https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3... Zapoznaj się z tematem.
jest jakiś przewód przerwany też pod kierownicą, który idzie do środka, właśnie od całej centralki z komory silnika. I co w związku z tym? Taki problem wziąć probówkę i sprawdzić na którym bezpieczniku w BSI pojawia się napięcie po włączeniu zapłonu?
Nic nie odciąłeś, coś jest uszkodzone i teraz trzeba ustalić co
W SV moduł powinien być w okolicy tylnej lampy (zielone lub białe złącze na 6 pin, moduł czarny o wymiarach 6x 3cm).
Tu masz wszystko opisane, instrukcja serwisowa do Twojego pojazdu. http://www.mopedriders.org/html/manuals/... Nie potrzeba żadnej lampy stroboskopowej. Wyprzedzenie zapłonu to 1.5 mm przed GMP zaś przerywacz 0.4 mm.
Po minucie bezczynnosci, wlaczyc zaplon i w ciagu 10s nacisnac przycisk zamykania na 10s, wylaczyc zaplon i odczekac co najmniej 30s. Pozdrawiam, Georges
https://www.google.com/search?q=thp+-+Wy...
Ciśnienie sprężania na danym cylindrze, wtryskiwacz, lewe powietrze.
Witam musisz rozebrać klawiature i zobaczyć ten mikrowyłoncznik bo inaczej kodu nie wprowadzisz.
Jezeli ma byc do wszystkich drzwi a dostep do kabelkow jest trudny to podepnij sie przy lampce lub w slupku gdzie ida przewody od lampki. Dodano po 1 Jezeli ma byc do wszystkich drzwi a dostep do kabelkow jest trudny to podepnij sie przy lampce lub w slupku gdzie ida przewody od lampki. Jezeli tylko drzwi kierowcy, to znajdz przewod od wlacznika drzwiowego,...
Elektrit ma rację znaki są na 1000% na zamachowym, tylko że pokrywka jest plastikowa czarna i znajduje się pod wiązką kabli idących do rozrusznika.
Napisal że sprawdził Jakie wyniki pomiaru luzów? Wyklepanie powierzchni zaworu-dźwigienki ? Nie szczelność przylgni zaworu i gniazda? Przestawiony rozrząd? Podciśnienie za wysokie, więc w cylinder jest zasysane za mało powietrza , albo ma nieszczelny dolot.
Zasilanie 12V według schematu jest na 3 pinie cewki, na 4 masa, pozostałe dwa to sterowanie z modułu zapłonu.
Witam. Peugeot 308 1.6 vti. Mam problem z błędem 1339 - wypadanie zapłonu na 3 cylindrze. Wymienione świece, cewki, czujniki położenia wałka rozrządu, czujniki zmiennych faz rozrządu, sonda lambda, czujnik temperatury. Walczę już z samochodem od 6 miesięcy. Ja walczyłem ponad rok i sprzedałem jako uszkodzony. Silnik dobry - osiągi dobre jak na 120...
Przydałby się schemat zasilania, Moze ten schemat by ci podpasował .
W Sosnowcu, tutaj: http://www.uniserwis.pl/
nie ma przekaźnika, w renault tez nie było, regulator kontrolkę wygaszał.
Do sprawdzenia świeca cewka wytrysk kompresja
Witam, Problem polega na tym, ze nie jest to awaria "naturalna", lecz wynik interwencji ludzkiej. Trzeba wiec przejrzec wszystko, co bylo ruszane, odlaczane itp. Na poczatek odlacz wtyk z Bitron'a i zobaczysz, czy to on wlacza wentylatory, czy nie. Czujnik temperatury (brazowy) trzeba sprawdzic na wtyku Bitron'a a nie na wtyku czujnika (jesli obwod...
Na znaki - nie swoje mazakiem malowane (nie jestem artystą). Rozrząd jest ustawiony wg książki serwisowej, nie ma możliwości żeby było źle. Zawory ustawione. Zapłon opóźniony wg możliwej odchyłki. Georges jak sprawdzić pod obciążeniem? Rozumiem, że powinien wtedy się zmieniać ale o jakie wartości? Wloz kolki, bedziesz pewny. U PSA w zasadzie nie ma...
Witam. W tym modelu wentylator chłodnicy sterowany jest przez kalkulator wtrysku a w starszych auta przez czujnik temperatury. Dlatego jego praca jest prawidłowa. Pozdrawiam.
Zdecydowanie akumulator padł.
Nie wiem jak we wymienionym skuterze ale z mojej praktyki z różnymi zapłonami CDI wynika, że: Napięcie zasilania modułu CDI wynosi od 200 do 330V przy czym nie spotkałem się z przypadkiem takim, aby moduł którego napięcie zasilania wynosi 300V zasilić 200V i żeby skuter nie zadziałał. Dostateczna iskra na świecy pojawia się przy m/w. 100V Oporność wynosi...
Wszystko jest ok plus jest wystawiany przez bsi i tak to działa że wychodzi z uśpienia po otwarciu drzwi a usypia się 5 minut po wyłączeniu stacyjki identycznie miałem w berlingo
Wtryski podmień miejscami, sprawdź kompresje i wszystko się wyjaśni.
Wiedza, informacja i metoda - trzy skladniki, ktore pozwalaja robic dobra robote. Tobie brakowalo tylko tej malej informacji. Ciesze sie, ze moglem pomoc. Pozdrawiam, Georges
tą złączką czasami nie leci zasilanie do lampki bagażnika i tej w podsufitówce ??
Wypadołoby się przyjrzeć cewce.
Uwalone bsi.
podlaczalem sie do peugeota nie raz !!!!
Dziękuję tym co próbowali pomóc. Po konsultacjach wysłałem sterownik do naprawy i nie wiem co zrobili bo auto śmiga jak nowe nawet pierwszy bieg wentylatora działa i w końcu można jeździć więc polecam od tego zacząć bo szkoda kasy i nerwów na daremne wymiany.
TU5 to stosunkowo dobry silnik, VTI (EP6) to jak się uda, znam egzemplarze pracujące idealnie z przebiegiem ponad 200tys, znam takie, które wymagały remontu po 70tys. Usterkowy rozrząd, wymagający dobrych blokad i uczciwego mechanika, problemy z wypadającymi zapłonami, trzęsące wolne obroty, czasem uszkodzone tłoki itp.
U mnie też występuje falowanie obrotów, czy problem został rozwiązany?
Kontrolka ładowania świeci po przekręceniu kluczyka na zapłon.P
Z tego, co wiem, to sprawdzał ciśnienie i jest podobno w porządku. Wiem jeszcze, że wspominał o jakiejś pompie wysokiego ciśnienia.
Nie jak go zgasze i odpalam to za każdym razem rusza z 6 garów dziś sam sprawdziłem taki parametr jak czas ładowania cewki i wszystkie maja po 1.71ms a 3 wacha się miedzy 2.05 a 1.85ms i zastanawiam się czy nie spróbować z innym elektronikiem
Dzień dobry. Mam problem z autem: -- PEUGEOT 406 break (kombi) 2.0 benzyna LPG (now e) -- silnik: 2.0 RFN EW10J4 Auto na wyłączonym zapłonie pobiera prąd, około 0.9 Amper , co oczywiście jest wielokrotnie za dużym poborem. Aby znaleźć "winowajcę" nadmiernego poboru, wyciągałem po kolei wszystkie bezpieczniki - > padło na bezpiecznik od stacyjki . Po...
Witam wszystkich. Mam problem z radiem w samochodzie Peugeot 206, po przekręceniu stacyjki radio mrugnie i się wyłącza. Gdy włączę z guzika to działa, ale muszę ustawiać basa i włączać inną falę radiową. Tak się dzieje za każdym razem, gdy chce odpalić auto. Zamieniałem już przewody żółty z czerwonym i to nic nie dało. Pomoże ktoś?
Ale tylko po zgaszeniu zostaje pracująca pompa? Po zdjęciu klemy i założeniu po minucie/2 dniach pompa od razu pracuje?
Po dłuższej przerwie, części doszły i auto naprawione. Powodem całego zamieszania była pompa wysokiego ciśnienia. Dodano po 46 Temat uważam za zamkniety.
Żadne tam wtryski ani cewki. Te silniki to mechanicznie niewypał, pożeranie dużych ilości oleju powoduje zabicie katalizatora i obrośnięte nagarem zawory się czasem nie domykają. Mam inne doświadczenia. Czasem rzeczywiście wypadanie zapłonu wskazuje na uszkodzoną cewkę a jej wymiana rozwiązuje problem. Mam ten silnik po remoncie i przestał pobierać...
Hej, mam problem z peugeot 207, silnik 1,4, 2007 r. Wypadnie zapłonu na wszystkich cylindrach. Stopiony katalizator. Spalona sonda pierwsza. Przestawiony rozrząd o 4 zęby. Mechanik rozkłada ręce i nie wiem, co z nim już zrobić. Dodam, że auto ma założony gaz, jakby miało to jakieś znaczenie.
nie wiem czy oglądałeś co wstawiłem ,czujnik 1 pin z bimetalem ,masz schemat wewnętrzny i numer części. Odpinasz ten czujnik na właczonym zapłonieco jak kontrolka zgaśnie to jest ten i wkręcasz ten z linku . Tam sa TRZY typy czujników w tym aucie montowane w zależności od wyposażenia
0 bar to zawór lub gniazdo wypalone bardziej niż pierścienie na tłokach. Zdejmij pokrywę zaworów może coś tam zobaczysz na wałku krzywka.
Dzień dobry, mam mały problem z autkiem, posiadam peugeota 307, silnik 2.0 16v z instalacją gazową, reduktor landi renzo, zbiornik Stag. Dopiero co kupiony, ale ma kilka wad, otóż, na benzynie mocno trzęsie, i cały czas błąd wypadania zapłonu, kasuje, wraca, kasuje, wraca, przy pracy na gazie i skasowaniu błędu check nie wraca, podejrzewam wtryski,...
Witam serdecznie. Borykam sie z problemem nawiewu w peugeot 508 silnik 1.6 hdi rok 2011 , Opiszę problemem od początku i co do tej pory wykonałem. Nie działał nawiew klimatyzacji (klimatronik 2 strefy ) sparwdziłem wszystkie bezpieczniki te podejrzane wymieniłem nic nie przyniosło pożądanego skutu zabrałem sie za sprawdzenie rezystora nawiewu okazał...
Sam sobie odpowiedziałeś w drugim zdaniu. Niesprawna instalacja gazowa.
Póki silnik jest zimny to klekocze. Póki co nic innego się nie dzieje. W serwisie radzili żeby przyjechać dopiero jak zaczną wyskakiwać błędy o wypadających zapłonach...
Jaka powinna być przy nim stacyjka. I czy tam powinno być immo?
Kontrolka zapala się tylko podczas pracy silnika i braku cisnienia. Czujnik podaje sygnał do BSI, a BSI zapala kontrolkę w zegarach tylko w opisanym wyżej przypadku.
[url=http://citroen.org.pl/forum/viewtop... coś powinieneś znaleźć... A jak coś to zapytaj tam.
BSI po wymianie jest ok
Jakie masz przełączniki?Jeden do swiateł,drugi do wycieraczek czy jeden duży zespolony.
Dzień dobry, mam pytanie odnośnie pompy fap w peugeot 2016 1,6 bluehdi .Pompa dozuje ciągle dodatek po przekręceniu zapłonu. Taki sam objaw występuje również po zamontowaniu nowej pompy i wykonaniu procedury montażu nowej pompy .Moje pytanie to gdzie może być problem
Miałem kiedyś podobny przypadek w moim 3.0 v6. Po zalozeniu nowych cewek. (Stare praktycznie spalone) Przyczyna były slabodociskajace piny w kostkach. Trzeba powyjmowac piny z kostek i delikatnie je podoginac tak żeby nawet mimo drgań było połączenie.
Witam, czy udało się rozwiązać problem z samo opuszczającymi się szybami w 206 cc, mam dokładnie to samo w swojej 206ce, wymieniałem już przełącznik szyb, sterownik dachu znajdujący się w bagażniku i nic nie pomaga!
Witam. Udało się rozwiązać problem?
Jak najbardziej, zaczyna się od świec. Zwłaszcza, że masz problem z wypadającymi zapłonami. Polecam założyć tanie, zwykłe świece jedno elektrodowe(żadne platynowe, irydowe etc) Zmniejszyć przerwę na 0,7/0,8mm. Takie świece mają mniejsze interwał ale zdecydowanie bardziej sprawdzają się zwłaszcza przy LPG.
Witam. W 407 radio rt4 na wyłączonym zapłonie rozładowuje akumulator. Po wylaczeniu zapłonu i wyciagnieciu kluczyka po czasie z radia wydobywa się dzwięk(tak jakby załączaly się wentylatory) który ustępuje po kilkunastu sekundach oraz pojawia się ponownie, i tak w kółko. Sprawdzałem połączenia kostki od radia lecz są zrobione poprawnie. Wygląda na to...
Zasilanie możesz poprowadzić ze stacyjki, z zasilania które przychodzi na stacyjkę. Tylko nie zapomnij dać bezpiecznika zaraz za stacyjką na kablu zasilającym transmiter.
Witam serdecznie kolegów i koleżanki😁POMOCY.Temat dotyczy Peugeot 3008,2010r,1.6thp.WYPADANIE ZAPLONU.Cewki nowe,świece nowe,ciśnienie zmierzone jst ok.Już brak pomysłów mechanikom???!!!Moźe ktoś coś miał podobnego.Dzięki👍👍
Wlacz zaplon, wprowadz kod, wylacz zaplon i odlacz wtyczke od klawiatury.
Zapomniałem o otwartym temacie, przepraszam. Temat dawno rozwiązany przyczyną była nieoryginalna cewka zapłonowa kupno cewki z Valeo rozwiązało usterkę raz na zawsze, dziękuję za podpowiedzi. Pozdrawiam
Tak ma być.
Chociazby blad:zadane wyl regulatora a regulator nadal aktywny. Nie sadze ze Pan sie nie spotkal z takim przypadkiem jak Pan siedzi w PSA. CZesta usterka w 406 partner itd itp.
Nie ma błędów bo nic nie wyświetla na wyświetlaczu oprócz tego Economy mode active. Rozebrałem wczoraj BSI oczywiście na tyle ile można i nie widzę tam żadnych przepalonych ścieżek ani uszkodzonych elementów czy zalania wodą.
O nie! Tego już za wiele! Zasilanie po stacyjce można odnaleźć za pomocą żaróweczki w ciągu kilkunastu sekund. Koniec dyskusji! Zamykam!
Zdejm wtyczkę z czujnika ciśnienia klimatyzacji i zobacz co będzie.
Dziękuje za odpowiedz tak zrobie pozdrawiam
Patrzyłeś na czujnik uderzeniowy? Na ścianie zewnętrznej przy fotelu pasażera (tam gdzie pasażer trzyma nogi).
Ta kontrolka miga jak jest problem z akumulatorem lub ładowaniem możliwe że masz uszkodzony alternator i/lub akumulator co za tym idzie masz nieprawidłowe napięcie zasilania ( za niskie lub za wysokie ). Zmierz napięcie na akumulatorze na wyłączonym zapłonie i po kilku minutach pracy powinno pierwsze powinno być w zakresie ca 12,6-13,4 a podczas pracy...
Uszkodzony okazał ECU
Problem w tym że on wcale nie kręci na ciepłym silniku prąd nie dochodzi do cewki ;) Tylko ostygnie pali jak igła ? :cry:
Pewnego dnia peugeot nie odpalił,stał na dworzu.Postał pare godzin w garażu i odpalił, Na drugi dzień już nawet w cieple nie palił,zauważyłem że nie załącza przekażnik od pompy paliwa i zapłonu.Jak załącze ręcznie to pompe słychać i jest napięcie na zapłon ale nie pali. Mam rozpiskę sterownika i wszystkie masy i napięcia są,5v też ,nie podaje masy na...
sam odpowiedziałeś sobie na zadane pytanie pozdrawiam
Tam zapewne jest sterowanie magistralą CAN, więc "kabelkami" tego nie ominiesz.
witam moim zdanie prosze sprawdzic termostat to jest pierwsza przyczyna grzania sie auta nawet jezeli wiatrak bd chodzil jezeli to nie termostat to prosze sprawdzic pompe wody czy dobrze pracuje jezeli z tych 2 opcji co wypisalem sa ok to trzecia opcja morze byc uszczelka pod glowica wiecej info na pw pozdrawiam
Trzeba przyjrzec sie nieszczelnosciom na lini paliwowej zwlaszcza przelewy wtryskow.
włącz zapłon, wpisz aktualny PIN, wciśnij C, wpisz nowy PIN, wciśnij C. PIN zmieniony. Do pierwszego wprowadzania będą ważne dwa piny stary i nowy. Po wpisaniu jednego z nich to on zachowa ważność.
zobacz to
Impulsator nie może mieć kontaktu fizycznego z kołem magnesowym, inaczej ulegnie uszkodzeniu podczas pracy silnika. Odległość impulsatora od znacznika powinna wynosić na oko 1 mm.
Sprawdź dokładnie przewody idące do czujnika, czy nie są zwarte między sobą lub do masy.
Witam przymierzam się do wymiany wtryskiwacza w moim Peugeot 407 2.2 benzyna z 2004 roku. Zadzwoniłem do znajomego mechanika który powiedział mi że kolejność wtryskiwaczy jest istotna gdyż każdy z wtryskiwaczy jest przystosowany do danego cylindra. czyli jeśli padł mi pierwszy wtryskiwacz od rozrządu podbija zmieniając go z innego samochodu też muszę...
Nic specjalnego. Pompa się włącza aby schłodzić listwę wtryskiwaczy. Po mojemu masz problem z czujnikiem temp. silnika.
Jęli swiecą dwie razem to znaczy ze klawiatura jest zablokowana najczesciej pomaga odpiecie wtyczki od klawiatury ewentualnie sterownik silnika niema zasilania i jak napisal kolega wtedy jest brak komunikacji .
A czasami nie widać nic, a cewki lecą. Kup używkę z rozbitka/anglika na podmianę.
No tak, pod koniec mojego pierwszego posta właśnie hydroregulatory opisałem z nadzieją, że to nie to bo wymiana oleju miała jakoś im pomóc ale tak się nie stało :(. Jak zmierzę ciśnienie to się pochwalę ale tak sobie myślę, że sam pomiar może nie wskazywać jednoznacznie na regulatory bo i wypalony zawór też będzie je obniżał. Tak czy inaczej usterka...
Witam wszystkich. Pacjęt to Peugeot 806 silnik 2.0 Turbo Lpg, XU10J2TE. Już mnie uj strzela z tym 28 letnim autem. Mam wypadanie zapłonów na wolnych obrotach i LPG i Pb. Trochę trzęsie silnikiem. Jak obroty wzrastają powyżej 1000 to nie czuję przerw. Trzepnęło mnie po łapach w okolicy cewki z jednego przewodu WN, więc je wymieniłem na nowe NGK plus...
Tak wklepujesz kod i odpinasz klawiaturę.
Dzięki za pomoc jutro wymienię dla pewności wszystkie bezpieczniki i zobaczymy jak jest
Niestety ten model nie posiada wskaźnika obrotów:/Co do obrotów to on nie potrafi po prostu ich utrzymać.po zapaleniu silnika działa poprawnie około 30 sekund i gaśnie.Można go utrzymać na obrotach bardzo wysokich i to tylko przy wciśniętym pedale gazu.
Witam. Mam problem z peugeotem partnerem 2000r. Problem polega na tym ze nie dziala centralny zamek i awaryjne tz. jest brak zasilania bsi przed zaplonem bo po zaplonie wszysko dziala. Znalazlem 3 upalone przewody w wiazce przy nadkolu. po naprawie przewodow zaczelo prawie wszystko dzialac, poza tymi zeczami o ktorych pisalem wczesniej. Informacyjnie...
Mogą być wtryski, ale może być również brak iskry w którymś cylindrze. Jak sprawdzałeś na komputerze, to powinien zdradzić jeszcze na którym(ch) cylindrach ma to miejsce. Sprawdzenie który cylinder nie pracuje, można sprawdzić przez odłączanie zasilania na wtryskiwacz na danym cylindrze, jeżeli nie ma reakcji (pogorszenia pracy silnika) to ten cylinder...
Witam, Od dłuższego czasu borykam się z problemem braku mocy w moim peugeocie. Proszę o pomoc tutaj ponieważ mój mechanik rozłożył ręce i powiedział żeby szukać pomocy u elektryka. Sprawa wygląda następująco: Kupiłem auto z usterką, mianowicie brak mocy. Zaprowadziłem auto do sprawdzonego warsztatu, poprosiłem o naprawę tej usterki oraz wymianę rozrządu...
Nie można wymieniać radia. Włóż te co było.
Zbyt latwa diagnoza. "Wypadanie zaplonow", to nie koniecznie problem zaplonu. Po prostu ECU wykryl mniejsze przyspieszenie walu korbowego (lub jego brak) w niektorych cyklach pracy. Oczywiscie, moze to byc problem cewki, ale rowniez swiec, wtryskiwaczy, wypalonych zaworow, niskiego cisnienia sprezania itp. Trudno podac rozwiazanie na odleglosc. Strzelanie...
Orginalny i w tym chcialbym zostac. Rozlaczyc kabel odpowiadajacy za napiecie po zaplonie w module ale ktory to moze byc?
Nie byłeś zbyt ostrożny przy przekładaniu płytki i coś uszkodziłeś, sprawdź czy nic nie odpadło z płytki
Instalacja w peugeocie waśnie taka jest że radio się włącza po otwarciu drzwi, a wyłącza 2 minuty po wyjściu z samochodu, stacyjka w ogóle nie jest brana pod uwagę. Jeżeli chcesz to mieć pod stacyjkę to musisz znaleźć jakieś urządzenie w aucie co się zapala razem z kluczykiem (możliwe że zapalniczka ale pewny nie jestem) i z tego miejsca musisz pociągnąć...
Witam, źle ustawiłeś rozrząd lub/i coś nie podłączyłeś. A gdzie orginalne znaki gdzie ma na kole zamachowym i na kole rozrządu Dodano po 3 Rozrząd już ustawiałem 5 razy i dawałem tłok w górnym położeniu a wałek na ten znak na wiertło blokowałem i dalej nic Dodano po 35 Rozrząd już ustawiałem 5 razy i dawałem tłok w górnym położeniu a wałek na ten znak...
zapłonąć silnik peugeot sygnał peugeot peugeot wzmacniacz peugeot
zawór proporcjonalny retardera fotowoltaika napięcie sieci excel wynik szuka
barracuda 2000i wisniowski satel
Jak dostosować kabel antenowy 5 mm do wtyków? Awaria pojazdu w Opel Insignia - co oznacza?