Lecisz po kabelkach od klawiatury do centralki, potem z centralki usuwasz instalację, przywracasz fabryczne połączenia i masz usunięty system
Witam. Najlepiej podłączyć pod komputer. Może coś pokaże. Tylko pod TIS Techstream. Albo spróbuj wymigać błędy. Zwierasz 4 na górze z 5 na dole pinem i przekręcasz na zapłon i odpowiednie kontrolki wymigują błąd. Pozdrawiam.
Moje pytanie brzmi ,1 cylinder jest po skrajnej lewej stronie Tak zawsze od strony rozrządu.
Bezpiecznik IG2 (20A) odpowiada za zabezpieczenie: Sterowanie silnikiem, zapłon, system uruchamiania przyciskiem, system immobilizera silnika, system blokady kierownicy.
Obstawiam na luźne połączenie między układem zapłonowym (konkretnie cewka nr 1) a komputerem (ECM). Bląd dotyczy głownie: Przerwane złącze cewki nr 1. Zwarte złącze cewki nr 1. Uszkodzona cewka nr 1. Uszkodzony komputer ECM. Błąd dotyczy systemu DIS (bezpośredni system zapłonu) i pokazuje się wtedy gdy sygnał IGF (to taki rodzaj sprzężenia zwrotnego)...
Włączając światła zwiększasz obciążenie alternatora, a tym samym obciążenie silnika, przed co komputer silnika zwiększa lekko obroty aby nie dopuścić do zgaśnięcia. Jeśli zainstalujesz ledowe światła dzienne, to zmiana obciążenia alternatora będzie niezauważalna dla silnika i nie powinien zwiększać obrotów. Światła dzienne podepnij pod terminal 15 stacyjki(zapłon)....
Pozycjoner na osi wybieraka skrzyni biegów, rozebrać i wyczyścić, jak nie pomoże to wymiana (w czerwonym kółku na zdjęciu) http://obrazki.elektroda.pl/3557749300_1...
Witam. W gnieździe OBD2 zwierasz 4 i 13 pin. I jak przekręcisz kluczyk na zapłon to zaczną migać wszystkie systemy, czyli Check, ABS, SRS i co tam jeszcze jest na pokładzie. Kody błędów są takie same jak w starszych wersjach OBD1. Pozdrawiam
zworka w złączu obd pin 4 i 13 włącz zapłon na ponad 30min , wyłącz zapłon wyciągnij zworkę i odpalaj
z moich doświadzczeń w używanych przeze mnie autach z lpg wynika: -strzały na lpg-układ zapłonowy /świece, przewody cewka/ ew. reg. silnika zapłon zawory regulacja lpg wpływa w niewielkim stopniu, -spadanie wolnych odr. i gaśnięcie przy skrecaniu-żle wyregulowany parownik/ wolne obr, bypass/. Dodano po 39 z moich doświadzczeń w używanych przeze mnie...
Sprawdz obwod żarówki jak sugeruje kolega wyżej i czy masz możliwość odczytania błędów ze sterownika ABS. ?
Kwestia zależna od temperatury, dwa zabijasz aku jeśli to kwasowo ołowiowe bateria. Może odpowiednio wydajny (i duży) panel solarny by pomógł. Nie widzę lepszej metody niż pamięć o zamykaniu auta. Dziwne ze nie ma zabezpieczenia - w e46 radio czy oświetlenie hasło samo po 15 minutach jeśli zapłon był wyłączony.
Rzuć okiem na rozrząd i czy zapłon dobrze ustawiony. Wszystkie świece czarne czy jedna?
Niestety to nie bezpieczniki bo wszystkie są dobre :/ I właśnie nie wiem co się mogło stać :/ Jest to możliwe że się kable spaliły? Ogólnie to wygląda to jak by nie było stałego zasilania :/ No niektóre swiatla jak wlącze zapłon to działają :/
Hej włączasz zapłon opuszczasz szybę nawet kawałek i zamykasz do końca, gdy już się zamknie klikasz i trzymasz przycisk od szyby tak jak byś chciał ją zamknąć i czekasz do kliknięcia i tak wszystkie szyby.
to jest stara Toyota Corolla 1981r. silnik 1.3 , czyli czterosów, a zapłon normalnie jak we wszystkich starych autach
Ostrożnie zdejmij wskazówkę i załóż ją trochę niżej. Potem przekręć zapłon i zobacz czy wystarczająco ją opuściłeś.
Witam. A jak zapłon jest wyłączony to wskazówka spada do końca?
Moim zdaniem synchro do zrobienia. Zrób mostem w obd między pinem 4 a 13 na 35 minut włącz zapłon. Następnie wyłącz zapłon, usuń mostem i powinno być ok.
sprężanie ok, luzów nie sprawdzałem jeszcze
Powodem wypadania zapłonu był filterek w parowniku którego nigdy na przeglądzie nikt nie wymieniał ...
Załączam widok skrzynki, ona chyba jest w komorze silnika. Sprawdź, czy dobry jest pierwszy przekaźnik EFI Main Relay. Jak zmostkujesz styki nr 3 i 5 przekaźnika to tak jakbyś włączył zapłon. Sprawdź czy będzie napięcie na zółtym przewodzie po zmostkowaniu styków przekaźnika. Możesz też sprawdzić, czy po włączeniu zapłonu cykają oba przekaźniki tzn....
1. Stawiam na zużyte przewody wysokiego napięcia. Jeśli są starsze niż pięć lat wymieniłbym je w ciemno przy takim objawie... no chyba że to diesel ;-) 2. Kolejna sprawa to zużyte (zabrudzone) świece, potrzebują większego napięcia do zapłonu, przy dużej wilgotności powietrza straty na przewodach wysokiego napięcia uniemożliwiają pewny zapłon. Przegląd...
Podładowałem akumulator lecz problem nadal występuje. A te wybite tulejki to co by miały do tego jeżeli problem pojawia się po prostu po przekręceniu kluczyka na 2 stopień bez zapłonu silnika?
O ile dobrze pamiętam to było to jakoś tak Zespół wskazników ma trzy zegary -> pod nimi dwa pokrętła 1.Wyłącz zapłon 2.wciśnij i trzymaj pokrętło (przycisk) to po lewej stronie (odpowiedzialne za trip meter) 3.włącz zapłon -> po ok 5 sekundach zgaśnie kontrolka zmiany oleju a wskaznik kilometrów wyzeruje się 4. puść przycisk 5. wyłącz zapłon Mam nadzieje...
Zostawiłem auto na światłach na 20 godzin. Podpiołem go pod prostownik i teraz gdy włączam zapłon wszystkie kontrolki zaświecają się i momentalnie gasną. Światła działają. Nie można otworzyć auta pilotem. Pozdrawiam
Zapala się po ruszeniu z miejsca autem czy po włączeniu zapłonu (włączasz zapłon-zapala się abs, gaśnie i po chwili zapala się znów)
Moja Toyota z tym samym silnikiem co jakiś czas ma problem z odpaleniem.Obajawia się to w ten sposób że silnik odpala ale za sekundę gaśnie.Na kolejne próby odpalenia nie ma żadnej reakcji. Dopiero po dłuższej przerwie(kilka godzin) odpala i nie ma problemu nawet przez rok.Mam ten samochód 15 lat i za każdym razem jest tak samo.W czasie jazdy nic się...
Po wyłączeniu zapłonu EGR ma być zamknięty. Jak powinien się zachować kiedy EGR odkręcony od silnika z podłączonymi przewodami , włączymy zapłon ? Czy powinien się otworzyć , bo u mnie nic się nie dzieje ?
Namierzyłem problem. Ze sterownika klimatyzacji raz na jakiś czas wychodzi 7V z przewodu różowego od zapłonu.
najszybciej: Sztyft żarowy pełniący funkcję czujnika płomienia nie daje sygnału o udanym zapłonie.
wiem że najlepsze sa swoje patenty. Tylko powiedz mi w co sie wpiąć z takim wyłącznikiem. Jaki obwód wykorzystać aby to było dobre i skuteczne. A i chciałbym mieć takie coś jeszcze ze jak jest wyłączony zapłon np pstryczkiem to żeby mi to sygnalizowała jakaś dioda dodatkowo. Miałem tak w poprzednim aucie. Wyłącznik zapłonu - jak był wyłączony to dioda...
Tak, to jest moduł silnika, najpierw zprawdź zasilania we wtyczce według schematu.
Już sprawa się wyjaśniła, poszedł bezpiecznik odpowiedzialny za zapłon (nie było iskry) - koszt naprawy 1 PLN za bezpiecznik. Wcześniej musiałem przeoczyć spalenie. W każdym razie dzięki za odpowiedzi (także za te mniej sensowne).
Jak cie kolego bardzo irytuje to jest procedura wyłonczenia buzera. 1. Włącz zapłon - pozycja ON - tablica będzie podświetlona. 2. Przyciskiem do resetowania licznika przejdź do pozycji całkowitego przebiegu (nie trip A ani trip B, ale całkowity przebieg) - "ODO". 3. Zgaś zapłon - pozycja OFF 4. Upewnij się że pas kierowcy jest rozpięty. 5. Włącz zapłon...
Proszę o instrukcję kasowania inspekcji w tym aucie nie testowałem ale w Avensis T25 wyglada to ta Wcisnąć i trzymać przycisk ODO, włączyć zapłon, kreski --------- zaczną się kasować , i wyskoczą same zera 0000000 w Corolli Verso powinno być tak samo
Znalazło się chyba rozwiązanie mojego problemu i to przez czysty przypadek. Mianowicie podczas wymiany simeringu mechanik zauważył że na zębatce przy kółku wału rozrządu przekazującej impulsy do zapłonu wyłamany jest jeden ząbek i to w 90% powodowało trudności z zapłonem,czekam na nowe kółko. A swoją drogą to chyba żaden komputer nie wykrył by chyba...
Masz schemat elektryczny tego auta?
Automatyczny Włącznik Światła.
Teraz czy dobrze rozumiem: czerwono-czarny - Grzałka (+) różowo-czarny - Grzałka (-) Brązowy - masa Czarny - sygnał sondy O ile to co tam jest napisane jest prawdą to dobrze to rozumiesz. Dwukolorowe przewody to grzałka, czarny ekranowany to sygnał i brązowy to masa. Możesz dodatkowo zmierzyć napięcie między czarnym i masą na włączonym zapłonie, powinno...
Witam. Mam problem techniczny. Toyota corolla sedan 2014 1,6. Auto zaparkowane pod sklepem ze skręconymi kołami. Nie da się przekręcić kluczyka w pozycję zapłon. Można przekręcić w pozycję VCC, ekran odpala, pojawia się napis Toyota. Kierownicą można obracać (pierwotnie była zablokowana). Pytanie co z tą stacyjką może być nie tak, że nie da się jej...
Zapłon za licznikiem to muszę wyjąć cały licznik aby odciąć zapłon Dodano po 52 Zapłon za licznikiem to muszę wyjąć cały licznik aby odciąć zapłon Dodano po 5 Rozwiązała problem akumulator się rozładować całkowicie. Lafdowalam cała noc podłączyłem i auto odpalilo😊
Centralny zamek zamyka gdy masz włączony zapłon, a otwiera gdy wyłączysz zapłon-jęśli jest inaczej to znaczy że tą funkcję masz uszkodzoną w centrali alarmowej. Pod warunkiem oczywiście że wszystko inne sprawne jak wcześniej zaznaczyłeś
A nie słychać przypadkiem tak jakby ktoś młotkiem o silnik stukał ? Spróbuj zmienić wyprzedzenie zapłonu
Raczej zapłon. Sprawdz ew. wymien kable Wysokiego Napięcia, sprawdz ew. wymień kopółke, sprawdż ew. wymień palec rozdielacza. Proponuje jeszcze sprawdzic przepustnice noże byc zabrudzona.
Miałem podobny przypadek po włączeniu zapłonu od razu palił bezpiecznik, odepnij wszystkie cewki i zobacz czy dalej pali bezpieczniki
Tak,skoro świeci się kontrolka silnika to musi mieć błędy,każdy coś oznacza.
Już ci napisałem że ciśnienie podczas kręcenia ma około 23MPa wtedy następuje zapłon i silnik pracuje na wolnych obrotach a ciśnienie uzyskuje zadane dla wolnych obrotów 37MPa. A wiec oscyloskop do reki sprawdzenie na zapiętym wtrysku jakie są napięcia na przewodach. Wolałbym być złym prorokiem ale czasami dochodzi do zapowietrzenia wtrysków jeśli oscyloskop...
Mam taką Toyote Corrolle D4D 1.4 66kW 2008r. Tester gutmann mówi że: włączyć zapłon, wyłączyć, wcisnąć kasowanie przebiegu, włączyć zapłon poziome kreski skasują się, wyłączyć zapłon. Zrobiłem tak... poziome kreski się skasowały ale po 10 min jak włączyłem zapłon pojawił mi się napis OK a zaraz ikonka kluczyka, gdy ponownie przeprowadziłem kasowanie...
Witam. Posiadam corollę z 99 a w nim alarm challenderchyba SP 800 P. Mam problem, podłączyłem centralny zamek do alarmu i chciałbym aby drzwi zamykały się po przekręceniu kluczyka w pozycję zapłon. Wiem że trzeba alarm zaprogramować, ale nie mam instrukcji obsługi, jak to zrobić? Teraz opiszę pilota do alarmu bo nie wiem czy podałem w opisie dobrą wersję....
Tzn,probowalem czegoś takiego:Otworzyć drzwi włączyć zapłon poczekac 10 sek i dwa razy nacisnąć przycisk zamykania i otwierania,niestety to nie pomoglo.Tylko nie wiem czy to poprawna procedura.
Wiesz ale co do elektroniki samochodowej nie jestem zbyt dobry ale jezeli chodzi o prace na wysokich obotach to nie ma problemu, ciagam nim przyczepy, mieszkam w takim rejonie gdzie jest duzo gor a wiec 3 bieg i jazda, na moc nie narzekam raczej auto dobrze ciagnie. nie wiem o co chodzi z EGR? Jeżeli chodzi o wtryskiwacze to po odłączeni wtyczki od...
Procedura kodowania pilota Denso: - otworzyć drzwi kierowcy - kluczyk włożyć do stacyjki i wyjąć (bez przekręcania) - zablokować i odblokować 2x centralny zamek przyciskiem na lewych drzwiach (cały czas otwarte drzwi kierowcy) - kluczyk włożyć do stacyjki i wyjąć (bez przekręcania) - zablokować i odblokować 2x centralny zamek przyciskiem na lewych drzwiach...
Będziesz wiedział czy padnięte cewki czy uszkodzone wyjścia w sterowniku. Jest kilka punktów zasilania na sterowniki, jedno stałe 12V z akumulatora, i jeszcze.kilka po zapłonie, tak samo masy.
Mam Toyotę Corollę 1.4, 2003r, alarm Challenger ST800P. Naciskając duży przycisk na pilocie uruchamiam alarm i zamykam centralny zamek. Naciskając ten sam przycisk po jakimś czasie wyłączam alarm ale centralny zamek nie otwiera żadnych drzwi (kiedyś otwierał), po otwarciu drzwi kluczykiem (otwierają się tylko drzwi z kluczykiem, centralny zamek dalej...
Zaczynasz-drzwi otwarte klucz wyjęty.Następnie dwa razy włożyć i wyjąć klucz.Dwa razy zamknąć i otworzyć drzwi,raz włożyć i wyjąć klucz,dwa razy zamknąć i otworzyć drzwi, zamknąć drzwi.Włączyć i wyłączyć zapłon,wyjąć klucz.W tym momencie jeśli zrobiłeś to szybko zamek centralny powinien sam zamknąć się i otworzyć. To znak że udało ci się wejść w tryb...
Witam! Skradziono mi oba kluczyki wraz z pilotami od Corolli E12 (polski salon, alarm Clifford montowany w salonie). Przy próbie odpalenia auta trzecim zapasowym kluczykiem (szary) jedynie kręci, nie odpala. Kluczyk był sprawdzany, transponder z immo jest w środku, także wydaję mi się, że alarm blokuje zapłon. Dodam jeszcze, że auto długo stało bez...
Toyota corolla 1.6i 16V wtrysk wielopunktowy, immobilaizer w kluczyku. Po włożeniu kluczyka do stacyjki i przekręcenui go w pozycje zapłon, wszystkie kontrolki świecą się napięcie podawane jest do modułu zapłonowego.Podczas uruchamiania silnika za popmocą rozrusznika brakuje iskry na świecach oraz nie pracują wtryskiwacze elektyczne, pompa paliwa działa...
ociz Toyota corolla z 2000 roku, po włączeniu zapłonu środkowy wyświetlacz od komputera pokładowego i zegarka wyświetla wszystko odwrotnie, do góry nogami, po odpaleniu silnika wraca do normy ;)
Przy zerwaniu paska wystąpić może też zapłon przy zamkniętych wszystkich zaworach!!! Co do wymiany to z reguły w nowym samochodzie wymienia się po około 100 000 do 120 000, a później co 60 000.
Dzięki za pomoc. Znalazłem ukryty przycisk(u mnie jest pod kierownicą) i zgodnie z instrukcją do challengera st 800p zrobiłem tak że włączyłem zapłon przytrzymałem przycisk przez 10 sekund syrena potwierdziła to że jest w trybie programowania (jednak nie był to dźwięk syreny tylko delikatne buczenie więc chyba jest zepsuta), następnie przytrzymałem...
Witam, prośba o pomoc. Po ostatnim "eksperymentowaniu" z funkcjonalnością zabezpieczenia CHALLENGER wydaje mi się, że włączyłem blokadę zapłonu. W instrukcji, którą znalazłem jest napisane, że muszę nacisnąć jakiś ukryty przycisk. Jak to wygląda i gdzie mogę tego szukać??? Niestety nie jestem pierwszym włascicielem auta (Corolla Sedan, 2003). Z góry...
Mógł jak to zrobiłeś na włączonym zapłonie bądź pracującym silniku.
Masz chyba ST800PC CHLLANGER (alarm był montowany w tych rocznikach Toyot) Włącz zapłon i wćiśnij ten przycisk serwisowy alarm wyjdzie z serwisu. W obudowie centralki alarmu masz okienko otwórz 5 switchy jeden z nich odpowiada za ciche uzbrojenie chyba 3 ale spróbuj. Po zmianie ustawienia switcha musisz wypiąć centrale z zailania aby przeczytała na...
sam sobie możesz alarm odłączyć jeśli to nieorginalny alarm, potem w razie czego można go z powrotem podłączyć a nie naprawić bo i nic się w nim nie zepsuje od tego odłączenia, ale bez pilota i tak jest taki alarm bezwartościowy, zresztą takie dokładane alarmy to więcej szkody niż pożytku robią bo potrafią paść w najmniej odpowiednim momencie odcinając...
Witam tak jak w temacie mama posiada corolle z 96 roku silnik 1,3 z samochodem niby wszystko ok ale czasam "zacina" się rozrusznik tzn włączamy zapłon przekręcamy kluczyk do pozycji w krótej włączany jest rozrusznik i śłychać tylko charakterystyczne "pyknięcie" i przygasają kontrolki natomiast rozrusznik nie kręci. Byłem z tym samochodem u 3 mechaników...
Witam, niestety mam mały problem z alarmem challenger st 800p w mojej Toyocie Corolli z 2001r. Przez nieuwagę moja mama nie domknęła drzwi bagażnika i alarm zablokował (tak mi się wydaję) zapłon. Przekręcam kluczyk włączają się wskaźniki ale jak chce uruchomić silnik to włącza się alarm i samochód się wyłącza. Podobno można włączyć ukryty przycisk żeby...
Miałem ten sam problem dzisiaj udało mi się go rozwiązać najprawdopodobniej po odłączeniu akumulatora przełącznik sie rozprogramował i nie widzi szyb pasażerów ponieważ każda szyba chodzi na własnym przekażniku tak jak pisałeś, ja zrobiłem tak: odłączyłem najpierw główny panel od kierowcy pózniej włączyłem zapłon nadusiłem przełącznik szyb w panelu...
Cewko-moduł od np. Toyoty Corolli + NE556. Stosuję je w replikach broni do zapłonu mieszanki propan/tlen, tyle że sterowanie z mikrokontrolera.
W związku z pytaniem o podłączenie i sprawdzenie D5Z-H "na stole" , to mogę podpowiedzieć z tego co pamiętam( Robiłem to kiedyś z powodzeniem). Trzeba zbudować układ grzania wody i zasilania paliwa, wydechowy i sterowania. 1. Obwód grzania zbudowałem z pojemnika po płynie , kawałka węża rurki itp. Zbiornik musi być powyżej ogrzewacza. - Jeżeli chcecie...
W sumie racja szybciej i bezpieczniej jest odpalac samochod tradycyjnie :) no ale musze cos wymyslic do mojego autka bo juz mi sie nudzi :) Toyota Corolla 1.6 l 16 V '92 zadnych czesci tuningowych nie znalazlem na allegro wiec trzeba by bylo wszystko robic na zamowienie ale to juz nie jest temat na to forum :)) PoZdRoo
Były dwie wersje systemu sterowania tego silnika, bez dolnego czujnika i czujników stuku, działało to tylko na czujniku w rozdzielaczu zapłonu; no i ten bardziej rozbudowany.
Kup irydowe Denso i spokój na 150tkm.
To może nie mieć nic wspólnego z zapłonem lecz silnik pracuje na dwóch paliwach!
Witam serdecznie. Kupiłem Toyotę corollę w której jest zabudowany alarm Challenger niestety wszędzie gdzie znalazłem jest instrukcja z 4 DIPami Moja jest z 5 , mianowicie mam problem gdyż jakiś czas temu nie dało się zamknąć go z pilota po przyjechaniu pod dom, więc zamknłąem z kluczyka i udałem się do domu, rano chcąc jechać do pracy odcieło zapłon,...
Czołem, Auto Toyota Corolla 2024 chciałbym sobie kabel zasilający kamerę rejestrator podłączyć do wiązki która znajduje się nad głową. Ale nie mogę znaleźć nigdzie info jaki kolor kabli odpowiada za masę i za 12v po włączeniu zapłonu. Wrzucam fotki co tam jest może ktoś mi pomoże?
Mam silnik 1,3 12V (toyota corolla) gażnikowy, 3 miesiące po przerobieniu na gaz. Strata mocy jest bardzo duża. Jeśli lubisz szybko i dynamicznie jeździć (jak ja) - stanowczo odradzam instalacje gazową. Jeśli jednak nie stać cię na benzynę, można samochód na gazie troszkę przerobić. Tym musi jednak zająć się mechanik - często można zwiększyć kompresję...
Po odpieciu wtyczki Teraz już nie pamiętam, czy to było w megance czy w corolli (mam taki sam silnik, ale 2004r), po odpięciu tej wtyczki przy włączonym zapłonie załączał się wentylator na chłodnicy i jeżeli taka sytuacja ma miejsce, to sugerowałoby to powstawanie przerwy w obwodzie tego czujnika.
znalazłem skrzyneczkę alarmu , ale kurcze nie ma zworek do przełączenia :) ma ktoś pomysł jak wyłączyć funkcje anty napadu i zamykania drzwi po zapłonie ? ewentualnie odłączenie całego alarmu tylko zostawienie centralnego zamka z pilota;)
I u mnie ten problem, z tym że zauważyłem że przy włączonym zapłonie nawiew wyłączony i klapki wariują pod deską tak jak by otwierało zamykało. Jakieś pomysły mile widziane.
Zaraz poszukam schematu testera o ktorym napisales - oby dzialal przez com-usb bo nie mam w lapku coma. Loteria z COM-USB. U mnie działa, na jednej przejściówce, i to nie z tych najtańszych. Oto schemat: http://obrazki.elektroda.pl/1167850800_1... U mnie działa ok bez kondensatora, ale jest zalecany. Załączam też soft, w wersji angielskiej....
Co ty opowiadasz, jaka straszna eksploatacja:?: Japonczycy robią naprawdę dobre silniki i potrafią z nich wycisnąć moc, są budowane przez fachowców a nie jakieś niezorganizowane grupy. Ich silniki są wyżyłowane i dlatego momenty są przesunięte w górę, celowo aby właśnie przy dużych obrotach miały swojego powera. Jak myślisz dlaczego większość najlepszych...
Chciałbym się podzielić spostrzeżeniami,,jeżeli chodzi o pilota,transmitera dotego alarmu..otóż gdy padną piloty i mamy nowego .....chodzi o czanego 3 przyciski z diodą prostokątną....sciągamy instukcję od yasiu.brzeg ,,,ale po przełączeniu stacyjki po zamknięciu drzwi w poz. acc lock acc lock acc lock acc w przeciągu 5 sek od włączenia trybu serwisowego...
Witam sznownych forumowiczów, Problem dotyczy Corolla E11 z silnikiem 1332ccm 16V - 4EFE z układem zapłonowym bez rozdzielacza zapłonu, auto wyposażone w instalację LPG. Po uruchomieniu przy zimnym silniku pracuje prawidłowo zarówno na benzynie jak i na gazie. Po nagrzaniu silnika ( przy obecnej temperaturze otoczenia po jakiś 2min), na wolnych obrotach...
Pojemność silnika to 1,8 litra. Moc 132 KM. Według tego co mi powiedziano kiedyś w garażu cewki zapłonowe są zainstalowane bezpośrednio na każdym z przewodów na wejściu do świec zapłonowych.
Zacznę od tego na przewodzie zwrotnym nie było paliwa mam corollę i akurat w tym grzebałem, bo miałem podobny problem i w corolli nie ma powrotu paliwa do baku. Ten drugi przewód idzie do pochłaniacza oparów paliwa i in jest zawsze pusty. U mnie powodem, że silnik nie chciał odpalać na benzynie (też mam gaz), był pęknięty wężyk karbowany w zespole pompowym....
Wyciągasz, moczysz, myjesz. Najlepiej ekstrakcją nie czymś na bazie wody. Nie mocz elektroniki. Włóż go z powrotem. I tyle. Jak nie włączysz zapłonu to ecu nawet się nie dowie że był myty. Niczym nie smarujesz bo i tak sam się nasmaruje zaraz olejem z separatora.
dziś chce jeszcze sprawdzić kompresje na cylindrach by wykluczyć mechanikę. Ja bym jeszcze zamienił miejscami wtryskiwacze, jeżeli błąd pójdzie za wtryskiwaczem, to chyba będzie wszystko jasne. U mnie w corolli też wyskakiwał błąd wypadania zapłonów, a winne temu były dwa zatkane wtryskiwacze benzynowe.
po podłaczeniu do kompa pokazuję wykrycie przerwy zapłonu cylinder 3 Nie wiem co przez to rozumieć, bo przerwy zapłonu (przerwy w obwodzie zapłonowym), a wypadanie zapłonu (kod błędu P0300 w tym wypadku P0303), konkretnie wypadanie cykli pracy, to dwa różne problemy, chociaż skutek jest ten sam - cylinder nie pracuje. Ja w takich przypadkach radykalnie...
Porównałem to z moimi danymi z logu z PCMScan. U mnie na wolnych obrotach (628), rozgrzanym silniku (90 st.) przepływ powietrza jest 2 g/s (temperatura 40 st.), ale położenie przepustnicy jest 15%, wyprzedzenie zapłonu 6-9 st. Wartości są zaokrąglone do wartości całkowitych, więc tu przepływ może być również 1.6 g/s. Natomiat przy: - przy prędkości...
Czujnik spalania stukowego wykrywa wypadanie zapłonu czyli np brak iskry. Pojeździć tak jak mówisz na PB może za pieczone wtryski.
Interesują mnie wszystki obwody CarinyII a w szczególności zapłon i okolice rozrusznika. SławeK
w swojej e11 benzynka z silnikiem 1.3 4E-FE przekładałem zatarty silnik ale pomysł z pobraniem motoru od e12 upadł. W e12 jest już inny silnik, po ogledzinach uznałem ze nie bedzie pasował. Nie bedzie też pasował od corolli e10 ( inny aparat zapłonowy, brak czujnika CKP) Sugeruje naprawe tego silnika z E11. Mozna posiłkowac sie częsciami używanymi z...
Układ zapłonowy do sprawdzenia.
Witam.Pierwsze co powineś zrobić to test układu zap,lonowego.Na gazie rozpędż auto do 40/h wrzuć 5 bieg i gaz w podłogę jeżeli samochód będzie mocno szarpał to na 100% uszkodzony jest układ zapłonowy.Proszę na początek wymienić Świece zapłonowe lub przewody wys. napięcia.
Witam. Proszę Państwa o poradę. Posiadam Toyotę Corollę E11 1.4 benzyna rocznik 98. Około rok temu w zimę auto stało trochę czasu nie używane i padł aku. Przy włączaniu zapłonu rozrusznik nie kręcił, słyszałem tylko odgłos szybkiego i ponownego strzelania chyba z rozrusznika, i zaczął wariować obrotomierz. Podpiąłem Aku pod prostownik na jeden dzień...
Oczywiście, panewki nie są zadowolone z takiej jazdy. Poza tym niskie obroty a wysoki bieg to prośba o spalanie detonacyjne. Tłoki będą zachwycone? Co do wymiany samych pierścieni to też jest sporo mitów. Jeżeli jest znaczny luz w rowkach tłoka to po prostu pierścienie pompują olej. Jerzyk chłopaku, ile rozebrałeś współczesnych silników benzynowych...
No i pewnie tak by to działało, gdyby udało Ci się je wyłączyć wyłącznikiem. Logika w większości nowoczesnych radioodtwarzaczy samochodowych działa m. in. w ten sposób, że radio włączone (wyłącznikiem) podczas postoju, na wyłączonym zapłonie, będzie działać po włączeniu, ale też i po wyłączeniu zapłonu. Natomiast włączone (wyłącznikiem) po włączeniu...
Mam Peugeota 206. Rocznik 2001, Kupiłem go gdy mial dwa lata, i po okolo pol roku zaswiiecila mi kontrolka "airbag", pytalem poprzedniego wlasciciela co to oznacza i powiedzial mi ze to cos z poduszkami, jemu juz swiecilo i jechal z tym do serwisu bo sam się bał przy nich grzebać. Wystraszony pojechalem do serwisu i za podpiecie samochodu do komputera...
Witam serdecznie, mam problem z samochodem. Otóż pękł mi pasek klinowy, pociągnął drugi i któryś z nich roztrzaskał obudowę rozrządu i wkręcił się w pasek rozrządu. Samochód odholowany do mechanika. Złożony, odpala, jeździ, silnik OK. Pogięły się zawory, co jeszcze - nie wiem. Problem był taki, że silnik się przegrzewał. Podobno zdjęto głowicę raz jeszcze,...
zapłon corolla zapłon toyota corolla zapłon punkt zapłon
programator ajawe czujnik odciąć paliwo onkyo podłączyć bluetooth
elektrolux lnk304 lodówka volvo
Podświetlenie wskaźników źle działa w VW Touran po nagraniu Epson SX425W nie widzi papieru - diagnostyka i rozwiązania