem w stacyjce wkład i kostkę. Po włożeniu całości do stacyjki, po przykręceniu kluczyka do zapłonu, kontrolki i całość działają, przy próbie rozruchu silnika, nic się nie dzieje (słychać jedynie pojedyncze tykanie od strony przekaźnika). Bez stacyjki, zapłon i rozruch silnika odbywa się bez problemu.
Z ostatniej chwili , najnowsza wersja softu testowana na gorąco , wymagane dłuższe wciśnięcie w celu włączenia zapłonu , takie same jak później dla rozruchu , płytka wariuje -wystarczy zbliżyć ręke lub np. odłożyć płytkę na bok a załącza się zapłon , rozruch ,pomryguje zapłon (jutro wymienię switcha -może jestem takim magnesem). W wersjach bez timerów...
Obstawiam uszkodzenie stacyjki. Problemy ze stacyjkami FBS3 nasilały się przeważnie w okresie zimowym - w niższych temperaturach. Jak się komuś chce, to można zrobić próbę i stacyjkę podgrzać. Oczywiście bardziej efektywne jest podgrzewanie płytki stacyjki wymontowanej, ale internetowe doniesienia potwierdzają, że operowanie suszarką w okolicy stacyjki...
Cześć. Udało mi się załatwić oscyloskop a więc pomiar wygląda następująco: Wiązka gdzie podłączone jest radio (oryginalna) włączony zapłon- 12,33V Rozruch- 00,51V A więc na oscyloskopie widać dokładnie że ta wiązka jest odłączana podczas rozruchu. Na pewno nie jest padnięty akumulator: włączony zapłon- 12,30V Rozruch- 11,56V Czyli sprawa jest prosta....
Lanos jest prosty jak drut.Rozbierasz obudowe kolumny kierownicy,od góry zobaczysz sześciopinową niskoprądową złaczkę do której idą przewody z przełącznika.Trzy z tych przewodów to są twoje swiatełka które chciałeś zautomatyzować.Potrzebujesz znależć dopływ 12v oraz dwa przewody którymi sterowane są przekażniki krótkich i postojowych.Dalej rusz głową...
Przeważnie w serwisie jak montują alarm to nie podłączają odcięcia. Po to by nie mieć kłopotów jak coś nawali, tłumaczą się tym, że przecież auto ma immobilizer. Odszukaj centralkę alarmu znajdź 2 grubsze przewody zakończone czarna kostka i zrób odcięcie (zapłon, rozruch itd.) - gdzie się wciąć poszukasz sobie na forum temat szeroko opisywany. Pozdrawiam...
Kiedy pali tą 40 -tkę , po włączeniu stacyjki na zapłon , na rozruch czy też w czasie jazdy?
Ja bym się upierał że macie źle ustawiony zapłon i rozruch jest utrudniony przy zimnym silniku i wszystko . W 99% tak jest jak pokazują się z takimi usterkami u mnie
Temat trochę stary, ale akurat dzisiaj robiłem blokadę w takim aucie rok 2008. Po co się pierdzielić z jakimś schowkiem? Pod obudową kolumny kierownicy, kostka stacyjki, niebieski +, zielony zapłon, czerony rozruch. Odcięcie zapłonu blokuje również rozruch. https://obrazki.elektroda.pl/4485486200_...
Witam. Czy te odgłosy pojawiły się nagle? Czy rozrusznik obraca silnikiem? Czy jest paliwo?Stacyjka ma położenie [+zapłon] i [+ rozruch]. Na której pozycji jest trzask?
ten typ tak ma . blokada w tym alarmie jest spoczynkowo zwarta.niestety
Wtryskiwacze Denso nie podlegają regeneracji, ewentualnie końcówki wtrysków lub czyszczenie. Problem z odpaleniem to za mała dawka paliwa plus brak grzania świec utrudniąją zapłon mieszanki i rozruch silnika.
Cześć! Postanowiłem się podpiąć, ponieważ podejrzewam podobny problem: Opel Frontera A 96rok. 2,2 Pb, oznaczenie X22XE. Immobilizer TEC-TUS oryginalny na zbliżeniowy transponder, baza z diodą sygnalizacyjną. Wjechałem do garażu, uszczelniłem pokrywę zaworów i już nie odpaliła. Natomiast sam immo zaczął się zachowywać inaczej: Wcześniej musiałem dać...
Zaczyna podawać konkrety. Tylko się przełamać nie może. Już wiadoma jaki silnik. Tylko zaciął się na braku rozruch. I weź zgaduj co ma na myśli.......
Może to wskazywać na uszkodzona stacyjke.Przewód czarny to napięcie nie gasnace w czasie krecenia rozrusznikem.Przewód brązowu z czerwonym paskiem to 1 pozycja stacyjki na zasilanie radia(Ginie dopiero po wyjeciu klucza) i czarny z żółtym to zasilanie ginące w czasie rozruchu.Sam rozrusznik to czerwony z czarnym.Sprawdż czy w czasie krecenia ginie kontrolka...
Wszystko da radę ludzie od lat latają w kosmos, ja bym poszedł w kierunku wysterowania mikrostyków by załączyć zapłon i rozruch z przycisku masą co do czujnika luzu to wałasna konstrukcja np na kontaktronach NC
W moim Fordzie po przekręceniu kluczyka zapalają się wszystkie kontrolki i załącza się pompka. Jednak kiedy kluczyk znajduje się w położeniu "zapłon" nie dzieje się kompletnie nic. Zapłon czy rozruch.
Okazało się że winna była kostka stacyjki a nie mój brak wiedzy. Przy przekręcaniu kluczyka z pozycji zapłonu na rozruch w drodze rozłączało zapłon i drodze powrotnej z rozruchu na zapłon też na chwile rozłączało zapłon i to resetowało komputer od gazu na prace na benzynie.
https://obrazki.elektroda.pl/8961578900_... https://obrazki.elektroda.pl/7629483300_... https://obrazki.elektroda.pl/6333391700_... Mam do sprawdzenia przekaźnik czasowy świec żarowych NGK S83AD. Na etykiecie jest zamazane: gniazdo 3 E - masa, 4 ON - zapłon, 5 ST - rozruch, 6 RLY - masa wychodząca...
Miałem ten sam problem w poprzedniej Micrze (teraz mam juz drugą w życiu - bardzo lubię te auta). Niestety do wymiany stacyjka. Wytarciu uległy styki. Ja jakoś sobie radziłem - z pozycji rozrusznik puszczałem główkę kluczyka i stacyjka sama odbijała, zona trzymała kluczyk cały czas i nie mogłem jej tego oduczyć, z pozycji rozruch do pozycji zapłon następowała...
masz podobne objawy jak ja. Rano muszę troszkę pokręcić aby odpaliła od pierwszego,ale ja to robię w ten sposób że ,,pierwsze kręcenie,, trwa ok 1-2s. wyłączam zapłon i ponowny rozruch ledwo obróci i łapie . Wszelkie czujniki sprawne,tak mówi komputer. Koleś (mechanik) podejrzewa filtr paliwa że zamulony już jest , ale ja nie zmieniam przywykłem do...
Jutro to sprawdzę, wyjmę przekaźnik 219 i zobaczę czy masa pojawi się po przekręceniu kluczyka na zapłon czy rozruch. W każdym bądź razie nadal zastanawia mnie co może powodować to że masa nie dochodzi do 219, wszystko wskazuje na uszkodzenie ecu.
Stacyjka może już nie łączyć. Znajdź kostki wychodzące ze stacyjki i zobacz jak tam z napięciami. Stacyjka ma 3 (4) położenia. 1- wyłączony, 2 - zasilanie, 3 - zapłon, a 4 rozruch.
A ja mam dla Was przykład radia https://obrazki.elektroda.pl/1943040800_... P.S.: pracochłonne jest to rysowanie ;-) Ale 3 godziny i zrobiłem pełny schemat tej wiązki od www.isudar.com Drogi autorze tego wątku, powiedz mi jaka jest zasada działania sygnału ACC w Twoim CAN BUS Dekoderze: 1. Radio działa, jeśli kluczyk jest w pozycji...
Jak na moje, to układ jest tylko próbą naśladowania rozruchu z przycisku. W dalszym ciągu działa tak jak kluczyk, tyle że zamiast przekręcać kluczyk trzyma się przycisk... Pomijam już pozycje stacyjki I (0 - wyłączona, I - zależnie od samochodu, II - włączony zapłon, III - rozruch), która jest potrzebna np. w Fordzie Scorpio m.in. do programowania pilota.
Witam. Ostatnio podczas jazdy przy gwałtownym dodaniu gazu w mojej mazdzie włączyły się wycieraczki i silnik zgasł , zauważyłem ,że spalił się bezpiecznik w kabinie ENGINE . Po wymianie bezpiecznika zaraz po przekręceniu kluczyka w pozycje zapłon (nie rozruch) odrazu go wypala . Silnik oczywiście nie odpala , nie ma WN na kablach. Za co odpowiada ten...
Schemat elektryczny ogólny oraz układu zapłonu / rozruchu Mile widziane uwagi co do tłumaczenia :D
Podłączyłem alarm według schematu i instrukcji montażu ale wystąpił problem... Gdy przekręcam stacyjkę w pozycję zapłon po 16 sekundach słyszę 3 piknięcia syrenki, alarm przechodzi chyba w tryb serwisowy albo awaryjny, dioda stale się pali, pilot działa tylko kiedy stacyjka jest wyłączona, a gdy jeszcze raz przekręcę to po 16 sekundach przechodzi na...
Czujnik cieczy do komputera 100% sprawny (podmieniłem na drugi, oba pomierzyłem, mają prawidłową oporność, płyn tam dociera) Na zimnym jeździ się nieprzyjemnie, lubi poszarpywać i zgubić zapłon, gdy się rozgrzeje jeździ się bardzo dobrze. Jeździłeś na tym drugim czujniku, czy tylko pomierzyłeś? Raczej gaśnie niż gubi zapłon. Jak gubi zapłon to do sprawdzenia...
Jeśli chodzi o alarm to mam Cyklop z odcięciem zapłonu + centralny zamek na oddzielnym komputerze połączone ze sobą, sterowany pilotem. lecz chcę dodatkowe zabezpieczenie (obejście stacyjki) że nawet jak ktoś się dostanie do środka dezaktywując alarm to i tak nie odpali bo przewodów od stacyjki nie będzie. Wiec nic mu nie da sforsowanie zamka. W dodatku...
Dodge Caliber 2.0crd 2007-2009 Potrzebuje schematów elektrycznych, brak zapłonu, rozruchu, brak świateł wycieraczek, awaryjnych Wersja z TIPM,czyli modułem elektryki pod maską Auto martwe, może ktoś walczył i coś wie Pozdrawiam serdecznie
Sprawdź czy masz iskrę podczas rozruchu. Proponuję sprawdzić kostkę stacyjki. Może być zepsuta i w chwili przekręcania na rozruch rozłącza zapłon a popuszczeniu rozruchu chwyta na chwilę zapłon ale zbyt krótko by odpalił. Najlepiej spróbuj go na pycha ;)
Objaw jak dla spadającego napięcia, sterownik nie pozwala na rozruch żeby czegoś nie uszkodzić. Nie napisałeś czy akumulator sprawny i naładowany. Diagnozowałeś auto? W tym samochodzie nie trzeba trzymać kluczyka w pozycji ROZRUCH, próbowałeś trzymać? Przez "trzymać", rozumiem nie cofanie go w pozycję ZAPŁON z pozycji ROZRUCH.
no widzisz, jak już wspominałem ekspertem w sprawach elektrycznych nie jestem i można powiedzieć mam braki w wiedzy. poszukam tego przekaźnika z kostką bo "gdzieś podobno jest" zanim wydam kolejną kasę. rozumiem że gotowiec który pełniłby daną funkcję to może być np:? http://obrazki.elektroda.pl/3591243400_1... ewentualnie tak sobie...
To jest 100% uszkodzona stacyjka. Jak bieżesz na rozruch odłacza zapłon. Naprawiam fordy i miałem już kilka takich przypadków.
Ok wielkie dzieki za info. Ogólnie chodzi mi o to ze potrzebuje plusa po stacyjce ktory po przekręceniu kluczyka w pozycje zapłon i rozruch caly czas jest i pozostaje aż do wyłączenia silnika, pompa więc odpada, ale chyba radio ma plusa po stacyjce i ma tez stalego plusa? Czy mozna się podpiąć z dodatkowym urządzeniem pod przewody które idą do radia?
1. czyli ważne jest aby po przekręceniu stacyjki do pozycji zapłon i rozruch było tam cały czas 12V - tak właśnie jest 2. tak się nie da ponieważ ten lanos albo ma diody seperujące albo jakąś centralkę. Jak zrobiłem tak jak mówisz to alarm reaguje tylko na te drzwi które podpiąłem. Innych nie widzi. Trzeba by się bardziej podpiąć pod lampkę oświetlenia...
brązowy - zasilanie + 30 czerwony - rozruch 50 błękitny -zapłon 15/54 czarny - stały + INT
Czujnik temperatury silnika sprawdz .
Proponuję sprawdzić wyłącznik zapłonu na prawej manetce, czy dochodzi do niego zasilanie (ze skrzynki bezpieczników). Po wyłączniku zasilany jest zapłon oraz obwód rozruchu.
Pod zapłon. Akcesoria mogą być zasilane wcześniej niż zapłon jeśli jest osobna pozycja kluczyka. Powinny być cztery pozycje: 1. Wyłączenie, kluczyk można wyjąć, 2. Akcesoria zasilone, w niektórych stacyjkach kluczyk można wyjąć, 3. Zapłon, kluczyka nie wyjmuje się, 4. Rozruch, po puszczeniu kluczyka wraca on samoczynnie do pozycji 3.
Podczas kręcenia rozrusznikiem. Bzdura. Cewka zapłonowa jest zasilana już po załączeniu zapłonu, a nie podczas rozruchu.
Co z kostka stacyjki , może po przełączeniu na 50 rozruch/ gubi 15 /zapłon/.?
W golfie (a to "to samo" co Seat) miałem coś podobnego przy uszkodzonej kostce w stacyjce. Wymiana kostki załatwiła sprawę. Być może u Ciebie jest to samo (kostka łączy w pozycji "zapłon" ale w pozycji "rozruch" potrafi rozłączać styk zapłonu).
Sorki ale nie zawiele mi to mówi. Jestem laikiem w tym emacie:cry:. Potrzebuję dostać się do przewodów: 1. +12V po przekręceniu stacyjki w pozycję zapłon i rozruch 2. +12V od akumulatora 3. zespół wyłączników drzwiowych (wyzwalanie masą) Gdzie ich szukać i jakie kolory przewodów. Jeśli ktoś może proszę o pomoc. Jęsli są jakieś błędy dołączę schemat.
Widzisz a nie widzisz - sprawdź co zanika na sterowaniu stacyjka minus? Pozdrawiam.
Nie mogę znaleźć informacji co zarządza zapłonem podczas rozruchu silnika.Czy od razu PCM czy EDIS ?Mam na myśli system EEC-IV z osobnym modułem. Pozdrawiam Robert
to pierwsze co zrobiłem a jak wyżej pisałem rozbierałem stacyjkę i całą kość i łączyłem i zapłon i rozruch na krótko i bez zmian iskra pojawia się w momnecie puszczenia rozruchu Dodano po 2 czujnik podkładałem z drugiego działającego wiec po tym wszyskim stawiam a rozrusznik w weekend postaram sie to zwalczyć i dam znać o wyniku
ANE TECHNICZE wg. opisu producenta - silnik dwusuwowy chłodzony powietrzem (chromowany cylinder) - moc 4,5kW 5,3kM - pojemność skokowa 43cm - zapłon elektroniczny - rozruch ręczny linka - max obroty ostrza 8000 obr/min - płynna regulacja obrotów z blokadą - automatyczne sprzęgło odśrodkowe - waga 4 kg Co do wagi to absolutne minimum rama, 4 koła, silnik...
Temat można zamknąć. Moduł okazał się sprawny, a winę nieodpalania silnika ponosił jeden źle podłączony przewód plusowy. Problem rozwiązany. Dodano po 5 Dotarłem do dokumentacji technicznej (schemat instalacji elektrycznej) i krok po kroku sprawdziłem przewody z wyjątkiem jednego (ostatniego) plusowego, który uznałem, że ma ciągłość i jest podłączony...
No normalnie ;) zgaszony silnik, włączony zapłon i tyle.
Jak w temacie, nie odpala, brak zapłonu. Wersja z handfree, czyli rozruch z przycisku START. Po odpięciu modułu opisanego jako keyless zapłon się pojawia, ale z oczywistych powodów nie odpala, po wpięciu tegoż modułu brak zapłonu, brak rozruchu. Działa centralny zamek, kluczyk nadaje, teoretycznie sprawny. Potrzebuje schematów elekrycznych, ECU, tego...
To coś źle podłączyłeś. Ale co mogłem zle podłączyć? Głośniki, które działają na zapłonie a na rozruchu nie czy radio?
Mam Corsę C od nowego i od nowego klopoty. Nie zawsze, ale dość częśto przy rozruchu, rozrusznik kręci, kręci kręci silnikiem i nic. Jak wyłączę zapłon i powtórnie właczę rozruch - jest OK. W serwisie - nie widza usterki - powiedzieli nawet raz że ... paliwa nie ma. A żeczywiście - efekt jest podobny jakby nie było paliwa. Pozdrawiam
Witam, mam pytanie do posiadaczy Passata, bo ja już rozkładam ręce. Mam problem z moim 1.6 AHL 1999 r. Auto ciężko odpala, nie ważne czy zimno, czy ciepło, czy gaz, czy benzyna. A drugi objaw to odcina zapłon przy 5000. Próbowałem wymienić świece, kable, cewkę, czujniki wału jak i korbowego i rozrządu, wtryski z regulatorem i listwą ciśnienia oraz pompę...
Witam wszystkich. Mam chyba dośc skomplikowaną i poważną awarię i zero pomysłów na naprawę. Otóż, w trakcie jazdy, a właściwie ledwo toczenia 5km/h (mijałem akurat autobus przy zatoczce) auto na biegu, zgasło. Przy próbie odpalenia wydobywał się zupełnie inny dźwięk niż zazwyczaj. Brak typowego kołysania silnikiem jak przy rozruch, lecz tylko lekkie...
Po próbie rozruchu przez podanie napięcia prosto na rozrusznik silnik uruchamia się i gaśnie praktycznie od razu. Aby poprawnie uruchomić silnik należy okresowo co 20ms wysyłać ramki CAN: ID: 0x240 0x11 0x12 0x1E - włączony zapłon, 0x11 0x13 0x1E - rozruch.
Ten włącznik włączasz na 3 razy 1- zapłon 2- świece ( z kontrolką ) 3 -rozruch.
Witam. Jako kostkę stacyjki rozumiemy zespół styków który znajduje się pomiędzy stacyjką, czyli mechaniczną częścią z kluczykiem a złączem elektrycznym z przewodami. Odpowiada ona za wszelkie połączenia kluczyka, czyli plus po stacyjce np do radia lub zapłon oraz rozruch. Miałem podobny przypadek, gdzie kostka nie podawała plusa po stacyjce, akurat...
Witam zakupiłem wczoraj sterownik odpalania zdalnego AMT i nie wiem dokładnie jak podłączyć przekaźniki czy to trzeba bezpośrednio pod zapłon i rozruch czy gdzieś w te chudsze przewody w stacyjce i drugie pytanie to z przekaźnika wychodzą mi 3 grube przewody a potrzebne są 2 i nie wiem który zbędny (30)niebieski ,(87a) czerwony, (87)żółty zeszta to...
Tak przy stacyjce jest stały +12V jak i po zapłonie. Rozruch również jest. Więc stacyjka OK. Objawy wystąpiły PRAWDOPODOBNIE po zwarciu kabli przy radiu. Ma ktoś może opis pinów do GEM? Ewentualnie jakaś inna podpowiedź?
Też tak uważam. W ostateczności możesz podciągnąć zasilanie z pierwszego przekaźnika (Przekaźnik zacisku 15) tyle, że nie będzie rozłączania tych odbiorników w czasie rozruchu.
Weź w ręce kontrolkę! Niech ktoś próbuje kręcić rozrusznikiem i zobacz kontrolką czy dochodzi na któryś kabelek + (jak zrobi stacyjke na rozruch to kontrolka Ci się zapali jeżeli wyłączy zapłon to kontrolka zgaśnie)- myślę że wiesz o co mi chodzi Jeżeli na żadnym z kabli dochodzącym do rozrusznika nie będziesz miał + to znaczy że: -mógł ugnić gdzieś...
Jeśli jest w zbiorniku pompa to działa przy kręceniu rozrusznikiem,jeśli jej nie ma to wtedy zaciąga paliwo pompa wtryskowa. DVD w mojej Omci:http://pl.youtube.com/watch?v=XdHJS...
Odcinaj plus po zapłonie ale nie zanikający przy rozruchu .Nie pojawiają sie błedy po tym i działa zawsze .Polecam.Czarny w vw , żułty w reno opel czarny,audi czarny,itd
Jeżeli wyrobiona jest kostka stacyjki to nic nie poradzisz . Możesz zrobić wcinkę w wiązkę stacyjki i założyć dodatkowy włącznik za kilka zł. do obwodu "zapłon" . Pozostałe funkcje jak , rozruch , blokada kier. itp. będą bez zmian .
W przypadku AC CDI "cała instalacja" nie ma żadnego związku z zapłonem. Można odpiąć akumulator, wypiąć regulator, a silnik będzie palił (o ile ma ręczny/nożny rozruch rzecz jasna). Zapłon to całkowicie oddzielny obwód.
Kontrolki świecą po włączeniu zapłonu? Przygasają przy próbie rozruchu? Akumulator naładowany? Na jakiej podstawie wymieniono kostkę stacyjki? Wybacz, ale nie da się pomóc, gdy wszystko jest tajemnicą. Albo opiszesz konkretnie problem, albo nie ma to żadnego sensu.
Włącznik zapłonu = stacyjka. Włącznik rozruchu = automat na rozruszniku. U Kolegi rozrusznik będzie do regeneracji/wymiany i posprawdzać pozostałą część instalacji.
Akumulator nie jest rozładowany do zera, tylko zostało w nim bardzo mało "prądu". Wystarcza na włączenie zapłonu, ale przy próbie rozruchu spadek napięcia jest tak duży, że następuje "reset" i tak cyklicznie. Stąd to cykliczne klikanie.
Nie będziesz musiał nic zmieniać. To jest coś takiego jak w zamkach od drzwi, jedynie kawałek metalu bądź plastiku który po przękręceniu zwiera odpowiednie przewody. U mnie jest to wkładka plastikowa, wypycha takie male bolce plastikowe i zwiera 3 przewody (zapłon) i czwarty przewód to rozruch. Wymiana też jest prosta.
Witam. Zobacz pod siedzeniem kierowcy jest czujnik uderzeniowy. Trzeba go ponownie wcisnąć. Pozdrawiam. Co ma wyłącznik uderzeniowy do rozrusznika i zapłonu? Często w ten obwód są wpinane alarmy i inne cuda uniemożliwiające rozruch.
A ja bym się jednak będę upierał, że to problem ze stacyjką lub jednym z jej obwodów. Wskazuje na to fakt, że działa radio i dmuchawa. Te dwa odwody w przeciwieństwie do innych zasilane są z oddzielnego styku w stacyjce bo są odłączane w momencie włączenia rozrusznika. Czyli ten obwód stacyjki działa prawidłowo. Nie działa natomiast wszystko to co zasilane...
wyjaśnij przekręcasz zapłon w pozycję zapłon (oznaczenie fiata: MAR - załączenie urządzeń elektrycznych) czy rozruch (AVV - rozruch silnika) bo jesli w pozycję rozruch to sprawdź czy nie ma zwarcia na rozruszniku
Witam! Ten silnik miał same wady, zalet brak. Posiadałem kiedyś ten motocykl, więc piszę z autopsji. Trudny, kapryśny rozruch. Kłopotliwy, awaryjny zapłon bateryjny - były wersje z zapłonem importowanym magnetoelektrycznym, ten sprawował się dobrze. Kłopotliwe sprzęgło, delikatna skrzynia biegów. Niska trwałość zespołu tłok - cylinder. Ogólnie silnik...
Tak miałem takie przypadki golf 4, bora i Sharan. Możesz to sprawdzić z pozycji zapłon bardzo delikatne przekręcać kluczyk na rozruch - licznik powinien wtedy przygasać. Za pierwszym razem trochę to trwało ale znalazłem uszkodzenie w kostce stacyjki.
Dioda52 jakim cudem może być podtrzymany przekaznik po podłączeniu do S2 tak jak proponujesz, przecież S2 jest zwierany tylko na czas uruchamiania silnika, jeden przekaznik się załączy a drugi trzeba będzie uruchomić przełącznikiem wraz ze zwartym S2, chyba że coś zle opisałem na schemacie bo w moim rozumieniu zapłon to styk w stacyjce załączający rozrusznik....
Witam, Prawdopodobnie masz zbyt mały luz na zaworach. To może powodować problemy z zapłonem na gorącym silniku. Pozdrawiam
Sygnał sterujący do wtryskiwaczy jest masą z sterownika silnika. Tam jeden pin to plus po zapłonie a reszta to impulsy masy. Na jaki kolor kopci przy odpalaniu?
Włóż tam palec i zakręć , to poczujesz. A tak poważnie. Z całym szacunkiem, chęci to masz duże , ale z wiedzą nie bardzo , a tu potrzebna jest też wiedza podstawowa o elektryczności. Ten kabel co idzie z cewki na kopułkę , to jest wysokie napięcie /WN/. W aparacie zapłonowym w jego podstawie jest elektroniczny przerywacz tz. czujnik halla. O tym napisał...
kluczyk koledzy niema raczej winy bo jak i na standardowym jak i na zapasowym nie odpala odcięty jest rozruch i zapłon. z zamyka się i otwiera się z kluczyka bez problemu czy mogło by mieć winę odłączenie siedzenia bo poduszkę miałem wystrzeloną w siedzeniu i kurtynę. pozdrawiam
zapłon punkt zapłon rozruch tyrystorowy scania rozruch
sonda katalizatorem głowa lampa wyładowcza zmywarka pompa haier
Wersja oprogramowania MMI Audi A6 C6 2006 2.7 TDI Czas ładowania kamery Panasonic HD-SD60