Wydaje mi się, że powinno być na piecyku pokrętło regulujące przepływ wody - zasada jest prosta - mniej wody = jest ona cieplejsza. Piecyk ma określoną moc grzewczą i tylko podnosi temperaturę pomiędzy określoną ilością wody zimnej wlotowej o określoną liczbę stopni. Pzdr Bartek
Kupujesz wiązkę, wpinasz + i reszte czujników z silnika, i jedziesz.
Witam! 555 jest specyficznym scalakiem z pogranicza analogówki/cyfrówki (ma jedno i drugie wewnątrz). Zasada podstawowa szczególnie w układach cyfrowych: do każdego scalaczka, jak najbliżej nóg zasilających kondensator bezindukcyjny (od kilkudziesięciu do kilkuset nF - typowo pcha się tam 100). Jeśli nadal bedą problemy to przedstaw schemat migacza...
W moim EL-u też tak mam (wydech przelotowy, lekkie koło zamachowe, planowana głowica 2mm oraz poszerzone i wypolerowane kanały dolot i wydech, przestawiony zapłon). Gdy spuszcze gwałtownie moge z gazu a następnie dodam też gwałtownie to również mi strzeli w wydech.
A to magneto nie robi przypadkiem za koło zamachowe? Chyba, że je zastępujesz śmigłem lub innym elementem wirującym o właściwej masie. Modułu od podkaszarki nie masz co otwierać, bo pewnie zalany żywicą. A ten z linku - jeśli się da, to też zajrzałbym do środka i sprawdził za co się płaci. Pochwal się, co to za model z tak dużym silnikiem.
Kable się topiły bo jakiś mądry napisał kiedyś poradnik jak przemagnesować prądnicę, w poradniku tym radził by zewrzeć styki w regulatorze odpowiedzialne za przekazanie napięcia z prądnicy do akumulatora co wiązało się z sklejeniem tych styków i wtedy pozostaje tylko kable rwać bo instalacja płonie, oczywiście można to zrobić ale przy pracującym silniku...
Jak dajesz impulsator ze skutera to nie musi być żadnego magnesu. Starczy sam lizak z blaszki.
Tak jest to możliwe. Czujnik położenia wału korbowego jest przykręcony do bloku za pomocą dwóch śrub, jedna ma klasyczny łeb sześciokątny a druga to "urywka" - musisz wziąć kleszcze, chwycić na wystający walec i odkręcić, nastepnie na jej miejsce dajesz normalną srube i jest ok - możesz już regulować kat wyprzedzenia zapłonu.
Niebieski przewód na 16 zacisk cewki biegnie on z stacyjki z pinu 15 stacyjki , na innych cewkach jest też B+ oznaczenie . są też cewki z oznakowaniem 15 i obok B+ to nowsze cewki stosowane z zapłonem elektronicznym .
Roli zagladnij tutaj http://www.fiat-furious.pl i walnij tez tutaj post http://motonews.pl/sh_forum.php?op=fvf&f...
Jeśli wierzyć książce (E.Wernera) to były 2 modele S51E (zapłon elektroniczny) i S51E/4 (przerywacz i uproszczona instalacja elektryczna).
proszę bardzo: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic42... może tutaj coś znajdziesz...
Jak już platynkowym można określić układ zapłonowy stosowany w Simsonie, a nie Simsona ;) - Bardziej kojarzy się z jego kolorem;P Układ zapłonowy z przerywaczem platynkowym nie potrzebuje modułu. Tylko wersja z zapłonem "elektronicznym/tyrystorowym" potrzebował modułu. W simsonie silnika z układem zapłonowym na platynkach powinny wychodzić 4 przewody,...
,,Ftrysk" to cała kupa elektroniki..... Sterownik, czujniki.... Nie za wysokie to progi, na Pana nogi ? :cry:
Regulacja zapłonu - fiat 126 zapłon elektroniczny A w jakim celu chcesz dokonac takiej regulacji?
Jaki masz tam zapłon z rozdzielaczem czy bez? Nie podałeś roku produkcji, a były z cewką pojedynczą, podwójną i z zapłonem elektronicznym, może masz prolem z zaworami i stad sucha świeca?
Do wymiany regulator ilości wody (element plastykowy z tuleją mosiężną). Zgłoś do konserwacji, po to by ocenić stan urządzenia. Jeżeli nagrzewnica nie przepalona, nie cieknie to zdążysz przedłużyć sprawne działanie termy o kilka lat. Jest to pierwsza terma z zapłonem elektronicznym wprowadzona na polski rynek. Twój model z roku 1997,to już 15 lat.
Szkoda gazu na świeczkę w G17-30 . Może zainwestuj w termę z zapłonem elektronicznym. Koszt niewielki, gwarancja 3 letnia i .... Np G19-02
AKKU 12v I modół al-118 od polcisza. Chyba że chcesz gdzieś wkomponować modół od piły czy kosiarki spalinowej!
w osi zespołu wodnego - w czarnej ,plastikowej obudowie, od spodu!-jest wkręt regulacyjny- pokręcajac go zlikwidujesz przyczynę- po prostu wrek sie troszke rozregulował
Podobny przypadek miałem w FSO1500 - przeskoczył rozrząd (łańcuch). Sprawdź czy iskra jest w okolicach GMP tłoka.
To jest część zapłonu (elektroniczny przerywacz) i nie ma nic wspólnego z ładowaniem. Może go nie być, to zależy od zastosowanej cewki zapłonowej, wtedy ten kabel idzie bezpośrednio do stacyjki i służy do wyłączania silnika.
Ja mam simsona elektronika i pali z akumulatorem jaki i bez niego. Wystarczy spojrzeć na schemat i wiadomo że będzie palił, ale widzisz tu jest kupa mądrzejszych.
Jeśli mowa o cewce WN - tej umieszczonej poza silnikiem, to tak jak wyżej napisano. Może być użyta dowolna cewka WN przy zapłonie CDI. Małe cewki WN stosowane najczęściej w chińskich skuterach 4T, czy w markowych skuterach (np. Peugeot, Honda, Kymco) doskonale nadają się jako zamiennik, wymagają jednak dorobienia nowych przewodów z wsuwkami (zacisk...
zobacz czy cewka dostaje impuls z modułu, jeżeli nie to albo moduł albo czujnik na wale. Jeżeli jest impuls to cewka uszkodzona. Można założyć cewkę od czegoś innego aby była to cewka od zapłonu elektronicznego (od jakiegoś starszego suzuki powinna podejść)
Chcę zainstalować czujki ruchu do lamp z zapłonem elektronicznym Polecam zainteresować się czujkami ruchu wysokiej częstotliwości typu HR. Zaletą jest precyzyjniejsze działanie i praktycznie bez zwłoki czasowej.
Moja rada jest prosta - jeżeli nie jesteś tzw. gazownikiem to daj sobie spokój z próbami regulacji i samodzielnej naprawy tego urządzenia. Te piece gazowe które teraz są w eksploatacji to nie te proste " heble " z płomyczkiem pełniącym role pilota żeby się gaz zapalił. Serwis takiego pieca - czyli wyczyszczeni i regulacja ( a powinno się to robić co...
kolego magneto magneto masz :d
a tak po za tym to zworka na płytce musi być odpowiednio ustawiona aby pokazywał prawidłowo
Na pewno elektroniczny a nie pizoelektryczny z świeczką. I jednak poszukał bym u innch producentów podgrzewaczy. Polecam np. WRDP11 2B z Junkersa.
Do zapłonu elektronicznego pracującego z tyrystorem potrzebny tyrystor o parametrach BT 10A 700V Dodano po 14 Dokumentacja do ww zapłonu tyrystorowego pracującego z napięciem 12V jest dokładnie opisana w książce Elektronika w moim samochodzie.
Po załatwieniu ściągacza zdjąłem koło magnesowe i jednak winowajcą był ścięty klin. Po wymienieniu klina udało się ustawić zapłon dokładnie wg instrukcji. W tej chwili silnik odpala na dotyk. Problem rozwiązany temat uważam za zamknięty.
a jeśli chodzi o spalanie, to jakie właściwie powinno być? ponad 15l to chyba dużo trochę, nie?
Schemat jest OK. Uzwijenie KW najpierw a na nim uzwojenie wzbudzenia. Kiedyś robiłem taka przewornicę do zapłonu elektronicznego na 12V. Ale tam o ile pamiętam było KW-22zw. a BW-7zw. aczkolwiek też na 2N3055. Układ na jednym tranzystorze będzie trudniej zestroić aby uzyskać zadowalającą sprawność, bez oscyloskopu się nie obejdzie.
Co ma wspólnego zawor wodny z gaśnięciem świeczki? O ile dobrze rozumuję to gaśnie ona po otrzymaniu sygnału z elektrody jonizującej sterownik zamyka z zawór świeczki i włącza elektromagnes gazu W moim przypadku jest napewno walnięty sterownik tylko nie mogę go rozgryżć dlatego proszę o jakikolwiek schemat z elektrodą jonjzującą
Miałem w swoim junkersie (zapłon elektroniczny z turbinką, ale dotyczy również tych z baterią) następujący problem : świeczka zapala ale nie załącza się głowny palnik. Wyczyściłem filtry sprawdziłem ciśnienie wody w sieci i dalej nie zapala. Przed świeczką jest umocowany w uchwycie ceramicznym taki zagięty drucik od którego odchodzi jeden przewód, jak...
ad. 1. Gdzie konkretnie podłączasz ten miernik/żarówkę? Jedną z ważniejszych zalet zapłonu elektronicznego jest to, że nie pozostawia zasilania na cewce gdy silnik nie pracuje. Dioda LED z rezystorem 1k wpięta w miejsce uzwojenia pierwotnego cewki powinna migać podczas kręcenia rozrusznikiem. ad. 2. To niebieskie to Nanoplex, czyli moduł zapłonowy,...
No na pewno ETZ 250 rocznik 89 z zapłonem elektronicznym. To ten regulator się nadaje, czy nie bardzo? Jak tak, to jak go podłączyć, bo jestem zielony w tym temacie.
Panowie filtr weglowy a dokładnie wegla aktywnego to to samo co pochłaniacz par i jest on dokładnie tym elementen zaznaczonym na zdeciu A moduł zapłonu jest w prawo od zaznaczonego elementu, w polowie wysokosci tego zaznaczonego elementu Z góry wchodzą 2 przewody wysokiego napiecia a od czoła wiazka kabli zasilajacych i sygnałowych a co do przesuniacia...
Wysłałem Ci schematy na priv. Pozdrawiam
To nic innego, jak moduł GL133 z Telpodu. Rozwiązanie to było stosowane w motorowerze chart. Podobne rozwiązania są teraz nagminnie stosowane we wszystkich skuterkach made in China. To zapłon CDI, czyli zapłon kondensatorowy zasilany z osobnej cewki. Nie potrzebuje do podjęcia pracy akumulatora.
Do ściemniania żarówek w magistrali KNX, można moduł do rozdzielni znajdujący się np. na stronie http://automatykabudynku.pl/index.php?op...
Mam simsona s51b (zapłon z przerywaczem mechanicznym, instalacja na 6V) a problem wygląda następująco: Podczas pracy silnika iskra na przerywaczu jest większa niż na świecy :P. kondensator jest dobry, nowy przerywacz, odstęp styków sprawdzałem w przedziale od 0.7 do 0.1. Zakładałem też inna cewke wysokiego napięcia. Cewka zasilająca jest nowa. Po prostu...
dziki temat zamknięty :)
Dolny Śląsk okolice Wrocławia jak założę nową cewkę, kondensator, kable i dalej nie będzie iskry to się poddaje nie mam już pomysłów. A jest możliwość założenia zapłonu elektronicznego?
masz małą energię iskry po prostu.
Te prążki to norma w niektórych świetlówkach, czasem przy złym doborze statecznika. Tutaj więcej na ten temat. http://users.uj.edu.pl/~kulessa/Wykl16_e...
Do świetlówek małej mocy - do 15 W od zawsze stosowałem "zimny zapłon" zasilacz w układzie podwajacza napięcia z pojemnościowym ogrzniczeniem prądu po zapłonie.
Obawiam się, że moduły typu L nie współpracują z elektronicznymi statecznikami. http://www.awex.eu/Modu%C5%82y-awaryjne,...
witam wsystkich poszukuje schamatu i opisu do zaplonu elektrycznego do rometa.
To sprawdzenie jest tylko statyczne. Powinno się dokonać pomiarów napięcia impulsatora podczas kręcenia kołem magnesowym. Najlepiej sondą napięcia szczytowego. Tak w ogóle dlaczego pytasz o impulsator? Układ zapłonowy nie działa? Z reguły uszkodzeniu ulega cewka ładująca CDI lub moduł.
Zakupiłem simsona s51 instalacja 6v bez silnika ( kilka części było) dokupiłem do niego silnik z zapłonem elektronicznym 12 v no i teraz mam problem z tego podłączeniem z tego co wiem powinienem mieć moduł ale i tak nie wiem jak to podłączyć . Ale posiadam iskrownik 6v z wcześniejszego silnika ale on jest zwykły i mam teraz pytanie czy żeby wsadzić...
Czy potrzebujesz adoptować ten układ do piecyka, czy potrzebujesz sam układ "iskrownika"? Jak do piecyka to zapomnij.
Witam! Może to w czymś Ci pomoże. http://www.ostmotorrad.de/mz/etz/etz250a... Pozdrawiam Mat.
Też szukam takiego schematu choć zastanawiam czy nie podeprzeć sie tym: http://www.elektronika-motocyklowa.pl/mo... To jest do kitu, działa z przerywaczem, lepiej już wsadzić bezstykowy, gdzieś widziałem nawet do WSK 125 tylko...nie mogę znaleźć tej stronki.
To raczej nie sieciowy filtr "brzęczy", może któryś elektrozawór który jest zasilany podczas normalnej pracy? Z tego co znalazłem, jest to starszy kocioł - nie kondensacyjny - ale z elektronicznymi zapłonem i kontrolą płomienia (czyli elektroniczne układy wysokonapięciowe). Poza tym ma inne, również elektroniczne podzespoły kontrolne, choćby czujnik...
Kiedys mialem podobny przypadek z padnietym modulem zaplonu w Herkulesie.Beznadziejny przypadek.Szybciej bedzie dopasowac cos od innego modelu niz szukac oryginalu bo jest ich bardzo malo.Klient dal sobie spokój i nic nie robilem.Ale pomysl nad przekladka nawet z simsona.Ja nie mialem okazji tego przetestowac ale myslalem nad takim rozwiazaniem.
Witam czy ten: [url=http://www.danio.jaw.pl/schematy/ob... zadziała w simsonie z zapłonem elektronicznym i instalacją 12v?
Czy ten silniczek ma zapłon elektroniczny,bo nic o nim nie wiemy Widziałeś kosę z elektronicznym zapłonem?
Proszę mi powiedzieć - czy moduł odczyta tak zmodyfikowane koło ( podwojone ) jako podwojone obroty ? Tak. Każdą sekwencję odczyta w ten sposób jak jeden obrót wału. Czy w ogóle z takim kołem moduł zadziała ? Jak wyżej, zadziała.
marles74185 napisał: Ja nie jestem jakimś tam wybitnym elektronikiem ale co nieco potrafię zrobić. Do wybitności w elektronice to ci troooochę brakuje... dalej (pogrubienie moje): Pierwszy schemat jest poprawny dlatego ze gdy przerywacz jest zwarty z masa to prąd nie płynie przez resztę elementów tylko przez przerywacz prosto do masy. ... A to już jest...
Witam zamontuje jednak moduł od cc900 mam tylko pytanie w kwestii koła fonicznego 4 zęby co 90 stopni a piąty ile stopni przed czy też za nie znalazłem tego w żadnej dokumentacji a nie chcę stosować oryginalnego koła
Ogranicznika mocy nie należy stosować w układach z elektronicznym zapłonem (świetlówki energooszczędne), zasilaczami impulsowymi i innymi urządzeniami generującymi wyższe harmoniczne od 3 wzwyż. Ładowarka zapewne ma zasilacz impulsowy.
Chyba nie przeczytałeś o co mi chodzi, lemur - napisałem że świetlówki, które kupiłem nie pasują do lampy, którą mam - ona ma zapłon "indukcyjny", a te, które mam są do lamp o zapłonie "elektronicznym". Próbowałem i nie działają.
Dla zwiększenia energii iskry wystarczy dołożyć do przerywacza układ tranzystorowy (schemat jest na elektrodzie), sam tak zrobiłem i chodzi fajnie.
Witam Generalnie wersje S53 to są już na iskrowniku przeznaczonym do wersji zapłonu elektronicznego, więc trochę mnie dziwi że masz "platynki". Jedyne co mogę Ci podpowiedzieć to rozpoznanie cewek po ilości wyprowadzeń. Ze schematu wynika że jedna cewka musi być połączona do kondensatora i na zacisk "młoteczka" wiec to musi być cewka iskrowa.I wyprowadzenie...
04BA-błąd elektronicznej blokady zapłonu 1 098A-jednostka przekaźnika silnika, usterka przednie prawe światło boczne
Witam. Na wyświetlaczu jest błąd SRS. Po podłączeniu do kompa jest litania błędów. B2D92 - Układy zapewniające bezpieczeństwo bierne ECU-N2/7 Usterka B106C - Zajęty fotel pasażera/fotelik dla dziecka z przodupo prawej stronie - B 48 Usterka komunikacji B106D - Zajęty fotel pasażera/fotelik dla dziecka z przodupo prawej stronie - B 48 zwarcie do masy...
Jaki zapłon - elektroniczny, czy z przerywaczem? W przypadku mechanicznego (przerywacz zapłonu) sprawdź zapłon, a kąt wyprzedzenia zapłonu w przypadku elektronicznego sprawdź moduł. Dodatkowo ciśnienie w tłokach. Czy zawsze ten sam cylinder "nie pali"? Jeżeli nie wiesz, to przy jednocylindrowym działaniu sprawdź co się stanie przy odłączeniu raz jedna...
IŻ Jupiter 4 (Иж Юпитеl... - schemat montażowy zapłonu elektronicznego SOVEK typ 1147.3734 (МПБСЗ) z trzema charakterystykami kąta wyprzedzenia zapłonu - po polsku, oraz przetłumaczony PDF. Zrobiłem dla siebie, może i innym się przyda. https://obrazki.elektroda.pl/3366133000_...
Witam Kiedyś miałem CZ350 z dorobionym zapłonem elektronicznym. Zmontowałem dwa identyczne układy, na których zrobiłem 15000km bez awarii. Mam ten schemat daj znać to ci podeślę. Pozdrawiam pryz
Od malucha i wielu innych pojazdów były też cewki jednobiegunowe, bo taka jest tu potrzebna. Ma ona JEDNO wyjście wysokiego napiecia na środku cewki. Jedyny problem, to cewki występują w dwóch zasadniczych typach: do zapłonu klasycznego - przerywaczowego. Mają wtedy opór około 2,8 - 3,4 oma. Oraz do zapłonu elektronicznego. Wtedy ich opór wynosi 0,5...
Witam. Poszukuje schematu sprawdzonego i działająccego zapłonu elektronicznego do Komara i jasno opisanego montażu w komarze. Szukałem na Elektrodzie ale nie znalazłem konkretnej odpowiedzi. Chodzi mi o to żeby była bardzo mocna iskra. Proszę o pomoc. Pozdrawiam
opis budowy zaplonu w motorze mz: http://www.motocykle-mz.pl/articles.php?... a tutaj uklady zaplonwe w autach: http://www.bosch-prasa.pl/informacja.asp... http://europa.eu.int/eur-lex/pl/dd/docs/... Dodano po 7 tutaj masz schematy: http://www.republika.pl/arecki113/schema...
Witaj Nie napisałeś dokładniej co to za motocykl. Czy stara MZ 250 ES, TS, czy ETZ. Główna różnica - napięcie zasilania, oraz możliwość zainstalowania modułu nadajnika hallotronowego. Temat przerabiałem temat dosyć wnikliwie. Jeździłem ETZ 250 przez ponad 10 lat (wciąż ją mam, ale do sprzedania - teraz mam Hondę :)) Opracowałem nawet mikroprocesorowy...
Poszukuję schematu zapłonu elektronicznego do motoroweru Ogar 200, jeżeli to możliwe to razem z opisem elementów i instalacji.
Witam W tych układach z zapłonem elektronicznym,jest pewien haczyk-. Czy wal ma luz wzdłużny? Czy na czujniku niema śladów otarć? Czy kolega próbował go odpalić?
W tym modelu nie ma opcji podłączenia jednej świetlówki. Świetlówka z uszkodzonym żarnikiem też się nie zaświeci bo statecznik podgrzewa elektrody podczas zapłonu (warm start).
To stary numer OPLA do wymiany elektroniczny moduł zapłonu, przymocowany gdzieś pod,czy obok kopułki.
Możesz zrobić przerwe na czujniku obrotowym wału korbowego. napewno nie zapali
Wypowiem sie jako posiadacz kaszla z takim urządzeniem a nie jako elektronik :) Wydaje mi sie ze nic nie osiągniesz podłączając sie do tego złącza, ponieważ do tego modułu dochodzą tylko dwie dane z: - czujnika położenia wału korbowego - czujnika podciśnienia Czujnik podciśnienia działa na zasadzie włącz wyłącz, podaje dwie wartości do modułu, dzieki...
Usystematyzujmy wiadomości: skuter jest używany, rozrusznik jest elektryczny, nie działa, no właśnie co. Ja zrozumiałem, że nie kręci rozrusznik. No to albo rozrusznik, albo jakiś element po drodze do rozrusznika. Trzeba by sprawdzić, czy na rozrusznik idzie napięcie z akumulatora po wciśnięciu startera. Jak idzie to rozrusznik (może szczotki), jak...
lampa to HPS z zapłonem elektronicznym, a instalacji 3f w domu nie posiadam
Witam, ta świetlówka nie ma całego układu zapłonowego - ma w tej swojej "dup...e" tylko mały zapłonnik i kondensatorek, potrzebny jest do niej dławik - statecznik na moc odpowiadającą lampie. Zdarzyło mi się rozebrać obudowę podobnej wywalić zapłonnik i podłączyć pod zapłonnik elektroniczny z zepsutej świetlówki kompaktowej takiej z gwintem E27, ale...
Obok koła zamachowego na wsporniku jest zabudowany czujnik prędkości obrotowej.Popuść śruby i nieznacznie reguluj nim zarówno do dołu jak i do góry aby uzyskać dobrą pracę silnika.Między czujnikiem a kołem musi być odpowiednia szczelina. Dodano po 4 Dokonaj jeszcze właściwej regulacji gażnika bo może się okazać że gażnik przygotowuje niewłaściwy stosunek...
to są fotki rometa oraz zapłonu
miedzy pom. a ziel. Nie ma wogole napiecia, Jest jest, to krótkie impulsy i takim miernikiem ich nie wyłapiesz, zresztą moduł je odczytuje skoro próbówka Ci przygasała. Zrobilem test i nie ma iskry Niedobrze. Cewka jest nowa JMP dedykowana do tego motocykla Do jakiej wersji zapłonu, CDI czy elektronicznego? Różnicę Ci wyżej wyjaśniłem.
Po co sie męczysz. Masz Bisa więc ciesz się jak jeżdzi. Mechaniczny jest łatwy w obsłudze i naprawie. Możesz zastosować elektroniczny od 126FLX ale to duzo zabawy.
Te nowsze cewki są do zapłonów elektronicznych (ostatnie 126p, CC) i mają niską oporność. Nie nadają się do układu z przerywaczem.
Wymieniłeś świetlówkę, bo ta przestała świecić, czy Zmieniłem w niej świetlówkę, wszystko było dobrze świeciła jak należy , więc po co? Wygląda na brak "zapłonu" a statecznik elektroniczny. Sprawdziłeś,czy świetlówka dobrze zamocowana? Może poruszanie nią w gnieździe uzdrowi sytuację.
djbully - dobre pytanie, też chciałbym wiedzieć jak musiałaby wyglądać mapa kąta wyprzedzenia zapłonu dla ETZ250. Istnieją modele nowsze niż mój, które mają zapłon elektroniczny. Ciekaw jestem czy oryginalny moduł elektroniczny pozwala na regulację kąta zapłonu?
Sprawdż czy na kole pasowym masz 3 ząbki sygnałowe do impulsatora.P
Multimetr przy zwarciu sond pokazuje 0.000 oma, czasem 0.001 oma, dlatego te ponad 1om to już jest coś spotykanego w klasycznych cewkach zaplonowych (cewki do zapłonu elektronicznego mają ponizej 1 oma). No i pytanie ile uzwojen może mieć ta cewka? Ja przypuszczam że trzy, dwa są od klasycznej cewki zaplonowej i jedno zasilające (charging) bo ma zastąpić...
poszukaj schematu od golfa lub polo "Sam naprawiam". Tam zastosowany układ jest prosty. Kiedys moja siostra miała Wartburga z silnikiem VW i w książce był bardzo ładny schemat układu zapłonowego.
Potrzebowałbym artykułów z Elektroniki Dla Wszystkich dotyczących zapłonów elektronicznych lub wzmacniaczy iskry cos wokół tego tematu. 08/2003 i 09/2003 , 08/2004, 09/2004, 10/2004
Hej. Nie wiem czy dobry dział, ale ten wydawał mi się najlepszy. A więc tak: Mam simsona sr50 z zapłonem na platynkach. Cała instalacja była w nim ok, ale dostałem silnik z zapłonem elektronicznym i chciałbym go tam upchnąć. Nie mam natomiast pojęcia jak podłączyć całą instalacje. Wszystkie schematy które znalazłem pasują albo to tej starej wersji,...
Świetlówki z zapłonem indukcyjnym oraz świetlówki z zapłonem elektronicznym też są 2-pinowe.
Tu masz linka do strony z opisem regulacji gaźnika w S-51 (miałem kiedyś takiego jak ty z zapłonem elektronicznym -super sprzęt) : http://members.lycos.co.uk/jareo123/gazn... Haker305 - w simsonach elektronikach zapłon jest bezstykowy - we wszystkich sprzętach z zapłonem elektronicznym nie ma przerywaczy.
Hej Mam pytanie - jakich części potrzebuję aby przerobić w swoim simsonie zapłon na elektroniczny + instalację na 12V. Na allegro znalazłem coś takiego : [url=http://moto.allegro.pl/item64447042... Czy potrzebuję coś jeszcze ?? teraz mam 6V instalację i zapłon iskrowy. Wiem ,że muszę zmienić przerywacz...
Na dolnej nie ma przejścia do masy. Czyli do wymiany? Mam jeszcze cewki z zapłonu elektronicznego będą pasować?
świetlówka zapłonem elektronicznym elektronicznym termostatem zapłonem vectra
rozrusznik skuterze gaznik zalewa silnik zakuwanie przewodów
lodówka haier a3fe742cmj parkside szczotki
Bezpiecznik oświetlenia kabiny Alfa Romeo 147 - lokalizacja i diagnostyka Awaria kasetki zmiany biegów w SsangYong - przyczyny i diagnostyka