Obstawiam uszkodzenie stacyjki. Problemy ze stacyjkami FBS3 nasilały się przeważnie w okresie zimowym - w niższych temperaturach. Jak się komuś chce, to można zrobić próbę i stacyjkę podgrzać. Oczywiście bardziej efektywne jest podgrzewanie płytki stacyjki wymontowanej, ale internetowe doniesienia potwierdzają, że operowanie suszarką w okolicy stacyjki...
http://obrazki.elektroda.pl/1798496000_1... Jeszcze się przyda?
https://obrazki.elektroda.pl/7410289600_...
Wprawdzie skan tabelki dotyczy młodszych silników Mercedesa, ale kolejności zapłonu się nie zmieniły. http://obrazki.elektroda.net/100_1283533... Pozdrawiam.
Jeśli pompa z EDC kat 4 stopnie przed OT!
Próbowałem korygować aparatem, jednak bez zmian. Czyli palec ustawić z powrotem na 4 cylinder, tak jak było wcześniej? Jeśli ustawiłeś aparat na czwarty cylinder, to wyciągnij go, obróć wałem RAZ, by cylindry ustawiły się tak, jak poprzednio i wstaw aparat z powrotem. Paluch powinien wskazywać pierwszy cylinder. Jeśli masz z tym takie problemy, to...
Ale kombinacje, zakładaj stare graty i tylko przekładasz grot w kluczyku! Jak otworzysz scyzoryk do polowy, zobaczysz bolec blokujący grot, lub przekładasz z obsadką grota. Całe 5 minut roboty.
Ten dwu pinowy na rozdzielaczu, jak czarny to dobrze. Ten wstępny ma jedynie kompensacje do ciśnienia atmosferycznego. Połączenie z jest po to, aby niwelować wpływy zabrudzonego filtru powietrza. Możesz go przepiąć do atmosfery i nic to zbytnio nie zmieni.
Z przełącznika kierunkowskazów jednym przewodem fioletowo- żółtym przekazywane jest załączanie kierunku prawego lub lewego do modułu TEMIC 309872 obok bezpieczników pod maską. . Do przełącznika dochodzi plus z bezpiecznika nr 3, 15 A przewodem czarno-białym. Przełącznik kierunkowskazów przy włączeniu w prawo zwiera te przewody bezpośrednio a w lewo...
sterowanie zamkiem masa/masa z oporem 200ohm na biało zielonym wychodzacym z wyłącznika zamka na desce rozdzielczej,możesz go złapać przy tunelu,śmiało tnij plus po stacyjce czerwono-różowy,a krańcówki masz przy pompie brąz-szary,brąz-niebieski,brąz-różowy,br... czarno-zielony.czarno biały w progu,generalnie bajka do roboty.powodzenia...
Niebieski to za wczesny. Jaka masz pewność ze pompa jest na 100%
Edytowano. Nieistotny post, proszę o przeniesienie do kosza.
Nikt nie ma pomysłu? Może chociaż schemat z tym czujnikiem podnoszenia kabiny?
Wyjaśnienie oznaczeń pinów w wtyczce alternatora Na podstawie diagramu, który podałeś, wtyczka alternatora (prawdopodobnie Bosch lub Valeo z Mercedesa, np. z modeli ciężarowych lub vanów jak Sprinter w wersji 24V) ma piny oznaczone L, S i DFM (oprócz znanych Ci W i 15). Te oznaczenia są standardowe dla wielu alternatorów Bosch używanych w Mercedesach,...
Jak odłączysz i nic nie będziesz włączał zapłonu to nie.
Cześć i co rozwiązałeś problem może jakieś wskazówki...
I jak rozwiązałaś ten problem
Cześć, na początku przepraszam, że odgrzewam temat, ale czy dałeś sobie radę z tymi wypadającymi zapłonami? U mnie dopiero nowe cewki, nowe kable i świece poprawiły sytuację, ale jej nie naprawiły do końca bo czasem jeszcze zapłon wypadnie...
Witam. Auto sprinter 2014 po lifcie, skrzynia manual, 2,2 diesel . Założyłem alarm, wszystkie sygnały już mam, brakuje mi tylko odcięcia zapłonu. Pytanie do was, co rozłączyć? Gdzie zrobić blokadę.
ten drugi jest do obudowy przynitowany i wystają trzy nóżki. o właśnie ten.
Witam. Mam bardzo duży problem z moim C240 v6 mianowicie auto traci moc poprzez zanik zapłonu na 3 cylindrze. Auto było u mechanika elektryka wszyscy są bezradni. Auto początkowo bardzo rzadko przechodziło w tryb awaryjny. Obecnie dzieje się to praktycznie przy każdym gwałtownym ruszaniu "klick down" również dzieje się to po dłuższym swobodnym przyśpieszeniu....
uszkodzony ecu Pytanie jaki tam jest układ wtryskowy. Bo były dwa: HFM z przepływomierzem i PMS pracujący na zasadzie pomiaru ciśnienia w kolektorze. Pamiętam, że sterowniki PMS się psuły. skoro silnik nie pracuje na 2,3 cylindrze, na benzynie, jak i na gazie, to nie leży problem w zasilaniu paliwem, tylko w układzie zapłonowym Można by pójść tym tropem...
Czy zwykly wylacznik na przewodzie zasilania pompy paliwowej w dieslu moze zostac wykorzystany? Jesli tak to jaki wylacznik musi byc zastosowany bo nie wiem ile pradu moze pobierac pompa paliwa. Samochod to honda accord 2005
Wykręć świece i zobacz zawory gniazda kamera.
Witam Zamykam temat problem został rozwiązany. Dzięki Użytkownikowi "Noc" z forum Mercedesa, który pomógł mi rozwiązać problem w dwóch ruchach. Powiedział bym Szach i Mat bez zbędnego filozofowania. Jeszcze raz Dzięki i Pozdrowienia dla Pana "Noc" Dla potomnych którzy będą walczyć z matą powiem, że zaoszczędzicie dużo problemów i pieniędzy jeżeli nie...
Do nauczania sprzęgła trzyma się tylko przycisk N, funkcyjny zostawia w spokoju. Funkcyjny i N wciska się przy nauczaniu całego GS, i notuje błędy jeśli wyświetlą się jakieś. Bo po wyłączeniu zapłonu już ich nie odzyskasz.
Pompa paliwowa ciągnie paliwa z samego dna baku, więc o jaki syf chodzi? Skoro pompa sukcesywnie go wybiera. Pompę trzeba sprawdzić manometrem specjalnym do paliwa czy jest ciśnienie 3.5bara. Ogólnie mercki nie lubią gazu i po pewnym czasie zaczyna się właśnie to dziać, problem z kątem zapłonu oraz czasem wtrysku.
Doszedłeś kolego do tego od czego masz takie problemy? Ja mam to samo w w211 3.2 na lpg a na pb żadnego błędu i wszystko chodzi bez problemu
Czym to ustawiasz lampą czy mechanicznie?
Za niska kompresja, nieszczelność w dolocie.
Po załączeniu zapłonu (w rozdzielaczu paliwa powstanie ciśnienie robocze) wyczuwalny, jałowy ruch talerza przepustnicy powinien wynosić ok. 2 mm. Tego rodzaju regulacja powinna wystarczyć do uruchomienia silnika i przeprowadzenia regulacji dokładnej na analizatorze.
Cześć u mnie wypadanie zapłonu było spowodowane zatkanym katalizatorem po wyczyszczeniu wszystko śmiga. Pozdrawiam
Kolejność 142536 co do luzów trzeba znać typ i numer silnika
Witam.Pod fotelem kierowcy masz główny przekażnik systemowy,proponuję tam zrobić odcięcie.
To jest silnik typu V Cylindry liczymy 3-----6 2-----5 1-----4 Wiec kolejność zapłonu trochę mi nie pasuje 153624
Mercedes 3.5 v6 benzyna silnik m272. Mam problem z wypadającym zapłonem na zimnym silniku ale zauważyłem że wypinając zasilanie cewki kolejnych cewek komputer pokazuje błąd zupełnie innego cylindra niż wypinamy w rzeczywistości. Czym może to być spowodowane? Dodam że jest podpięta instalacja LPG
Wystarczy , że po włączeniu zapłonu dostaje błędny odczyt z uszkodzonego np. przestawiacza kąta wtrysku. Nie życzę Ci kłopotów z Lucas-em , ale chyba już je masz. Pozdrawiam.
To jeszcze numer podaj, i zadam pytanie, co z Twoim się stało? Większy procent tych modułów da radę naprawić, niestety nie wszystkie.
Witam ! Z własnego dochodzenia wiem, że liczniki te posiadają przypadłość "przywieszania się". Mnie udało się to usunąć poprzez podłączenie do lewego złącza (czarne) zasilania tj. masy na pin 1, i +12V na piny 4 i 9. Po podłączeniu zasilania w "zawieszonym" liczniku świeci się podświetlanie wyświetlacza i zegarów. Po przyłożeniu masy do punktu pokazanego...
Serwis odczyta kod z numeru karoserii jeśli radio było zamontowane fabrycznie i nie będzie tego wyjmował. Trzeba umieć operować wyjmakami żeby je wyjąć choć na razie nie widzę potrzeby. Owszem, pasują inne radia, czasem może być mały problem z plusami choć ten model jak pamiętam ma standardowo. Szyby jeśli jeszcze masz oryginalne to lepiej zostaw to...
Pali bezpiecznik bo jest zwarcie do masy Weź miernik Ustaw na mierzenie ciągłości przewodów, buzer 1na sondę wetknij w otwór od bezpiecznika 2ga do masy pojazdy przyczepy jeżeli buzer da dźwięk to wiadomo że masz zwarcie do masy gdyż zamyka się obwód Oczywiście jak wiadomo w otworze na bezpiecznik są 2 otwory w jednym z nich po przekręceniu zapłonu...
Skoro po włączeniu i wyłączeniu zapłonu wartość tak się zmienia ,to bardziej mi to wygląda na uszkodzenie w liczniku.W zbiorniku są pływaki z potencjometrami więc w ten sposób zachowywać się nie będą.Instalacja też tak szybko nie reaguje(i zazwyczaj jak coś jest zaśniedziałe i zwiększa opór na obwodzie to po wył/włącz.się nie zmienia).Jeżeli możesz...
kolego włacznik świaeł raczej zostaw w spokoju zerknij do alternatora ? ewentualnie masy gdy pojawia się problem z innymi odbiornikami co z radiem czy też przygasa po odpaleniu auta jeżeli tu jest ok zostaje takie coś do kontrolek po włączeniu świateł i zapłonu musi pojawić się napięcie pinu nie wiem gdy tak jest masz z pewnścią uszkodzony tzw. ściemiacz...
Nie ma pompki, podciśnienie idzie od silnika (benzyna) lub od Vacum-pompy (diesel) Jest to kabel chyba szary z paskiem o ile mnie pamięć nie myli. Zaworek pod siedzeniem zawiera prosty układ czasowy, że nawet po krótkim naciśnięciu przycisku zaworek przełącza na ok. 5-7 sek żeby nastąpiła prawidłowa reakcja pneumatyki. Sprawdź: Czy przewodem podciśnieniowym...
Niestety to nie cewki. Cewki przemierzone, a nawet zamieniłem miejscami z tymi co nie wyskakuje zaplon. Skasowalem błąd. Po przejechaniu kawałka przekraczajac 3200 obrotów znowu wyskoczyl blad wypadania zaplonu cylinder 3,5,6 Dodano po 3 Czy może to być przepływomierz powietrza ?
Witam. Czy problem już jest rozwiązany? Pozdrawiam
Nie ma szans byś bezpośrednio podłączył napięcie na silniczek regulacji świateł. do wtyczki od regulacji dochodzi napięcie zapłonu (15) masa (31) oraz sygnał z LWR-u który to przerabia sygnał z potencjometrów zawieszenia samochodu i wysyła do lamp by odpowiednio ustawić światła. Pozostaje Ci zastosować albo oryginalne lampy albo dołożyć instalacje LWR-u...
Witam, posiadam Mercedesa w124 e320, rok 1994, benzyna. Jeśli ktoś posiada schemat układu zapłonu i instalacji elektrycznej to bardzo bym prosił. Problem polega na tym, że nie ma iskry przy odpalaniu. Proszę o szybką odpowiedz.
Zasada działania jest taka: -przekręcamy kluczyk w pozycję "zapłon" -zaczynaja grzać świece i zapala się kontrolka (tutaj uwaga: w układzie bardziej "zaawansowanym" - tak jak wspomniany Mercedes - w przypadku uszkodzenia którejś ze świec kontrolka się nie zapali. Zapali sie na ok. dwie minuty po uruchomieniu silnika) -kontrolka gaśnie - silnik jest...
Najpierw ustawiasz 1 cylinder na określoną wartość zapłonu (24przed OT lub inny w zależności od potrzeb) potem musisz wyręcić kruciec 1 sekcji pompy wtryskowej wyjąć spręzynkę i tłoczek zaworka i zakręcić króciec .Na kruciec zakręcasz ucięty kawałek przewodu wtryskowego(uciąć przewód pod kątem i zagiąć dół)Ręczną pompką pompujesz paliwo do pompy wtryskowej...
wypadanie zapłonu mercedes mercedes rozdzielacz zapłonu mercedes ustawienie zapłonu mercedes
usunąć karty isatap eeprom adresowa narzędzie flash
bateria niteo naprawa udaru makita
Stycznik skacze po naciśnięciu pedału - przyczyny Eagle PCB – zmiana szerokości ścieżek ignorowana przez program, Net Classes i DRC