Witam. Od jakis 2 tygodni nie działa mi centralny zamek w Polo '96 benzyna. Tym samym nie mam możliwosci zamknięca bagażnika (kręci sie wkoło) i wlewu od paliwa, drzwi zamykam "ręcznie". Centralny miałem na kluczyk, nie na pilota. Tzn przekręcając kluczykiem wszystko sie zamykało. Doszukałem sie informacji ze bezpiecznik nr 21 odpowiada za centralny...
Nie odpinaj przewodów od aktuatorów tylko wypinaj po kolei drzwi. Nie wiem Jak "wypinać drzwi", odpinać wtyczki od drzwi przy ETACS module ? EDIT: Jak podłączę zamiast bezpiecznika na schemacie zarówkę 12V to zarówka świeci, nawet przy wyłączonym kluczyku. Czy świecenie żarówki oznacza zwarcie do masy czy też są inne komponenty które pobierają prąd...
jesli chodzi o abs to mozesz miec padniety przewód od czujnika który raz łaczy a raz nie lub uszkodzony przekaźnik przepieciowy który jest umieszczony za akumulatorem. co do lampki to moze zarówka jest spalona lub bezpiecznik do nowej wkladki kluczyk nie bedzie pasowal
Zrobić pierwszy test-zaopatrzyć się w zarówkę reflektorową z doaczonymi doń przewodami.Oba włókna żarówki połaczyć równolegle. Wyczepić trzypinową wtyczkę z apatatu zapłonowego. Jeden koniec przewodu żarówki podpiąć go plusa akumulatora, drugi do środkowego pinu wtyczki.Żarówka świeci? Jezeli nie to nie ma masy na moduł. Włączyć kluczyk w stacyjce.Zarówka...
Ok wszystko już. wina żarówki też była ale to swoją drogą. Pojechalem do offenbach do mechanika, sprawdził wszystko i przepalona zarówka też była. Ale mówił coś ze jakieś zawarcie było czy coś. I dlatego tez nie działał mi prawidłowo kluczyk . Wymienił jakąś kostkę i żarówkę i wszystko jest już dobrze. Jakiś przekaźnik czy coś. Koszt : 40euro :) PS:...
do tego kabelka od przełącznika od szyb, tam jest czarny brazowy szarozielony i niebieskoczerwony, to bez kluczyka na szarozielonym rygluje drzwi a reszta nic, nawet zarówka sie nie zapali, a jak przekrece kluczyk to wogóle sie nawet nie rygluje drzwi, ani nie świeci Dodano po 4 sprawdzam teraz bezpieczniki Dodano po 17 no szkoda ze na samym końcu sprawdziłem:)...
Wydajność dynama to 3W. Jak wstawisz żarówke 5W to bedzie swiecic 3W, ale mi z górki udało sie z dynamka wydobyc ponad 4,2W. A wiadomo ze im większa moc tym akku szybciej się rozładuje, nie dopuść do spadku napiecia ponizej 5V, Pozatym jak ładujesz akku? Wiesz że dynamo daje prąd zmienny i ze trzeba zastosować mostek Gretz'a? 6V * 1,41 = da ci na wyjsciu...
Wracalem wczoraj w nocy do domu,swiatla wydawaly mi sie jakies takie slabe, ale dopoki nie zapalila mi sie kontrolka ABS'u nie wiedzialem ze cos jest nie tak, oczywiscie napiecie za bardzo spadlo i abs sie odlaczyl, zgasilem samochod, przekrecilem kluczyk i kontrolka od ladowania akumulatora sie nie pali. Nie laduje alternator akumulatora, nie wiem...
Mierzyłem ładowanie 14,34. Tylko nie bardzo wiem, co ma ładowanie do świecącej żarówki bez kluczyka.
Kabel ze stacyjki (plus po kluczyku) - żarówka - kabel do alternatora tak w skrócie to ma wyglądać (bo nie rozumiem tego razem jeśli do dwóch biegunów kontrolki to ok).
Centralny zamek a centralny zamek na pilota to dwie różne rzeczy. Ty masz centralny zamek tzn zamykając drzwi kierowcy zamyka się wszystkie (nie trzeba gonić i zamykać) tak samo otwiera. Bateria w kluczyku była do latarki (masz tam nawet żarówkę) ale wszystko solidnie skorodowane.
P - obrotomierz IG - zasilanie +12V po przekręceniu kluczyka L - lampa/kontrolka ładowania podłączania do żarówki, a z niej przewód do zasilania +12V po kluczyku.
2 3 prawa lewa strona (żarówki) 4 podświetlenie 6 +po kluczyku 15 7 + stały 30 pozostałe dobrze zidentyfikowane
Możesz założyć żarówkę 4W to będzie szybciej się wzbudzał. Ma to jedną małą uboczną wadę - jak zgasisz ciągnik i nie wyjmiesz kluczyka, to mocniejsza żarówka potrafi po czasie przygrzać plastyk kontrolki (2W tego nie zrobi).
To teraz tak na czerwonym powinieneś mieć napięcie cały czas bez kluczyka. Sprawdź to probówką zrobioną z żarówki 21W. Po przekręcenie na rozruch (nie zapłon tylko rozruch) powinno pojawiać się napięcie na brązowym. Też to sprawdź probówką.
Oprawka żarówki musi posiadać dwa piny. 1-zasilanie żarówki po kluczyku 2-przewód do alternatora zacisk D+ Po odłączeniu przewodu od alternatora kontrolka musi zgasnąć.
witam po kradzierzy klucza musze wymienic blokade czy da sie wkladke zamka wymienic? jakie koszty?
Witam, mam Citroena C5 2006 r. Po wymianie żarówek pozycyjnych palą się cały czas po wyjęciu kluczyka. Czy to normalne?
Zapewne sprawdzałeś to napięcie miernikiem a to się sprawdza żarówką o to H4.
Proponuję coś takiego jak na rysunku poniżej. Prosty układzik na dwóch popularnych 555. Pierwszy układ wytwarza impuls około minuty i uruchamia drugi który miga żarówką. Jeśli kluczyk zostanie wcześniej przekręcony to spowoduje to wyzerowanie pierwszego układu i równocześnie wyłączenie migającej kontrolki. Jeśli stacyjka nie zostanie włączona to kontrolka...
Masz wypalone kostki na żarówkach reflektorowych/ masy/P
Na bezpieczniku masz cały czas 12V (po wciśnięciu kluczyka)
Pewnie żarówka zapisała błąd w BCM i jak go nie wykasujesz to się nie zaświeci. Robiłeś kiedyś taki pojazd ? Bo jakoś mam wrażenie że fantazja Cię unosi ponad chmury. Błąd żarówki kasuje się po wyciągnięciu kluczyka ze stacyjki i zamontowaniu sprawnej żarówki. Już niedługo będą krążyły miejskie legendy - jeden Niemiec przyjechał do Polski najnowszym...
witam dwa źródła ubytku z akumulatora urządzenia typu alarm lub zwarta dioda na prostowniku alternatora, podłącz przy wyłączonym kluczyku (żarówki oświetlenia też nie powinny świecić) miernik z zakresem do 10A DC prąd płynie od plusa akumulatora i dokonaj pomiaru podczas pomiaru np. odłącz B+ od alternatora i zobacz reakcję czyli wielkość prądu jak...
Nie ma tam żadnego czujnika położenia wału. Czujnik (optyczny) znajduje się wewnątrz aparatu zapłonowego. Sygnał jest na przewodzie pierwszym i drugim, trzeci to +12V po kluczyku, czwarty to masa. Do sprawdzenia oscyloskop ewentualnie kontrolka z diodą świecącą, żarówka się nie nadaje. Napięcie na cewce sprawdź względem masy, czerwonożółty powinien...
A czy przypadkiem nie były wymieniane żarówki w aucie - szczególnie w tylnych lampach ?
Chciałem pomóc ale nie doczytałem dokładnie....myślałem że to taka mała do kluczyków...ale ta oprawka nie będzie pasować
Mam pytanie , czy w Fordzie Mondeo na kostce zasilającej sterownik pompy po przekręceniu kluczyka w pozycję zapłon ma być prąd cały czas czy tylko przez 1 sekundę ? U mnie gdy sprawdzałem żarówką , to po przekręceniu kluczyka żarówka zapala się tylko na 1 sekundę po czym słychać jakieś cyknięcie i gaśnie .
Pin 13 i Pin 16 - Zamykanie i otwieranie po podaniu impulsu masy https://obrazki.elektroda.pl/4583289000_... albo Pin 7 i Pin 8 - bezpośrednie sterowanie silnikiem siłownika. Użyj swojej kontrolki z żarówką. Jeden biegun do masy a drugi do Pin 7, następnie do Pin 8 i testuj działanie centralnego zamka z kluczyka w drzwiach Żarówka będzie...
Otwarty obwód kontrolki świec żarowych? PSG5 czy PSG16? Aż muszę z ciekawości sprawdzić czy na liczniki idzie fizycznie obwód z żarówką, czy kontrolka świec żarowych jest sterowana po CAN przez liczniki.
Według instrukcji B+ z akumulatora powinien zostać podłączony do pinu nr.4 w złączu "A". Sprawdź jakiego koloru przewód znajduje się pod tym numerem. Chyba że wcale nie ma tam przewodu. Możesz też "poszukać" B+ za pomocą żarówki samochodowej, jeżeli nie masz miernika. Jeden koniec do masy samochodu a drugim można poszukać zasilania w "kostce" (oczywiście...
Witam. Moye stzki pryz stacyjce?? Mozna to sprawdzic odczepiajac przewod przy rozruszniu ten cienki od cewki i podlaczyc go pod zarowke 12V a nastepnie przekrecic kluczykiem na zaplon i zobaczyc czy zarowka swieci,jak zaswieci tzn. ze cos z rozrusznikiem albo z przewodem wysokopradowym. Pozdrawiam.
bierzesz żarówkę np od migacza, jeden kabel żarówki do masy, drugi w garść włączasz zapłon (kluczyk) włączasz 1 bieg dmuchawy, przytykasz żarówkę po kolei do tych kabli aż zaświeci - podpisujesz kabel 1 włączasz 2 bieg dmuchawy, przytykasz żarówkę po kolei do tych kabli aż zaświeci - podpisujesz kabel 2 włączasz 3 bieg dmuchawy, przytykasz żarówkę po...
Sprawdz żarówką czy dochodzi napięcie na elektromagnes rozrusznika na jego cieńki przewód, jeśli tak to rozrusznik do naprawy.
Zasilanie z akumulatora, wyjście na zasilanie po stacyjce (możliwe, że dwa - rozłączane przy rozruchu i nie rozłączane), wyjście na rozrusznik. Sprawdź najpierw za pomocą miernika lub próbnika z żarówką, gdzie masz ciągłe zasilanie, gdzie jest zasilanie po przekręceniu kluczyka w pozycję zapłonu, a gdzie przy rozruchu. Połącz zasilanie z wyjściami,...
Przy alternatorze są dwa kable gruby do aku i cienki na wsuwkę zdejmij go z alter. kluczyk na zapłon i dotknij do masy jak zaświeci to żarówka/instalacja ok a alternator do roboty Objawy o których piszesz wskazują na brak ładowania Alternator wzbudzany jest właśnie przez żarówkę Jak jej niema alter.nie ruszy
Samochód odpala dopiero gdy przekręci się kluczyk i zewrze na rozruszniku plus aku i zacisk po stacyjce(bez kabla). Nie wiem czy dobrze rozumiem ale to wskazuje na to, że rozrusznik wraz z elektromagnesem są sprawne. Proponuję podłączyć żarówkę 50W do końcówki zasilania elektromagnesu rozrusznika i sprawdzić czy się zaświeci po przekręceniu kluczyka.
Witaj, w Suzuki SX4 w rozdziale 3-7(Deska rozdzielcza) jest napisane, iż po przekręceniu kluczyka do pozycji "ON" lampka błyska lub świeci się przez kilka sekund umożliwiając sprawdzenie żarówki.
1. spróbuj sprawdzić czy po załączeniu rozrusznika kluczykiem stycznik się zamyka, powinien zadziałać elektromagnes i stycznik, będzie słychać stuknięcie. 2. Jeżeli nie pracują to znaczy że problem jest po stronie sterowania rozrusznikiem, weź próbnik z żarówką podłącz do +12V w akumulatorze i sprawdź czy cewka ma przejście następnie możesz rozłączyć...
"Wyciąg" żarówkę z tej lampki i ...próbuj. Może faktycznie sieje? Ale dlaczego tylko w lewym tweterze ? :| .
Nie jestem przeciwnikiem innowacji w aucie ale czy zamiast montowac swój układ -nie lepiej buzzera kupić gotowego (5 zł) i wpiąć go pod plus świateł pozycyjnych i plus po kluczyku w poz MAR? Dopóki się nie zapali świateł a kluczyk będzie przekręcony to na przewodzie od strony żarówki będzie pojawiała się masa i buzzer będzie informował o braku zapalonych...
Do rozrusznika dochodzi jeden cienki kabel, sprawdź, najlepiej żarówką, czy masz na nim napięcie jak przekręcasz kluczyk na odpalanie.
Tak jak na ostatnim zdjęciu. Wpinaj się w przewód w wiązkę z lewych drzwi , tylko sprawdź który kabel , najlepiej małą żarówka - raz na nim jest 12V raz masa. Oczywiście w czasie zamykania i otwierania drzwi kluczykiem.
Witam! posiadam VW Passata z 1998r 1.9TDI mam problem z oświetleniem wnętrza a mianowicie wymieniłem wszystkie żarówki na diodowe i po wyciągnięciu kluczyka dwie żarówki co znajdują się przy lusterku wstecznym lekko świeca a przy żarówkach zwykłych tego problemu nie miałem. proszę o pomoc co mam zrobić??
Witam . Ważne przed podłączeniem nowego alternatora jest sprawdzenie , czy ten z Żuka jest 6-cio ,czy 9-cio diodowy ,w celu właściwego podłączenia kontrolki ładowania.Czy jak odłączysz przewód od kontrolki przy starym alternatorze ,to kontrolka nadal świeci?, czy do zacisku (15) regulatora dochodzą dwa,czy jeden przewód.Nawet gdyby były dwa ,to sprawdź...
Też taki przypadek kiedyś miałem..... W moim przypadku padła nie wiedzieć od czego jedna cela w akumulatorze ( był 4letni). Po prostu nie miał napięcia , podłączenie prostownika też nic nie dalo.Sprawdż miernikiem czy ma napięcie , a jak nie masz miernika , to za pomocą żarówki reflektorowej.
Witam . Jakie masz oznaczenia zacisków na obudowie B+ ,L ,W, i co jeszcze.Jeżeli jest zacisk wzbudzenia(+ po kluczyku),to zasilanie jest cały czas w momencie pracy alternatora(silnika).
zdecydowałem że na początku wymienię kostkę w stacyjce No i dalej źle, ale - jak napisałem - Twoja sprawa. Na początku, to trzeba stwierdzić, co jest zepsute. A do tego wystarczy żarówka i dwa kawałki kabla.
Bez diagnozy komputerowej nie wiele zdziałasz z tym kluczykiem. Jeśli coś nie świeci, bezpieczniki ok i żarówki to może być wiązka a w przypadku wstecznego czujnik w skrzyni biegów. zwracam auto do poprzedniego właściciela. Powodzenia.
Proszę wybaczyć, absolutnie się nie naśmiewam - ale pisze Kolega, że dysponuje SD4... a nie wie nawet co oznacza klucz... instrukcję trzeba przeczytać! Klucz w prawym dolnym rogu oznacza że jest jakaś usterka - np. poziom oleju zły, albo spalona żarówka albo inne - zazwyczaj rodzaj usterki pokazuje się po włączeniu kluczyka, później można go znowu zobaczyć...
No nie, takiej diagnozy "na oko" to w elektryce ani elektronice nie ma. Miernik w rękę i do dzieła, Najpierw sprawdzenie żarówki (czasami pomaga zwykła wymiana na inną). Drugi pomiar czy zasilanie dochodzi, następnie pomiar diody.
zarówka energooszczędna mocniejsza zarówka trafo zarówka
trawienia stali nierdzewnej amica arcelik migomat aluminium
iRobot Roomba - Szczotki nie obracają się: przyczyny i rozwiązania CH341A instrukcja obsługi – programowanie pamięci SPI, I²C, BIOS, AsProgrammer, NeoProgrammer