Ale czy to możliwe, że od lipca padł by kolejny aparat ? Może jest coś co wykańcza te aparaty... nie mam już pomysłów :|
nie mam alarmu
Może pompuje paliwo na listwę po wyłączeniu zapłonu (wyłączeniu silnika). Spróbuj włączyć pompę tuż przed zgaszeniem auta gdy chodzi na LPG, a potem odpal na benzynie.
Tak właśnie wygląda, że lej cały czas paliwem, przez to gaz nie daje rady.
Czarne świece to problemy z zapłonem, czyli coś z cewką i wypadający zapłon. Problemem moga tez być stare świece - czyli problemy z zapłonem
Jaka temp widzi sterownik? 88-96 stopni, w sterowniku deski rozdzielczej wskazuje tak samo. Temperatura powietrza 18-19 stopni przy 11 stopniach na zewnątrz. Czy korekta na minus może być spowodowana niesprawnym zapłonem (cewka/świece)?
częścią wspólną dla LPG i benzyny w tym sterowniku jest regulacja kąta wyprzedzenia zapłonu i jeśli to nie jakaś inna przyczyna to może być tak że sterownik bałagani z zapłonem
Powyższy sposób nic nie da, bo nie wyeliminuje odcięcia lub innej blokady zapłonu.
emeryt2 skrzynia biegów nijak się ma do wypadania zapłonów więc podmiana jej nie usunie problemu , a niestety cewki są z zapłonem związane i to dość szczególnie więc może nie krytykuj chęci pomocy z mojej strony
moduł na 6 pinów to kadet na gażniku z zapłonem VEZ Błażej, styknie?
Sprawdz układ sterowania zapłonem .Podłaczyć go do komputera .
Tyle , że termostat sprawdzony prymitywną ale skuteczną metodą : garnek z wodą + termometr + grzałka i otwierał się przy 96 stopniach C. czyli dobry Przeszkadza w tym ze w mieście połknie średnio 15 l./100 km Dziś zrobiłem w trasie 300 km z prędkościami max 160km/h i temp . ok 70-80 stopni C. tyle , że spalanie spadło do 8 l./100 km Temperatura pracy...
witam pytanie jak w temacie czy jest jakas opcja sprawdzenia go miernikiem to wyszlo po sprawdzeniu TECHEM 23:11:07 Udana inicjalizacja ECU. Keyword 2031 protokol Keyword #1: EF Keyword #2: 8F Nr VIN: W0L000036T1032993 Kod naprawczy lub Nr seryjny tester:S001001325 Data programu: 19970821 Nr części producenta: Nr części OPEL GM: 16202319 NL Nr wersji...
A moze masz zle ustawiony zaplon.
Problem polega na tym że silnik nie równo pracuje na wolnych tj. 850_spadek chwilę na 400 obr. ECU nie wywala błędu jak odepne sondę lambda.,napięcie na zaplonie 0,47v na przewodzie z sterownika. Sonda lambda ok , nie wiem dlaczego sterownik działa w trybie awaryjnym bo mieszanka za bogata i tak jakby czas zapłonu dziwny metaliczny dźwięk. Wcześniej...
Chodzi ci o moduł pod cewką? Bo cewka i komp raczej sprawne bo po włączeniu zapłonu raz iskra skoczy,a jakby sie spaliły to żadna iskra by nie przeskoczyła , jutro sprubuje skombinować czujnik położenia wału, podepne zamiast starego i pomacham przed nim kluczem z włączonym zapłonem jak iskra sie będzie pojawiać to kupie nowy. W niedziele napisze ale...
Cały wydech drożny, niepokoi mnie jeszcze te strzelanie w tłumnik, coś z zapłonem albo...? komp nie wykazał żadnych błędów poza sondą ale ta jest ok! Coś mi się widzi że sam tego nie naprawi.
Witam Przepraszam za duze opoznienie w odpowiedzi ale czekalem na przesylke euroscana i pozniej karty pcmci silicoma teraz wszystko uruchomiłem ale szarpanie jak jest tak zostalo sprawdzilem swiece wygladaja jak by na wszystkich było jednakowe napiecie po zwarciu złacza obd2 lampka check wskazuje na blad 1640 - Usterka układu sterowania zapłonem z czterema...
Jeśli już ma to być Vectra B, to najlepszym silnikiem do wersji przed liftem będzie: do sedana 1.8 X18xe - 115km lub do kombi 2.0 X20xev - 136km, oba silniki bardzo dobrze znoszą instalacje gazową - sekwencyjną (prawie identyczne spalanie benzyny i gazu). 1.6 jest jednak za słaby w stosunku do masy samochodu 1200 - 1417kg (kombi). Spalanie paliwa podobne...
proponowałbym sprawdzić stacyjkę a dokładniej mówiąc kostkę jeżeli jest wymienna, miałem dokładnie to samo w passacie styki były wypalone i przy uruchamianiu rozłączało zapłon
bezpiecznik F29 10A , przerwa na przewodzie do licznika (czarny przewód) na złączu licznika pin nr 29 (plus po zapłonie)
Witam mam problem z radiem vordon 2 Din po podłączeniu do kostki ISO nie wyłącza mi się po zgaszeniu zapłonu samochód Opel vectra c 2007 rok. Kable czerwony i żółty zmasowalem ponieważ nie podawało pradu do radia.
Blokowanie zapłonu oznacza, że komputer nie będzie sam korygował wyprzedzenia zapłonu, tylko wyprzedzenie będzie następowało na skutek przekręcania rozdzielacza.
Za głęboko sięgacie panowie. świece + moduł zapłonu , i to tyle.
Młotek zadziała ale tylko wtedy gdy kluczyk będzie w pozycji zapłon.
Jeżeli nowy pilot ,lub zmieniona centralka to synchronizacja Techem. Jeżeli pilot był uprzednio zsynchronizowany,i "wyskoczył z pamięci" to przypomnienie polega na naciśnięciu dowolnego przycisku kiedy klucz jest w pozycji "zapłon".
Moduł REC tył, analogicznie jak w Vectra C.
tak,trzeba klucz zsynchronizowac.Właczyć zapłon,i nacisnąć przycisk odmykania.
Witam Vectra z tym silnikiem powinna mieć świece 2 elektrodowe wymień listwę od zapłonu jeżeli gumki są naruszone to nic nie zrobisz będzie przerywał.
A czy ten co traci zasilanie ma je również po wyłączeniu zapłonu i zamkniecu- uspieniu auta?
sprawa rozwiązana to nie była wina świec tylko kąt wyprzedzenia zapłonu !!
a po co chcesz spuszczać? odkręć zasilanie listwy , nałurz przewód teraz zmostkuj przekaźnik pompki paliwa i włącz zapłon
Możesz jeszcze wyprzedzenie zapłonu obczaić.
Odblokuje, tylko na zapłonie włączonym zostaw i bez prób komunikacji ;)
42-obwód pierwotny układu zapłonu rozdzielaczowego lub jego połączenia wysokie napięcie.
Włącz zapłon i naciśnij przycisk pilota powinno działąć.
Wadliwy,załóż używany.
1. W tym Oplu nie ma zabezpieczenia wstrząsowego. 2. Co rozumiesz przez pojęcie brakło prądu wszędzie? W ogóle nie włącza się zapłon? Czy tylko nie kręci?
A sprawdzałeś zapłon???
Do momentu jak nie będzie zasilania na tych 3 pinach sterownika to palic nie będzie a świeci ci się kontrolka check engine po włączeniu zapłonu.
tam wszystko widać w parametrach ile zwloka będzie trwać i na tyle zostawić auto z wlaczonym zapłonem,jak pusci to jesteś w domu,jak nie to nie.
Z czujnika położenia wału korbowego bierze główne impulsy na iskre i wtryski,jak bez tego moze odpalić,a z wałka rozrządu przestawia kąt wyprzedzenia zapłonu.
A jak już zrobisz co trzeba, wyczyść klemy, sprawdź naciąg paska klinowego. Jak zapali sprawdź ładowanie. Potem warto sprawdzić jeszcze pobór z aku. podczas wyłączonego silnika. Powodzenia.
Bezpieczniej byłoby założyć elektrozawór paliwa na wężu paliwa niż kombinować przy włączonym zapłonie.
nic nie będzie
sprawdz też ustawienie luzu zaworowego. i sprawdz ustawienie samego zapłonu.
najlepiej jak zaczniesz od sprawdzenie czy paliwo dochodzi to wtrysku. zdejmnij wąż zasilajacy włóż go do do słoika przekręć zapłon i sprawdz czy pompa podaje paliwo
Witam Jeśli wszystko dobrze ustawiłeś to musi być dobrze , zapłonu nie ustawiasz.
W tym wypadku są tylko dwie opcje,wtrysk,pompa. Jak wtrysk nie ma sterowania,powinien być zamknięty .
sprawdź przekaźniki od wtrysku i czy słychać pompkę paliwa po włączeniu zapłonu
skoda zapłonem zapłonem passat płomień zapłonem
przygasać światła focus bridge neostrada magnesy pradnicy
skymaster 32sh2010 bateria hilti
Compatibility of GT-S5611 Firmware on GT-S5610 Kompatybilność płyt głównych E93839 GA0404 i GA0403