Lecisz po kabelkach od klawiatury do centralki, potem z centralki usuwasz instalację, przywracasz fabryczne połączenia i masz usunięty system
Obstawiam na luźne połączenie między układem zapłonowym (konkretnie cewka nr 1) a komputerem (ECM). Bląd dotyczy głownie: Przerwane złącze cewki nr 1. Zwarte złącze cewki nr 1. Uszkodzona cewka nr 1. Uszkodzony komputer ECM. Błąd dotyczy systemu DIS (bezpośredni system zapłonu) i pokazuje się wtedy gdy sygnał IGF (to taki rodzaj sprzężenia zwrotnego)...
Bezpiecznik IG2 (20A) odpowiada za zabezpieczenie: Sterowanie silnikiem, zapłon, system uruchamiania przyciskiem, system immobilizera silnika, system blokady kierownicy.
Włączając światła zwiększasz obciążenie alternatora, a tym samym obciążenie silnika, przed co komputer silnika zwiększa lekko obroty aby nie dopuścić do zgaśnięcia. Jeśli zainstalujesz ledowe światła dzienne, to zmiana obciążenia alternatora będzie niezauważalna dla silnika i nie powinien zwiększać obrotów. Światła dzienne podepnij pod terminal 15 stacyjki(zapłon)....
Kwestia zależna od temperatury, dwa zabijasz aku jeśli to kwasowo ołowiowe bateria. Może odpowiednio wydajny (i duży) panel solarny by pomógł. Nie widzę lepszej metody niż pamięć o zamykaniu auta. Dziwne ze nie ma zabezpieczenia - w e46 radio czy oświetlenie hasło samo po 15 minutach jeśli zapłon był wyłączony.
zworka w złączu obd pin 4 i 13 włącz zapłon na ponad 30min , wyłącz zapłon wyciągnij zworkę i odpalaj
Niestety to nie bezpieczniki bo wszystkie są dobre :/ I właśnie nie wiem co się mogło stać :/ Jest to możliwe że się kable spaliły? Ogólnie to wygląda to jak by nie było stałego zasilania :/ No niektóre swiatla jak wlącze zapłon to działają :/
Moje pytanie brzmi ,1 cylinder jest po skrajnej lewej stronie Tak zawsze od strony rozrządu.
Witam. W gnieździe OBD2 zwierasz 4 i 13 pin. I jak przekręcisz kluczyk na zapłon to zaczną migać wszystkie systemy, czyli Check, ABS, SRS i co tam jeszcze jest na pokładzie. Kody błędów są takie same jak w starszych wersjach OBD1. Pozdrawiam
Rzuć okiem na rozrząd i czy zapłon dobrze ustawiony. Wszystkie świece czarne czy jedna?
Ostrożnie zdejmij wskazówkę i załóż ją trochę niżej. Potem przekręć zapłon i zobacz czy wystarczająco ją opuściłeś.
Pozycjoner na osi wybieraka skrzyni biegów, rozebrać i wyczyścić, jak nie pomoże to wymiana (w czerwonym kółku na zdjęciu) http://obrazki.elektroda.pl/3557749300_1...
Hej włączasz zapłon opuszczasz szybę nawet kawałek i zamykasz do końca, gdy już się zamknie klikasz i trzymasz przycisk od szyby tak jak byś chciał ją zamknąć i czekasz do kliknięcia i tak wszystkie szyby.
Dziękuję za odpowiedz. Jak sprawdzić tę żarówkę? Trzeba rozkręcać zegary? PS. po przekręceniu kluczyka na zapłon świeci się - na pomarańczowo SILNIK - na czerwono OLEJ, HAMULEC RĘCZNY, AKUMULATOR I AIRBAG (gaśnie po kilku sekundach)
Podładowałem akumulator lecz problem nadal występuje. A te wybite tulejki to co by miały do tego jeżeli problem pojawia się po prostu po przekręceniu kluczyka na 2 stopień bez zapłonu silnika?
to jest stara Toyota Corolla 1981r. silnik 1.3 , czyli czterosów, a zapłon normalnie jak we wszystkich starych autach
Załączam widok skrzynki, ona chyba jest w komorze silnika. Sprawdź, czy dobry jest pierwszy przekaźnik EFI Main Relay. Jak zmostkujesz styki nr 3 i 5 przekaźnika to tak jakbyś włączył zapłon. Sprawdź czy będzie napięcie na zółtym przewodzie po zmostkowaniu styków przekaźnika. Możesz też sprawdzić, czy po włączeniu zapłonu cykają oba przekaźniki tzn....
Zostawiłem auto na światłach na 20 godzin. Podpiołem go pod prostownik i teraz gdy włączam zapłon wszystkie kontrolki zaświecają się i momentalnie gasną. Światła działają. Nie można otworzyć auta pilotem. Pozdrawiam
1. Stawiam na zużyte przewody wysokiego napięcia. Jeśli są starsze niż pięć lat wymieniłbym je w ciemno przy takim objawie... no chyba że to diesel ;-) 2. Kolejna sprawa to zużyte (zabrudzone) świece, potrzebują większego napięcia do zapłonu, przy dużej wilgotności powietrza straty na przewodach wysokiego napięcia uniemożliwiają pewny zapłon. Przegląd...
Teraz czy dobrze rozumiem: czerwono-czarny - Grzałka (+) różowo-czarny - Grzałka (-) Brązowy - masa Czarny - sygnał sondy O ile to co tam jest napisane jest prawdą to dobrze to rozumiesz. Dwukolorowe przewody to grzałka, czarny ekranowany to sygnał i brązowy to masa. Możesz dodatkowo zmierzyć napięcie między czarnym i masą na włączonym zapłonie, powinno...
O ile dobrze pamiętam to było to jakoś tak Zespół wskazników ma trzy zegary -> pod nimi dwa pokrętła 1.Wyłącz zapłon 2.wciśnij i trzymaj pokrętło (przycisk) to po lewej stronie (odpowiedzialne za trip meter) 3.włącz zapłon -> po ok 5 sekundach zgaśnie kontrolka zmiany oleju a wskaznik kilometrów wyzeruje się 4. puść przycisk 5. wyłącz zapłon Mam nadzieje...
Po wyłączeniu zapłonu EGR ma być zamknięty. Jak powinien się zachować kiedy EGR odkręcony od silnika z podłączonymi przewodami , włączymy zapłon ? Czy powinien się otworzyć , bo u mnie nic się nie dzieje ?
Jak cie kolego bardzo irytuje to jest procedura wyłonczenia buzera. 1. Włącz zapłon - pozycja ON - tablica będzie podświetlona. 2. Przyciskiem do resetowania licznika przejdź do pozycji całkowitego przebiegu (nie trip A ani trip B, ale całkowity przebieg) - "ODO". 3. Zgaś zapłon - pozycja OFF 4. Upewnij się że pas kierowcy jest rozpięty. 5. Włącz zapłon...
Witam. Mam problem techniczny. Toyota corolla sedan 2014 1,6. Auto zaparkowane pod sklepem ze skręconymi kołami. Nie da się przekręcić kluczyka w pozycję zapłon. Można przekręcić w pozycję VCC, ekran odpala, pojawia się napis Toyota. Kierownicą można obracać (pierwotnie była zablokowana). Pytanie co z tą stacyjką może być nie tak, że nie da się jej...
Powodem wypadania zapłonu był filterek w parowniku którego nigdy na przeglądzie nikt nie wymieniał ...
Już sprawa się wyjaśniła, poszedł bezpiecznik odpowiedzialny za zapłon (nie było iskry) - koszt naprawy 1 PLN za bezpiecznik. Wcześniej musiałem przeoczyć spalenie. W każdym razie dzięki za odpowiedzi (także za te mniej sensowne).
Będziesz wiedział czy padnięte cewki czy uszkodzone wyjścia w sterowniku. Jest kilka punktów zasilania na sterowniki, jedno stałe 12V z akumulatora, i jeszcze.kilka po zapłonie, tak samo masy.
Proszę o instrukcję kasowania inspekcji w tym aucie nie testowałem ale w Avensis T25 wyglada to ta Wcisnąć i trzymać przycisk ODO, włączyć zapłon, kreski --------- zaczną się kasować , i wyskoczą same zera 0000000 w Corolli Verso powinno być tak samo
Mam tylko schemat bezpieczników i przekaźników z internetu. (https://schematy24.pl/toyota-corolla-e1...
Zapłon za licznikiem to muszę wyjąć cały licznik aby odciąć zapłon Dodano po 52 Zapłon za licznikiem to muszę wyjąć cały licznik aby odciąć zapłon Dodano po 5 Rozwiązała problem akumulator się rozładować całkowicie. Lafdowalam cała noc podłączyłem i auto odpalilo😊
Raczej zapłon. Sprawdz ew. wymien kable Wysokiego Napięcia, sprawdz ew. wymień kopółke, sprawdż ew. wymień palec rozdielacza. Proponuje jeszcze sprawdzic przepustnice noże byc zabrudzona.
Centralny zamek zamyka gdy masz włączony zapłon, a otwiera gdy wyłączysz zapłon-jęśli jest inaczej to znaczy że tą funkcję masz uszkodzoną w centrali alarmowej. Pod warunkiem oczywiście że wszystko inne sprawne jak wcześniej zaznaczyłeś
wiem że najlepsze sa swoje patenty. Tylko powiedz mi w co sie wpiąć z takim wyłącznikiem. Jaki obwód wykorzystać aby to było dobre i skuteczne. A i chciałbym mieć takie coś jeszcze ze jak jest wyłączony zapłon np pstryczkiem to żeby mi to sygnalizowała jakaś dioda dodatkowo. Miałem tak w poprzednim aucie. Wyłącznik zapłonu - jak był wyłączony to dioda...
Tzn,probowalem czegoś takiego:Otworzyć drzwi włączyć zapłon poczekac 10 sek i dwa razy nacisnąć przycisk zamykania i otwierania,niestety to nie pomoglo.Tylko nie wiem czy to poprawna procedura.
Mógł jak to zrobiłeś na włączonym zapłonie bądź pracującym silniku.
Wiesz ale co do elektroniki samochodowej nie jestem zbyt dobry ale jezeli chodzi o prace na wysokich obotach to nie ma problemu, ciagam nim przyczepy, mieszkam w takim rejonie gdzie jest duzo gor a wiec 3 bieg i jazda, na moc nie narzekam raczej auto dobrze ciagnie. nie wiem o co chodzi z EGR? Jeżeli chodzi o wtryskiwacze to po odłączeni wtyczki od...
Już ci napisałem że ciśnienie podczas kręcenia ma około 23MPa wtedy następuje zapłon i silnik pracuje na wolnych obrotach a ciśnienie uzyskuje zadane dla wolnych obrotów 37MPa. A wiec oscyloskop do reki sprawdzenie na zapiętym wtrysku jakie są napięcia na przewodach. Wolałbym być złym prorokiem ale czasami dochodzi do zapowietrzenia wtrysków jeśli oscyloskop...
Znalazło się chyba rozwiązanie mojego problemu i to przez czysty przypadek. Mianowicie podczas wymiany simeringu mechanik zauważył że na zębatce przy kółku wału rozrządu przekazującej impulsy do zapłonu wyłamany jest jeden ząbek i to w 90% powodowało trudności z zapłonem,czekam na nowe kółko. A swoją drogą to chyba żaden komputer nie wykrył by chyba...
Automatyczny Włącznik Światła.
Tak, to jest moduł silnika, najpierw zprawdź zasilania we wtyczce według schematu.
Moja Toyota z tym samym silnikiem co jakiś czas ma problem z odpaleniem.Obajawia się to w ten sposób że silnik odpala ale za sekundę gaśnie.Na kolejne próby odpalenia nie ma żadnej reakcji. Dopiero po dłuższej przerwie(kilka godzin) odpala i nie ma problemu nawet przez rok.Mam ten samochód 15 lat i za każdym razem jest tak samo.W czasie jazdy nic się...
Zaczynasz-drzwi otwarte klucz wyjęty.Następnie dwa razy włożyć i wyjąć klucz.Dwa razy zamknąć i otworzyć drzwi,raz włożyć i wyjąć klucz,dwa razy zamknąć i otworzyć drzwi, zamknąć drzwi.Włączyć i wyłączyć zapłon,wyjąć klucz.W tym momencie jeśli zrobiłeś to szybko zamek centralny powinien sam zamknąć się i otworzyć. To znak że udało ci się wejść w tryb...
Toyota corolla 1.6i 16V wtrysk wielopunktowy, immobilaizer w kluczyku. Po włożeniu kluczyka do stacyjki i przekręcenui go w pozycje zapłon, wszystkie kontrolki świecą się napięcie podawane jest do modułu zapłonowego.Podczas uruchamiania silnika za popmocą rozrusznika brakuje iskry na świecach oraz nie pracują wtryskiwacze elektyczne, pompa paliwa działa...
Procedura kodowania pilota Denso: - otworzyć drzwi kierowcy - kluczyk włożyć do stacyjki i wyjąć (bez przekręcania) - zablokować i odblokować 2x centralny zamek przyciskiem na lewych drzwiach (cały czas otwarte drzwi kierowcy) - kluczyk włożyć do stacyjki i wyjąć (bez przekręcania) - zablokować i odblokować 2x centralny zamek przyciskiem na lewych drzwiach...
Przy zerwaniu paska wystąpić może też zapłon przy zamkniętych wszystkich zaworach!!! Co do wymiany to z reguły w nowym samochodzie wymienia się po około 100 000 do 120 000, a później co 60 000.
Mam Toyotę Corollę 1.4, 2003r, alarm Challenger ST800P. Naciskając duży przycisk na pilocie uruchamiam alarm i zamykam centralny zamek. Naciskając ten sam przycisk po jakimś czasie wyłączam alarm ale centralny zamek nie otwiera żadnych drzwi (kiedyś otwierał), po otwarciu drzwi kluczykiem (otwierają się tylko drzwi z kluczykiem, centralny zamek dalej...
Były dwie wersje systemu sterowania tego silnika, bez dolnego czujnika i czujników stuku, działało to tylko na czujniku w rozdzielaczu zapłonu; no i ten bardziej rozbudowany.
Masz chyba ST800PC CHLLANGER (alarm był montowany w tych rocznikach Toyot) Włącz zapłon i wćiśnij ten przycisk serwisowy alarm wyjdzie z serwisu. W obudowie centralki alarmu masz okienko otwórz 5 switchy jeden z nich odpowiada za ciche uzbrojenie chyba 3 ale spróbuj. Po zmianie ustawienia switcha musisz wypiąć centrale z zailania aby przeczytała na...
W związku z pytaniem o podłączenie i sprawdzenie D5Z-H "na stole" , to mogę podpowiedzieć z tego co pamiętam( Robiłem to kiedyś z powodzeniem). Trzeba zbudować układ grzania wody i zasilania paliwa, wydechowy i sterowania. 1. Obwód grzania zbudowałem z pojemnika po płynie , kawałka węża rurki itp. Zbiornik musi być powyżej ogrzewacza. - Jeżeli chcecie...
To może nie mieć nic wspólnego z zapłonem lecz silnik pracuje na dwóch paliwach!
Miałem ten sam problem dzisiaj udało mi się go rozwiązać najprawdopodobniej po odłączeniu akumulatora przełącznik sie rozprogramował i nie widzi szyb pasażerów ponieważ każda szyba chodzi na własnym przekażniku tak jak pisałeś, ja zrobiłem tak: odłączyłem najpierw główny panel od kierowcy pózniej włączyłem zapłon nadusiłem przełącznik szyb w panelu...
Dzięki za pomoc. Znalazłem ukryty przycisk(u mnie jest pod kierownicą) i zgodnie z instrukcją do challengera st 800p zrobiłem tak że włączyłem zapłon przytrzymałem przycisk przez 10 sekund syrena potwierdziła to że jest w trybie programowania (jednak nie był to dźwięk syreny tylko delikatne buczenie więc chyba jest zepsuta), następnie przytrzymałem...
Witam. Posiadam corollę z 99 a w nim alarm challenderchyba SP 800 P. Mam problem, podłączyłem centralny zamek do alarmu i chciałbym aby drzwi zamykały się po przekręceniu kluczyka w pozycję zapłon. Wiem że trzeba alarm zaprogramować, ale nie mam instrukcji obsługi, jak to zrobić? Teraz opiszę pilota do alarmu bo nie wiem czy podałem w opisie dobrą wersję....
Witam, niestety mam mały problem z alarmem challenger st 800p w mojej Toyocie Corolli z 2001r. Przez nieuwagę moja mama nie domknęła drzwi bagażnika i alarm zablokował (tak mi się wydaję) zapłon. Przekręcam kluczyk włączają się wskaźniki ale jak chce uruchomić silnik to włącza się alarm i samochód się wyłącza. Podobno można włączyć ukryty przycisk żeby...
Czołem, Auto Toyota Corolla 2024 chciałbym sobie kabel zasilający kamerę rejestrator podłączyć do wiązki która znajduje się nad głową. Ale nie mogę znaleźć nigdzie info jaki kolor kabli odpowiada za masę i za 12v po włączeniu zapłonu. Wrzucam fotki co tam jest może ktoś mi pomoże?
Witam serdecznie. Kupiłem Toyotę corollę w której jest zabudowany alarm Challenger niestety wszędzie gdzie znalazłem jest instrukcja z 4 DIPami Moja jest z 5 , mianowicie mam problem gdyż jakiś czas temu nie dało się zamknąć go z pilota po przyjechaniu pod dom, więc zamknłąem z kluczyka i udałem się do domu, rano chcąc jechać do pracy odcieło zapłon,...
W sumie racja szybciej i bezpieczniej jest odpalac samochod tradycyjnie :) no ale musze cos wymyslic do mojego autka bo juz mi sie nudzi :) Toyota Corolla 1.6 l 16 V '92 zadnych czesci tuningowych nie znalazlem na allegro wiec trzeba by bylo wszystko robic na zamowienie ale to juz nie jest temat na to forum :)) PoZdRoo
Witam tak jak w temacie mama posiada corolle z 96 roku silnik 1,3 z samochodem niby wszystko ok ale czasam "zacina" się rozrusznik tzn włączamy zapłon przekręcamy kluczyk do pozycji w krótej włączany jest rozrusznik i śłychać tylko charakterystyczne "pyknięcie" i przygasają kontrolki natomiast rozrusznik nie kręci. Byłem z tym samochodem u 3 mechaników...
ociz Toyota corolla z 2000 roku, po włączeniu zapłonu środkowy wyświetlacz od komputera pokładowego i zegarka wyświetla wszystko odwrotnie, do góry nogami, po odpaleniu silnika wraca do normy ;)
znalazłem skrzyneczkę alarmu , ale kurcze nie ma zworek do przełączenia :) ma ktoś pomysł jak wyłączyć funkcje anty napadu i zamykania drzwi po zapłonie ? ewentualnie odłączenie całego alarmu tylko zostawienie centralnego zamka z pilota;)
Mam silnik 1,3 12V (toyota corolla) gażnikowy, 3 miesiące po przerobieniu na gaz. Strata mocy jest bardzo duża. Jeśli lubisz szybko i dynamicznie jeździć (jak ja) - stanowczo odradzam instalacje gazową. Jeśli jednak nie stać cię na benzynę, można samochód na gazie troszkę przerobić. Tym musi jednak zająć się mechanik - często można zwiększyć kompresję...
Zaraz poszukam schematu testera o ktorym napisales - oby dzialal przez com-usb bo nie mam w lapku coma. Loteria z COM-USB. U mnie działa, na jednej przejściówce, i to nie z tych najtańszych. Oto schemat: http://obrazki.elektroda.pl/1167850800_1... U mnie działa ok bez kondensatora, ale jest zalecany. Załączam też soft, w wersji angielskiej....
Toyota Corolla 2007 ZRE 1ZRFE JTNBV56E2020033xx Smart KEY. Temat ciężki szczególnie dla mnie, bo głównie zajmuje się Vw i Audi. Corollka po wyłączeniu zapłonu system Smart KEY - Entry & Start Live załącza wentylator chłodnicy na stałe. Zacząłem od wymiany modułu wentylatora, niestety nic się nie zmieniło. W sterownikach brak błędów, używam Techstream....
Interesują mnie wszystki obwody CarinyII a w szczególności zapłon i okolice rozrusznika. SławeK
I u mnie ten problem, z tym że zauważyłem że przy włączonym zapłonie nawiew wyłączony i klapki wariują pod deską tak jak by otwierało zamykało. Jakieś pomysły mile widziane.
Cewko-moduł od np. Toyoty Corolli + NE556. Stosuję je w replikach broni do zapłonu mieszanki propan/tlen, tyle że sterowanie z mikrokontrolera.
Co ty opowiadasz, jaka straszna eksploatacja:?: Japonczycy robią naprawdę dobre silniki i potrafią z nich wycisnąć moc, są budowane przez fachowców a nie jakieś niezorganizowane grupy. Ich silniki są wyżyłowane i dlatego momenty są przesunięte w górę, celowo aby właśnie przy dużych obrotach miały swojego powera. Jak myślisz dlaczego większość najlepszych...
Chciałbym się podzielić spostrzeżeniami,,jeżeli chodzi o pilota,transmitera dotego alarmu..otóż gdy padną piloty i mamy nowego .....chodzi o czanego 3 przyciski z diodą prostokątną....sciągamy instukcję od yasiu.brzeg ,,,ale po przełączeniu stacyjki po zamknięciu drzwi w poz. acc lock acc lock acc lock acc w przeciągu 5 sek od włączenia trybu serwisowego...
Porównałem to z moimi danymi z logu z PCMScan. U mnie na wolnych obrotach (628), rozgrzanym silniku (90 st.) przepływ powietrza jest 2 g/s (temperatura 40 st.), ale położenie przepustnicy jest 15%, wyprzedzenie zapłonu 6-9 st. Wartości są zaokrąglone do wartości całkowitych, więc tu przepływ może być również 1.6 g/s. Natomiat przy: - przy prędkości...
Układ zapłonowy do sprawdzenia.
W Coroolli Verso 129 KM 2005 przy ok 85 tyś.km (70 000 na gazie) naprawa głowicy z powodu jak w temacie nierówna praca silnika i odłączanie TCS i VSC. Teraz przy stanie 125 tyś. km zaczyna się zachowywać podobnie. Ktoś mi powiedział, iż głowica była niepotrzebnie robiona bo przyczyną jest jakiś czujnik, który podczas remontu był wyczyszczony, a teraz...
Po odpieciu wtyczki Teraz już nie pamiętam, czy to było w megance czy w corolli (mam taki sam silnik, ale 2004r), po odpięciu tej wtyczki przy włączonym zapłonie załączał się wentylator na chłodnicy i jeżeli taka sytuacja ma miejsce, to sugerowałoby to powstawanie przerwy w obwodzie tego czujnika.
Witam.Pierwsze co powineś zrobić to test układu zap,lonowego.Na gazie rozpędż auto do 40/h wrzuć 5 bieg i gaz w podłogę jeżeli samochód będzie mocno szarpał to na 100% uszkodzony jest układ zapłonowy.Proszę na początek wymienić Świece zapłonowe lub przewody wys. napięcia.
pompa paliwa osiaga swoje cisnienia w ok 2 sekundy wiec nie jest potrzebne zeby właczała sie wczesniej aby nabic cisnienie paliwa bo i tak podczas krecenia i tak one jest własciwe a zapotrzebowanie na paliwo podczas rozruchu jest znacznie mniejsze jak podczas jazdy aby komputer silnika dał sygnał zapłonu silnik musi zrobic 360 stopni starczy tyle czasu...
Pojemność silnika to 1,8 litra. Moc 132 KM. Według tego co mi powiedziano kiedyś w garażu cewki zapłonowe są zainstalowane bezpośrednio na każdym z przewodów na wejściu do świec zapłonowych.
No i pewnie tak by to działało, gdyby udało Ci się je wyłączyć wyłącznikiem. Logika w większości nowoczesnych radioodtwarzaczy samochodowych działa m. in. w ten sposób, że radio włączone (wyłącznikiem) podczas postoju, na wyłączonym zapłonie, będzie działać po włączeniu, ale też i po wyłączeniu zapłonu. Natomiast włączone (wyłącznikiem) po włączeniu...
Witam. Proszę Państwa o poradę. Posiadam Toyotę Corollę E11 1.4 benzyna rocznik 98. Około rok temu w zimę auto stało trochę czasu nie używane i padł aku. Przy włączaniu zapłonu rozrusznik nie kręcił, słyszałem tylko odgłos szybkiego i ponownego strzelania chyba z rozrusznika, i zaczął wariować obrotomierz. Podpiąłem Aku pod prostownik na jeden dzień...
Alarm jest w stanie serwisowym. Przy włączonym zapłonie przełącz wyłącznik serwisowy w drugą pozycję. Przeczytaj też [url=http://www.elektroda.pl/rtvforum/to... TO i korzystaj z wyszukiwarki.
Witaj. to prosta operacja. Na wlaczonym zaplonie nacisnij i trzymaj przycisk "TRIP METER", potem wylacz zaplon trzymajac wcisniety przycisk, i po chwili wlacz ponownie i czekaj az zgasnie lampka ,zwolnij przycisk, gotowe ,powodzenia
podobno powinien tam być jakiś ukryty włącznik Wyłącznik awaryjny jest "ukryty" - trzeba rozebrać kokpit i szukać. Ważniejszy problem - jak go teraz wyłączyć Rozebrać (zazwyczaj) kokpit i odszukać ukrytą centralkę alarmu - odłączyć ją i "naprawić" obwód odcięcia (blokady) zapłonu. Schemat ST800PC znajdziesz na forum: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic47...
Cewkę zapłonową na pierwszym cylindrze sprawdź.
Mam pytanie. Po włożeniu kluczyka do stacyjki i jego przekręceniu świeci kontrolka Check Engine. Po zapłonie gaśnie czy tak ma być?. Gdzie można dostać opis kodów? Trzecie pytanie - autko jest na gaz Lovato, i czasem po przejściu na luz gaśnie - co robić? Pozdrawiam wbz.
Ma 120 tys. , zrobiłem próbę z testerem i jedno co mnie zaniepokoiło to że właśnie w tej chwili maił kąt wprzedzenia zapłonu ponad 40 stopni, wymieniłem czujnik spalania stukowego i dalej bez zmian. Pozostałe parametry w normie. Jeżeli sugerujesz usterkę mechaniczną, to co masz na myśli?
Cześć, zmieniłem auto na Toyotę Corollę z roku 2018 i okazało się, że poprzednie 8 lat starsze miało rzeczy, których teraz mi tu brakuje... Jedną z nich są światła, które zapalały się podczas otwierania drzwi pilotem, w BMW były to tylko "ringi", tu mam LED-y do jazdy dziennej, więc mogłyby się one zapalać, ale podobno moja Corolla jest "za biedna"...
Okazało się, że przy naprawie silnika z wymianą pompy wody, mechanikowi wpadł jakiś "paproch" ? do czegoś co odpowiada za zmianę konta zapłonu - patent VVTi. Szukał tego ponad tydzień po remoncie silnika... Dobrze, że znalazł bo mnie to strasznie dużo nerwów kosztowało i prawie miesiąc w sumie bez auta.
Witam, od około miesiąca mam problem z radiem fabrycznym w Toyota Corolla E12 D4D 2003 Diesel 90 KM. Mianowicie radio wyłącza się i włącza dokładnie co 2 minuty (sprawdzane ze stoperem w ręku). Dzisiaj wyciągnąłem radio i włożyłem nowe Pioneer i jest to samo. Zauważyłem że jak się to dzieje słychać jakby pstykanie, jakby jakiś stycznik albo coś takiego....
Tu trudno wyczuć czy ta procedura nie zadziała jak na pedale gazu jest linka to zadziała a jak jest potencjometr to nie:D W drugim przypadku trzeba zrobić tak: 1) Włożyć zaprogramowany główny klucz do stacyjki (czarna obudowa)bez włączania zapłonu 2) W ciągu 15 sec. Naciśnij i puść pedał gazu 5 razy 3) W ciągu 20 sec. naciśnij i puść pedał hamulca...
Ad 1. No odłączyłem jeden z przewodów (nr 2) i przestały zamykać się pozostałe drzwi więc rzeczywiście jest to jakiś sygnał stanu zamka, tylko że zastanawia mnie w takim razie jak działała stara centralka, była podpięta pod stały plus i pod czerwony (jeden z 2 od sterownia silnikiem), a w nowej muszę mieć przecież stały plus i masę a od sterownia są...
Witam mam pewnien problem z toyota corolla verso 2.2 177km d4d 2006 otóż samochod nie odpala nie kreci rozrusznikiem, wkladam pilot wciskam sprzęgło zapala sie zielona kropa na start/stop klikam podswietlaja sie zegary jak zawsze a po chwili przygasaja w tym momencie gdzie powinna krecic po chwili znow sie zapalaja zegary i juz tak swieca jak na zapłonie,...
Chcę wymienić świece zapłonowe oraz mam do sprawdzenia luz na zaworach w 4EFE. Czy przy zdejmowaniu pokrywy zaworów w/w silniku trzeba wykręcić świece zapłonowe? Gdzie w Bydgoszczy polecacie zrobienie sprawdzenia i ewentualną regulacje luzu na zaworach ( oprócz ASO Toyota cena usługi 500zł bez materiału ) - chodzi o problem wymiany płytek regulacyjnych....
Z miejscem mońtażu zaworu benzyny to ....różnie bywa - najlepiej jak jest "nadmiar" paliwa brany z pompy to najrozsądniejszym jest zamontowanie zaworu przed gaźnikiem. Uważam, że "zdrowsze" dla pompy jest podciśnienie przy braku paliwa a niżeli pompowanie na zamknięty zawór (jeśli się mylę to niech ktoś mnie poprawi). Zawór raczej nie powinien Ci się...
Metoda programowania pilota centralnego zamka( pilot-kluczyk używany, od innego auta): Kluczyk wyjęty ze stacyjki, Drzwi kierowcy otwarte, 1. kluczyk włóż/wyjmij, włóż /wyjmij 2. Drzwi-zamknij/otwórz ,zamknij /otwórz 3.kluczyk-włóż/wyjmij 4.Drzwi-zamknij/otwórz, zamknij/otwórz, zamknij 5.kluczyk-włóz, włącz zapłon/wyłącz, wyjmij klucz- zamek centr....
Chciałbym diesla,zawsze to oszczędność na paliwie,a dużo się poruszamy autem... Tak zwłaszcza w 12-14 letnim dieslu za 16 tys którego ktoś własnie zdjeździł i sie pozbył, no chyba, że z przebiegiem 150 tys jak 80 % oferowanych okazji... :idea: Musisz patrzeć realnie i spodziewać się niestety, że nie zawsze może byc tanio. Pierwsza naprawa /awaria zniweczy...
Witam wszystkich. problem który mnie nurtuje i wydawałoby się jest niewielki ale serwisy które odwiedziłem nie roziązały mojego problemu. Otóż, w moim aucie wolne obroty spadają poniżej 600/min a nawet czasem zdarza się że auto gaśnie. Dodatkowo co jakieś 20 km zaświeca się kontrolka "check engine" wyswietlając zuzycie katalizatora. Katalizator wymieniłem...
Najlepiej znaleźć opis pinów w module i sprawdzić kolejno wszystkie piny. Skoro światła zapalały się z zapłonem, więc pewnie od niego dostaje jakiś sygnał. może kostka w stacyjce się uszkodziła i dochodzi ciągły sygnał do modułu o zapłonie. Mogła się uszkodzić manetka jak również sam moduł. możliwości jest wiele. Miernik w rękę trochę wolnego czasu...
Witam. Ostatnimi czasy mam przyjemność odtwarzać instalację elektryczną w Toyocie Corolli GT Coupe z 1980r. model TE71, silnik 1.6 DOHC, 110 hp, na dwóch gaźnikach Solex. Pytania: - co to za element który znajduje się na cewce zapłonowej? Jest to prawdopodobnie jakaś cewka (opór około 2 Ω w obie strony). Podłączyłem plus po zapłonie na cewkę zapłonową...
No właśnie i tu się pojawia problem chyba musiałbym sobie napis na samochodzie zmienić żeby był Corolla. Podejście całkiem fajne do sprawy ale przy najmniej wiem że u was pomocy nie otrzymam dzięki za zainteresowanie. jak znajdę info na temat mojego problemu odezwę się i Pozdrawiam Damian
Witam, Samochód jak w temacie Toyota Corolla 1986 2E 1.3 12V (teścia ;)) kilka dni temu podczas jazdy zgasł, teściu jak opowiadał poruszał kablami przy zapłonie, podociskał co się dało - samochód odpalił i pojechał. Następnego dnia jednak znów zgasł i już nie odpalił. Sprawdziłem - brak iskry - walnięty moduł. Po wymianie modułu zapłonowego jest iskra,...
Mam problem z uruchomieniem silnika Toyota Corolla 1,6 (E12T) benzyna 2002 r. produkcji. Po włożeniu kluczyka do stacyjki i włączeniu zapłonu, prawidłowo działają wskaźniki np: poziomu paliwa i zapalają się, te co trzeba i po chwili gasną odpowiednie lampki kontrolne. Po obróceniu kluczyka w położenie "start" zamiast rozpoczęcia pracy silnika słychać...
po włączeniu zapłonu zero reakcji nic a wszystko działa tylko radio nie proszę o pomoc Dodano po 10 czy jest tu ktoś co udzieli mi pomocy Dodano po 5 toyota corolla verso 2.0 d4d 90km sol GPS navi z dużym ekranem dotykowym plus pod siedzeniem kierowcy jest jakas skrzynka na DVD
zapłon corolla corolla zapłon toyota corolla
katalizator wydech czujnik misce olejowej makro przycisk access
toshiba 40rl838 ue55au7102 podświetlenie
Zawór elektromagnetyczny a ropa w silniku HSW 9.50 KingSonn KS-E: Blokada elektryczna czy monocykl?