binkom to ma być awaryjne zasilanie silnika pompy centralnego ogrzewania o mocy ok. 120W, dlatego falownik trójfazowy odpada.
Nic nie stoi na przeszkodzie, żeby włączyć zapłon bez silnika pod maską. Druga opcja-zdemontować moduł z silnika i podać zasilanie bezpośrednio na piny silnika
Taki zamysł: Jeśli wykorzystasz stycznik trzy torowy to jeden biegun lampki sygnalizacyjnej podłącz bezpośrednio do -24V zasilania bateryjnego.
Zrobisz jak uważasz. Ja dałbym styczniki na zasilaniu mocy falowników, zasilane z obwodu bezpieczeństwa i jak są hamulce na silnikach, to zasilanie ich przez obwód bezpieczeństwa.
Witam serdecznie użytkowników elektrody. Mam małą zagwozdkę, zostałem poproszony o montaż awaryjnego zasilania dla bramy garażowej w stacji postoju karetek. Silnik rurowy, który został zastosowany, to jakiś chińczyk: Model: Kraftmaster 140 Napięcie: 230 V Moc: 380 W Pobór prądu: 1,68 A https://obrazki.elektroda.pl/8643808800_... Sterowanie...
Asynchroniczny klatkowy raczej nie , może jakaś hybryda. Wirnik musi wytworzyć pole elektromagnetyczne, o odpowiedniej sile żeby wytworzyć energię w stojanie.
Dajesz na każdy silnik włącznik z odczepem na którym jest realizowane podtrzymanie. A na początku układu dajesz wyłącznik awaryjny który odetnie zasilanie.
Czy jest możliwość wykorzystanie tego dodatkowego akumulatora 11,1v do zasilania awaryjnego silników w razie rozładowania akumulatorów ? Tak można zasilać max. 11,1V przez ESC ( upewnij się jakie max. napięcie dopuszcza ESC na zdjęciu słabo widać jaki to ESC ), tylko będziesz miał zwiększone obroty silników.
A jak to wykonać to już na elektrodzie na[pisano... Szukać trzeba.
Sprawdziłem schematy. Do 2013 roku klasyczne rozwiązanie — przerywacz kierunkowskazów i wyłącznik świateł awaryjnych przełączający zasilanie (30/15) i łączący wyjście przerywacza z stroną L i R. Bezpiecznik od awaryjnych jest w komorze silnika, a bezpiecznik od kierunkowskazów pod kierownicą. Proponuję sprawdzić przerywacz kierunkowskazów. Według schematów...
Bez zasilania,czyli usterka silnika też można awaryjnie odblokować.
Oczywiście, z tą pompą na powrocie masz rację. Skupiłem się na wysokich temperaturach glikolu i przez moment zapomniałem gdzie jest pompa :) . Ale widziałem też schematy instalacji z pompą na dopływie wężownicy. Nie mam pojęcia dlaczego ktoś montuje pompy po stronie wysokich temperatur. Widzę, że pompa 12V Ci się spodobała. Chcesz przerobić swoją istniejącą...
Na tym styczniku nie, bo musi być styk NO. Ponadto według opisu, styk roboczy też jest NC, a więc nawet jeśli styk pomocniczy byłby NO, lub zostałby zastosowany dodatkowy przekaźnik do sterowania, to w przypadku nawet krótkiego zaniku zasilania, oraz po włączeniu zasilania, a także w sytuacjach awaryjnych, ten układ załączałby silnik, co może być bardzo...
Silnik 1,6d z golfa lub vwt3 + prądnica trójfazowa .
Posiadam silnik elektryczny z samochodu Kia Optima PEHV. Chciałbym wykorzystać go w jakiś sposób. Np jako prądnicę, zasilanie awaryjne, ale nie wiem jak podejść do tematu. Może ktoś ma jakie rady lub doświadczenia w tym zakresie. Z góry dziękuję Robert
Do zmiany kierunku wystarczą dwa przekaźniki. Pierwszy odcina zasilanie od silnika (przycisk awaryjny grzyb). Drugi zmienia kierunek.
Brak połączenia CAN pomiędzy modułami MR i FR nie jest konieczne do uruchomienia silnika. Zostanie on uruchomiony w trybie awaryjnym, ale powolna, ograniczona jazda jest możliwa.
Zobacz tu: :wink: http://www.ise.pl/forum/viewtopic.php?t=...
Znalazłeś stałe zasilanie kompa. A odciąć możesz tylko plus po stacyjce. Jeśli przetniesz stały plus to silnik za każdym razem jak go odpalisz będzie pracował w trybie awaryjnym.
Jeżeli nadal chcesz zamienić akumulator NiMh na pakiet 5s Li-Ion 18650. Składasz, kupujesz pakiet 5s. Do ładowania pakietu, np. przetwornica step-down z kontrolą napięcia i prądu lub inny dowolny układ kontrolujący proces ładownia. Ze względów bezpieczeństwa, dodatkowo zainstalować BMS. Przykładowa przetwornica step-down: https://obrazki.elektroda.pl/1114592000_...
dużo mniejsze 100-200kW W tym zakresie mocy to masz lokomotywę w Bieszczadach: https://pl.wikipedia.org/wiki/Kp4 https://pl.wikipedia.org/wiki/Bieszczadz... wiec nie wiem czy takie dużo mniejsze są te silniki. wytwarzające ruch obrotowy pod wpływem ciśnienia pary A napęd śruby w torpedzie czy napęd samochodu Saab to jakiego ruchu...
(at)balonika3 Krańcówkę oświetlenia to masz tam, gdzie jest litera P. To o co pyta autor raczej wygląda jak jakiś przycisk awaryjny lub rozłącznik, ponieważ rozłącza całe zasilanie zarówno oświetlenia jak i silnika sprężarki. Poza tym symbol elementu rozłączającego, sterowanego ręcznie. Może to być coś w formie wciskanego grzybka.
pozwolę się podłączyć do wątku. cyruss, co oznaczają wyprowadzenia PAD1 i PAD2 na twoim schemacie? I jeszcze jedno pytanie, Czy taki układ można wykorzystać do systemu ładowania ciągłego? Chodzi o to że mam urządzenie do podtrzymania zasilania awaryjnego silnika 12V o małym prądzie. W przypadku zaniku napięcia z sieci przekaźniki przełączają + i - silnika...
Witam Ze sterowaniem silnikiem trojfazowym z użyciem falownika i jakiejś chińskiej centrali nie powinno być żadnych problemów. Centralę można użyć do obsługi wejść: radioodbiornik, fotokomórki, krańcówki (o ile istnieje takie wejście), wyjść: lampa, zasilanie akcesoriów, a z wyjścia zasilania silnika można obsłużyć dwa styczniki do sterowania silnikiem...
Napędy z silniami na 24V, płynna przyjena praca, spowolnienia na końcu ruchu, wykrywanie przeszkody (gdy brama stawia opór). Kolejna zaleta to że dokupujesz karte ladowania dwa aku i masz awaryjne zasilanie. Napędy z silnikami na 230V bez enkodera to w mojej opinni poprzednia era automatyki do bram.
Jeśli zadajesz takie pytania to odpowiedź jest jedna - jedź do fachowca, sam go nie odetniesz. Tym bardziej że pewnie nawet nie wiesz co to za alarm. I nie chodzi tutaj ani o bezpiecznik, ani o przekaźnik - teoretyzując to należy wywalić fizycznie moduł alarmu - czasem wystarczy odciąć mu zasilanie, żeby zdeaktywować syrenę i awaryjne, zmodyfikować...
(at)atmx Ten aparat służy do zdalnego wyłączenia-wyzwolenia wyłącznika nadprądowego przez podanie napięcia np. 220VAC na wejście wyłącza wyłącznik nadprądowy typu PKZM albo GV2 lub GV3. Można go połączyc z jakimś przekaźnikiem nadzorczym, np braku fazy czy obniżonym lub zawyżonym napiecia zasilania silnika, albo z przyciskiem awaryjnego stopu tzw. grzybkiem.
Bardzo dobrze wyczytałeś :) heh Najlepiej to podjedź gdzieś na kompa aby zobaczyć jakie błędy pokazuje, bo to że elektrozawór nie działa od EGR może być inna przyczyna, generalnie skoro mówisz że autko nie ma mocy to obstawiam, że turbina nie kręci, jest "wyłączona" przez komputer z przyczyny innej usterki o ile sama w sobie jest sprawna, generalnie...
...która będzie w stanie zasilić lodówkę, czainik itp. Akurat zasilanie czajnika z tego typu źródła nie jest dobrym pomysłem. To urządzenie bardzo prądożerne, o mocy kilku kilowatów i wymagające dostarczenia wielkich ilości energii. Znacznie rozsądniejsze jest wykorzystanie innych metod awaryjnego ogrzania wody. Świetnie sprawdza się na przykład awaryjna...
Witam! Dokładnie tak to wygląda jak opisał kolega Sławek.Wielu producentów stosuje zasadę że podczas rozruchu zasilanie ma być doprowadzane tylko do niezbędnych elementów takich jak np.sterownik silnika czy immobiliser.Niektórzy producenci owszem stosują dodatkowe małe akumulatorki ale one z kolei służą (tak myślę)do nieco odmiennych funkcji typu podtrzymanie...
Buduję awaryjne zasilanie z alternatora TG14c011 i silnika od kosy spalinowej. Czy musi być przez żarówkę? Co się stanie jak podłączę bez żarówki B+ do D+/L? Czy bez podłączonego akumulatora alternator sam się wzbudzi przy odpowiednich obrotach? Ewentualnie jakich?
Przy takim długotrwałym eksperymencie to rezystory musiałyby mieć moc porównywalną z mocą pompy. Przy długotrwałym... Jeśli szybko policzyć, to 0,9KW przy 230V to ok. 4A, z czego na jeden rezystor przypada połowa wydzielając na nim moc (I²R) ok. 40W. Próba, o której pisałem w #20 może trwać 5÷10 sekund. Po tym czasie będzie wiadomo czy pompa ruszyła,...
Kostki stacyjki, lub przekaźników. Sterownik silnika nie dostaje zasilania 15. W Golfie 6 to kostka stacyjki już chyba taka fikuśna niskoprądowa i mniej awaryjna. http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php...
Przekaźnik PK-3P (kategoria AC-7a) nie nadaje się do zasilania silników trójfazowych, potrzebujesz stycznik z kategorią AC-3. Dodatkowo w instalacji uwzględnij wyłącznik awaryjny blokujący pracę maszyny niezależnie od stanu sterownika Logo.
Do takiego prostego wentylatora to żaden schemat nie potrzebny. Masz 4 przewody 2 grube to stałe zasilanie, 1 cienki pljus po kluczyku, drugi cienki sygnał PWM ze sterownika silnika. Jak pojawi się + po kluczyku a nie będzie PWM zakresie 20-80% wypełnienia to wentylator ruszy w trybie awaryjnym na maksymalnych obrotach. Także albo ECU go z jakiegoś...
Jeśli to ma działać stale a nie jako zasilanie awaryjne, to pomyślałbym nad zmianą silnika. Silniczki do skuterów elektrycznych są tanie i w różnych konfiguracjach napięcie/moc. Można znaleźć 36/48V 1kW za cenę około 200zł.
Cześć, Ostatnio elektryk wykonał w moim domu adaptację do przyłącza agregatu. W rozdzielnicy zamontował przełącznik źródła zasilania na sieć, agregat, jak również rozprowadził to zasilanie na wszystkie 3 fazy. Powoduje to, że podczas pracy agregatu mam napięcie w każdym obwodzie. Przyłącze agregatu mam zlokalizowane w garażu, do którego dostępu broni...
Jest jeszcze taka możliwość, że niektóre sterowniki w trybie awaryjnym zasilają pompę bez względu, czy silnik jest odpalony, czy nie (oczywiście po włączeniu zapłonu). Może w tym przypadku tak jest.
Zasilanie nazwijmy "awaryjne" które chcesz podłączyć do lodówki musi spełniać odpowiednie parametry aby nie uwalić silnika. Nie każdy UPS nadaje się do zasilania silników itp. urządzeń.
Mam pytanie - czy spotkaliście z realizacją układu zatrzymania awaryjnego (kategoria 0) w którym zasilanie silnika trójfazowego jest kontrolowane bezpośrednio przez styki przekaźnika bezpieczeństwa, bez dodatkowego stycznika? Od strony praktycznej wygląda to tak: Silnik 0,75 kW, styki w PK bezpieczeństwa 3x 5A 250V AC. Załączanie bez obciążenia, tzn....
Ten schemat jest na nic, przekaźnik zadziała na 230V bo trzeba na sterowniku CS ustawić max obroty jako awaryjne zabezpieczenie pieca. W twoim schemacie przy zasilaniu z trafa miałeś zwarcie i podawałeś na pięcia na silnik. Dodano po 7 https://obrazki.elektroda.pl/3199649500_...
Krzysztof Reszka , uważam że ze względów bezpieczeństwa. Oryginalne przecinarki mają to rozwiązane na dwa sposoby : za pomocą przycisków zał. , wył. + przycisk awaryjnego zatrzymania lub wyłącznik główny + przycisk awaryjnego zatrzymania. W pierwszym przypadku następuje trwałe rozłączenie obwodu sterowania poprzez przerwanie obwodu podtrzymania zasilania...
Nie nadaje się, ponieważ silnik buczy. A przy okazji się grzeje. Dla silników komutatorowych nie ma znaczenia czy jest zasilany prądem sinus, czy prostokąt. Natomiast silniki asynchroniczne klatkowe przystosowane są do zasilania prądem sinus. To, że masz coś takiego kilka lat o niczym nie świadczy. Napisz ile czasu silnik pracował na zasilaniu awaryjnym....
ale kiedy ją skończyłem wpadłem na pomysł żeby używać jej jako awaryjne źródło energii prądu np. do ładowania latarki czy telefonu Zostaw ten pomysł tam gdzie leżał - to co skonstruowałeś nie nadaje się do tego celu ze wzgl. na nikłą moc zastosowanej prądnicy (0,3-1W), nieergonomiczny układ napędu i niedopasowanie mocy silnika i prądnicy. Jeżeli chcesz...
Rozwiązanie bez sensu gdyż łącząc równolegle akumulatory tracisz to na czym Ci zależy czyli niezależne od silnika zasilanie echosondy. Tak spięte akumulatory będą pracowały jako jeden, prąd będzie pobierany równocześnie z obu. To w jakim stopniu będą się one rozładowywać zależy od ich stanu (m.in. rezystancji wewnętrznej). Rozwiązanie ma jeszcze dodatkowy...
Na razie delikatny sukces - w nadkolu zgnił wewnątrz izolacji przewód zasilający sterownik. . A no gnije tam we wiązce za lewym błotnikiem kabel ze stałym plusem zasilający UCH; ale wtedy nie działają też kierunki, awaryjne, wycieraczki, zamek, bo całe UCH nie ma zasilania. Co do ciągle świecących zegarów to szukał bym awarii w wiązce silnika, w miejscu...
Co to ma być ? Chcesz regulować obroty albo i nie? Jakieś herezje techniczne. Przy pomocy diod nie zrealizujesz takiego połączenia, jeżeli chodzi ci o zasilanie silnika awaryjnie z akumulatora, a normalnie z regulatora napięcia. Podłącz sobie oba źrodła zasilania poprzez odpowiednio spolaryzowane diody i z tego zasil silnik poprzez regulator.
Chcę zapytać czy to się może udać mam pompkę basenowa 25W 230V, przetwornice 300W samochodowa Czy w tym wypadku, najprostszym rozwiązaniem nie byłoby jednak zastosowanie pompy 12V lub 24V DC? Poza uproszczeniem całego układu unikniesz także zupełnie niepotrzebnych strat związanych z przetwornicą. System byłby tez znacznie tańszy i bardziej niezawodny:...
Witam, piszę tutaj z pomocą i jednocześnie z prośbą, ponieważ jest mi potrzebny schemat instalacji elektrycznej do Citroena Xsara Picasso 1.8 16V, rok 2003. Planuję wymontować z samochodu silnik i zrobić z niego agregat, a następnie pobawić się w produkcję prądu na własny użytek, takie awaryjne zasilanie. Potrzebny jest mi w szczególności opis wejść...
Sprowokuj wystąpienie usterki przy podpiętym testerze diagnostycznym w trybie logowania parametrów. Takie zgaśnięcie silnika to może być albo usterka elektryki (chwilowa utrata zasilania) albo awaryjne wyłącznie silnika na skutek usterki krytycznej - czujnik ciśnienia paliwa lub czujnik położenia wału.
Witam Opiszę przypadek agregat do zasilania awaryjnego silnika 3f 0.55 Kw Parametry agregatu 5.6 Kw 3 f - 2,9 Kw 1 f tak podaje serwisówka prądnicy T100 SC http://www.nsmsrl.it/UserFiles/file/man/... W czym problem robiłem testy i zasila ten silnik bez żadnych problemów , ale chciał bym podłączyć podczas jego pracy światło o mocy 216 Wat ( 6 świetlówek...
Wadą odcięcia jest to, że w razie spadku ciśnienia gazu i awaryjnego powrotu na zasilanie benzyną silnik zapewne zgaśnie, w nowszych autach odcięcie pompy będzie też powodowało "złapanie" błędu przez komputer. Z drugiej strony widziałem spalone auto, w którym można powiedzieć, że przyczyną pożaru był brak odcięcia pompy - pękła membrana w regulatorze...
Witam Odświeżam temat ponieważ mam ten sam problem. Jak kolega dostał się do środka lub otworzył maskę silnika? Pozdrawiam
Jeśli masz hak holowniczy i 13 pinowe gniazdo, to można tam podać zasilanie. Można również podać zasilanie na śrubę + rozrusznika, trzeba się jakoś wczołgać pod samochód i zdemontować osłonę silnika
To zobacz czy do wyłącznika mocy są doprowadzone przewody sterownicze do cewki wyzwalającej. Zapewne producent maszyny zrobił takie uproszczenie, że stop awaryjny odcina zasilanie na wyłączniku głównym maszyny.
http://www.ups.hg.pl/ Zasilacze awaryjne UPS
Tego typu układy występują w agregatach - poszukaj układów auto-start. Zazwyczaj układy zasilania awaryjnego sterują załączeniem i wyłączeniem agregatu - załączenie jak zaniknie zasilanie sieciowe i wyłączenie jak powróci (i jest stabilne np 2 minty)
Falownik to urządzenie energoelektroniczne przetwarzające napięcie (prąd) stałe na przemienne, sinusoidalne lub do niego zbliżone. Przemiennik częstotliwości najczęściej składa się z prostownika i falownika. Tak więc falowniki mają zastosowanie w przemiennikach częstotliwości, a te z kolei najczęściej służą do regulacji obrotów silników indukcyjnych...
Zasilanie awaryjne to jedno a charakterystyka mechaniczna to drugie / start i hamowanie/.
Robus 600 ma bardzo duży zakres regulacji prędkości od 9-18m/s. Stąd pewnie silnik na 12 V a resztę załatwia elektronika. Zestaw zasilania awaryjnego do tego napędu tez jest na 24V.
Kolega raczej ma marne pojęcie, taka masa czujników nie siada nagle, jest problem z zasilaniami czujników albo z wiązką, miernik sprawdzanie Koledze zalecam, auto wkręca się do 3000 obrotów bo wchodzi w tryb awaryjny. Przypuszczalnie wzrost temperatury powoduje utratę ciągłości zasilania stąd też na zimnym jest wszystko OK. Ale jak Kolega sobie życzy...
sinuspro jest faktycznie świetna, a największą zaletą jest zastosowanie transformatora toroidalnego, który separuje obwody, pozwala na łączenie rożnych typów obciążeń i działa jak swoiste koło zamachowe, co ułatwia rozruch np. silników
Jak dla mnie schemat jest nazbyt skomplikowany i można go uprościć. Na jednej linii masz sterowanie cewką i zasilaniem silnika. Zazwyczaj sterowanie cewką i zasilaniem silnika robi się dwiema osobnymi liniami. Czy wyłączenie awaryjne musi też odcinać kondensator? Nie wystarczy odciąć zasilanie cewek styczników ?
Oglądając wstępnie schemat widzę, że jak maszyna pracuje to wyłącznik awaryjny nie działa. Maszyna pracuje dalej. Styki KT2T 57/58+K12/K14 nie pozwalają wyłączyć K1M. Wyjście RUN służy do podłączenia lampki kontrolnej -PRACA. Aby to zmienić K1 ma sterować wejściem startu falownika. Czyli między wejście QSP a styk K2T 24, wpiąć styki pomocnicze K1 tak...
Witam. Również pierwsze co postawiłbym na moduł, ale skoro już wymieniony to obstawiam, że "nie ma zezwolenia" na uruchomienie silnika, czyli np. masz w nim coś takiego jak wyłącznik awaryjny - zrywka? Być może to blokuje zapłon. Fajnie jakbyś dodał zdjęcie modułu wraz z przewodami i kolorami. Jeśli silnik pracuje bez akumulatora to zasilanie zapłonu...
Czyli zgadzasz się ze mną ... jak mówi praktyka lepiej mieć więcej źródeł awaryjnych niż jedno, albo jedno pewne i wystarczającej sprawności. Tak, zgadzam się z Tobą. Szczególnie jeśli ma to być rozwiązanie awaryjne, warto stawiać na jak największą sprawność i elastyczność układu, biorąc pod uwagę także niski stopień komplikacji i bezawaryjność. Szczególnie...
Jeżeli falownik nie ma rozdzielonych obwodów mocy od sterowania to można dać stycznik między silnikiem i falownikiem. Zasilanie falownika rozłączaćgłównym stopem awaryjnym, a zazbrojenie osłon załączy stycznik napędu. Wtedy masz programowo zabezpieczony start falownika przez wejście BX i sprzętowo rozpięcie silnika od falownika
Pompka CO jest silnikiem indukcyjnym, więc dodatkowo wygładzi napięcie z przetwornicy, może się tyko trochę mocniej grzać. Takie napięcie nie powinno jej zaszkodzić.
papa108 napisał A co, testowałeś ? Czy sobie wyobrażasz ? A co tu testować? Ile amper musi mieć prąd zasilający przetwornicę 2 kW przy napięciu 12V? Uwzględnij straty i czas trwania obciążenia. Do spawania moc 2 kW to trochę mało. To co zaproponowałeś w pierwszym poście ma sens jako zasilanie awaryjne, ale nie jako zasilanie spawarki.
Ok sprawdzę A tryb awaryjny da się wyłączyć inaczej czy tylko przez podpięcie komputera?
Jedyne co próbowałem to taki manewr, że z płytki mocy, wychodzi kabelek na zewnątrz obudowy z taką białą wtyczką, na którym jest na stałe 24V DC i próbowałem podłączać pod ten kabelek. Podłączając tak, silnik nawet nie drgał. Cooooo https://obrazki.elektroda.pl/3088662400_... Z tego co pamiętam to jest wtyczka służąca do podłączenia...
Telewizor, laptop, PlayStation powinny działać na tej przetwornicy, którą masz. Napięcie sinusoidalne jest potrzebne do zasilania silników indukcyjnych i transformatorów sieciowych. Połączenie równoległe akumulatorów o jednakowych parametrach to bardzo dobry pomysł. Akumulatorom nic się nie stanie, jeśli przed połączeniem zostaną wyrównane ich napięcia....
AVE... Ogniwa Peltiera są za mało wydajne - to już lepiej iść drogą radioizotopowego generatora termoelektrycznego i użyć gigantycznej liczby termopar. Alternatywnie silnik Stirlinga - wynalazca zbudował kilka silników dużej mocy...
poszedłem za danymi producenta (jak Ty w inverterach Chyba ....duuużo dalej... Ta kogeneracja miała by sens przy bezpośrednim napędzie sprężarki przez silnik spalinowy. Omijamy dwie sprawności: "moją" i "Twoją". Jednak takiego urządzenia raczej nie znajdzie się na złomie za grosze... Do tego, jak na LPG to taniej (w eksploatacji, a może i w zakupie)...
Jeśli pytasz o takie sprawy, to lepiej nie zabieraj się to tego tematu. To nie są żarty. Powiem tylko: STOP jako przycisk spoczynkowo zwarty, łączy się szeregowo z układem zasilania cewki stycznika. START jako przycisk spoczynkowo rozwarty, łączy się tak aby podawał napięcie na cewkę stycznika przy czym jeden dedykowany styk tego stycznika ma podtrzymywać...
...I tutaj pytanie, czy wchodzi w grę układ taki Przekaźnik bezpieczeństwa ->PLC-> Falownik? ...Mamy 2 kategorię zatrzymania więc NIE odłączamy zasilania od układu. Myślałem też po prostu nad układem takim że po prostu przekaźnik bezpieczeństwa steruje stycznikiem mocy i odłączy falownik z zasilania, ale czy falownik będzie wstanie wyhamować silnik...
W takim układzie jak masz na zdjęciu pracuje tylko listwa optyczna - dwa czujniki 3-przewodowe, połączone tak samo (kolorami). Inne układy nie wykorzystują wejścia 2.5, a 2.4. https://obrazki.elektroda.pl/2429119200_... Brama ma enkoder widoczny po zdjęciu plastykowej osłony na napędzie - jest tam złącze zasilania silnika oraz złącze...
Zeby zlokalizować miejsce gdzie przedostaje się zasilanie ciągłe na obwody "po stacyjce" zacznij od wyjęcia tych bezpieczników które mają zasilanie siągłe i obserwuj czy kontrolki zgasną. Winny może być przerywacz kierunkowskazów-awaryjnych, radio, zegar i inne urządzenia mające zasilanie ciągłe i po stacyjce. Jak to nie pomoże to rozepnij kostke wyłącznika...
Witam, posiadam Peugeota 607 po zderzeniu, prawy przód. Auto trochę stało więc wymieniła akumulatory, teraz kiedy zamontowałem zasilanie, przez cały czas migają światła awaryjne, dodam że centralka działa, silnik pali, syreny nie słychać. Rok samochodu 2002r. Dziękuje z góry za pomoc. Pozdrawiam
Po raz kolejny wspominam w tym wątku, że samochód elektryczny nie jest dla wszystkich. Nikt go nikomu na siłę nie wciska. Kogo stać - sobie kupi, kogo nie stać - będzie na siłę szukał minusów. No tak, nikt nikomu nie wciska, ale jak porobią zakazy na auta paliwowe to nie będzie wciskanie, tylko własny wybór :) Tak nawiasem mówiąc to te auta elektryczne...
Ster silnika jak zgubi komunikację z modułem to odpala wentylator awaryjnie. Ten przedni to od klimy, to może czujnik ciśnienia klimy? Miałem 2 czy 3 takie i zawsze trzeba było w module pogrzebać, bo brak zasilania na płycie ze skrajnego pinu.
Niemal wszystkie napędy z silnikiem 24V spełniają te kryteria - pierwsze widełki to zasilanie awaryjne - nie wszystkie je mają a w 90% to opcja, oryginalny akumulator też kosztuje swoje. Rozejrzyj się po takich napędach i nieco zawęź kryteria (choćby po tych, co ci wizualnie pasują oraz jaki masz w pobliżu serwis) bo trzeba by było wymienić z 50 typów...
Ty decydujesz, ty odpowiadasz. Najważniejsze jest sterowanie z blokadą mechaniczną i elektryczną K2M i K4M. jaką logikę sterowania zastosować do K1M i K2M? Popymśl logicznie. Przed K2M musi być załączony K1M. K1M odłącza zasilanie falownika w przypadku wyłączenia awaryjnego.
mam te instrukcje bramstera w pdf i tam wszędzie pisze ze potrzebuje 12V. a z tym jakoś poradzę sobie jak przyjdzie paczka. Innym problemem jest zasilanie awaryjne, jak sie wpiąć, jakim przekaźnikiem żeby w razie braku prądu akumulator zasilił silniki i centeralke ?
Dołóż kilka stów i kupisz coś z silnikiem Kohler lub Subaru. Jest jeszcze Mitsubishi. Niekoniecznie musi to być Honda.
(at)AsReeX Nie sprawdziłem kodu błędu. Szukałem jak wejść w tryb serwisowy i nie znalazłem. Czy możesz mi kolego podpowiedzieć jak wejść w tryb serwisowy? Nie sprawdziłem zasilania modułu IGBT ponieważ nie pomyślałem o tym. Ponieważ włożyłem programator do pralki chciałbym sprawdzić kody błędów być może coś podpowiedzą a jeśli nie to ponownie wyjmę...
SH rozłącza tylko odbiorniki, zasilania pozostają tylko na niezbędne do odpalenia auta. Nie spowoduje to wyżej wymienionych objawów. Teoretycznie masz racje, w praktyce spotkałem się z autem gdzie brak zwory w gnieździe uniemożliwiał uruchomienie silnika, nie działało nic oprócz awaryjnych i licznika.
przetwornicy przetwornicą, bo nie znam się, Tak chyba działają wszystkie UPS-y i zasilania awaryjne. Przecież teraz większość urządzeń ma na zasilaniu przetwornice. To co mam nią zasilać? Żarówki i transformatory? Może silniki, które z pewnością lubią sinus modyfikowany... Ogólnie to coś musi być nie tak, a ja chciałbym mieć jakiś punkt zaczepienia,...
Wiele nieporozumień wynika z niezbyt dokładnego przedstawienia szczegółów zagadnienia awaryjnego zasilania kotła. Często pojawia się problem tak zwanej „stałej fazy”. Spróbuję wyjaśnić niektóre sprawy. Zacznijmy od najprostszego przypadku, który prawdopodobnie występuje najczęściej. Przy braku zasilania naszej sieci domowej wyjmujemy wtyczkę...
P11B4 i P0228 i po odpaleniu auta załącza się od razu wentylator na maksymalne obroty, auto jedzie, ale nie ma mocy, podmiana przepustnicy i pedału gazu nic nie pomogła. Tak się spodziewałem że auto nie ma mocy https://obrazki.elektroda.pl/5324438600_... P003 https://obrazki.elektroda.pl/4104283300_... No i właśnie...
Wie ktoś za co jest odpowiedzialny opisany przeze mnie wyżej bezpiecznik nr 104 ? (niem.:motorversorgung , ang.:supply engine) z tłumaczenia wynika ZASILANIE SILNIKA ale co to oznacza w praktyce? Czy w tym silniku jest jakiś moduł zasilania? Czy to chodzi o sterownik silnika?Naprawdę jak ten bezpiecznik był spalony to silnik odpalał od strzała ale zaraz...
Czyli jak rozumiem to można to zrobić tak: zasilanie-> falownik-> zabezpieczenie termiczne oddzielnie do każdego silnika -> silniki (sterowanie podpiąć do falownika i dodać do całości wyłącznik awaryjny) Urządzenie zasilane będzie z 3 faz ponieważ cała linia jest zasilana z 3 faz czyli szukać falownika 3 fazowego najlepiej.
z tego co wyczytałem dwa piny na sterowniku plus i minus oraz po zapłonie. Tylko czy potrzebny jest czujnik kąta skrętu ten na maglu ? czy magiel może zostać oryginalny ? Bez czujnika pozycji wału na maglu wspomaganie nie ruszy więc magiel musi być odpowiedni. Oprócz zasilania sterownik wspomagania potrzebuje jeszcze sygnału pracującego silnika, i...
1.Wyłącznik awaryjny-grzyb powinien być koniecznie, wyłączać ma obwody urządzenia które stanowią zagrożenie lecz nie odcina zasilania PLC (np ma rozłączyć zasilanie silnika ale nie obwody sterujące np PLC tylko bezpośrednio tor zasilający) Podniesienie pokrywy raczej powinno być taka samą reakcją jak zadziałanie grzyba. 2.To określa kategoria bezpieczeństwa,...
Piec ma wbudowany sterownik, który steruje 2 pompkami, silnikiem od podajnika i nadmuchem. W szczycie nie pobiera więcej jak 8A.
Odradzam tanie UPSy komputerowe - obowiązkowo musi być 230 V sinus W przeciwnym razie pouszkadzają się silniki, pompy itp. Masz tu link: https://voltpolska.pl/zasilanie-awaryjne... znajdziesz wszystko łącznie ze sposobem obliczania pojemności akumulatora. Podpowiedź: celuj w 500 W mocy ciągłej (ja mam u siebie 1000 W, czyli z zapasem).
Może twórca tematu zacznie od podania (zmierzenia) mocy pobieranej przez dwa silniki, dmuchawę i sterownik.
Chodzi o rozłączenia a dokładnie o awaryjny stop. A wiadomo jak awaryjnego stopa używa się często. Sugeruję awaryjny stop zrealizować po stronie zasilania z sieci. A co do zeznań: sterownik AVR z obsługą klawiatury i sterownik scalony (MOSFET) dla silnika. Są więc dwa sterowniki a mi chodzi o ten drugi. "Ten drugi" to element wykonawczy a nie sterownik.
Dwa przekaźniki wystarczą. Popatrz na schemat sterowania elektrycznymi szybami z lanosa/nexii. Tam co prawda przełączniki a nie przekaźniki ale to wiele nie zmienia. I jeszcze jedno, awaryjne odłączanie zrobiłbym na jakimś heblu odłączającym bezpośrednio zasilanie silnika, na wypadek sklejenia styków przekaźnika.
Co do awaryjnych to zasilanie do przełącznika idzie z kostki radia/chyba fioletowy/.
zasilać zasilać awaryjny komputer awaryjny zasilać pompka awaryjny zasilać prostownik
filtr oleju schemat agregat chłodniczy sprężarka schemat cd4047
junkers usterki junkers usterki
Fotowoltaika 2.94 kWp – zabezpieczenia DC/AC, przekroje kabli, sieć TN-C, dystans 40 m Electrolux zmywarka ESF/ESL – wymiana uszczelki lampy LED, o-ring PNC 8996461406507