Kąt wartość między 49-51
Sprawdź ustawienie zapłonu.
Wszystko znajdziesz na http://volkswagen.msk.ru/
Rozrząd ustawiony i zapłon również ale muszę coś sprawdzić skoro nie ma tej mocy co przed zmianą głowicy a jeszcze raz sprawdzić zapłon nie zaszkodzi. Tak jak kiedyś robiłem to vagiem sprawdzałem ustawienie zapłonu...
Problemem był rozpadający się pasek rozrządu ufff. Po wymianie i ustawienie zapłonu wszystko OK.
Witam. Mam pytanko, potrzebuje ustawić zapłon w passacie jak wyżej . Mam instalacje gazową i ciężko mi się dostać do znaku na kole zamachowym i tu jest pytanie: czy jak strzelę sobie lampką na kolo wałka rozrządu na znak OT i strzałkę, to będzie ten sam punkt jak na kole zamachowym? Bo instalacji gazowej nie chce ni się pruć.
Odpowiedni czujnik (pod filtrem oleju) - ustawienie zapłonu (vag) i auto śmiga.
W zasadzie tego zapłonu sie nie ustawia ale są mechnicy którzy lubią sobie pokręcić aparatem . ten aparat służy tulko do rozdzielenia iskry na poszczegółne cylindry , Natomiast siedzi tam czyjnik hala on jest poto aby rozpoznć iskre na pierwszym cylindrze ta informacja porrzebna dla sterownika aby wiedział czy prawidłowo jest zapłon ustawiony. A nastepnie...
A jak wogóle odpala zimny lekko? Może by tak sprawdzić wyprzedzenie wtrysku? Olej olejem napewno nie jest to dobre i normalne, ale ciepły też ciągnie olej a kopci jak zimny. Sprawdz ustawienie zapłonu. To bardzo ważne w TDI
tak
Gdyby zamienił kolejność przewodów bardzo by mu szarpał wiec raczej tego nie zrobił, jeżeli na PB ci nie szarpie i nie strzela to gaz do ustawienia. Dalej proponuję kupić kabla i samemu poobserwować co się dzieje z autem na gazie. Może komputer trza ponownie zaadaptować ,a jak sprawuje się na benzynie niema problemów? Jeżeli są to znaczy że trza zaadaptować...
filmika nie ma sensu zamieszczac, silnik wydaje straszne dzwieki tak jakby nie bylo smarowanie jednak cisnienie OK i olej na gore rownez jest podawany, dodatkowo znaczny spadek mocy i bialy dymek wiec moim zdanie zle ustawiony zaplon
Pojechałem do stacji obsługi i ustawili mi zapłon lampą na wolnych obrotach +6 stopni bez blokowania komputerka bo stwierdzili że to nie jest konieczne, gdyż na wolnych obrotach komputerek nie przyspiesza zapłonu. Czy takie ustawianie jest prawidłowe ?.
zapraszam na www.passat-forum.info tam znajdziesz potrzebne rzeczy
źle ustawiony zapłon
Ewidentnie zapłon. Spróbuj ustawić zapłon manualnie (na słuch) lekko w prawo.
Miernik ustawiłem na 20A i wyskoczył mi pomiar 0.07.Radio nic nie pobiera (podpięte pod stacyjkę) jedyne co w passacie mam nie oryginalne to centralny zamek z pilota i jakieś chińskie światła jazdy dziennej Ale one też się zaświecają po włączeniu zapłonu. Więc nie wiem co może być przyczyną.
chopy nie ma cudów jest iskra jest paliwo i samochód nie pali (rorzad podobno w porzadku). Jesli swiece sa mokre to znaczy ze iskry nie ma, lampa stroboskopowa sie kłania, moze iskra jest za słaba i podcisnienie je wydmuchuje. Lampa stroboskopowa sprawdzić kolejność zapłonu i ustawienie rozrzad, pozniej najwyzej cewka z maluch plus kedziorek i sprawdzenie...
Niestety nie zgodze się z DR. Zepsuj jak tak zrobisz to życze szczęścia. W tym silniku jest czujnik spalania stukowego jak zaczniesz kręcić bez sęsu to komputer zacznie przestawiać zapłon i tak w kółko. Pozatym złe ustawienie zapłonu ujawnia się w tym silniku po ok 20 km.I wtedy ustawianie od nowa.
witam po ustawieniu zapłonu z 12 na 6 chodzi jak zegarek dzięki za pomoc
Kolejne testy i wykryłem, że jest uszkodzony podciśnieniowy regulator wyprzedzenia zapłonu. Zastanawiam sie tylko, czy ustawienie zapłonu może mieć aż takie znaczenie przy spalaniu i mocy, bo tej też mu brakuje....
Kup blokady, koszt 40 -50 zł , poskładaj go na blokady będziesz miał pewność że wał jest oki. bo może według blokad nie będzie idealne zero w okienku, i wtedy zobaczysz jak będzie pracował wiedząc ,że rozrząd na pewno jest dobrze, albo pożycz od kogoś na tą godzinkę czy dwie. kąt zapłonu zobaczysz później w programie i skorygujesz jak coś. Przy rozbiórce...
Ja bym jednak jeszcze raz sprawdził ustawienie zapłonu, mi też ustawiali zapłon 3 razy i za każdym źle - u mnie gazownicy dorobili sobie drugi znak na skrzyni, dopiero ręczne sprawdzenie wychylenia tłoka dały wiarygodny rezultat
Problem zaczynam opisywać od podania modelu samochodu. TYP SAMOCHODU Samochód Passat 1992 rok silnik ABS z komputerkiem Bosha i systemem wtrysku Mono-motronik. Krótko opiszę historię problemu: 1. Któregoś dnia raptem w trasie Passat zaczął mi strasznie słabo "ciągnąć". 2. Z racji, że byłem w trasie i chciałem dojechać do domu to podjechałem do pierwszego...
Zapłon dobrze ustawiony?
witam na początek proponowałbym podłączyć pod VAGA i zczytać ew. błędy jeśli nie masz dostępu do VAGA to możesz na wariata zrobić resecik kompa (czyli odłączyć na kilka/kilkanaście minut klemę z akumulatora) po tym zabiegu odpalić go na benzynie i pojeździć kilka km na benzynie żeby sterownik się "ułożył". Ew ponowie sprawdzić ustawienie zapłonu ponieważ...
Po dłuższej przerwie napiszę, że dziś auto wogóle nie odpaliło. Wiem że jest mróz, ale ogólnie rozrusznik od dłuższego czasu miał kłopoty z kręceniem. Wymieniłem tuleje, bendiks, szczotki, wszystko wyczyściłem i nie chce kręcić. Zaczyna kręcić i zatrzymuje się. Czy może to być wina źle ustawionego zapłonu???
Może coś z pompą wtryskową się dzieje. Małe ciśnienie paliwa albo zapłon źle ustawiony.
Passat jak w tytule,200rok 1.9tdi,po włączeniu zapłonu wyświetlacz od klimy miga z 5sek potem jest dobrze ale nie mam wpływu na ustawienie mocy wentylatora cały czas dmucha.Regulacja na wyświetlaczu jest ,tzn.słupek od stopnia prędkości rośnie i spada jak się ręcznie ustawia natomiast on cały czas ma obroty jakby był na największym biegu.Miganie oznacza...
przy zmianie paska rozrzadu zostawiłem samochód na biegu i koło sie przestawilo, a na obudowie nie było znaku. ustawiłem to dopiero na zaworach potem nie mogłem odpalic i mechanik powiedział ze to jest wina zapłonu.Przestawił i fura odpaliła ale nie jest tak jak było.Opisałem to powyrzej> POZDRO;)
Wiesz że czasem takie szukanie w elektronice może byc bez sensu w tym silniku . Bardzo czesta przyczyna takich zachowań to nieszczelnośc ukłau dolotowego - czyli słynna guma pomiedzy kolektorem ssącym a monowtryskiem ale spotkałem sie też z żle ustawionym kątem zapłonu.
duże spalanie gazu to złożony problem , nie koniecznie musi być winne ustawienie gazu , istotną sprawą jest ustawienie zapłonu , przyczyna dużego spalania może być też nie dogrzany reduktor gazu , uszkodzony czujnik spalania stukowego jeśli taki występuje w tym samochodzie, złe ustawienie paska rozrządu i wiele innych przyczyn. zbyt mało informacji...
Witam serdecznie. Mam problem z dymiącym Passatem B6 z symbolem silnika bkp. Nie znam się zbytnio na mechanice lecz po kilku nieudolnych naprawach u mechanika chce się nieco wdrążyć w temat i spróbować własnych sił. I potrzebuję pomocy w znalezieniu przyczyny, wymieniłem w nim głowicę ( po regeneracji niby sprawdzona sprawna ), pompki nowe po wymianie...
Tak, jest inny pomimo ze parametry silników są takie same. Porównałem dwa do siebie i niestety sa minimalnie inne, ustawienie zapłonu inne bedzie Ale poprawka co do zakupu kopułki- wyczyściłem swoja dokładnie, pomimo ze jest juz podtarte w środku załozyłem i odpalił- czyli jeszcze podaje iskre ciekawe na jak długo ale poczekam i bede opisywał co sie...
Witam serdecznie ! i proszę o pomoc Wymieniałem końcówki wtrysków na nowe org. "BOSCH" ,nowe swiece żarowe "BOSCH" ustawienie zapłonu. Po przejechaniu 400 km i uruchomieniu zimnego silnika nierówna metaliczna praca , brak mocy szarpanie. Na rozgżanym silniku samochód nieszarpie ,ale meteliczny dźwięk nie ustaje. proszę o pomoc. (Pasek rorządu nowy)
Poszukuję kogoś, kto jest naprawdę zorientowany i się zna na ustawieniach sterownika LPG VOILA plus lub kogoś, kto ma też Passata 1.8i B4 z 96 roku z silnikiem ADZ na monowtrysku i ma instalację LPG z takim sterownikiem. Mam do takich osób prośbę, aby napisały mi konkretnie jakie ustawienia po podłączeniu komputera do centralki w mim przypadku powinny...
Problem z zapłonem polegał na tym ,że jakiś czas było ok nie wiem ile zrobiłem km 1000 1500 i w pewnym momencie zaczęło auto szarpać po wypięciu czujnika przepustnicy dało sie jechać wróciłem do domu i zacząłem szukać i okazało sie że zapłon był przestawiony o jakieś 25 35 stopni poprawiłem i na razie jest ok. Po remoncie był ustawiany skład mieszanki...
Mam taki problem byc moze to szczegól dla niektórych ale mnie to martwi czy cos sie zlego nie dzieje. Moj passat ze tak powiem szybciej odpali zimny niz cieply. tzn roznica nie jest tak mocna dluga ale zauwazalna. Wszystko bylo by bardziej zrozumialem gdyby bylo odwrotnie (gdyby dłuzej krecil zanim odpali na zimnym silniku niz na cieplym) czym to moze...
może zapłon zobacz czy masz ustawiony dobrze ;] Pozdrawiam
no wtryskiwacze na maszynę do sprawdzenia najlepiej do kogoś kto regeneruje wtryskiwacze i pompy wtryskowe, lub jeszcze jechać do dobrego elektromechanika który ustawi ten zapłon tak jak ma być
Witam w autku jak napisane VW Passat B4 2,0 8V, 280 000 tys, LPG, na gazie zrobił juz ok 150 000, raz była wynienian puszka parownika ( po ok 80 000) W chwili rozruchu zimnego silnika na benzynie ( auto stoi w garażu - ok 10 °C) silnik się uruchamia- obroty są niskie ok 500 - i bardzo trudno pedałem gazu jest wejść wyżej. Jeżeli się uda odrazu na gaz...
A robił ktoś analizę spalin przed wycięciem kata? Sam zapłon prawidłowo ustawiony? Ciśnienie sprężania ok?
Witam Bardzo proszę o pomoc w diagnozie błędów może nakreślenie na co zwrócić uwagę i gdzie grzebnąć głębiej. Oto moje błędy: Address 03: ABS Brakes Labels: 4B0-614-517.LBL Part No: 4B0 614 517 G Component: ABS/ESP front 3428 Coding: 04255 Shop #: WSC 05311 2 Fault Found: 01200 - ABS Valves Supply Voltage 35-10 - - - Intermittent 00532 - Supply Voltage...
ociz pewnie masz rację a ja wysnułem tyko wnioski z fotki która jest do d... a faktyczne ustawienie cz. pokrywa się z kształtem korpusu - tyle że ja to robiłem inaczej, najpierw ustawiałem zapłon (po uprzednim sprawdzeniu czujników) a potem pasowałem czujnikiem przepustnicy obroty wg danych kat. i inaczej nie wychodziło ale chyba nigdy nie mierzyłem...
W dolocie szukaj przyczyn, eweutnalnie może źle zapłon ustawiony? Wymieniałeś może rozrząd ostatnio?
Ten passat to na pewno 93 rok i wtrysk ? Jeśli tak to ten mechanik jakiś "nie tego" (i zna tylko gaźnikowce :D), zapłon w takim aucie a właściwie to wyprzedzenie zapłonu wynosi 6 stopni. (przy gazie można póbować trochę wyprzedzić ale na tyle żeby silnik dobrze pracował na benzynie). Upssss :( Zaraz sprawdzę w podręczniku. A na pewno podjadę jutro...
Dzień dobry. Nie jestem profesjonalistą, nie zajmuję się również zawodowo systemami grzewczymi ani budowlanymi. Natomiast uwielbiam nowoczesne technologie wykorzystywane w branży budowlanej. Można więc dzisiaj posiadać bardzo duży DOM a ponosić koszty eksploatacji jak za mały :) Postaram się więc pomóc, choć sam też potrzebuję wsparcia PROFESJONALISTY...
Witam czy ktoś wie gdzie ustawia sie automatyczne włączanie świateł po załączeniu zapłonu w nowym pasacie?
Źle ustawiony zapłon jak kręcisz nie ma biało niebieskiego dymu?
Witam. jakies 800 km tem wymienialem w swoim pasku 2 pompki 1 i 4 motor AVF pompki AL. Dzia autko odpalilo dosc dziwnie i sa wyczuwalne drgania na biegu jałowym. Po podpieciu vaga bład przerwa w zapłonie na 4 cyl. Co mozy byc przeczyna ? Złe ustawienie pompek ?
Wystrzały poza źle działającym reduktorem (parownikiem) powoduje daleko od kolektora ssącego ustawiony mixer lub zbyt uboga mieszanka gazowo-powietrzna. A może powodować wystrzały zły stan przewodów wysokiego napięcia, swiec lub źle ustawiony zapłon.
Witam, Rozszczelniła mi się pompa wtryskowa Bosch ale samochód chodził jak najbardziej w porządku. Wróciłem do domu wykręciłem pompę wtryskową i oddałem do pompiarza, żeby ją uszczelnił. Odebrałem, zamontowałem, ustawiłem rozrząd na znaki zapalił ale strasznie dymił niedopaloną mieszanką. Poprosiłem kolegę, żeby sprawdził mi pod kompem ustawienia. Wyregulowaliśmy...
tak można zblokować sterownik i ustawić kąt zapłonu,także odczytać kody usterek jaki bloki wartości mierzonych
Tak jak w temacie. Posiadam Passata XI 1999r. silnik AJM 115KM PD. Problem polega na ty, że gdy silnik jest zagrzany do temperatury pracy, czyli 90st, to zaczynają się kłopoty typu trzęsienie całym samochodem podczas przyspieszania na 3, 4 i 5 biegu. Trzęsie tak, że trudno jest jechać.Na wolnych obrotach momentami delikatne falowanie obrotami od 780...
Ja bym polecał wymiane całego aparatu tylko potem trzeba ustawić zapłon.( oczywiście gdy bedzie 100% pewności ,że aparat uszkodzony)
Witam. Kupiłem niedawno ten alarmik i zamontowałem go w VW Passat '96 (przejściówka). Wszystko działa tzn. alarm, czujki lecz mam problem z centralnym zamkiem. Podłączyłem go według załączonego schematu do istniejącego fabrycznego centralnego zamka (czarny i biały z centralki niepodłączone, pomarańczowy i różowy na +12, niebieski i zielony do wiązki...
To prawda że nie mam lampy do diesela ( mam tylko do benzyny) nie mam też czujnika zegarowego, i chciałbym do maksimum wykorzystać to co posiadam. Na razie nie jestem zdecydowany czy zajmować się dieselami zawodowo, mam dość pracy przy benzynie sprzęt do diagnostyki bezyny, zaplecze logistyczne( schematy dane regulacyjne itp.).Cały czas kupowałem samochody...
Witam,mam problem w moim passacie ze spadającymi obrotami przy zimnym silniku potrafi nawet zgasnąć,wymieniłem już kable zapłonowe ustawiłem zapłon i wymieniłem filtr paliwa i dalej to samo,proszę o poradę,passat jest z 93r silnik 2.0 2E z automatem bez gazu.dzięki z góry.
OK, problem rozwiązany. Nie były to świece, nie były to cewki, ani rozrząd. Po wielu perturbacjach i wymianie prawie całego silnika :) winowajcą okazał się wałek rozrządu. Wałek ma obok krzywek takie tuleje, które trzymają go w pokrywie zaworowej. Jedna tuleja się poluzowała na wałku i przesuwała się na boki na wałku. W pokrywie zaworowej są otworu...
witam szanownych kolegów forumowiczów, mam pewien problem z passatem 1.9TDI silnik 1Z. pewnego razu zorientowałem się że pali mi prawie lub równo 10/100. nie zastanawiając się oddałem go do serwisu bosha na ustawienie pompy. tam stwierdzili ze sislnik nie ma kompresji i była za duża dawka ustawionai chyba coś z zapłonem. Problem polega na tym że spalanie...
W tym autku trzeba dobrze ustawić zapłon (trzeba wprowadzić go w stan serwisowy).
witam, rozrząd jest na 100% dobrze ustawiony, katalizatora w układzie wydechowym nie ma. zawory nie mogły się wypalić bo stało to się nagle. zapłon jest dobry. Jak odłączę przewód od czujnika temperatury i podłączę drugi, który jest poza układem chłodzenia ( czyli jest cały czas zimny) to jest lepiej ,silnik sie nie grzeję ale wciąż brakuje mu mocy....
Innymi przyczynami grzania sie silnika i barku mocy mogą być: niewłaściwie ustawione fazy rozrządu. Nieodpowiedni kąt wyprzedzenia zapłonu. Zbyt uboga mieszanka. Zatkany wydech.
Witam wszystkich użytkowników pasków, mam problem z moim paskiem, jest to oczywiście 1.9 TDi 95r.po 10-12 godzinach strasznie ciężko pali nawet przy plusowej temp.,baterie mam zdrową,wymieniłem filtr paliwa i wszystkie przewody paliwowe bo zauważyłem pęcherzyki powietrza pozbyłem się tej usterki właśnie poprzez wymianę przewodów paliwowych, zaworka...
i tak z tego nic nie zrozumiesz Dodano po 4 Pierwsi (pionierzy) w przypadku VW logowali grupy 3; 8; 10; i szukali podobieństwa i tak na przykład od turbo grupa 10 podawała wielkość ciśnienia doładowania, wystarczyło znaleźć mapę np. taką jaka załączyłem zwiększyć o jakiś rozsądny procent powyżej 2000 tyś obrotów ( poniżej nie ma sensu bo turbo jeszcze...
Tak warto ,tylko więcej pomiarów a mniej wymian. Co do halla to prawdopodobnie w tych ECU bład występuje zawsze na zapłonie gdy auto nie odpalone, bo hall się nie kręci. Po odpaleniu bład znika.
Male sprostowanie do poprzedniej wypowiedzi: Kodowanie: Zamek centralny, elektrycznie sterowane przednie szyby Otwarcie tylko drzwi kierowcy00256 Otwarcie wszystkich drzwi00257 Zamek centralny, elektrycznie sterowane przednie szyby, pamięć Otwarcie tylko drzwi kierowcy00258 Otwarcie wszystkich drzwi00259 Zamek centralny, elektrycznie sterowane wszystkie...
Jeżeli chodzi o klimatronic w tych passatach, to jeżeli po np. 2 godzinach włączasz zapłon i ustawia Ci się na auto to jest wszystko OK. przy pewnych warunkach (temperatura i nasłonecznienie) sama załącza się klima po dłuższym wyłączeniu zapłonu. Przeważnie jest to ok 2h kiedy resetuje ustawienia.
Mam przestawiony zapłon w passacie 1.8 93r. silnik ABS (na 8 stopni). Dotychczas zapłon był ustawiony na 13 stopni. Mam instalację LOVATO z kompem Autronic AL-700. Czy muszę komputerowo wyregulować, czy wystarczy śrubą na parowniku (tą od obrotów)???? W tej chwili mam zbyt dużą dawkę gazu i silnik gaśnie w momencie dodawania gazu. Po przykręceniu śruby...
Podłącz go pod masę i sprawdź.
Wykręciłeś cały aparat. No to masz lipe. No to tak: NAJWAŻNIEJSZE: Wał silnika musi być tak ustawiony żeby pierwszy tłok był u góry (musisz znaleźć oznaczenia albo na kole pasowym albo przy łączeniu skrzyni i bloku silnika powinna się znajdować plastikowa zaślepka po djęciu której widać koło zamachowe a na nim oznaczenia - ustaw na 0, największa kreska)...
Trochę pomieszany temat,odnośnie KE to błędne ustawienie przepływomierza a w digifancie sprawdził bym dok. zapłon bo sama procedura ustawiania jest mocno dziwna.
To teraz sam widzisz jaki to wynalazek ale spoks rozróżniam mono od wielopunktu u mnie jest niestety jednopunkt i nie mam żadniych błędów diagnostycznych tylko żle ustawiony zapłon i kiepski palec rozdzielacza a kabelek diagnozy jest zółty z czarnym paskiem
O ile tylko regulacja, odłączyć akumulator np. na noc. Przy zimnym silniku uruchomić go bez wciskania pedału gazu i pozwolić aby się silnik zagrzał do temperatury aż się otworzy termostat. Wyłączyć zapłon, programowanie zakończone. Są także inne sposoby, ale ten jest najprostszy.
Witam! Wiele wskazuje na przestawiony zaplon.Zawsze po tego typu pracach nalezy ponownie ustawic.Sprawdz tez zasilanie paliwem.Pozdrawiam.Stefan.
A pojawił sie taki problem ,ze zapłon jest prawidłowo ustawiony a auto straciło na mocy czemu tak jest??? czy to moze byc cos zwiazane z rozrzadem????
nacięcie na kole zamachowym zgrywasz ze znacznikiem na obudowie sprzęgła i ustawiasz bazowo aparat-palec na ryskę. Póżnie ustawiasz zapłon dynamicznie, o ile dobrze pamiętam 18 st przed ZZ, trzeba mieć lampę z opóźniaczem błysków.
Silniczek krokowy od biegu jałowego przykładając 5V a potencjometr od położenia przepustnicy omomierzem lub woltomierzem. Tu masz opisane jak sprawdzić te urzadzenia. wtrysk tykać nie tykał, jak rozebraliśmy wtrysk (dwa piny) tam mam 5V. Zapłon ok. chodzi na gazie
Witam. Wydaje mi się, że rodzaj ustawienia (emulacja falą prostokątną lub bez emulacji) najlepiej sprawdzić w praktyce. Kompy różnych marek mają różne algorytmy, a na gazie z silnikiem krokowym dobrze jest, aby ECU silnika nie zmieniało co chwila np punktu zapłonu bo trudno jest wtedy uzuskać stabilną mieszanke. A więc-ustawić, pojeździć, ocenić :)
Jak z zapłonem, czyli czy jest dobrze ustawiony. Ile masz przejechane na instalacji i czy te objawy wystąpiły nagle czy z czasem było coraz gorzej?
Witam Mogę się mylić, ale w moim autku, które także ma silnik ze stajni VW jest tak, że komputer wytrysków gubi swoje nastawy kiedy akumulator odpięty jest na czas dłuższy niż kilka minut . Kąt zapłonu i skład mieszanki ustawia się wtedy na standardowe wartości fabryczne, które nie mają nic wspólnego z najbardziej ekonomiczną pracą silnika. Są one jednak...
Dziś rano-8 i auto bardzo ciężko pali... Musiał przekręcić chyba z 8 razy. Czy na to może mieć wpływ ten wymieniony rozrząd? Zle ustawiony zapłon albo coś? Dziś powalcze z ta turbiną. Nie wiem czy to coś pomoże ale spalanie wacha się w granicach 9-10l...
jeśli dobrze pamiętam to jest to motor 2E, może problem tkwi w przepływomierzu powietrza? czy dobrze ustawiony jest zapłon? w tym motorze zapłon ustawia się przy ściągniętym czyjniku temperatury i przy ok. 2200 obr na 6 st.
2E to silnik, pełny wtrysk. Rozrząd sprawdzałem, równierz wałek pośredni jest w dobrym położeniu, ustawiony na znakach, brak luzów. Jutro wstawie nowy czujnik mam nadzieje że bez problemu można go dostać w sklepie.
witam mam taki problem passat 1.9 tdi 99r silnik afn 81kW ,mianowicie po podłączeniu vaga nie mogę ustawić zapłonu pokazuje mi temp. paliwa 150 stopni a timing 255 i nic z tym nie idzie zrobić. Rozrząd jest dobrze ustawiony, auto aby rano zapalić musi trochę pokręcić i przez chwilkę nierówno pracuje jak jest ciepłe wszystko jest w porządku. poproszę...
nie miałem możliwości podpiąć pod VAG'a i sprawdzić jakie wartości pokazują czujniki temp. Sprawdzałem tylko czy po odpięciu tych czujników jest reakcja. Po dopięciu tego czujnika w króćcu silnik lekko folguje, ale mimo nie podłączonego czujnika kiedy się zagrzeje i tak gaśnie. i jeszcze jedno silnik odpala tylko wtedy kiedy aparat zapłonowy jest ustawiony...
Na sam koniec trafiłem do gościa który wymienił dolną część wtrysku i poprawa ale tylko na spalaniu tz spadło do 10 l gazu reszta bez zmian . Wróciłem do swojego gazownika i nagle olśnienie wymiana sondy i resetowanie komputera silniczek jak pszczółka moc zaczął się zbierać i rozruchowe spalanie benzyny spadło o 50% . Do poprawnego sterowania silnika...
Wydaje mi się że panel steruje nawiewem wg parametrów jakie miał nastawione podczas ostatniego wyłączania zapłonu, jeśli był w trybie AUTO lub ECON to sam dobiera parametry, jeśli był ustawiony np. nawiew na szybę to dmucha na szybę itd.
zobacz ,czy przyciski kasowania km.dziennych i ustawiania godz. nie są przypadkowo zblokowane.
Witam Niedawno założyłem do passata b5 fl nowe radio JVC KD-R303 na złączu iso. Poprzednie radio wyłączało się po wyjęciu kluczyka ze stacyjki a to JVC po wyjęciu kluczyka wyłącza się i już nie chce się włączyć, łącza się dopiero po przekręceniu zapłonu. Da się tak zrobić aby po wyłączeniu radia z kluczyka można go było włączyć normalnie
Kąt zapłonu statyczny (na zegar) 0,7 , ustawianie przez pochył pompy
wszystko rozumiem. sprawdze kable i połączenia, ale jak wytłumaczycie fakt, że miałem dobre ładowanie przez ostatnie 2 tyg., a teraz znowu jest jak przed wymianą szczotkotrzymacza na nowy? przeczyajcie jeszcze raz dokładnie temat. P.S może trywialne, ale: 1) jak zmierzyć pobór prądu przy wyłączonym zapłonie? jaki powinien być duży i na co ustawić miernik?...
Witam , problem polega na tym,że w Passacie B5 po przekręceniu kluczyka w stacyjce - " Oba" lusterka przekręcaja się w lewo - gdy dojdą do końca silniczek w dżojstiku... się wyłącza. Co zrobić potem ręcznie trzeba ustawiać :( Jeśli ktoś wie coś na ten temat będę wdzięczny
Kupilem Passata 1.9 td z 93 roku przebieg 232 tys. Mam z nim szereg problemów: po pierwsze duzo pali w mieście ok 10l !! a na trasie 6 ?? nie ma przyspieszenia, dopiero po regulacji zaplonu lekko sie poprawil ale i tak mam wrazenie ze to nie tak powinno byc. Chyba ze szybkościomierz kłamie bo przy 2,5 tyś obr/min mam zaledwie 80km/h a 100 po przekroczeniu...
Na obudowie sprzęgła w górnej części jest zaślepka od ustawiania zapłonu , wlej tam z pół litra nafty kręcąc rozrusznikiem na wyjętych świecach zapłonowych ) a potem wymień tarcze sprzęgła!!!!
Świece zawsze warto mieć sprawne , podobnie przewody. Jednak aby wyeliminować te elementy ustawiam przerwę na świecach 0,7 mm. Obniża to napięcie zapłonu . Jeśli nic nie pomoże - to nie wina instalacji zapłonowej lecz instalacji lpg.
Tekst ten znalazłem w necie i nie jestem jego autorem. Najczęstsze usterki dotyczą pracy silnika na pełnym obciążeniu Jest to oczywiste, ponieważ dla świadomego właściciela, silnik stanowi serce, kręgosłup i wszystko razem wzięte, a do niego poprzyczepiano jedynie jakieś blachy, siedzenia i jeszcze kierownicę. Jeżeli silnik zawodzi, to żeby nie wiem...
Witam, zakupiłem 2 miesiące temu Passata B4 z silnikiem 1.6 AFT z założonym gazem 2gen, z silnikiem krokowym, tzn ja go założyłem bo była śruba nie wiedzieć czemu ale do rzeczy. Na benzynie na postoju jak dodam gazu do dechy nagle to silnik przerywa, telepie całym autem, przy włączonej klimie jest znacznie gorzej, przy normalnym dodaniu gazu jest ok....
Ustawienie na suwmiarkę czy na oko jest srednie. RSW na włączonym zapłonie powinno być między 0,680 a 0,740v, przeważnie ustawione jest na 0,720v. Masz dostęp do vagcom albo vcds to ustaw rsw na 0,720, przyczym po złożeniu do kupy wartość zawsze się zmienia więc musisz pokombinować. Potem ustaw dawkę paliwa na jałowych w granicy 4-4,4mg i powinno być...
Krzysiek, tam kodowanie nie ma nic do tego. Potwierdzenie kierunkami jest ustawiane w kanałach adaptacji. Co do tych zamków to słuszna uwaga. Można to rozpoznać po tym czy jest ryglowanie. Jeżeli komfort nie widzi któregoś ze sygnałów z zamków to nie będzie mrugał kierunkami. Jak przy zamykaniu słychać że nie rygluje to nie mignie ale nie pamiętam by...
ustawienie zapłonu zapłonu passat ustawienie ustawienie zapłonu motocyklu
huawei gniazdo naprawa oznaczenia pinów wzmacniacza czujnik misce olejowej
zlecę lutowanie amplituner yamaha
Demontaż obudowy pralki Candy Smart - krok po kroku Najlepsza płytka antenowa do zalesionego terenu w Łochowie