W powiększeniu jest OK
Kąt wartość między 49-51
drugi przekaźnik i da rade na przycisku sterujemy tym drugim przekaźnikiem za pomocą przycisku np. zasilanie po zapłonie na styk 30 masa do przekaźnika (tego drugiego) na stałę przyciśk pomiędzy styk cewki przekaźnika a 87 tego przekaźnika i z 87 do istniejącego układu zamiast przycisku oj przepraszam opisałem załączenie plusem a u ciebie jest masą...
Wentylatory w B5 i B6 nie są zamienne, to dwa różne systemy. W dużym wentylatorze jest sterownik obsługujący oba wentylatory, odłącz cienki kabel idący do dużego silnika (kabel żółto/fiolet), jeśli silniki i moduł są sprawne to oba wentylatory powinny się włączyć po włączeniu zapłonu.
To nie przyczyna zaplonu.
A nie myślałeś o alarmie z taką właśnie funkcją? Polecam alarm Super Forteca posiada on bezobsługowy identyfikator kierowcy. Polego to na tym że kierowca musi posiadać taki nadajnik w kieszeni lub portfelu. Jeżeli ktoś cię wyrzuci z auta to nie musisz nic naciskać a auto i tak się zatrzyma. Co ciekawsze jak ktoś ukradnie ci kluczyki to też daleko nie...
PIN: 087*7 Jak klucz nie jest w pamięci to licznik powinien zadziałać, silnik odpalić i po chwili zgasnąć.
Odetnij czarny, tylko za miejscem podpięcia stacyjki z alarmu i będzie dobrze.
Pewnie blokada padła. Pozdr.
Witam, Nie zapomnij, aby montowane zabezpieczenie posiadało tzw. tryb serwisowy. Aby podczas każdego pozostawiania auta u mechanika, czy na myjni, nie trzeba było zdradzać osobom postronnym sposobu deaktywacji blokady. Pozdrawiam.
Ma na auxie założoną blokadę zapłonu. Naciskałeś aux?
Podłącz go pod masę i sprawdź.
Vag can pro tak tez prosi na końcu o wyłączenie i wlaczenie zapłonu.
Nie podałeś modelu pojazdu, więc śmiem podejrzewać, że może on mieć silnik czterocylindrowy - to by tłumaczyło wszystko.
16 z 1 albo 9 z 8 skrajne w naroænikach mostkujesz tzn. stały i po zapłonie. Bezpieczniki są jeszcze zboku schowka.
Sprawdź przekaźnik załączający terminal "15", jest nad nogami kierowcy
Jestem posiadaczem VW Passat B5 Lift silnik 1.6 benzyna świece przewody cewka wymieniona a silnik poszarpuje na wolnych obrotach jest wypadnie zapłonu
Masz jakiś dołożony, niefabryczny alarm, który uaktywnił się po odłączeniu akumulatora i odciął zapłon
Sprawdź ustawienie zapłonu.
Problem masz z pompką centralnego lub z przewodami w drzwi-nadwozie. A 95 st. temp. to normalka do zapłonu auta daaaleeeka droga.
Racja nie doczytałem że po zał. zapłonu. :(
Jak pali na plaku to co zarządza czasem zapłonu?
Żelazkiem czytane to może byc wszystko. Świece w tych aktualnych temp. i tak nie działają, na pewno nie po włączeniu zapłonu.
Można zmostkować. Poczytaj sobie o logice zapłonu. SławeK
A jak wyglądają bloki pomiarowe ?? dobrze widzi kat wyprzedzenia zapłonu ??
Możesz jeszcze sprawdzić podciśnieniowy regulator kąta wyprzedzenia zapłonu.
Wiązka w głowicy. Bankowo rejestrowałby wypadanie zapłonu.
Próbowałem takie coś w Octavii 2. Odłączyłem tylko przewody magistrali CAN i po włączeniu zapłonu wspomaganie zaczęło działać.
jeżeli odłącze gruby czerwony kable od alternatora to kontrolka ładowania zapala sie po włączeniu zapłonu.
Czy elektryk chociaż sprawdził to o czym było pisane w tym temacie? Nie znalazł wszystkich bezpieczników, więc co miał wyczarować? Nawet nie ma informacji co reaguje na włączenie zapłonu.
No i sprawdź wtryskiwacze jeszcze bo to może być przyczyna. Może być jeszcze problem z kątem wyprzedzenia zapłonu.
Zanik napiecia stałego 30 czyli bez zapłonu.
Lepiej kup sobie zestaw naprawczy, jeżeli tłoczek nie ma rdzy to kup tylko same uszczelnienia. Odpowietrzaj normalnie bez włączonego zapłonu.
sterowanie tym zamkiem nie jest takie proste tam jest magistrala cyfrowa,a wilgoć odpada -sprawdzałem,pozatym wszystko działa bez zarzutu dopuki nie włączy się zapłonu
A co sadzicie o czymś takim: http://www.alarmy.sklepna5.pl/alarmy/min... Jest to lepsze rozwiązanie z uwagi na pilot (immobilizer) i nie trzeba wciskać żadnego przycisku, ale tego typu systemy (tutaj akurat DS050) są już montowane dobrych kilka lat stąd pytanie czy dalej ma to sens? Plusem jest to że z urządzenia wychodzą przewody które wpina...
Zostaw tą pompę w spokoju, szukaj nieszczelności w zaworku filtra paliwa. Kontrolka świec żarowych błyska po włączeniu zapłonu?
A maska i klapa bagażnika? Nie widzi gdzieś włączonego zapłonu?
to już było,np.tu: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic30... ,to zadawanie pytań bez przeszukania forum jest już żałosne,popatrz jeszcze tutaj: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic52... ; http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic48... Dodano po 15 to wszystko ktoś kiedyś napisał i nie ma potrzeby pisać tego jeszcze raz, bo ty jesteś...
Określ dokładniej kiedy występuję te strzały, czy podczas przyspieszania, cz pozdjęciu nogi z gazu. Jak chodzi na benzynie? Czy masz wariator zapłonu?
Uszczelniacz wału od strony skrzyni powoduje wyżej wymienione problemy z wypadaniem zapłonu. Pozdrawiam.
Możesz zrobić zdjęcie tego stabilizatora? Ja ustaliłem że ze skrzynki z komory silnika, wychodzi plus do kabiny, zasilający radio i zegary, i on wychodzi, ale do kabiny nie dociera. Plus powinien być stały, bez zapłonu.
Odczytaj błędy: gateway, immo, silnik. Sprawdź poziom oleju, sprawdź kolor paliwa, sprawdź pompę w zbiorniku paliwa, czy pracuje. Ma działać po włączeniu zapłonu, jak w benzynowych silnikach.
A kiedy centralka niby puszcza gaz wielozaworem na instalację? Właśnie wtedy gdy dostaje impulsy z cewki, pomijam oczywiście sekundowe "klapnięcie" zaworów ( na butli i na parowniku) po załączeniu zapłonu.
Mam podłączone wszystko dokładnie tak jak napisałeś + jeszcze brązowe kabelki mam podpięte pod kierunkowskazy. Teraz tylko otwieranie samochodu działa. Jak naciskam zamykanie to słychać tylko sterownik, ale z drzwiami nic się nie dzieje. Sprawdzam napięcia multimetrem i jest zwarcie do masy po naciśnięciu pilota. Dodano po 3 Otwieranie samochodu działa...
kolego to ci zapali bład czujnika lepiej przetnij kabel 15 stki do sterownika napewno czarny cienki :)
Nie masz zasilania na sterowniki silnika lub sam ECU uszkodzony. Szukaj alarmów, odcięcie zapłonu lub podobnych.
Mam takiego passata 2,0 8V co prawda z roku 1996. W ksiązce " Sam naprawiam" jest informacja, że za wyprzedzenie w silniku 2E odpowiada w 100% komputer sterujący wtryskiem. NIc nie ruszać. A swoją droga książka jest napisana tak aby tylko nabić kupującego na cenę ok 40 zł, ale porównanie jej z podobną do kadeta 1.3 to inne światy. Pozdr. J.
A ze startem nagrywania po uruchomieniu "zapłonu" ?
Problem polega na tym, że auto normalnie odpala po dłuższym postoju przynajmniej 6-7 godz, a kręci co najmniej 5 sek gdy chcę odpalić po 2-4 godzinach postoju. Po dłuższym postoju świece grzeją ze 3-4 sekundy a po 2-4 godzinach niemal od razu gasną po przekreceniu zapłonu.
Wgórnym rzędzie 3 od lewej. Wsterowniku pin nr.9. Sprawdż sam przekażnik czy zamyka i przenosi. Czujnik halla nie do iskry, na wale jest przemiennik magnetyczny, i modół zapłonu.
uszkodzony przepływomierz to obniżenie dawki i mniejsze spalanie tak więc jak pada przepływka to i spalanie spada co do vaga to zgoda bez logów igła w stogu siana ale ja obstawiam na nastawnik i rozlegulowanie zapłonu
Witam serdecznie!! Jestem w posiadaniu VW Passata i chciałbym zrobic jakies zabezpieczenie dodatkowe.Chodzi mi po gowie odciecie zapłonu.Bardzo prosze o porady i schematy takiego urzadzenia. Pozdrawiam!!!!!
Może to wskazywać na uszkodzona stacyjke.Przewód czarny to napięcie nie gasnace w czasie krecenia rozrusznikem.Przewód brązowu z czerwonym paskiem to 1 pozycja stacyjki na zasilanie radia(Ginie dopiero po wyjeciu klucza) i czarny z żółtym to zasilanie ginące w czasie rozruchu.Sam rozrusznik to czerwony z czarnym.Sprawdż czy w czasie krecenia ginie kontrolka...
No to powinien wiatrak chodzić po wyłączeniu zapłonu czy nie ???
Musisz wpiąć się w czerwono-żółty przewód pompy paliwa znajdujący się w czerwonym złączu konektorowym (H-1) w skrzynce bezpieczników. Powodzenia :)
Widocznie tak juz w nim jest.Kolega w vectrze ma tak samo. Niesatyfakcjonuje mnie takie podejście :) - chyba powinno odpalać za każdym razem OK. Dodano po 2 kolega Marek_Strzelecki napisał: "Sam kiedys miałem takiego passata: silnik 1.8 125KM 1998r. i jestem na 100% pewny ze pompa zalanczała sie na kilka sekund po wlączeniu zapłonu."
Moim prywatnym zdaniem jest cos nie tak z czytnikiem plyt.Info z komunikatem o błedzie jest wyświetlane jak dolna czesc nie moze sie dogadac z gorna.Jaką wersje masz tej MFD?Na dzien dobry sprawdz polaczenie z tyłu pod klapka z 3 wkretami jest mozliwe ze wysunela sie wtyczka lub ktos ja zle wkładał i wepchnol do srodka jakis pin Powodzenia PS jest mozliwe...
Zobacz jak się zmienia kąt wyprzedzenia zapłonu.
kiedyś miałem podobny przypadek z wypadaniem zapłonów w passacie 1.6 ALZ ,przyczyną był zły skład mieszanki ,po wymianie pierwszej lambdy problem się skończył ale to był VW
Witam, to ja się podepnę pod temat. Passat '92 2.0 16V silnik 9A.
Witam wszystkich potrzebuje pomocy w ustawieniu zapłonu w vw passat silnik 2E 1993r.Prosze o pomoc w ustawieniu tego zapłonu??Z góry dzięki
Skąd wiesz, że to alarm blokuje, wyje po włączeniu zapłonu?
Odpowiadam za kolegę dp100 Szybko przewijają się tylko minuty - w kółko. Po włączeniu zapłonu zatrzymują się
Sprawdź kąt wyprzedzenia zapłonu
Rozrząd ustawiony i zapłon również ale muszę coś sprawdzić skoro nie ma tej mocy co przed zmianą głowicy a jeszcze raz sprawdzić zapłon nie zaszkodzi. Tak jak kiedyś robiłem to vagiem sprawdzałem ustawienie zapłonu...
Witam !!! chcialbym sie dowiedziec jak ustawic zaplon w passacie '88 1.8 jednopkt. wtrysk typ silnika RP . A i mam jeszcze taki problem ze czasem podczas jazdy na gazie zapala mi sie kontrolka check engine a po ponownym uruchomieni silnika potrafi zgasnac na jakis czas???!!! pozdrawiam[/list][/code]
Tak przewód był połączony a kontrolka od ABS świeci cały czas po włączeniu zapłonu
16686 - cylinder 2 wykryto przerwe zapłonu
Silnik dostaje samozapłonu.jak wciśniesz gaz to do dusisz i gaśnie.Sprawdzić trzeba kąt ustawienia zapłonu.
Ten przewód jest brązowy z czerwonym paskiem czy czerwony z brązowym paskiem? Nastawnik odzywa się, słychać cykanie przy włączaniu zapłonu?
Witam Pompe paliwa słychać po przekręceniu zapłonu? Jakieś błędy w ECU? Pozdrawiam
Chyba raczej nie ma sensu bo z zapłonem jest juz w porządku..
Zadałem Ci pytanie. większość objawów wskazuje na uszczelniacz. Jakich?Przerwy zapłonu?
Witam! Czy mógłbym prosic o jakieś wskazówki dotyczace ustawienia zapłonu w passacie z 91roku?Silnik 1,8iRP. Wiem,że ten temat był juz poruszany,ale odpowiedzi robią mi trochę mętlik w głowie(znaczy sa różne i niejednoznaczne)[/GVideo]
Witajcie. W aucie została zmieniona blokada kolumny na nową z serwisu. Blokada została zaprogramowana pomyślnie. Jednak po włożeniu kluczka do stacyjki nie ma zapłonu. Nie ma komunikacji między innymi z ABS i z silnikiem. Blokada kolumny działa poprawnie i nie generuje błędów. Klucz jest poprawnie rozpoznawany i dostaje zezwolenie na start. Błędów trochę...
Jak chmura białego dymu, to znaczy że został "przelany" sprawdził bym świece żarowe i kompresję i synchro wałka, musi być jakaś przyczyna że paliwo dostaje a brak zapłonu inna niż paliwo.
Dobry wieczór, Mam pytanie odnośnie odcięcia zapłonu dla samochodu Passat B8, tak aby samochód zgasł. Spędzając trochę czas na poszukiwaniach odnalazłem jedynie porządny opis odnośnie BCM dla Jetty 2012 r. Czy dla Passata B8 2019, dalej jest aktualne odcięcie zapłonu poprzez przecięcie przewodu z pinu numer 12, kość B (biała)? Z góry dziękuję za pomoc...
To wkoncu jak z tym zapłonem mam robic?
nie musisz kupować kolektora za 1430 zł
Po odłączeniu czujnika sterownik przyjmuje temperaturę jeżeli dobrze pamiętam ok -30 stopni, tak więc pompa wali dawkę chyba największą jaką może i świece grzeją wieczność... Kolego bez podpięcia auta pod komputer i odczytu parametrów o których wyżej pisałem nie poradzisz sobie z tym problemem raczej. Ewentualnie możesz próbować " na oko" delikatnie...
Problemem był rozpadający się pasek rozrządu ufff. Po wymianie i ustawienie zapłonu wszystko OK.
Nie ma kopułki.
bo w tym silniku aparat zapłonowy ma być bez odśrodkowego i podciśnieniowego przyspieszacza - odpowiedni kąt wyprzedzenia ustala kalkulator inaczej mówiąc aparat to tylko czujnik obrotów i rozdzielacz zapłonu
Jeżeli chodzi o klimatronic w tych passatach, to jeżeli po np. 2 godzinach włączasz zapłon i ustawia Ci się na auto to jest wszystko OK. przy pewnych warunkach (temperatura i nasłonecznienie) sama załącza się klima po dłuższym wyłączeniu zapłonu. Przeważnie jest to ok 2h kiedy resetuje ustawienia.
Biały dym może świadczyć o dużej ilości paliwa dostarczonego przez pompę wtryskową /Uszkodzone urządzenie nadmiaru paliwa/ lub paliwo złej jakości , ktore powoduje opóźnienie zapłonu.
Oczywiście normalna sprawa na czujnik jest podawane napięcie i nie ma w tym nic dziwnego że maleje ze wzrostem temperatury ponieważ ten czujnik jest czujnikiem opornościowym. (I oczywiście napięcie powinno być podawane po włączeniu zapłonu)
Pęknieta odma , nieszczelnosc na dolocie , zle założony ssacy (podwiniete gumy przy opaskach wygladaja ok a od spodu podwiniete ) Powodzenia
Po włączeniu zapłonu świecą się jakieś kontrolki i gasną po włączeniu rozrusznika czy w ogóle nic się nie zaświeca?
Tak wiem o tym ale pytanie brzmi czy Imobilajzer odcina całkiem prąd czy tylko zapłon
a ja stawiam na problem z immo.proponuje podłączyć pod tester VAG i sprawdzić zapisane błędy w sterowniku.
A może masz uszkodzony rozdzielacz zapłonu? W moim Passacie tylko,że silnik 1.8 wymieniłem kopułkę i palec rozdzielacza i pomogło.
Problem rozwiązany, odcięty przekaźnik sterujący zapłonem, błędy nie wchodzą.
Ciśnienie na wszystkich jednakowe a wypadanie zapłonów tylko na zimnym
Był recall na kolumne bo jest zespolony z blokadą kierownicy oraz zapłonem. Rozumiem ze u ciebie brak zapłonu? Czy sprawdzane miałes wtryskiwacze? Zwarty wtrysk do masy i tez nie zapalisz, a błedu nie bedziesz miał w pamieci.
sprawdź aparat zapłonowy,podnieś kopułkę i staraj się przekręcać palcem w lewo -powinien sprężynować i wracać do pierwotnego punktu .Odłącz przewody podciśnieniowe od aparatu i wtedy sprawdź kąt wyprzedzenia zapłonu.Często się zdarza w VW ze ulega uszkodzeniu klin na małym kole rozrządu,rzadziej na kole od wałka rozrządu.Jeżeli masz gaźnik 2E to sprawdź...
PASSAT B4 1.9 TDI 95 r. po załączeniu zapłonu kontrolka świec świeci pełną mocą nie gaśnie silnik kręci nie pali Imo nowszej generacji z procesorem
Program widzi kabelek? Gdyby nie widział, było by okienko "interface not found". A tutaj pewnie albo fejski do bani, albo brak pewnego połączenia w gnieździe, albo próba diagnostyki na wyłączonym zapłonie.
Czy silnik gaśnie w trakcie tych anomalii? Załóż sobie kontrolkę na zasilaniu komputera i pompy wtryskowej i sprawdź czy gasną w momencie jakzaczyna wariować. Będzie to oznaczało, że giną zasilania i tam trzeba będzie szukać. Nie masz jakiegoś niefabrycznego alarmu/odcięcia zapłonu?
A jak ma działac wtryskiwacz bez impulsów zapłonu Twoim zdaniem?
Wiesz że czasem takie szukanie w elektronice może byc bez sensu w tym silniku . Bardzo czesta przyczyna takich zachowań to nieszczelnośc ukłau dolotowego - czyli słynna guma pomiedzy kolektorem ssącym a monowtryskiem ale spotkałem sie też z żle ustawionym kątem zapłonu.
wypadanie zapłonu passat ustawienie zapłonu passat odcięcie zapłonu passat
impulsów wtryskiwaczy kosztorysy elektryczne zmywarka dysze czyszczenie
bixenon schemat bixenon schemat
Błąd F10 w klimatyzacji Toshiba - czujnik TA Zmywarka pobiera wodę, wypompowuje i wyłącza się - przyczyny