Tu są ogólne zasady regulacji takich gaźników. http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop...
Śruby regulacyjne są tutaj, jednak jak nigdy tego nie robiłeś to poszukaj kogoś kto ma jakieś pojęcie o tym, bo sama regulacja może nie wystarczyć. Trzeba mieć odpowiedni przyrząd do regulacji. Jeżeli bardzo chcesz spróbować sam to zasady regulacji gaźników były wielokrotnie opisywane na forum, poszukaj. http://obrazki.elektroda.pl/3366889400_1...
Nie wiem czy temat jeszcze aktualny ale się dołączę. Mam ponad 10 lat SPS 01 52 na gaźniku walbro i tam wkręcało się do oporu i cofało o 1,5 obrotu- to były ustawienia fabryczne. Teoretycznie bo w praktyce nie chciała na tym chodzić, nawet po regeneracji gaźnika, dopiero przy 2,5 obrotu chodziła. Ale fakt że regulacja wysokich obrotów na własną rękę...
L-low speed - czyli gerulacja wolnych obrotów H-High speed - czyli regulacja wysokich obrotów.
Widać na zdjęciu literę L ,z angielskiego(low) czyli regulacja składu mieszanki wolnych obrotów, po drugiej stronie jest H,(high) czyli wysokich obrotów. Resztę musisz poszukać, jakie są nastawy fabryczne oraz korekty, dla tego gaźnika,dla tego modelu makity, Albo znaleźć kogoś doświadczonego w takich sprawach. Tylko mogę dodać że część z nich była...
Zabrudzony odpowietrznik zbiornika paliwa. Jeśli popuścisz korek wlewu paliwa, to obroty powinny spaść (mieszanka wzbogaci się do poziomu wyregulowanego dyszą L).
Proszę bardzo ;) http://obrazki.elektroda.pl/9477411200_1... http://obrazki.elektroda.pl/8048175000_1... http://obrazki.elektroda.pl/9564237200_1... http://obrazki.elektroda.pl/5763609000_1...
Tak. Szczególnie przy ujęciu gazu. W zasadzie napęd z silnika powinien być przekazywany na koła roweru przez sprzęgło jednokierunkowe (w rowerach nazywane wolnobiegiem) aby nie było napędzania silnika od strony roweru. Wtedy silnik ma sobie "pyrkać" na biegu jałowym. Nie wiem jak u ciebie jest to zrealizowane. Może jakieś fotki??
Nie wnikam aż tak dogłębnie w budowę gaźnika i co za co odpowiada, czy konstruktor dobrał właściwe dysze . Są zasady regulacji gaźnika które podałem wraz z jego budową. Autor poniekąd zna zasady regulacji gaźnika bo nie jeden już regulował. Więc nie wiem nad czym tu "pisać Pana Tadeusza" od nowa?
Metalowe kółko (większe) ma być do środka gaźnika
Może nie błedem ale generalnie luz zaworowy ustawia sie w OT tłoka przed suwem pracy-gdy zawory są zamkniete.W tym tez celu producenci znakuja na wirniku alternatora lub nadajniku impulsatora wlasnie znak T. W praktyce jesli mamy wgląd na połozenie krzywek wałka rozrzadu to lepiej jest ustawiać w miejscu gdzie krzywka wałka jest po przeciwnej stronie...
Mam chyba dokładnie taki sam gaźnik w moim agregacie prądotwórczym. Odpowiedź do postu #1 Gaźnik posiada śrubkę ze sprężynką, która nie pozwala przepustnicy zamknąć się do końca, obrót w prawo zwiększa szczelinę i zwiększa obroty silnika. Jest to regulacja wolnych obrotów silnika. Jest też druga krótsza śrubka też ze sprężynką. To jest wkręt do regulacji...
czyli co trzeba ustawiac na zasadzie prob i błędów?
Pewnie większość a propo pierwszego problemu napisze gaźnik, ale wg mnie to coś z zapłonem bo silnik się ksztusi, więc albo cewka zasilająca cdi jest uszkodzona lekko , bądź np taka pierdoła jak za duża przerwa na świecy, na niskich obrotach mamy mniejsze napięcie na cewce zasilającej i nie wystarczająca energię do zapalenia bogatej mieszanki po dodaniu...
Czy wykręcanie śruby nr 2, powoduje wzbogacenie, czy zubożenie mieszanki ? zubożenie
Wszystkie tego typu przyrządy mierzą zawartość tlenu w spalinach, problemem jest to, że nie podają tej zawartości, tylko AFC lub odchylenie od optymalnego AFC (lambda). Niestety dla różnych paliw, różne jest optymalne AFC i różna jest optymalna zawartość pozostałego w spalinach tlenu. Analizator spalin do regulacji gaźnika mierzy zawartość tlenku węgla...
Na pierwszym zdjęciu masz śrubę regulacji mieszanki wolnych obrotów. Na drugim śrubę prędkości wolnych obrotów. Regulacja na zasadach ogólnych dla gaźników.
Konstrukcja tłumika nie jest przypadkowa, dobrana jest do konkretnego modelu silnika. Pewnie że silnik będzie pracował bez tłumika ale dla poprawnej pracy musi być założony.
Również dziękuję za plik. A jak coś z mechaniką to wal na [url=http://www.zapek.odt.pl/index.php]Z...
Czy nie chodzi przypadkiem o taki klucz ? http://www.ogrodexmilicz.pl/288-wkretak-...
Jak magnesy dobre to wielce nie masz polotu. A mierzyles opornosci na kablach?
Witam, Sprawdziłeś dokładnie co tam masz? Producenci zakładają plastikowe blokady na śruby regulacyjne H i L , ograniczające tym samym możliwość obrotu L oraz H Możliwa jest tylko korekta regulacji, jest to około 90° w lewo w prawo, na serwisach mają zestaw do zdejmowania blokad oraz do powtòrnego ich zamontowania. Są to obostrzenia zwiazane z normami...
Filtr paliwa raczej wymienić niż przedmuchać. Przeczyścić filtr powietrza. Sprawdzić smarowanie łańcucha tnącego. Brak smarowania lub niewłaściwe smarowanie powoduje duże opory i może być powodem duszenia piły. Prowadnica również do smarowania i sprawdzenia pod kątem stawiania oporu
Dokładnie, tak.
Witam,śrubka od mieszanki zaznaczona na zielono. http://obrazki.elektroda.net/81_12713608...
Odkręcić tłumik i go wyjąć - uwaga na dolne śruby od obejm tłumika , powinny być szpilki ale czasem wykręcają się całe lub są śruby , dziury do bloku silnika i warto je zaślepić - krótka śruba M8 x 4 szt żeby nie wpadły śmieci (do oleju) odkręcić głowicę i zdemontować gaźnik - kolejność dowolna jak będzie lepiej wymyć głowicę z oleju - można wcześniej...
Tylko nie silikon!!! Mięknie pod wpływem benzyny i powstają takie "smarki". Mogą zatkać gaźnik. Trzeba kupić oringi na wymiar, ale odporne na benzynę. Spróbuj w sklepach z częściami do kosiarek/pilarek itp.
Wychodząc z zalozenia, ze; dysze, regulacja jak i kształt iglicy są dopasowane do panujących warunków (temp. Otoczenia, wysokość n.p.m) to zostaje regulacja śrubą pilot screw - w tym przypadku masz za mało paliwa, wiec wkręć śrubę. Zasada regulacji jest taka: kręcisz śruba sprawdzając reakcje na gaz. Jeśli pomimo wkręcenia dalej robi „buuu” zakładaj...
Na pierwszy rzut oka wygląda na brak paliwa. Wypala to co ma w gaźniku a później gaśnie. Być może przytkany jest filtr paliwa. Trzeba sprawdzić czy paliwo płynie swobodnie do gaźnika. Można odkręcić śrubę od spodu gaźnika (tą pod skosem) i otworzyć kranik. Paliwo powinno swobodnie płynąć.
W załączniku jest opis regulacji gaźnika w pilarce husqvarna 340.
Skoro kompletnie nie wiesz jak masz wyregulowany gaźnik, to najpierw trzeba zacząć od ustawienia poziomu paliwa w komorze pływakowej. Na schemacie masz rozrysowane jak to zrobić. Niby to nie jest dokładnie od tego silnika, ale wszystkie motocykle tej pojemności mają bardzo podobne gaźniki https://obrazki.elektroda.pl/3436190400_... ....
dysza w tym plastiku po odkręceniu dolnej pokrywki zawsze się gubi jak się o niej nie wie, też zgubiłem, ale o dziwo znalazłem w trawie na podwórku i to po kilku dniach! i koszeniu :) właśnie takie objawy są bez niej plug&play to raczej żaden inny gaźnik nie podejdzie, ale jak by pokombinować to może np od Hondy GX200 by podszedł?
Gdzieś znalazłem że maksymalne z narzędziem tnącym 8000 A wolne ustaw na 2500 i powinno być ok.
I tu się zgadzam w całej rozciągłości.. A co do serwisu i rzeczonej pilarki.. Radziłbym wizytę w serwisie i zacząć od sprawdzenia szczelności karteru na ciśnienie i podciśnienie. Temat Shinadaiwy już przerabiałem z różnym skutkiem. To o pękających karterach wcale nie jest wyssaną z palca plotką.
Sprawdż czy podczas kręcenia rozrusznikiem kręci się palec rozdzielacza (aparatu zapłonowego), jezeli stoi w miejscu to znaczy ze zerwnany pasek rozrządu
Jeśli to Pa-1: http://66e7c982f37033281683-0e029a5c02f5... Silnik wg danych dla samochodu, jak nie znajdziesz to w poniedziałek coś poszukam. Nie ruszaj poziomu paliwa, bo musisz mieć specjalny króciec do ustawienia (gwint calowy).
przedmuchanie nic nie dało prosze o dalsze odpowiedzi. Gaźnik też był zanieczyszczony. Taki gaźnik to tylko na przetop, nie wiem co i jak robiłeś, ale zaprzeczyłeś sam sobie, nasiałeś zamętu, zwala z nóg fakt, że gaźnik był zanieczyszczony, to nie wiem jak zrobiłeś ten remont gaźnika, ani słowa więcej. Wydaje się, że szkoda było zachodu przez wszystkich...
Po dodaniu gaz skuter muli i nie ma pełnych obrotów lepiej chodzi na ssaniu ale nie tak jak powinien nie wiem co może być regulacja nic nie daje nie ma różnicy tak jak by coś było nieszczelne dodam też że silnik był cały rozbierany i wszystko w środku nowe może problem tkwi w silniku
W załączniku rysunki.
Ogólne zasady regulacji gaźnika w pilarkach i kosach spalinowych są identyczne. Wkręć obydwie śruby (L i H) do lekkiego oporu, następnie wykręć je o 1 obrót, uruchom silnik, poczekaj aż się rozgrzeje, następnie wciskaj i zwalniaj dźwignię gazu, wprowadzając pilarkę na wysokie obroty. Obserwuj czy płynnie przechodzi z niskich obrotów do wysokich, jeśli...
Na pierwszym zdjęciu widać czarną zaślepkę w mosiężnej śrubie przepustnicy. http://obrazki.elektroda.pl/5054047100_1... Pod tą gumą, w środku tej większej śruby, jest regulacja iglicy.
Układ zasilania trzeba sprawdzić pod kątem lewego powietrza. Uszczelniacze wału korbowego kiedy ostatnio były wymieniane? W jakim są stanie? Wszelkie podzespoły gaźnika trzeba zdemontować, umyć w myjce ultradźwiękowej, osuszyć i ponownie złożyć. Zawór membranowy sprawny? Jaki kolor elektrod świecy zapłonowej? Czy po zmianie pojemności skokowej gaźnik...
Ja bym sprawdził czy dobrze "leżą" te podkładki izolacyjne na przerywaczu, czy kondensator ma dobrą masę i czy nie masz gdzieś zwarcia na wyjściu przewodów z silnika najlepiej odłącz je szczególnie ten od gaszenia. Sprawdź jeszcze kabelek przy cewce zapłonowej, czy dobrze się trzyma wraz z biegiem czasu i pod wpływem drgań może nie łączy w miejscu lutowania....
Jest to chińska produkcja, sprzedawana pod różnymi nazwami. Na przykład Einhell, Talon i tym podobne zabawki. Ogólnie szajs. Na gaźniku jest podany producent i typ. Już Ci pisałem, że ogólne zasady regulacji gaźników są prawie identyczne. W tej chwili są stosowane praktycznie tylko gaźniki Zama i Walbro lub ich podróbki. Wyczyść gaźnik na początek,...
Na zimnym jak odpalam daje ssanie quad odpala ale gaśnie co chwile. Przeprowadź regulację zaworów.
Witam. Spotkałam się z takim silnikiem w wakacje na mazurach. śruba od składu mieszanki 1,5 obrotu w tył, iglica na środkowym rowku, a szczelina na jałowych nie więcej niż 1,5mm. Przydało by się go gruntownie wyczyścić.
Dokładnie tak jak mówią koledzy sprzęt łapie ci lewe powietrze ... ja w swojej xj ,miałem delikatnie spękane uszczelniacze , moto odebrałem od mechanika i ten mi wspomniał że ta cześć jest stara . I mimo że mi poregulował wszystko to była lipa ... W XJ miałem taką śróbe regulacyjną obroty czy jak nią pokręcisz to masz jakieś zmiany ... Może masz gaźniki...
Zauwazylem ze skuter zapali jak sie zatknie wlot do filtra powietrza. Wyreguluj dobrze gaźnik.. jeśli nie potrafisz tego zrobić to oddaj mechanikowi...
Ewidentnie coś wpadło do cylindra i na pewno nie jest to skutek przegrzania. Sprawdź łożysko sworznia tłoka, może się rozleciało. Możliwe też jest urwanie elektrody świecy. Ten krzywy korbowód to też jest podejrzane. Ja bym mu to oddal w takim stanie i jak chce to niech idzie do sądu.
Obydwie śrubki służą do regulacji gaźnika w całym zakresie obrotów silnika. L (low), jest używana do regulacji wolnych obrotów, a H (high) do regulacji w zakresie wysokich obrotów. Bez wyraźnej potrzeby lepiej ich nie ruszać. Pozdrawiam.
Podaj jaki silnik, jaki samochód. To może być prawie wszystko nawet Fiat 125p. Różnica w gaźnikach też jest spora.
Pływak szczelny, a zawór zamyka?
Zbyt uboga mieszanka.
Coś jest w tym co pisze kolega futro . Obawy wyglądają jakby zasysał lewe powietrze. Sprawdź, a lepiej wymień simmeringi na wale. Mają być TWARDE, ale elastyczne. Nic na ich temat nie napisałeś. wawaludzik napisał: wymieniłem lewy ( duży) karter ( bo odłamane było mocowanie stopki i zerwane gwinty od pokrywy) Szczerze mówiąc jestem w szoku. Skąd miałeś...
Zacytuję wątek z innego forum" Ograniczniki na śrubach L i H zapobiegają niewłaściwej synchronizacji wysokich i wolnych obrotów. Ograniczają one możliwość regulacji do 1/2 obrotu. Regulacja podstawowa powinna być przeprowadzana w warsztacie. Ale jak już zacząłeś grzebać w gaźniku, to podaję Ci zasady: Przed regulacja sprawdzić czy filtr jest czysty...
A mógłbyś mi powiedzieć która to i w jaki sposób ją wyregulować?
Ten gaźnik wbrew pozorom nie jest taki prosty. Po pierwsze układ paliwowy w zakresie obciążeń częściowych działa na zasadzie podnoszenia igły na skutek działania krzywki umieszczonej na przepustnicy. Po drugie rozpylacz ma wylot w bok i ważne jak jest on ustawiony względem korpusu gaźnika. Ze względu na działanie zaworu obrotowego zmienia się kierunek...
panowie potrzebuje waszej pomocy nawala mi moja piła oleo mac 938 coś jest z gaźnikiem i potrzebuje z tym pomocy ile obrotów mam Wykręcić śrubkę od dawki powietrza a ile od dawki paliwa
Ponad pół litra paliwa w 10 minut? Nie masz, przypadkiem, jakiejś nieszczelności w zbiorniku? Filtr powietrza, czysty? Sposób regulacji gaźników był już opisywany, kilkakrotnie, poszukaj. Ogólne zasady są takie same. W tych chińskich pilarkach czasami można stracić nerwy przy regulacji, a i tak nie zawsze da się, to zrobić dokładnie.
https://obrazki.elektroda.pl/5217727900_...
Tu masz podstawową regulację wolnych obrotów.
Daj to komuś co ma pojęcie o regulacji gaźnika.
Szukałem, i takiej części do tego silnika nie znalazłem, w momencie zamontowania tej małej sprężynki naciąga ona sterowanie przepustnicy w gaźniku, ale nic nie ciągnie jej w 2 stronę więc jest po prostu otwarta na maksa i nie mam pojęcia gdzie miałaby być ta 2 dłuższą sprężynka
Wkręcając tą śrubkę od obrotów podnosisz iglice a co za tym idzie podnoszą się obroty bo silnik dostaje więcej powietrza i paliwa . Masz też drugą śrubkę którą regulujesz skład mieszanki spróbuj ją wkręcić do końca a następnie wykręcić z jeden obrót i reguluj obroty. Jeżeli dalej nie będziesz mógł ustawić obrotów to upewnij się że problem nie leży gdzieś...
pila pracowala na tlustej mieszance 1:25 tak jak zalecane bylo na obudowie, rozebralem to wczoraj raz jeszcze i tyle co widac przez wlot od gaznika swiece, wydech to tlok /cylinder wyglada OK, obraca sie tez lekko, po zatkaniu wlotu swiecy palcem czuc kompresje, jedyne co znalazlem to wezyk powrotny nie byl wpiety na krocic prowadzcy z powrotem do baku,...
Ściągnij sobie instrukcję do tek piły w pdf tam jest szczegółowo opisane jak wyregulować gaźnik.
W każdym serwisie ustawią ci obroty, przy pomocy obrotomierza, za kilka złotych. Po co ryzykować, tym bardziej, że nie masz doświadczenia z regulacją. Naprawa będzie dużo droższa. Jeżeli bardzo chcesz... :D http://obrazki.elektroda.pl/8812033500_1... http://obrazki.elektroda.pl/6704416500_1...
Regulacja gaźnika. Delikatnie ruszyć śrubkę oznaczoną L. Ale tylko jak problem występuje na rozgrzanym silniku. Na zimnym (przez pierwsze minuty) taka praca jest dopuszczalna.
Zapewne nie znajdę rady na wszystkie problemy, ale chcę przypomnieć, że regulacje gaźnika zostawiamy na koniec. Zawory masz już z głowy ale nie wiemy jaka jest kompresja - warto zbadać. Trzeba sprawdzić zapłon. W tej wersji chyba dobry byłby stroboskop. Jak już to bedziesz miał to za sobą bierz się za gaźnik. To że silnik gaśnie jak zadławisz ręką gaźnik...
W instrukcji pisze że jest 90cm3 to jaka można założyć? chodzi mi też o zasadę regulacji gaźnika w instrukci jest to opisane ale może mi ktoś to praktycznie wytłumaczyć bo ten opis z instrukcji nie bardzo sie stosuje do piły bo albo ciężko odpala albo nie chce wchodić na obroty.
Gaźnik do czyszczenia i ewentualnej regulacji. Zasady jej przeprowadzenia są, w zasadzie, identyczne dla większości modeli. http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic15...
Zdejmij osłonę przykrywającą dźwignie gazu i ssania, przy dźwigni gazu jest wkręt, którym regulujesz obroty, wykręcając wkręt zmniejszasz obroty silnika.
Mamy pomysły, na przykład regulacja gaźnika.
Po dotarciu pewnie wymaga regulacji gaźnika.
Napewno luzy powodują zaciąganie lewego powietrza i niemożność prawidłowej regulacji gaźnika.
Witam, jak wyregulować gaźnik w skuterze Romet 777 GY6 139QMB? AI: Czy masz jakieś konkretne objawy problemów z pracą silnika (np. gaśnięcie, nierówna praca, trudności z odpalaniem), czy chcesz po prostu przeprowadzić standardową regulację gaźnika? Tak, chcę wyregulować od podstaw gaźnik. AI: Czy gaźnik był już wcześniej regulowany lub wymieniany, czy...
Regulując gaźnik trzeba pamiętać, że silnik nie od razu reaguje na kręcenie śrubkami. Robimy około 1/10 obrotu, czekamy z 10 sekund i tak do skutku. Poza tym ta pilarka nigdy nie będzie odpalała tak jak jakiś markowy, dobrze wyregulowany sprzęt. Silnik musiałby być w idealnym stanie, a tak nie jest. Zasady regulacji oczywiście znasz? To co pisze w instrukcji,...
Ja bym zaczął od regulacji gaźnika, skoro był wymieniany. Możliwe przecież, ze ją po prostu od razu zalewa.
Na sprawdzeniu drożności kanałów, dysz, poprawności działania zaworu komory pływakowej i w końcu regulacji gaźnika. Należy się także przyjrzeć montażowi gaźnika do silnika, czy nie ma zasysanego “fałszywego powietrza”
Witam, posiadam quad Caman Quest 650, który ma problemy z odpalaniem. Odpala i chodzi tylko na ssaniu, po wyłączeniu ssania albo dodaniu gazu gaśnie i falują mu obroty. Był wymieniany impulsator z cewką, wyregulowany gaźnik, lecz nic nie pomaga.
Ogólnie to tak, rano miałem się za to zabrać, ale przyszedłem do garażu, pokręciłem chwilę i padł akumulator, ponieważ było jeszcze dzień wcześniej dużo kręcone, a najpierw nie chciał odpalić normalnie, a potem na ssaniu też nie chciał. Uznałem, że wezmę sobie podłączę akumulator i wieczorem to zrobię. Zrobiłem to, ale zapomniałem wyłączyć ssanie i...
Właśnie w tym rzecz, że jest dokręcona i to dość mocno.
Filtr oryginalny daje większe opory przepływu powietrza i potrzebna raczej będzie regulacja gaźnika (nie zawsze). Hałas zginie i powietrze będzie lepiej filtrowane. Zakładając oryginał nie uszkodzisz silnika , a możesz sprawdzić jak się na nim zachowuje i jakie są osiągi, zawsze możesz wrócić do stożka choćby na czas do wizyty u mechanika i regulacji...
W jaki sposób chcesz naprawiać taki sprzęt, gdy zadajesz podobne pytania? To są podstawy, poczytaj najpierw tematy dotyczące regulacji gaźników, jest ich sporo na forum. Najpierw nauka, a potem naprawa, no i oczywiście odpowiednie narzędzia. Bez tego to lepiej daj sobie spokój, potem są skutki, uszkodzony karter, przy wyjmowaniu uszczelniaczy, skrzywiony...
Tak powinno być. Jeszcze raz sprawdź wyprzedzenie zapłonu i regulację gaźnika.
Możliwe, że jest zbyt uboga regulacja gaźnika.
Regulacja gaźnika. Ale wszystko wskazuje na brak kompresji. Czasem jest problem z chłodzeniem tzn zabite trawą i innym syfem żeberka cylindra oraz kratka na wentylatorze.
Powietrze jest w miejscu czerwonej plomby. Tutaj obroty minimalne.
AI: Jaki typ świecy zapłonowej jest używany i w jakim jest stanie? nie wiem jaka jest ta sama co była przy zakupie AI: Jakiego paliwa używasz i czy jest ono świeże? benzyna 95 zalałem miesiąc temu Wstępna ocena dostępnych informacji - Analiza danych od użytkownika: - Użytkownik nie zna typu świecy zapłonowej w swoim pojeździe; jest to ta sama świeca,...
Gaznik wyregulowałem
Luz zaworów, regulacja gaźnika, moduł zapłonowy. Punkty zapłonu.
Jaka regulacja gaźnika, może mnie kolega oświecić? Bo o ile wiem to tam nie ma co regulować.
Trochę duże spalanie. Wydaje mi się że trzeba zacząć od regulacji gaźnika.
Opisz czynności jakie wykonujesz przy rozruchu zimnego silnika krok po kroku. 1. Biorę pilarkę i przełącznik daje na sam dół (rozruch zimnego silnika) (przytrzymując w tym momencie gaz, bo inaczej się nie da przełączyć). 2. Ciągnę linką rozrusznika 25-45 razy, aż zapali na moment i zgaśnie. 3. Przełączam o jeden stopień w górę przełącznik (ciepły silnik),...
Regulacja gaźnika (silnika) w serwisie to 10 zł. Lepiej wydać 10zł niż kupować drugą kose.
Podmiana na zupelnie swiezy, takze, te same objawy. Masz na myśli, że wymieniałeś gaźnik na inny? Czy paliwo na świeże? Sprawdzałeś, czy zaworek iglicowy się nie zaciął? Może też być nieszczelny. Masz silnik zwykły 2-suwowy, nie 2-mix?
Nie mam typowo instrukcji do tego modelu, ale zazwyczaj robi się to tak: Gaźniki w większości kosiarek spalinowych mają zazwyczaj trzy śruby regulacyjne: śrubę L (do regulacji mieszanki paliwa na wolnych obrotach), śrubę H (do regulacji mieszanki paliwa na wysokich obrotach) oraz śrubę biegu jałowego. Przed dokonaniem regulacji, upewnij się, że silnik...
Poszukaj na forum o regulacji gaźnika był wiele razy. Za bogata mieszanka opuść iglicę.
Dłuższa jest L
Witam podpinam się do tematu posiadam traktorek kosiarkę z silnikiem briggs&stratton 11.5 Hp i nie mogę sobie poradzić z regulacją gaźnika gdyż dużo pali i nie równo chodzi proszę o pomoc
synchro gaźników synchronizacja gaźników zasady kablowania
schemat pompka spryskiwacza napięcie kopiowanie schowka 10w40 bierze
wymiana bagnet generator radiowy
Bezpiecznik nawiewu kabiny Peugeot 307 – lokalizacja BSM, BSI, wartości, schematy Hyundai Tucson 1.6 benzyna 2018 – kiedy wymieniać łańcuch rozrządu, objawy zużycia, interwały