Lecisz po kabelkach od klawiatury do centralki, potem z centralki usuwasz instalację, przywracasz fabryczne połączenia i masz usunięty system
Witam. Najlepiej podłączyć pod komputer. Może coś pokaże. Tylko pod TIS Techstream. Albo spróbuj wymigać błędy. Zwierasz 4 na górze z 5 na dole pinem i przekręcasz na zapłon i odpowiednie kontrolki wymigują błąd. Pozdrawiam.
Obstawiam na luźne połączenie między układem zapłonowym (konkretnie cewka nr 1) a komputerem (ECM). Bląd dotyczy głownie: Przerwane złącze cewki nr 1. Zwarte złącze cewki nr 1. Uszkodzona cewka nr 1. Uszkodzony komputer ECM. Błąd dotyczy systemu DIS (bezpośredni system zapłonu) i pokazuje się wtedy gdy sygnał IGF (to taki rodzaj sprzężenia zwrotnego)...
Witam. W gnieździe OBD2 zwierasz 4 i 13 pin. I jak przekręcisz kluczyk na zapłon to zaczną migać wszystkie systemy, czyli Check, ABS, SRS i co tam jeszcze jest na pokładzie. Kody błędów są takie same jak w starszych wersjach OBD1. Pozdrawiam
Hej włączasz zapłon opuszczasz szybę nawet kawałek i zamykasz do końca, gdy już się zamknie klikasz i trzymasz przycisk od szyby tak jak byś chciał ją zamknąć i czekasz do kliknięcia i tak wszystkie szyby.
z moich doświadzczeń w używanych przeze mnie autach z lpg wynika: -strzały na lpg-układ zapłonowy /świece, przewody cewka/ ew. reg. silnika zapłon zawory regulacja lpg wpływa w niewielkim stopniu, -spadanie wolnych odr. i gaśnięcie przy skrecaniu-żle wyregulowany parownik/ wolne obr, bypass/. Dodano po 39 z moich doświadzczeń w używanych przeze mnie...
Pozycjoner na osi wybieraka skrzyni biegów, rozebrać i wyczyścić, jak nie pomoże to wymiana (w czerwonym kółku na zdjęciu) http://obrazki.elektroda.pl/3557749300_1...
Już ci napisałem że ciśnienie podczas kręcenia ma około 23MPa wtedy następuje zapłon i silnik pracuje na wolnych obrotach a ciśnienie uzyskuje zadane dla wolnych obrotów 37MPa. A wiec oscyloskop do reki sprawdzenie na zapiętym wtrysku jakie są napięcia na przewodach. Wolałbym być złym prorokiem ale czasami dochodzi do zapowietrzenia wtrysków jeśli oscyloskop...
O ile dobrze pamiętam to było to jakoś tak Zespół wskazników ma trzy zegary -> pod nimi dwa pokrętła 1.Wyłącz zapłon 2.wciśnij i trzymaj pokrętło (przycisk) to po lewej stronie (odpowiedzialne za trip meter) 3.włącz zapłon -> po ok 5 sekundach zgaśnie kontrolka zmiany oleju a wskaznik kilometrów wyzeruje się 4. puść przycisk 5. wyłącz zapłon Mam nadzieje...
Procedura kodowania pilota Denso: - otworzyć drzwi kierowcy - kluczyk włożyć do stacyjki i wyjąć (bez przekręcania) - zablokować i odblokować 2x centralny zamek przyciskiem na lewych drzwiach (cały czas otwarte drzwi kierowcy) - kluczyk włożyć do stacyjki i wyjąć (bez przekręcania) - zablokować i odblokować 2x centralny zamek przyciskiem na lewych drzwiach...
W związku z pytaniem o podłączenie i sprawdzenie D5Z-H "na stole" , to mogę podpowiedzieć z tego co pamiętam( Robiłem to kiedyś z powodzeniem). Trzeba zbudować układ grzania wody i zasilania paliwa, wydechowy i sterowania. 1. Obwód grzania zbudowałem z pojemnika po płynie , kawałka węża rurki itp. Zbiornik musi być powyżej ogrzewacza. - Jeżeli chcecie...
Dziękuję za odpowiedz. Jak sprawdzić tę żarówkę? Trzeba rozkręcać zegary? PS. po przekręceniu kluczyka na zapłon świeci się - na pomarańczowo SILNIK - na czerwono OLEJ, HAMULEC RĘCZNY, AKUMULATOR I AIRBAG (gaśnie po kilku sekundach)
zworka w złączu obd pin 4 i 13 włącz zapłon na ponad 30min , wyłącz zapłon wyciągnij zworkę i odpalaj
Moje pytanie brzmi ,1 cylinder jest po skrajnej lewej stronie Tak zawsze od strony rozrządu.
Kwestia zależna od temperatury, dwa zabijasz aku jeśli to kwasowo ołowiowe bateria. Może odpowiednio wydajny (i duży) panel solarny by pomógł. Nie widzę lepszej metody niż pamięć o zamykaniu auta. Dziwne ze nie ma zabezpieczenia - w e46 radio czy oświetlenie hasło samo po 15 minutach jeśli zapłon był wyłączony.
Rzuć okiem na rozrząd i czy zapłon dobrze ustawiony. Wszystkie świece czarne czy jedna?
Zostawiłem auto na światłach na 20 godzin. Podpiołem go pod prostownik i teraz gdy włączam zapłon wszystkie kontrolki zaświecają się i momentalnie gasną. Światła działają. Nie można otworzyć auta pilotem. Pozdrawiam
Już sprawa się wyjaśniła, poszedł bezpiecznik odpowiedzialny za zapłon (nie było iskry) - koszt naprawy 1 PLN za bezpiecznik. Wcześniej musiałem przeoczyć spalenie. W każdym razie dzięki za odpowiedzi (także za te mniej sensowne).
Jak cie kolego bardzo irytuje to jest procedura wyłonczenia buzera. 1. Włącz zapłon - pozycja ON - tablica będzie podświetlona. 2. Przyciskiem do resetowania licznika przejdź do pozycji całkowitego przebiegu (nie trip A ani trip B, ale całkowity przebieg) - "ODO". 3. Zgaś zapłon - pozycja OFF 4. Upewnij się że pas kierowcy jest rozpięty. 5. Włącz zapłon...
Ostrożnie zdejmij wskazówkę i załóż ją trochę niżej. Potem przekręć zapłon i zobacz czy wystarczająco ją opuściłeś.
Miałem ten sam problem dzisiaj udało mi się go rozwiązać najprawdopodobniej po odłączeniu akumulatora przełącznik sie rozprogramował i nie widzi szyb pasażerów ponieważ każda szyba chodzi na własnym przekażniku tak jak pisałeś, ja zrobiłem tak: odłączyłem najpierw główny panel od kierowcy pózniej włączyłem zapłon nadusiłem przełącznik szyb w panelu...
wiem że najlepsze sa swoje patenty. Tylko powiedz mi w co sie wpiąć z takim wyłącznikiem. Jaki obwód wykorzystać aby to było dobre i skuteczne. A i chciałbym mieć takie coś jeszcze ze jak jest wyłączony zapłon np pstryczkiem to żeby mi to sygnalizowała jakaś dioda dodatkowo. Miałem tak w poprzednim aucie. Wyłącznik zapłonu - jak był wyłączony to dioda...
Witam. A jak zapłon jest wyłączony to wskazówka spada do końca?
Dzięki za pomoc. Znalazłem ukryty przycisk(u mnie jest pod kierownicą) i zgodnie z instrukcją do challengera st 800p zrobiłem tak że włączyłem zapłon przytrzymałem przycisk przez 10 sekund syrena potwierdziła to że jest w trybie programowania (jednak nie był to dźwięk syreny tylko delikatne buczenie więc chyba jest zepsuta), następnie przytrzymałem...
Zapłon za licznikiem to muszę wyjąć cały licznik aby odciąć zapłon Dodano po 52 Zapłon za licznikiem to muszę wyjąć cały licznik aby odciąć zapłon Dodano po 5 Rozwiązała problem akumulator się rozładować całkowicie. Lafdowalam cała noc podłączyłem i auto odpalilo😊
Niestety to nie bezpieczniki bo wszystkie są dobre :/ I właśnie nie wiem co się mogło stać :/ Jest to możliwe że się kable spaliły? Ogólnie to wygląda to jak by nie było stałego zasilania :/ No niektóre swiatla jak wlącze zapłon to działają :/
to jest stara Toyota Corolla 1981r. silnik 1.3 , czyli czterosów, a zapłon normalnie jak we wszystkich starych autach
Po wyłączeniu zapłonu EGR ma być zamknięty. Jak powinien się zachować kiedy EGR odkręcony od silnika z podłączonymi przewodami , włączymy zapłon ? Czy powinien się otworzyć , bo u mnie nic się nie dzieje ?
Masz chyba ST800PC CHLLANGER (alarm był montowany w tych rocznikach Toyot) Włącz zapłon i wćiśnij ten przycisk serwisowy alarm wyjdzie z serwisu. W obudowie centralki alarmu masz okienko otwórz 5 switchy jeden z nich odpowiada za ciche uzbrojenie chyba 3 ale spróbuj. Po zmianie ustawienia switcha musisz wypiąć centrale z zailania aby przeczytała na...
Mam taką Toyote Corrolle D4D 1.4 66kW 2008r. Tester gutmann mówi że: włączyć zapłon, wyłączyć, wcisnąć kasowanie przebiegu, włączyć zapłon poziome kreski skasują się, wyłączyć zapłon. Zrobiłem tak... poziome kreski się skasowały ale po 10 min jak włączyłem zapłon pojawił mi się napis OK a zaraz ikonka kluczyka, gdy ponownie przeprowadziłem kasowanie...
Sprawa prawie skończona Na 7 bezpieczniku zostaje po wyłączeniu zapłonu 7 V. Po odcięciu tego przewodu wszystko wraca do normy. Ale nie działa wtedy klimatyzacja. Przewód wychodzi z sterownika nadwozia kostka 13 PIN z tylu od strony silnika po lewej stronie. zółty przewód na 10 pinie. Prawdopodobnie to zapłon do sterownika klimatyzacji. Ale przetrzepałem...
Mam Toyotę Corollę 1.4, 2003r, alarm Challenger ST800P. Naciskając duży przycisk na pilocie uruchamiam alarm i zamykam centralny zamek. Naciskając ten sam przycisk po jakimś czasie wyłączam alarm ale centralny zamek nie otwiera żadnych drzwi (kiedyś otwierał), po otwarciu drzwi kluczykiem (otwierają się tylko drzwi z kluczykiem, centralny zamek dalej...
Witam tak jak w temacie mama posiada corolle z 96 roku silnik 1,3 z samochodem niby wszystko ok ale czasam "zacina" się rozrusznik tzn włączamy zapłon przekręcamy kluczyk do pozycji w krótej włączany jest rozrusznik i śłychać tylko charakterystyczne "pyknięcie" i przygasają kontrolki natomiast rozrusznik nie kręci. Byłem z tym samochodem u 3 mechaników...
Tzn,probowalem czegoś takiego:Otworzyć drzwi włączyć zapłon poczekac 10 sek i dwa razy nacisnąć przycisk zamykania i otwierania,niestety to nie pomoglo.Tylko nie wiem czy to poprawna procedura.
Przy zerwaniu paska wystąpić może też zapłon przy zamkniętych wszystkich zaworach!!! Co do wymiany to z reguły w nowym samochodzie wymienia się po około 100 000 do 120 000, a później co 60 000.
Co ty opowiadasz, jaka straszna eksploatacja:?: Japonczycy robią naprawdę dobre silniki i potrafią z nich wycisnąć moc, są budowane przez fachowców a nie jakieś niezorganizowane grupy. Ich silniki są wyżyłowane i dlatego momenty są przesunięte w górę, celowo aby właśnie przy dużych obrotach miały swojego powera. Jak myślisz dlaczego większość najlepszych...
W sumie racja szybciej i bezpieczniej jest odpalac samochod tradycyjnie :) no ale musze cos wymyslic do mojego autka bo juz mi sie nudzi :) Toyota Corolla 1.6 l 16 V '92 zadnych czesci tuningowych nie znalazlem na allegro wiec trzeba by bylo wszystko robic na zamowienie ale to juz nie jest temat na to forum :)) PoZdRoo
Wiesz ale co do elektroniki samochodowej nie jestem zbyt dobry ale jezeli chodzi o prace na wysokich obotach to nie ma problemu, ciagam nim przyczepy, mieszkam w takim rejonie gdzie jest duzo gor a wiec 3 bieg i jazda, na moc nie narzekam raczej auto dobrze ciagnie. nie wiem o co chodzi z EGR? Jeżeli chodzi o wtryskiwacze to po odłączeni wtyczki od...
Silniczek krokowy i przepustnice przeczyściłem całą. Jest lepiej ale silnik nadal gubi iskrę. Dzisiaj jechałem do szkoły i przy 4 tyś obrotów jak jechałem na trasie zaczął mi tak delikatnie przerywać i go zaczeło szarpać jak zaczełem zwalniać i silnik zszedł tak gdzieś do 2 tyś. obrotów to wogóle przestał reagować na gaz tak jakbym wyłączył zapłon dopiero...
Chciałbym się podzielić spostrzeżeniami,,jeżeli chodzi o pilota,transmitera dotego alarmu..otóż gdy padną piloty i mamy nowego .....chodzi o czanego 3 przyciski z diodą prostokątną....sciągamy instukcję od yasiu.brzeg ,,,ale po przełączeniu stacyjki po zamknięciu drzwi w poz. acc lock acc lock acc lock acc w przeciągu 5 sek od włączenia trybu serwisowego...
Witam serdecznie, mam problem z samochodem. Otóż pękł mi pasek klinowy, pociągnął drugi i któryś z nich roztrzaskał obudowę rozrządu i wkręcił się w pasek rozrządu. Samochód odholowany do mechanika. Złożony, odpala, jeździ, silnik OK. Pogięły się zawory, co jeszcze - nie wiem. Problem był taki, że silnik się przegrzewał. Podobno zdjęto głowicę raz jeszcze,...
Miałem podobny przypadek po włączeniu zapłonu od razu palił bezpiecznik, odepnij wszystkie cewki i zobacz czy dalej pali bezpieczniki
Bezpiecznik IG2 (20A) odpowiada za zabezpieczenie: Sterowanie silnikiem, zapłon, system uruchamiania przyciskiem, system immobilizera silnika, system blokady kierownicy.
Powodem wypadania zapłonu był filterek w parowniku którego nigdy na przeglądzie nikt nie wymieniał ...
Podładowałem akumulator lecz problem nadal występuje. A te wybite tulejki to co by miały do tego jeżeli problem pojawia się po prostu po przekręceniu kluczyka na 2 stopień bez zapłonu silnika?
Teraz czy dobrze rozumiem: czerwono-czarny - Grzałka (+) różowo-czarny - Grzałka (-) Brązowy - masa Czarny - sygnał sondy O ile to co tam jest napisane jest prawdą to dobrze to rozumiesz. Dwukolorowe przewody to grzałka, czarny ekranowany to sygnał i brązowy to masa. Możesz dodatkowo zmierzyć napięcie między czarnym i masą na włączonym zapłonie, powinno...
Moja Toyota z tym samym silnikiem co jakiś czas ma problem z odpaleniem.Obajawia się to w ten sposób że silnik odpala ale za sekundę gaśnie.Na kolejne próby odpalenia nie ma żadnej reakcji. Dopiero po dłuższej przerwie(kilka godzin) odpala i nie ma problemu nawet przez rok.Mam ten samochód 15 lat i za każdym razem jest tak samo.W czasie jazdy nic się...
Witam Od około 2 mcy mam problem z toyotą - silnik na wolnych obrotach trzęsie, nie przyspiesza, jak wcześniej. Objawy występują na benzynie i na gazie. Zaczęła zapalać się kontrolka silnika. Mechanik zdjagnozował wypadanie zapłonu na 1 cylindrze. Świece i cewki pozamieniane miejscami - nic to nie dało. Ciśnienie na cylindrach ok. W trakcie rozgrzewania...
Udało mi się tylko w takim formacie wydrukować, może się przyda. Wygląda na zmostkowanie przekaźnika zasilania. Wg mnie na zielonym powinno być stałe 12V (wejście przekaźnika), a na żółtym 12v po zapłonie (wyjście przekaźnika). Między ECU a przekaźnikien są dodatkowe wtyczki, może na nich jest przerwa. Obie wtyczki są za licznikiem.
Włączając światła zwiększasz obciążenie alternatora, a tym samym obciążenie silnika, przed co komputer silnika zwiększa lekko obroty aby nie dopuścić do zgaśnięcia. Jeśli zainstalujesz ledowe światła dzienne, to zmiana obciążenia alternatora będzie niezauważalna dla silnika i nie powinien zwiększać obrotów. Światła dzienne podepnij pod terminal 15 stacyjki(zapłon)....
zapłon corolla zapłon toyota corolla lampa ustawiać zapłon zapłon
mixture adaptation mixer yamaha opinie xiaomi redmi zawiesi
suszarka electrolux suszarka electrolux
Jak używać odkurzacza Zelmer Wodnik Quattro do prania dywanów? Schemat ogrzewania w autobusie Mercedes Conecto