Praktycznie nie ma możliwości ustawienia zapłonu. Czasami, ulega uszkodzeniu elektroniczny przerywacz w module. Uszkodzenie polega na przesunięciu punktu powstawania iskry, w takim wypadku tylko wymiana modułu. Sprawdź odległość cewki od koła zamachowego, 0.3 mm. Spróbuj zwiększyć przerwę, na świecy. Nie rozbierałeś, przypadkiem, tego silnika? W tym...
Kolego w zależności od tego jaki masz typ silnika - starsze miały przerywacz (tzw. platynki) a nowe zapłon elektroniczny - bezobsługowy. Jeśli masz już rozebrany silnik po remoncie, to składając go, (bez względu na typ silnika) musisz zgrać znaki na zębatce wału ze znakami na wałku rozrządu. Zwykle są one dość widoczne, ale słyszałem, iż zdarzało się,...
Właśnie dlatego masz ten ruch zapłonem jako pierwszy. Poszukaj czy nie ma tam znaku który należy uznać za punkt regulacji wstępnej.
http://obrazki.elektroda.net/27_12705045... Witam chciałbym pochwalić się moją kosiarką do trawy. Projekt przerobienia kosiarki spalinowej na kosiarkę zdalnie sterowaną już od dawna chodził mi po głowie. Chcąc podnieść poziom i unikalność maszyny postawiłem sobie niezależne założenia. Pierwsze założenie to takie, że kosiarka po przeróbce powinna...
Trzeba sprawdzić klin koła zamachowego , najlepiej wymienić na nowy. Jeżeli, klin uległ uszkodzeniu to jest przestawiony zapłon i silnik nie pracuje tak jak powinien. Może być skrzywiony wał, jeżeli słychać stuki to trzeba sprawdzić panewkę korbowodu. Osiowy luz wału zawsze jest w tych silnikach, wcześniej chyba nie zwróciłeś na to uwagi. Wał nie posiada...
Z moich notatek wynika, że podstawowe dane silnika, to: - pojemność skokowa 130,7 ccm; - średnica cylindra 63,5 mm; - zapłon stykowy (wyprzedzenie 4,4 mm, rozwarcie styków przerywacza 0,5 mm); - paliwo może być nasza 95, producent robił jakieś ograniczenia dla paliw o dużej (powyżej 10 %) zawartości różnych dodatków; - mieszanka 3/4 pinty na galon US...
Jest przesunięcie koła na klinie, nie odpalałeś przypadkiem silnika bez noża. Zapłon jest opóźniony, skutkiem jest strzelanie w tłumik. Koło magnesowe musi być przesuniętw w prawo zgodnie z ruchem wskazówek zegara) Luz mierzy się szczelinomierzem, dostęp do popychaczy jest po odkręceniu prostokątnej pokrywy, która jest za tłumikiem. Mierzy sie luz między...
ad 2: Niestety starły się oznaczenia na silniku (naklejki), jest to kosiarka z roku 2001 New Gardena TD 534 TR Silnik 5KM z filtrem powietrza w kształcie walca (nie ma wyjmowanej gąbki), tak więc sądze że to wczesny model Centura A jak sprawdzić czy zapłon następuje w odpowiednim momencie ?
Witam, podłączę się pod temat. Mam silnik Tecumseh Twin OV691, jedna cewka padła i jest problem z kupieniem. Czy można przerobić zapłon stosując elementy CDI na bazie skutera. Proszę o pomoc.
Jak ustawić zapłon w tym silniku??
Możesz sprawdzić odległość cewki od koła zamachowego, powinna mieć 0.2-0.3 mm. Moim zdaniem problem jest w gaźniku lub zapłonie. Możliwe że gubi zapłony.
0.1 to trochę za mały luz, ja ustawiam po 0.2, na zimnym oczywiście tecumsechy ogólnie ciężko palą, ułatwia im zapłon ręczne naduszenie do oporu ramiona regulatora w trakcie "judłania" rozrusznikiem (tylko już nie pamiętam w którą stronę, bo dawno tecumsecha (na szczęście) nie miałem ;) ) briggsy to też dziadostwo, ale jakby mniej, oczywiście najlepsza...
Sprawdź w jakim położeniu tłoka występuje iskra. Może zapłon masz przestawiony.
Witam Mam taki problem z silnikiem tecumseh prisma 4 otóż zimny silnik odpala bez problemu 1 do maksymalnie 4 szarpnięć szarpakiem natomiast jak kosiarka trochę popracuje a następnie ją zgaszę to nie ma mowy aby silnik udało się ponownie odpalić. Jak ostygnie to dopiero wtedy można go ponownie odpalić. Silnik 2 letni sprawdzałem klin nie jest ścięty...
I tu jestem zaskoczony!!! -myślałem ze ta śrubka od dołu z boku gaźnika to tylko upust starego paliwa. -Naprawiałem sporo silników w zagęszczarkach zarówno diesel jak i benzynę ale takiej konstrukcji nie widziałem! w 99 przypadków to taka śrubka jest do spustu "syfu" -dziś podłączyłem gaźnik od silnika GX390, jednak nie dało się odpalić cały czas jak...
Na początek pragnę się przywitać i poprosić o pomoc Posiadam identyczny agregat BOSCH G1900 jak Rafał 545.Mam problemy z silnikiem. nie mogę ustabilizować pracy tego silnika. Jest to 4ro suw owy Tecumseh starszej konstrukcji z zapłonem iskrowym. Silnik nie równo pracuje kicha w gaźnik i gaśnie, nie pomaga czyszczenie gaźnika, regulacja,wymiana na inny...
A mi się wydaje, że zapłon jest zbyt wczesny lub zbyt późny, co tłumaczyłoby zerwanie klina na kole magnesowym. Ale skoro to sprawdziłeś to ten trop odpuszczamy. Kolejny trop to zawory lub rozrząd. Sam z siebie raczej nie przeskoczy, ale niewykluczone, że ktoś kiedyś jak składał to go źle złożył. Co do kompresji to miałem silnik który miał 3 bary kompresji...
silnik 4 suwowy powinien zapalić i pracować nawet jak ma strasznie słabą kompresję, a nawet jej prawie brak. Nie raz odpalałem dla zabawy jakieś silniki ze złomu w których nie bardzo było czuć kompresję ręką. oczywiście taki silnik nie będzie miał prawie w ogóle mocy i będzie dymić, ale pracować powinien. Na pewno kupiłeś odpowiednią cewkę do tego silnika?...
Nabyłem za bezcen, na początku odpalała, tylko obroty były strasznie wysokie, potem znajomy coś grzebał, i w ogóle nie działa ;] Cięgła są chyba podłączone prawidłowo - te podłączone do regulatora obrotów było w ogóle odpięte, podpiąłem sam, na 99% prawidłowo, w każdym razie na rysunkach, które znalazłem jest tak samo. Jak wleję troszkę benzyny do gaźnika...
Z tego co widzę na zdjęciu wnioskuję, że jest miejsce do przykręcenia zewnętrznej cewki. Mam rację? Co jest mocowane do tych uchwytów? http://obrazki.elektroda.pl/4818332500_1... Ciężkie kolo zamachowe od silnika Tecumseh ma średnice zewnętrzną 182mm, stożek trzeba by sprawdzić czy pasuje. Czyli jest szansa założyć zapłon z zewnętrzną...
Witam ponownie silnik działa jak ta lala dziś pochodził trochę ustawiłem jeszcze raz zapłon był troszkę za daleko ustawiony już fabrycznie niby odpalał ale popluł trochę i nie mógł wejść na obroty ,ustawiłem bliżej o jest ok .Dodam że miałem 11 lat tez silnik ale tecumseh vantage 35 nie było z nim żadnego problemu a kosił hektary .
Jestem bardzo początkujący w dziedzinie silników kosiarek więc proszę o wyrozumiałość. Miałem problem z kosiarką Tecumseh z silnikiem 3,5 KM. Nie mam dokumentacji tej kosiarki (kupiona używana) więc nie wiem konkretnie jaki to model (mogę zrobić zdjęcia jeśli trzeba). Pierwsza usterka: Zimny silnik odpalał normalnie (przelanie, pociągnięcie, ewentualnie...
Wymiana świecy, filtr powietrza, nowy kondensator, może być z jakiegoś motoroweru lub fiata 126. Nie musisz go zakładać pod kołem zamachowym, może być przykręcony do obudowy gdziekolwiek, podłącz tylko kabelek, w to miejsce gdzie jest przykręcony teraz. Przerwa na przerywaczu 0.5mm. Zapłon około 2.5mm przed GMP. Na krzywce są znaki. Klin koła, oczywiście...
Witam Mam problem z odpaleniem kosiarki z silnikiem Tecumseh.Po pod pompowaniu paliwa przy próbie zapalenia dostaje "lewe" obroty ze potrafi wyrwać szarpak z rak. Wydaje się że za wcześnie ma zapłon i odbija tłok i nie można jej odpalić, bywają chwilę kiedy się uda zapalić ale wydaje mi się za ma za duże wibracje.
a zapłon nie jest pędzony z wałka rozrządu?? jeżeli tak to może jego źle ustawiłeś.
Objawy, wskazują na przestawiony zapłon lub rozrząd. Zdejmowałeś kolo zamachowe, aby sprawdzić klin, czy tylko odkręciłeś nakrętkę? Odległość cewki od koła 0.3mm. Nie odpalałeś jej bez założonego noża?
Zabrałem się do ustawienia zapłonu w moim nieszczęsnym silniku i od razu klapa.Otóż ten silnik nie jest taki jak silnik malucha. Nie ma dostępu do tłoków, gdyż jego budowa przypomina silnik B&S, Tecumseh i Hondy. Będę jeszcze szukał jakichś znaków na kole zamachowym a jak nie to pozostaje zciągnąć głowicę ale to już jesienią.
Dwusuwy w kosiarkach pracują przy wyższych obrotach niż czterosuwy, Jesteś tego pewny ? Jedno cylindrowy silnik 2T ma zapłon co jeden obrót a 4T co dwa obroty wału dla tego wydaje się że silnik 2T pracuje na dwa razy większych obrotach .
Jestem tego samego zdania - zerwany klin na połączeniu wał z kołem magnesowym i stąd rozregulowany zapłon tj. "strzały w gaźnik" Kolego przypomnij sobie, czy podczas ostatniego koszenia nóż nie uderzył np. w korzeń, kamień itp.
Silnik ten jest w konfiguracji w kosiarce ze sprzęgłem magnetycznym do noża, wiec zawsze jest uruchamiany bez noża. Klin oczywiście wymienię, wiem że to przestawiony zapłon jednak tak jak wspomniałem, nie ma to wpływu na opisane objawy, klin zerwał mi się przedwczoraj, z kosiarką walczę już parę tygodni :)
Problem z odpaleniem silnika Tecumseh ohv 13,5 od TRAKTORKA AL-KO T-800 Witam serdecznie CO SPRAWDZONE 1 sprawdzałem już klin kola zamachowego, dobry 2 ustawienie rozrządu, w porządku 3 gaźnik sprawny, dysze czyste (grawitacyjny) 4 kolo zamachowe brak małego kawałka magnesu ale to nie szkodzi bo już odpalał 5 zawory ustawiłem za pierwszym razem pierwszy...
Cewka którą kupiłeś jest na pewno do zapłonu z przerywaczem mechanicznym? Wyłącznik zapłonu zaznaczyłem na zdjęciu, kondensator może być np. z motoroweru. Przewód z cewki idzie do wył. zapłonu dalej jest podłączony do śrubki przy przerywaczu, kondensator też jest podpięty do tej śrubki. Odepnij przewody od wyłącznika złącz je razem i zobacz czy będzie...
Kolega chyba chce połączyć nie tyle silniki co ich instalacje elektryczne (tak ja rozumiem). Więc powstanie pytanie gdzie powstaną punkty przyłączeniowe? Zakładając, że jedyne odbiorniki energii elektrycznej to cewki zapłonowe i rozruszniki dobrze byłoby połączyć ze sobą wyjścia prostowników lub bezpieczników ( w każdym razie nie cewki). Występowanie...
Witam, kupiłem kiedyś kosiarkę samobieżną z silnikiem tecumseh lav 30, a było to z 6 lat temu. Kosiarka była używana, chodziła raz lepiej raz gorzej, w końcu padła, a w zamian została zakupiona inna nowa. Ostatnio mając trochę więcej czasu postanowiłem zająć się nią i rzuciłem ją na warsztat. Silnik został przeze mnie rozebrany na części pierwsze, wymyty...
Stwarzasz problemy tam gdzie ich niema. Nie przekonasz mnie, w żaden sposób że, w najgorszym nawet serwisie, nie dostaniesz takiej nakrętki, choćby używanej, za kilka złotych. W takim razie kup sobie ten wzornik gwintów i dalej będziesz bez nakrętki, dowiesz się tylko tego co napisałem wcześniej, odnośnie gwintu.
Pierwsze co bym sprawdził to klin na górnym czopie wału. Zerwany - przestawi zapłon.
Od stania, nic się nie rozregulowało. Wymień świecę i sprawdź wyłącznik zapłonu.
W zasadzie nie ma żadnego wiarygodnego testu cewki w warunkach domowych. Dawniej - przy układach z zapłonem stykowym - można było zmierzyć rezystancję i porównać z wzorcową, która była podawana przez producentów (np. Tecumseh). W domu to trzeba sprawdzać po kolei: świeca, fajka świecy (jeśli jest demontowalna), kabel wyłącznika zapłonu i jego mocowanie...
Ta linka jest od hamulca i zarazem wyłącznika zapłonu. Jest on z boku silnika, po lewej stronie, patrząc z przodu silnika. Linka musi być do niego podłączona, i podczas zapalania musisz nacisnąć dźwignię, która jest przy pałąku, inaczej nie będzie iskry.
http://serwismos.home.pl/pl/p/Cewka-zapl... Cena nie jest zachęcająca. Bardzo podobna do uniwersalnej cewki Tecumseha, tylko jeden z otworów mocujących jest w innym miejscu, nie wiem jak z innymi wymiarami...
Zakupiłem wczoraj kosiarkę Tecumseh 3,7 HP Prisma i prosiłbym o kilka odpowiedzi na pytania: 1. Ile oleju wchodzi do silnika? 2.Jak wygląda elektryczny zapłon? Z góry dziękuje.
To chyba nie kompresja , tylko zapewne za wczesny zapłon. Ale jaka jest tego przyczyna sam musisz odnaleźć. Sprawdź czy po zdjęciu fajki że świecy kręci normalnie.
Alternator niema nic wspólnego z zapłonem. Trzeba sprawdzić gaźnik i świecę. Gdy zgaśnie to można go od razu odpalić?
Dzieki ale tam w środku silnika jest coś od zapłonu jak mam to ustawić żeby silnik prawidłowo pracował
Używana kosiarka Tecumseh Prisma 37L. Zazwyczaj działała poprawnie i bez zarzutu. Wczoraj jednak, po odpaleniu, zaczęła mocno dymić gęstym białym dymem. Po 5 minutach zgasła. Na początku jakby łapała zapłon, ale nie odpalała, a teraz już kompletnie nie działa. Co może być tego powodem?
Cewka nie powinna dotykać koła zamachowego ani magnesów. Powinna być w minimalnej odległości od nich aby nie "obcierała". W takich silnikach odległością od magnesów regulowany był punkt zapłonu (przyśpieszanie, opóźnianie punktu zapłonu), tak że to powinno być określone w instrukcji w jakiej odległości cewka powinna być umieszczona (najlepiej mierzyć...
Wał zdemontowałem i jest wyprostowany. Złożyłem całość, koło na wale i wałka rozrządu ustawiłem zgodnie ze znakami. Czy trzeba jeszcze ustawiać zawory i jak ustawić zapłon, koło magnesowe na wale?
Czy sprawdzałeś ustawienie zapłonu, tj. czy nie jest ścięty klin na kole magnesowym. Może silnik był rozbierany i źle jest ustawiony rozrząd. Przegrzewanie się silnika sugeruje źle ustawiony zapłon, a więc i brak możliwości rozbiegania się silnika. Tłumik i dysze gaźnika przy okazji do przeglądu.
Sprawdziłem czy klinek na kole zamachowym nie jest ścięty- jest na miejscu ,cały ( w kształcie litery "L", iskra jest OK, a po probie uruchomienia następuje jedno fuknięcie, ale niestety w gaźnik, więc czyżby przestawiony zapłon? jak to sprawdzić , jak naprawić?Czy te znaki z postu wyżej, to trzeba demontować silnik? pozdrawiam Sławek
Silnik 1583-B jest silnikiem dwusuwowym, ma zapłon z przerywaczem i kondensatorem. Silnik ma dźwignię przyspieszacza zapłonu? Gaźnik z membraną? Ważne jest prawidłowe ustawienie przerywacza, zapłonu, stan kondensatora. Uszczelniacze wału, szczelność misy korbowej, uszczelki gaźnika i króćca połączeniowego. Wyłącznik zapłonu sprawny?. Może kabelek, idący...
Nie zajmowałem się zapłonem takich agregatów, ale przez analogię do takich wypadków w motoryzacji: czy nie jest coś z elektroniką zapłonu po rozgrzaniu silnika (i tym samym osprzętu)? Po zgaśnięciu silnika, wykręcona świeca (trochę czarna) iskrzy. To czytałem, ale czy w cylindrze, wkręcona, także iskrzy - oto jest pytanie.
I tak. Przestawiłem cięgno przepustnicy i chodzi o niebo lepiej prawie jak przedtem, ale przerywa i chodzi lekko nieregularnie. Regulatora nie przestawiałem, jest jak przedtem(ustawienie serwisowe). Coś jest ze świecą a dokładnie z zapłonem? Założyłem nówkę świecę ( wygrzałem wcześniej nad palnikiem) i silnik gorzej chodzi, lepiej chodzi już na starej...
Przerwa miedzy kołem, a modułem powinna wynosić 0,3 mm.
Aż dziwne, że kosiarka nie pali. Moim zdaniem do sprawdzenia rozrząd, może kolego podmieniłeś wałek rozrządu z innego typu silnika, a może podczas składania silnika odwróciłeś korbowód. Uważam, że większe luzy zaworów są mniej szkodliwe niż za małe. Jeśli świeca jest mokra podczas uruchamiania silnika i jest iskra, to silnik nie zapala, bo nie ma kompresji...
Witam ponownie mam problem z silnikiem Tecumseh, tj. wykoszę małą działkę z trawą i silnik dość gorący jest i muszę robić częste przerwy, jaki może być powód? Spróbuję wymienić świece, doczytałem też że może być zapłon opóźniony lub za bogata mieszanka?
(...) chem tylko przez filtr powietrza, próba palenia na płaka podlanie paliwa na denko tłoka tym samym się kończy linka gazu i rozruchu w dobrej pozycji. 1. Iskra jest. 2. Świeca mokra. 3. Kompresja jest. 4. Pływak w gaźniku cały sprawny. 5. Gaźnik wyczyszczony. Co może być powodem problemu z rozruchem? Witaj! Rozumiem, że masz problem z uruchomieniem...
Witam. Mam starą kosiarkę (chyba już ma 10 lat), zwykłą, bez napędu, z bocznym wyrzutem, silnik Tecumseh, ale niestety, nie mam spisanych oznaczeń. Sprzęt ma tylko jedną dźwignię, którą w pozycji pracy trzeba przyciągnąć do pałąka (to chyba włącznik zapłonu jest). Przy gaźniku jest mała blaszka, która daje 2 poziomy obrotów (zawsze pracuję na tych wyższych)....
Swieca nowa, cewka wyglada na dobra, klin na kole 100% ok, gaznik przedmuchany a co do regulacji to chyba tam nie ma za bardzo. W samochodscg tak sie zachowuje jak zaplon jest zle ustawiony ale przeciez tutaj nie fa sie przestawiac zaplonu. Nie wiem o co chodzi. Dodano po 2 Rozrzad na znaki raczej sie nie moglem pomylic. Jak dodaje gazu to w sumie normalnie...
Możliwe, że zaciera się silnik a powodem będzie brak oleju w silniku. Innym powodem może być ocieranie cewki zapłonowej o koło zamachowe.
Witam, moduł zapłonowy ma być przykręcony na sztywno do bloku silnika, nie powinien mieć żadnego luzu, sam dekompresor da się ocenić i zdiagnozować dokonując pomiaru jego skoku czujnikiem zegarowym, pomiar dokonywany na klawiaturze zaworów. Pozdrawiam.
Odłącz kabel gaszenia od modułu zapłonowego, w ten sposób iskra będzie cały czas, jak zagada, szukaj po kablach gdzie jest przebicie, lub stacyjka. Zalej świeże paliwo, ułatwi Ci to rozruch, spuść z gaźnika stare jeśli tam jest.
Teraz widzę, że trochę źle to napisałem w 1 poście. Ogólnie mam quada 250 zapłon z cewki(moduł/impulsator/cewka WN), montowałem w nim regulator i się palił/przestawał ładować i dawać światła (cewki ok bo dają ładny prąd). Chcialem zrobić to na 2 regulatorach. Na jednym światła a na drugim akku bo myślałem, że będą mniej obciążone, więc nie będą się...
Witam, jestem posiadaczem kosiarki tecumseh. Po odpaleniu pracuje około 15 minut a później gaśnie. Wymieniłem cewkę zapłonową przedmuchałem gaźnik i jest dalej to samo. Przed zgaśnięciem dymi z odmy. Czy jest to wina cylindra (luz na pierścieniach), czy może przepuszcza na zaworach? Proszę o podpowiedź.
A jak wyglądają świece zapłonowe, chodzi mi o kolor izolatora? Oraz sprawdź jeszcze ustawienia regulatora obrotów.
Mam traktorek kosiarkę która ma jednocylindrowy silnik tecumseh 13,5hp i boryka się z problemem ciężkiego rozruchu. Co zostało zrobione: Akumulator nowy i naładowany Wymieniony gaźnik wymieniony przewód paliwowy wymieniony filtr powietrza Wymieniona świeca Cewka zapłonowa daje poprawnie iskrę. Odległość cewki od koła magnesowego ok 0,2mm Klin na kole...
Jak wał byłby skręcony tyle to olej lałbyś wiaderkiem. Przestawić też się nie może bo kuty. Stawiam na magnes. A jak będzie to to koledze (tego od wymiany wału) nie dawaj nic do roboty.
Witam, zawór/selenoid od gaźnika możesz zostawić tylko odłącz ten przewòd od A, dodaj do niego dodatkowo bezpiecznik ( jako dodatkowe zabezpieczenie)i połącz go z czerwonym plus po zapłonie czyli L , I to by było rozwiązaniem tego problemu.
Wymieniłem świece zapłonową, na nowo wyczyściłem gaźnik, do tego uszczelniłem i jest ok.
W kosiarce z silnikiem 4T jest koło magnesowe i cewka zapłonowa wyzwalana magnetycznie. W kole magnesowym sa tylko 3 magnesy ktore w chwili zapłonu muszą pokrywac sie z nabiegunnikami cewki. Z cewki wychodzą 2 przewody . HV i zacisk ktory w chwili gaszenia silnika zwiera sie do masy. Ustawienie zapłonu mozna sprawdzic lampa stroboskopową wcześniej...
Sprawdź czy przed zapaleniem silnika przepustnica jest otwarta, jeżeli tak, to przyczyny trzeba szukać w gaźniku (czyszczenie) lub układzie zapłonowym (brak iskry). Popchnij i przytrzymaj regulator w stronę tłumika, spróbuj odpalić silnik. Nie odpalałeś, przypadkiem, silnika bez założonego noża, jeśli tak, to sprawdź klin kola zamachowego.
Długo nie miałem czasu zająć się tą kosiarką, ale przyczyna była dosyć prozaiczna. Przyczyną była świeca zapłonowa. Po wykręceniu iskra była dość dobra i stabilna, jednak po wkręceniu musiało się z nią coś dziać. Po wkręceniu nowej świecy traktorek chodzi jak nowy. Dziękuję wszystkim za porady. Temat uważam za zamknięty.
Witam, Zacznę od tego, że mam dość duży plac, na którym muszę kosić co jakiś czas trawę. Pierwszą kosiarką jaką miałem była kosiarka z silnikiem Tecumseh Vantage-35. Była to świetna kosiarka, aż nie doszło do jej fizycznego uszkodzenia (z powodu rdzy urwała się cewka zapłonowa, która przyczepiając się do magnesu w wentylatorze połamała wszystko co możliwe)....
Też miałem problem z silnikiem briggsa słaba była iskra i również nie palił jak należy. A miałem jeszcze silnik tecumseha to podmieniłem cewkę zapłonową trzeba wywiercić otwór w innym miejscu w cewce i wszystko pasuje. Najlepiej przysunąć ją jak najbliżej sie da do koła
Nac to jest sprzęt marketowy i tylko ryzykanci lub ci co myślą że kupili taniej super sprzęt mogą się łudzić jego dobrą jakością To jest prawda i w pełni zgadzam się z tą opinią. Możemy się tylko łudzić dobrą jakością. Dopisałbym jeszcze takie marki handlowe jak Faworyt, Hecht, czy Sterwins. Jest ich oczywiście znacznie więcej, ale te akurat oferowane...
Wstępna diagnoza była taka, że brak iskry, po odkręceniu koła magnesowego okazało się, że jest urwany kondensator. To on powodował blokowanie koła magnesowego. http://obrazki.elektroda.pl/1555105900_1... http://obrazki.elektroda.pl/5102996400_1... Lekko uszkodzona jest też cewka ale, to nie problem gdyż, identyczne były...
W tych silnikach nie ma żadnych łożysk tocznych. Jedynym elementem, który mógł nie przeżyć zalania jest cewka zapłonowa, jest duże prawdopodobieństwo że nic jej nie będzie. Woda dostała się do cylindra i wnętrza silnika, musisz ją usunąć, bez odkręcania głowicy i misy olejowej raczej się nie obejdzie. Z wodą, mógł dostać się też piasek. Miałem przypadek...
Tak miałem ale klin był ścięty, koło przesunięte i zapłon przedwczesny. Silnik pracował nierówno. Przy odpalaniu często wyrywał uchwyt z ręki. Silnik Tecumsech.
nie zetnie jeśli jest dobrze koło przykręcone, używałem tak jakiś czas Briggsa (serii 550) którego zamontowałem w traktorku-kosiarce (tylko do jazdy, bez kosiska), tylko strasznie ciężko było go odpalić i miał strasznie mały moment, ale co ciekawe w staaaarych Briggsach (2.5, 3km) z poziomym wałem, takich jeszcze z przerywaczem jest żeliwne koło zamachowe,...
Silnik dało się uruchomić. Prawdopodobnie zablokował się odprężnik na wale korbowym. Po wykręceniu świec ustąpiła kompresja i rozrusznik dał radę zakręcić wałem i prawdopodobnie odprężnik się wówczas odblokował. Po wkręceniu świec po kilku próbach odpalił bez problemu. Silnik pracował parę razy po kilka minut do momentu jak coś zaiskrzyło w instalacji....
Hehe nie mam DSK (jestem informatykiem z jakąś tam wiedzą o działaniu silników, kątem zapłonów itp.a majstruje z ciekawości). Po prostu w warsztacie po wujku mechaniku znalazłem 2 kosiarki. Jedna z silnikiem BVS-173 po założeniu gaźnika i regulacji składu mieszanki na wolnych obrotach , oraz dźwigni dodającej gaz wszystko ruszyło. Z bvs-143 jest problem...
zdejmij filtr powietrza z gaźnika i psiknij plakiem w gaźnik i szarpnij parę razy, jak na chwile zapali to masz problem z gaźnikiem, jak nic się nie odezwie to problem z zapłonem (cewka lub świeca) jak z cewki spadnie ten cienki przewód (gaszenia) to będzie normalnie odpalać i pracować, zresztą można go samemu zdjąć i wtedy spróbować odpalić, ten przewód...
tecumseh zapłon zapłon kosiarki tecumseh zapłon kosiarka tecumseh
stara nawigacja zmiana czasu letni zimowy blokowa video
manta projektor manta projektorp
ZTE MF258 firmware – aktualizacje, wersje, bezpieczeństwo, OTA, Play, T-Mobile, OpenWrt Schemat ideowy Lenovo G780 Compal QIWG7 LA-7983P – pobieranie, rewizje, BoardView