To coś źle sprawdzasz albo mierzysz napięcie na pracującym silniku. Wtryski mają mieć +12V (plus) z akumulatora poprzez przekaźnik i podawana masę ze sterownika silnika. Jeżeli mierzysz na pracującym silniku lub na rozruszniku to masz cały czas masę na tym co leje. Ściągnij wtyczkę z wtryskiwacza. Zobacz czy masz 12V pomiędzy jednym z tych przewodów...
Znalazłem te dane rezystora i jest to 1,9-2,1 OHM.Tylko jest jeden problem przez rezystor idzie zasilanie i to po zapłonie minusowy impuls jest podawany z drugiego konektora wtyczki sterownika i tam sprawdź impuls.
(at)oloeu samochód pozwala na zapłon ale nie chce odpalić odpali i odrazu gaśnie nawet chwile nie pochodzi A co to jest ten clip ? Akumulator jest nowy i naładowany
Jak sekwencja to masz zasilania sterownika podpięte pod aku i zapłon, obroty. Ale auto powinno odpalić bez problemu na benzynie pomimo braku zasilania eculpg .Wtryskiwacze benzynowe są odcinane przez przekaźniki rozwierne w ecu gazowym.Jaka sekwencja?Stag?
No to trzeba było napisać od razu ze masz LPG. Zdejmij klemę z akumulatora, wyjmij bezpiecznik z przewodu plusowego biegnącego do sterownika LPG (tak aby całkowicie odłączyć instalację). Załóż ponownie zacisk plusowy na akumulator, załącz zapłon i odczekaj 30sek. Wyłącz zapłon. Ponownie włącz zapłon i uruchom silnik. Pojeździj tak kilka dni - tylko...
Zbyt niskie ciśnienie na reduktorze gazu sprawiło ubogą mieszankę LPG a za nią poleciały nastawy benzyny bo to jest powiązane. Dłuższa jazda na takich nastawach i zniszczysz głowicę silnika. Wyjmij bezpiecznik od instalki LPG i zdejmij klemę (-) z akumulatora na noc. Rano podłącz klemę, włącz zapłon, odczekaj 30sek żeby sterownik silnika wczytał mapy...
Witam , W samochodzie był zamontowany ECU z numerem 0 281 013 333 natomiast EEPROM przekładałem do sterownika z numerem 0 281 012 620 . Po tym udałem się do znajomego który zajmuje się elektroniką samochodową i ma nieco lepsze narzędzia. Wylutował ten EEPROM , włożył do programatora, odczytał , zrobił kopię , i ponownie wlutował EEPROMY do obu sterowników....
Przecież to zwykły Diesel , posprawdzaj kabelki,złącza koło pompy ,czy paliwo dochodzi do pompy ,czy pompa daje ciśnienie na wtryski. Czy taki zwykły? poniżej foto: http://obrazki.elektroda.net/83_12774619... http://obrazki.elektroda.net/7_127746196... http://obrazki.elektroda.net/67_12774619... http://obrazki.elektroda.net/79_12774619...
Grand Vitara 2000r powinna być wyposażona w dołożony automatyczny włącznik świateł mijania lecz nie jest to regułą. Spotykało się bowiem modele wyposażone w ten układ jak również bez niego. W przypadku Grand Vitary 2009r jak i innych modeli (seria JB) sterownik nie jest potrzebny (o ile dobrze się orientuje funkcja ta zapisana jest w sterowniku pojazdu...
Ja tam bym od razu sterownika nie podejrzewał. Wtryskiwacze, cewki zapłonowe i czujnik wału zasilane są z głównego przekaźnika, ale skoro pompa paliwa działa to prawdopodobnie ten przekaźnik też działa. Nie mniej jednak powinieneś sprawdzić zasilanie cewek - pin nr 1 oraz masę pin nr 3. Następna sprawa to czujnik wału/wałka. Pin nr 1 zasilanie, nr 4...
odpowiedz dla stecyk 86 Czy mój problem rozwiązany hmm. Auto było klienta i rozwiązanie znalazłem takie. Zwracałem uwagę na włączenie zapłonu. Jak kontrolka chyba silnika mrugała to nie zapalał. trzeba było cofnąć kluczyk i ponowić tak aby kontrolki świeciły się to wtenczas zapalał . W okolicy pedału sprzęgła jest tam sterownik silnika i chyba on za...
dziękuję za odpowiedzi. alarm wykluczam . immobilizer ? rzeczywiście może tu leży błąd . dodam że po przekręceniu kluczyka miga kontrolka "check engine" . Możliwości pozostaje nadal wiele ale możemy wykluczyć : - "mam zasilanie" po przekręceniu kluczyka na cewce zapłonowej ( +12V i masę na sterowniku zapłonu). - oraz dzięki informacji forumowiczów wiem...
Szukasz usterki w sprawnym motocyklu... Tak strasznie "duży" prąd 1.29A to zasilanie modułu zapłonowego/sterownika wtrysku (nie napisałeś rocznika), zasilanie zegarów, kontrolek... wymień olej, sprawdź opony przed sezonem, nie doszukuj się usterek gdzie ich nie ma.
Klient twierdzi że problem powstał po wymianie silnika. Ktoś zdiagnozował wymianę sterownika 4wd, nie pomogło. Obecnie, po włączeniu stacyjki wszystko jakoby działa, można skasować błędy w ESP, komunikuje się ze sterownikiem 4wd, nie ma w nim błędu. Można przełączać tryby 4wd, czasem nie chce włączyć N w 4WD. Uruchamiamy silnik - po 2 sek zaczynają...
Witam! Co do sterowania zaplonem, to najlepiej sygnal z aparatu dac na jakis modul zaplonowy i ten do cewki (praktycznie tak jak bylo w mk1 gti), lub zastapic MAF odpowiednio przetwozonym sygnalem z MAP sensora lub TPS. W drugim przypadku zal nie zostawic jednak wtrysku paliwa... W razie czego to seryjnym zaplonem mozna sterowac bez problemu w tym aucie...
wymieniłem wszystko co związane z zapłonem Czyli co? Sterownik widzi obroty?
Błędy w sterowniku jakieś masz, który to rok auta?
Witam wszystkich. Mam prośbę o pomoc dotyczącą rozbrojenia klawiatury immo żeby nie trzeba było wpisywać za każdym razem kodu. Auto to Suzuki Vitara 2.0 HDI 2004r system wtryskowy Siemens. Opisze wszystko po kolei. Samochód do tej pory jeździł normalnie z odpiętą klawiaturą i palił za każdym razem lecz ostatnio postał 2 tygodnie i padł aku, został podmieniony...
Witam, Pacjent Suzuki samurai wrzucony silnik Suzuki Vitara 1.6 16v (94r) wiązka silnikowa i sterownik przełożona i podłączona załącza przekaźnik pompy paliwa ale niestety brak iskry, jedynie iskra przeskoczy raz po włączeniu zapłonu podczas kręcenia niema.
Palec i kopułka do wymiany. Po przegrzaniu świece też, a przewody dla formalności. Dopiero potem następne pytania proponuję. Tak jak jest napisane w pierwszym poście świece i kable są wymienione. Palec i kopułka są dość nowe bo przejechały okł 5000km Dodano po 11 przy 5500 ma iskre czy tylko wtrysk? Chyba ma iskrę bo przechodzi wielokrotnie przez te...
nie wiadomo jakie oznaczenie silnika,bo jest dwa rodzaje +16zaworowy i wniektórych sie nie reguluje,punkt ustala sterownik.W silniku G16A/B jest 8*+-1przy 800obr\min, ale do regulacji pewnie trzeba zablokować komputer,
Witam Samochód posiada nową sekwencyjną instalację gazową (ok 2 tyś. km), na sterowniku STAG-4. Komputer wyświetla stale (błąd pojawia się zaraz po wykasowaniu) błąd: "P0300,Przypadkowe/wielokrotne wypadanie zapłonów w kilku cylindrach ". Najprawdopodobniej może być to przyczyną występujących podczas jazdy takich objawów jak: -przy dodaniu gazu przy...
Witam. Może problem jest w amplitudzie sygnału ze sterownika? Jeżeli sygnał był brany z uzwojenia pierwotnego cewki zapłonowej, to był o zdecydowanie większej amplitudzie niż ten z ECU. Czy robiłeś testy z sygnałem z obecnych cewek? Pozdrawiam, ZAZ-y
Panowie, z kondensatorami był problem, owszem, ale w sterownikach Colt/Lancer jak i ....Suzuki Vitara . Żadne pęcznienie, strzelanie, wybuchy a prozaiczna sprawa- wylewały się dołem. Owe sterowniki były zrobione w pewien sposób- ściezka masy ( górna powierzchnia PCB) była połączona przez nogę konsensatora z dolną ściezką, elektrolit przeżerał to połączenie...
Rozumiem myślałem że check miga zaraz po zapłonie to wtedy jest immo. Możliwe że sygnał jest za słaby i sterownik nie daje rady. Miałem przypadek czujnika w bmw który po dotknięciu palcem styku sygnału silnik gasł.
Problem rozwiązany połowicznie, jeśli chodzi o tranzystor, winny był wtryskiwacz który miał rezystancje 1,8 oma.Ale wyżej wymienione zwarcie poczyniło jeszcze jakieś szkody w sterowniku.Samochód na zimnym silniku strasznie kopci i nierówno chodzi. Gdy się rozgrzeje pracuje w miarę przyzwoicie,ma moc dymienie ustaje praca silnika w miarę równomierna,bez...
Witam. Postanowiłem napisać na forum gdyż mam problem z poduszkami w Suzuki Swift 2008r. Wyszukane posty o problemach z poduszkami w takim aucie albo są już zamknięte albo nie dają jakiejś wskazówki. Dostałem do naprawy auto ze świecącą kontrolką poduszek. Klient twierdzi, że nie miał nigdy żadnego uderzenia. Jadąc w trasie nagle zahamował i mała butelka...
Witam , wyskakuje mi co jakiś czas błąd P0134 . Postanowiłem przyjrzeć się sondzie lambda . I tak to u mnie wygląda mianowicie sonda 4 żyłowa 2 białe kable do grzałki , 1 czarny , 1 szary. Zmierzyłem oporność samej grzałki i wyszlo mi w granicach 5 om wiec jest ok. nie ma z niej przejścia do masy . Wziłem na zapalonym silniku zmierzyłem napięcie miegzy...
Napięcie do cewki dochodzi. Napisałem Ci już, że za "dochodzenie napięcia do cewki" odpowiada stacyjka i bezpiecznik... równie ważne jest aby pojawiały się impulsy masy, a za to odpowiada sterownik zapłonu. Bez nich nie będzie iskry. To działa tak samo jak w Nysce czy Dużym Fiacie, tylko tam był mechaniczny przerywacz, a tu jest elektroniczny.
Witam, sprawdziłeś co pokazuje sterownik, "wybłyskałeś" kody błędów? Może to Cię naprowadzi na usterkę. Prawdopodobnie któryś czujnik, ale nie koniecznie. Może być też brak kontaktu na jakiejś złączce. Właśnie dzisiaj udało mi się naprawić Swifta znajomego. Miał zupełnie odwrotną sytuację. Podczas mrozów nie zapalał, brak iskry, a jak było ciepło lub...
Witam, mam problem z silnikiem 1.9dti z Renaulta laguny, silnik ten został zamontowany do Suzuki samuraia razem ze sterownikiem oraz okablowaniem, kompletny swap, silnik w renowce bez problemu odpalał, po montażu pompa nie chce podać paliwa na wtryski, immobiliser został wyłączony, na zawór odcinający dostaje 12v oraz po zapłonie słychać jak pompa pracuje,...
Witam kupiłem ostatnio suzuki vitare long 1,6 16v z roku 1994. cieszyłem się całe 4 dni gdy podczas jazdy przez poligon przestała palić na 3 cylinder od chłodnicy, po powrocie do garażu sprawdziłem iskre była ok, oraz zamieniłem miejscami wtryski nie przyniosło to efektu, następnego dnia zmierzyłem kompresje na każdym cylindrze było okolo 14,5, postanowiłem...
Witam. Jestem szczęśliwym posiadaczem Swifta HB 1.3GS. Kupiłem go z myślą o ekonomicznym jeżdżeniu do szkoły niestety mocno się rozczarowałem. Autko pali mi około 11-12l paliwa i nie ważne czy jadę na benzynie czy na LPG. Próbowałem już różnych technik jazdy od ostrej i dynamicznej po styl "starych dziadków" i nie zauważyłem różnicy. Wymieniłem filtry,...
Wyizolować z instalacji wtryskowej potrzebne okablowanie(zasilanie wtrysku,cz.temp.powietrza,zasilanie i sygnał rozdzielacza zapłonu,TPS,MAP itp) łącznie ze złączem sterownika. Do zrobienia, potrzebne schematy obu silników i trochę wiedzy. Przenosiłem wtrysk z witary do samuraja, 2dni i palił, pompę(przelotowa) dałem na przewodzie paliwowym przy silniku
Silnik to typowa jednostka 4 cylindrówka (SUZUKI GSXR) o pojemnosci 1litra.Powiem tak w zasadzie to posiadam wszystkie czujki które pracowały w tym motocyklu a komputer też w zasadzie jest tylko odciecie zapłonu chciałem przenieśc w wyższą partie obrotów i dlatego pytałem czy ktoś mogłby cos w tym temacie doradzić ewentualnie podejmnie sie zadania zrobienia...
Nie ma tam żadnego modułu. Iskrą steruje sterownik silnika. Sama każda cewka zawiera w sobie "moduł zapłonowy". A Ty sprawdź to zobaczysz, że ze sterownika nie wychodzą impulsy do wysterowania "modułu w cewce". Tylko sprawdzaj na pinach sterownika, wyeliminuje to np. uszkodzoną wiązkę.
Witam wszystkich zainteresowanych tematem. Auto jak w temacie,silnik taki jak we francuskich autach. Po wymianie w autoryzowanym serwisie alternatora,pojawił się problem z pracą silnika.Od czasu do czasu coraz częściej zapala się lampka usterki silnika,silnik przechodzi w tryb awaryjny,a wyłaczenie zapłonu powoduje,że silnik znowu pracuje prawidłowo......
Jak się okazało jeden z nich (prądowy chyba) jest wspólny (ten sam kolor biało-czarnym rozgałęzia się w wiązce) dla prądowego od klaksonu. Przewód czarno biały, to nie przewód prądowy, a masowy! Klakson tam jest na potencjale zasilania po załączeniu zapłonu i załączany masą. To samo switch przy sprzęgle - podaje masę na blokowanie rozrusznika, ewentualnie...
Witam Posiadam auto Suzuki sx4 1.9 ddis 2009r 120 km. W zwiazku z tym chciałbym przeprowadzić modyfikację oprogramowania za pomocą galletto 1260, znajmomy obrobi mi mape z tym że musze wcześniej ją zgrać, Wchodząc do interfejsu nie widzę aby było tam suzuki z moim silnikiem. W związku z tym czy mogę zamias suzuki wybrac fiata? Są to te same silniki,...
aktualizacja: 6 maj dodane około 160 kolejnych skrótow Witam, ponieważ nigdzie nie znalazłem w internecie porządnej listy używanych skrótów OBD2 PIDS używanych w systemach diagnostycznych w trybie Live Data, pozwoliłem sobie rozpocząć wątek tychże skrótów. Ponieważ zdaję sobie sprawę, że to co wypisałem to jest tylko mała część mam do Was prośbę o ewentualnie...
Witam. Mam zamontowany alarm marki Silicon Bas Ars, w Suzuki Grand Vitara. Jakiś tydzień temu padł mi całkowicie akumulator. Po naładowaniu akumulatora nie odpalił samochód. Nie ma iskry na świecach. Po przeczytaniu kilku postów na forum, stwierdziłem że winą należy obarczyć autoalarm. Dodam że centralny zamek, miganie kierunkowskazami w samochodzie...
zapłon suzuki suzuki zapłon zapłon suzuki swift
reset telefon nokia lumia dekoder orange konfiguracja oporność kabel antenowy
volkswagen sharan volkswagen sharan
Audiovox BA-200B 1 CH SUB AMP – brak kondensatora C8, schemat i dobór wartości Nokia, Lumia, Android – zapomniany kod blokady, jak odblokować telefon bez utraty danych