Woda dostała się do przełącznika lub instalacji. Normalne.
Żarówki kierunkowskazów mają mieć moc 10 W. Kierunkowskazy nie działają na przerywaczu bimetalowym ponieważ zapalają się razem co daje obciążenie 20 W, które za mocno obciąża uzwojenie alternatora. Na oryginalnym przerywaczu świeci zawsze jedna żarówka co daje obciążenie 10 W. Potrzebujesz dedykowanego przerywacza kierunkowskazów do zasilania AC z alternatora,...
Żaden przerywacz elektromechaniczny nie będzie działał z LED. Jakie masz efekty?
Dodałbym zenerkę na 12V w szereg z migającym LEDem.
Awaryjne działają? Jeśli tak to przerywacz powinien być ok.
Jednak podejrzewam, że przyczyna tkwi w jakości przerywacza. Wymieniając kondensator działasz przy przerywaczu i stąd te zmiany. Warto bardzo dokładnie sprawdzić tulejkę izolacyjną przerywacza i ślizgacz. Tam zdarza się przebicie.
Może być przyczyną.Chyba że nie działa jeden to żarówka.
Światła zasilane są z innego obwodu niż ładowanie akumulatora, więc będą świecić, podłącz naładowany akumulator i sprawdź co się dzieje.
Cześć.Teoretycznie można,będzie to działać podobnie jak przerywacz w samochodzie.
złączyłem elektromagnes Chyba przekaźnik... Odłącz przerywacz, sprawdź, czy masz zasilanie na jego wejściu, zewrzyj kawałkiem przewodu jego wejście z wyjściem (49 z 49a) i przełączaj kierunkowskazy. Powinny się palić światłem ciągłym. Jeśli działają, to uszkodzony przerywacz. Nie działają - przełącznik pod kierownicą, wyłącznik awaryjnych.
Komputery i elektryka to hobby. Z wykształcenia jestem mechanikiem. Oryginalny przerywacz działa dobrze ale tylko z żarówkami, a po wsadzeniu ledów kierunki działaja jak awaryjne. Za to na zmienionym przerywaczu ledy sie żarzą
Przerobiłeś instalacje. Kontrolki kierunkowskazów w liczniku działają? Zainstaluj przerywacz kierunkowskazów fiata 126p APE13B. https://obrazki.elektroda.pl/6574135000_...
No to jednak przerywacz uszkodzony/źle podłączony
Tak zielona strzałka = przerywacz kierunkowskazów.
Awaryjne działają, to albo zam przerywacz albo bezpiecznik, bo co innego?
Znajdz przerywacz.
Witam . Przyczyna -wypalone styki przekaźnika przerywacza.
Może przedstawię to jeszcze inaczej. Tak wygląda manetka. Kręcąc do góry, maleje rezystancja do 0 Ω; kręcąc w dół, mam 50 kΩ. Zamiana przewodów nic nie zmieni. https://obrazki.elektroda.pl/8437883400_...
Mam nadzieje ,ze sprawdzał bezpieczniki z obu stron i dlatego napisał ,iż świecą!
Możesz też wyciągnąć przerywacz, rozebrać go i przeciąć ścieżkę od układu sprawdzającego, wtedy będzie działał normalnie.
Wróć do postu #32 i #36. To coś w prostokątnym zaznaczeniu to kontaktron owinięty cewką. Na drugim zdjęciu masz styki przekaźnika, które mają być rozwarte a zwierają się cyklicznie po włączeniu kierunkowskazów. Jeszcze raz napiszę: prąd na 49, wyjście na przełącznik kierunkowskazów 49a, C to kontrolka. Jak nie chce działać, to znaczy że jest niesprawny...
Hyundai Accent 1998 NR OE 95550-34000 NR OE 95550-39000 https://obrazki.elektroda.pl/6402369700_...
Sądzę, że masz problem w masą lampy tylnej i chwilą wcisnięcia hamulca układ kierunkowskazu jest niedociążony, powiem więcej-napięcie cofa się w stronę przerywacza niejako blokując jego działanie. To tak obrazowo, znając przypadłości Alf. Przerywacze te (niebieski przekaźniczek) także miały swoje usterki, widać gołym okiem.
Czy te pływające działają bez przerywacza,po podaniu zasilania same działają?
A jest tam jakieś oznaczenie na obudowie? Może to taki przerywacz pasujący do gniazd Fiata - 49 i 49a są na przeciwległych pinach. To że był w Fordzie jeszcze nic nie mówi: działał on?, widział to Kolega?
Hmm jak wszystkie są połączone szeregowo, w tym jedna migająca, to powinny migać wszystkie. A u ciebie jak to jest jedna miga a pozostałe co?
Sprawdź przerywacz - podmień na sprawny.
Dzięki sprawdzę ,tylko teraz zimno a ten kierunkowskaz wyciągnąć to masakra. Chyba jest jakiś szybki sposób co by go wyciągnąć?
przerywacz się uszkodził.
Jeśli współczynnik fali stojącej będzie duży , doprowadzenie masy auta jakimś grubszym kablem (2,5mm 2) do anteny na pewno pomoże w uzyskaniu lepszego współczynnika SWR, możesz spróbować poprowadzić przewody zasilające CB inną drogą , z dala od skrzynki z przekaźnikami. Ale prawdopodobnie to właśnie jak kolega gabik001 pisze , może być to przyczyna...
W Minsku przerywacz jest specjalny i dlatego mimo dobrego połączenia od Felicji nie będzie działać
Nie da się takiego przekaźnika przerobić na przeywacz. Aby taki przekaźnik mógł działac jako przerywacz, należy najpierw zbudować układ elektroniczny przerywacza, który będzie sterował takim przekaźnikiem. Np taki: https://www.youtube.com/watch?v=jTdPh8el...
Sprawdź przerywacz.
Tyle się narozpisywałeś, wymień przerywacz
To jest proste jak budowa cepa, jest jeden przekaźnik do migaczy i awaryjnych, dlatego są dwa zasilania zależne od stanu wybiera co ma działać migacz/awaryjny. Co by ludzie powiedzieli gdyby awaryjne działały tylko na zapłonie? Co by ludzie powiedzieli gdyby migacz mimo wyłączonego zapłonu nadal działał? Nie 6/7 przekazuje przez przerywacz tylko 1 ,...
wymień przerywacz kierunkowskazów powinno pomóc
Drugi działa, słyszę działanie przerywacza
Sprecyzuj działanie przerywacza.
Przypuszczam typową usterkę, czyli utlenienie styków przerywacza, ew. ich zabrudzenie. Ewentualnie na połączeniach skręcanych mogły pojawić się objawy korozji elektrochemicznej na styku różnych metali, które sprawiają że nie ma prawidłowej przewodności na połączeniach. Takie usterki są trudne do wykrycia miernikiem, bo miernik może wykazywać przejście,...
Nikt nie pomoże:cry: Pomocy gdzie szukać tego przerywacza i jak go sprawdzić???
Przerywacz kierunkowskazów znajduje sie w przełączniku awaryjnych, odpowiada za działanie awaryjnych i kierunków.
Witam, mam problem z kierunkowskazami w MF 255. Zmieniłem lampy z tyłu i z przodu na błotniku na ledowe ze zwykłych i mianowicie jest taka sytuacja, że pozycyjne światła oraz stopy działają prawidłowo, a migacze nie chcą mrygać, jedynie się zaświecą. Jedynie jak się stacyjkę włączy i wyłączy, to na chwilę mocniej zaświecą i potem znowu się delikatnie...
Cewka, jak to cewka, ma swoją indukcyjność. Oczywiście nie można jej podłączyć na stałe do napięcia stałego (DC) nawet o wartości 12 V. Ale już do napięcia zmiennego (AC) o wartości 12 V można podłączyć na stałe jak najbardziej. Działanie styków przerywacza samochodowego to nic innego jak imitacja napięcia zmiennego 12 V po pierwotnej stronie oczywiście....
Do prawidłowej pracy kierunkowskazów musi popłynąć prąd w przerywaczu jak z żarówki wstaw zwykle i będzie działać.
Sprawdż działanie przerywacza - przekażnika kierunków i awaryjnych.
Mam 2 pytania 1 co się dzieje gdy włączony jest przerywacz dokładnie jakie styki się łączą? 2 co się dzieje gdy są włączone awaryjne światła czyli kierunki ??
Witam Was mam pytanie.. potrzebuje jakiś układ który będzie chodził non stop (podłączony). A jego zadanie ma być takie że ma działac jako przerywacz około 1Hz na zasadzie załącz/wyłącz ... prąd o napięciu nie istotnym około 12 ...15 V itp. tylko żeby sprawnie chodził ciągle włączony. Chodzi mi tylko żeby ten układ był niezawodny i mógł pracować podłączony...
Musisz mieć minimum 4 żarówki 21W podłączone i do tego dopiero przyczepa też z żarówkami 21W i powinno działać. Przerywacz sprawdza sobie obciążenie k musi miec odpowiednią ilośc żarówek żeby działał prawidłowo.
Lublin I ma dwa przerywacze,jeden może być uszkodzony.
Odwrotnie ,na + z skrzynki bezpiecznikowej.P
działać przerywacz działać przerywacz kierunkowskaz zasada działać enkoder
oporność głośnik ogrzewanie ciepłym powietrzem elementy instalacji ogrzewania gazowego
moduł inteligentnego odłączona klema
Programator do pralki Amica Optimum 600 PC5.04.10.100 SAP8022770 - gdzie kupić? Niska głośność słuchawek EDIFIER X2s mimo resetu